Norbert Czarnek

Norbert Czarnek Student, Akademia
Górniczo-Hutnicza
im. Stanisława
Staszi...

Temat: Prezentacja FM Group w Krakowie

Pragniesz się dowiedzieć na czym polega ta praca? Wiesz już sporo i szukasz sponsora? Chcesz żeby ktoś pomógł Ci w rozkręcaniu biznesu i posłużył doświadczniem? Wpadnij na prezentację FMu w Krakowie do sali multimedialnej w Domie Studenckim "Kapitol". Dom Studencki nr 14 "Kapitol" znajduje się na Miasteczku Studenckim Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie, przy ul. Budryka 2.
Środa (1 lipca) godz. 18sta.
Zapraszamy Serdecznie

konto usunięte

Temat: Prezentacja FM Group w Krakowie

Chciałabym państwu przedstawić firmę FM Group. Jest to firma która istnieje od 2004 roku, działającą w sektorze MLM (Multi-Level Marketing), została założona przez Artura Trawińskiego.

FM Group zajmuje się produkcją i sprzedażą perfum, różnych kosmetyków jak i chemii domowej. Misja firmy od początku była jedna - tworzyć produkty najwyższej jakości jako konkurencyjna odpowiedź dla znanych marek perfumeryjnych. FM Group korzysta z koncentratów zapachowych firmy DROM Fragrances, której udział w rynku wynosi około 80%. Zatem jeśli do tej pory używałaś/eś wód toaletowych różnych znanych firm w zdecydowanej większości były one produkowane na koncentratach DROM Fragrances.

Zwróć uwagę na jedno. Używałaś/eś wód perfumowanych (eau de toilette) - FM Group produkuje perfumy. Każde słowo ma znaczenie. Woda toaletowa ma zaperfumowanie (ilość koncentratu zapachowego) od 5 do 10%, perfum od 16 do 30%. Dlatego też nie ma możliwości aby perfumy produkowane przez FM Group "trzymały się" ciała krócej niż wody toaletowe czy nawet wody perfumowane innych znanych marek.

Małe zestawienie:

• parfum (perfumy) – 15-30%
• eau de parfum (woda perfumowana) skrót EDP – 10-15%
• eau de toilette (woda toaletowa) skrót EDT – 5-10%
• eau de Cologne (woda kolońska) skrót EDC – 3-5%
• eau fraîche (woda odświeżająca) – 1-3%

Reasumując powyższą wypowiedź - jeśli mimo wszystko nie chcesz uwierzyć w wysoką jakość produktów FM Group, po prostu zakup jedną perfumę. Koszt to zaledwie parędziesiąt złotych. Nie zależy mi na sprzedaży tych pojedynczych sztuk. Przede wszystkim chodzi o zadowolenie klienta, który wróci po kolejne perfumy lub sam zacznie sprzedawać produkty FM Group, ponieważ będzie z nich po prostu zadowolony :) O to w tym wszystkim chodzi :)

Sprzedaż następuje poprzez sieć dystrybutorów, takich jak na przykład ja, a może w przyszłości i Ty :) Dystrybucja oparta jest na zasadach MLM (Multi Level Marketing). Być może zetknąłeś się już z próbami wykorzystania potencjału MLM w takich firmach jak Amway, Oriflame, Avon. FM Group powstało dopiero w 2004 roku zatem tworząc swoje zasady mogło uczyć się na błędach innych. Dlatego też osobiście uważam, że plan marketingowy FM Group jest na prawdę dopracowany i pozwala zarobić w relatywnie niedługim czasie, zadowalające pieniądze.

Podsumowując:

- Niska cena dystrybutora,
- Wysoka marża - 43%, co daje spory zysk na produkcie,
- Świetnie skonstruowany plan marketingowy,
- bezpłatne dostarczanie produktów wprost do domu klienta.
- Szybki termin realizacji zamówienia - 1-2 dni,
- Łatwość i wygoda zamawiania - poprzez tel., fax, e-mail,
- Możliwość bieżącego wglądu w obrót swój i grupy oraz aktualne zarobki,
- Żadnych dodatkowych opłat dla współpracowników,

tel: 694 692 182
e-mail: fmforhome@gazeta.pl
http://fmgroupworld.perfum-fm.eu
Lider FM Kamila Kobiałka
Tomasz Dudek

Tomasz Dudek Specjalista ds.
odszkodowań

Temat: Prezentacja FM Group w Krakowie

W październiku 2009 FM Group wprowadziło na rynek Polski nowy produkt FM Group MOBILE świadczące usługi telekomunikacyjne na nadajnikach Polkomtel S.A., największego operatora w Polsce!

