Iwona Skowronek

Iwona Skowronek Sprzedaż, finanse,
HR

Temat: Ogłoszenia

JAK BUDOWAĆ SYSTEMY KOMPETENCYJNE W POWIĄZANIU Z WYNAGRADZANIEM PRACOWNIKÓW – WARSZTATY PRAKTYCZNE

Europejskie Centrum Kształcenia „EUREKA” Sp. z o. o. zaprasza Państwa na dwudniowe warsztaty z tematu „Jak budować systemy kompetencyjne w powiązaniu z wynagradzaniem pracowników”.

Uczestnicy szkolenia zapoznają się krok po kroku z zasadami tworzenia i wdrażania systemu zarządzania kompetencjami powiązanego z ocenianiem pracowników;

Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą potrafili:
• W oparciu o nabytą wiedzę, dokonać świadomego wyboru wdrożenia systemu zarządzania kompetencjami,
• Przygotować plan wdrożenia,
• Przygotować wewnętrzną kampanię informacyjną,
• Dokonać wyboru kompetencji dopasowanych do organizacji i do stanowisk,
• Definiować kompetencje i opisać skale kompetencji,
• Tworzyć profile kompetencyjne stanowisk,
• Budować tabele płac w oparciu o profile kompetencyjne stanowisk,
• Rekomendować sposób premiowania dopasowany do organizacji.

Miejsce szkolenia: Sala szkoleniowa ECK Eureka Sp. z o.o., Lublin, ul. Wojciechowska 9A

Termin szkolenia: 15-16 maja 2013 roku

Adresaci szkolenia:
Osoby zarządzające działami HR, specjaliści ds. wynagrodzeń, pracownicy odpowiedzialni za wdrożenie modelu kompetencyjnego w organizacji, właściciele firm rozważających wprowadzenie zarządzania kompetencjami w ich przedsiębiorstwie.

Cena : 1.290,00 zł netto

ZGŁOSZENIE DO 09 MAJA 2013 R.
- mailowo (i.skowronek@eckeureka.pl)
- telefonicznie (506 722 252)

Szczegóły na stronie http://www.eckeureka.pl
ZAPRASZAMY!!!
Iwona Skowronek

Iwona Skowronek Sprzedaż, finanse,
HR

Temat: Ogłoszenia

JAK BUDOWAĆ SYSTEMY OCEN PRACOWNICZYCH OPARTE NA MODELU KOMPETENCYJNYM – WARSZTATY PRAKTYCZNE

Europejskie Centrum Kształcenia „EUREKA” Sp. z o. o. zaprasza Państwa na dwudniowe warsztaty z tematu „Jak budować systemy ocen pracowniczych oparte na modelu kompetencyjnym”.

Uczestnicy szkolenia zapoznają się krok po kroku z zasadami tworzenia i wdrażania systemu zarządzania kompetencjami powiązanego z ocenianiem pracowników;

Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą potrafili:
• W oparciu o nabytą wiedzę, dokonać świadomego wyboru wdrożenia systemu zarządzania kompetencjami,
• Przygotować plan wdrożenia,
• Przygotować wewnętrzną kampanię informacyjną,
• Dokonać wyboru kompetencji dopasowanych do organizacji i do stanowisk,
• Definiować kompetencje i opisać skale kompetencji,
• Tworzyć profile kompetencyjne stanowisk,
• Dokonać wyboru metodyki oceniania pracowników dopasowanej do potrzeb firmy,
• Dokonywać ocen pracowniczych na bazie profili kompetencyjnych stanowisk,
• Tworzyć profile kompetencyjne pracowników i identyfikować luki kompetencyjne.

Miejsce szkolenia: Sala szkoleniowa ECK Eureka Sp. z o.o., Lublin, ul. Wojciechowska 9A

Termin szkolenia: 12-13 czerwca 2013 roku

Adresaci szkolenia:
Osoby zarządzające działami HR, pracownicy działów HR, pracownicy odpowiedzialni za wdrożenie modelu kompetencyjnego w organizacji, właściciele firm rozważających wprowadzenie zarządzania kompetencjami w ich przedsiębiorstwie, osoby, które wzięły udział w szkoleniu „Jak budować systemy kompetencyjne w powiązaniu z wynagradzaniem pracowników” (te osoby zapraszamy na drugi dzień szkoleniowy)

Cena :
1.290,00 zł netto

860,00 zł netto
za udział wyłącznie w drugim dniu szkoleniowym dla osób, które wzięły udział w szkoleniu „Jak budować systemy kompetencyjne w powiązaniu z wynagradzaniem pracowników”

ZGŁOSZENIE DO 06 CZERWCA 2013 R.
- mailowo (i.skowronek@eckeureka.pl)
- telefonicznie (506 722 252)

Szczegóły na stronie http://www.eckeureka.pl
ZAPRASZAMY!!!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

STORYTELLING
Sprzedaż za pomocą opowieści – Opowiadaj o sobie i swoim biznesie.


