Rafał Kowalski

Rafał Kowalski Asystent, Pure Expo

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona nowoczesnym systemom dla departamentów HR.
Zapraszamy do rejestracji!
Konferencja ,,HR SOLUTIONS TRENDS” odbędzie się 6 GRUDNIA 2016 roku, w Warszawie.

Obrazek


W programie wydarzenia m.in.:

CZY JESTEŚMY SKAZANI NA KIJ I MARCHEWKĘ? NOWE NARZĘDZIA MOTYWACYJNE SKUTECZNE WOBEC PRACOWNIKÓW Z POKOLENIA „Z”
Tomasz Kalko, Arati

Pokonując silosy – jak program rozwojowy może pomóc w realizacji wspólnych celów
Michał Szostkowski, HIAB

REAL- TIME MARKETING. ODKRYJ JEGO POTENCJAŁ W DZIAŁANIACH Z ZAKRESU EMPLOYER BRANDING!
Dagmara Pakulska, MJCC

AUTOMATYZACJA PRACY I OPTYMALIZACJA PROCESÓW W DZIALE HR
Artur Niewiadomski, GK Bać-Pol

UMOWY ZLECENIA I UMOWY O DZIEŁO W PRAKTYCE ORZECZNICZEJ
Justyna Tyc, Domański Zakrzewski Palinka Sp.k.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja HR SOLUTIONS TRENDS

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paweł Bogdanik

Paweł Bogdanik Współzałożyciel
firmy Animator
Projekt

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo

Czy pragniecie, żeby wasz produkt został skutecznie wypromowany? Czy pragniesz uzyskać wzrost sprzedaży do 100% ?
Poszukujesz sprawdzonych sposób, jak zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie?

Firma Animator Projekt jest grupą, która wie, jak osiągnąć doskonałe wyniki sprzedażowe w placówkach handlowych. Skutecznie promujemy produkt tak, żeby na długo zapadł w pamięci klientów. Zapewniamy wspaniałą atmosferę w czasie otwarcia sklepu, dzięki czemu klient na długo zapamięta wizytę w sklepie. Nasz zespół składa się z doświadczonych oraz wykwalifikowanych/ ambitnych animatorów, promotorów którzy w świetny sposób uświetniają akcje promocyjne oraz otwarcia sklepów.

Więcej informacji oraz indywidualna oferta po kontakcie na email: animatorprojekt@gmail.com lub fanpage https://www.facebook.com/animatorprojekt/

Pozdrawiam
Paweł Bogdanik

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Rafał Kowalski

Rafał Kowalski Asystent, Pure Expo

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona niezawodnej ochronie danych!
Zapraszamy do rejestracji!

Konferencja ,,BACKUP & STORAGE SYSTEM” odbędzie się 26 STYCZNIA 2017 roku, w Warszawie.

Obrazek


Kluczowe zagadnienia:

Wyzwania Privacy by Design dla systemów backup’owych z perspektywy nowego rozporządzenia Parlamentu Europelskiego o ochronie danych osobowych
Anna Kobylańska, Wojciech Kubiak, PwC Polska

Backup a przetwarzanie danych osobowych
Damian Klimas, Szostek_Bar i Partnerzy Kancelaria Prawna

Bezpieczeństwo urządzeń, danych i dokumentów
Robert Sekuła, HP Polska

Nowe rozporządzenia UE (General Data Protection Regulation) zmiany w tworzeniu backup i ochrony danych
Jacek Bajorek, Instytut Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „BACKUP & STORAGE SYSTEM”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Kongres "Maksimum Osiągnięć" w Krakowie!
Zarejestrowało się już ponad 200 uczestników!
Kraków 7 marca 2017 r. hotel HILTON!
Na jednej scenie wystąpi również Jacek WALKIEWICZ, Rafał SONIK oraz ...kolejne odsłony niebawem!
Kongres ten będzie wspaniałą okazją do networkingu, spodziewamy się około 1000 przedsiębiorców, oraz przedstawicieli firm i korporacji!
Aktualna promocyjna cena obowiązuje jedynie do 31.12.2016!
Ilość pakietów promocyjnych ściśle limitowana!
Rejestracja:
http://maksimumosiagniec-krakow.evenea.pl/
Więcej informacji:
Dominika Tamulis
660 777 888
dominika.tamulis@360sbc.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Karolina Krzemińska

Karolina Krzemińska Specjalista ds
szkoleń IT, JSystems
Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

chciałabym zaprosić Państwa na najnowsze szkolenia w naszej firmie -JSystems Sp. z o.o.

Ostatnio w ofercie naszych szkoleń pojawiły się szkolenia z zakresu Big Data.

