konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Witam,
przeprowadzam badanie do pracy naukowej, dotyczące jakości obsługi internetowej w polskich domach maklerskich. Brakuje mi jeszcze trochę odpowiedzi. I tu liczę na Waszą pomoc :) Gdybyście zechcieli poświęcić chwilkę na udzielenie odpowiedzi na kilka pytań, będę wdzięczny. Oto link:

http://webankieta.pl/ankieta/w1hpta3awhoc

Badanie jest całkowicie anonimowe i zajmuje około 10 minut. Zachęcam do wypełnienia, gdyż analiza wyników umożliwi wprowadzenie ulepszeń w procesach obsługi inwestorów w biurach maklerskich.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc,
Marcin.
Łukasz M.

Łukasz M. Pisarz, Zarządzający
AI

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Chętnie wypełni i ponad 100 aktywnych inwestorów z którymi współpracuję, czy w zamian jest możliwość wglądu do wyników ankiety?
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Łukasz M.:
Chętnie wypełni i ponad 100 aktywnych inwestorów z którymi współpracuję, czy w zamian jest możliwość wglądu do wyników ankiety?
Pozdrawiam

Jasne, nie będzie z tym problemu, w końcu praca jest pisana dla ludzi, a nie do magazynu bibliotekarza :) Musi się Pan tylko uzbroić w cierpliwość, bowiem wyniki będę miał najwcześniej pod koniec maja - badanie to jest połączone z innym i wyniki będą analizowane łącznie.
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Szkoda ze robisz badanie tylko Domow Maklerskich.
Ja mam eMaklera w mBanku i jestem ciekawa jak by wypadl na polu konkurencji..swoja droga to za eMaklerem musi stac jakis DM.. mBank nalezy do grupy BREW bank..

i mam pytanie
Gdzieś będzie mozna przeczytac twoje wnioski/prace?

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Joanna Olimpia Cieślak:
Szkoda ze robisz badanie tylko Domow Maklerskich.
Ja mam eMaklera w mBanku i jestem ciekawa jak by wypadl na polu konkurencji..swoja droga to za eMaklerem musi stac jakis DM.. mBank nalezy do grupy BREW bank..

Jeżeli masz ochotę, to śmiało możesz wypełnić kwestionariusz, podając w pytaniu na temat biura maklerskiego eMakler lub mBank. eMakler to platforma transakcyjna jak każda inna, z tą różnicą, że nie podlega bezpośrednio domowi maklerskiemu (jak słusznie zauważyłaś jest to DI BRE Banku), tylko jest połączona z mBankiem. Sam kiedyś miałem eMaklera, jak otwierałem rachunek to dostałem papierową umowę z DI BRE, w której jako pośrednik wymieniany jest mBank, podejrzewam, że w Twoim przypadku jest podobnie.

i mam pytanie
Gdzieś będzie mozna przeczytac twoje wnioski/prace?

Pozdrawiam

Tego jeszcze nie wiem, okaże się to dopiero po ukończeniu badań. Możliwości jest wiele, od publikacji artykułów na ten temat w wersji elektronicznej i papierowej (w prasie branżowej, zarówno o tematyce giełdowej, jak i tej dotyczącej marketingu i obsługi klienta), poprzez współpracę z branżowymi portalami i wortalami, aż po wydanie książki z całością doktoratu, w tym zanalizowanymi wynikami badania (to już nie ode mnie zależy, bardziej od mojej uczelni). W każdym bądź razie gdzieś na pewno będzie dostępna.
Pozdrawiam
Grzegorz G.

Grzegorz G. właściciel, Trend

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Chętnie też sprawdzę wyniki. Już się przymierzałem do wypełnienia, ale muszę jeszcze uściślić jedną rzecz. Posiadam kilka rachunków inwestycyjnych w różnych biurach maklerskich i chciałem wiedzieć czy pierwsze pytanie pozwalające na wybranie wielu biur maklerskich nie spowoduje przekłamania wyników?

konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Grzegorz G.:
Chętnie też sprawdzę wyniki. Już się przymierzałem do wypełnienia, ale muszę jeszcze uściślić jedną rzecz. Posiadam kilka rachunków inwestycyjnych w różnych biurach maklerskich i chciałem wiedzieć czy pierwsze pytanie pozwalające na wybranie wielu biur maklerskich nie spowoduje przekłamania wyników?

