konto usunięte

Temat: Zapraszam na szkolenie Savoir vivre w Biznesie !!! 28-29...

Szanowni Państwo,

Mam przyjemność zaprosić Państwa na wyjątkowe szkolenie "Savoir vivre w biznesie" 28-29 lutego 2008 w Warszawie.

Pozdrawiam,
Margarita

Poniżej przedstawiam szczegóły!


Profesjonalny wizerunek w biznesie to coś więcej aniżeli wygląd zewnętrzny oraz kompetencje interpersonalne. Bardzo istotnym elementem tego, jak jesteśmy postrzegani są nasze dobre maniery, czyli znajomość etykiety biznesu. Współcześnie savoir vivre w biznesie przenika się z zasadami protokołu dyplomatycznego, aczkolwiek w sposób zasadniczy różni się od etykiety towarzyskiej. To czyni temat niezwykle ważnym dla wszystkich, którzy chcą być pozytywnie odbierani przez partnerów czy klientów handlowych. W związku z tym, dla naszych klientów przygotowaliśmy nowatorskie szkolenie z zakresu etykiety biznesu.

Cele szkolenia:
Przekazanie praktycznych umiejętności w zakresie etykiety w biznesie, kreowania swego profesjonalnego oraz nienagannego wizerunku, zasad zachowania się podczas oficjalnych spotkań.
Podczas spotkania rozstrzygniesz wątpliwości:
- jak się ubierać, stosownie do sytuacji
- jak się zachować w obliczu codziennych oraz niecodziennych sytuacji biznesowych
- jak zapraszać innych i przyjmować zaproszenia
- jak rozwijać swoją „profesjonalną” komunikację
- jak zachować się przy stole
- jak poczuć się swobodnie podczas oficjalnego przyjęcia
- jakie faux pas są najpowszechniejsze i jak ich uniknąć


Jakie korzyści odniesiesz po szkoleniu…
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu zdobędziesz praktyczną wiedzę, która może zostać wykorzystana natychmiast po jego zakończeniu i przyczyni się do budowy wizerunku Twojej osoby w najbliższym otoczeniu. Zyskasz swobodę i pozbędziesz się niepewności w profesjonalnych kontaktach zawodowych, uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, poznasz błędy jakie popełniają inni, dzięki czemu nie zostaną one popełnione przez Ciebie. Jednym słowem zyskasz wiedzę i umiejętności, które stanowią podstawowe kanony relacji biznesowych na wysokim poziomie.



Program szkolenia
I. Podstawy etykiety w biznesie, czyli pierwsze wrażenie
- Protokół dyplomatyczny w ujęciu historycznym
- Precedencja w biznesie
- Witanie się, przedstawianie, podawanie ręki, całowanie ręki
- Precedencja w samochodzie, w windzie, przy stole

II. Zarządzanie informacją, czyli komunikacja w biznesie
- Bilety wizytowe - formy i rodzaje
- Korespondencja przy pomocy biletu wizytowego
- Korespondencja formalna w biznesie
- Rozmowy przez telefon - trudne sytuacje
- Korespondencja mailowa w biznesie

III. Garderoba w biznesie, czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą…
- Podstawy doboru służbowej garderoby - materiały, gramatura tkaniny, rodzaje tkanin
- Garderoba służbowa – rodzaje, kolory, fasony, sposób doboru odzieży
- Garderoba formalna- white tie, black tie
- Dobór dodatków w garderobie służbowej- fryzura, biżuteria, gadżety, akcesoria, makijaż
IV. Savoir vivre przy stole, czyli z czym to się je…
- Organizacja stołu negocjacyjnego
- Zapraszanie gości, stosowanie zaproszeń - jesteśmy gośćmi, jesteśmy gospodarzami
- Przyjęcia służbowe - śniadanie robocze, lunch roboczy, brunch, przyjęcia bufetowe,
koktajl, przyjęcie wieczorne, vins et fromages, lampka wina, przyjęcia ogrodowe
- Plan stołu i sadowienie gości przy stole
- Układanie i akceptowanie menu
- Obsługa przyjęcia, sposób serwowania dań
- Napoje alkoholowe- rodzaje, sposoby serwowania

V. Trening czyni mistrza, czyli praktyczne wskazówki
- Sytuacje trudne podczas przyjęć i spotkań przy stole
- Najczęstsze faux pas podczas kontaktów biznesowych
- Wręczanie upominków oraz kwiatów - kiedy i jak, w jakiej formie?
- Palenie cygar i papierosów

Czas trwania szkolenia
Szkolenie trwa 2 dni,
16 godzin dydaktycznych


Harmonogram szkolenia

dzień 1
10.00 Rozpoczęcie szkolenia
10.00 - 11.30 Zajęcia
11.30 - 12.00 Przerwa kawowa
12.00 - 13.30 Zajęcia
13.30 - 14.30 Lunch
14.30 - 16.00 Zajęcia
16.00 - 16.30 Przerwa kawowa
16.30 - 18.00 Zajęcia
18.00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia


dzień 2
8.30 Rozpoczęcie szkolenia
8.30 - 10.00 Zajęcia
10.00 - 10.30 Przerwa kawowa
10.30 - 12.00 Zajęcia
12.00 - 13.00 Lunch
13.00 - 14.30 Zajęcia
14.30 - 15.00 Przerwa kawowa
15.00 - 16.30 Zajęcia
16.30 Zakończenie szkolenia


Metodologia:
Warsztaty, prezentacje, mini wykłady


Prowadzący szkolenie
Trener, doradca wizerunku. Konsultant protokołu dyplomatycznego oraz etykiety w biznesie. Specjalizuje się w kwestiach analizy kolorystycznej, doboru garderoby i kreowania wizerunku w biznesie. Prowadzi warsztaty z zakresu wystąpień publicznych oraz prezentacji handlowych. Udoskonala wizerunek osób oraz firm, wprowadza dress code i projektuje kulturę organizacji. Jako ekspert współpracuje z mediami: TVN Style, TVN24, III Program Polskiego Radia, LOGO, Moda Damska, Nowy Dzień etc. Autorka publikacji na temat profesjonalnego wizerunku.

Koszt uczestnictwa
1680,- PLN Dotyczy udziału w szkoleniu jednej osoby i zawiera: udział w wykładach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia, napoje oraz posiłki podawane podczas spotkania. Do ceny należy doliczyć 22% podatek VAT

Wieczorem, zapraszamy do wspólnego spędzenia wolnego czasu. Zadbamy, aby każda chwila spędzona z nami była przez Ciebie miło wspominana. Nie znamy pojęcia nudy, zatem dbamy o wysoki poziom merytoryczny spotkania oraz aby w wolnym czasie obce było Tobie pojęcie nudy. Z nami każdy dzień jest inny, każdy dzień jest wyjątkowy…


Organizatorem jest The Quality of Life. Firma doradczo – szkoleniowa, wyspecjalizowana w najwyższej jakości szkoleniach i usługach doradczych, projektowanych w oparciu o szczegółowe i uważne badanie Twoich potrzeb. Obszar naszych zainteresowań jest wynikiem zamiłowania i pasji całego naszego zespołu, który gromadząc wiedzę oraz praktyczne doświadczenia, jest zdeterminowany tą unikatową wiedzą dzielić się z Tobą w przyjazny i profesjonalny sposób. Dla nas istotna jest zarówno treść jak i forma.


Więcej informacji uzyskają Państwo pod numerem 0 22 374 3131, lub drogą elektroniczną biuro@tql.pl

http://tql.pl

Zapraszam!!!
Na hasło GOLDENLINE - zniżka 5%