Poniżej przedstawiam listę szkoleń z zakresu Big Data organizowanych w naszej firmie:

- Wprowadzenie do Big Data

- Przegląd narzędzi Big Data

- Kompleksowe wprowadzenie do BIG DATA

- Big Data dla programistów

- NoSQL w Big Data

- Apache Hadoop dla Programistów

- Big Data dla Administratorów

- Big Data dla Data Scientist

- Big Data dla biznesu

- Apache Hbase

Ponadto zachęcam do skorzystania z promocji na szkolenie: Kompleksowe wprowadzenie do BIG DATA :) Cena promocyjna szkolenia to zaledwie 1799 zł netto / osobę :)

Nasza firma zapewnia szkolenia praktyczne w małych grupach, prowadzonych przez doświadczonych trenerów w miłej atmosferze :)

W celu uzyskania więcej szczegółów zapraszam do kontaktu:

Karolina Krzemińska
Specjalista ds. szkoleń IT
tel: 22 299 56 35
k.krzeminska@jsystems.pl
Questus Polska

Questus Polska Diploma in
Professional
Marketing

Temat: Ogłoszenia

Już we wrześniu startuje kolejna 41. edycja programu szkoleniowego Diploma in Professional Marketing, realizowanego przez questus – jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne brytyjskiego The Chartered Institute of Marketing (CIM). Pozwala on zdobyć aktualną wiedzę marketingową oraz uzyskać prestiżowy certyfikat, potwierdzający kompetencje zawodowe.

Cztery bloki realizowane w czasie trwania Diploma in Professional Marketing to:

Strategic Marketing - rozwijający umiejętność strategicznego spojrzenia na biznes
Mastering Metrics - skoncentrowany wokół problemu pomiaru działań marketingowych
Driving Innovation - skupiony na procesie tworzenia innowacji w biznesie
Digital Strategy - umożliwiający wykorzystanie nowoczesnej technologii w marketingu

Odpowiadają one najnowszym trendom światowego biznesu, a przyjęta przez trenerów metodyka pracy angażuje uczestników, inspirując i poszerzając zawodowe horyzonty.

Istnieje również możliwość uczestniczenia tylko w jednym z czterech bloków tematycznych i uzyskania certyfikat Award.

Udział w programie Diploma in Professional Marketing gwarantuje ponadto:
• program IPR - Indywidualny Plan Rozwoju dla każdego uczestnika
• program EPP – Program przygotowania do egzaminów (indywidualna praca z tutorem)
• 3-dniowy wyjazd na Warsztaty Strategiczne questus Academy
• udział w spotkaniach Best Practice
• dostęp do platformy społecznościowo-rozwojowej Knowledge Garden

Studenci i absolwenci programów CIM to prestiżowa społeczność profesjonalistów związanych na co dzień z największymi organizacjami zarówno w Polsce jak i za granicą. Wśród nich są przedstawiciele takich firm jak: mBank, Bayer, Samsung, T-mobile, Propharma, Carlsberg, Maspex czy Teva.

Najbliższa edycja programu startuje 29 września w Warszawie!
Więcej szczegółów pod adresem: https://questus.pl/cim/rekrutacja/
I na naszym Facebooku: https://www.facebook.com/questuspolska/
Magdalena G.

Magdalena G.
www.obsluga-informat
yczna.com

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję kreatywnych osób do współpracy biznesowej z firmą IT

poszukujemy :

Przedstawicieli Handlowych
Programistów
Administratorów Linux
Pozycjonerów SEO

biuro@support4it.pl
+48 511 372 348

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam Cię codziennie po jedną inspirującą myśl ;-)
http://www.agnieszkakudlak.pl/psychologia-na-co-dzien/
Sebastian Kierzek

Sebastian Kierzek Właściciel, SEMA
STUDIO

Temat: Ogłoszenia

https://youtu.be/wc5Dkmp6MaY

DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ W FILM REKLAMOWY? ODKRYJ SIŁĘ VIDEOMARKETINGU
„To będzie rok videomarketingu” – tak, zgodnie rok 2017, zatytułowali specjaliści i znawcy marketingu internetowego. Czy faktycznie warto inwestować w filmy i spoty reklamowe, promujące nasz biznes? Czy era tradycyjnych komunikatów tekstowych na dobre odeszła do lamusa? Czy dobry film promocyjny to dziś podstawa efektywnej komunikacji z odbiorcami? Przyjrzyjmy się faktom…

LICZBY MÓWIĄ SAME ZA SIEBIE…
Youtube jest aktualnie drugą największą, zaraz po Google, wyszukiwarką na świecie. Średnio co minutę zamieszczanych jest 400 godzin nowych materiałów filmowych. Z kolei dane zebrane przez Mediakix wskazują, że w serwisach społecznościowych spędzamy średnio dziennie: na Youtube – 40 minut, na Facebooku – 36 minut, na Snapchacie – 25 minut, na Instagramie – 15 minut, a na Twitterze zaledwie minutę. Przyjrzyjmy się jakie treści najchętniej „konsumują” użytkownicy. Internauci cenią wiadomości praktyczne i unikalne, udostępniają natomiast najchętniej treści multimedialne.

