Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich
Joanna Olimpia Cieślak:
Szkoda ze robisz badanie tylko Domow Maklerskich.
Ja mam eMaklera w mBanku i jestem ciekawa jak by wypadl na polu konkurencji..swoja droga to za eMaklerem musi stac jakis DM.. mBank nalezy do grupy BREW bank..
Jeżeli masz ochotę, to śmiało możesz wypełnić kwestionariusz, podając w pytaniu na temat biura maklerskiego eMakler lub mBank. eMakler to platforma transakcyjna jak każda inna, z tą różnicą, że nie podlega bezpośrednio domowi maklerskiemu (jak słusznie zauważyłaś jest to DI BRE Banku), tylko jest połączona z mBankiem. Sam kiedyś miałem eMaklera, jak otwierałem rachunek to dostałem papierową umowę z DI BRE, w której jako pośrednik wymieniany jest mBank, podejrzewam, że w Twoim przypadku jest podobnie.
i mam pytanie
Gdzieś będzie mozna przeczytac twoje wnioski/prace?
Pozdrawiam
Tego jeszcze nie wiem, okaże się to dopiero po ukończeniu badań. Możliwości jest wiele, od publikacji artykułów na ten temat w wersji elektronicznej i papierowej (w prasie branżowej, zarówno o tematyce giełdowej, jak i tej dotyczącej marketingu i obsługi klienta), poprzez współpracę z branżowymi portalami i wortalami, aż po wydanie książki z całością doktoratu, w tym zanalizowanymi wynikami badania (to już nie ode mnie zależy, bardziej od mojej uczelni). W każdym bądź razie gdzieś na pewno będzie dostępna.
Pozdrawiam