Jakub Kucmida

Jakub Kucmida Zarządzanie
projektami (w tym
współfinansowanymi
ze środk...

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,
oferujemy usługi w zakresie rozliczania projektów oraz rozwiązywaniem trudności beneficjentów programu PO IG, szczególnie działań 1.4 – 4.1, 4.4, 5.4.1, 6.1, 8.1, 8.2.

Nasz zespół składa się z osób posiadających wieloletnie doświadczenie w instytucji zajmującej się aneksowaniem i kontrolowaniem projektów, a także weryfikacją oraz rozliczaniem wniosków o płatność – Regionalnej Instytucji Finansującej (Agencji Rozwoju Pomorza S.A.). Zdobyta wiedza pozwoliła nam doskonale poznać specyfikę Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Jesteśmy w stanie zaoferować Państwu korzystne ceny dostosowane do Państwa oczekiwań.

Zajmujemy się również sporządzaniem analiz oraz opracowań (marketingowych, eksportowych biznesplanów itp.) przygotowywanych w trakcie realizowanych projektów.

Serdecznie zapraszam Państwa do kontaktu i współpracy.

Onesta s.c.

http://onesta.gda.pl
http://facebook.com/onesta.gda
Piotr Skociński

Piotr Skociński przedsiębiorca,
wykładowca

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na moje moją stronę http://www.inventia-info.pl oraz na warsztaty:

"Jak rozmawiać z administracją publiczną" oraz "Realizacja projektów na rzecz administracji publicznej w świetle metodyki PRINCE2 i praktyki" Obydwa są w mojej opinii cenne głównie dla osób, które chcą zacząć współpracować z administracją - wykonywać dla niej zlecenia, ale również dla tych, którzy borykają się z problemami we współpracy z urzędami. Będąc wiele lat po stronie administracji znam ją od podszewki - mogę również rozwiązywać Państwa przypadki i doradzać krótko lub długoterminowo.
Z opisu szkoleń:

"Kompendium wiedzy pomocnej w kontaktach z administracją publiczną - od specyfiki działania administracji, przez zamówienia publiczne i pozyskanie kontraktu po specyfikę realizacji projektów.
Niezbędnik firmy informatycznej i konsultingowej realizujących zlecenia na rzecz administracji publicznej.

„Wojna to polityka realizowana innymi metodami” powiedział Clausewitz.

„Projekt to wojna realizowana innymi metodami” mówi Piotr Skociński, autor tego szkolenia.
Autorskie zajęcia przygotowane przez byłego dyrektora CEPiK, PESEL, byłego szefa IT w GDDKiA, które pozwolą Państwu nie polec na tej wojnie, a może nawet ją wygrać.

Działając w sferze komercyjnej nie zdajemy sobie sprawy, że komercja i administracja to dwa różne światy, w których nawet te same polskie wyrazy mają różne znaczenia.

Autor szkolenia, wieloletni praktyk, urzędnik, działając na styku administracji i sfery komercyjnej sformułował na podstawie własnych doświadczeń pakiet wiedzy, pozwalający lepiej poruszać się przedstawicielom sfery komercyjnej na nieżyczliwym im terytorium administracji publicznej. Szkolenie pozwoli na rozszerzenie umiejętności i kompetencji w praktyce."

Szkolenia realizowane są w różnych miastach i terminach - pełna oferta na stronie internetowej

http://www.inventia-info.pl

Istnieje możliwość zorganizowania zajęć jako zamkniętych.
Dziękuję Państwu za zapoznanie się z moją ofertą i pozostaję z nadzieją nawiązania współpracy.
Piotr Skociński
Jakub Kucmida

Jakub Kucmida Zarządzanie
projektami (w tym
współfinansowanymi
ze środk...

Temat: Ogłoszenia

Oferujemy profesjonalną i skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji UE (szczególnie w ramach programu POIG i RPO).

