Katarzyna Kutyła

Katarzyna Kutyła PR, Copywriter,
social media

Temat: Wydarzenia

Portal publiczni.pl zainicjował nowe, ciekawe wydarzenie – Ranking Firm Szkoleniowych, w którym każdy ma możliwość wyjawienia swoich preferencji. Głosowanie trwa od 01.09.11r. do 10.10.11r., zwycięzcy zajmujący pierwsze 3 miejsca otrzymają statuetki. Dla osób biorących udział w głosowaniu, portal publiczni.pl przewidział cenne nagrody.

Obrazek


Głosuj!
Czym można kierować się przy wyborze firmy organizującej dla nas szkolenie? Niektórzy twierdzą, iż najważniejsza jest opinia absolwentów szkoleń i ich pisemne referencje, inni podają jako wytyczną staż trenerów oraz firmy szkoleniowej, jeszcze inni będą sugerować się, przestrzeganiem Standardów Usług Szkoleniowych. Ranking Firm Szkoleniowych jest nowym ciekawym narzędziem, które proces selekcji firm miałby ułatwić. Zachęcamy do głosowania na Agencję SEDNO, wszystkich tych którzy szkolenia już u nas przebyli i znają wysoką jakość naszych usług oraz tych którzy dopiero mają w planach przebycie z nami przygody szkoleniowej.
Mariusz Mioduszewski

Mariusz Mioduszewski inwestycje; oferuję
współpracę

Temat: Wydarzenia

NOWE TERMINY KONFERENCJI!!!

Inwestycje w fizyczne złoto - jednorazowo i ratalnie - dostęp do kapitału

Cena złota niższa niż w Mennicy! Zaloguj się - sprawdź!

Prezentacje on-line - dla konsultantów oraz inwestorów

PONIEDZIAŁEK godz 20:30
ŚRODA godz 20:30

Logowanie 5 minut przed godziną konferencji.
Login: 243Imię/Nazwisko.
Link bezpośredni do Sali GVO Conference: http://www.gvolive.com/conference.93870342

Link także na mojej stronie http://www.243.zlotodlakazdgo.pl
w lewym dolnym rogu "Dowiedz się więcej"

Możliwość współpracy MLM Strategia WIN-WIN.
Warto poświęcić godzinę i zacząć ZARABIAĆ (nawet dodatkowo)!

Zapraszam.
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Wydarzenia

bezpłatne szkolenia dla Małopolski - SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, PROFESJONALNY WIZERUNEK - techniki efektywności w biznesie

W ramach programu prezentujemy: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ I KORZYSTNIE NEGOCJOWAĆ, czyli vademecum profesjonalnego przedsiębiorcy, a w nim m.in.:
•techniki efektywnej sprzedaży
•skuteczne negocjacje handlowe
•kreowanie profesjonanego wizerunku
•budowanie korzystnej relacji handlowej
•bank rozwiązań trudnych sytuacji w kontakcie z klientem

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na II edycję bezpłatnego cyklu szkoleń finansowanych z budżetu UE z obszaru technik sprzedażowo-negocjacyjnych, umiejętności autoprezentacji i efektywnej komunikacji z klientem. Warunek - zatrudnieie lub prowadzenie działalności zarejestrowanej w województwie małopolskim.

Dlaczego WARTO:
1. Gdyby udział nie był finansowany ze środków UE jego koszt wyniósłby od kilku do kilkanastu tysięcy złotych.
2. Pozytywne rekomendacje uczestników I edycji.
3. Udział w projekcie zapewnia nie tylko wiedzę i konkretne umiejętności, ale też stanowi cenne źródło kontaktów biznesowych.
4. Program: sprzedaż, negocjacje, autoprezentacja - to nie tylko praktyczne narzędzia biznesowe, ale też przydatne elementy codziennej komunikacji.

Terminarz:
od października do listopada (II grupa)- po zakończeniu procesu rekrutacji (28/09)o kalendarzu spotkań oraz dokładnej dacie ropoczęcia zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani (planujemy wystartować 3/10)
od listopada do grudnia (III grupa)- termin do ustalenia

Warunki rekrutacyjne, program szkoleń oraz zaproszenie video z opinią uczestników minionej edycji odnajdziecie Państwo pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zgłoszenia możecie Państwo dokonać wypełniając formularz online: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zachęcam do aplikacji. Liczba miejsc ograniczona!

