Barbara G.

Barbara G. Certyfikowana
trenerka poradnictwa
socjodynamicznego,
dor...

Temat: Ogłoszenia

Fundacja Imago i Pracownia Psychologiczna Interakcje serdecznie zapraszają na 2-dniowe szkolenia rozwijające warsztat pracy nowoczesnego doradcy kariery:

Na tropach konstruowania kariery.
Szkolenie z podejścia socjodynamicznego Vance’a Peavy’ego.

Jeśli jest Pan/i doradcą zawodowym, (job) coachem, trenerem, doradcą klienta,

Chce Pan/i zdobyć nową, przydatną w pracy wiedzę na temat:

- najnowszych trendów w poradnictwie kariery,
- metod i form pracy w oparciu o filozofię pomagania V. Peavy’ego,
- innowacyjnych narzędzi wspierania ludzi w mobilności na rynku pracy,
- możliwości transferu podejścia socjodynamicznego na grunt własnej praktyki poradniczej…

zapraszamy na szkolenia, które odbędą się:

w dniach 14-15 maja 2016 r. we Wrocławiu w siedzibie Fundacji Imago (Aleja Generała Józefa Hallera 123);
w dniach 2-3 czerwca 2016 r. w Krakowie (Krakowska 19, I piętro)

Program szkolenia:

- zmiany we współczesnym poradnictwie jako odpowiedź na wyzwania rynku pracy,
- specyfika poradnictwa socjodynamicznego (konstruktywizm, poradnictwo narracyjne, nowoczesne podejście do rozmowy doradczej),
- przykładowa sesja socjodynamiczna (studium przypadku),
- socjodynamiczny zespół pojęć: model autobiograficznego „ja”, przestrzeń życiowa, nadawanie znaczeń, transformatywne uczenie się itp.,
- specyfika pomocy radzącym się w (re)konstruowaniu ich planów kariery,
- socjodynamiczny repertuar praktyk poradniczych: rozmowa dialogiczna, pytania generujące znaczenia, praca z metaforą, mapowanie przestrzeni życia, mapowanie przyszłości, polifoniczne „ja”, analiza tranzycji, analiza rozdziałów życia itp.,
- praktyczne wskazówki dla realizacji procesu poradnictwa kariery.

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy znajdują się na poniższej stronie:

http://www.interakcje.org.pl/index.php?id=aktualnosci

Serdecznie zapraszamy!

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Radosław Parszewski

Radosław Parszewski Event Marketing
Specialist

Temat: Ogłoszenia

Warsztaty - Innowacje w biznesie

20 maja 2016 - Warszawa

Wszystkich zainteresowanych innowacyjnym podejściem do biznesu i nowymi technologiami zapraszamy do udziału w praktycznych warsztatach prowadzonych przez Piotra Piskorskiego, który odpowiada za przygotowanie oraz realizację strategii IT dla regionu w duńskiej siedzibie banku Nordea.
Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę na temat tworzenia modeli innowacyjnych usług cyfrowych. Skąd czerpać inspirację, jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki innowacyjnym rozwiązaniom oraz jak może zmienić sie sektor finansowy w przeciągu najbliższych kilku lat.

Dlaczego warto?
– uzyskasz certyfikat uczestnictwa
– nawiążesz nowe kontakty biznesowe
– dowiesz się jakie trendy IT aktualnie panują na rynku finansowym
– dowiesz się jak tworzyć modele innowacyjnych usług
– jak pozyskiwać innowacyjne pomysły
– uzyskasz profesjonalną konsultację

Plan warsztatów oraz szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej:

Link: http://gigacon.org/event/innowacje_szkolenie/

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna Kowalska

Anna Kowalska Stażysta, Dudziak i
Partnerzy

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Firma Dudziak i Partnerzy jest na rynku Polskim od 2012 roku. Pomimo tak krótkiego stażu zdążyła już osiągnąć liczne sukcesy. Firma Dudziak i Partnerzy w swoim profilu zawodowym ma status firmy szkoleniowej. Obecnie otworzyła nowoczesne biuro w Centrum Szczecina, gdzie wynajmowana jest

