konto usunięte

Temat: Wydarzenia

„Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z dynamiki procesów, w jakich uczestniczą będąc członkami grupy. Najpopularniejsza metoda poznawania sytuacji grupowych sprowadza się do badania zachowania poszczególnych jednostek w grupie. Proponowaną przez nas alternatywą jest próba zbadania grupy jako całości. Robiąc to jesteśmy w stanie zidentyfikować i zrozumieć ważne zachowania, które pozwolą na pozyskanie zupełnie nowej perspektywy.”.
Lionel Stapley, Phd , Dyrektor OPUS (Organisation for Promoting Understanding of Society)

Wszechnica UJ
zaprasza na seminarium promujące

Warsztaty dynamiki grupowej Making the difference


Seminarium przybliży korzyści wynikające z uczestnictwa w wydarzeniu.:

• „Uchwycić nieuchwytne” – całościowa perspektywa patrzenia na organizację
i możliwości jej wykorzystania w codziennym zarządzaniu firmą.

• Świadome tworzenie warunków dla efektywnej pracy – jak zwiększyć swój wpływ na skuteczność pracy własnej oraz swojego zespołu?

• Przewaga konkurencyjna oparta na rozumieniu ukrytych procesów wpływających na produktywność i relacje między ludźmi w firmie.

• Innowacyjny sposób uczenia się o dynamice grup i organizacji – metodologia Group Relations.

Seminarium stanowi wprowadzenie do tematyki dynamiki grupy oraz metodologii Group Relations, na której bazują organizowane w dniach 10-13 października 2013 w Krakowie warsztaty dynamiki grupowej „Making the Difference”.

Podczas spotkania przybliżone zostaną różne podejścia do dynamiki grupy
z uwzględnieniem miejsca i roli metodologii Group Relations i użyteczności tego podejścia dla pracy menedżera, konsultanta, trenera i coacha.

Przestrzeń seminarium to okazja do spotkania się w gronie menedżerów, liderów i profesjonalistów pracujących z zespołami i organizacjami, wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów.

Seminarium poprowadzi Iwona Sołtysińska oraz dr Maciej Świeży, Konsultanci wykorzystujący w swojej pracy metodologię Group Relations

27 czerwca 2013, godz. 16.30-18.00
Wszechnica UJ, ul. Sławkowska 10, Kraków

Udział w seminarium jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.


Osoby zainteresowane udziałem w seminarium prosimy o zgłoszenie swojego uczestnictwa do wtorku 25 czerwca 2013 do godz. 16.00 na adres: marta.rua@wszechnica.uj.pl
bądź telefonicznie: 507 006 636
Franciszek Staniszewski

Franciszek Staniszewski Dyrektor w European
Trade Advisory
Centre Ltd.

Temat: Wydarzenia

Zaprosiłem eksperta, od którego w trakcie spotkania dowiesz się:
JAK SKUTECZNIE OCHRONIĆ SWÓJ MAJĄTEK?

Więcej na http://wtorkowespotkaniabiznesowe.pl/

Zapraszam, Franciszek Staniszewski

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Zapraszam serdecznie do udziału w kolejnych warsztatach motywacyjnych dla kobiet.

http://www.goldenline.pl/spotkanie/wyraz-to-kobieca-ko...
https://www.facebook.com/events/333641533433345/


Obrazek

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

XII Międzynarodowy Kongres Kontroli Wewnętrznej, Audytu Wewnętrznego, Antykorupcji i Zwalczania Oszustw

Kontrola wewnętrzna, Audyt wewnętrzny, Zarządzanie ryzykiem, Governance i Compliance, zwalczanie Korupcja i Oszustw.


Tegoroczny XII Międzynarodowy Kongres odbędzie się tradycyjnie w Krakowie w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w dniach 26-27 września 2013 r.