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995Kinga Kalińska edytował(a) ten post dnia 23.09.11 o godzinie 14:22
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Wydarzenia

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Szkoła Trenerów Metrum już we Wrocławiu!

Szkoła Trenerów jest rocznym cyklem szkoleniowym dla wszystkich, którzy stanęli
w swej karierze zawodowej przed wyzwaniem pracy z grupą.
Szkoła przygotuje Cię do samodzielnego prowadzenia warsztatów i efektywnej pracy w grupie. Umożliwi Ci także zdobycie umiejętności, niezbędnych do ubiegania się o rekomendację I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego (PTP) – trenera warsztatu umiejętności psychospołecznych.

Gwarantujemy:
 224 godziny szkoleniowe
, w tym: 40 godzin treningu interpersonalnego,
144 godziny warsztatów dydaktycznych, 24 godziny treningu rozwojowego
oraz 16 godzin superwizji,
2 godziny konsultacji indywidualnych przygotowujących do warsztatu podlegającego superwizji,
materiały szkoleniowe,

Dodatkowo zapewniamy:
 noclegi wraz ze śniadaniami podczas treningu interpersonalnego oraz treningu rozwojowego,
 przerwy kawowe podczas warsztatów oraz treningów.

Potrzebujesz więcej informacji? - Skontaktuj się z nami!

Koordynator Szkoły Trenerów - Anna Międlarz; ania@metrum.edu.pl, 724 561 941
Kierownik Biura – Anna Tworek; biuro@metrum.edu.pl; 601 275 427

http://metrum.edu.pl

Podejmij decyzję i zdobądź kompetencje do tego, aby wykonywać wolny, dobrze płatny i dynamicznie rozwijający się zawód.
Anna Bednarczyk

Anna Bednarczyk Zacznij tam gdzie
jesteś, użyj tego co
masz, zrób co możesz

Temat: Wydarzenia

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce

Już po raz drugi Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club zaprasza na Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce.

Tegoroczna edycja projektu odbędzie się w dniach 14 – 20 listopada i swoim zakresem obejmie kilkadziesiąt szkoleń o tematyce biznesowej. MSF BCC nie chce zawieść Waszych oczekiwań, dlatego w tym roku przygotowaliśmy naprawdę dynamiczny program:

Wojewódzka Biblioteka Publiczna w Krakowie, ul. Rajska 1:

- 14.11:
g.11:00-13:00: Dlaczego w Polsce zarabiamy 4 x mniej niż w krajach Europy Zachodniej, mimo że jesteśmy w tej samej Unii? Fundacja "Pomyśl o przyszłości"

- 16.11:
g.11:00-16:00: Przedsiębiorczość = Kreatywność Wydawnictwo BC.edu,

- 18.11:
g.10:00-12:00: Opowieść o jednym okienku i tysiącu formularzy, czyli aspekty prawno-podatkowe zakładania własnej działalności gospodarczej Avenhansen,

- 18.11:
g.9:00-17:00: szkolenia firmy Eurokreator
1.Tworzymy firmy rodzinne,
2.Projekt od kuchni - przepisy, przyrządzanie, przyprawy, czyli co decyduje o sukcesie,
3.Między współpracą a partnerstwem czyli przedsiębiorczość partnerstw lokalnych,
4.Kapitał kooperacji - kooperacja kapitału

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27:

- 14.11:
g.15:00-17:00 Perspektywy branży internetowej w Polsce debata z Markiem Rusieckim - Xevin Investments

- 15.11:
g. 10:00-12:00: O emocjonalnej narracji w sprzedaży dr Marek Wojciechowski,

g. 13:00-15:00Zaufanie i warygodność w biznesie eksperci: Nowy Styl Group, Mercedes Benz, BP, Tesco, Polskie Wydawnictwo Muzyczne, Ernst&Young,

g.15:30-17:30 Jak utrzymać reputację firmy przez 140 lat? prof. Andrzej Blikle

Aby zarejestrować się do WBP, wejdź na http://stp.vel.pl.
Rejestracja na UEK poprzez rejestracjastp@yahoo.pl
Opisy wszystkich wydarzeń na stronie http://przedsiebiorczykrakow.pl

ZAPRASZAMY!

Koordynatorem wydarzenia jest Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
Sponsorem wydarzeń organizowanych przez MSF BCC w ramach ŚTP jest salon sukni ślubnych - Susan Blanche

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Wydarzenia

Witam,

wszystkie osoby zainteresowane inwestowaniem w nieruchomości, zapraszam na szkolenie organizowane przez naszą firmę - Aquarius Property Investments.

