Paulina Wójcik

Paulina Wójcik Trener, Learning and
Development
Specialist, Coach

Temat: Ogłoszenia

Zrozumieć siebie i innych - trening interpersonalny w Grupie TROP


Obrazek

Chcesz dowiedzieć więcej?
Skontaktuj się z nami
pod numerem tel 22 615 52 40 lub napisz na akademia@grupatrop.pl
Formularz zgłoszeniowy znajdziesz na kliknij TUTAJ

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jesteś zmęczony pracą? Masz dość codziennej rutyny? Chcesz się wybrać na krótki urlop a nie masz czasu go zaplanować? Jeśli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedziałeś tak zapraszam do kontaktu z Gildią Wędrowców.
http://www.gildiawedrowcow.pl/
Marta Stępień

Marta Stępień Specjalista ds.
Planowania Finansów
Osobistych / Aegon
Pr...

Temat: Ogłoszenia

Chcesz zorganizować wyjazd integracyjny, piknik bądź szkolenie?
Zachęcam do zapoznania się z ofertą obiektu konferencyjno-rekreacyjnego Farma Krzyczki.

Farma Krzyczki to 18-sto hektarowy kompleks znajdujący się ok 50 km od Warszawy. Jesteśmy w stanie pomieścić nawet 12tys. osób na wolnym powietrzu, posiadamy również 120 miejsc noclegowych i 4 sale konferencyjne.

Więcej informacji odnośnie atrakcji jak i samego obiektu znaleźć można na naszej stronie internetowej:
http://www.farmakrzyczki.pl/

Zapraszam do kontaktu,

Marta Stępień
604 364 542
m.stepien@farmakrzyczki.pl
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenia

Firma usługowo-doradcza „Setka” zaprasza na dofinansowany kurs języka angielskiego.
Kurs organizowany jest dla 60 bezrobotnych osób. Zajęcia odbywać się będą 2 razy w tygodniu po 4h we Wrocławiu. Kurs trwać będzie 180h. Udział jest bezpłatny a warunkiem uczestnictwa jest spełnienie poniższych kryteriów. Kurs uruchomiony będzie już w październiku po każdorazowym zamknięciu 12 osobowych grup.
Osoba podpisuje oświadczenie, że:
Nie była i nie jest objęta wsparciem w ramach poddziałania 9.6.1 I/LUB 9.6.2 I/LUB 9.3
spełnia kryteria kwalifikowalności uprawniające do udziału w niniejszym projekcie, tj.:
zamieszkuje na terenie województwa DOLNOŚLĄSKIEGO
jest osobą pozostającą bez pracy, zarejestrowaną w Urzędzie Pracy jako osoba bezrobotna,
w okresie ostatnich 6 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu (tj. przed dniem podpisania deklaracji)
ma świadomość, że jestem zobowiązana do aktywnego udziału we wszystkich oferowanych
w projekcie formach wsparcia,
nie przerwie uczestnictwa w projekcie bez ważnych powodów
jestem osobą, która ukończyła 25 lat i nie ukończyła 65 lat
posiada niskie kwalifikacje (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, ponadgimnazjalne)
nie posiadam poziomu A1 w zakresie znajomości języka angielskiego

Więcej informacji
Łukasz Zegar
tel: 724 931 276
e-mail: angielski.wroclaw@op.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie!

Zapraszamy na spotkanie z DARRENEM WEEKSEM - najważniejszym doradcą ROBERTA KIYOSAKIEGO!


Obrazek

Darren Weeks w ciągu 4 lat pozyskał pół miliarda dolarów.
Naucz się od eksperta JAK POZYSKIWAĆ KAPITAŁ i budować biznes.
Multimilioner, niezwykły człowiek i wspaniałego ojciec, którego dzieci założyły swoje firmy w wieku 6 i 11 lat!

Jego portfel inwestycyjny składa się z:
- ponad 6 000 nieruchomości i setek hektarów ziemi,
- dziesiątków milionów dolarów zainwestowanych w przemyśle energetycznym,
- największego indywidualnego udziału w Port Falmouth – największym na świecie terminalu statków wycieczkowych, obsługującym m.in. Royal Caribbean Cruise Lines.