Jeśli macie Państwo kłopot z prowadzonym projektem, jego rozliczeniem, domknięciem, wykonaniem wszystkich założonych działań. Potrzebujecie wsparcia w zakresie wprowadzenia zmian i dostosowania projektu do nowych okoliczności, zapraszamy do kontaktu. Skutecznie pomożemy wyprowadzić projekt na prostą.

Naszą specjalizacją są projekty realizowane w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (1.4-4.1, 4.4, 4.2, 6.1, 8.1, 8.2, 5.4.1) oraz przedsięwzięcia realizowane w ramach RPO.

Zapraszam do kontaktu

http://www.onesta.gda.pl
http://facebook.com/onesta.gda
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia

Szkolenia z prezentacji

► Rozwiniesz umiejętności publicznej prezentacji
► Zdobędziesz umiejętności z zakresu autoprezentacji
► Diagnoza umiejętności prezentacyjnych
► Poznasz narzędzia zapewniające interesujący przebieg prezentacji
► Poszerzysz wiedzę i umiejętności z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej


Kontakt w sprawie szkolenia:
http://www.wstronerozwoju.com/
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Wiesz co to CIM?

CIM to skrót od The Chartered Institute of Marketing - jest to największa na świecie organizacja zrzeszającą marketerów, która liczy około 35.000 członków, a ponad 150 000 osób na całym świecie posiada dyplomy CIM. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing jest obecny w ponad 100 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Już teraz możesz stać się częścią tej prestiżowej społeczności!

Dołącz do kolejnych edycji programu DM:
Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października

Opieraj się na międzynarodowych standardach działania!
Dołącz do nas.

Więcej szczegółów: http://cim.questus.pl/cim/diploma/
Bądź bezpośrednio:
Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
astasiak@questus.pl
601-052-704
Marta Tokarczyk

Marta Tokarczyk właścicielka, eMTe
Consulting

Temat: Ogłoszenia

http://dotuj.info lub https://www.facebook.com/dotuj.info - na portalu DOTUJ.INFO znajdziecie aktualne nabory wniosków o dofinansowanie z całej Polski, a także otwarte nabory w konkursach międzynarodowych. Zachęcam do śledzenia. To jedyna taka baza wiedzy, gdzie znajdziecie wyłącznie informacje o konkursach. Codziennie dodajemy nowy nabór wniosków ... dotacje dla firm, dotacje na badania, dotacje na otworzenie działalności i wiele innych.
Beata Boloz

Beata Boloz Talent Acquisition
Expert

Temat: Ogłoszenia

Osoby z obszaru SAP, zwłaszcza Consultantów/Analityków FICO i modułów logistycznych, osoby na różnych poziomach znajomości, ale chcących rozwijać się wtej dziedzinie w firmie która daje taką możliwość.Kontakt przez strone lub na priv, mail: beata.boloz@accenture.com
http://careers.accenture.com/pl-pl/your-future/career-...
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Wiesz co to CIM?

CIM to skrót od The Chartered Institute of Marketing - jest to największa na świecie organizacja zrzeszającą marketerów, która liczy około 35.000 członków, a ponad 150 000 osób na całym świecie posiada dyplomy CIM. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing jest obecny w ponad 100 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Już teraz możesz stać się częścią tej prestiżowej społeczności!

Dołącz do kolejnych edycji programu DM:

Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa – 6 listopada

Opieraj się na międzynarodowych standardach działania!
Dołącz do nas.

Więcej szczegółów: http://cim.questus.pl/cim/diploma/

Bądź bezpośrednio:
Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
astasiak@questus.pl
601-052-704

Temat: Ogłoszenia

Witam,
reprezentuje firmę produkującą torby foliowe z firmowym nadrukiem.

Oferujemy torby reklamowe :
- torby koszulki
- torby market
- torby DKT
- torby rączka

wykonywane z folii HDPE, MDPE i LDPE w dowolnych rozmiarach, grubościach i barwach.

Na torbach możliwy nadruk fleksograficzny 6/6 jednostronny lub dwustronny. Po dokonaniu wyboru rodzaju opakowania możemy wykonać wstępne projekty graficzne i przedstawić je do akceptacji, aby nasz klient był w pełni usatysfakcjonowany z końcowego rezultatu.

http://www.folflex.com.pl
Barbara G.