Szkolenie prowadzimy w taki sposób, aby każdy uczestnik był w stanie sam dokonywać inwestycji po jego ukończeniu - posiadał wiedzę na temat tego jak, gdzie i kiedy inwestować.

Wszelkie informacje o szkoleniu znajdą Państwo na stronie
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl

Pozdrawiam,
Paulina Kościukiewicz
Wioleta K.

Wioleta K. Consulting4Business
Sp.k.

Temat: Wydarzenia

Zapraszamy do udziału w konferencji:
Zarządzanie organizacją w okresie kryzysu

24 listopada 2011 roku, Wrocław, Hotel Mercure Panorama, Plac Dominikański 1.

Opracowane bloki tematyczne stanowić mają pomoc w poszukiwaniu rozwiązań w obliczu zmian gospodarczych, jakich doświadczamy.

Prezentujemy tematy prelekcji:
-Zarządzanie ryzykiem finansowym przedsiębiorstwa w warunkach niestabilności gospodarczej. Zagrożenia i szanse.
-Optymalizacja podatkowa w okresie kryzysu. Podatkowe zarządzanie złymi długami.
-Optymalizacja działań i narzędzi w procesie odzyskiwania należności.
-Zarządzanie przez cele w okresie kryzysu. Zalety wdrożenia.


Prelegentami będą:

-Pan Grzegorz Warzocha (Avanta),
-Pan Artur Wolny (Sendero),
-Pan Grzegorz Paszkiewicz (Casus Finanse),
-Pan Piotr Piątek (Casus Finanse).

Koszt uczestnictwa: 500 zł/os

Niniejszym zapraszamy Państwa do udziału w konferencji, a także do odwiedzenia strony internetowej http://c4b.biz.pl/mailing/ gdzie znajdziecie Państwo informacje o niej.

Serdecznie zapraszamy!

Consulting4Business Sp.K.
50-077 Wrocław
ul. Bernarda Pretficza 40M/2A
tel. +48533133202, +48601530219

http://consulting4business.pl/
biuro@c4b.biz.pl

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

Warsztaty z zarządzania czasem i efektywności osobistej
26-27 listopada

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak to się dzieje, że niektórzy ciągle osiągają sukcesy, a innym ciągle nie udaje się, dlaczego jedni są wysoko opłacanymi specjalistami podczas gdy inni ledwie wiążą koniec z końcem, i jak w końcu osiągnąć wewnętrzną równowagę i poczucie sukcesu - te warsztaty są dla Ciebie!!!!

Podczas 8 godzin spotkań dowiesz się:
- co tak naprawdę motywuje cię do działania?
- jak wyznaczać cele i jak je osiągać?
- jak najskuteczniej planować swój czas i jak unikać „złodziei czasu”?
- jak sprawnie łączyć różne role życiowe i jak radzić sobie z wieloma wyzwaniami dnia codziennego?
- jak kontrolować swoje myśli i swoje życie?
- jak maksymalizować swój potencjał fizyczny?
- co wyróżnia ludzi sukcesu od reszty społeczeństwa?

Spotkania poprowadzi Karolina Przewłoka LaBrecque
(http://helptogrowinstitute.com/about-help-to-grow-inst... magister psychologii, doktor rehabilitacji, trener. Karolina na stałe mieszka w USA, gdzie prowadzi własne centrum rozwoju. Oprócz wsparcia dla osób chcących zrzucić zbędne kilogramy, sportowców i biznesmenów oraz osób poszukujących równowagi w życiu Karolina od 10 lat wspiera także osoby z zaburzeniami ze spektrum autystycznego i innymi rodzajami niepełnosprawności oraz ich rodziny. W swoim centrum Karolina regularnie prowadzi warsztaty z zarządzania czasem i efektywności osobistej, jest mentorem i trenerem. Jej klienci to osoby w wieku od 12 do 70+.
Warsztaty opracowane zostały na podstawie połączenia metod pracy najbardziej znanych specjalistów z zakresu efektywności osobistej.

Harmonogram:
26-27 listopada, godz. 10-14
Pierwszy dzień koncentruje się na zrozumieniu i ustalaniu celów, które są realne do osiągnięcia, a jednocześnie zgodne z wyznawanymi przez nas wartościami.
Dzień drugi to intensywne szkolenie z technik umożliwiających osiągnięcie maksymalnego potencjału osobistego oraz skutecznego zarządzania czasem. Podczas tego dnia omawiane są zarówno metody doskonalenia siebie z zakresu psychologii jak i fizjologii i zdrowia.

