Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie
Aby prowadzić skuteczne szkolenia, dobrze jest znać zasady działania umysłu, prowadzenia spotkań/wykładów.
Obserwując polityków, dziennikarzy, wykładowców i większość szkoleniowców, mogę stwierdzić że w Polsce ta wiedza i umiejętności są na poziomie katastrofalnym.

Jeżeli prowadzisz wystąpienia i chcesz być w gronie 0.3 % osób świadomych, co robią i po co, oraz poznać:

Jak zafascynować swoim wystąpieniem, czym jest hipnoza bez hipnozy
Jak trafić do każdego jego argumentami (inne go nie przekonają)
Jak zjednywać sobie wszystkich
Jakie są i jak stosować różne techniki i narzędzia (strategie, kotwice, po co i jak się poruszamy, jak wpłynąć na odpowiednią półkulę umysłu, stosowanie pętli itp.) największych światowych szkoleniowców, kaznodziei, oratorów
Jak wpłynąć można na przekonania u uczestników aby chcieli sobie sami je pozmieniać
Jakie podstawowe błędy (z powodu braku szerokiej wiedzy w Polsce w tym temacie) popełnia ponad 99%!!!!! osób przy swoich wystąpieniach
Jak wywoływać na życzenie odpowiednie stany emocjonalne u grupy
Jak wzbogacić i wzmocnić własny styl

Zapraszam na na 2 dniowy warsztat I cz. szkolenia 11-12 grudnia 2014r. Ze względu na czas, tylko te osoby które mają już pewne doświadczenie w wystąpieniach, prezentacjach czy szkoleniach.

Warsztat pt. " Mistrz wystąpień cz. I "

Nazywam się Piotr Kotulski (53 l.) od 15 lat zajmuje się tylko i wyłącznie szkoleniami we własnej Firmie Centrum NLP. Przeszkoliłem ponad 30 000 osób z najróżniejszych grup zawodowych i zajmowanych stanowisk (ponad tysiąc różnych Firm i ok. 20 000 godzin wystąpień,) i naprawdę nie ma uczestników trudnych, przeszkadzających, nieuważających czy któremuś uczestnikowi miałoby się wystąpienie nie podobać - to naprawdę zależy tylko od nas. To nie jest brak pokory, bo wiadomo że nikt nie ma monopolu na wiedzę i każdy popełnia błędy, ale przez te lata nie zdarzył mi się taki uczestnik.

Jeżeli uważasz że doskonalimy się całe życie, a swoje wystąpienie chcesz prowadzić na dużo wyższym poziomie, zapraszam, szczególnie że tego typu szkolenie organizuje tylko raz na 3 lata, a w książkach większości tematów nigdy nie publikowano.

Z uwagi na warsztatową formę zajęć grupa liczyć będzie tylko 5-7 osób. Intensywne szkolenie odbędzie sie w Warszawie w godz. 10 - 20 (czw.11.12) i 8.30 - 17 (pt. 12.12) w cenie 1 570 zł netto + 23% VAT (w cenie pełny catering z obiadami)

Możliwość szkolenia indywidualnego lub innych szkoleń dla współpracowników w kilku zakresach (zamknięte)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Piotr Kotulski
22 424 55 91
604 177 307
http://centrumnlp.rubikon.pl
Sławomir Ossowski

Sławomir Ossowski Think01, head of
strategy

Temat: Ogłoszenia

Jesteśmy agencją interaktywną i domem deweloperskim, działamy na rynku od 2009 roku, specjalizujemy się w dostarczaniu wysokiej jakości rozwiązań wspierających wszelką aktywność firm w internecie.

Planujemy strategię, prowadzimy kampanie, dostarczamy skuteczne narzędzia - w tym m.in. serwisy internetowe, gry, aplikacje mobilne i społecznościowe, systemy lojalnościowe, konkursy i loterie, systemy sms, systemy bezpośredniego wsparcia sprzedaży i kompletne systemy retailowe.