W ofercie FM Mobile dostępne są telefony z najwyższej półki technologicznej, ale też nie zapomniano o niszowych odbiorcach jak dzieci dla których przygotowano specjalny aparat FONEK posiadający certyfikat Bezpieczny Telefon. Do najciekawszych funkcji tego telefonu należą: Fonek

* Możliwość dzwonienia i wysyłania SMS-ów tylko pod zaprogramowane przez rodzica numery telefonów.
* Cztery przyciski pozwalają na wygodne połączenie z wybranymi czterema numerami telefonów, np. z mamą, tatą, babcią.
* Przycisk „SOS” pozwala na natychmiastowe połączenie z numerem zakodowanym pod przyciskiem „1”. Gdy nie uda się nawiązać połączenia, telefon automatycznie wybierze numer przypisany do przycisku „2”, itd. aż do skutku.
* Monitoring otoczenia pozwala rodzicowi o dowolnej porze ze swojego telefonu komórkowego wymusić, aby Fonek automatycznie oddzwonił, co daje możliwość posłuchania, co dzieje się wokół dziecka.

Przechodząc poprzez wszystkim dobrze znane marki jak Nokia, HTC, LG, Samsung, Sony kończąc na telefonie marki MAXCOM przeznaczonym naszym seniorom. Z pośród pozostałych telefonów wyróżnia go: MaxKom

1. Bardzo duże przyciski
2. Wyraźny wyświetlacz
3. Banalnie prosty w obsłudze
4. Głośny dzwonek (10 melodii)
5. latarka, kalkulator, budzik
6. A, także funkcja „SOS”, pozwalająca na natychmiastowe wezwanie pomocy

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą na stronie http://fmgroupmobile.pl lub z katalogu w formacie PDF.

Gdzie są zyski?

Zapewne orientujesz się już [FIRSTNAME] o co chodzi z punktami FM oraz ich przelicznikiem na złotówki ale przypomnę Ci to zagadnienie.
Poziom efektywności PUNKTY Sprzedaż perfum Wynagrodzenie dla konsultanta
MAGNOLIA 3% 300 17 9 zł
6% 1200 66 72 zł
9% 3600 197 324 zł
SREBRNA MAGNOLIA 12% 7 200 393 864 ZŁ
15% 12 000 654 1 800 ZŁ
18% 20 400 1308 3 672 ZŁ
ZŁOTA MAGNOLIA 21% 30 000 1634 6300 ZŁ
1netto=1pkt
Pamiętaj, że nie pracujesz na swój zysk sam, a z CAŁYM TWOIM ZESPOŁEM!

Poza bezpośrednia sprzedażą produktów FM, drugim sądzę, że ważniejszym źródłem twojego dochodu jest budowanie swojego zespołu w którym obrót osób na drzewku będących pod tobą jest TWOIM OBROTEM!
Drzewko Prowizji FM

Przeanalizujmy przykład…
Na tym przykładzie przedstawię Państwu jak wygląda struktura dystrybutora oraz w jaki sposób obliczany jest dochód pasywny czyli tzn. premia dla dystrybutora. Na wstępie wytłumaczę informacje, które znajdują się na tym slajdzie. W tym miejscu widzimy tzw. drzewko czyli strukturę Ani. Po prawej stronie sposób obliczania prowizji dla Ani a w prawym dolnym rogu legendę dot. poziomów efektywności wraz z punktami.

Przejdźmy teraz do struktury Ani. Ania jest sponsorem czyli osobą, która zaprosiła do współpracy swoje koleżanki i rodzinę. I tak Agnieszka, Beata, Cecylia są jej koleżankami ze szkoły, Danuta i Edward są rodzeństwem Ani, Filip jest kolegą z pracy a Grzegorz jest mężem Ani.

Agnieszka podobnie jak Ania zaprosiła do współpracy swoich znajomych i rodzinę. Tak zbudowana struktura pozwoliła jej osiągnąć poziom efektywności 9% . Podobnie wygląda sytuacja u Beaty i Cecylii. Z kolei Danuta i Edward ze swoją strukturą uzyskali poziom efektywności 6% a Filip i Grzegorz poziom efektywności 3 %. I tym samym tak rozbudowana struktura pozwoliła Ani osiągnąć poziom efektywności 15%.

Obrót punktowy Ani wynosi 18 tysięcy. Jest to suma wszystkich punktów osób z jej struktury wraz z jej punktami z własnego zakupu.

Teraz przedstawię Państwu sposób obliczania premii dla Ani.

Premię obliczamy na podstawie różnicy % pomiędzy Anią a osobą przez nią bezpośrednio zasponsorowaną. I tak różnica między Anią a Agnieszką wynosi 6 % ponieważ Ani poziom efektywności wynosi 15% a Agnieszki 9% czyli prosty rachunek 15% - 9% daje 6%. Te 6% mnożę przez punkty Agnieszki i w ten sposób wyliczam premię jaką zarobiła Ania na strukturze Agnieszki. To samo dotyczy wszystkich osób w strukturze Ani czyli Beaty, Cecylii, Danuty, Edwarda, Filipa, Grzegorza.

