Wojciech Nowak:
Maciej Z.:
Dzisiaj rozmawiałem z Expanderem. Naprawdę miałem wysokie nadzieje. Dowiedziałem się jednak że to że rozmawiam z Alior Bankiem NIE oznacza że doradca zaangażuje się w zaproponowanie lepszej oferty. -
Doradca powiedział, że nie znajdzie nic lepszego?
Wlasnie nie. Gdyby powiedzial ze nie znajdzie nic lepszego, wiedzialbym na czym stoje. Doradca po prostu odmowil pelnienia obowiazkow :-) Powiedzial ze Expander sie nie zajmuje porownywaniem ofert i tyle. Serio, naprawde bylem zdumiony.
To nie chodzi o doradcę tutaj (pal sześć), ale o to czym jest zatem właściwie Expander?
Chciałoby się to pytanie aż wykrzyczeć przez słuchawkę, bo przecież wydawałoby się że podstawowym biznesem Expandera jest właśnie wyszukiwanie tych Lepszych ofert. Czy lepsze znaczą tylko lepsze w aktualnej ofercie Expandera?
A z czego mamy wyszukać? Z oferty Open Finance?
Naprawdę, nie narzekam, ale pytam bo może pukam pod złe drzwi.
Generalnie nie dowiedziałem się niczego dzisiaj, a już na pewno nikt nie zaproponował mi żadnego rozwiązania.
Ja osobiście na pierwszym spotkaniu jedynie poznaję oczekiwania klienta. Nigdy nie prezentuję oferty. A w twoim przypadku jak wyglądała rozmowa?
Rozmawialismy o oczekiwaniach. Oczekiwalem znalezienia dla mnie najlepszej oferty. Dowiedzialem sie ze Expander nie zajmuje sie porownywaniem ofert, ergo. skad ma wiedziec ktora jest lepsza?
>Dowiedziałem się natomiast całego szeregu rzeczy "co jest a co nie oznacza co"... Może ktoś ma ambicje pokazać jednak że Expander potrafi, albo chociaż chce? :-)
Jeżeli potrafię jasno wyłożyć całą swoją sytuację i wiem jakiego rodzaju produktu poszukuje, to czy pukam pod właściwe drzwi?
A i najważniejsze. Byłes w ogóle na spotkaniu?
Chcialem, naprawde chcialem. Zaproponowalem zeby doradca mnie odwiedzil, albo zaproponowal dogodna lokalizacje, ale nawet tego nie nie byl w stanie zrobic. Skoro wedlug doradcy rozmowa przez telefon "to nie rozmowa", zaprosilem do siebie (z grzecznosci) chociazby, ale postanowil zmienic temat.
Ciekawe zreszta, bo tu nie chodzi o tego marnego doradce, tylko o system: czy Expander po tylu latach nie opanowal sztuki rozmowy przez telefon. Kazde dziecko wie ze kazde pytanie ktore mozna zadac osobiscie, mozna zadac rowniez przez telefon. Jest sporo rzeczy ktorych nie mozna zrobic przez telefon, ale nie doszlismy nawet do tego etapu.
Czy Ekspander planuje zainwestowac w szkolenia z obslugi telefonu?
Maciej Z. edytował(a) ten post dnia 20.07.10 o godzinie 18:36