Agnieszka J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Mateusz Sołtys

Mateusz Sołtys Specjalista ds.
rynku pracy,
Akademia Słońca

Temat: Ogłoszenia

Akademia Słońca jest polską agencją zatrudnienia; w ramach naszej działalności oferujemy pomoc w znalezieniu pracowników z Ukrainy. Przeprowadzimy dla Państwa rekrutację oraz cały proces legalizacji pobytu pracownika - wizę, pozwolenie na pobyt i inne niezbędne formalności.

Specjalizujemy się w rekrutacji pracowników fizycznych (m.in.z branż: budowlanej, produkcyjnej, rolniczej oraz magazynowej) oraz wykwalifikowanych specjalistów odpowiadających Państwa wymaganiom.

Dzięki współpracy z naszą agencją zyskują Państwo
nie tylko zaangażowanych pracowników, ale także:
• doradztwo administracyjno-prawne;
• szybką oraz elastyczną formę pozyskiwania pracowników;
• redukcję kosztów związanych z procesem rekrutacji;
• pomoc w adaptacji kandydata w miejscu pracy;
• bieżący przegląd ukraińskiego rynku pracy;
• wsparcie dwujęzycznego specjalisty na wszystkich etapach współpracy.

Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą lub chcą zapoznać się ze szczegółową ofertą, prosimy o kontakt:
Telefon: 726 450 058
E-mail: m.soltys@akademia-slonca.pl

Z poważaniem,
Zespół Akademii Słońca

(KRAZ Nº 12568)

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Grzegorz O.

Grzegorz O. Mobilny doradca,
przedsiębiorca
społeczny,
kreatywny czł...

Temat: Ogłoszenia

Jesteśmy producentem papierowych kubków z indywidualnym nadrukiem. Nasze kubki to wysokiej jakości produkty z nadrukiem full kolor przeznaczone zarówno do napojów zimnych jak i gorących. Produkujemy kubki w seriach już od tysiąca sztuk, bez dopłat za matryce i kolory.

Mając na względzie dynamiczny rozwój naszej firmy i to że budujemy właśnie sieć przedstawicieli biznesowych zarówno na rynku Europejskim jak i Polskim, którzy również zyskają na obustronnej współpracy. Chciałbym Państwa zachęcić zakupu oraz sprzedaży kubków z indywidualnym nadrukiem wśród Państwa klientów.

Nasze produkty cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem zarówno w Europie jak i w Polsce. Klientami którzy nam już zaufali są m.in firmy takie jak: Philips, Microsoft, Viessmann, Eurobank, RWE, Energa, Westrn Union, Skoda, Audi, BMW, Knorr i Big Milk (Unilever Polska, Norwegia, Litwa), Martini, Metaxa, Bols, Grants, Teekanne, Tymbark, Tchibo, Pierre Cardin, BoConcept, 3M, Hard Rock Cafe, Sfinks, Holliday Inn, Radisson, Dubai Airport oraz liczne restauracje, kawiarnie, hotele, cukiernie, piekarnie, stacje benzynowe, lotniska.

W przypadku agencji reklamowych, drukarni i innych firm zajmujących się sprzedażą materiałów reklamowych proponujemy rabaty oraz bezpośrednią dostawę kubków do klientów końcowych, bez żadnych dokumentów w przesyłkach. Należy jednak pamiętać, że czas produkcji i dostawy kubków do klienta końcowego wynosi od 4-6 tygodni w zależności od wybranego typu kubka.

Zachęcamy do stałej współpracy i wprowadzenia nowego produktu reklamowego do Państwa oferty. Osoby zainteresowane szczegółową wyceną oraz otrzymaniem darmowych próbek, które wyślemy na adres Państwa firmy proszę o kontakt poprzez wiadomość prywatną lub na adres grzegorz.olszowik@rainbowcups.eu

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Wandzik

Michał Wandzik Dyrektor ds. rozwoju
i organizacji, ATW
Doradztwo Bizneso...

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam!
http://atwdb.pl


Obrazek

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jesteś osobą bezrobotną lub niepracującą?
LUB
Studiujesz zaocznie lub uczysz się zaocznie?
ORAZ
Masz mniej niż 30 lat ?
Zapraszamy do wzięcia udziału w projekcie aktywizacji młodych i niepracujących na terenie województwa łódzkiego
Obejmuje:
- spotkania z doradcą zawodowym
- szkolenia( objęte stypendium)
- 3 miesięczne staże ( płatne)
Szczegółowe informacje pod nr:
605-420-320
oraz mailem:
twojeplany@singa.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Kościuczyk

Agnieszka Kościuczyk Projektant Kariery,
Coach Kariery,
trener, wykładowca

Temat: Ogłoszenia

Projektant kariery biznes/konsultant - o tym, że są to cenne i potrzebne kompetencje w biznesie przekonali się nasi uczestnicy, którzy w różnych obszarach firmy wdrażają je. Duża skuteczność, efekty, pomoc w rekrutacji, tematach HRu, czy zarządzania firmą.
Zdobądź je i wdrażaj.
Zapisz się do Akademii Projektantów Kariery.

