Tomasz Bar finanseosobiste.pl
Temat: Noble Bank – elitarność dla mas?
Noble Bank, najnowsze dziecko ze stajni Leszka Czarneckiego właśnie wybiera się na GPW.Pamiętamy niedawne reklamy w TV. Miały tworzyć wizerunek banku dla elity.
Takie też były zamierzenia i artykuły prasowe. Noble pozyskuje klientów głównie z polecenia. Do banku nie można wejść o tak sobie.
Siedziba nie jest nawet specjalnie oznaczona.
Minęło parę miesięcy i coraz mniej pozostaje z tej elitarności.
Czemu?
Bo Noble Bank dołączył do pasażu finansowego Money.pl.
Mniej wyszukana nazwa to program partnerski.
Jak ma się zapowiadana elitarność do reklamowania swoich usług w pasażu finansowych czyli miejscu na mas?
Czy Noble naprawdę ma takie problemy w pozyskaniu klientów, że musi uciekać się do takiej reklamy ?
Czy nie jest to czasem krok w tył i skuteczne zniechęcenie potencjalnych klientów do korzystania z ich usług. Klientów, którzy mieliby potrzebę i możliwości finansowe aby skorzystać z oferty Noble?
Czy nie nastąpiło pewne rozmycie pierwotnej idei banku?
A może to swojego rodzaju konieczność. Trudno sprzedać akcje bez pewnej reklamy.
Tylko czy obecność w pasażu finansowym to jest właśnie to co być powinno.
Obecnie Noble oferuje nie tylko usługi szeroko rozumiane jako Private Banking ale również TFI, lokaty, kredyty inwestycyjne czy plany oszczędzania.
Noble Bank staje się tym samym jednym z wielu banków.
Obecne działania wydają się to potwierdzać.
Tylko czy o to chodziło założycielom?
A może plan był inny a teraz liczy się udany debiut na GPW.
Założyciele, którzy objęli swoje pakiety akcji w czerwcu zgarną miliony a potem...jakoś to będzie.