Pracujemy dla znanych marek i dużych agencji marketingowych, mamy bogate portfolio, a w nim ciekawe projekty, cierpimy też na nadmiar energii, nałogową nadkreatywność i zespół niespokojnych rąk do pracy i w związku z tym szukamy skutecznego new business'a, proponujemy:

10% ceny pierwszego zlecenia od danego klienta dla zleceń poniżej 5000 netto
20% ceny pierwszego zlecenia od danego klienta dla zleceń od 5k do 10k netto
30% ceny pierwszego zlecenia od danego klienta dla zleceń powyżej 10.000 netto
10% ceny każdego kolejnego zlecenia od danego klienta

Twoja praca to samodzielne pozyskanie klienta i przeprowadzenie ( przy naszej współpracy oczywiście ) wstępnych negocjacji budżetowych. Resztę robimy my :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dzień Dobry

O mnie
Jestem osobą działającą w branży od bardzo długiego czasu. Zdobyte doświadczenie pozwala mi świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Jestem w stanie stworzyć tekst, który spełni wszystkie postawione przed nim cele. Ważna jest dla mnie przede wszystkim jakość świadczonych usług. Dlatego też na wszystkie moje teksty udzielam gwarancji oraz wykonuję je terminowo.

Poniżej link do krótkiej prezentacji mojej oferty:
http://onedrive.live.com/redir?resid=4E8630F3D7CCF601!...

Zapraszam do kontaktu:
Email: kontakt@twojcopywriter24.pl
Telefon: 737 407 959
Strona www: http://twojcopywriter24.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Kreatywność łączy pokolenia!

Jeśli szukasz inspiracji do spędzenia mikołajkowego sobotniego przedpołudnia z rodziną w inny sposób niż dotychczas, dobrze trafiłeś!

Zapraszamy całe rodziny na
Mikołajkowy Kreatywny Warsztat Międzypokoleniowy.

Zainspiruj rodzinę do tworzenia kreatywnych pomysłów i rozwiązań!
Zabierz ze sobą dzieci, teścia, ciotkę czy… sąsiadkę i przybywajcie na 2 godziny wspaniałej zabawy podczas której czeka Was nieprawdopodobna dawka śmiechu oraz emocjonujące wyzwania. Czeka na Was również słodka niespodzianka.
Podczas warsztatu m.in.: stworzycie pomysłowe konstrukcje, wykonacie oryginalne dzieła artystyczne czy literackie, weźmiecie udział w zabawach teatralnych
i ruchowych.
Warsztat międzypokoleniowy, to również okazja do lepszego poznania możliwości Twojego dziecka i stworzenia z nim czegoś, czego jeszcze nie było.
Przyjdź i odkryj twórczy potencjał Twojej rodziny!
Miejsce: OTP DAMB Aleja Grunwaldzka 112 A/2 (między budynkiem Hotelu Szydłowski
a budynkiem Telekomunikacji Polskiej S.A.)
Termin warsztatu Mikołajkowego: 06.12.2014r. 10.00 – 12.00
Dla kogo: 1 dorosły + 1 dziecko, dzieci w wieku 4-9 lat
Cena warsztatu: 70 zł.
Zgłoszenia do 04.12.2014r. tel. 509 99 11 09 lub na adres e-mail: kontakt@damb.org
Więcej o nas na stronie http://www.damb.org
Damian Fedorczuk

Damian Fedorczuk Pasją pracę
zwyciężaj!

Temat: Ogłoszenia

Instytut Edukacji Społecznej serdecznie zaprasza młodych Dolnoślązaków
do udziału w czterodniowym treningu rozwoju osobistego!

Samoświadomość, planowanie rozwoju kariery oraz trening kluczowych umiejętności miękkich
to trzy główne obszary, nad którymi będziemy pracować podczas 30 godzin coachingu grupowego.

11-14 grudnia, Stronie Śląskie

Udział w projekcie jest bezpłatny, Uczestnicy pokrywają jedynie 50% kosztów zakwaterowania podczas treningu - 135zł.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie http://www.ies.org.pl/coaching
lub do kontaktu osobistego
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji!