Dzień 1 i 2:
9: 30 – start
10: 30 – przerwa na kawę (w czasie przerwy możliwość dyskusji, pytań itp.)
10:40 – ciąg dalszy warsztatów
12:00 – przerwa na lunch
12:20 – ciąg dalszy warsztatów
14:00 - koniec

Koszt: 350 zł (cena obejmuje dwa dni warsztatów, w sumie 8 godzin, 2 lunche sushi, napoje, przekąski w przerwie kawowej).
Rezerwacje i szczegóły: sushi@ryzowe.pl
Anna Armatys

Anna Armatys Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie, Studentka

Temat: Wydarzenia

Sprzedawać więcej, szybciej, sprawniej!
Konferencja TMT.Sales'11 Warsaw

Jaki jest przebieg wdrożeń rozwiązań CRM w polskich przedsiębiorstwach? Jakie cele dyrektor marketingu, dyrektor
sprzedaży, czy dyrektor IT stawia przed wdrożeniem i które z nich
udaje się osiągnąć? Jakie wnioski płyną z wdrożeń w
branżach takich jak telekomunikacja, finanse, bankowość,
ubezpieczenia, doradztwo finansowe?

W ramach konferencji TMT.Sales'11 Warsaw omówione zostaną
wyniki badania jakie wykonało IDG Poland
, właściciel tytułu
Computerworld Polska, we współpracy z firmą informatyczną i
doradczą Outbox. W trakcie paneli dyskusyjnych, w których
zasiądą zarówno klienci, jak i dostawcy, opracowane zostaną
najlepsze praktyki w zakresie wdrożeń CRM.

W dyskusji 23 listopada udział wezmą wiodący usługodawcy
branży CRM oraz ich klienci, eksperci, prawnicy.

Agenda:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...


Zarejestruj się teraz:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...


Do 20 listopada wejściówka TANIEJ, tylko 249 zł!

http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...


Obrazek


Każde przedsiębiorstwo może sprzedawać więcej i rozwijać
się szybciej dzięki zastosowaniu rozwiązań CRM.
Historia
zakupów i obsługi klienta jest bardzo ważna dla tworzenia ofert
specjalnych, odpowiednich promocji i programów lojalnościowych.
Kontakty handlowców są bezcenne i dlatego powinny pozostawać w
firmie w przypadku rotacji personelu. Dane klientów powinny być
łatwo dostępne w różnych formach i dla różnych szczebli
zarządzania w celu podejmowania trafnych decyzji w zakresie
zarządzania rozwojem oferty, marketingu i sprzedaży.

System CRM to nie tylko system informatyczny. To również
rozwiązanie proceduralne i organizacyjne w zakresie marketingu,
sprzedaży i obsługi klienta, czy rozpatrywania reklamacji. Z
drugiej strony sprawne działanie rozwiązania CRM nie byłoby
możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych.

Pierwsze systemy CRM powstały w latach 90. rozszerzając
wcześniejsze, proste systemy sprzedażowe i usprawniające
obsługę klienta, czy serwis. Od tamtej pory powstało wiele
różnych rozwiązań dostępnych dla zarówno dla firm dużych,
jak i MŚP
. Wybór i dostosowanie rozwiązania odpowiedniego
dla biznesu danego przedsiębiorstwa wymaga doświadczenia i
zrozumienia praktyki wdrożeniowej.

Systemy CRM często wykorzystywane są w firmach
korzystających z sieci mobilnych sprzedawców. W telefonach
komórkowych i przenośnych komputerach sprzedawców instalowane są
aplikacje pozwalające na synchronizację z centralnym systemem CRM.
Łączą się oni co jakiś czas z systemem centralnym, dzięki
czemu zmienione przez nich dane bądź informacje o nowych klientach
lub innych zdarzeniach przesyłane są do centralnego systemu. Z
drugiej strony z centralnego systemu do pracowników mobilnych
dostarczane są aktualizacje danych, instrukcje na temat kolejnych
działań, czy informacje o planie dnia.