Barbara G. Certyfikowana
trenerka poradnictwa
socjodynamicznego,
dor...

Temat: Ogłoszenia

W imieniu Pracowni INTERAKCJE zapraszam na 2-dniowe szkolenie rozwijające warsztat pracy nowoczesnego doradcy kariery pn.

"Na tropach konstruowania kariery.
Szkolenie dla doradców zawodowych z podejścia socjodynamicznego Vance’a Peavy’ego".

Termin: 19-20.03.2015r.

Miejsce: Małopolski Instytut Kultury, Kraków

Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie:

http://www.interakcje.org.pl/index.php?id=aktualnosci

Serdecznie zapraszamy!
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

CIM – to najstarsza i największa instytucja szkoleniowa i konsultingowa w dziedzinie marketingu na świecie, która liczy około 35.000 członków, a ponad 150 000 osób na całym świecie posiada dyplomy CIM. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing jest obecny w ponad 100 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Najbliższe edycje programu Diploma in Professional Marketing to:
Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa – 6 listopada

Program buduje strategiczne podejście do biznesu oraz rozwija wiedzę i umiejętności prowadzenia działań rynkowych, z uwzględnieniem między innymi nowych technologii czy problematyki efektywności działań marketingowych.

Certyfikaty wydawane przez The Chartered Institute of Marketing stanowią uznany standard wiedzy i kompetencji marketingowych na całym świecie.

Zapraszam,
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

TaxLimited.pl pozwoli Ci zoptymalizować koszty prowadzenia Twojej działalności. Zarejestruj firmę w Anglii i ciesz się wymiernymi korzyściami.

Zakładamy spółki w ciągu 3 godzin. Możliwość rejestracji przez telefon, e-mail lub internet.Pomagamy założyć rachunek bankowy dla spółki w Polsce i Wielkiej Brytanii. Poprowadzimy Twoją księgowość

Pomagamy również w skutecznym ogłoszeniu upadłości konsumenckiej na terenie Wielkiej Brytanii

Pozdrawiam

Daniel Twarowski
TaxLimited.pl
biuro@taxlimited.pl
Telefon 533 242 457
Sylwia S.

Sylwia S. Pracownik ds.
ochrony środowiska

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy Państwa na kolejne szkolenia otwarte z cyklu Akademia EcoMS. Poniżej aktualny harmonogram na najbliższe 3 miesiące:

MARZEC
20.03.2015 - Wrocław - Magazynowanie towarów niebezpiecznych - praktyczne zastosowanie wymagań prawnych
25.03.2015 - Wrocław - Nowa norma ISO 9001:2015 – planowane zmiany
26.03.2015 - Wrocław - Zarządzanie chemikaliami w przedsiębiorstwie w oparciu o wymagania REACH i CLP
27.03.2015 - Wrocław - Ocena zgodności maszyn/urządzeń
31.03-1.04.2015 - Wrocław- Audytor wewnętrzny systemu zarządzania energią wg ISO 50001:2011

KWIECIEŃ
09.04.2015 - Wrocław - Gospodarka odpadami po zmianach - wymagania ustawy o odpadach na przykładach praktycznych
10.04.2015 - Wrocław - Nowa norma ISO 14001:2015 - planowane zmiany
16-17.04.2015 - Wrocław - Podsumowanie ostatnich zmian przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy
23-24.04.2015 - Wrocław - Audytor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 oraz OHSAS 18001:2007
28.04.2015 - Wrocław - Prace przy urządzeniach elektroenergetycznych - nowe wymagania
29.04.2015 - Wrocław - Zmiana wymagań prawnych dotyczących fluorowanych gazów cieplarnianych od 2015 roku