Nadrzędnym celem tego cyklicznego, międzynarodowego spotkania jest wymiana doświadczeń na temat problemów, wyzwań i perspektyw stojących przed audytorami, kontrolerami wewnętrznymi, profesjonalistami zajmującymi się zarządzaniem ryzykiem korporacyjnym, zapobieganiem oraz wykrywaniem nadużyć gospodarczych i korupcji, Governance i Compliance. Kongres stwarza możliwość omówienia najważniejszych zmian i zagadnień w poszczególnych obszarach, jak również uzyskania opinii wiodących ekspertów („networkingu”), zarówno z Polski jak i z zagranicy.

Kongres to od przeszło 12 lat także wydarzenie dające ogromne możliwości wymiany poglądów doświadczeń i spotkania w gronie osób zaangażowanych w problematykę i tematykę na nim poruszaną.

Szczegóły: http://www.pikw.pl/2013-kongres-xii,192.html

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością zapraszamy na kolejne Spotkanie Menadżerskie, które tym razem organizujemy wspólnie z British Computer Society (BCS) -­ organizacją zrzeszającą profesjonalistów IT w Wielkiej Brytanii i na świecie. Tematem spotkania będzie:

BA Diploma - Potwierdzenie kompetencji analityków biznesowych


Naszym prelegentem będzie Tony Flower, który odpowiada w BCS za rozwój certyfikacji BA Diploma oraz za jej popularyzację na obszarze Europy. Posiada on 15-letnie doświadczenie w szkoleniach i rozwoju personalnym kadr IT.

Przedstawi nam certyfikacje dostępne dla analityków biznesowych działających na styku biznesu i IT. W szczególności główną certyfikację BCS International Diploma in Business Analysis.
Certyfikacja ta, oparta na dobrych praktykach, jest weryfikacją wiedzy i doświadczenia kandydatów przeprowadzaną przez niezależnych ekspertów.
Certyfikaty BCS dla analityków biznesowych są uznawane w świecie IT jako potwierdzenie rzetelnej wiedzy ich posiadaczy.
Certyfikacja BA Diploma pozwala na indywidualny wybór odpowiednich modułów i określenie optymalnej ścieżki dojścia do uznanego tytułu, wspierając indywidualny rozwój i zakres zainteresowań kandydata.

Obejmuje ona takie obszary jak:

* Business Analysis Practice
* Requirements Engineering
* Commercial Awareness
* Business Change
* IS Project Management
* Modelling Business Processes
* Systems Modelling Techniques
* Benefits Management & Business Acceptance
* Systems Development

Jesteśmy świadomi, że analiza biznesowa jest jednym z kluczowych elementów efektywnego działania organizacji, dlatego podejmujemy stałą współpracę z BCS. Celem tej współpracy jest popularyzowanie certyfikacji BCS oraz organizowanie szkoleń i egzaminów dla analityków biznesowych.

Ramowy plan prezentacji:

* BCS – o organizacji, jej cele i zadania
* Schemat certyfikacji BA Diploma i korzyści dla uczestników
* Znaczenie ciągłego rozwoju kompetencji
* Zakres merytoryczny BA Diploma
* Budowa egzaminów
* Możliwości szkoleń i certyfikacji w Polsce

Na to spotkanie zapraszamy w szczególności analityków biznesowych i specjalistów IT, dla których przeznaczona jest certyfikacja BA Diploma oraz specjalistów HR i menadżerów szkoleń.

Współorganizator spotkania - British Computer Society - BCS, The Chartered Institute for IT - od blisko 60 lat łączy specjalistów IT. Wspiera ich rozwój zawodowy, umożliwiając im wymianę wiedzy i podnoszenie swoich kwalifikacji. Organizacja liczy obecnie ponad 70 tysięcy członków - praktyków, ludzi biznesu, pracowników naukowych i studentów. Oferuje certyfikacje potwierdzające wiedzę i umiejętności poprzez akredytowane organizacje szkoleniowe na całym świecie. Tylko w ciągu ostatnich 10 lat BCS przeprowadziło ponad 450 tysięcy egzaminów, w ponad 200 krajach. Patronem stowarzyszenia jest Prince Edward, Duke of Kent.

Warto skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia.

Planowany harmonogram spotkania:

09:00-09:30 - rejestracja i kawa
09:30-11:00 - prelekcja i dyskusja
11:00-11:30 - rozmowy indywidualne

UWAGA!
Prelekcja będzie prowadzona w języku angielskim.