Obrazek


Zapraszamy:

•Osoby pracujące w działach HR, Rekrutacji
•Menadżerów
•Studentów i absolwentów kierunków związanych z HR, rekrutacją, zarządzaniem
•Osoby zainteresowane tematem, chcące wspierać innych
w projektowaniu ścieżki kariery zawodowej

Zarezerwuj sobie miejsce:
Zapraszamy Careerdesign
Zapytaj: cd@careerdesign.pl
Katarzyna Bocian

Katarzyna Bocian Koordynator Szkoleń,
Fundacja Edukacji
Podatkowej

Katarzyna Bocian

Katarzyna Bocian Koordynator Szkoleń,
Fundacja Edukacji
Podatkowej

Zoltan Seregely

Zoltan Seregely Self-Employed

Temat: Ogłoszenia

Jestem bezpośrednim Mandat dla prawdziwie renomowanej Finance Investment Company oferuje Cash & aktywami instrumenty finansowe, takie jak BG / SBLC / LC / DLC w dzierżawę i sprzedaż w najlepszych cenach i najbardziej wykonalnych procedur
Kontakt
Pan Zoltan Seregely
Skype ID: zoltfunding.services
E-mail: Zoltfunding.services@gmail.com

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Przedsiębiorczość masz wpisaną w dna? Jesteś ciekawy świata? Chcesz żeby "działał" lepiej? Jesteś otwarty na ludzi? Wierzysz, że nic nie robienie, to wrzucony wsteczny bieg? Zapraszamy na studia podyplomowe Projektowanie Innowacji. Uczymy wyłącznie poprzez praktykę zintegrowanego podejścia do projektowania innowacji, skoncentrowanego na człowieku, jego problemach i potrzebach (human-centered design). Podstawą programową studiów jest metoda design thinking, która koncentrując się właśnie na rozwiązywaniu różnorodnych problemów, społecznych, biznesowych i technologicznych, jest katalizatorem tworzenia innowacji, zapewniając opłacalność biznesową, użyteczność i jak najlepsze doświadczenia. Zapraszamy: https://podyplomowe.uksw.edu.pl/katalog.php?op=info&id=...
Polub nas na facebooku i poznaj wyborową kadrę wykładowców, składającą się z praktyków, którzy na co dzień zajmują się tym, czego będą Was uczyć: https://www.facebook.com/pi.podyplomowe.uksw/
Przejdź na jasną stronę edukacji :)
Paweł Brzeziński

Paweł Brzeziński spec. d/s sprzedaży,
360SBC

Temat: Ogłoszenia

[obrazek]

To już ostatnia szansa na zakup biletu!
10 października 2016 r. podczas II Kongresu Liderów Biznesu "Psychologia Skutecznego Przywództwa" po raz pierwszy w Polsce wystąpi JOHN C. MAXWELL!
Na jednej scenie wystąpią również skuteczni Przedsiębiorcy, Menedżerowie najwyższych szczebli oraz najlepsi eksperci Leadershipu w Polsce: Piotr VOELKE, Jakub B. BACZEK, Mateusz GRZESIAK, Ewa MICHALSKA, Beata KAPCEWICZ, Mirosław KŁOCZKO, Maciej WIŚNIEWSKI, Artur OLECH...

JOHN C. MAXWELL - Mówca, coach, trener i autor w dziedzinie przywództwa. Jego organizacje przeszkoliły ponad 2 miliony liderów na całym świecie, a książki sprzedały się w ponad 25 milionach egzemplarzy.Jako aktywny mówca dr Maxwell wykłada rokrocznie zarówno dla firm z listy Fortune 500, liderów partii politycznych i rządów, a także organizacji takich jak Akademia Wojskowa West Point, czy ligi NBA i NFL.Jako najlepiej sprzedający się autor The New York Timesa, The Wall Street Journal i Business Weeka. Maxwell został uznany przez Leadershipgurus.net numerem jeden w rankingu największych autorytetów w zakresie przywództwa na świecie (Top Leadership Guru). American Management Association® uznała go liderem #1 w biznesie, a magazyn Business Insider and Inc. ogłosił Maxwella najbardziej wpływowym ekspertem w dziedzinie przywództwa w 2014 roku.John C. Maxwell napisał ponad 50 książek, a trzy z nich znalazły się na liście najlepiej sprzedających się tytułów w Amazon.com: "21 Irrefutable Laws of Leadership", "Developing the Leader Within You" i "21 Indispensable Qualities of a Leader".W oparciu o jego teorię i praktykę powstało szereg programów szkoleniowych w zakresie przywództwa i rozwoju osobistego.
źródło: Wikipedia