SALA SZKOLENIOWA 30m2
- wyposażenie dla 14 uczestników
- rzutnik full HD
- tablica kredowa
- powierzchnia na FlipCharty
- bezprzewodowe nagłośnienie
- sieć Wifii
- kolorowe poduchy
- stanowisko dla trenera

COACHING ROOM 10m2
- 2 sofy + fotel
- powierzchnia na FlipCharty
- sieć WiFi
- elastyczność spotkań

Dodatkowo jesteśmy wyposażeni w szatnie i poczekalnię.

CENNIK:
~SALA SZKOLENIOWA 35 zł netto za 45 min

~ COACHING ROOM 30 zł netto za 1 h

http://dudziakipartnerzy.pl
http://wynajemsaliszkoleniowej.pl

Zapraszamy do kontaktu tel.: +48 519 441 068

Zapraszamy też na nasz funpage na facebooku:
http://facebook.com/dudziakipartnerzy?fref=ts

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,
oglądam Mateusza Grzesiaka już od kilku dni i postanowiłem się z Wami podzielić informacjami. To jest na tyle uniwersalne, dla wszystkich i ponadczasowe, że może pomóc każdemu i w każdych warunkach...

Już za dwa dni, 5 czerwca o godzinie 20.00, podczas specjalnego bezpłatnego szkolenia online, Mateusz Grzesiak podzieli się swoją wiedzą, która przyda Ci się w każdej sytuacji życiowej i pozwoli skutecznie przekonywać innych.

To wyjątkowa szansa, aby zdobyć jedną z najważniejszych kompetencji ludzi sukcesu.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli: ➔ Chcesz przekonać siebie do zrobienia czegoś albo zaprzestania negatywnych nawyków ➔ Chcesz być lepszym rodzicem i partnerem ➔ Pragniesz, aby Twoje umiejętności zawodowe były doceniane, a praca odpowiednio wynagradzana

Mateusz Grzesiak od ponad 13 lat zajmuje się pomaganiem ludziom i organizacjom w osiąganiu ich celów za pomocą praktycznych narzędzi komunikacyjnych, działając w różnych miejscach na świecie i przemawiając w wielu językach.

Jego bogate doświadczenie gwarantuje, że wiedza, jakiej dostarczy Ci podczas szkolenia będzie maksymalnie praktyczna i efektywna. Dołącz do wydarzenia i przekonaj się sam!

Dołącz do wydarzenia, klikając w link! >>http://bit.ly/1TPYQ8Y

Pozdrawiam,
Michał

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam.
Proszę o wasze opinie, doświadczenia, zasłyszane historie czy opowieści innych ludzi, opisujące jak wiele trudu należało włożyć, aby zbudować firmę, kontynuować jej funkcjonowanie i reorganizować jej profil.
Stwórzmy wspólnie kompendium wiedzy jak to zrobić, czego się wystrzegać, na co zwracać uwagę.
link do kompendium na GoldenLine
Pozdrawiam.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Damian D.

Damian D. Trener IT

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Jest mi niezmiernie miło poinformować, że kilka dni temu odpaliliśmy Program Partnerski www.HerbalsGroup.pl

W skrócie:
- zajmujemy się sprzedażą suplementów zdrowia
- na razie mamy w ofercie 3 produkty, z czasem będzie ich więcej
- WYSOKA PROWIZJA wynosząca 20% od wartości zamówienia
- dożywotnia PROWIZJA WIECZNA wynosząca 10% od wartości kolejnych zamówień od danego klienta
- dodatkowo zarabiasz promując PP - 10% zarobków z partnerów na drugim poziomie
- ciasteczka są ważne 90 dni
- doświadczony manager PP mający wcześniej za sobą 3 wdrożenia innych PP (Ententa, MapaZdrowia, GoldenGroup.pl)
- 20 złotych na start