WSTĘP WOLNY!

Niezbędna wcześniejsza rejestracja!
Formularz rejestracyjny znajdą Państwo TUTAJ.

Serdecznie zapraszam,
Beata Koszyk
OMEC Sp.z o.o.
beata.koszyk@omec.pl
Przemysław Walter

Przemysław Walter
InstytutCoachinguiMe
ntoringu.pl -
Pomagamy Coachom
Przeks...

Temat: Wydarzenia

10 DARMOWYCH SZKOLEŃ z zarządzania talentami dla managerów, rekruterów i coachów, którzy chcą być efektywniejsi!

Szanowni Państwo,


Ponad 20 letnie, międzynarodowe badania Instytutu Gallupa oraz Industrial Training Research Unit na Uniwersytecie Cambridge, udowodniły, że jedna zmienna jest kluczowym czynnikiem, który decyduje o sukcesach organizacji w takich obszarach jak: wzrost dochodów, wzrost produktywności, wzrost satysfakcji klientów i zmniejszenie fluktuacji kadr oraz sukcesach pracowników w dowolnej firmie i na dowolnym stanowisku pracy.

Wyniki tych badań pozwoliły również stworzyć efektywne modele zarządzania zasobami ludzkimi, doradztwa zawodowego i coachingu, których skuteczność potwierdzają rzetelne badania ilościowe i jakościowe.

Modele te aktualnie wykorzystywane są przez:

• Największych Dyrektorów, Managerów, Head hunterów i Specjalistów HR do podejmowania decyzji w procesie zatrudniania, awansowania i rozwoju pracowników.

• Czołowych Doradców zawodowych, Pośredników pracy i Coachów w procesie doradzania klientom w wyborze najlepszej dla Nich firmy i pracy.

• Najbardziej wpływowych konsultantów w dziedzinie zarządzania do podnoszenia produktywności pracowników, zespołów i całych organizacji.

• Jednoprocentowców do osiągania bezpośredniego wpływu w każdej dziedzinie życia.

Dla wszystkich którzy są gotowi, aby podnieść swoje standardy i stać się Liderami Nowej Generacji … katalizatorami, którzy potrafią diagnozować potencjał pracowników i stwarzają ludziom warunki do właściwego wykorzystywania go w organizacji, opublikowaliśmy obszerne fragmenty Certyfikowanego szkolenia Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników ™.

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników ™ to specjalnie zaprojektowany, certyfikowany program szkoleniowy w którym poznajesz i zaczynasz wykorzystywać te same zasady, narzędzia i techniki, które gwarantują sukcesy Największym Dyrektorom, Managerom, Specjalistom HR, Head Hunterom, Doradcom zawodowym, Pośrednikom pracy i Coachom z 26 krajów.

Aby uzyskać bezpłatny dostęp do fragmentów Certyfikowanego szkolenia wejdź na poniższą stronę i kliknij przycisk Chcę bezpłatne fragmenty szkolenia.

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Przełomy zdarzają się tylko tym, którzy podejmują działania. Zrób pierwszy krok. Niech podróż się zaczyna!

Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników

ul. Linkego 26
52-130 Wrocław

tel.: 71 728-14-55
mobile: +48 603-46-81-46

biuro@metarekrutacjaiselekcja.pl
http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl

P.S. Do tej pory w Certyfikowanym szkoleniu Meta Rekrutacja i Selekcja Pracowników ™ w formie szkoleń stacjonarnych, szkoleń on-line na żywo oraz szkoleń video wzięło udział blisko 1000 Dyrektorów, Managerów, Specjalistów HR, Head Hunterów, Doradców zawodowych, Pośredników pracy i Coachów kariery z całej Polski.

Najbliższa edycja Certyfikowanego szkolenia stacjonarnego odbędzie się w dniach 28-29.10.2013 r na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Szczegóły i zapisy na stronie:

http://www.metarekrutacjaiselekcja.pl/rekrutacja-praco...

Temat: Wydarzenia

Zachęcamy do udziału w warsztatach!

