konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jeśli:
• Przygotowujesz się do założenia firmy, ale inne „pilniejsze” sprawy ciągle Ci w tym przeszkadzają lub
• Czujesz, że jesteś gotowy do prowadzenia swojego biznesu, masz dużo energii do działania, ale brakuje Ci inspiracji- od czego zacząć, bądź pewności- co jest tym właściwym krokiem lub
• Uważasz, że już dużo zrobiłeś żeby pracować na własny rachunek, a mimo to nadal nie prosperujesz dokadnie tak, jakbyś chciał
Zapraszam na Gratisową Konsultację w dniach 09-16 lipca 2014 (osobiście- w Lublinie lub przez Skype’a). Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy: sylwiazieba.coaching@gmail.com

Sylwia Zięba
http://kapitalrozwoju.pl
Monika Maziejuk

Monika Maziejuk Impossible is
nothing

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,

są tu jakieś menedżerki/menedżerowie zarządzający Zespołem? Pod koniec lipca organizujemy bardzo ciekawe, 2 - dniowe szkolenie "Narzędzia Coachingowe w pracy Menedżera", Warszawa, 29-30 lipca 2014 r. Szczegóły znajdziecie pod linkiem:

http://www.evolution-coaching.pl/narzedzia-coachingowe...

Uwaga - na hasło "Trener Biznesu" otrzymacie specjalną cenę w kwocie 1 700 zł. + Vat

Kto chętny, żeby wzmocnić swoje umiejętności i wyniki? Zapraszam do kontaktu ;)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do zapoznania się z kalendarzem szkoleń na sierpień

http://www.lij.com.pl/akademia/kalendarz-szkole%C5%84

*Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO 9001:2009
*Audytor Wewnętrzny Systemu Bezpieczeństwa Żywności wg FSSC 22000:2013 (HACCP)
*Audytor wewnętrzny Global Standard for Food Safety - BRC v6
*Six Sigma Yellow Belt – wstęp do metodologii DMAIC
*Lean Manufacturing Engineer – naucz się widzieć
*Lean Six Sigma Engineer - kadry szczupłych przedsiębiorstw

Krzysztof Bielański
http://LIJ.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry Państwu,

chciałbym zachęcić do zapoznania się z oprogramowaniem przeznaczonym dla firm z branży farmaceutycznej.
Reprezentuję firmę która jest producentem oprogramowania dla sieci aptek, hurtowni farmaceutycznych i grup zakupowych. Nasze oprogramowanie optymalizuje koszty działalności i zwiększa zyski dzięki inteligentnej analizie bieżących stanów magazynowych i potrzeb na nowe zamówienia. Świetnie sprawdzi się w sieciach aptecznych, sieciach drogerii kosmetycznych, sieciach sklepów medycznych, sklepach zielarskich, hurtowniach farmaceutycznych bądź kosmetycznych. Wszędzie tam gdzie konieczne jest częste monitorowanie bieżących zapasów magazynowych i prognozowanie sprzedaży, tak by uniknąć niepotrzebnych zapasów magazynowych, przeterminowanych leków czy kosmetyków, które później trzeba utylizować. Dzięki funkcjonalności Grupy Zakupowej, mogą Państwo znacząco obniżyć koszty nowych zamówień.

Farmaster to zaawansowane narzędzie B2B dedykowane dla managerów zarządzających siecią aptek. Stworzonym z myślą o wzroście efektywności procesów biznesowych. System wspomaga zarządzanie siecią sprzedaży, wspiera analizę stanów magazynowych i optymalizuje zapasy. Dostarcza wszelkich informacji potrzebnych do podejmowania trafnych decyzji.

Oprogramowanie stworzone dla producentów leków i ich przedstawicieli handlowych działających na rynku farmaceutycznym. Szybki i mobilny dostęp do raportów sprzedaży przekłada się na większą kontrolę procesów sprzedażowych, podniesienie efektywności pracy, a w konsekwencji wzrost zysku z działalności. System może współpracować z każdym rodzajem oprogramowania typu BI, CRM, ERP.

