Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Zastanawiasz się od czego zacząć projektowanie swojej ścieżki rozwoju? A czy znasz już swój styl uczenia się, styl myślenia oraz poziom wiedzy marketingowej? Chcesz rozwinąć swoje kompetencje poznawcze i społeczne?

Gorąco zachęcam do wypełnienia pretestów, które są jednym z kryteriów weryfikacji na prestiżowy program Professional Diploma in Marketing: http://www.questus.pl/pl/page/242

Najbliższe edycje:

Kraków 28 lutego
Warszawa 28 marca
Poznań 9 maja

Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz tutaj: http://www.questus.pl/pl/page/228

Gorąco zachęcam!
Anna Jankowiak

Anna Jankowiak Key Account Manager,
StillWell Polska Sp.
z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do licytacji gotowej spółki z o.o.

http://allegro.pl/gotowa-spolka-z-o-o-i3970207530.html

Co wyróżnia gotową spółkę:

- jest w pełni zarejestrowana - posiada KRS, NIP oraz Regon
- nigdy nie prowadziła działalności gospodarczej, posiada czystą historię handlową oraz podatkową
- jest gotowa do natychmiastowego rozpoczęcia działalności
- nie posiada żadnych zobowiązań
- ma szeroki zakres PKD umożliwiający prowadzenie działalności praktycznie w każdym zakresie
- posiada wpłacony kapitał w wysokości 5.000,00zł

W cenie zakupu oferujemy:

- przygotowanie wszystkich dokumentów związanych ze sprzedażą
- umówienie notariusza w celu zbycia udziałów w dowolnym mieście w Polsce
- możliwość dostosowania umowy spółki do potrzeb nowego właściciela (np. zmiana firmy, siedziby, PKD)
- powołanie nowego zarządu
- przygotowanie dokumentów aktualizacyjnych do KRS, Urzędu Statystycznego i Urzędu Skarbowego
- nadzór nad procesem zmian w odpowiednich urzędach

http://stillwell.pl
Iwona Skowronek

Iwona Skowronek Sprzedaż, finanse,
HR

Temat: Ogłoszenia

Biznes ECK EUREKA Sp. z o. o. S.K.A. członek Grupy ECK EUREKA poszukuje do współpracy doświadczonych ekspertów / doradców biznesowych, głównie na terenie województwa lubelskiego, podkarpackiego, mazowieckiego i podlaskiego.

Dostarczamy naszym Klientom pomoc ekspercką przy formułowaniu misji i wizji, budowaniu kultury organizacyjnej oraz definiowaniu celów strategicznych, a także wprowadzaniu polityki personalnej, która zapewni ich realizację.

Naszych Klientów wspieramy w następujących obszarach:
• Rozwój Organizacji (Organizational Development)
• Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Human Resources Management)
• Rozwój Zasobów Ludzkich (Human Resources Development)
• Uczenie się i Rozwój (Learning and Development)
• Zarządzanie przez Efektywność (Performance Management)

W związku z realizacją nowych projektów doradczych zapraszamy do współpracy doświadczonych ekspertów w obszarze OD oraz HR.

Od kandydatów oczekujemy :

• wykształcenia wyższego
• minimum 5-letniego doświadczenia na stanowiskach menedżerskich (zarządzanie przedsiębiorstwem, strategia, controlling, finanse, marketing, HR),
• minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie doradztwa biznesowego (oczekiwane referencje oraz możliwość udokumentowania liczby zrealizowanych godzin doradztwa),
• bogatych doświadczeń w branżach B2B lub B2C,
• wysokiej samodzielności w działaniu oraz dyspozycyjności,
• zdolności organizacyjnych i interpersonalnych,
• bardzo dobrej znajomości programów MS Office,
• dobrej znajomości języka angielskiego,
• mile widziane doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń, prezentacji, warsztatów dla kadry zarządzającej jako trener,
• mile widziane doświadczenia w zakresie budowy strategii z wykorzystaniem koncepcji Balanced Scorecard oraz Management by Objectives.

Forma zatrudnienia :

Umowa o dzieło, umowa zlecenia, umowa współpracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listy zrealizowanych usług doradczych w okresie ostatnich 2 lat na adres : biznes@eckeureka.pl, w tytule e-maila wpisując : DORADCA BIZNESOWY.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.).

http://www.eckeureka.pl
http://www.businessdesigners.plTen post został edytowany przez Autora dnia 20.02.14 o godzinie 18:10

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Uwaga: konkurs. Do wygrania jedna sztuka książki "Przygotowanie do wyceny". Aby wziąć udział w konkursie należy napisać na rce@rcpartners.org odpowiedź na pytanie: "Jaki znasz najbardziej szalony model biznesowy zdobycia klienta". Najciekawsza odpowiedź (subiektywnie, oceniają 3 osoby) zdobędzie książkę z dedykacją autora. Odpowiedź należy przesłać do wtorku, 25.02.2014 do godz. 10.00 . Czas: start!