MAJ
07.05.2015 - Wrocław - Podstawy ADR dla specjalistów BHP i ochrony środowiska - obowiązki uczestników przewozu towarów niebezpiecznych
08.05.2015 - Wrocław - Zmiany w zakresie pozwoleń zintegrowanych – wdrożenie wymagań dyrektywy o emisjach przemysłowych (IED)
14-15.05.2015 - Łódź- Konferencja "Zarządzanie chemikaliami w przedsiębiorstiwe" Łódź
14-15.05.2015 - Wrocław - Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego wg ISO 14001:2004
21.05.2015 - Wrocław - Gospodarka odpadami po zmianach - wymagania ustawy o odpadach na przykładach praktycznych
22.05.2015 - Wrocław - Podsumowanie najnowszych zmian przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska
28-29.05.2015 - Wrocław - Audytor wewnętrzny systemu zarządzania energią wg ISO 50001:2011

Wszelkie informacje odnośnie szkoleń można uzyskać pod nr tel. 71 346 04 85,https://www.facebook.com/EcoMSConsulting i na naszej stronie internetowej http://akademiaecoms.pl .
Cennik i aktualne promocje http://akademiaecoms.pl/cennik-i-promocje/
Wojciech Rokita

Wojciech Rokita Associate Manager -
Relyon IT Services

Temat: Ogłoszenia

HANDLOWCU ! Czy chcesz pracować w czołowych firmach działających w Polsce?

Jeśli jest ciekawym handlowcem uwielbiasz sprzedawać i wiążesz swoją przyszłość z handlem zapraszam do kontaktu. Jako firma rekrutacyjna prowadzimy róże projekty rekrutacyjne z różnych branż oraz na terytorium całej Polski.

Wyślij CV na adres: wojciech.rokita@salesfor.pl

Jeśli chcesz o coś zapytać: 731-805-563

Wszystkie oferty dostępne na stronie: http://www.salesfor.pl/
Michał Zieliński

Michał Zieliński Professional Project
Manager

Temat: Ogłoszenia

Szukasz zmiany w życiu zawodowym?
Chcesz otworzyć biznes ale masz wątpliwości?
A może nudzi Cię już praca w korporacji?

Zapraszamy na wyjątkowy kurs online ODMIEŃ SWOJĄ KARIERĘ. Kurs jest prowadzony przez Tima Clarka - twórcę znanej na świecie metody Business Model You (Model Biznesowy Ty). Ta prosta metoda pomogła odmienić karierę wielu ludziom. Jej wartość doceniło też wiele firm, między innymi Google i HP wykorzystują ją jako podstawowe narzędzie rozwoju pracowników.

Z kursu skorzystało już ponad 500 osób z 5 krajów świata. Przekonaj się i Ty jak w łatwy sposób możesz odmienić swoją karierę, wyznaczyć jej właściwy kierunek i odnieść wymarzony sukces. Gwarantujemy satysfakcję lub zwrot pieniędzy!

Skorzystaj z WIOSENNEJ PROMOCJI - do 5go kwietnia 2015 -40% na hasło WIOSNA.

Link do kursu:

https://www.udemy.com/odmien-swoja-kariere/?couponCode=...
Krzysztof Szumski

Krzysztof Szumski Media Expert I
Marketing
Communication
Engineer I
Negotia...

Temat: Ogłoszenia

Media & Marketing Coach
Trener Negocjacji Marketingowych, Psycholog.

Jestem Coachem, członkiem ICF oraz Izby Coachingu Specjalizuję się w obszarze Media & Marketing oraz Negocjacji.

Prowadzę

*Coaching kariery
*Business coaching
*Executive coaching
*Coaching negocjacji


Jako Coach pracuję przede wszystkim z kadrą managerską średniego i wyższego szczebla w obszarze mediów i marketingu (brand managerowie, dyrektorzy marketingu, key account managerowie). Prowadzę również coaching dla kadry zarządzającej, właścicieli firm w obszarach rozwoju, zarządzania i leadership. Pracuję także, z osobami przygotowujących się do negocjacji jak i będących już w procesie negocjacyjnym

Jako Trener, prowadzę szkolenia z obszarów negocjacji oraz specjalistyczne szkolenia z zakresu rynku mediowego oraz sztuki prezentacji i wystąpień publicznych.

