konto usunięte

Temat: Powołanie "Fundacji Edmunda J. Saundersa - FEJS",

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy o powołaniu "Fundacji Edmunda J. Saundersa",

której celem jest prowadzenie działalności w zakresie
propagowania wiedzy i wymiany doświadczeń międzynarodowych oraz
organizowania i wspierania wydarzeń dotyczących: audytu
wewnętrznego, kontroli wewnętrznej, zarządzania ryzykiem,
wykrywania przestępstw i nadużyć, zapobiegania oszustwom i
korupcji, zarządzania (governance, kontroli zarządczej) oraz
zapewnienia zgodności (compliance).
Fundacja w swojej
działalności uwzględnia powszechnie znane merytoryczne
osiągnięcia oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe Pana Edmunda

J. Saundersa, w szczególności w obszarach audytu i kontroli
wewnętrznej oraz w innych powyższych zagadnieniach. Pan Edmund
Saunders jest szeroko znany z wdrażania w Polsce nowoczesnych
standardów audytu i kontroli oraz z organizowania różnych form
wymiany doświadczeń i wiedzy. Aktywnie uczestniczy w powstawaniu w

naszym kraju oddziałów zagranicznych organizacji zawodowych
propagujących m.in. specjalistyczną wiedzę audytorską.

Fundacja w najbliższych miesiącach przedstawi propozycje wybranych

zajęć szkoleniowych dotyczące tematyki: audytu wewnętrznego,
kontroli wewnętrznej i zarządczej (opartej na COSO), zapobiegania

i wykrywania oszustw oraz nadużyć gospodarczych, etyki pracy
audytora i kontrolera, zarządzania ryzykiem, systemów zarządzania

ryzykiem, governance (stosowanie praktyk dobrego zarządzania –
zasady polskie i zagraniczne), compliance (zarządzanie
zgodnością), audytów i auditów, ochrony danych osobowych itp.
Fundacja już obecnie nawiązała współpracę ze znaczącymi na
polskim rynku partnerami merytorycznymi i wspólnie z tymi
organizacjami będzie prowadzić działalność. Już działamy w
Poznaniu, gdzie znajduje się siedziba Fundacji. W grudniu br.
planujemy uruchomić nasze biuro w Warszawie. Plany aktywności
Fundacji obejmą stopniowo teren całej Polski.

Poszukujemy doświadczonych wykładowców i trenerów z praktycznym

doświadczeniem oraz kwalifikacjami (CIA, CFE, CICA i podobne) do
prowadzenia studiów podyplomowych, warsztatów, szkoleń (otwartych

i zamkniętych), kursów dla profesjonalistów na najwyższym
poziomie. Wszystkie nasze programy szkoleniowe będą oceniane przez

Radę Fundacji, jak i przez odpowiednie organy organizacji
współpracujących. Zapewniamy kontrolę/monitorowanie naszych
zajęć oraz dostarczanie materiałów wysokiej jakości
merytorycznej, jak i dalsze wspieranie merytoryczne rozwoju karier
naszych absolwentów poprzez członkostwo w polskich oddziałach
(chapterach) międzynarodowych organizacji profesjonalistów jak np.

ACFE, IIC, IIA, ISACA itp.

Uczestnikom naszych szkoleń i zajęć, będą przyznawane
międzynarodowe punkty CPE (we współpracy z NASBA). Uczestnicy
będą mieli dogodną możliwość zdobywania profesjonalnych
międzynarodowych desygnacji, uznawanych przez pracodawców.

Obecnie prowadzimy badania opinii, aby zidentyfikować priorytetowe

potrzeby rynku.

Do końca tego miesiące będą dostępne nasze strony internetowe,

numery telefonów i adresy emailowe do kontaktu z nami. Wstępne
informacje można otrzymać od Prezesa Zarządu Fundacji Pana
Edmunda J. Saundersa i od Wiceprezesa Pana Roberta Michniewicza
pisząc do: edmund.saunders@wp.pl, saunders@iic-polska.pl,
saunders@acfe.org.pl, robert.michniewicz@interia.pl,
biuro@iic-polska.pl.

Zachęcamy wszystkich zainteresowanych naszą działalnością lub
współpracą do bezpośredniego kontaktu.

Z poważaniem,

Zarząd Fundacji