konto usunięte
Temat: jakie stawki??
Jak płacić Agentom call Center, zeby efektywnie zbilansować koszty i przychody? Jak się kształtuja obecnei wynagrodzena Agentów brutto misiecznie? Jakie najczęściej występuja formy zatrudnienia?aneta
konto usunięte
Michał
Grabowski
Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...
konto usunięte
Michał G.:
pytasz stricte o rynek outsourcingu, czy dane "call center in house" interesują Cię również? teoretycznie chyba powinny, bo mimo wszystko walczymy o te same zasoby ludzkie:)
Bartłomiej
Markowicz
liczy się
satysfakcja z
wykonywanej pracy...
konto usunięte
Bartłomiej M.:
Z czym się spotkałem?!
Umowa:
- Miesięczna umowa o pracę wznawiana i podpisywana co miesiąc – moim zdanie najlepsza i najpewniejsza droga do zatrzymania telemarketerów.
- Umowa o dzieło - ryzyko jest odejścia w każdej chwili telemarketera (zmora Contact Center)
- umowa na pół roku lub na stałe – proponuję umowy na czas określony, 2 tygodnie przed upływem terminu umowy przygotować kolejną. Nie będzie zaskoczeń podczas odejścia pracownika.
Opłaty:
Akcje sprzedażowe
- stała stawka + prowizja (za każdą sprzedaną sztukę). (Kraków 6 zł/h netto + prowizja w zależności od wartości towaru sprzedanego)
Infolinia
- stała stawka (Kraków 6 zł/h)
Akcje sprzedażowe z niską wartością produktów (poradniki itp.)
- stała stawka + niska prowizja (1-3 zł/szt, zależy to oczywiście od ilości sprzedaży, tak aby motywowało telemarketera do pracy)
- stawka rosnąca (w zależności od czasu rozmowy z klientami podczas jednej godziny np. - 30 min/6 zł - 35 min/7zł - 40 min/8 zł - 45 min/9 zł)
Warto zwrócić uwagę na efekt akcji, czy produkt jest łatwy do sprzedania czy trzeba jednak znać się na tym dosyć dobrze i potrafić podejść indywidualnie do każdego klienta z osobna. Z infolinią jest najprościej.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Proszę mieć na uwadze stawki Warszawskie, z pewnością muszą być wyższe od Krakowskich, zapewne ma Pani tą świadomość.
Z poważaniem,
Bartłomiej Markowicz
Marcin Tarapata Analityk/Tester
Michał
Grabowski
Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...
konto usunięte
Michał G.:
Ciekawi mnie aspekt prawny wynagradzania "na działalność gospodarczą". Możecie mnie oświecić, w jaki sposób ma to się obronić przed Państwową Inspekcją Pracy?
Praca w call center jest typową pracą pod nadzorem - jest grafik, praca konsultanta jest znormowana - jak się przedstawia, jak rozmawia, co może a co nie może. Podlega ocenie superwizora, jest szkolony i coachowany przez trenera.
O ile praca na własny rachunek świetnie sprawdza się w sprzedaży, konsultingu czy managemencie, to trudno mi sobie wyobrazić w call center.
Wiem, że życie nas do tego zmusza, abyśmy w posiadanym budżecie zmieścili stawki za które ludzie będą chcieli pracować, ale samozatrudnienie w call center to chyba przegięcie?
Podzielcie się swoimi doświadczeniami pls.
Bartłomiej
Markowicz
liczy się
satysfakcja z
wykonywanej pracy...
Hmm, podobnie zastanawia mnie formułowanie umów o dzieło?? - jakie dzieło???
Michał
Grabowski
Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...
Aneta Michałkowicz - K.:
Hmm, podobnie zastanawia mnie formułowanie umów o dzieło?? - jakie dzieło???
konto usunięte
Bartłomiej M.:
Hmm, podobnie zastanawia mnie formułowanie umów o dzieło?? - jakie dzieło???
Umowa o dzieło była w Krakowie standardem - mogę Pani przedstawić w detalach.
Własna działalność gospodarcza w call center - pierwszy raz się z tym spotykam.
Panie Marcinie prosimy o więcej szczegółów...
Pozdrawiam,
Marcin Tarapata Analityk/Tester
Marcin Tarapata Analityk/Tester
Arkadiusz
Czerwiński
Kierownik Obsługi
Posprzedażowej CC w
Santander Consumer
...
Aneta Michałkowicz - K.:
Hmm, podobnie zastanawia mnie formułowanie umów o dzieło?? - jakie dzieło???
Łukasz
Kruszewski-Zelma
n
e-commerce
Marcin T.:
Niestety osobiście nie znam szczegółów dotyczących takiego zatrudniania w Call Center, ale wiem że tego typu praktyki są prowadzone.
Jeżeli uda mi się ustalić cokolwiek, oczywiście podzielę się wiedzą. :)Marcin Tarapata edytował(a) ten post dnia 02.10.07 o godzinie 19:14
Tomek
Muzyk
aktualnie poszukuje
nowej pracy
konto usunięte
Aneta Michałkowicz - K.:
Jak płacić Agentom call Center, zeby efektywnie zbilansować koszty i przychody?
Agentów brutto misiecznie?
zatrudnienia?
konto usunięte
katarzyna s.:
Aneta Michałkowicz - K.:
Jak płacić Agentom call Center, zeby efektywnie zbilansować koszty i przychody?
odp. wynając firme doradczą specjalizującą sie w zarządzaniu call center
Jak się kształtuja obecnei wynagrodzenaAgentów brutto misiecznie?
odp. proponuję raport o wynagrodzeniach w call center przygotowany przez HRK (obejmuje wszystkie stanowiska in-house and outsourcing
Jakie najczęściej występuja formyzatrudnienia?
odp. proponuję zapoznać się z odpowiednimi przepisami i skonsultować się z prawnikiem specjalizujacym się w tej materii :)))
kkatarzyna swatowska edytował(a) ten post dnia 25.10.07 o godzinie 11:08
konto usunięte
Aneta Michałkowicz - K.:
katarzyna s.:
Aneta Michałkowicz - K.:
Jak płacić Agentom call Center, zeby efektywnie zbilansować koszty i przychody?
odp. wynając firme doradczą specjalizującą sie w zarządzaniu call center
Jak się kształtuja obecnei wynagrodzenaAgentów brutto misiecznie?
odp. proponuję raport o wynagrodzeniach w call center przygotowany przez HRK (obejmuje wszystkie stanowiska in-house and outsourcing
Jakie najczęściej występuja formyzatrudnienia?
odp. proponuję zapoznać się z odpowiednimi przepisami i skonsultować się z prawnikiem specjalizujacym się w tej materii :)))
kkatarzyna swatowska edytował(a) ten post dnia 25.10.07 o godzinie 11:08
Pani Katarzyno, nie ma to jak odpowiedzieć tak, żeby nic nie powiedzieć, a jeszcze żeby pytający miał nieodparte wrażenie, że jest strofowany za pytanie ;-) Specyficzny sposób komunikacji. Moje zapytanie wynikało z chęci zobaczenia co się dzieje na rynku, jakie zmany następują, wzbudzenia dyskusji na temat wynagrodzeń dla Agentów, form ich zatrudniania ect. Jestem przekonana, że obcnie wszystkie osoby zarządzające w CC mają podobne problemy z zatrudnianiem i lojalnością pracowników. Stąd ten post.
PS Raport z zeszlego roku ma sie do obecnej sytuacji, jak pięść do nosa ;-)
Następna dyskusja: