konto usunięte

Temat: jakie stawki??

Jak płacić Agentom call Center, zeby efektywnie zbilansować koszty i przychody? Jak się kształtuja obecnei wynagrodzena Agentów brutto misiecznie? Jakie najczęściej występuja formy zatrudnienia?
aneta
Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: jakie stawki??

pytasz stricte o rynek outsourcingu, czy dane "call center in house" interesują Cię również? teoretycznie chyba powinny, bo mimo wszystko walczymy o te same zasoby ludzkie:)

konto usunięte

Temat: jakie stawki??

Michał G.:
pytasz stricte o rynek outsourcingu, czy dane "call center in house" interesują Cię również? teoretycznie chyba powinny, bo mimo wszystko walczymy o te same zasoby ludzkie:)

oczywiście wszystkie call center
Bartłomiej Markowicz

Bartłomiej Markowicz liczy się
satysfakcja z
wykonywanej pracy...

Temat: jakie stawki??

Z czym się spotkałem?!

Umowa:
- Miesięczna umowa o pracę wznawiana i podpisywana co miesiąc – moim zdanie najlepsza i najpewniejsza droga do zatrzymania telemarketerów.
- Umowa o dzieło - ryzyko jest odejścia w każdej chwili telemarketera (zmora Contact Center)
- umowa na pół roku lub na stałe – proponuję umowy na czas określony, 2 tygodnie przed upływem terminu umowy przygotować kolejną. Nie będzie zaskoczeń podczas odejścia pracownika.

Opłaty:

Akcje sprzedażowe
- stała stawka + prowizja (za każdą sprzedaną sztukę). (Kraków 6 zł/h netto + prowizja w zależności od wartości towaru sprzedanego)

Infolinia
- stała stawka (Kraków 6 zł/h)

Akcje sprzedażowe z niską wartością produktów (poradniki itp.)
- stała stawka + niska prowizja (1-3 zł/szt, zależy to oczywiście od ilości sprzedaży, tak aby motywowało telemarketera do pracy)
- stawka rosnąca (w zależności od czasu rozmowy z klientami podczas jednej godziny np. - 30 min/6 zł - 35 min/7zł - 40 min/8 zł - 45 min/9 zł)

Warto zwrócić uwagę na efekt akcji, czy produkt jest łatwy do sprzedania czy trzeba jednak znać się na tym dosyć dobrze i potrafić podejść indywidualnie do każdego klienta z osobna. Z infolinią jest najprościej.

Mam nadzieję, że pomogłem.
Proszę mieć na uwadze stawki Warszawskie, z pewnością muszą być wyższe od Krakowskich, zapewne ma Pani tą świadomość.

Z poważaniem,
Bartłomiej Markowicz

konto usunięte

Temat: jakie stawki??

Bartłomiej M.:
Z czym się spotkałem?!

Umowa:
- Miesięczna umowa o pracę wznawiana i podpisywana co miesiąc – moim zdanie najlepsza i najpewniejsza droga do zatrzymania telemarketerów.
- Umowa o dzieło - ryzyko jest odejścia w każdej chwili telemarketera (zmora Contact Center)
- umowa na pół roku lub na stałe – proponuję umowy na czas określony, 2 tygodnie przed upływem terminu umowy przygotować kolejną. Nie będzie zaskoczeń podczas odejścia pracownika.

Opłaty:

Akcje sprzedażowe
- stała stawka + prowizja (za każdą sprzedaną sztukę). (Kraków 6 zł/h netto + prowizja w zależności od wartości towaru sprzedanego)

Infolinia
- stała stawka (Kraków 6 zł/h)

Akcje sprzedażowe z niską wartością produktów (poradniki itp.)
- stała stawka + niska prowizja (1-3 zł/szt, zależy to oczywiście od ilości sprzedaży, tak aby motywowało telemarketera do pracy)
- stawka rosnąca (w zależności od czasu rozmowy z klientami podczas jednej godziny np. - 30 min/6 zł - 35 min/7zł - 40 min/8 zł - 45 min/9 zł)

Warto zwrócić uwagę na efekt akcji, czy produkt jest łatwy do sprzedania czy trzeba jednak znać się na tym dosyć dobrze i potrafić podejść indywidualnie do każdego klienta z osobna. Z infolinią jest najprościej.

Mam nadzieję, że pomogłem.
Proszę mieć na uwadze stawki Warszawskie, z pewnością muszą być wyższe od Krakowskich, zapewne ma Pani tą świadomość.

Z poważaniem,
Bartłomiej Markowicz

Dziękuję
Marcin Tarapata

Marcin Tarapata Analityk/Tester

Temat: jakie stawki??

Call Center jednej z telewizji cyfrowych Warszawa, głównie połączenia przychodzące:

Własna działalność gospodarcza: ok 14-15 zł brutto,
Zlecenie: ok. 8-10 zł brutto.
+ ewentualne prowizje sprzedażowe.
Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: jakie stawki??

Ciekawi mnie aspekt prawny wynagradzania "na działalność gospodarczą". Możecie mnie oświecić, w jaki sposób ma to się obronić przed Państwową Inspekcją Pracy?

Praca w call center jest typową pracą pod nadzorem - jest grafik, praca konsultanta jest znormowana - jak się przedstawia, jak rozmawia, co może a co nie może. Podlega ocenie superwizora, jest szkolony i coachowany przez trenera.

O ile praca na własny rachunek świetnie sprawdza się w sprzedaży, konsultingu czy managemencie, to trudno mi sobie wyobrazić w call center.

Wiem, że życie nas do tego zmusza, abyśmy w posiadanym budżecie zmieścili stawki za które ludzie będą chcieli pracować, ale samozatrudnienie w call center to chyba przegięcie?

Podzielcie się swoimi doświadczeniami pls.

konto usunięte

Temat: jakie stawki??

Michał G.:
Ciekawi mnie aspekt prawny wynagradzania "na działalność gospodarczą". Możecie mnie oświecić, w jaki sposób ma to się obronić przed Państwową Inspekcją Pracy?

Praca w call center jest typową pracą pod nadzorem - jest grafik, praca konsultanta jest znormowana - jak się przedstawia, jak rozmawia, co może a co nie może. Podlega ocenie superwizora, jest szkolony i coachowany przez trenera.

O ile praca na własny rachunek świetnie sprawdza się w sprzedaży, konsultingu czy managemencie, to trudno mi sobie wyobrazić w call center.

Wiem, że życie nas do tego zmusza, abyśmy w posiadanym budżecie zmieścili stawki za które ludzie będą chcieli pracować, ale samozatrudnienie w call center to chyba przegięcie?

Podzielcie się swoimi doświadczeniami pls.

Hmm, podobnie zastanawia mnie formułowanie umów o dzieło?? - jakie dzieło???
Bartłomiej Markowicz

Bartłomiej Markowicz liczy się
satysfakcja z
wykonywanej pracy...

Temat: jakie stawki??

Hmm, podobnie zastanawia mnie formułowanie umów o dzieło?? - jakie dzieło???


Umowa o dzieło była w Krakowie standardem - mogę Pani przedstawić w detalach.

Własna działalność gospodarcza w call center - pierwszy raz się z tym spotykam.
Panie Marcinie prosimy o więcej szczegółów...

Pozdrawiam,
Michał Grabowski

Michał Grabowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania Siecią
Akceptacji, Firs...

Temat: jakie stawki??

Aneta Michałkowicz - K.:

Hmm, podobnie zastanawia mnie formułowanie umów o dzieło?? - jakie dzieło???

Przy telesprzedaży to jeszcze można to podpiąć i powinno się obronić, zwłaszcza przy wynagrodzeniu typu success fee. Ale samozatrudnienie to już chyba nie?

konto usunięte

Temat: jakie stawki??

Bartłomiej M.:
Hmm, podobnie zastanawia mnie formułowanie umów o dzieło?? - jakie dzieło???


Umowa o dzieło była w Krakowie standardem - mogę Pani przedstawić w detalach.

Własna działalność gospodarcza w call center - pierwszy raz się z tym spotykam.
Panie Marcinie prosimy o więcej szczegółów...

Pozdrawiam,

Witam, proszę o maila na priv - z ciekawością zapoznam się z dziełem w call center
aneta
Marcin Tarapata

Marcin Tarapata Analityk/Tester

Temat: jakie stawki??

Niestety osobiście nie znam szczegółów dotyczących takiego zatrudniania w Call Center, ale wiem że tego typu praktyki są prowadzone.

Jeżeli uda mi się ustalić cokolwiek, oczywiście podzielę się wiedzą. :)Marcin Tarapata edytował(a) ten post dnia 02.10.07 o godzinie 19:14

Temat: jakie stawki??

A czy ktos może podac stawki w call center ubezpieczeniowym? np. commercial union, ing?
Marcin Tarapata

Marcin Tarapata Analityk/Tester

Temat: jakie stawki??

Z informacji szczątkowych które udało mi się ustalić to osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, może zarejestrować swoją "firmę" jako obsługa Call Center. W takim przypadku nie jest się płatnikiem VAT.
Arkadiusz Czerwiński

Arkadiusz Czerwiński Kierownik Obsługi
Posprzedażowej CC w
Santander Consumer
...

Temat: jakie stawki??

Aneta Michałkowicz - K.:
Hmm, podobnie zastanawia mnie formułowanie umów o dzieło?? - jakie dzieło???


już szybciej wybrałbym umowę-zlecenie, chociaż to też śliska sprawa

Temat: jakie stawki??

Marcin T.:
Niestety osobiście nie znam szczegółów dotyczących takiego zatrudniania w Call Center, ale wiem że tego typu praktyki są prowadzone.

Jeżeli uda mi się ustalić cokolwiek, oczywiście podzielę się wiedzą. :)Marcin Tarapata edytował(a) ten post dnia 02.10.07 o godzinie 19:14

Witam

Takie praktyki są prowadzone :)
Takie rozwiązanie ma np.: cyfrowy polsat
Tomek Muzyk

Tomek Muzyk aktualnie poszukuje
nowej pracy

Temat: jakie stawki??

mysle ze w Call Center outband-owym najcześciej wedlug mnie stosowanym sysytemem jest sytem umowy zlecenia
W firmie w ktorej ja pracuje i praowałem to stawka godzinowa + prowizja za sprzedaż (produkty telekomunikacyjne)

Niestety na chwilę obecną obserwuje duży problem z pozyskaniem i potem utrzymaniem pracownika - znaczna część osób nie przychodzi na spotkania kwalifikacyjne a osoby ktore zapraszam do pracy tez nie przychodzą pracować, często pojawia sie argument ze znaleźli lepszą prace.
Ogolnie mozemy powiedzieć ze sytuacja zminiła sie na korzyść pracownika i to znacząco
a praca w CC jest dość popularna i można sobie "powybrzydzać"

Pozdrawiam Tomek

konto usunięte

Temat: jakie stawki??