O rozwoju i konkurencyjności współczesnej organizacji w znacznej mierze decyduje wykwalifikowana kadra funkcjonująca w przedsiębiorstwie oraz posiadana przez nią wiedza.
W związku z tym niezwykle istotne jest nie tylko tworzenie nowej wiedzy, którą mogliby przyswoić sobie pracownicy, ale również wykorzystywanie dotychczasowej i wyciąganie wniosków z doświadczeń.

Zatem jeżeli chcesz poznać najnowsze metody i techniki, które pozwolą Ci zapewnić najefektowniejsze wykorzystanie zasobów wiedzy w Twojej firmie, zapraszamy do udziału w konferencji pod patronatem honorowym Instytutu Rozwoju Biznesu:

„Knowledge Managemetnt - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa”

Już 8 Stycznia 2015 w Warszawie

Wydarzenie to będzie stanowiło forum poglądów i doświadczeń osób zainteresowanych problemem zastosowania wiedzy w przedsiębiorczości oraz specjalistów, którzy wiedzą jak ten problem rozwiązać.

Pragniemy wzbogacić Państwa wiedzę w zakresie:

- Narzędzi wspomagających pracę grupową, narzędzi komunikacyjnych
- Systemów obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemów wspomagania decyzji, systemów ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtowni danych
- Narzędzi nauczania zdalnego (e-learning)
- Portali korporacyjnych, intranetu, ekstranetu
- Systemów do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracji systemowej i bezpieczeństwa w zarządzaniu wiedzą

Więcej informacji na stronie: http://successpoint.pl/knowledge-management

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji,
- Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
- Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
- Kadrę zarządzającą z działów: HR, administracji, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
- Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Zapraszamy do rejestracji: http://successpoint.pl/knowledge-management#zarejestru...

Kontakt:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
fax. +48 0-22 244 25 37
agnieszka.zajac@successpoint.pl
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Ogłoszenia

Konferencja "Efektywne przywództwo"-Robert Cialdini-Warszawa-30.01.2015 r.-rabaty na ceny biletów.!.

INSPIRACJA.!. DZIAŁANIE.!. REZULTATY.!.

Jeśli zajmujesz czołową pozycję w firmie, to oznacza, że już wykorzystujesz swoje umiejętności przywódcze. Twoim kluczowym wyzwaniem jest podnoszenie ich na coraz wyższy poziom. Szczególnie obecnie, kiedy funkcjonowanie firmy w trudnych czasach wymaga przywództwa najwyższej klasy. Jakość przywództwa można i trzeba podnosić. To nie sprawa talentu, ale pracy, narzędzi i samoświadomości.

JAK W PRAKTYCE UCZYĆ SIĘ PRZEZ DOŚWIADCZENIE I DOSKONALIĆ JAKO PRZYWÓDCA?

Już 30 stycznia 2015 roku możesz odkryć właściwą drogę do efektywnego przywództwa i pomyślności Twojej organizacji. Nasi Prelegenci dostarczą Ci prostych, sprawdzonych i skutecznych narzędzi, które pomogą Ci jeszcze lepiej zarządzać biznesem i ludźmi, wzbogacą Twoje umiejętności przywódcze, jednocześnie inspirując do rozwoju i zmian.
Musisz być z nami.!.

To obowiązkowe wydarzenie dla:
właścicieli firm, prezesów, członków zarządu, którzy konkurują osobistą marką i wizerunkiem organizacji
najwyższei kadry zarządzającej, która chce doskonalić umiejętności przywódcze
menedżerów, którzy chcą mieć coraz większy wpływ na działalność całej organizacji
liderów, którzy chcą podnieść własną efektywność i wydajność zespołów.

Termin:
30 Stycznia 2015, 08:30 (Piątek)

Miejsce:
Hotel Gromada Airport (17 stycznia 32, Warszawa)

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Na chwilę obecną znani są również inni prelegenci:
Robert JASIŃSKI, Sebastian KOTOW, Jacek CHMIELECKI, Lech KANIUK, Rafał BRZOSKA i nasz główny gość-Robert CIALDINI.

