Grzegorz Pigłowski

Grzegorz Pigłowski dotacje unijne,
doradztwo biznesowe

Temat: Ogłoszenia

Dotacje na rozwój eksportu - informacyjny wpis na blogu dotacyjnym

http://dotacje-unijne.org/blog/dotacje-na-eksport-czyl...

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Ogłoszenia

KAIZEN – SYSTEM CIĄGŁEGO DOSKONALENIA

Data rozpoczęcia: 21 marca 2016
Data zakończenia: 22 marca 2016
Godziny sesji:
poniedziałek: 10.00 - 17.30
wtorek: 8.00 - 15.30

Opis i cel szkolenia:
Sukcesem każdej firmy jest bycie organizacją samodoskonalącą się. Filozofia Kaizen (z jap. ”dobra zmiana”) oznacza nieustanne doskonalenie poprzez angażowanie pracowników każdego szczebla zarządzania. W myśl idei ciągłego doskonalenia podnoszona jest jakość i efektywność działania, co czyni każdą firmę bardziej konkurencyjną w swojej branży. Celem szkolenia jest więc udzielenie odpowiedzi na pytanie: „Jak wpasować w przedsiębiorstwo kulturę ciągłego doskonalenia na każdym szczeblu struktury organizacyjnej firmy?”

Korzyści ze szkolenia:
Zdobycie wiedzy na temat filozofii i podejścia Kaizen
Poznanie metod likwidowania marnotrawstw we wszystkich działach firmy
Nabycie umiejętności usprawniania i optymalizacji procesów produkcyjnych
Zapoznanie się z techniką pozyskiwania pomysłów z każdego szczebla organizacji
Rozwinięcie umiejętności definiowania kluczowych ról w systemie Kaizen
Określenie procesu postępowania w zakresie zgłoszonego pomysłu Kaizen
Dowiedzenie się, jak rozwijać i utrzymać system Kaizen w dłuższym czasie
Nabycie umiejętności zarządzania projektem Kaizen z wykorzystaniem raportu A3
Pogłębienie wiedzy z podstawowych narzędzi rozwiązywania problemów

Grupa docelowa:
Obecni i przyszli Liderzy Kaizen
Managerowie i Liderzy Lean
Pełnomocnicy ds. Zarządzania Jakością
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Project Managerowie
Specjaliści ds. Zarządzania Procesem
Członkowie zespołów Lean/Kaizen
Pracownicy firm produkcyjnych

Program szkolenia:
Zarządzanie Systemem Ciągłego Doskonalenia w firmie
Filary i fundamenty funkcjonowania w organizacji Systemu Ciągłego Doskonalenia
Piramida projektów Kaizen (zgodnie ze standardem World Class Manufacturing: Standard Kaizen, Major Kaizen i Advanced Kaizen)
Miejsce i rola Systemu Ciągłego Doskonalenia Kaizen w strukturze organizacyjnej
Kluczowe role w Systemie Ciągłego Doskonalenia (rola kadry managerskiej, koordynatora i lidera Lean)
Definiowanie celów dla projektów Kaizen
Dobór składów do zespołów Kaizen
Techniczna organizacja i zarządzanie projektem Kaizen
Monitorowanie efektów funkcjonowania Systemu Ciągłego Doskonalenia
Utrzymanie Systemu Ciągłego Doskonalenia w dłuższym czasie
Główne narzędzia rozwiązywania problemów
Raport A3 – podejście PDCA w zakresie rozwiązywania problemów
Omówienie składowych Raportu A3
Wybrane narzędzia najczęściej stosowane do rozwiązywania problemów: (5W+1H, 5Why, Drzewo przyczyn, Ishikawa, Pareto, Matryca 9)

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Zapraszam do kontaktu: ahromiak@lean.info.pl
+ 48 508 714 377

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jarosław Piasecki

Jarosław Piasecki Specjalista d/s
analiz, Asysta
Ekspercka

Temat: Ogłoszenia

Asysta Ekspercka
Analizy statystyczne, szkolenia, badania.

Do kogo ta oferta?

Naszą ofertę kierujemy do wszystkich mających problemy ze statystyką .

Oferujemy:

Analizę danych do prac naukowych i cenzusowych (doktorskich, grantów, raportów i in.)
obliczenia statystyczne w SPSS, Statistica
tworzenie ankiet,
wpisywanie wyników,
tworzenie baz danych.

Prowadzimy wsparcie w badaniach do grantów i projektów unijnych, badania on-line jak również consulting w wymienionych dziedzinach.

• Badania rynku i opinii
• Badania opinii publicznej
• Badania marketingowe
• Badania telefoniczne
• Badania satysfakcji pracowników
• Badania na próbach celowych
• Sondaże lokalne i ogólnopolskie
• Projektowanie badania oraz bazy danych
• Pozyskiwanie danych
• Nadzór i administrację procesu wprowadzania danych
• Przygotowanie danych do celów konkretnej analizy statystycznej
• Analiza danych oraz przygotowanie raportu/wniosków

Ponadto:

Szkolenia ze statystyki i obsługi programów — SPSS, STATISTICA,
konsultacje metodologiczne szczególnie dla doktorantów Wydziału Nauk Społecznych, Ekonomicznych, Medycznych, Humanistycznych, Nauk o Żywieniu.