Systemy "klasy CRM" ułatwiają stworzenie klasyfikacji klientów
z podziałem, np. na klientów kluczowych (przynoszących
zasadniczy zysk) i klientów mniej opłacalnych, a czasem nawet
nieopłacalnych (generujących zbyt małe zyski lub wręcz straty).
Po dokonaniu klasyfikacji klientów i produktów na odpowiednie
grupy, przedsiębiorstwo podejmuje w stosunku do nich odpowiednią
decyzję biznesową.

Zapraszamy do dyskusji 23 listopada na temat przyszłości
systemów CRM w polskim sektorze MŒP, branży bankowej,
ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, mediów cyfrowych, czy
energetyce i gazownictwie.

Agenda:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_clouds_2011_wa...

Zarejestruj się teraz:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Do 20 listopada wejściówka TANIEJ, tylko 249 zł!


A wszystko po to, aby sprzedawać więcej, szybciej, sprawniej!
Mariusz Głowacki

Mariusz Głowacki Zarządzenie
projektowe, relacje
biznesowe,
prezentacje, s...

Temat: Wydarzenia

Zapraszam!<br>
Mamy jeszcze miejsca na szkolenie we Wrocławiu (ul. Kościerzyńska) w dniu 01.12!


Kontakt:
mail: info@szkolapraktykow.pl
www: http://www.szkolapraktykow.pl
mobile: +48 693 815 011
Nr GG: 4613985


Obrazek
Agata F.

Agata F. Szkolenia, manager
zespołu
sprzedażowego

Temat: Wydarzenia

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy Business & Management Training serdecznie zapraszam na nasze najbliższe szkolenie:

Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie.


Obrazek


Kiedy?
Szkolenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 25 -27 stycznia 2012.

Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest do kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla, kierowników projektów, analityków oraz specjalistów,
w szczególności osób mających być zaangażowanych od strony biznesowo-analitycznej we wdrażanie inicjatywy Business Intelligence w organizacji.

Po ukończeniu szkolenia, uczestnik będzie:

*posiadał przekrojową wiedzę z zakresu szeroko rozumianego Business Intelligence, w tym Hurtowni Danych, Integracji Danych (ETL/ELT, Data Quality, Data Cleansing, Data Profiling, MDM), raportowania i zaawansowanej analityki biznesowej (Data Mining);
*swobodnie poruszał się w terminologii dziedzinowej oraz obszarach merytorycznych BI;
*znał najpopularniejsze praktyczne zastosowania rozwiązań klasy Business Intelligence;
*znał aspekty korzystania w stopniu zaawansowanym z narzędzi informatycznych klasy BI;
*potrafił zidentyfikować wartość dodaną oraz miejsce dla rozwiązań BI dla danego biznesu;
*znał specyfikę przygotowania wdrożenia Business Intelligence,
w szczególności zbierania i definiowania wymagań, wyboru dostawcy, planowania projektu/programu;
*znał specyfikę kierowania wdrożeniem (projektem/programem) klasy Business Intelligence w organizacji;

Zakres tematyczny:

Moduł I – Biznesowy – wprowadzenie w tematykę BI oraz zagadnienia związane z wdrażaniem i kierowaniem inicjatywami klasy Business Intelligence;
Moduł II – Techniczny – wybrane aspekty technologiczne BI, w szczególności modelowanie wielowymiarowe oraz integracja danych;

Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:

http://bamt.pl/business_intelligence

Cena szkolenia: 3 600 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!

OFERTA LAST MINUTE tylko przy zapisach w tym tygodniu do 20 stycznia cena szkolenia -400zł
Dodatkowo przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!

W ramach szkolenia zapewniamy:
- obszerne drukowane materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodzienny serwis kawowy
- obiad w każdym dniu szkolenia

Nasze szkolenie wspierają:
(erp-view.pl, magazynit.pl, erp24.pl, beconnected.pl).

Zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Agata Formejster

tel. 22 427 36 76 / fax: 22 244 24 59

e-mail: agata.formejster@software.com.pl

BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa

http://bamt.pl
Agata F.

Agata F. Szkolenia, manager
zespołu
sprzedażowego

Temat: Wydarzenia

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy Business & Management Training serdecznie zapraszam na nasze najbliższe szkolenia:

Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie. 3 dni


Obrazek


Kiedy?
Szkolenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 27 -29 lutego 2012.

Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest do kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla, kierowników projektów, analityków oraz specjalistów,
w szczególności osób mających być zaangażowanych od strony biznesowo-analitycznej we wdrażanie inicjatywy Business Intelligence w organizacji.

