Maciej Z.

Maciej Z. taskbeat.pl

Dzisiaj rozmawiałem z Expanderem. Naprawdę miałem wysokie nadzieje. Dowiedziałem się jednak że to że rozmawiam z Alior Bankiem NIE oznacza że doradca zaangażuje się w zaproponowanie lepszej oferty. To nie chodzi o doradcę tutaj (pal sześć), ale o to czym jest zatem właściwie Expander?

Chciałoby się to pytanie aż wykrzyczeć przez słuchawkę, bo przecież wydawałoby się że podstawowym biznesem Expandera jest właśnie wyszukiwanie tych Lepszych ofert. Czy lepsze znaczą tylko lepsze w aktualnej ofercie Expandera? Naprawdę, nie narzekam, ale pytam bo może pukam pod złe drzwi.

Generalnie nie dowiedziałem się niczego dzisiaj, a już na pewno nikt nie zaproponował mi żadnego rozwiązania. Dowiedziałem się natomiast całego szeregu rzeczy "co jest a co nie oznacza co"... Może ktoś ma ambicje pokazać jednak że Expander potrafi, albo chociaż chce? :-)

Jeżeli potrafię jasno wyłożyć całą swoją sytuację i wiem jakiego rodzaju produktu poszukuje, to czy pukam pod właściwe drzwi?
Wojciech Nowak

Wojciech Nowak IDEA GETIN LEASING -
DORADCA tel 600
946 515

Maciej Z.:
Dzisiaj rozmawiałem z Expanderem. Naprawdę miałem wysokie nadzieje. Dowiedziałem się jednak że to że rozmawiam z Alior Bankiem NIE oznacza że doradca zaangażuje się w zaproponowanie lepszej oferty. -

Doradca powiedział, że nie znajdzie nic lepszego?
To nie chodzi o doradcę tutaj (pal sześć), ale o to czym jest zatem właściwie Expander?

Chciałoby się to pytanie aż wykrzyczeć przez słuchawkę, bo przecież wydawałoby się że podstawowym biznesem Expandera jest właśnie wyszukiwanie tych Lepszych ofert. Czy lepsze znaczą tylko lepsze w aktualnej ofercie Expandera?

A z czego mamy wyszukać? Z oferty Open Finance?
Naprawdę, nie narzekam, ale pytam bo może pukam pod złe drzwi.
Generalnie nie dowiedziałem się niczego dzisiaj, a już na pewno nikt nie zaproponował mi żadnego rozwiązania.

Ja osobiście na pierwszym spotkaniu jedynie poznaję oczekiwania klienta. Nigdy nie prezentuję oferty. A w twoim przypadku jak wyglądała rozmowa?

>Dowiedziałem
się natomiast całego szeregu rzeczy "co jest a co nie oznacza co"... Może ktoś ma ambicje pokazać jednak że Expander potrafi, albo chociaż chce? :-)

Jeżeli potrafię jasno wyłożyć całą swoją sytuację i wiem jakiego rodzaju produktu poszukuje, to czy pukam pod właściwe drzwi?


A i najważniejsze. Byłes w ogóle na spotkaniu?Wojciech Nowak edytował(a) ten post dnia 17.07.10 o godzinie 18:23
Kamil O.

Kamil O. Program Management
Office

Maciej Z.:
Dzisiaj rozmawiałem z Expanderem. Naprawdę miałem wysokie
...

Bardzo miło z Pana strony, że nas Pan odwiedził. Proszę mi scharakteryzować czego Pan właściwie poszukiwał na spotkaniu z doradcą?

Ten tekst wygląda mi na dosyć marnej jakości prowokację. W ramach krótkiej i zwięzłej odpowiedzi: dostanie Pan lepszą ofertę i pomoc przy formalnościach za darmo i zapewne pójdzie Pan mimo wszystko do banku gdzie dostanie Pan dokładnie to samo bez całej opieki klienta więc jaki jest sens Pańskiego działania?

@Wojciech - z tym pierwszym spotkaniem bywa różnie w zależności od typu sprawy zdarzało mi się często prezentować ofertę już na owym i wnioski były wypełniane. Ale to już zależy od indywidualnego podejścia.
Maciej Z.

Maciej Z. taskbeat.pl

Wojciech Nowak:
Maciej Z.:
Dzisiaj rozmawiałem z Expanderem. Naprawdę miałem wysokie nadzieje. Dowiedziałem się jednak że to że rozmawiam z Alior Bankiem NIE oznacza że doradca zaangażuje się w zaproponowanie lepszej oferty. -

Doradca powiedział, że nie znajdzie nic lepszego?

Wlasnie nie. Gdyby powiedzial ze nie znajdzie nic lepszego, wiedzialbym na czym stoje. Doradca po prostu odmowil pelnienia obowiazkow :-) Powiedzial ze Expander sie nie zajmuje porownywaniem ofert i tyle. Serio, naprawde bylem zdumiony.
To nie chodzi o doradcę tutaj (pal sześć), ale o to czym jest zatem właściwie Expander?

Chciałoby się to pytanie aż wykrzyczeć przez słuchawkę, bo przecież wydawałoby się że podstawowym biznesem Expandera jest właśnie wyszukiwanie tych Lepszych ofert. Czy lepsze znaczą tylko lepsze w aktualnej ofercie Expandera?

