konto usunięte

Temat: Eye on Poland: Country at the crossroads

... przypadkiem znalazlem cos ciekawego:
Watch first!


A nation with a proud past and promising future -- Poland's influence on the global stage is growing. A driving force in the new Europe with a skilled workforce spreading its influence beyond its borders and an economy increasingly attractive to foreign investors -- Poland is making its mark.
Eye on Poland: Country at the crossroads

"Eye on Poland: Country at the Crossroads" is a week-long CNN International series focusing on the color and contrast of one of Europe's fastest developing nations; from business and politics to pop culture.

CNN offers a series of wide-ranging reports on this complex country tackling a time of transition; from Warsaw to Sopot, to Gdansk, Krakow and Lodz.

Solidarity Avenue, the Chopin Monument, and the Palace of Culture and Science are just some of the backdrops for CNN's live broadcasts during a week of programming hosted from Warsaw by Fionnuala Sweeney.

The week will include reports from around Poland by correspondents Frederick Pleitgen, Diana Magnay, Phil Black and Zain Verjee. European Political Editor Robin Oakley and U.S. Affairs correspondent Jill Dougherty will also feature prominently in the coverage.

CNN's flagship business programme -- Business International -- will concentrate each evening on the personalities and companies driving the economy at home and abroad.

CNN is encouraging viewer participation -- on-air and online -- by seeking people's thoughts from inside and outside Poland.

Viewers and users will be asked to send their videos, pictures and comments via the Eye on Poland Web site on what makes Poland and its people unique.


In particular, CNN is keen to hear your thoughts on the following:

1. As the country pushes towards the future, what from Poland's past must not be forgotten?

2. What do you think most defines Poland's reputation around the world?

3. Since Poland joined the European Union in 2004, what "new" cultures is the country embracing?

4. Who are Poland's most influential people?

5. What do you think is unique or distinctive about the Poles?


"We want to hear people's views on Poland and we'll use the best on air and online," says Mike McCarthy, CNN International's vice president of coverage and feature programming.


W naszym interesie jest dobra reklama!

Pozdr
Zbigniew Barski

Zbigniew Barski wpółwłaściciel,
Perspektive S.C.

Temat: Eye on Poland: Country at the crossroads

To miłe, że są ludzie, którzy doceniają nasz piękny kraj, zamieszkały przez mega zaradnych ludzi o nieprzeciętnych kompetencjach.... szkoda, że ktoś docenił nas bardziej, niż my sami siebie doceniamy
Adam Pietrasiewicz

Adam Pietrasiewicz Półliterat, Audytor
dostępności

Temat: Eye on Poland: Country at the crossroads

Zbigniew Barski:
To miłe, że są ludzie, którzy doceniają nasz piękny kraj, zamieszkały przez mega zaradnych ludzi o nieprzeciętnych kompetencjach.... szkoda, że ktoś docenił nas bardziej, niż my sami siebie doceniamy

Problem w tym, że oni mogą porównywać, a my nie. A jak porównać nas z innymi to naprawdę nie wypadamy źle.

konto usunięte

Temat: Eye on Poland: Country at the crossroads

ciekawe czy spasione na naszych podatkach towarzystwo, w roznych biurach promocji itd wysle choc JEDEN e-mail z propozycjami, co mozna tu pokazać, jak zareklamować. Ich budzety to miliony, znam faceta w jednym z takich biur, ich praca to głownie bankiety i "promocje" za setki tysiecy, gdzie chleje sie dobrą wódkę.

konto usunięte

Temat: Eye on Poland: Country at the crossroads

Hubert S.:
Ich budzety to miliony, znam faceta w jednym z takich biur, ich >praca to głownie bankiety i "promocje" za setki tysiecy,
>gdzie chleje sie dobrą wódkę.

na forum podobnie, nikt inny nie zdecydowal sie wyslac skromnego maila co by przedstawic Poslke z jego punktu widzenia - bo i po co?? - typowo Polskie.