Zakres tematyczny:

Moduł I – Biznesowy – wprowadzenie w tematykę BI oraz zagadnienia związane z wdrażaniem i kierowaniem inicjatywami klasy Business Intelligence;
Moduł II – Techniczny – wybrane aspekty technologiczne BI, w szczególności modelowanie wielowymiarowe oraz integracja danych;

Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:

http://bamt.pl/business_intelligence

Cena szkolenia: 3 600 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!

DO KOŃCA STYCZNIA - 400 PLN!!!!!!!!

Modelowanie w języku UML 3 dni


Obrazek


Kiedy?
Szkolenie odbędzie się w Warszawie, w dniach 13 -15 lutego 2012.

Po szkoleniu uczestnik: {/b]
- rozumie zasady analizy i projektowania w języku UML,
- umie czytać diagramy w języku UML,
- umie tworzyć diagramy w języku UML.

[b]Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:

http://bamt.pl/UML

Cena szkolenia: 2 900 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!

PRINCE2® Foundation – szkolenie akredytowane + egzamin GRATIS 3 dni

Kiedy?
Szkolenie odbędzie się :
Warszawie, w dniach 13-15.02.2012, 12-14.03.2012
Wrocław, 14-16.02.2012, 13-15.03.2012

Opis szkolenia PRINCE2® Foundation :
Szkolenie stanowi wykład metodyki PRINCE2®, uznanej brytyjskiej metody organizacji prac projektowych i zarządzania przedsięwzięciami w trybie projektowym. Obejmuje część wykładową oraz zestawy ćwiczeń oparte na rozbudowanym studium przypadku.Szkolenie zakończone jest egzaminem certyfikującym, w przypadku otrzymania pozytywnego wyniku uczestnik otrzymuje międzynarodowy certyfikat PRINCE2® Foundation.

Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:
http://bamt.pl/prince2-foundation

Cena szkolenia: 3 200 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!

PRINCE2® Practitioner *– Warsztat akredytowany + *egzamin GRATIS 2 dni

Kiedy?
Szkolenie odbędzie się :
Warszawie, w dniach 16-17.02.2012, 15-16.03.2012
Wrocław, w dnich 01-02.02.2012, 29.02-01.03.2012

Opis szkolenia PRINCE2® Practitioner :
Nakierowane jest na przygotowanie do egzaminu Practitioner. Podczas warsztatu rozwiązywane są przykładowe testy z egzaminów Practitioner. Warsztat przedstawia również sposoby i wskazówki dla skutecznego zdawania egzaminu.Szkolenie obejmuje również sam egzamin Practitioner. W przypadku otrzymania pozytywnego wyniku uczestnik otrzymuje międzynarodowy certyfikat PRINCE2® Practitioner.

Zachęcam do zapoznania się z programem szkolenia:
http://bamt.pl/prince2-practitioner

Cena szkolenia: 2 700 PLN + 23% VAT
Przy zapisach grupowych atrakcyjne zniżki!

PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office)
Szkolenia akredytowane PRINCE2 są realizowane przez OMEC jako Akredytowaną Organizację Szkoleniową

Nasze szkolenie wspierają:
(erp-view.pl, magazynit.pl, erp24.pl, beconnected.pl, decyzje-it).

Zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Agata Formejster

tel. 22 427 36 76 / fax: 22 244 24 59

e-mail: agata.formejster@bamt.pl

BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa

http://bamt.plAgata F. edytował(a) ten post dnia 24.01.12 o godzinie 10:14
Ewa Gillner

Ewa Gillner ParkIdea Coworking
/ Design Studio 5

Temat: Wydarzenia

Z przyjemnością ogłaszam, iż w poniedziałek 30 stycznia 2012 o godz. 18:00, odbędzie się w biurze ParkIdea Coworking Place w Poznaniu spotkanie inauguracyjne klubu CASHFLOW!

Pokaźna dawka wiedzy inwestycyjnej, serwowanej nam przez Lidera Klubu Remigiusza Stanisławka (opiekuninwestora.pl), wraz ze świetną zabawą przy grze!

Jest to spotkanie bezpłatne, na które zapraszamy również osoby, które chcą się dopiero nauczyć gry CashFlow!