Innowacyjny sposób na stworzenie i zarządzanie grupą zakupową, umożliwiający efektywne planowanie zakupów. Możliwe jest stworzenie oraz zaprezentowanie oferty w całej sieci sprzedaży. Bieżące odbieranie zamówień dla wybranych produktów podczas zamówień grupowych, pozwala na dogodne negocjacje z Producentem. Szybkie zrealizowanie planów sprzedażowych wpływa na efektywność ekonomiczną oferowanych promocji.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej http://farmaster.pl

Nasza firma zajmuje się również produkcją oprogramowania dedykowanego dla producentów farmaceutycznych. Jesteśmy w stanie wykonać dla Państwa dowolną aplikację. Na rynku farmaceutycznym działamy od 1999 roku.

Zachęcam do kontaktu:

Krzysztof Socha - Zalewski
Business Development Manager
tel: +48 725 588 323
krzysztof.socha-zalewski@sabiosystem.com
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

W ubiegłym tygodniu na blogu Jakuba B. Bączka pojawił się świetny, naprawdę niesamowity wpis! Oto kilka słów na jego temat od samego autora:

”Dojrzewałem do tego tekstu kilka tygodni... Wiem, że go PRZECZYTASZ. A skąd to wiem? Wiem! I cieszę się, bo to tekst, który da Ci odpowiedź na jedno bardzo ważne pytanie: DLACZEGO MARZENIA SIĘ NIE SPEŁNIAJĄ?”

Warto przeczytać. Polecam!

http://www.jbbcoaching.pl/marzenia-sie-nie-spelniaja,d...


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam do bezpłatnego rejestrowania swoich start upów na platformie http://biuroprojektowinnowacyjnych.pl. Jest to agregator treści uchodzących za innowacyjne, którego docelową grupą odbiorców są osoby pracujące w branżach technologicznych, PR i miłośnicy nowinek. W tej chwili znajduje się w fazie bety. Następnym krokiem z będzie uruchomienie machiny marketingowej, która ściągnie użytkowników. Warto załapać się na launch [okolice połowy lipca] i zwiększyć zapewnić Panstwa firmie darmowy marketing ;)

Pozdrawiam
Mateusz Kiszło
Lech Dworaczyński

Lech Dworaczyński Ekspert od
zarządzania
zespołami
sprzedażowymi

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Zachęcamy do rezerwacji terminów sierpniowych szkoleń już dziś. Dla pierwszych trzech osób 10% zniżka na szkolenie!

Kontrola członków zespołu sprzedażowego – przykry obowiązek czy szansa

Miejsce: Wrocław 5.08.2014r.

Korzyści:
Nikt nie lubi być kontrolowanym… Jednak tylko prawidłowa kontrola daje informacje menedżerowi i jego podwładnemu, co zrobiono a co należało zrobić. Omówienie najważniejszych aspektów kontroli, począwszy od sposobu jej komunikacji, celowości przeprowadzenia, stosowanych narzędzi, po tworzenie niezbędnej dokumentacji. Nie ma miejsca na błędy w tym obszarze. Poznaj sprawdzone metody najlepszych menedżerów i rozważ ich wdrożenie we własnej działalności.

Zobacz program szkolenia: http://www.dworaczynskiconsulting.pl/kontrola-czlonkow...

Właściwe rynki docelowe jako szansa na efektywny wynik pracy handlowca/doradcy klienta

Miejsce: Wrocław 6-7.08.2014r.