Temat: Ogłoszenia

Ciekawe kryteria (wymagania minimalne). Trudno sobie wyobrazić, aby ktoś był w stanie opracować i wdrożyć rzetelne strategie, plany rozwoju, doradzać w tylu projektach itp. . To chyba jakieś osiągnięcia w "sztukach", a nie w realnym, rzetelnym konsultingu
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


ZAPRASZAM NA SZKOLENIA:

MARZEC 2014

12 marca
Profesjonalna obsługa klienta

12 marca
Techniki sprzedaży usług

13-14 marca
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego

19 marca
Przejmowanie klientów konkurencji

19 marca
Techniki zwiększania wartości sprzedaży

20-21 marca
ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI

20-21 marca
Trade Marketing. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży

24-25 marca
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami

25 marca
Prawne Aspekty Obsługi Reklamacji po ZMIANACH w 2014

26 marca
Pozyskiwanie klientów – prospecting

26 marca
Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta. Metody zwiększenia skuteczności sprzedaży

27-28 marca
GOSPODARKA MAGAZYNOWA. Zarządzanie Magazynem i Logistyka Magazynowa

27-28 marca
Merchandising. Zasady, Techniki, Strategie

KWIECIEŃ 2014

2 kwietnia
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców

2 kwietnia
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW (KRAKÓW)

3 kwietnia
Zamykanie sprzedaży. Domykanie klienta. Metody zwiększenia skuteczności sprzedaży (Kraków)

4 kwietnia
Sprzedaż telefoniczna. Telemarketing (Kraków)

3-4 kwietnia
CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)

3-4 kwietnia
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW. ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I TRUDNE SYTUACJE W ZESPOLE

7-8 kwietnia
MARKETING MOBILNY (mobile marketing). Serwisy i aplikacje mobilne w marketingu

9 kwietnia
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe

9 kwietnia
Zbijanie i radzenie sobie z obiekcjami klienta

10-11 kwietnia
Pomiar Efektywności, Ocena Skuteczności Działań Marketingowych. Wskaźniki Marketingowe i Zarządzanie Kosztami w Marketingu

10-11 kwietnia
BRAND MANAGEMENT (Zarządzanie Marką). Branding jako strategia rozwoju marki

14-15 kwietnia
Zarządzanie przez Cele (MBO - Management by Objectives)

16 kwietnia
ZARZĄDZANIE CZASEM DLA MENEDŻERÓW

16 kwietnia
Techniki efektywnej sprzedaży

24 kwietnia
KOSZTY LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE - identyfikacja, pomiar, metody racjonalizacji

24-25 kwietnia
NEGOCJACJE I SPRZEDAŻ USŁUG

Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Beata Glowacka

Beata Glowacka Psycholog Biznesu
Lider Zmian

Temat: Ogłoszenia

Cześć, polecam i jednocześnie zapraszam na poniższe warsztaty:

RTZ (Racjonalna Terapia Zachowania)
25-27 kwiecień, Kraków.
Opanuj swoje myśli, naucz się podejmować racjonalne decyzje i wypracuj sposób na auto-motywację.

http://www.akademiaip.pl/#!denerwuj-ci-ludzie/c1eak

Warsztat Insights Discover -
05.kwiecień 2014 Kraków
Rzecz o komunikacji i osobowości nieco inaczej bo kolorowo :)
To warsztat o różnorodności potencjałów ludzkich.Każdy z nas ma 4 kolory, które odzwierciedlają 4 obszary naszej osobowości (Czerwony - chęć do przejmowania inicjatywy, Żółty - kreatywność, Zielony - relacje z ludźmi, Niebieski - analiza i szczegół) Dowiedz się jaki kolor u Ciebie dominuje i jakie korzyści oraz konsekwencje mogą z tego wynikać.

http://www.akademiaip.pl/#!zobacz-co-z-ciebie-za-typ/c4ra

Czeslaw Kowalczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia

Szukając niedrogich i kompleksowych systemów reklamowych na targi i konferencje warto zajrzeć na stronę http://www.afficher.pl W naszym sklepie znajdziesz nie tylko stojaki na ulotki, potykacze, czy też stoiska reklamowe. Oferujemy również wydruk wielkoformatowy oraz wydruk naklejek łącznie z cięciem do kształtu oraz laminowaniem. Zapewniamy szybką realizację wysyłki do 48 godzin.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Prośba o pomoc w badaniu:

Wypełnij ankietę i wygraj Książkę "Partnerski HR!!

Książka "Partnerski HR" to nowe ujęcie istoty działań z zakresu human resources. To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie była tak oczywista.