Zapraszam do rejestracji w PP HerbalsGroup

Skrócone informacje o programie partnerskim, oraz o naszych produktach znajdziesz w tym oto folderze reklamowym

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Ogłoszenia

DLA COACHÓW: wywiad z twórcą systemu FACET5 Normanem Buckley dotyczący najnowocześniejszych metod coachingowych.

link do filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=HKqY-uvR-Kc

Jeżeli jesteś coachem i zainteresował Cię ten materiał napisz do mnie. Otrzymasz bezpłatnie możliwość przetestowania systemu Facet5 pod kątem coachingu.
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Ogłoszenia

TRENING TRENERÓW WEWNĘTRZNYCH

Data rozpoczęcia: 11 lipca 2016
Data zakończenia: 13 lipca 2016
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości
Cena: 2 250 zł netto/szkolenie
Godziny sesji:
poniedziałek: 9.00 - 17.00
wtorek: 8.00 - 16.00
środa 8.00 - 16.00

Opis i cel szkolenia:
Organizacje nieustannie doskonalące swoje działania potrzebują trenerów wewnętrznych, którzy potrafią skutecznie szkolić pracowników firmy dzięki znajomości ich środowiska pracy oraz zasad funkcjonujących w firmie. Jednak jest to też ograniczenie powodujące, że trenerzy wewnętrzni nie zawsze potrafią zdystansować się wobec postaw kolegów, z którymi na co dzień współpracują oraz przełożonych, którzy mają inne priorytety. Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności obecnych i przyszłych trenerów wewnętrznych, którzy dzięki poznanym metodom i technikom będą potrafili osiągać wyznaczone im wcześniej cele szkolenia.

Korzyści ze szkolenia:
Poznanie zasad przygotowania i skutecznego prowadzenia szkoleń i warsztatów
Nabycie wiedzy o technikach pracy z grupą podczas sesji szkoleniowej
Poznanie metod doboru atrakcyjnych form przekazu wiedzy
Rozwój umiejętności skutecznej komunikacji z zespołem
Rozwijanie umiejętności angażowania i motywowania uczestników do aktywnego udziału w szkoleniu
Nabycie wiedzy o werbalnych i niewerbalnych metodach stosowanych podczas warsztatów
Doskonalenie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych
Nabycie umiejętności unikania błędów podczas prowadzenia szkoleń
Wymiana doświadczeń z innymi trenerami

Program szkolenia:
Przygotowanie szkolenia
Zasady przygotowania programu i prowadzenia szkoleń
Pisanie scenariuszy szkolenia
Zawieranie „kontraktu psychologicznego” z uczestnikami szkolenia
Pomoce audiowizualne w szkoleniach
Przygotowanie prezentacji
Efektywne zarządzanie czasem szkolenia
Prowadzenie szkolenia
Techniki pracy z grupą szkoleniową
Etapy szkoleń i warsztatów
Autoprezentacja w pracy trenera
Metody prezentacji materiałów
Dobór metod szkoleniowych i ćwiczeń
Metody aktywizujące uczestników
Lodołamacze i energizery
Reagowanie podczas szkolenia
Zasady skutecznej komunikacji
Sposoby radzenia sobie z „trudnym” uczestnikiem
Korzyści i pułapki pracy zespołowej
Podstawowe błędy trenerskie
Trudne sytuacje
Sposoby radzenia sobie ze stresem i tremą
Dyskusje, spory i pytania, na które nie znamy odpowiedzi

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, filmy, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Grupa docelowa:
Obecni i przyszli trenerzy wewnętrzni
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Managerowie i Liderzy Lean
Project Managerowie

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia:
Prezentacja ze szkolenia (wydruk)
Wzór scenariusza szkolenia (plik excel)
Wzór harmonogramu czasowego szkolenia (plik excel i word)
Przykłady lodołamaczy i przerw energetyzujących (wydruk)
Test stylu kierowania zespołem (wydruk arkusza)
Test ról w zespole (wydruk arkusza)
Test osobowości (wydruk arkusza)
Lista technik prezentacji wiedzy (wypracowane zespołowo podczas szkolenia)
Lista metod aktywizowania grupy (wypracowane zespołowo podczas szkolenia)

Więcej o szkoleniu na:
http://lean.info.pl/szkolenie/trening-trenerow-wewnetr...