Obrazek


Ile razy zdarzyło się Tobie:

• Podczas prezentacji/konferencji, musiałeś/musiałaś krótko opowiedzieć o sobie i swoim biznesie. W przeznaczonych dla Ciebie 3 minutach, najważniejsze było, aby słuchacze Cię zapamiętali i polubili. Po sygnale, że pora zaczynać mówić - zabrakło Ci słów…
• Podczas spotkania networkingowego, w trakcie „Twojej” jednej minuty najistotniejsze było aby jak najlepiej wypaść przed całą grupą. Opowiedziałeś, czas minął i pozostało wrażenie, że Twoje słowa nie porwały słuchaczy. Po spotkaniu nikt nowy do Ciebie nie zadzwonił. Nikt, nic nie zapamiętał.
• Będąc na spotkaniu biznesowym i poznając duże ilości nowych ludzi chciałeś aby pozostać pozytywnie w pamięci uczestników. Aby to właśnie Ciebie najlepiej zapamiętali z tego wydarzenia. Spotkanie się skończyło – nowych znajomości brak.

Po ukończeniu tego szkolenia:
• Krótko i interesująco opowiadasz o Sobie i swoim biznesie.
• Historie Twoje i twoich Klientów powodują uśmiech na twarzach słuchaczy.
• W słuchaczach wzbudzasz zaufanie oparte na doświadczeniach z wcześniejszymi Klientami.
• Masz przygotowane Opowieści sprzedażowe trwające 3 minuty/ 1 minutę.
• Nowo poznanym Klientom w trakcie rozmów przekazujesz zdania, które pozostają im w pamięci i budują Twój wizerunek.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Termin: 24 kwietnia 2013
Miejsce: Warszawa
Koszt szkolenia: 300zł/netto

Kontakt:
witold@vandu.co.uk
+48 603-065-130

Program i szczegóły na stronie spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/sprzedaz-za-pomoca-...

Zapraszam!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,
obecnie poszukuję kreatywnego i dochodowego zajęcia...Kielce i okolice....zapraszam na mój profil...

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Regulski

Michał Regulski Konsultant i
menedżer

Temat: Ogłoszenia

Witam!
Zapraszam skorzystania z doradztwa strategicznego finansowanego ze środków unijnych
PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. (http://pmdg.pl) realizuje projekt: „Innowator Dolnośląski”. Usługa doradcza skierowana jest do MSP z Dolnego Śląska. Ma na celu opracowanie strategii rozwoju opartej na innowacji.
Dodatkowe informacje znajdą Państwo na stronie http://doradztwoinnowacyjne.pl
Adrianna Kaczuba

Adrianna Kaczuba Studentka
marketingu; finansów
i rachunkowości

Temat: Ogłoszenia

Przepraszam, że nie w temacie, ale proszę uprzejmie o wypełnienie ankiety. Zajmie to chwilę a bedzie dla mnie bardzo pomocne :) Z góry dziękuję :D https://docs.google.com/forms/d/1kZQ9d3bMOcxwUQPOSpVe8K...

Temat: Ogłoszenia

Platinium Cast zaprasza na bezpłatną konferencję Business Security – 9 maja, Kraków

Więcej informacji: http://platiniumcast.pl/business-security-09-05-2013-k...

Miejsce: Kraków, Hotel Aspel, ul. Bratysławska 2
Termin: 9 maja, godz: 09:00 - 14:40

Tematy wykładów:

- Spam czy zamówiona wiadomość? Potrzeby biznesowe a technologia i prawo. Jak budować bezpieczne serwisy reklamowe?
Maciej Kołodziej (FHU Matsoft)

- Bezpieczna transmisja danych w Internecie z protokołem SSL
Certyfikaty SSL

- SIEM - cudowne rozwiązanie wszystkich problemów bezpieczeństwa IT
Krzysztof Kroczyński (Orion Instruments Polska)

- Prawo autorskie w branży IT
Daniel Łopatek (Kancelaria Prawna Filipek & Kamiński)

- Wykład merytoryczny
Grzegorz Krzemiński (IBi)

Wśród uczestników rozlosowane będą nagrody.

Warunkiem uczestnictwa jest bezpłatna rejestracja: http://platiniumcast.pl/formularz-business-security-09...

Do udziału zapraszamy:
• kierowników, dyrektorów, osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo w firmie- szefów departamentów ds. IT
• przedstawicieli firm korzystających lub planujących wykorzystywać omawiane technologie
• szefów działów technicznych
• inżynierów i administratorów systemów IT
Patricia M.

Patricia M. Communication
Strategy, business
incubation &
transformat...