Rodzaje i ceny biletów (bez zniżek):
Bilet PLATINIUM 800 zł- w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze VIP,
- Przerwy kawowe,
- Lunch z Prelegentami w sali VIP,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
Bilet GOLD 450 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze II,
- Przerwy kawowe,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
Bilet SILVER 190 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Certyfikat,
- Miejsca w sektorze III,
- Dostęp on-line do prezentacji Prelegentów wyświetlanych w czasie konferencji.
(ceny wyżej wymienione obowiązują do 12 grudnia)

W celu uzyskania:
- RABATU na ceny biletów (Zniżki nawet do 40%.!.),
- dodatkowych informacji-aktualnych cen, opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 1000 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774
http://www.robert-cialdini.pl/
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na największe w historii polskiego internetu szkolenie online "Droga Naprzód"! Dołącz do nas już teraz.
http://www.thewayahead.pl/live/?ppid=1
4 SPECJALNYCH GOŚCI: Zaplanuj z nami nowy rok. Naucz się jak opisywać, zaplanować i zrealizować własne cele.
WYGRAJ BILETY: Zdobądź jeden z 40 całkowicie darmowych biletów na spotkanie z Nickiem Vujicicem i jeden z 10 na Anthony Robbinsa The Way Ahead !
OSTATNI MOMENT by skorzystać z wyjątkowych okazji i zapewnić sobie udział na spotkaniu z Nickiem Vujicicem i Anthonym Robbinsem w tak atrakcyjny sposób.
Kiedy? Zapisz się by otrzymać link do szkolenia: Start 20 grudnia 20:00 - 24:00. Dokładnie tak! Co najmniej 4 godziny praktycznego szkolenia w gronie minimum 30.000 ludzi - planowana liczba uczestników. Spotkanie jest całkowicie bezpłatne. Do zobaczenia!
http://www.thewayahead.pl/live/?ppid=1
Koniecznie udostepnij to wydarzenie znajomym - to także premiujemy nagrodami.


Obrazek
Darek Gołębiowski

Darek Gołębiowski programowanie,
biznes, doradztwo
IT, szkolenia

Temat: Ogłoszenia

Projektowanie i tworzenie responsywnych internetowych stron www: HTML i CSS – fundamenty wiedzy webmastera kurs on-line - internetowy
CO ZAWIERA SZKOLENIE: Projektowanie i tworzenie internetowych responsywnych stron www: HTML i CSS

Szkolenie zawiera materiały edukacyjne, ćwiczenia z projektowania stron www, kody responsywnych stron internetowych oraz Certyfikat ukończenia szkolenia.
Serdecznie zapraszam http://poswojsku.info zakładka Szkolenia elearning

A z okazji Świąt Bożego Narodzenia, życzę wszystkim na nadchodzące święta zdrowia, szczęścia i wszystkiego najsłodszego,
w tym pysznego :) makowca tradycyjnego http://poswojsku.pl/wypieki-i-desery/makowce/makowiec_...

Obrazek


pozdrawiam
D.G.
Magdalena K.

Magdalena K. Inteligencja
emocjonalna, action
learning

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na warsztaty w Krakowie: "Mam firmę i co dalej?"

Prowadzisz własną działalność. Jesteś właścicielem i menedżerem w jednej osobie. Przed Tobą kolejny rok.

Jak zbudować skuteczną strategię rozwoju firmy ?
Jak poradzić sobie z trudnym klientem albo wspólnikiem ?

Te i inne pytania zaprzątają Twoją głowę. Pytasz znajomych, ale wśród nich większość to pracownicy korporacji. Ich problemy nie bardzo współgrają z Twoimi.
Być może jednak są ludzie, którzy na co dzień zmagają się z podobnymi wyzwaniami ? Być może jest taka forma spotkań, która umożliwiłaby Ci wymianę doświadczeń, pomysłów bez niepotrzebnego współzawodnictwa ?

Jest taka forma szkoleniowa. Nazywa się Action Learning.
Na spotkania prowadzone tą metodą zapraszamy wszystkich przedsiębiorców, właścicieli i menedżerów firm. Oferujemy cykl 4 warsztatów składających się: z 8 sesji action learningowych połączonych z 4 krótkimi treningami szkoleniowymi.