Aby być sobą trzeba wiedzieć kim się jest!
Samoświadomość – klucz do szczęścia

Kraków: 13-16 grudnia 2013

http://sawares.eu/wordpress/warsztaty-pr/

Czy wiesz jakie masz naturalne predyspozycje, talenty, właściwości?

Czy rozumiesz swoje emocje, potrafisz je analizować czy użalasz się nad sobą?

Możesz dokonać skutecznej samodefinicji, która pozwoli Ci się pozbierać :)

W programie m.in.:

świadomość swoich doświadczeń jako osobistych fundamentów sukcesu
planowanie przyszłości zaczyna się od świadomości naturalnego potencjału
porażki i sukcesy oraz ich prawdziwe przyczyny i skutki
autorefleksja vs użalanie się
pewność siebie wynika z inteligentnej autorefleksji
i wiele innych.
Zapraszamy!
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: Wydarzenia


Obrazek

Serdecznie zapraszamy na szkolenie:

ANALIZA FINANSOWA - warsztaty praktyczne

Termin:
17-18.02.2014 (16 godzin)
Lokalizacja: Warszawa, ul. Świeradowska 43 (metro Wilanowska)

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na szkolenie, którego celem jest przekazanie uczestnikom wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia analizy finansowej.

ZAKRES SZKOLENIA:

1. Miejsce analizy finansowej w systemie analiz działalności przedsiębiorstwa

2. Zawartość informacyjna sprawozdań finansowych:

• bilans
• rachunek zysków i strat
• rachunek przepływów pieniężnych
• zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym
• informacja dodatkowa
• sprawozdanie z działalności

3. Analiza wstępna sprawozdań finansowych:
• wstępna analiza bilansu
• wstępna analiza rachunku zysków i strat
• wstępna analiza rachunku przepływów pieniężnych

4. Analiza wskaźnikowa:
• wskaźniki płynności
• wskaźniki rentowności
• wskaźniki aktywności
• wskaźniki zadłużenia
• wskaźniki rynku kapitałowego

5. Wielowymiarowość analizy finansowej – model duPonta

6. Prognozowanie upadłości przedsiębiorstwa na podstawie wskaźników:
• istota monitoringu finansowego
• przykład działania Quick-testu
• wielowymiarowe modele upadłości: model Altmana, modele dla Polski

7. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa jako uzupełnienie analizy finansowej:
• przyczyny badania otoczenia przedsiębiorstwa
• źródła danych o otoczeniu przedsiębiorstwa
• analiza SWOT
• macierz Boston Consulting Group
• model 5 sił Portera

Więcej informacji o szkoleniu…

Kontakt:
Lidia Wójciak – Menedżer Szkoleń
Tel. 22 583 10 07 | Kom. 500 167 408
lidia.wojciak@frr.pl

Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie http://www.frr.pl.


Obrazek

Wejdź na Facebooka

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Zapraszamy do Wrocławia na darmowy wykład i sesję sampling, dotyczącą
ustawień Organizacyjnych - Coaching Systemowy.

Na Warsztacie zapewniamy pełną anonimowość dzięki sesji SHADOW.

Bliższe informacje i zapisy poprzez stronę

http://mir820.wix.com/marekmatusiewicz#!nowosci/c2t8

Zapraszamy serdecznie
Marek Tondryk

Marek Tondryk ...ponieważ Twój
rozwój jest moją
Misją

Temat: Wydarzenia


Obrazek


wbecs.com

World Business And Executive Coach Summit (WBECS) jest światowym, jedynym na tak wielką skalę wydarzeniem edukacyjnym.
Konferencja online trwająca 3 tygodnie, w trakcie której będziesz mógł uczyć się od największych graczy światowego executive coaching'u... bez wychodzenia z domu, przelotu za ocean i innych niedogodności...
Posłuchasz jak pracują i czym chcą się z Tobą podzielić na temat executive coaching'u m.in.:

- Marshall Goldsmith
- John C. Maxwell
- Joseph O’Connor
- Dave Ulrich
- David Allen
- Philippe Rosinski
- Janet Harvey


Czwarta edycja wydarzenia odbędzie się w dniach od 9 czerwca do 27 czerwca 2014r. i została uhonorowane przez ICF 60,5 CCE (Core Competencies) i 19 CCE (Resource Development).