Zastosowanie zaawansowanych metod analityczno-statystycznych poszerzanych o wiedzę psychologiczną w analizie wyników jest czynnikiem wyróżniającym działania naszej firmy.
Prowadzimy kompleksowe analizy do badań na bazie, których powstają artykuły popularnonaukowe. Zajmujemy się badaniem opinii o instytucjach publicznych, usługach, postrzeganiem wizerunku firm.
Prowadzimy również badania osobowości, inteligencji, kreatywności, zainteresowań, zdolności specjalnych, zdolności poznawczych na zlecenia działów HR i instytucji badawczych.

Kluczowym elementem naszych badań jest ich jakość. Staramy się ją utrzymać na najwyższym poziomie.

Naszym atutem jest elastyczność i zdolność przystosowania się do zmian. Jeśli Państwa oczekiwania wychodzą poza, proponowane przez nas wyżej usługi, wystarczy skontaktować z nami i znaleźć wspólnie, rozwiązanie problemu.

http://asystaekspercka.pl/
http://asystaekspercka.pl/statystyka-do-pracy-magister...
http://asystaekspercka.pl/statystyka-do-pracy-doktorsk...
http://asystaekspercka.pl/granty-projekty-unijne-badan...
https://www.youtube.com/watch?v=ByfGKTzWC8c

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Wiosenna mobilizacja!

questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing ogłasza nabór do wiosennych edycji programu Diploma in Professional Marketing:

- Kraków – 6 maja
- Warszawa – 13 maja

Program często nazywany jest "MBA w Marketingu". Rozwija umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, koncentruje się wokół problematyki pomiaru działań marketingowych, rozwija wizjonerskie podejście do innowacyjności oraz pokazuje, że Digital Marketing oznacza nowe możliwości w zakresie działań taktycznych, a dziś coraz częściej staje się on elementem strategii firmy.

Program DM składa się z czterech bloków tematycznych:
- Strategic Marketing
- Mastering Metrics
- Digital Strategy
- Driving Innovation

Zdobądź międzynarodowe kwalifikacje potwierdzone certyfikatem The Chartered Institute of Marketing. Dowiedz się więcej: http://bit.ly/1MAduNb

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Kamil Czech

Kamil Czech Jak zaistnieć w
internecie -
elementy sukcesu w
sieci

Temat: Ogłoszenia

Czy wiesz jak samodzielnie zaprojektować piękną stronę internetową w mniej niż 7 dni?
Zapraszam do wypełnienia krótkiej ankiety: http://bit.ly/StronyCMS

Za wypełnienie otrzymasz obszernego e-booka gdzie podzielę się swoimi praktycznymi sposobami na skuteczne zaprojektowanie strony www która pozwoli Ci na pozyskiwanie większej ilości potencjalnych klientów.

Z tego unikalnego e-booka dowiesz się między innymi:
- O 11 kluczowych cechach stron www, które przyciągają klientów
- O kluczowych wskazówkach projektowania stron www
- Jakie czynności należy wykonać aby zaistnieć w internecie?
- Jak uniknąć błędów popełnianych na stronach www, które odstraszają klientów?

Jest to wiedza zdobywana latami w którą zainwestowałem mój czas i pieniądze a Ty masz teraz nie powtarzalną okazję tę wiedzę posiąść zupełnie za darmo!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat projektowania stron www, które pozyskują większą ilość potencjalnych klientów zapraszam Cię do wypełnienia ankieta i pobrania tego e-booka.

Link do ankiety: http://bit.ly/StronyCMS
PS. Udostępnij to proszę swoim znajomym, ta wiedza może przydać się również im.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Justyna Poluta

Justyna Poluta Pracuję nad tym, co
ma znaczenie.

Temat: Ogłoszenia

- KREATYWNA KONSULTANTKA BIZNESOWA ZAPRASZA DO WSPÓŁPRACY -

Witaj : )

Tworzysz wyjątkową markę, która potrzebuje autentycznych i rzeczowych tekstów promocyjnych? Dobrze trafiłeś./aś. Pisanie budzących sympatię i zwiększających sprzedaż tekstów to fundament tego, co robię jako content manager. Dopiero planujesz przekuć swój pomysł w biznes? Jesteś pod dobrym adresem - stylizuję marki i nadaje im charakteru. Jeśli działasz od jakiegoś czasu i skończyły Ci się pomysły, jak przyciągnąć klientów - znajdę rozwiązanie.