Gwarantujemy, że ze spotkań Action Learning wyjdziesz z nowymi pomysłami, z energią i motywacją do działania i z przekonaniem: skoro jej/jemu udało się ten problem rozwiązać, to ja też mogę!

PROWADZĄCE: Ewelina Łodo-Barbarska i Magdalena Kępińska-Jasny
TERMINY: 18:00-20:45, 4 kolejne poniedziałki, start: 12 stycznia 2015 r.
INWESTYCJA: 290 zł netto (29 zł za h warsztatów)
MIEJSCE: Kraków, Powroźnicza 6/2, Instytut Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego
Ilość miejsc ograniczona. Dla pierwszych 3 osób 10 % zniżki! 15% zniżki dla dwóch i więcej osób zapisujących się razem.

ZAPISY: Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: kontakt@action-learning.pl do 5 stycznia 2015r.

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich.

Polecam Wam darmowego e-booka: Brian Tracy „Psychologia Osiągnięć”.

Przeczytałem tę książkę i zrobiła ona na mnie ogromne wrażenie. Osobiście uważam, że warto zapoznać się z tą pozycją. Jest to wiedza, którą każdy powinien poznać i zacząć wykorzystywać w swoim życiu.

Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury, Sebastian.

http://zdrowyman.pl/psychologia-osiagniec/
Karolina Giesko

Karolina Giesko HR Business
Partner/Manager ds.
Rozwoju organizacji

Temat: Ogłoszenia

Witam,

poszukuję do współpracy 7 konsultantów w zakresie mapowania i optymalizacji procesów. Zlecenie będzie realizowane w Warszawie od początku lutego do końca maja.

Odbiorcą są urzędy centralne w Warszawie. Z racji tego, że naszym zleceniodawcą jest KPRM, niezbędnym warunkiem do współpracy z danym konsultantem jest posiadanie przez niego doświadczenia w doradztwie dla instytucji państwowych.

Zapraszam do zapoznania się z projektem pod adresem http://procesycelekompetencje.pl. Aktualnie wchodzimy w jego III fazę. Myślę, że warto dodać, że w II fazie urzędy objęte zleceniem opracowały kluczowe dla każdego z nich 10 procesów, tak więc osobom z którymi podejmiemy współpracę całość niezbędnych materiałów zostanie udostępniona.

Zainteresowane osoby lub firmy proszę o kontakt na email karolina.giesko@procesycelekompetencje.pl, wówczas będę mogła podesłać dodatkowe informacje o zleceniu.

Pozdrawiam,

Karolina Giesko

Specjalista ds. organizacji
F5 Konsulting
Marek W.

Marek W. Doradztwo
logistyczne,
zarządzanie zapasami

Temat: Ogłoszenia

Oferujemy wsparcie biznesowe w obszarze szeroko rozumianej logistyki. Wspieramy firmy szykujące się do wdrożenia systemów do zarządzania magazynem czy przepływem towaru w firmie (WMS, SCM, TSL i inne), rozbudowy magazynów, przeniesienia działalności dystrybucyjnej w inne środowisko czy rozpoczęcie dizłania w nowym obszarze logistyki. W czasie wdrożeń stajemy po stronie klienta i zajmujemy się mapowaniem procesów, ich optymalizacją, współpracą z dostawcami systemów informatycznych czy automatyki magazynowej (tłumaczenie języka biznesu logistyki na techniczny język dostawców), nadzorem projektów wdrożeniowych po stronie klienta i innymi pracami na styku logistyki i informatyki: http://bincode.pl/
Krzysztof Zarębski

Krzysztof Zarębski Kierownik ds.
Infrastruktury

Temat: Ogłoszenia

Poszukiwany Manager IT ds. rozwoju portalu internetowego

Innowacyjny portal internetowy poszukuje Managera, który opracuje, a następnie wdroży plan marketingowy.
Opracowanie to, będzie jednym z dokumentów wchodzących w skład materiałów będących podstawą do pozyskania inwestora.
Szukamy osoby z doświadczeniem w uruchamianiu portali internetowych, która będzie miała pomysł na to, jakie działania podjąć, aby spopularyzować portal internetowy, tak aby przynosił zyski. Następnie pokieruje tym procesem.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie uzgodnione w porozumieniu z właścicielem i inwestorem oraz udział w zyskach.