Ponad 14 lat pracowałem w domach mediowych obsługując rynek B2B jako manager wyższego szczebla. Moimi głównymi obszarami zawodowymi były negocjacje kontraktów reklamowych, których skala opiewała na setki milionów złotych rocznie. Zarządzałem procesem planowania oraz zakupem kampanii reklamowych dla największych reklamodawców w Polsce (m.in.: L’Oréal, Reckitt Benckiser, Maspex, Totalizator Sportowy).

Pracę coachingową opieram na 5ciu fundamentach

DOŚWIADCZENIE.
Przez wiele lat pracowałem, jako manager wyższego szczebla w jednym z największych domów mediowych w Polsce, dzięki czemu mam wgląd i zrozumienie specyfiki pracy w marketingu, dużej korporacji oraz wyzwań stawianych w sektorze B2B.

WIEDZA.
Wiedzę z zakresu środowiska mediów, łączę z wiedzą i doświadczenieniem psychologicznym. Posiadam fakultety z terapii strategicznej- krótkoterminowej, neuropsychologii oraz ukończyłem dwuletnie studia podyplomowe w IPP.

NEGOCJACJE.
Spędziłem kilkaset godzin na spotkaniach B2B, gdzie negocjowałem kontrakty opiewające na setki milionów złotych. Dodatkowo moje doświadczenie jest poparte wiedzą zdobytą podczas specjalistycznych kursów z zakresu negocjacji.

SAMOROZWÓJ.
Systematycznie podnoszę moje kwalifikacje okołocoachingowe. Dzięki temu mogę świadczyć usługi na wysokim poziomie, które dopasowują się do dynamicznie zmieniających się realiów rynku.

ETYKA.
Pracuję zgodnie z wartościami i kodeksem etycznym ICF Global, co oznacza, że moje kompetencje, metodyka, narzędzia oraz standardy pracy są monitorowane i weryfikowane przez ICF Global oraz ICF Polska.

Zapraszam Cię na BEZPŁATNĄ sesję coachingową w Twoim biurze lub wybranej przez Ciebie lokalizacji, podczas której porozmawiamy o tym, co chcesz osiągnąć, jakie czekają Cię wyzwania oraz o tym, jak mogę Ci pomóc na Twojej drodze do sukcesu. Do zobaczenia!

Kontakt
Serdecznie zapraszam do kontaktu przez telefon, skype, maila.

biuro@KrzysztofSzumski.pl
http://KrzysztofSzumski.pl
kom 505 53 65 65


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 23.03.15 o godzinie 14:37
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Dołącz do bloku Strategic Marketing – opartego na założeniach programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji londyńskiego The Chartered Institute of Marketing:

• Kraków
• Warszawa
• Trójmiasto

Rozwiń umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, odkryj nowe możliwości, przełóż strategię na decyzję operacyjne w Twojej firmie, a w rezultacie zdobądź międzynarodowe kwalifikacje CIM.

Więcej info: https://questus.pl/cim/diploma/

Zapraszamy.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Sprawdź na czym polega optymalizacja składek ZUS.
Wypełnij formularz i dowiedz się, jak ograniczamy koszty ubezpieczeń społecznych dla małych, średnich i dużych firm.

Obrazek
Elżbieta N.

Elżbieta N. www.bhpjezierski.pl
, stażystka Grupa
Jezierski Tomasz
Je...

Temat: Ogłoszenia

http://www.bhpjezierski.pl
Serdecznie zapraszamy do współpracy. W ramach pełnej obsługi firmy oferujemy m.in.:
szkolenia wstępne i okresowe BHP,
prowadzenie kompleksowych i problemowych kontroli stanu BHP,
audyty stanu BHP,
sporządzanie okresowych analiz stanu BHP,
udział w ocenie ryzyka zawodowego,
pomoc w opracowywaniu instrukcji ogólnych BHP i stanowiskowych,
doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów prawa pracy w odniesieniu do BHP,
udział w dochodzeniach powypadkowych,
prowadzeniu wymaganych przepisami prawa pracy rejestrów w zakresie BHP,
doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne,
szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, Obsługujemy firmy w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego (PPOŻ). Oferujemy wsparcie przygotowania i wdrożenia planów ochrony budynków i zakładów pracy.
Pomagamy dobrać najlepsze rozwiązania do potrzeb naszych klientów.
http://www.bhpjezierski.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