Zarejestruj się już dzisiaj!!!

Dodatkową MEGA atrakcją jest możliwość DARMOWEGO!!! uczestnictwa w pre-sesjach w okresie od 12 maja do 30 maja 2014r.!!!

Rejestracja na stronie:
wbecs.com

Poniżej pełna lista prelegentów (WOW!!!):
Aileen Gibb
Andrea Lages
Andrew Neitlich
Ann Betz
Brian Underhill
Damian Goldvarg
Dave Ulrich
David Allen
David Horsager
David Rock
Dorothy Siminovitch
Doug McKinley
Drayton Boylston
Gary Henson
Grant Soosalu
Hendre Coetzee
Howard Morgan
Ian Brodie
Ian Day
James Flaherty
Jane Creswell
Janet Harvey
Jayne Warrilow
Jennifer Wallace
Jeremy Ridge
Jim Kouzes
Joelle K. Jay
John Bennett
John Blakey
John C. Maxwell
John Leary-Joyce
Joseph O’Connor
Judith Glaser
Julie Maloney
Karen Kimsey-House
Karl Corbett
Katherine Tulpa
Krishna Kumar
Laura Belsten
Lisa Ann Edwards
Lisa Bloom
Marshall Goldsmith
Marvin Oka
Mary Beth O’Neill
Natalie Tucker Miller
Pamela McLean
Peter Hawkins
Philippe Rosinski
Priscilla Gill
Richard Barrett
Shirzad Chamine
Susan Meyer
Taki Moore


Obrazek


Kliknij i dowiedz się więcej...
wbecs.com
Karolina Nowacka

Karolina Nowacka Prężnie rozwijająca
się Kancelaria
Finansowa poszkuje
osó...

Temat: Wydarzenia

Witam serdecznie,
chciałabym zaprosić na konferencję pt.: LOKATA NA 8% - czy jest to możliwe?, która odbędzie się w Poznaniu 22 maja o godzinie. 17:00.
Zapraszamy do rejestracji:
http://lokatanaosiemprocent.evenea.pl

Obrazek

Temat: Wydarzenia

PROWADZISZ WŁASNE PRZEDSIĘBIORSTWO?
szukasz źródła finansowania nowej inwestycji? chcesz zmodernizować swój park maszynowy? a może szukasz pomysłu na skuteczną reklamę?

Może warto odwiedzić targi usług i produktów dla MŚP - BIZNES EXPO?

Targi są wydarzeniem komplementarnym Europejskiego Kongresu MŚP objętego honorowym patronatem prezydenta RP.

Uczestnictwo w kongresie i targach jest bezpłatne!

https://www.facebook.com/BiznesExpo

Obrazek
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Wydarzenia

http://bit.ly/U5kXLf Dla kobiet, które chcą od życia więcej!
Mamy wielką przyjemność po raz kolejny zaprosić wszystkie Panie na najlepsze kobiece wydarzenie w Warszawie. Już 28 czerwca odbędzie się XIII edycja eventu „Szpilki z klasą!”. Kobiety, które chcą od życia więcej po prostu nie mogę tego przegapić! http://bit.ly/U5kXLf

Temat: Wydarzenia

CZY ZNASZ FIRMY, KTÓRE ZAINWESTOWAŁY W OPROGRAMOWANIE, URUCHOMIŁY PLATFORMY E-COMMERCE mimo to SPRZEDAŻ NIE WZROSŁA i koszty nie spadły
DLACZEGO TAK SIĘ DZIEJE?


Zapraszamy na szkolenie
w Katowicach 10 lipca
„JAK nie SPRZEDAWAĆ nie SKUTECZNIE”
czyli dlaczego narzędzia IT nie zawsze pomagają?