Z poważaniem
Właściciel portalu
Krzysztof Zarębski
691-226-026
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Akredytowane Centrum Szkoleniowe i Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing zaprasza na kolejne edycje programu Diploma in Professional Marketing:

Kraków – marzec 2015
Warszawa – maj 2015
Trójmiasto – październik 2015

• Rozwiń swoją wiedzę oraz umiejętności zarządzania marketingiem na poziomie strategicznym,
• porównuj swoje działania z działaniami występującymi na międzynarodowym rynku,
• buduj praktyczne kompetencje indywidualne i zespołowe w sferze zarządzania i marketingu

Nie czekaj, wzmocnij swoją pozycję na rynku pracy i dołącz do największego grona profesjonalnych marketerów w Polsce!

Więcej szczegółów: http://cim.questus.pl/cim/diploma/materialy-do-pobrania/

Zachęcam do kontaktu:
Agata Stasiak
questus
astasiak@questus.pl
601-052-704
Daniel Bossy

Daniel Bossy Przedsiębiorca,
trener rozwoju
osobistego

Temat: Ogłoszenia

***UWAGA*** WAŻNA INFORMACJA DLA SPRZEDAWCÓW, PRZEDSIĘBIORCÓW, MENADŻERÓW, MARKETERÓW***

Już W Dniu 27.01.2015 Odbędzie Się Szkolenie PRO z Marketingu Internetowego, Podczas Którego Przedstawione Zostaną Zasady, Jakimi Kieruje Się Marketing Internetowy. Dowiesz Się W jaki Sposób Zwiększyć Ruch Na Swojej Stronie Kilkukrotnie, Oraz Jak Generować Sprzedaż W Krótkim Czasie. Szkolenie Jak i Zapis Są Bezpłatne, Natomiast Ograniczona Została Liczna Osób do 500. Zapisz Się klikając w link: http://bit.ly/zapisfree


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

DNI OTWARTE NOWEGO GABINETU PSYCHOLOGICZNEGO I EEG BIOFEEDBACK!

W SOBOTY 26 stycznia oraz 21 lutego 2015r. w godzinach 9-16

Będzie to niepowtarzalna możliwość skorzystania z BEZPŁATNYCH konsultacji z psychologiem w sprawie indywidualnej ścieżki rozwoju dziecka, budowania relacji z nastolatkiem czy osobistego rozwoju
oraz
BEZPŁATNEGO, próbnego treningu EEG Biofeedback dla dzieci oraz dorosłych.

szczegóły:
https://www.facebook.com/OsrodekDamb/photos/a.440687415...¬if_t=likeTen post został edytowany przez Autora dnia 16.01.15 o godzinie 09:44
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Czy wiesz czego Ci brakuje, aby podnieść swoją wartość na rynku pracy?
Chcesz poszerzyć swoje horyzonty, uporządkować wiedzę, poznać wspaniałych ludzi z każdej branży,
w końcu zdobyć międzynarodowe kwalifikacje uznawane na całym świecie?

Odpowiedź jest prosta:

Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji
The Chartered Institute of Marketing (CIM)

Najbliższe edycje:

Kraków - marzec
Warszawa - maj
Trójmiasto - październik
Warszawa - listopad

Więcej informacji: http://cim.questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam!
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Sprawdź się!

Właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy zestaw pretestów do programu Diploma in Professional Marketing, które pozwalają zbadać style Uczenia się, określić aktualny stan wiedzy marketingowej oraz zidentyfikować style Myślenia.

Wypełnij formularz na naszej stronie www: http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/
a w zamian otrzymasz zestaw testów.

Wypełnienie ich absolutnie do niczego nie zobowiązuje.

Najbliższe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa - 6 listopada

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704

Kamil Radom

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do