Gościem specjalnym Darrena Weeksa będzie BOB MOLLE - znany w Ameryce sportowiec, trener i biznesmen. Bob to człowiek o wielkim sercu, świetny mówca motywacyjny z pasją pomagający ludziom osiągać sukcesy w życiu prywatnym i biznesowym.

3-godzinne szkolenie z Darrenem Weeksem
Termin: 3 października 2014
godz. 15:00-18:00 lub 18:00-21:00
Miejsce: Warszawa, Hotel Novotel

Rezerwacja biletów na stronie:
http://www.cashflow4good.evenea.pl/
KOD RABATOWY obniżający cenę 88 zł o 60%: promo44

W cenie wszystkich dostępnych na stronie biletów zawarte jest tłumaczenie na j. polski.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszamy również na 2-DNIOWE SEMINARIUM Z DARRENEM WEEKSEM 6-7 grudnia 2014 r.
Więcej informacji: http://www.darrenweeks.pl/
Michalina Konkel

Michalina Konkel Trener
międzykulturowy,
Konsultant

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na: "Nowa Era Ekspata" - Kongres SIETAR Polska

Międzykulturowość w praktyce - jak współpracować z obcokrajowcami?

Dla: Menadżerów, Trenerów, Konsultantów, Pracowników HR

24-26.10.2014 Warszawa

http://sietarpolskakongres.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Cześć,

poszukuję do stałej współpracy sprzedawcę freelancera z doświadczeniem w sprzedaży usług, preferencyjnie B2B.
Wszelkie informacje na priv. pod adresem kataprecel@gmail.com.

Pozdrawiam
Arkadiusz Gos

Arkadiusz Gos Key Account Manager
at Kan.Bo & KanBo
Evangelist

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na kolejną edycję warsztatów:

"Kanban? Scrum? a może KanBo? – czyli jak poprowadzić projekt niekoniecznie IT"

- Metoda, narzędzia, ludzie, który z tych czynników jest kluczowy dla właściwego prowadzenia projektu?
-A może zależy to od jego rodzaju i zakresu?
-Kiedy sprawdza się Kanban, a w jakich sytuacjach zastosować Scrum?
-Czy może jest 3 droga do poprowadzenia projektu?

Kiedy: 11.10. 2014.
Gdzie: Kraków Hotel Galaxy ul. Gęsia 22A
Wydarzenie: Targi Kariera IT.
Prowadzący: Arkadiusz Gos.
https://www.linkedin.com/pub/arkadiusz-gos/55/a75/653

Rejestracja uczestników i szczegóły na stronie:http://www.targikarierait.pl/
http://kan.bo
Sylwia Zabost

Sylwia Zabost Specjalista ds.
organizacji eventów
w MCS sp.zo.o. sp.k.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


„Działania i instrumenty wspierające przedsiębiorczość” - pod tym hasłem 21.11.14r. w Warszawie odbędzie się I edycja Targów szkoleniowo-doradczych, których celem jest zaprezentowanie osobom zarządzającym w przedsiębiorstwach cennych wskazówek i rozwiązań, mających wpływ na sprawne funkcjonowanie biznesu wraz z przedstawieniem oferty firm biorących udział w spotkaniu. Ponadto zostaną także udzielone informacje o Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020.

Wydarzenie kierowane jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób, które planują rozpoczęcie działalności gospodarczej. Podczas Targów odbędą się prelekcje w trzech blokach tematycznych, które poprowadzą m.in. PARP, RIF, CPI EFS, Fundacja wspierania przedsiębiorczości Twoja Inicjatywa!, Alior Bank Instytut Biznesu. Ponadto, swoje prezentacje przedstawią firmy, które profesjonalnie zajmują się wspieraniem i pomocą działań biznesowych na różnych polach, będą to m.in. firmy szkoleniowe, rekrutacyjne, IT, doradztwa prawnego i podatkowego, usług outsourcingowych dla HR, marketingu, sprzedaży i inne.
Podczas wydarzenia zostaną poruszone tematy nowych możliwości biznesowych, planowanych zmian, obszarów koncentracji funduszy oraz celów programów operacyjnych. Podpowiemy przedsiębiorcom także, jak realizować cele biznesowe oraz jak polskie firmy mogą skorzystać z funduszy unijnych. Nie zabraknie także informacji o kształtowaniu przedsiębiorczości jako jednej z istotnych kompetencji na etapie wchodzenia na rynek pracy oraz planowania przyszłej kariery zawodowej.
Więcej szczegółów wydarzenia na stronie internetowej http://www.mcs.edu.pl/najblizsze-wydarzenia.html
Uczestnictwo w Targach jest BEZPŁATNE.