Przejdźmy do liczb:
Obliczę premię Ani jaką otrzymała ze struktury:
Agnieszki 6% x 6000 = 360zł
Beaty 6% x 4800 = 288zł
Cecylii 6% x 3600 = 216zł
Danuty 9% x 1200 = 108zł
Edwarda 9% x 1500 = 135zł
Filipa 12% x 500 = 60zł
Grzegorza 12% x 300 = 36zł
Ani ( własny zakup) 15% x 100 = 15zł
PREMIA DLA ANI 1218zł
Ale jak to wygląda w FM Mobile?

UWAGA!!! Aby partycypować w obrotach FM Group (a konkretnie mieć określony procent (od 3 do 21%) z obrotów osób korzystających z perfum/chemii/telefonii "pod Tobą" TRZEBA BYĆ członkiem Klubu FM, czyli podpisać umowę... w FM nie ma nic "na ładne oczy", bo w końcu mówimy o dochodzie pasywnym na poziomie setek zł, dla niektórych tysięcy zł, dla innych zaś dziesiątek tys. zł miesięcznie! Wszystko musi być zgodne z prawem i transparentne.

Produkty i usługi punktowane:

1. rachunek telefoniczny (abonament z opłatą za Numery VIP oraz internet w telefonie)
2. zakupienie karty pre-paid
3. doładowanie konta pre-paid (za pomocą karty zdrapki lub kodu doładowania)

Produkty i usługi nie punktowane:

1. rozmowy i SMSy Premium
2. roaming i rozmowy międzynarodowe
3. aparaty telefoniczne
4. połączenia z Biurem Obsługi Klientam Automatycznym Biurem Obsługi Klienta oraz Pocztą Głosową

Punktacja usług:
Mobile 25, brutto 25,00 zł (na takiej samej zasadzie kolejne kwoty, liczba przy nazwie abonamentu świadczy o jego cenie brutto), netto 20,49 zł daje 8,20 punktów

* Mobile 45, 14,76 pkt.
* Mobile 65, 21,31 pkt.
* Mobile 85, 27,87 pkt.
* Mobile 100, 32,79 pkt.
* Mobile 150, 49,18 pkt.
* Mobile 200, 65,57 pkt.
* Mobile Free 25, 8,20 pkt.
* Mobile Free 45, 14,76 pkt.
* Mobile Free 65, 21,31 pkt.
* Mobile Free 85, 27,87 pkt.
* Mobile Free 100, 32,79 pkt.
* Mobile Free 150, 49,18 pkt.
* Mobile Free 200, 65,57 pkt.

Naliczanie miesięczne, po zaksięgowaniu opłaconej faktury VAT za abonament.

Doładowania

* Doładowanie 20, 6,56 pkt.
* Doładowanie 30, 9,84 pkt.
* Doładowanie 50, 16,39 pkt.
* Doładowanie 100, 32,72 pkt.

Naliczanie jednorazowo przy doładowaniu.

Punktacja po wyczerpaniu limitu abonamentu za połączenia i przesyłanie wiadomości (poza Play i Polsatem Cyfrowym):
1. Punkty za minutę:

* wewnątrz sieci + na stacjonarne (Mobile 25,45) - 0,09 pkt.
* wewnątrz sieci + na stacjonarne (Mobile 65,85) - 0,08 pkt.
* wewnątrz sieci + na stacjonarne (Mobile 100,150,200) - 0,08 pkt.
* do innych operatorów (Mobile 25,45) - 0,10 pkt.
* do innych operatorów (Mobile 65,85) - 0,09 pkt.
* do innych operatorów (Mobile 100,150,200) - 0,08 pkt.

2. punkty za jednego SMSa/MMSa:

* wewnątrz sieci + na stacjonarne (Mobile 25,45) - 0,03 pkt.
* wewnątrz sieci + na stacjonarne (Mobile 65,85) - 0,03 pkt.
* wewnątrz sieci + na stacjonarne (Mobile 100,150,200) - 0,03 pkt.
* do innych operatorów (Mobile 25,45) - 0,04 pkt.
* do innych operatorów (Mobile 65,85) - 0,04 pkt.
* do innych operatorów (Mobile 100,150,200) - 0,04 pkt.

3. punkty za minutę połączenia lub SMSa/MMSa do Play lub Polsatu Cyfrowego:

* w abonamencie - 0,22 pkt.
* po wyczerpaniu limitu abonamentu - 0,19 pkt.

Zainteresowane osoby proszę o kontakt :

gg 1353399
http://www.najtaniej.dystrybutorfm.pl/telefonia_komork...

saraitomi@amorki.pl

Następna dyskusja:

Sprzedaż 21% w FM Group.




Wyślij zaproszenie do