Moją rolą jest przybliżać projekty (produkty/usługi) moich klientów osobom potencjalnie zainteresowanym. Klienci cenią mnie za strategiczne podejście, przemyślane działania i zaangażowanie. Piszę teksty sprzedażowe (opisy na www, artykuły, oferty, katalogi, e-booki), choć tak naprawdę często łączy się to z pracą nad koncepcją i strategią. Możesz na mnie liczyć także w kwestii rozwoju Twojej marki.

Dokładam wszelkich starań, by marki moich klientów wybrzmiewały spójnie i autentycznie.
Zapraszam Cię na mój fanpejdż dla freelancerów i właścicieli małych biznesów: https://www.facebook.com/1001-rad-wskaz%C3%B3wek-i-insp.... Znajdziesz tam rady, wskazówki i inspiracje, które pomogą Ci w prowadzeniu biznesu.

Współpracując ze mną oszczędzisz sobie czasu i włosów na głowie ; ) Sprawdź, jakie są plusy zatrudnienia freelancerki. Przemawiające za tym argumenty umieściłam w moim artykule - http://www.outsourcingportal.pl/pl/praca-i-rozwoj/arty....

Zainteresowany/na? Zadzwoń; 698 577 659.
Z moją szczegółową ofertą, ideą i doświadczeniem możesz zapoznać się pod linkiem: http://marketing-freelancer.pl/.

Serdeczności,
Justyna Poluta.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Temat: Ogłoszenia

Projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych
4 kwietnia 2016r. | Warszawa


Opis szkolenia:
Szkolenie ma formę interaktywnych warsztatów, w trakcie których poznasz od strony praktycznej narzędzia i proces tworzenia innowacyjnych modeli biznesowych na potrzeby strategii, produktu i usługi. Model Biznesowy opisuje, w jaki sposób firma za pośrednictwem produktów i usług, tworzy wartość dla Klienta oraz w jaki sposób zapewnia i czerpie zyski z dostarczonej wartości.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/modele-biznesowe

Korzyści z uczestnictwa:
zdobędziesz praktyczne umiejętności tworzenia nowego lub zmiany obecnego modelu biznesowego; poznasz różne warianty modeli i nauczysz się dobierać odpowiedni model biznesowy; będziesz potrafił identyfikować problemy i określić grupę docelową Twojej firmy, produktu lub usługi; zdobędziesz umiejętności holistycznego patrzenia na problemy biznesowe i społeczne; nauczysz się projektować unikalną propozycję wartości dla Klienta;
poznasz zastosowanie technik kreatywnych generowania pomysłów i ich selekcji; nauczysz się szybkiego i bezkosztowego prototypowania i testowania modelu biznesowego;

Otrzymasz zestaw praktycznych narzędzi i szablonów wykorzystywanych w poszczególnych etapach tworzenia modeli biznesowych procesu!

Odbiorcy szkolenia:
menedżerowie i pracownicy współodpowiedzialni za opracowanie i realizację strategii firmy;
menedżerowie i pracownicy działów R&D, rozwoju produktów i usług, obsługi Klienta;
osoby, które myślą lub planują otwarcie własnej firmy lub startupu;
właściciele małych i średnich firm oraz firm rodzinnych;
studenci studiów humanistycznych i inżynierskich.

Trener – Rafał Kamiński: 17 lat pracy na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich dla takich firm jak PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus) i Raiffeisen Bank.

Cena (1099 PLN + 23% VAT) obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu. Szkolenie organizujemy w formie otwartej/zamkniętej.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Alicja Ortynecka

Alicja Ortynecka PR, Marketing,
Dziennikarstwo

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w XVII Spotkaniu Ekspertów HR, które odbędzie się 17 maja br. w godz.9:00-13:00 w Krakowskim Parku Technologicznym, ul. Podole 60.

Spotkania Ekspertów HR to wydarzenia dla profesjonalistów branży HR organizowane cyklicznie przez firmę szkoleniową INVENTI Consulting. Spotkania mają na celu wymianę doświadczeń oraz dobrych praktyk w zakresie najnowszych rozwiązań z obszaru Human Resources.

Program
9:00 – 9:10 Otwarcie Spotkania Ekspertów HR
9:10 – 10:30 „Trenerski Pit-Stop – czyli jak wspierać rozwój trenerów wewnętrznych”, Karolina Manugiewicz, UBS
10:30 – 10:50 Przerwa kawowa
10:50 – 12:20 „Od 0 do 150- kluczowa rola HR w sukcesie szybko rosnącej firmy IT”, Natalia Urbańska, Divante
12:20-12:40 Prezentacja wyników badania „Learning and Development Trends in Polish IT/BPO/SSC Sector 2015”
12:40 – 12:45 Podsumowanie

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://sehr.pl/rejestracja

Więcej informacji
Alicja Ortynecka
alicja.ortynecka@inventi.com.pl
t. 796 795 451
http://sehr.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marek Tondryk

Marek Tondryk ...ponieważ Twój
rozwój jest moją
Misją

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do