Aby móc wziąć udział w wydarzeniu, należy się zarejestrować, kontaktując się z:
Barbara Jakuc
Dyrektor Działu Organizacji Eventów
Tel. 533 304 386
Mail. b.jakuc@mcs.edu.pl

Sylwia Zabost
Specjalista ds. Organizacji Eventów
Tel. 22/839 55 99 wew. 215
Mail. s.zabost@mcs.edu.pl
Patryk Z.

Patryk Z. Dyrektor
Zarządzający w
Drogerie Jasmin

Temat: Ogłoszenia

Duże zapasy a słabe obroty?
Braki w produktach mimo zwiększonych zakupów?
Słaba rotacja towaru z metra ekspozycji?
Klienci nie kupują niektórych kategorii?
Brak zapasu na start promocji?
Po starcie promocji szybko brakuje niektórych towarów?
Dużo towaru zostaje po okresie promocyjnym?
Za mało towaru w dużym sklepie a za dużo w małym?
Problem z dopasowaniem listy asortymentowej do wielkości placówki handlowej?
Klienci nie odwiedzają całej powierzchni sprzedaży?
Niska konwersja klienta?

To tylko kilka z wielu problemów związanych z zarządzeniem kategoriami, powierzchnią sprzedaży i uzupełnianiem towarów...
INVO Consulting Inventory Optimization specjalizuje się w optymalizacji poziomu zapasów z wykorzystaniem synergii pochodzących z prognozowania zakupów, zarządzania kategoriami i merchandisingu.
Integruje procesy pomiędzy powyższymi obszarami, synchronizuje i usprawnia działania wpływające na zaangażowanie kapitału w zakupy towaru.

Doświadczenie w zarządzaniu kategoriami, merchandisingiem oraz zapasami w sieciach powyżej 380 placówek handlowych

Każda oferta jest dopasowana do szczególnych wymagań i specyfiki klienta

100% skuteczność realizacji celów

http://www.invoconsulting.com
tel: + 48 501 775 735
Rafał Purwin

Rafał Purwin Sekretarz, Grupa
TROP

Temat: Ogłoszenia

Odkryj swój styl liderski
Zapraszam do Szkoły U!Lider: Działanie-Relacje-Wiedza w Grupie TROP

Obrazek

Skontaktuj się z nami pod numerem tel 22 615 52 40 lub napisz na akademia@grupatrop.pl.
Więcej kliknij TUTAJ
Marlena S.

Marlena S. Kierownik ds.
Sprzedaży, 360 Smart
Business Consulting
Sp...

Temat: Ogłoszenia

Konferencja "Create yourself" Mateusz Grzesiak-Warszawa 28.11.14r.-rabaty na ceny biletów.!.

Create Yourself, czyli stwórz najlepszą wersję siebie!

Czy zadałeś sobie kiedyś pytanie jak to się stało, że jesteś teraz tym kim jesteś?
Dlaczego zarabiasz tyle, ile zarabiasz i czemu nie więcej? Jak to się stało, że pewne rzeczy sprawiają Ci trudności, kiedy innym rozwiązania w tej kwestii przychodzą wręcz naturalnie? Co tak naprawdę sprawiło, że znalazłeś się w tej, a nie innej sytuacji i czemu nie w lepszej, skoro pierwotne założenia były inne?
85% ludzkich decyzji jest nieświadoma. Podobne jak i Twoje przeszłe decyzje dotyczące tego, kim aktualnie jesteś i jakie sytuacje dla siebie stwarzasz.


Jeśli zdarzyło Ci się myśleć, że:
• Nie jesteś w tym miejscu w życiu, w którym pragniesz być,
• Często zmieniasz decyzję, czujesz niepewność i ulegasz nadmiernie innym,
• Brakuje motywacji, inspiracji, siły i pewności do działania,
• Masz już pewne osiągnięcia, ale wciąż to nie jest to,
• Chcesz zrezygnować z kiepskich nawyków i zmienić siebie zgodnie z tym co podpowiada Ci serce
to potrzebujesz posłuchać jakie rozwiązania przygotowaliśmy dla Ciebie.