Badania przeprowadzone przez Facebook IQ w USA i Kanadzie wskazują, że internauci oglądają dziś więcej filmów wideo za pośrednictwem smartfonów niż kiedykolwiek wcześniej. Przeprowadzone badania dowodzą, że w ciągu ostatniego roku czas spędzany dziennie na oglądaniu transmisji live przez użytkowników Facebooka na całym świecie wzrósł czterokrotnie, natomiast czas poświęcony na odtwarzanie filmików na Instagramie wzrósł o 80 proc. Trend ten będzie się utrzymywał – 45 proc. badanych na terenie USA i Kanady przyznaje, że chętnie nadal będzie sięgać po treści wideo. Przewiduje się, że do 2020 roku 75% transmisji danych na cały świecie będą stanowiły materiały wideo.

Co stoi za tak znacznym wzrostem popularności materiałów wideo? Do głosu dochodzi pokolenie Z – osoby urodzone pod koniec lat 90 bądź tuż po roku 2000. To generacja, która komunikuje się głównie za pośrednictwem obrazów.

Duży wpływ na rosnące zainteresowanie materiałami video ma znaczący wzrost liczby osób korzystających z kanału mobile. Stosunkowo niewielki wyświetlacz nie sprzyja pogłębionej lekturze treści. Korzystając ze smartfonów, chętniej sięgamy po treści multimedialne, które są łatwiejsze w odbiorze.

Trend ten doskonale zauważają właściciele największych platform social media – poszerzając stale możliwości publikowania filmów i relacji video – wystarczy przyjrzeć się ostatnim trendom – Facebook, Instagram, Snapchat, a także Twitter z Periscope – wszyscy stawiają na treści video.


CZY WARTO INWESTOWAĆ W FILM PROMOCYJNY?
Podstawą skutecznej komunikacji jest dotarcie z naszym przekazem do określonego grona odbiorców. Przekaz powinien być angażujący i wzbudzać zainteresowanie użytkowników. Bardzo ważną kwestią jest wybór właściwego kanału dotarcia. Zasada jest prosta – jesteśmy tam, gdzie bywają nasi odbiorcy – klienci, kontrahenci, przyszli pracownicy.

Gdzie są nasi odbiorcy? W Internecie, a konkretnie w większości na Youtubie, w portalach społecznościowych i branżowych. Jakie treści skupiają ich uwagę? Jak wskazują przytoczone powyżej statystyki – największym zainteresowaniem cieszą się materiały multimedialne.

Film promocyjny to dziś podstawa skutecznej komunikacji !!!

Film promocyjny, a może instruktażowy – jaki film wybrać?

Film zwykle kojarzony jest ze spotem reklamowym, tymczasem ta forma komunikacji z odbiorcami stwarza możliwość realizowania wielu kluczowych dla firmy celów biznesowych. Poniżej prezentujemy kilka najpopularniejszych formatów:

Film promocyjny/reklamowy – jedna z najpopularniejszych form reklamy (film może być emitowany zarówno w kanałach internetowych, jak i mediach tradycyjnych). Zadaniem spotu jest promowanie oferty firmy bądź wybranego produktu, a także odkreślenie unikalnych cech oferty, wzbudzenie zainteresowania i chęci posiadania produktu/ nawiązania współpracy.

Film rekrutacyjny – dziś w dobie rynku pracownika, znalezienie i zatrzymanie pracownika, który posiada wszystkie wymagane kompetencje jest zadaniem niełatwym. Film rekrutacyjny pozwala dotrzeć z ofertą pracy do młodych, przedsiębiorczych, wykształconych użytkowników nowych mediów. Buduje pozytywny wizerunek firmy jako nowoczesnego pracodawcy. To ważny element employer brandingu.

Film szkoleniowy/instruktażowy/ poradnik – demonstrują użytkownikowi działanie produktu, jego innowacyjne zastosowanie. W branżach technicznych i technologicznych ważne jest edukowanie klienta, unaocznienie w jaki sposób nasze rozwiązanie pozwoli mu sprawniej zarządzać firmą, procesem produkcyjnym, pracownikami – słowem – jak ułatwi pracę i pozwoli pomnożyć zysk.