Słuszna uwaga. Przy tworzeniu kwestionariusza zastanawiałem się nad tym i niestety nie wymyśliłem satysfakcjonującego rozwiązania. Zależy mi na jak największej ilości danych o rachunkach - wielu inwestorów korzysta z różnych domów do różnych walorów - w jednym akcje, w innym kontrakty itd. Na tę wersję się zdecydowałem, wiedząc, że może to zaburzyć wyniki, bowiem nie będzie do końca jasne, który rachunek jest w dalszej części badania opisywany (system domyślnie przyjmuje pierwszy zaznaczony). Najlepszym rozwiązaniem jest wypełnienie przez ankietowanego kwestionariusza osobno dla każdego domu maklerskiego, w którym posiada rachunek, chociaż zdaję sobie sprawę, że mało będzie aż tak chcących się poświęcić osób :) Może też Pan zaznaczyć w pierwszym pytaniu kilka opcji, w miejscu na inne dopisać, rachunek którego domu będzie dalej opisywany i wypełnić kwestionariusz dla tegoż rachunku.
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi i proszę o jeszcze :) Wciąż mam zbyt małą liczbę respondentów.

http://webankieta.pl/ankieta/w1hpta3awhoc

Pozdrawiam

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi

Proszę :)

btw: mogę jeszcze raz ? mogę! ? mnie weźcie mnie!!! ^_^ <żart> :)

konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Tomasz Parzybok:
Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi

Proszę :)

btw: mogę jeszcze raz ? mogę! ? mnie weźcie mnie!!! ^_^ <żart> :)

Dziekuję :)

No już dobrze, w drodze wyjątku możesz wypełnić drugi raz ;)
Bartłomiej D.

Bartłomiej D. Poznaję
wartościowych ludzi
i pomagam im.

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Panie Marcinie - bardzo ciekawa inicjatywa z Pana strony, również chętnie poznam wyniki. Ankietę wypełniłem, powodzenia z analizą zebranych danych!

konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Bartłomiej D.:
Panie Marcinie - bardzo ciekawa inicjatywa z Pana strony, również chętnie poznam wyniki. Ankietę wypełniłem, powodzenia z analizą zebranych danych!

Dziękuję za pomoc. Postaram się zamieścić ciekawsze wnioski na forum lub podać link do wyników jak już zbiorę i przerobię dane. A na razie zachęcam innych forumowiczów do wypełniania kwestionariusza :)Marcin K. edytował(a) ten post dnia 22.04.09 o godzinie 18:13

konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Nieśmiało przypominam o prowadzonym przeze mnie badaniu :) Jeżeli są jeszcze jakieś chętne do wypełnienia ankiety osoby to zapraszam. Jednocześnie dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi. Pozdrawiam.
Katarzyna Gajewska

Katarzyna Gajewska Edu-Cukrzyca.
Edukator, psycholog

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

To i ja wypełniłam
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Katarzyna Tupaczewska:
To i ja wypełniłam
Pozdrawiam

Dzięki, pozdrawiam.

Przy okazji zachęcam do wypełniania ankiety.Marcin K. edytował(a) ten post dnia 05.05.09 o godzinie 15:04

konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które wzięły udział w badaniu. Jeżeli ktoś jeszcze chciałby pomóc, to ankieta będzie aktywna pod powyższym linkiem do 8 maja. Pozdrawiam.

konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

czy komuś jeszcze zawiesiło się BM BGŻ- mi siadło przy składaniu zlecenia !!?

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

http://www.sii.org.pl/analizy/badania,i,rankingi,sii/o...

Temat pokrewny - podaje jako ciekawostkę :)

konto usunięte

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Ponieważ postanowiłem przedłużyć ważność badania do końca maja, zachęcam osoby, które miałyby ochotę wziąć w nim udział do wypełniania kwestionariusza. Link dalej ten sam:

http://webankieta.pl/ankieta/w1hpta3awhoc

Pozdrawiam.Marcin K. edytował(a) ten post dnia 11.05.09 o godzinie 16:06
Tomasz K.

Tomasz K. co ja, mały żuczek,
mogę?

Temat: Badanie jakości obsługi w domach maklerskich

Również wypełniłem
pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do