Wypełnij 15 minutową, anonimową ankietę dotyczącą percepcji twarzy w selekcji pracowników.

Tutaj link do badania: http://lab.swps.edu.pl/badania/index.php?sid=11849&;;......

Stworzenie badania oraz opracowanie wyników, stanowią podstawę do uzyskania oceny końcowej z kursu "Praca empiryczna" realizowanego w roku akademickim 2013/2014 na kierunku psychologia (SWPS).

W naszym badaniu będziemy sprawdzać w jaki sposób pozamerytoryczne właściwości kandydata mogą oddziaływać na proces decyzyjny w selekcji pracowników oraz to w jaki sposób wnioskujemy o cechach charakteru po kształcie twarzy.

Książki zostanie rozlosowana wśród osób, które prześlą na mlugowska2@st.swps.edu.pl wiadomość " wypełniłem/łam ankietę i rozesłałem/am ją swoim znajomym".

Pozdrawiam,
Marta Ługowska
500-003-678
mlugowska2@st.swps.edu.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry,

Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą usług Fusion IT Consulting
http://www.fusionitconsulting.pl/

Działamy na styku IT i biznesu.

Pomagamy odpowiedzieć na pytania:
• Jak przeżyć wdrożenie nowego systemu i zachować ciągłość prowadzonego biznesu?
• Jak uniknąć kłopotów na linii dostawca oprogramowania – klient biznesowy?
• W jaki sposób rozwijać zespoły projektowe wdrażające systemy informatyczne?
• Co zrobić, aby zmniejszyć niepotrzebne wydatki na IT?

Udzielamy pomocy w sytuacjach nietypowych, wymagających szerokiego doświadczenia i wiedzy. Zapewniamy działania w formie „pogotowia awaryjnego”. Pomagamy przy rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji.

Patrzymy na każde zagadnienie stereoskopowo, z pozycji naszych różnych doświadczeń zawodowych - z punktu widzenia biznesu i punktu widzenia IT. I przede wszystkich uwzględniamy "czynnik ludzki" w naszych działaniach.

1 + 1 > 2

pozdrawiam i zapraszam
Ewa Wardzała
Fusion IT Consulting

http://www.fusionitconsulting.pl/
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie Skuteczny handlowiec- sekret udanej sprzedaży

- Specjalizujemy się w projektowaniu szkoleń zamkniętych. Szczegółowy program szkolenia dostosujemy do indywidualnych uwarunkowań i zapotrzebowania Państwa firmy.

- Gwarantujemy nowoczesne metody prowadzenia zajęć- szkolenie prowadzone jest przez dwóch trenerów

Szkolenia organizujemy dogodnym dla klienta czasie i miejscu

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się :

Jak dostosować swój sposób sprzedaży do podstawowych typów osobowości klientów
Jak tworzyć pozytywne pierwsze wrażenie
Jak rozpoznawać prawdziwe potrzeby klienta
Jak profesjonalnie prezentować sprzedawane produkty
Jak rozwiewać ewentualne wątpliwości klientów
Przećwiczą w praktyce strategie profesjonalnej obsługi w różnych sytuacjach trudnych, jakie występują w ich pracy
Serdecznie zapraszamy

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
kontakt:
Tel. 61 853 80 37
e-mail: biuro@odksimp.pl
Marta Kaczmarek

Marta Kaczmarek Specjalista ds.
szkoleń, GOODMAN

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


SZKOLENIA Z NEGOCJACJI

http://goodm.eu
szkolenia@goodm.eu
Bartłomiej Michał Korbel

Bartłomiej Michał Korbel Właściciel firmy
BeKa
Events-Organizacja i
koordynacja Pr...

Temat: Ogłoszenia

BeKa Eventshttp://bekaevents.com
http://standupnolimits.pl
Bartłomiej Korbel
+48 503 825 640

Szanowni Państwo,
Firma BeKa events jest właścicielem marki Stand-up No Limits, która zajmuje się profesjonalną organizacją imprez o charakterze humorystycznym. Przede wszystkim organizujemy wydarzenia stand-up - komediowe formy rozrywki, ale także wynajmujemy na każdy rodzaj wydarzenia konferansjerów oraz promotorów, hostessy, hostów. Działamy w całej Polsce promując dobrą zabawę i relaks.

Stand-up - w przeciwieństwie do doskonale już znanych kabaretów, ta forma rozrywki (najbardziej popularna w USA) opiera się bardziej na charyzmie wykonawcy oraz kontakcie z widzem. Artyści stand-upowi za główny cel stawiają sobie rozbawienie publiczności błyskotliwym poczuciem humoru, przywiązując mniejszą wagę do kwestii artystycznych (piosenek i dekoracji znanych z kabaretów).