Na tej konferencji dowiesz się jak podejmować lepsze decyzje na przyszłość. Dostaniesz szereg praktycznych strategii rozwoju osobistego, prowadzenia skutecznego biznesu, budowania osobistej marki, psychologii sukcesu, aby kreować siebie takiego jakim pragniesz być.
Pomożemy Ci Stworzyć Siebie!

Termin:
28 listopada 2014 r. (piątek)
Miejsce:
Prywatna Wyższa Szkoła Nauk Społecznych, Komputerowych i Medycznych (ul. Bobrowiecka 9)

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Na chwilę obecną znani są również inni prelegenci i tematy ich wystąpień:
- Małgorzata Ohme - "Co to znaczy być samoświadomym? I co to znaczy tworzyć siebie?"
- Natalia Hatalska - "Jak budować swoją markę osobistą przy wykorzystaniu mediów społecznościowych?"
- Paweł Tkaczyk - "Czym odżywia się dobra marka osobista?"
- Bartosz Skwarczek - "Co to znaczy Najlepsza Wersja Siebie w biznesie i "czy wystarczy" do globalnego konkurowania?"
- Jacek Chmielecki - "Jak kształtować siebie żeby odnieść sukces w korporacji i wciąż pozostać sobą?"

Rodzaje i ceny biletów (bez zniżek):
Bilet PLATINIUM 500 zł- w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w sektorach VIP rząd 1-3,
- Uprzywilejowany dostęp do miejsc,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe,
- Lunch z Prelegentami w sali VIP,
- Dostęp do prezentacji PDF;
Bilet GOLD 300 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom drukowany imienny,
- Miejsca w rzędach 4-15,
- Materiały konferencyjne,
- Przerwy kawowe;
Bilet SILVER 220 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu,
- Dyplom elektroniczny Miejsca w rzędach 15-20,
- Materiały konferencyjne;
Bilet PROMO 150 zł - w cenie biletu:
- Udział w wydarzeniu - rzędy 20-25,
- Dyplom elektroniczny imienny,
- Materiały konferencyjne.

W celu uzyskania:
- RABATU
na ceny biletów (Zniżki nawet do 40%.!.),
- dodatkowych informacji-opcji partnerstwa (konferencja jest doskonałą okazją na zareklamowanie swojej firmy w dowolnej formie: stoisko, insert, roll upy itp.-spodziewamy się około 1000 osób)
zapraszam do kontaktu ze mną:
e-mail: marlena.szumiata@360sbc.pl
telefon: 662 007 774
http://createyourself.evenea.pl


"Stwórz życie w jakim jesteś najlepszą wersją siebie, masz czego pragniesz, pomagasz innym i zmieniasz świat".

Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfkacji The Chartered Institute of Marekting już w listopadzie w Warszawie:

• DM 34 - 14 listopada
• DM 35 - 21 listopada

Nowe bloki tematyczne:
• Strategic Marketing
• Mastering Metrics
• Digital Strategy
• Driving Innovation

Nowy certyfikat - Award:
• weź udział tylko w jednym z czterech proponowanych modułów i zdobądź międzynarodowy certyfikat Award

Nowe możliwości dzięki, którym dołączysz do grona profesjonalnych marketerów z międzynarodowym certyfikatem!

Stara i zawsze aktualna filozofia questus opiera się na budowaniu społeczności i długookresowej współpracy :)

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam serdecznie,

Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
tel. 601 052 704

http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź

--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI zaprasza na listopadową przygodę z metodologią DMAIC:

Six Sigma Yellow Belt. Wstęp do metodologii DMAIC:
Terminy:
Wrocław 17-18.11.2014
Katowice 20-21.11.2014
Gdańsk 22-23.11.2014
Poznań 24-25.11.2014
Bydgoszcz 24-25.11.2014
Łódź 27-28.11.2014