Korzyści:
Doświadczenia odnoszących sukcesy handlowców wskazują na istotny obszar wyboru rynku własnego działania. Niezależnie od posiadanej wiedzy i umiejętności, dysponując tym samym zasobem czasu, najbardziej skuteczni działają tam, gdzie mają szansę na maksymalny zwrot z poczynionych inwestycji – analizy potencjału klienta. Poznajmy zatem i szczegółowo omówmy wszystkie aspekty wyboru potencjalnych klientów i metod ich pozyskiwania, w celu optymalnego wykorzystania własnego czasu, wiedzy i doświadczenia handlowca.

Zobacz program szkolenia: http://www.dworaczynskiconsulting.pl/wlasciwe-rynki-do...

Rekomendacje – podstawa dobrze funkcjonującego biznesu

Miejsce: Wrocław 18.08.2014r.

Korzyści:
Podsumowanie stosowanych przez uczestników metod uzyskiwania rekomendacji, analiza doświadczeń. Zdobycie wiedzy niezbędnej do nabycia umiejętności prowadzenia swojego biznesu w oparciu o referencje klientów.
Zobacz program szkolenia: http://www.dworaczynskiconsulting.pl/rekomendacje-pods...

W przypadku chęci udziału, prosimy o wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie zeskanowaną e-mailem na adres: k.grzesik@dworaczynski.pl

Szczegółowe informacje na stronie:
http://www.dworaczynskiconsulting.pl/trainings,3.html

Pozdrawiamy,
Zespół Dworaczyński Consulting
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Witam !
W związku z licznymi prośbami o zmianę terminów, od osób chcących uczestniczyć w najbliższych szkoleniach z Jakubem B. Bączkiem w Warszawie: Misja – „Firma warta Milion Euro™”, oraz „Jeśli chcesz być szczęśliwy to... BĄDŹ!™” postanowiliśmy przesunąć je o jeden tydzień do przodu. W pełni rozumiemy, iż długi weekend (15, 16 i 17 sierpień) pragniecie przeznaczyć na wypoczynek poza miastem. Dlatego szkolenia odbędą się :

23 sierpnia (sobota) Warszawa – szkolenie pt. „Misja - Firma warta Milion Euro™”,

24 sierpnia (niedziela) Warszawa – szkolenie pt. „Jeśli chcesz być szczęśliwy to... BĄDŹ!™”.

Więcej informacji na temat szkoleń pod adresem: http://www.jbbcoaching.pl/szkolenia,dc12.html, oraz mailem biuro@jbbcoaching.pl.


Obrazek
Michał K.

Michał K. konsultacje z social
media, szkolenia z
marketingu online

Temat: Ogłoszenia

Ruszają największe w Polsce szkolenia dotyczące unijnych dotacji na lata 2014-2020. Pięć miast, siedem bloków tematycznych (dwa kolejne w przygotowaniu), doświadczeni wykładowcy będący ekspertami w dziedzinie dofinansowań i prawa unijnego.

Skorzystaj z najnowszej puli unijnych dotacji i zbuduj swój sukces biznesowy. Dowiedz się gdzie i jak skutecznie pozyskać pieniądze dla swojej firmy, instytucji lub samorządu!

http://global.waw.pl/szkolenia-i-doradztwo/fundusze-eu...


Obrazek
Arkadiusz Gos

Arkadiusz Gos Key Account Manager
at Kan.Bo & KanBo
Evangelist

Temat: Ogłoszenia

"KanBo - sprawne zarządzanie informacją w zwinnej firmie, czyli Agile w biurze." - Program Firma - bepłatne warsztaty

30. lipca. 2014.
Szczecin - Wyższa Szkoła Bankowa

Tematyka: Celem warsztatu jest zaprezentowanie słuchaczom zwinnych metodyk zarządzania projektami, wskazanie różnic pomiędzy tradycyjnym podejściem a Agile, oraz zademonstrowanie praktycznego zastosowania zwinnych metodyk w codziennej pracy biurowej wraz z korzyściami dla organizacji.
Rejetsracja: http://www.wsb.pl/szczecin/node/5295

Program warsztatów:
Zapoznanie słuchaczy z pojęciem Agile (zwinne) zarządzanie projektem.