W trakcie naszego szkolenia dowiesz się:

- jak przygotować się do skutecznej optymalizacji procesów sprzedaży i co to w ogóle znaczy…?
- jakich grzechów nie popełniać dobierając narzędzia IT i nie wyrzucić pieniędzy w błoto…?
- od Krzysztofa Fiecha - Mistrza Handlu - jak nie sprzedawać nie skutecznie

10 LIPCA 2014
START: 10.00
KONIEC: 14.00
INWESTYCJA: 35,00 ZŁ
GDZIE:
Górnośląski Park Przemysłowy
UL. KONDUKTORSKA 39 A
KATOWICE

Szczegły i zgłoszenia znajdziecie na stronie:
http://www.4.com.pl/
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Wydarzenia

Mówisz językami i marzysz o międzynarodowej karierze?
Ponad 20 wystawców z ponad setką konkretnych ofert pracy w Krakowie, Polsce i Europie. Możliwość rekrutacji już na miejscu.
Prelekcje i porady.
Kraków, 6 września, Hotel Sheraton.
Darmowy wstęp – wymaga jedynie rejestracji na stronie: http://www.bilingualpeople.pl/candidate/register/
Dołącz do wydarzenia na Facebooku i bądź na bieżąco z informacjami na temat Międzynarodowych Targów Pracy Bilingual People!
https://www.facebook.com/events/1454071884860532/?ref_d...


Obrazek

Kamil Radom

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Rejdych

Katarzyna Rejdych Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: Wydarzenia

Zapraszam na szkolenie Anthonego Robbinsa w Polsce w marcu 2015. Więcej informacji i możliwość zakupu biletów http://bit.ly/TheWayAheadTickets Pozdrawiam ;)
Arkadiusz Gos

Arkadiusz Gos Key Account Manager
at Kan.Bo & KanBo
Evangelist

Temat: Wydarzenia

Witam.

W najbliższą sobotę 20.09.2014. podczas targów Kariera IT http://www.targikarierait.pl/ w Katowicach poprowadzę warsztaty mocno związane z tematyką Agile i prowadzeniem projektów:

"Kanban? Scrum? a może KanBo? – czyli jak poprowadzić projekt niekoniecznie IT"

- Metoda, narzędzia, ludzie, który z tych czynników jest kluczowy dla właściwego prowadzenia projektu?
-A może zależy to od jego rodzaju i zakresu?
-Kiedy sprawdza się Kanban, a w jakich sytuacjach zastosować Scrum?
-Czy może jest 3 droga do poprowadzenia projektu?

Interesuje Ciebie ta tematyka?
Nie będziesz obecny w Katowicach 20.09.,a chcesz zapoznać się z materiałem?

Zapraszam do kontaktu już teraz!

Pozdrawiam Arkadiusz Gos.
http://kan.bo
Katarzyna Renn

Katarzyna Renn PMP, TSPM, Trener,
Kierownik Projektów

Temat: Wydarzenia

A gdyby harmonogram miał 100 % sprawdzalności...

Harmonogramowanie projektów to dziś nie lada sztuka, wymaga ono podejścia hybrydowego. Z jednej strony opartego o całościową, stabilną koncepcję realizacyjną, z drugiej o oszacowane ryzyka, niepewności, często też – alternatywnych scenariuszy. Zauważmy, że niespodzianki, które mogą nas spotkać mogą mieć różnoraką naturę.

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium TenStep, na którym pokażemy praktyczne zastosowanie nowego podejścia do planowania.

Pokażemy co warto zrobić, aby:
• Twoje projekty były gotowe na elastyczność.
• Błyskawicznie identyfikować niedociągnięcia i zmniejszyć niepewność projektu.
• Podnieść jakość swoich projektów i własnych kompetencji zarządczych.
• Zwiększysz swoją szansę na osiągnięcie sukcesu w projektach.

Złam dotychczasowe konwencje planistyczne!
Sprawdź szansę dotrzymania terminów i budżetu Twojego projektu, którą musisz wykorzystać!

Zapraszamy 23 września 2014 o godzinie 13.00

Zarejestruj się: http://pmpodcast.pl/harmonogramowanie/
Więcej informacji o narzędziach na stronie http://barbecana.eu/



Wyślij zaproszenie do