PRESTINA TO NOWO POWSTAŁA MARKA NALEŻĄCA DO GRUPY KAPITAŁOWEJ Z POZNANIA, W SKŁAD KTÓREJ WCHODZĄ 3 SPÓŁKI. W ZWIĄZKU Z ROZWOJEM SIECI SPRZEDAŻY PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH POSZUKUJEMY OBECNIE OSÓB ZAINTERESOWANYCH FRANCHISINGIEM MULTIAGENCJI UBEZPIECZENIOWEJ.

Obecnie poszukujemy: WŁAŚCICIELA PLACÓWKI UBEZPIECZENIOWEJ

W ramach województwa istnieje możliwość wyboru dowolnej miejscowości do rozpoczęcia działalności.

WIELKOPOLSKIE - AU/WLK/115
ZACHODNIO-POMORSKIE - AU/ZP/215
LUBUSKIE - AU/LB/315
DOLNOŚLĄSKIE - AU/DL/415
OPOLSKIE - AU/OP/515
ŁÓDZKIE - AU/ŁDZ/615
KUJAWSKO-POMORSKIE - AU/KP/715

GŁÓWNE ZADANIA:
• Zarządzanie funkcjonowaniem placówki multiagencji ubezpieczeniowej;
• Pozyskiwanie klientów zainteresowanych zakupem produktów;
• Odpowiedzialność za realizację planów i wzrost sprzedaży w regionie;
• Aktywna sprzedaż oraz zawieranie umów ubezpieczeniowych;
• Kontakt bezpośredni z klientami oraz dbanie o wysokie standardy obsługi klientów.
OFERUJEMY:
• Atrakcyjny system prowizyjny oferujący nieograniczone możliwości dochodowe;
• Wyselekcjonowaną ofertę produktów z wiodących Towarzystw Ubezpieczeniowych;
• Bogaty pakiet szkoleń prowadzonych przez zewnętrznych specjalistów (w tym m.in.: techniki sprzedaży danych produktów, metody pozyskiwania klientów, planowanie i realizacja celów itp.);
• Fachowe doradztwo w organizacji i uruchomieniu placówki (biznes plan, lokalizacja, wykończenie i urządzenie biura, itp.);
• Wsparcie produktowe, biznesowe i marketingowe po uruchomieniu placówki oraz przez cały okres współpracy;
• Możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w ramach własnej działalności;
• Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie techniczne i merytoryczne;
• Bezpośredni kontakt i opiekę koordynatora regionu;
• Możliwość zwiększenia liczby prowadzonych placówek w oparciu o dotychczasowe wyniki.
DODATKOWO:
• Otrzymujesz szerokie wsparcie wdrożeniowe w zakresie m.in. harmonogramu działań, wyboru lokalu, rekrutacji pracowników, reklamy i promocji oraz pozyskiwania klientów;
• Nie musisz szukać nowych rozwiązań, gdyż systematycznie rozbudowujemy portfel oferowanych produktów;
• Możesz skorzystać z dofinansowania, gdyż pomagamy w uzyskaniu pomocy de minimis dzięki projektowi
OCZEKUJEMY:
• Wykształcenia min. średniego;
• Zaświadczenia o niekaralności;
• Gotowości do założenia własnej działalności;
• Łatwości w nawiązywaniu kontaktów;
• Dobrych umiejętności organizowania czasu pracy;
• Dyspozycyjności i determinacji w dążeniu do celu;
• Dobrej znajomości obsługi Pakietu MS Office;
• Prawa jazdy kat. B.

Dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@prestina24.pl z wpisanym w temacie nr referencyjnym.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane aplikacje.

Prosimy o dodanie następującej klauzuli do aplikacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do