Podstawy Agile
Manifest Agile
Pryncypia
Różnice pomiędzy tradycyjnym a zwinnym zarządzaniem projektem
Miejsce Agile w pracy biurowej

Zapoznanie słuchaczy z metodą Kanban

Kanban – definicja
Kanban zastosowanie w biurze
Pull vs. Push „system ciągnionych zadań vs. pchanie pracy”
Tablice Kanban
Organizacja pracy zgodnie z Kanban

Praktyczne wykorzystanie tablic http://Kan.Bo

Współdzielony projekt – podstawa pracy
Wizualizacja pracy
Dzielenie pracy pomiędzy członkami zespołu
Przegląd postępu prac projektu
Podsumowanie i retrospekcja projektu

Dyskusja oraz ćwiczenia praktyczne z uczestnikami warsztatu.

Zarejestruj się: http://www.wsb.pl/szczecin/node/5295

Zapraszam,
Arkadiusz Gos
Michał Rogalski

Michał Rogalski Marketing Manager,
Indiver S.A.

Temat: Ogłoszenia

Rozdajemy kampanie AdWords z bonusem 600 zł.

Więcej informacji: http://www.icbm.pl


Obrazek
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Wczoraj na blogu Jakuba B. Bączka pojawił się nowy wpis, o bardzo przyjemnym tytule: ”Mniej złości, więcej radości”. Kuba w swoim wpisie ponownie przedstawia prostotę działania prowadzącą do lepszego „JA”.

http://www.jbbcoaching.pl/mniej-zlosci-wiecej-radosci,...


Obrazek
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Diploma in Professional Marketing

Najbliższe edycje:
17 października – Poznań
21 listopada – Warszawa

Program dla tych, którzy nie boją się wyzwań, dla tych, którzy cenią międzynarodowe standardy i fachową wiedzę. To rok ciężkiej pracy w zamian za możliwość uzyskania dyplomu cenionego na całym świecie!

Wypełnij formularz na questus.pl (http://www.questus.pl/pl/page/242)
i sprawdź swoją aktualną wiedzę!

Teraz możliwość uczestniczenia jedynie w 1 z 4 proponowanych bloków tematycznych!

Ogólny materiał informacyjny znajdziesz pod adresem:
http://www.questus.pl/pub/dokumenty/261.pdf

Zapraszam!

Agata Stasiak
Project Manager

tel. 601 052 704
42 662 00 07

http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Michał K.

Michał K. konsultacje z social
media, szkolenia z
marketingu online

Temat: Ogłoszenia

http://bit.ly/kursurzędnikmianowany2015

W tej edycji nowe tematy oraz możliwość uczestniczenia w modułach dodatkowych. Dla osób korzystających z całego pakietu zniżka nawet do 450PLN. Zajęcia w największych polskich miastach.

Kurs prowadzi zespół ekspertów w dziedzinach będących przedmiotem egzaminu, są to sprawdzeni wykładowcy, praktycy w swojej dziedzinie, z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu kursów przygotowujących do egzaminu. Wśród naszych ekspertów znajdziecie Państwo; dyplomowanych psychologów PTP, specjalistów w zakresie testów badających umiejętności rozwiązywania problemów, analizy i wykorzystania informacji, logików, prawników i ekspertów w dziedzinie administracji i finansów publicznych, urzedników urzedów centralnych i ministerstw, w tym osoby, które pracowały przy recenzowaniu egzaminów w latach ubiegłych.