...miales chamie zloty rog.

pozdro Hubert.

konto usunięte

Temat: Eye on Poland: Country at the crossroads

no tu nie wiesz czy ktos nie wysłał :) Mnie zastanawia czy wysle ktos, kto do promocji Polski jest "powołany" lub bierze za to grubą kasę, są izby turystyki, całe wydziały kultury i promocji miast, regionów itd. to są SETKI tysięcy złotych, by ich utrzymać, mogliby się wysilic :))

a na koniec i tak pokażą "mędrców" typu Michnik i na tym sie skonczy :)))

konto usunięte

Temat: Eye on Poland: Country at the crossroads

Spoty będzie można zobaczyć w 93 krajach na ekranach 150 mln telewizorów odbierających sygnał telewizji CNN.
Polska jako ważny punkt turystyczny na mapie Europy oraz jako wiarygodny partner gospodarczy i dogodne miejsce dla inwestycji. Tak prezentują nasz kraj dwa półminutowe spoty reklamowe. To jest jedna z największych kampanii promujących Polskę.

Spoty powstały na wspólne zamówienie Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskich Linii Lotniczych LOT i Polskiej Organizacji Turystycznej. Kosztowały 60 tys. dol. ( ponad 1,2 mln zł).

- Spoty są skierowane przede wszystkim do ludzi zamożnych z opiniotwórczych środowisk, którzy potem marketingiem szeptanym będą przenosić dobre informacje o naszym kraju - wyjaśnia Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Na pierwszym ze spotów można zobaczyć Polskę oczami młodego biznesmena, który przylatuje do naszego kraju. W Warszawie zwiedza Łazienki i spaceruje Nowym Światem, Morze Bałtyckie ogląda z plaży na Helu, w Tatrach odpoczywa, siedząc na kamieniu nad Morskim Okiem, a potem leci na paralotni nad Podhalem. Pojawią się także kadry z Łodzi, Wrocławia i Krakowa.

Drugi spot skierowany jest przede wszystkim do firm. Młody mężczyzna pokazuje Polskę jako idealne miejsce do inwestycji. W filmiku duży nacisk kładzie się na znakomicie przygotowane kadry, które kształci m.in. pokazany w filmie Uniwersytet Warszawski.

- Polska w świecie jest postrzegana jako kraj szary, brudny i bez uśmiechu, dlatego ważne jest, aby przełamać ten schemat, budując cegiełka po cegiełce nowy wizerunek - przekonuje Piotr Kośmider, dyrektor w polskim oddziale międzynarodowej agencji reklamowej McCann Erickson.

- Polska jako marka ma olbrzymie potencjalne możliwości. Jest usytuowana w strategicznym miejscu Europy Środkowo-Wschodniej. Ale by to wykorzystać, konieczne jest zintegrowane działanie. Obawiam się, że same spoty reklamowe nie wystarczą - komentuje Rafał Parczewski, dyrektor generalny stowarzyszenia Pro Marka.

Żeby się przekonać, jak wiele jest do zrobienia, wystarczy wejść na stronę http://poland.pl. To adres, od którego każdy obcokrajowiec zaczyna szukanie informacji o naszym kraju. - Tam najlepiej widać brak koordynacji działań - dodaje Marek Zaleski z McCann Erickson.

- Kiepsko zrobiona strona, nie wiadomo, do kogo należy, i jestem pewien, że żaden zachodni turysta nie dowie się z niej niczego, co mogłoby go zachęcić do wizyty w naszym kraju. - Nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, by ktoś po obejrzeniu 30-sekundowego spotu podjął decyzję, by gdzieś inwestować - uśmiecha się Zaleski.

- Obraz zaprezentowany przez spoty, które będzie pokazywać CNN, ma na celu jedynie zmianę postrzegania Polski, ale nic więcej - tłumaczy Kośmider. Według ekspertów najlepszym sposobem rozreklamowania kraju jest zintegrowana kampania państwa, ale również prywatnych firm.

- Nikt u nas w kraju nie wie, że Polska w świecie słynie z eksportu samochodów, a eksportujemy ich ponad milion rocznie - tłumaczy Kośmider. - Idealnie by było, gdyby państwo zadbało o prezentację ogólnego wizerunku Polski, a np. Opel w swoich reklamach by się pochwalił się, że jego samochody produkuje się w Polsce - dodaje.

Następna dyskusja:

Asseco Poland




Wyślij zaproszenie do