Artur S.

Artur S. Specjalista ds. PR
(nowe technologie) -
szukam pracy

Temat: Zgłoś pracę magisterską i wygraj indeks na Studia...

Zgłoś pracę magisterską i wygraj indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w SGH!

Po raz drugi Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zapraszają absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili prace magisterskie w okresie od 1 stycznia 2007 r. do 10 grudnia 2010 r. do wzięcia udziału w ogólnopolskim konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego. Do wygrania jest indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w warszawskiej SGH, iPad dla zwycięzcy i promotora, a także płatne praktyki w czołowych firmach branży internetowej.

Kliknij po szczegóły konkursu (w tym formularz zgłoszeniowy i regulamin)

Zobacz plakat promujący konkurs

W tegorocznej edycji konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego nagrodą główną jest indeks na rozpoczynającą się w marcu 2011 roku 13. edycję dwu semestralnych Studiów Podyplomowych Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (bez konieczności uiszczenia opłaty za uczestnictwo), a także iPady - dla zwycięzcy i dla promotora pracy - ufundowane przez firmę Nasza Klasa. Do wygrania są także miesięczne płatne praktyki w wiodących firmach branży internetowej: ARBOinteractive, AxelSpringer, NetArt, GoldenSubmarine, Bluerank i Onet. Organizatorem konkursu jest IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Szczegóły i regulamin konkursu na stronie www.iabpolska.pl, informacje o studiach dostępne są na stronie www.marketing-internetowy.edu.pl.

W Jury Konkursu zasiądą m.in. Ewa Bańbuła - Marketing & Product Manager On-line AxelSpringer, dr Tymoteusz Doligalski - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Michał Fijoł - Dyrektor Projektów Internetowych AxelSpringer, Maciej Gałecki - CEO Bluerank, Dominik Kaznowski - Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PR Nasza-Klasa, Paweł Klimiuk - Rzecznik prasowy Onetu, Maciej Kossowski - Dyrektor pionu sprzedaży usług marketingowych Onetu, Daniel Kotyras - Marketingowiec - Członek Zarządu NetArt i Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w NetArt, Grzegorz Krzemień - Prezes zarządu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, Małgorzata Lakowska - Agency Sales Director, ARBOinteractive, Marcin Skoroński - Dyrektor działu strategii rozwoju produktu reklamowego Onetu.

Zgłoszenie do konkursu powinno zawierać:
- 2 Płyty CD wraz z nagraną pracą dyplomową, przy czym imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni powinny zostać usunięte z pracy.
- Wypełniony oraz podpisany przez autora i promotora pracy formularz zgłoszenia do Konkursu.
- Podpisany przez autora i promotora pracy Regulamin Konkursu.
- Dowolny dokument z uczelni wyższej potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny z obrony pracy dyplomowej (np. zaświadczenie z dziekanatu, ksero dyplomu).

Terminarz trwania konkursu:
- Zgłaszanie prac: od 20 września do 10 grudnia 2010 r.
- Etap I (15 grudnia – 9 stycznia) – oceny dokona przedstawiciel Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Etap II (10 stycznia – 22 stycznia) – sprawdzanie prac przez Jury
- 22 stycznia – 31 stycznia – spotkanie Jury w celu wybrania zwycięzcy

Patronami konkursu są: TVP.pl, Newsweek.pl, Students.pl, StepStone.pl, Uniface.pl, Kobieta.pl i Radio Kampus 97,1 FM.Artur Stachowiak edytował(a) ten post dnia 25.11.10 o godzinie 13:44
Artur S.

Artur S. Specjalista ds. PR
(nowe technologie) -
szukam pracy

Temat: Zgłoś pracę magisterską i wygraj indeks na Studia...

Przypominamy, że konkurs IAB Polska i SGH wciąż trwa i nadal można zgłaszać swoje prace. Do wygrania atrakcyjne nagrody:
- indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w SGH!
- iPad dla zwycięzcy i promotora
- płatne praktyki w czołowych firmach branży internetowej


Prace można zgłaszać jeszcze tylko do 10 grudnia 2010 !

Zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie!


Obrazek
Artur Stachowiak edytował(a) ten post dnia 25.11.10 o godzinie 13:42



Wyślij zaproszenie do