KORZYŚCI DLA FIRMY
- Uczestnicy będą potrafili zastosować metodologię Six Sigma w codziennej pracy - dzięki czemu wygenerują oszczędności dla przedsiębiorstwa
- Zrozumieją potrzeby innych współpracowników i dzięki temu będą lepiej pracować zespołowo - poznają pojęcie "klienta wewnętrznego"
- Wyrabia się nawyk "szczupłego myślenia" o procesach co zaowocuje oszczędnościami, pracownicy nie będą bali się zgłaszać projektów poprawy
- Dzięki poznanym narzędziom statystycznym będą potrafili redukować zmienność w procesach, czyniąc je bardziej efektywnymi - tym samym mniej kosztownymi


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

- Wprowadzenie do koncepcji Six Sigma
- Obszary koncentracji organizacji
- Narodziny i zarys historii
- Metodologia DMAIC – znaczenie poszczególnych faz i zapoznanie z podstawowymi narzędziami
- Fazy przebiegu projektu Six Sigma - ścieżka DMAIC

DEFINE - definiowanie problemu
- Budowanie zespołu - Struktura, role i odpowiedzialności członków zespołu projektowego
- Karta projektu
- Wskazanie klientów procesu, ich potrzeb i wymagań (Voice of Customer VOC, CTQ)
- Opracowanie ogólnej mapy procesu

MEASURE - kontrola i ewentualna poprawa układów pomiarowych, co zapewnia dane wejściowe o poprawnej jakości
- Pomiar sigmy procesu - Krzywa Gaussa
- Tworzenie planu zbierania danych
- Zmienność losowa/ zmienność specjalna
- Zdolność procesu

ANALIZE - przeprowadzenie analizy danych celem określeni źródła problemu
- Analiza wydolności procesu
- Analizowanie danych za pomocą histogramów
- Analiza przyczyny źródłowej (m.in. 5M+E, Pareto, 5W, diagram korelacji, OFAT, Trial and Error itp.)

IMPROVE - dokonanie poprawy na podstawie przeprowadzonej analizy
- Generowanie zmiennych
- Dobór kryteriów oraz warunków brzegowych
- Typy oporu
- Wprowadzanie rozwiązań

CONTROL - kontrola stabilności uzyskanej poprawy na pracującym procesie
- Standaryzacja zmian

Szczegóły na naszej stronie http://www.LIJ.com.pl
Program/ cennik
Zgłoszenia


Obrazek

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI
info@LIJ.com.pl
+48 880 18 14 26
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do lektury najnowszego wpisu na blogu Jakuba B. Bączka (złoty medalista mistrzostw świata, jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stéphane'a Antigi), a w nim znajdziesz szczegóły odnośnie wystąpienia Kuby dla 40-tysięcznej publiczności!

http://www.jbbcoaching.pl/wystapienie-dla-40-000-ludzi...


Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

w imieniu questus academy zapraszam do wzięcia udziału w XIX edycji Warsztatów strategicznych, które odbędą się w krainie tysiąca jezior, a mianowicie na Mazurach, w pięknym hotelu Głęboczek.

Questus academy to społeczność profesjonalnych marketerów, absolwentów programu Diploma in Professional Marketing (poziom zaawansowany w certyfikacji The Chartered Institute of Marketing), nasi wieloletni klienci, którzy dziś są już naszymi przyjaciółmi.

Dwa razy do roku organizujemy Warsztaty strategiczne - trzydniowe spotkania wyjazdowe. Prezentacje, warsztaty i panele poświęcone są aktualnym trendom i innowacyjnym rozwiązaniom w biznesie, marketingu i zarządzaniu. Poruszane problemy pokazujemy z różnych, wielowymiarowych perspektyw. Do grona prelegentów zapraszamy wybitnych ludzi biznesu, jak również osoby z pozoru zajmujące się czymś innym – socjologów, psychologów, filozofów. Znakiem rozpoznawczym warsztatów jest też niezwykła atmosfera, ale o tym trzeba się przekonać osobiście.

Kolejna, już XIX edycja Warsztatów strategicznych zaplanowana jest na 27-29 listopada. Tytuł spotkania to: "Digitalizacja, Wirtualizacja, Big Data. Biznes, zarządzanie, marketing w cyfrowym świecie. Technologia i co dalej?".
W gronie prelegentów pojawią się wybitni specjaliści w swoich dziedzinach, tacy jak: Pan Michał Sadowski, Pan Zbigniew Grzegorzewski czy Pan Mihail Krikunov.