Dostępnych miejsc: 12 (wolnych jest jeszcze 9)
Gdzie: Biuro ParkIdea Coworking Place , ul. Grottgera 16/1 (wejście od tyłu kamienicy), Poznań

Informacje szczegółowe i zapisy na stronie: http://10krokow.pl

Zapraszam!
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Wydarzenia

Transformacja Organizacji – Zarządzanie Portfelem Projektów

Data i miejsce szkolenia: 14-15 lutego 2012 r. oraz 14 marca 2012r.; Warszawa

COACHING GRUPOWY – UNIKALNY CHARAKTER!!!

Jest to trzydniowy warsztat nastawiony na rozwiązanie konkretnych wyzwań w zarządzaniu portfelem projektów. W celu zmaksymalizowania korzyści z uczestnictwa, uczestnicy będą pracowali od samego początku metodą coachingu grupowego i narzędziami coachingu zespołowego. Nie będzie power-pointa oraz z góry narzuconej agendy.

Odbiorcy szkolenia:
EXECUTIVE LEVEL
Szefowie dużych działów PMO
Dyrektorzy zarządzający portfelem projektów
Szefowie biur projektów

Co odkryjesz?
Jak przygotować organizację do efektywnego zarządzania portfelem projektów
Jak przeprowadzić proces transformacji organizacji macierzowej
Jak doprowadzić do współpracy pomiędzy silosami w organizacji

Co uzyskasz?
Doświadczysz procesu oraz metod transformacji organizacji macierzowej
Poznasz metody budowania współodpowiedzialności za portfel projektów
Odkryjesz przyczyny powstawania silosów w organizacji macierzowej
Zaplanujesz proces przygotowania organizacji do zarządzania portfelem

Dlaczego warto?
Zwiększysz zwrot z inwestycji realizowanego portfela projektów
Poprawisz poziom dopasowania projektów do strategii firmy
Przestaniesz tracić zasoby na realizowanie mało istotnych projektów

Czas trwania:
3 dni - 3x8 godzin,godz.9-17

Zakres merytoryczny dostępny na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/transformacj...

Kontakt:
Dorota Iwanicka
tel. 22 101 33 46
fax 22 244 25 37
e-mail: dorota.iwanicka@multitrain.plDorota Iwanicka edytował(a) ten post dnia 24.01.12 o godzinie 15:20

konto usunięte

Temat: Wydarzenia

6-MIESIĘCZNA SZKOŁA PROFESJONALNEJ AUTOPREZENTACJI RUSZA NA ŚLĄSKU! DOŁĄCZ DO NAS!

To kompleksowy projekt z zakresu skutecznego budowania i rozwoju indywidualnego wizerunku. Techniki autoprezentacji i komunikacji, których będziemy nauczać, będą służyć jako podstawa, na której każdy uczestnik będzie budować własny, niepowtarzalny wizerunek w oparciu o jej/jego mocne strony i zasoby oraz indywidualne cele życiowe i zawodowe.

Bazując na elementach coachingu oraz technikach NLP, będziemy pracować nad poczuciem własnej wartości i pewności siebie, wyznaczaniem celów oraz kreatywnych dróg do ich realizacji, tak aby każdy uczestnik programu nauczył się nie tylko na czym polega skuteczna autoprezentacja, ale przede wszystkim jak wykorzystywać własny potencjał w drodze do realizacji swoich celów.
Projekt rozpisany jest na 6 miesięcy, po 2 dni szkolenia (sobota, niedziela) w każdym miesiącu, począwszy od marca i z uwzględnieniem przerwy wakacyjnej. Zajęcia będą się odbywać w kameralnej grupie od 10-14 osób. Dokładnie terminy zjazdów zostaną ustalone w porozumieniu z grupą po zebraniu odpowiedniej liczby chętnych.

Warsztaty autoprezentacji odbywają się z wykorzystaniem aktywnych metod szkoleniowych, w których skład wchodzą wykłady, zajęcia warsztatowe oraz autoprezentacje uczestników przed kamerą. Ćwiczenia praktyczne zajmują ok. 75 proc. czasu szkoleniowego.

ABY ZOBACZYĆ PROGRAM SZKOLENIA KLIKNIJ PONIŻSZY LINK:

http://www.rozwojowi.pl/profesjonalnaszkoaautoprezenta...


Obrazek

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Łukasz B.

Łukasz B. Doradca Finansowy,
Open Finance

Temat: Wydarzenia

Jak mówić aby Cię słuchali, jak słuchać aby do Ciebie mówili?

