Zbigniew
Barski
wpółwłaściciel,
Perspektive S.C.
Temat: NewConnct - Nieustabilizowany rynek spółek szerzej...
Piotr O.:
Tomasz Bar:
Piotr O.:pytanie czy nie potrafią czy nie chcą. Promocja i medialny szum dają niepotrzebne pytania i zwracaja uwagę. Jeśli nie ma nic ciekawego do przekazania lepiej nie isc w PR. Dotyczy to każdej firmy nie tylko z NC.
ja liczę ,że niektóre spółki.in Digital Avenue popracują nad tworzeniem wizerunku w mediach,PR .
Serwisy wymienionej wyżej spółki np.iplay.pl,streemo.pl zupełnie nie potrafią się promować.
Prezesom tej i innych spółek dedykuję na 2008 r słowa:
Promocja, Głupcze!!!!!!!
słuszna uwagi,ale akurat serwisy Digital Avenue powinny mocno promować się,a nie robią tego w pełni skutecznie.Ktoś widział reklamy iplay?? artykuły o streemo??
No niestety weby 2.0 mają to do siebie, że model biznesowy moga oprzeć tylko na staniu się intratnym kaskiem dla potentatów typu onet, wp, interia, gg itp.
Najlepszym dowodem jest nasza-klasa.pl . No super pomysł - wyceniany na grubą kasę ale .... na pewno nie metodą dochodową, bo takie cudo z reklam i sms-ów za 2+VAT zarobi na pokrycie kosztów + delikatny zysk na rozówj i to tylko tak długo, jak zainteresowanie serwisem będzie rosło. A digital avenue ... czy to aby nie jest sposób na wykorzystanie wolnych mocy produkcyjnej jednej z agencji interaktywnych? ;)