Nasze usługi wraz ze wzrostem zainteresowania Stand-up’em w Polsce cieszą się coraz większą popularnością jako występy na firmowych imprezach integracyjnych, jest to doskonała forma rozrywki, która świetnie rozluźnia atmosferę.
Zapraszam Do kontaktu w celu zarezerwowania terminów.

Uwaga! Programy układane przez stand-up’erów
są niepoważne i pozwalają oderwać się od codziennego
życia, spojrzeć w krzywym zwierciadle na otaczające nas
sprawy i z nadmiaru śmiechu mogą spowodować bóle brzucha.
Powaga każdej imprezy zostanie zgładzona!
Paulina Wójcik

Paulina Wójcik Trener, Learning and
Development
Specialist, Coach

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Interesujące? Skontaktuj się z nami: 22 615 52 40, akademia@grupatrop.pl.
Dowiedź się więcej z naszej strony www kliknij TUTAJ
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenia

Projekt Zarządzania Kompetencjami dofinansowany w 100% ze środków UE. Bardzo profesjonalne narzędzia audytu firmy, określenia kompetencji oraz szkoleń. Najlepsi konsultanci, najlepsze szkolenia, najlepsza metodologia dla małych i średnich firm.
FAZA I - Uczestnicy:  300 przedsiębiorstw
Analiza: opracowanie raportu z analizy potencjału do zarządzania przez kompetencje, przygotowanie Planu Rozwoju Kompetencji, przygotowanie map kompetencji
Szkolenia: dla kadry zarządzającej oraz kadry odpowiedzialnej za HR z zakresu zarządzania przez kompetencje
FAZA II - Uczestnicy: 100 przedsiębiorstw
Szkolenia: dla kadry HR z zakresu najważniejszych procesów HR, dla kluczowych pracowników przedsiębiorstwa z zakresu kompetencji miękkich
Doradztwo: dla właścicieli i kadry zarządzającej HR z zakresu wdrażania Planów Rozwoju Kompetencji i budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy
Więcej na stronie: http://lzegar.wix.com/zegar-consulting#!zarzadzanie-ko...
Łukasz Zegar
tel. 695931276
l.zegar@lukasz-zegar.pl
Darek Gołębiowski

Darek Gołębiowski programowanie,
biznes, doradztwo
IT, szkolenia

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatne szkolenie z marketingu: http://www.poswojsku.info/marketing-wiedza-praktyka/Ma...
Obrazek


serdecznie zapraszam
DarekTen post został edytowany przez Autora dnia 14.05.14 o godzinie 11:23
Michał J.

Michał J. -, SW Konferencje

Temat: Ogłoszenia

Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie – EOIF GigaCon – Kraków – 21.05.2014

KONIEC Z ZALEGAJĄCYMI NA BIURKU DOKUMENTAMI!

Zarejestruj się i spraw, aby zarządzanie dokumentami w Twojej firmie stało się szybkie i łatwe!

Obrazek

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w XXX edycji BEZPŁATNEJ konferencji EOIF GigaCon - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie,

http://gigacon.org/eoif_krakow/2014

Spotkanie odbędzie się 21 maja w Hotelu Holiday Inn, przy ul. Wielopole 4, w Krakowie.

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Podczas konferencji odbędzie się pokaz druku 3D, który zaprezentuje firma PIRX!

http://www.pirx3d.com/

Tematy wykładów:

- Praktyczne aspekty projektowania wydajnych i efektywnych systemów masowego przetwarzania dokumentów, dr Marcin Żelawski, dr hab. Jacek Tabor (Instytut Informatyki i Matematyki Komputerowej. Uniwersytet Jagielloński)

- Tajemnica przedsiębiorstwa - informacja, jako dobro szczególnie chronione, Marianna Poproch - Wesołowska (Kancelaria Radcy Prawnego Marianna Poproch - Wesołowska)

- ELO ECM Suite - Faktury, umowy i inne dokumenty firmowe , Elke Schoenemann (Elo Digital Office)

- Nowa generacja systemów Obiegu Dokumentów – Alfresco liderem na rynku , Marcin Makowski (BeOne)

- System ISOF - Workflow jako narzędzie usprawniające obiegi dokumentów i pracy, Marek Paszkowski (Heuthes)

- eDok Pracownik - prezentacja webowej aplikacji do zarządzania urlopami i delegacjami , Centralny Ośrodek Informatyki

- Postępowanie z dokumentacją w formie elektronicznej - podstawy prawne Mateusz Stankiewicz (Kultura Archiwalna – Stowarzyszenie na Rzecz Kultury Archiwalnej)

Zarejestruj się już dziś!

Rejestracja on-line: http://gigacon.org/eoif_krakow/2014/rejestracja

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do