A z czego mamy wyszukać? Z oferty Open Finance?
Naprawdę, nie narzekam, ale pytam bo może pukam pod złe drzwi.
Generalnie nie dowiedziałem się niczego dzisiaj, a już na pewno nikt nie zaproponował mi żadnego rozwiązania.

Ja osobiście na pierwszym spotkaniu jedynie poznaję oczekiwania klienta. Nigdy nie prezentuję oferty. A w twoim przypadku jak wyglądała rozmowa?

Rozmawialismy o oczekiwaniach. Oczekiwalem znalezienia dla mnie najlepszej oferty. Dowiedzialem sie ze Expander nie zajmuje sie porownywaniem ofert, ergo. skad ma wiedziec ktora jest lepsza?
>Dowiedziałem
się natomiast całego szeregu rzeczy "co jest a co nie oznacza co"... Może ktoś ma ambicje pokazać jednak że Expander potrafi, albo chociaż chce? :-)

Jeżeli potrafię jasno wyłożyć całą swoją sytuację i wiem jakiego rodzaju produktu poszukuje, to czy pukam pod właściwe drzwi?


A i najważniejsze. Byłes w ogóle na spotkaniu?

Chcialem, naprawde chcialem. Zaproponowalem zeby doradca mnie odwiedzil, albo zaproponowal dogodna lokalizacje, ale nawet tego nie nie byl w stanie zrobic. Skoro wedlug doradcy rozmowa przez telefon "to nie rozmowa", zaprosilem do siebie (z grzecznosci) chociazby, ale postanowil zmienic temat.

Ciekawe zreszta, bo tu nie chodzi o tego marnego doradce, tylko o system: czy Expander po tylu latach nie opanowal sztuki rozmowy przez telefon. Kazde dziecko wie ze kazde pytanie ktore mozna zadac osobiscie, mozna zadac rowniez przez telefon. Jest sporo rzeczy ktorych nie mozna zrobic przez telefon, ale nie doszlismy nawet do tego etapu.

Czy Ekspander planuje zainwestowac w szkolenia z obslugi telefonu?Maciej Z. edytował(a) ten post dnia 20.07.10 o godzinie 18:36
Maciej Z.

Maciej Z. taskbeat.pl

Kamil O.:
Maciej Z.:
Dzisiaj rozmawiałem z Expanderem. Naprawdę miałem wysokie
...

Bardzo miło z Pana strony, że nas Pan odwiedził. Proszę mi scharakteryzować czego Pan właściwie poszukiwał na spotkaniu z doradcą?

Ten tekst wygląda mi na dosyć marnej jakości prowokację.

1) Kamilu, probujesz mnie pomowic o prowokacje? Poprosze zebys sie wycofal jezeli nie posiadasz podstaw. Ja po prostu pytam jak dziala Expander, bo nie rozumiem. Czy fakt ze przyznaje ze nie wiem na czym polega dzialalnosc spolki to prowokacja?
W ramach krótkiej i zwięzłej odpowiedzi: dostanie Pan lepszą ofertę i pomoc przy formalnościach za darmo i zapewne pójdzie Pan mimo wszystko do banku gdzie dostanie Pan dokładnie to samo bez całej opieki klienta więc jaki jest sens Pańskiego działania?

2) Sadze ze wychodzisz za daleko tym razem wobec Expandera. Dlaczego publicznie zakladasz ze akurat w Expanderze nie dostane opieki klienta albo dostane cos tak niewartego, co moge dostac w banku od reki?

@Wojciech - z tym pierwszym spotkaniem bywa różnie w zależności od typu sprawy zdarzało mi się często prezentować ofertę już na owym i wnioski były wypełniane. Ale to już zależy od indywidualnego podejścia.

Sadze jestes niesprawiedliwy wobec mnie w punkcie 1 i zdecydowanie wobec Expandera w punkcie 2.
Kamil O.

Kamil O. Program Management
Office

Maciej Z.:

Zaiste Shopehauerowska wypowiedź. A ja sądzę w tym wypadku że nie zrozumiał Pan mojej odpowiedzi. Proponuję przeczytać jeszcze raz, bo nikt tutaj wobec nikogo, bądź też niczego (firma) nie jest niesprawiedliwy.

Oczekiwał Pan, że doradca zjawi się u Pana, bądź w dogodnej lokalizacji - w praktyce nie uzyska Pan tego u doradcy w oddziale stacjonarnym - umawiając się na spotkanie wskazanym jest zaznaczyć w jakiej formie chciałby Pan je przeprowadzić (Infolinia, formularz na stronie internetowej), ponieważ firma posiada także sieć doradców mobilnych.

Wysłał Pan 3 posty w sumie po co? Jeśli oczekuje Pan rozwiązań to proszę przesłać mi zapytanie, jak Pan woli - może być na priv - o co dokładnie Panu chodzi to może wtedy znajdę jakieś sensowne rozwiązanie w naszej ofercie, które być może Pana usatysfakcjonuje.

Pozdrawiam.Kamil O. edytował(a) ten post dnia 03.08.10 o godzinie 22:27

Wyślij zaproszenie do