Obrazek
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam !
Pozostało już tylko 15 dni do kolejnego szkolenia Jakuba B. Bączka - „Misja - Firma warta Milion Euro™”. Odbędzie się ono 23 sierpnia w Warszawie i dotyczyć będzie przede wszystkim edukacji finansowej, poprawie funkcjonowania już istniejących biznesów. Ponadto z pewnością nie zabraknie ogromnej dawki inspiracji i humoru !

https://www.youtube.com/watch?v=Q4cwewtWZ1M
Więcej informacji o szkoleniu na stronie : http://www.jbbcoaching.pl/misja-firma-warta-milion-eur..., pod adresem mailowym biuro@jbbcoaching.pl, oraz numerem telefonu 791 999 222

Obrazek
Tomek Szczęsny

Tomek Szczęsny Właściciel, Własna
firma

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich
Powstało nowe forum inwestycyjne gdzie między innymi można pogadać i inwestycjach, nowych biznesach itp.
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Diploma in Professional Marketing

Najbliższe edycje:
17 października – Poznań
21 listopada – Warszawa

To program dla tych, którzy nie boją się wyzwań, dla tych, którzy cenią międzynarodowe standardy i fachową wiedzę.

Nowość!
Teraz szybciej możesz zdobyć dyplom The Chartered Institute of Marketing – wybierz jeden z czterech zaproponowanych bloków tematycznych i zdobądź międzynarodowe kwalifikacje!

Zapraszam do kontaktu:
Agata Stasiak
Project Manager

tel. 601 052 704
42 662 00 07
http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Mateusz Galiński

Mateusz Galiński Właściciel,
Simplecoworking.pl

Temat: Ogłoszenia

Prowadzisz własną działalność w domu?

Nie możesz się skupić na pracy siedząc ciągle w mieszkaniu?

Posiadam dla Ciebie rozwiązanie! Mikrobiuro do wynajęcia od zaraz przy skrzyżowaniu Madalińskiego i Niepodległości!

Posiadamy również w pełni wyposażoną salę konferencyjno-warsztatową mieszczącą 12 osób przy biurkach!

Ponadto oferujemy wirtualny adres w promocyjnej cenie 99 pln!

Gorąco zapraszamy!
tel: 511 004 097, 791 233 329
kontakt@simplecoworking.pl
Więcej informacji na http://simplecoworking.pl
Sylwester Wala

Sylwester Wala Koordynator w JBB
Coaching.
Koordynator w firmie
marketin...

Temat: Ogłoszenia

Na liście 100 najlepiej sprzedających się książek EMPIK w kategorii "Biznes" Jakub B. Bączek wyprzedził Briana Tracy, Leszka Czarneckiego, Roberta Kiyosaki czy Andrzeja Batko - Gratulacje Jakub!!!

Sprawdź numer 1 Empiku: http://www.empik.com/bestsellery/ksiazki?searchCategor...
Jeśli jeszcze nie masz tej książki, to... serio - kup ją jak najszybciej!


Obrazek
Monika Serafin

Monika Serafin Marketing Manager,
5pillows

Temat: Ogłoszenia

Cześć,

z tej strony Monika z 5pillows. Jesteśmy grupą zapaleńców i chcemy zrewolucjonizować podejście do klienta i to od zaraz! :)

Dlatego, dzielę się z Wami MANIFESTEM DOBREJ OBSŁUGI, to pięć małych kroków do dużego skoku w obsługę klienta o której marzy każda firma i każdy klient. :)

Sprawdźcie, czy Wasze podejście jest podobne: http://5pillows.com/pl/manifest/

Tworzymy też bloga, gdzie dajemy łyk inspiracji do działań w obszarze customer service i co miesiąc gościmy ekspertów w dobrej obsłudze klienta (Basecamp, MniamMniam.pl!).

Już za chwilę startujemy z nowoczesną aplikacją, pozwalającą na skuteczną i mierzalną obsługę klienta, dostępną od ręki. A już dziś możecie zapisać się na nasz newsletter - cotygodniowa porcja świeżych i praktycznych rad o dla małych firm: http://eepurl.com/UPqC1

Chcecie wiedzieć więcej i poznać zespół? Piszcie śmiało :)

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do