Videorelacje – to doskonała okazja do uwiecznienia ważnych dla życia i funkcjonowania firmy wydarzeń – takich jak: jubileusz istnienia, event do pracowników, otwarcie nowej filii, udział firmy w targach branżowych. Warte upamiętnienia jest każde wydarzenie, które utrwali wizerunek firmy jako eksperta w branży czy przyjaznego, życzliwego środowiska pracy.

Filmy korporacyjne/ wizerunkowe – celem filmów jest prezentowanie ważnych faktów o firmie oraz wzmacnianie pozytywnego wizerunku. Produkcje pozwalają wzmacniać pozycję eksperta na rynku. Pokazać firmę w pozytywny świetle – przyjazne miejsce pracy, działalność na rzecz lokalnej społeczności. Treść, zakres oraz wydźwięk filmu realizuję określony ze zleceniodawcą cel przedsiębiorstwa.

Szczegółową ofertę i przykłady realizacji filmów promocyjnych znajdziesz na stronie: http://semastudio.pl/

JAK WYBRAĆ FIRMĘ?
Na jakie czynniki zwrócić uwagę wybierając firmę, która zrealizuje dla nas materiał filmowy? Ważne jest pierwsze wrażenie i dobry kontakt – to dobrze wróży wzajemnej współpracy. Warto zweryfikować dotychczasowe portfolio wykonawcy, a także sprawdzić jaki sprzętem dysponuje. Doświadczona firma zapyta nas o scenariusz (jeśli go nie posiadamy, zaproponuje współpracę przy jego tworzeniu). Określi także ilość dni/godzin zdjęciowych, czas realizacji oraz poda pełny kosztorys.

O CZYM WARTO PAMIĘTAĆ…
Film promocyjny to milowy krok dla skutecznej, nowoczesnej komunikacji. Jeżeli zakładamy aktywną komunikację z naszymi odbiorcami za pośrednictwem nowych mediów (zwłaszcza mediów społecznościowych) – postawmy na cykl filmowy, regularne produkcje filmowe, które pokażą nasz produkt, naszą firmę, nas samych w nowym świetle i pozwolą nawiązać stały kontakt z klientami oraz budować ich zaangażowanie oraz lojalność wobec marki.

Temat: Ogłoszenia

Witam !

Zapraszam na moją stronę internetową wszystkich zainteresowanych oznakowaniem CE na produktach: http://cedocert.bravesites.com
Strona jest jeszcze skromna, ale będzie się rozwijać.

Pozdrawiam,
Anna Marciniak
Rafał Szrajnert

Rafał Szrajnert Doradztwo,
konsulting, coaching
i rozwój osobisty
rafalsz...

Temat: Ogłoszenia

Wkrótce pierwsze wpisy na blogu z mojej pracy
http://rafalszrajnert.pl/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy przedsiębiorców i managerów na warsztat „Prowadzenie przedsiębiorstwa w trakcie postępowania upadłościowego i restrukturyzacyjnego”

Prowadzenie przedsiębiorstwa w toku postępowania upadłościowego czy restrukturyzacyjnego oznacza liczne problemy zarządcze. Związane są one m.in. z koniecznością funkcjonowania na rynku w nieco odmiennej rzeczywistości, głównie za sprawą firmy z dodatkiem „w upadłości” bądź „w restrukturyzacji”. Postępowanie upadłościowe czy restrukturyzacyjne to także znaczne zmiany formalne w zakresie możliwości działania samego przedsiębiorcy. Jakie czynności przedsiębiorca może podejmować sam? Kiedy potrzebna jest zgoda nadzorcy sądowego? Kiedy zarząd majątkiem jest odbierany przedsiębiorcy?
Poza powyższymi pytaniami uczestnicy warsztatu będą dyskutować m.in. o następujących kwestiach:
- Kiedy należy zaangażować doradcę restrukturyzacyjnego w firmie?
- Jakie kryteria zastosować przy wyborze doradcy restrukturyzacyjnego – interim manager versus syndyk versus prawnik.
- Kiedy warto skorzystać z procedur sądowych przewidzianych prawem restrukturyzacyjnym lub upadłościowym, a kiedy nie?
Na te oraz inne pytania odpowiedzą prowadzący warsztat Robert Loranc, członek SIM i Krajowej Izby Doradców Restrukturyzacyjnych oraz Prezes Zarządu, CEO - Loranc & Partners Sp. z o.o.
oraz adw. Mariusz Purgał, adwokat z kancelarii Tomasik, Pakosiewicz, Groele Adwokaci i Radcowie Prawni sp. p. Adw. Mariusz Purgał jest jednym z głównych filarów pionu restrukturyzacyjnego Kancelarii reprezentując interesy różnych podmiotów w szeroko pojętych procesach restrukturyzacyjnych i w postępowania upadłościowych. Członek Sekcji Prawa Upadłościowego Instytut Allerhanda. Jako reprezentant Instytutu członek Europejskiego Stowarzyszenia Praktyków Prawa Upadłościowego.
Moderator - dr Beata Barszczowska, CFO, Doradca w zarządzaniu, Interim Manager, Członek Rady Dyrektorów SIM.
Warsztat dla członków SIM-bezpłatny, pozostali uczestnicy¬ 50 zł opłaty administracyjnej. Uwaga: Ilość miejsc ograniczona