W razie pytań proszę o kontakt:
[email]ahromiak@lean.info.pl[email]
508 714 377

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Justyna Poluta

Justyna Poluta Pracuję nad tym, co
ma znaczenie.

Temat: Ogłoszenia

Witaj : )

Mam na imię Justyna i jestem slow brand managerem.

W praktyce oznacza to, iż uczę właścicieli marek dobierać staranne narzędzia promocyjne dla ich biznesów.
Proces, który przeprowadzam z moimi klientami nazywa się slow marketingiem. Podczas tego procesu pomagam rozwiązać problemy sprzedażowe, wskazuję jak uatrakcyjnić teksty promocyjne i sypię pomysłami na wyróżnienie marki na tle konkurencji.

Jeśli zastanawiasz się, czy Twoja marka jest spójna, a komunikaty do klientów zrozumiałe - zapraszam do kontaktu.
W trakcie godzinnej rozmowy na Skype, podczas której w rytmie slow (uważnie, precyzyjnie, z nastawieniem na cele strategicznie) przyjrzę się Twojemu biznesowi (od strony wizerunkowej, komunikacyjnej i sprzedażowej) i powiem Ci, co warto poprawić, żeby osiągnąć większą sympatię klientów i zwiększyć zysk.

Zainteresowana/ na? Zapraszam do kontaktu.
Mój mail: justyna@slowkariera.pl. Telefon: 698 577 659.

W międzyczasie możesz zajrzeć na mojego bloga http://slowkariera.pl/. Piszę o holistycznym podejściu do biznesu, slow work i poziomej karierze. W załączniku podzieliłam się z Tobą moją ofertą, tak byś mogła zapoznać się ze stylem i zakresem merytorycznym mojego działania. Najczęściej pracuję z biznesami artystycznymi i start upami.

Kosztami się nie przejmuj. Przecież jest lato ; ) Taka konsultacja, na hasło SLOW NA LATO, to koszt tylko 50 % normalnej stawki, czyli 25 zł za godzinę.

Czekam na Ciebie!
Miłego dnia ; )
J.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia

Witam,

szukam osoby, która podjęłaby się lub mogła polecić kogoś do napisania wniosku o dofinansowanie z programu go to brand.pl

Proszę o kontakt na adres email w sprawie szczegółów: tomaszgraczynski@gmail.com

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Radosław Parszewski

Radosław Parszewski Event Marketing
Specialist

Temat: Ogłoszenia

Konferencja Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie GigaCon

Po raz kolejny spotkamy się na Stadionie PGE Narodowym, żeby omówić korzyści płynące z zautomatyzowania obiegu informacji a tym samym usprawnieniu tego procesu i podniesieniu efektywności pracy.

EOIF Summit GigaCon
Data: 27-28.07
Miejsce: Stadion PGE Narodowy
Udział w konferencji: BEZPŁATNY

25 prelekcji
2 warsztaty
20 firm uczestniczących
ponad 10 nagród do rozlosowania
pokaz technologii/kącik relaksu

UWAGA!
Osoby które dokonają rejestracji do końca dzisiejszego dnia wezmą udział w wybranym warsztacie zupełnie BEZPŁATNIE!
Do wyboru:
– WIELOWYMIAROWE METODY KOMUNIKACJI W PROCESACH ZMIAN
– PODSTAWY MODELOWANIA W BPMN W PRAKTYCE

Rejestracja: http://gigacon.org/event/eoif_warszawa_2016/

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do