konto usunięte
Temat: Nieodblokowana preautoryzacja. Hotelarzu, co robisz?
Następująca sytuacja ma miejsce w hotelu 4*. Obiekt blokuje 200 zł jako preautoryzacja celem zablokowania środków na ew. usługi dodatkowe na czas pobytu hotelu. W dniu wymeldowania, zgodnie z instrukcją agenta rozliczeniowego, wysyła fax z prośbą o odblokowanie środków. Mijają 4 dni, a środki nadal są zablokowane na koncie. Najpewniej prośba/fax utknął na linii hotel-agent rozliczeniowy, lub agent rozliczeniowy zwleka (z niewiadomych powodów) z przesłaniem prośby do banku. Wielokrotny kontakt z bankiem potwierdza, że taki dokument musi wpłynąć bezpośrednio od agenta rozliczeniowego, a potwierdzenie w postaci skanu wysłane przez hotel lub gościa do banku nie jest wiążące.Moje pytanie: co robicie w takiej sytuacji jako hotelarze? Kontaktujecie się ze swoim agentem rozliczeniowym, by osobiście zadbać i sprawdzić, co dzieje się z prośbą o anulację wysłaną agentowi, czy umywacie ręce?