Poniżej przesyłam link do materiału informacyjnego w pdf'ie:
http://questus.pl/wp-content/uploads/Warsztaty-QA-mate...

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Agata Stasiak
Customer Relationships Manager

tel. 601 052 704
http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Ogłoszenia

Coaching kursy Warszawa

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
► Zdobędziesz umiejętność przesuwania uwagi pracownika z problemu na rozwiązanie, przekształcania problemu w wyzwanie i skupiania całej energii pracownika na osiąganiu założonych celów
► Uzyskasz zorientowanie pracowników na wspólny cel - pracownicy będą potrafili utożsamiać cel organizacji z celami indywidualnymi
► Udoskonalisz komunikację wewnętrzną

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Udział w testach - krótka ankieta - stosunek specjalistów do Cloud Computingu.

Chciałbym prosić o wypełnienie krótkiej ankiety odnośnie Cloud Computingu.
Czas trwania badania wynosi nie więcej niż 5 minut.
Za udział w badaniu przewidzieliśmy atrakcyjne bonusy od nowego dostawcy usług Cloud Computingowych w postaci darmowych okresów testowych.
Ponadto, chętni otrzymają wyniki niniejszego badania.

Link do ankiety
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Ogłoszenia

Jak budować ciekawy i profesjonalny wizerunek w sieci?
Jak dobrać odpowiednie portale społecznościowe?
Jak tworzyć skuteczne teksty reklamowe?
Jak docierać do Klienta w internecie, by wzbudzić jego zainteresowanie, a nie rozdrażnienie?
Jak korzystać z płatnych i bezpłatnych narzędzi promocyjnych?
Jak mierzyć wyniki działań i budować efektywną strategię na przyszłość?

Na te oraz wiele innych pytań odpowiemy na kursie „Wypromuj swoją firmę”już w dniach 10-12 grudnia br.w Warszawie!


Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności w zakresie:

- Kreowania profesjonalnego wizerunku w sieci
- Kreatywnego copywritingu i tworzenia dobrych haseł reklamowych
- Korzystania z darmowych oraz płatnych narzędzi e-marketingowych
- Wykorzystania mediów społecznościowych do promocji marki
- Budowania skutecznej strategii działań oraz wcielania jej w życie
- Radzenia sobie z pułapkami i sytuacjami kryzysowymi. Czego nie robić i jak rozwiązywać problemy w komunikacji z użytkownikiem?
- Szukania nowych Klientów w sieci
- Realizowania akcji specjalnych oraz poznania ich aspektów prawnych
- Budowania sieci partnerów

Odbycie szkolenia pozwoli na rozpoczęcie skutecznych działań marketingowych oraz pełne wykorzystanie nowych mediów do promocji firmy.

Ostatni dzień tj. (12.12.2014r.) będzie poświęcony szczegółom dotyczącym Youtube w biznesie: warsztaty z montażu filmu, pisania scenariuszy etc. "Od pomysłu do sukcesu – You Tube bez tajemnic"

Strona:http://multiexpo.pl/wypromuj-swoja-firme
Rejestracja:http://multiexpo.pl/wypromuj-swoja-firme/rejestracja

Kontakt:
Dorota Iwanicka
tel.+48 691 571 598
dorota.iwanicka@multiexpo.pl
Tomasz Kowalski

Tomasz Kowalski Wrocławska
Inicjatywa Doradcza
- doradztwo w
procesie poz...

Temat: Ogłoszenia

Interesujesz się tematyką funduszy zewnętrznych?
Szukasz wielu informacji z tego zakresu?
Myślisz że nie ma już dostępnych źródeł finansowania zewnętrznego - unijnego czy też krajowego?
Chcesz poznać "dobre praktyki" w realizacji projektów?
Szukasz porad ekspertów?
Interesujesz się jak będą wdrażane Fundusze Europejskie w Nowym Okresie Programowania na lata 2014 - 2020?


obowiązkowo odwiedź i POLUB nasz fanpage !

http://facebook.com/wroclawska.inicjatywa.doradcza

Pozdrawiam

Tomasz Kowalski
Wrocławska Inicjatywa Doradcza

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do