Zapraszamy do kontaktu:
Paulina.Kotlarska
731 170 670
paulina.kotlarska@360sbc.pl

Tamara Wnuk
660 777 888
tamara.wnuk@briantracy.pl

Rejestracja:
http://johnmaxwell.evenea.pl/
Marcin Kamaszyn

Marcin Kamaszyn Współpraca
partnerska z BDS
Grant. Wykładowca -
trener - ...

Temat: Ogłoszenia

Wykonywanie analiz finansowych i ekonomicznych do projektów UE.

Jestem analitykiem finansowym i specjalistą ds. funduszy unijnych. Jestem również wieloletnim wykładowcą m.in. w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz posiadam 5 - letnie doświadczenie jako urzędnik Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu ds.oceny merytorycznej wniosków UE infrastrukturalnych i gospodarczych w zakresie analiz finansowych.

W mojej ponad 8 - letniej karierze w zakresie funduszy UE sporządziłem i sprawdziłem ponad 400 analiz finansowych i ekonomicznych dla rożnych projektów i rożnych branż.

Masz problem z analizą? Nie wiesz jak ją wykonać, jak do niej podejść lub potrzebujesz podwykonawcy jako firma konsultingowa ? Dzwoń! Pisz! Jestem elastyczny i łatwy we współpracy oraz rozumiem proces i tempo pracy nad aplikacją i projektem UE.

Oferuję podwykonawstwo w zakresie analiz finansowych i części budżetowych do wniosków i biznes planów o dotacje UE oraz studiów wykonalności wraz z niezbędnym opisem i komentarzem na potrzeby wniosków i studiów wykonalności dla projektów finansowanych z EFRR i EFS.

Ceny najmniej skomplikowanych analiz zaczynają się od 650 zł netto.
Pełen cennik udostępniam po pierwszym kontakcie z Klientem w sprawie współpracy.

Poprawy analiz finansowych po innych wykonawcach, sprawdzenie analizy finansowej, analizy finansowe na ostatni moment i inne przypadki - są wyceniane indywidualnie.

Usługę wykonuję osobiście. Współpracuję głównie na podstawie umów cywilno - prawnych. W szczególności na podstawie umowy o dzieło. W razie potrzeby jest możliwość wystawienia faktury VAT przez firmę współpracującą.

Termin wykonania zlecenia nie przekracza 5 dni od podpisania umowy i uzyskania wszystkich niezbędnych danych.

Zapraszam do współpracy.
Joanna Kopeć

Joanna Kopeć Specjalista ds
Organizacji Targów,
Pure Expo

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona systemom zarządzania obiegiem dokumentów.
Zapraszamy do rejestracji!
Konferencja ,,WORKFLOW TRENDS” odbędzie się 27 PAŹDZIERNIKA 2016 roku, w Warszawie.

Obrazek


W programie wydarzenia m.in.:

Modułowa konfiguracja procesów Workflow na przykładnie procesu kredytowego
Kamil Danielski, BIZ Bank

Wpływ cyfrowych usług publicznych na optymalizację i usprawnienie pracy przedsiębiorstw
dr Marcin Kraska, Instytut Logistyki i Magazynowania

Podpis elektroniczny dla firm jako bezpieczna usługa w chmurze
Artur Grygoruk

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jako innowacyjna instytucja zaufania publicznego udostępniająca nowoczesne kanały elektronicznego przekazywania dokumentów
Romuald Krasowski, Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „WORKFLOW & DOKUMENT MANAGEMENT TRENDS”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Sybilla Malina Wąsowska

Sybilla Malina Wąsowska copywriting I bazy
danych

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry, gdyby ktoś z Was chciał nawiązać kontakt z wybraną grupą zawodową to zapraszam do nawiązania współpracy ze mną. Zajmuję się wyszukiwaniem w internecie danych kontaktowych do urzędów, firm i organizacji.

Chcesz nawiązać kontakt z którąś z poniższych grup?
- rolnicy
- urzędnicy
- prawnicy
- komornicy
- informatycy
- politycy
- lekarze
- nauczyciele

Skontaktuj się ze mną, na pewno pomogę:)
http://malinawasowska.pl
kontakt@malinawasowska.pl

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do