Więcej http://stowarzyszenieim.org/aktualnosci/warsztat-prawo...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Program Milion Plus
http://moneyu.pl/milion-plus/

Zapraszam Cię po odbiór serii raportów grupy MoneyU , które poprowadzą Cię prosto do zarobienia Twojego pierwszego miliona złotych. Wystarczą Ci tylko pewne 3 elementy na start, które większość ludzi pomija. Jak szybko chcesz się o nich dowiedzieć?
http://moneyu.pl/milion-plus/

Ponadto dowiesz się m.in:
- jak oszczędzać pieniądze aby miało to sens
- jak inwestować i od czego zacząć cały ten proces
- skąd pozyskać kapitał startowy (i nie, nie chodzi o żaden kredyt)
- jak i na czym osiągać rentowność inwestycji 20% w skali roku
- jak zarabiać jeszcze więcej pieniędzy dzięki prosumpcji


Obrazek


Inwestowanie to proces, w którym rośniesz i zmierzasz z punktu startowego do punktu zamierzonego - w tym wypadku będzie to 1 MILION ZŁOTYCH!

Nadszedł czas na rozpoczęcie drogi, której celem jest Twoje wymarzone życie!
Zapisz się podając swój e-mail tutaj:
http://moneyu.pl/milion-plus/

PS: Gorąca prośba - Podziel się tym programem również z innymi osobami, które interesują się osiągnięciem w swoim życiu sukcesu.

Temat: Ogłoszenia

Ja ostatnio też coraz częściej myślę o założeniu własnej działalności. A sporo pomocnych informacji znalazłam tutaj http://kujawsko-pomorskie-praca.pl. Koniecznie trzeba mieć rozeznanie, jeśli chodzi o branże, które będą się rozwijać.
Marta Kaczmarek

Marta Kaczmarek Specjalista ds.
szkoleń, GOODMAN

Temat: Ogłoszenia

W imieniu własnym oraz całego zespołu GOODMAN GROUP Sp. z o. o. serdecznie zapraszam do uczestnictwa w naszych szkoleniach.

Kim jesteśmy:

Szkolimy kadrę zakupową z ponad 600 firm w kraju.
Wspieramy 3 kierunki studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zakupami.
Mamy za sobą już ponad 150 projektów optymalizacyjnych.

SOPOT 14-15 CZERWIEC 2018
"PROFESJONALNE NEGOCJACJE W ZAKUPACH"
https://goodman.eu/profesjonalne-negocjacje-zakupowe-so...

POZNAŃ 06-08 CZERWIEC 2018
"AUDYTOR DOSTAWCÓW
W BRANŻY - FMCG

https://goodman.eu/szkolenia/audytor-dostawcow-w-branzy...

WROCŁAW 27-29 CZERWCA 2018
AUDYTOR DOSTAWCÓW
W BRANŻY - AUTOMOTIVE

https://goodman.eu/szkolenia/audytor-dostawcow-w-branzy...

http://GOODMAN.EUTen post został edytowany przez Autora dnia 19.04.18 o godzinie 16:14
Darek Gołębiowski

Darek Gołębiowski programowanie,
biznes, doradztwo
IT, szkolenia

Temat: Ogłoszenia

RODO dla małych firm - bezpłatne szkolenie - seria porad
Witam i serdecznie zapraszam do bezpłatnego szkolenia z RODO dla małych firm
Piszę o dokumentacji RODO dla małej firmy , zasadach związanych z tworzeniem - opisem zasobów baz danych oraz o wielu innych ciekawych elementach RODO.
http://www.poswojsku.info/rodo/RODO-Ochrona-Danych-Oso...

Obrazek

pozdrawiam i serdecznie zapraszam :)

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do