Czy zdarza Ci się mówić tak długo, że osoba, z którą rozmawiasz nie zdąży nic powiedzieć? Jak myślisz, czy czuje się wtedy dobrze? A może całą inicjatywę oddajesz rozmówcy i nie panujesz nad rozmową?

Jeśli pracujesz z ludźmi to do Twoich obowiązków należy dowiedzieć się czego potrzebuje Twój odbiorca, jakie są jego oczekiwania i na tej podstawie zaproponowanie mu dobrych rozwiązań.

Jak często miałeś już dość prowadzenia rozmowy i powstrzymywałeś się przed wybuchem gniewu? A może zdarzyło Ci się stracić panowanie i powiedzieć parę słów za dużo w wybuchu złości?

Zdradzę Ci pewien sekret. To nie jest kwestia szczęścia czy pecha. Nie zależy to od wrodzonego talentu czy daru od Boga. Możesz nauczyć się jak za pomocą pytań panować nad emocjami w trudnych sytuacjach.

Dla kogo jest ten trening?

Trening przeznaczony jest dla osób pracujących z ludźmi w szczególności w sprzedaży, obsłudze klienta, doradztwie.

Z treningu skorzystają też osoby kierujące personelem, menadżerowie, HR-owcy, dyrektorzy.

Trening jest adresowany też dla każdego, kto chce poprawić swoje relacje z bliskimi i z innymi ludźmi, ponieważ nie ogranicza się tylko do sfery zawodowej ale obejmuje sferę kontaktów prywatnych.

Co zyskasz dzięki treningowi?
Dowiesz się na jakim poziomie znajdują się Twoje umiejętności formułowania pytań. Określisz swoje indywidualne cele w umiejętnościach komunikacyjnych.
Nauczysz się kontrolowania przebiegu rozmowy i wpływania na innych w sposób elegancki, bezinwazyjny.

Będziesz umiał szybko zdobywać potrzebne informacje dzięki prawidłowo zadanym pytaniom.
Dzięki temu zobaczysz jak Twoje relacje z innymi wchodzą na nowy poziom. Ludzie będą chcieli z Tobą rozmawiać.

Każdy z kim będziesz rozmawiał poczuje się ważny i wysłuchany, dzięki czemu ludzie zaczną cenić sobie kontakty z Tobą jako osobą, której naprawdę na nich zależy.

Jeśli jesteś liderem, z pewnością wiesz, że aby ludzie dobrowolnie podążyli za Tobą musisz się najpierw do nich dostroić. Ten trening nauczy Cię jak to zrobić.

Dlatego jeśli chcesz poprawić swoje relacje z bliskimi, z klientami, ze współpracownikami przyjdź na 2-dniowy trening trwający łącznie 16 godzin zegarowych.

Dlaczego akurat u nas?

Bo dla nas najważniejszy jest Człowiek. Ten trening jest dla Ciebie i z myślą o Tobie go stworzyliśmy. Zależy nam na poprawie relacji między ludźmi.

Nie prowadzimy „szkolonek” na których trener wyświetla kolejne slajdy prowadząc w rezultacie wykład. Każdy blok tematyczny opiera się na interaktywnych ćwiczeniach, grach i symulacjach w grupie, ponieważ człowiek zapamiętuje aż 90% własnych doświadczeń, a jedynie 10% tego co usłyszał.

Zapewniamy Ci wsparcie po szkoleniu. Przez rok możesz korzystać z pomocy trenera prowadzącego szkolenie, który wyjaśni wszelkie wątpliwości i pomoże Ci w dalszym rozwoju. Opiekę poszkoleniową dostajesz od nas w prezencie.

W cenie szkolenia zapewniamy Ci dwa pyszne obiady, ciepłe i zimne napoje, owoce i słodycze.

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat ukończenia oraz ciekawe materiały szkoleniowe.

Dla drugiej osoby z tej samej firmy 20% zniżki.
Cena szkolenia: 1350 zł/osoba.
Warsztat odbędzie się w dniach 15.02-16.02 w godzinach 9.00 – 18.00.

Nie zwlekaj, zapisz się już dziś i polepsz jakość swoich relacji, a poczujesz czym jest wysoki poziom życia!

Kontakt w sprawie zgłoszeń:

tel. +48 535 085 525
e-mail: lukasz.bilski@open.edu.pl
http://www.open.edu.pl

OPEN Grupa Dobrych Trenerów
ul. Krakowskie Przedmieście 13, Warszawa



Wyślij zaproszenie do