Aneta Michałkowicz - K.:
Jak płacić Agentom call Center, zeby efektywnie zbilansować koszty i przychody?

odp. wynając firme doradczą specjalizującą sie w zarządzaniu call center

Jak się kształtuja obecnei wynagrodzena
Agentów brutto misiecznie?

odp. proponuję raport o wynagrodzeniach w call center przygotowany przez HRK (obejmuje wszystkie stanowiska in-house and outsourcing

Jakie najczęściej występuja formy
zatrudnienia?

odp. proponuję zapoznać się z odpowiednimi przepisami i skonsultować się z prawnikiem specjalizujacym się w tej materii :)))

kkatarzyna swatowska edytował(a) ten post dnia 25.10.07 o godzinie 11:08

konto usunięte

Temat: jakie stawki??

katarzyna s.:
Aneta Michałkowicz - K.:
Jak płacić Agentom call Center, zeby efektywnie zbilansować koszty i przychody?

odp. wynając firme doradczą specjalizującą sie w zarządzaniu call center

Jak się kształtuja obecnei wynagrodzena
Agentów brutto misiecznie?

odp. proponuję raport o wynagrodzeniach w call center przygotowany przez HRK (obejmuje wszystkie stanowiska in-house and outsourcing

Jakie najczęściej występuja formy
zatrudnienia?

odp. proponuję zapoznać się z odpowiednimi przepisami i skonsultować się z prawnikiem specjalizujacym się w tej materii :)))

kkatarzyna swatowska edytował(a) ten post dnia 25.10.07 o godzinie 11:08

Pani Katarzyno, nie ma to jak odpowiedzieć tak, żeby nic nie powiedzieć, a jeszcze żeby pytający miał nieodparte wrażenie, że jest strofowany za pytanie ;-) Specyficzny sposób komunikacji. Moje zapytanie wynikało z chęci zobaczenia co się dzieje na rynku, jakie zmany następują, wzbudzenia dyskusji na temat wynagrodzeń dla Agentów, form ich zatrudniania ect. Jestem przekonana, że obcnie wszystkie osoby zarządzające w CC mają podobne problemy z zatrudnianiem i lojalnością pracowników. Stąd ten post.
PS Raport z zeszlego roku ma sie do obecnej sytuacji, jak pięść do nosa ;-)

konto usunięte

Temat: jakie stawki??

Aneta Michałkowicz - K.:
katarzyna s.:
Aneta Michałkowicz - K.:
Jak płacić Agentom call Center, zeby efektywnie zbilansować koszty i przychody?

odp. wynając firme doradczą specjalizującą sie w zarządzaniu call center

Jak się kształtuja obecnei wynagrodzena
Agentów brutto misiecznie?

odp. proponuję raport o wynagrodzeniach w call center przygotowany przez HRK (obejmuje wszystkie stanowiska in-house and outsourcing

Jakie najczęściej występuja formy
zatrudnienia?

odp. proponuję zapoznać się z odpowiednimi przepisami i skonsultować się z prawnikiem specjalizujacym się w tej materii :)))

kkatarzyna swatowska edytował(a) ten post dnia 25.10.07 o godzinie 11:08

Pani Katarzyno, nie ma to jak odpowiedzieć tak, żeby nic nie powiedzieć, a jeszcze żeby pytający miał nieodparte wrażenie, że jest strofowany za pytanie ;-) Specyficzny sposób komunikacji. Moje zapytanie wynikało z chęci zobaczenia co się dzieje na rynku, jakie zmany następują, wzbudzenia dyskusji na temat wynagrodzeń dla Agentów, form ich zatrudniania ect. Jestem przekonana, że obcnie wszystkie osoby zarządzające w CC mają podobne problemy z zatrudnianiem i lojalnością pracowników. Stąd ten post.
PS Raport z zeszlego roku ma sie do obecnej sytuacji, jak pięść do nosa ;-)


A Pani za to jest bardzo aktywna w wyciąganiu informacji, ktore sa przedmiotem usług wyspecjalizowanych firm lub cennym kapitałem firm dzialających w tej branzy. Informacje kosztuja i stanowia przewagę konkurencyjna firm, więc za informacje trzeba płacic i to słono. Proponuję wpisać w przyszloroczny budzet pewną solidna kwotę na badania, raporty i branżowe konferencje, gdzie można sie wiele dowiedzieć.

Następna dyskusja:

Stawki połączeń




Wyślij zaproszenie do