Temat: Ogłoszenia

OPEN SOLUTIONS (LONDON) LIMITED

Szkolenia językowe B2B w Polsce i Anglii
Biuro tłumaczeń
Szkolenia wyjazdowe total immersion
Audyt językowy

Zapraszamy na szkolenia LEGAL ENGLISH oraz BUSINESS ENGLISH dla grup zamkniętych oraz 1-1

• Angażujące zajęcia w oparciu o sprawdzone oraz najnowsze metody (blended learning)
• Optymalne dopasowanie do Państwa potrzeb i możliwości
• Systematyczna kontrola satysfakcji i przebiegu szkolenia
• Doświadczony, zespół trenerów językowych, specjalistów oraz tłumaczy
• Opieka metodyka
• Korzystne pakiety umożliwiające optymalne zarządzanie budżetem szkoleniowym
Doświadczenie polskiego i brytyjskiego rynku ELT

Sprawdź nasze pakiety szkoleniowe! Pozwalają na maksymalne wykorzystanie wykupionego szkolenia i zakup usługi po korzystnej cenie.

Zapraszam serdecznie!

http://opensolutions.com.pl/

marketing@opensolutionslondon.co.uk
opensolutions@opensolutions.com.pl

tel. +48 22 20 87 658 PL

tel. +48 661 436 266 PL

tel.+44 20 329 013 17 UK
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Michał Wandzik

Michał Wandzik Dyrektor ds. rozwoju
i organizacji, ATW
Doradztwo Bizneso...

Temat: Ogłoszenia

ATW Doradztwo Biznesowe Sp. z o.o.
BIZNES | STRATEGIA | INWESTYCJE


Zasadą działania ATW Doradztwo Biznesowe Sp. z o.o. jest pełna współpraca z właścicielami, kierownictwem oraz kluczowymi pracownikami naszych Klientów przy analizie sytuacji oraz opracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań.

Rekomendacje:
Global Cosmed Group Sp. z o.o. Sp. k. - http://atwdb.pl/images/global.pdf
WPUT Sp. z o.o. - http://atwdb.pl/images/WPUT.pdf
FTT WOLBROM S.A. - http://atwdb.pl/images/wolbrom.pdf
"ZOK" Spółka z o.o. - http://atwdb.pl/images/ZOK.pdf
PKM Katowice Sp. z o.o. - http://atwdb.pl/images/PKM.pdf

ATW Doradztwo Biznesowe Sp. z o.o. została wprawdzie założona w 2011 roku, ale jej pracownicy to doświadczeni konsultanci i praktycy zarządzania firmami sektora produkcji, usług i finansów, którzy realizowali w wielu branżach projekty obejmujące wykonanie analiz ekonomicznych, biznes planów i projektów restrukturyzacyjnych oraz ich wdrażanie. Nasz zespół tworzą wysokiej klasy specjaliści, w tym doradcy podatkowi, rzeczoznawcy majątkowi, radcowie prawni oraz biegli sądowi, a ich kwalifikacje gwarantują rzetelną i terminową realizację prac.

Pełną listę wykonanych prac przez ATW Doradztwo Biznesowe Sp. z o.o. znajdą Państwo pod adresem:

http://atwdb.pl/about.html

Mamy nadzieję, że przedstawiony powyżej zakres prac zrealizowanych przez naszą firmę od czerwca 2011 roku potwierdza umiejętności oraz możliwości realizacji złożonych, a często bardzo skomplikowanych prac.

Serdecznie zapraszamy do współpracy!

Marlena Kleśta

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Kleśta

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena Cyl

Magdalena Cyl Specjalista ds.
Operacyjnych

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Franciszek Staniszewski

Franciszek Staniszewski Dyrektor w European
Trade Advisory
Centre Ltd.

Temat: Ogłoszenia

Długi weekend majowy 2013 już się rozpoczął. Wielu przedsiębiorców wyjechało z rodzinami na zasłużony odpoczynek. Inni ten szczególny czas wykorzystują na pracę, ale także na doskonalenie swoich kompetencji. I właśnie do tej grupy adresuję zaproszenie do udziału w 49 już edycji Wtorkowych Spotkań Biznesowych ONLINE [url]http://wtorkowespotkaniabiznesowe.pl [/url]

We wtorek 30 kwietnia 2013 o godzinie 20:00 zrealizuję webinar pod tytułem:

10 TAJEMNIC SUKCESU MLM, CZYLI JAK W CIĄGU 24 MIESIĘCY W POLSKICH WARUNKACH ZBUDOWAĆ PRZYCHÓD PASYWNY NA POZIOMIE 20 TYS. ZŁOTYCH MIESIĘCZNIE?

Szczegółowy opis webinaru oraz możliwość zgłoszenia udziału znajdziesz KLIKAJĄC w link: [url]http://wtorkowespotkaniabiznesowe.pl [/url]

Zapraszam, Franciszek Staniszewski
Rafał Tęcza

Rafał Tęcza Właściciel, JRT

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie

Jesteśmy zainteresowani nawiązaniem współpracy z Trenerami z całego kraju posiadającymi doświadczenie w realizacji szkoleń.

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie cv / portfolio i informacji na temat tego, jakie tematy szkoleń są w centrum Państwa zainteresowań, na adres:

jrtecza@o2.pl

Serdecznie zapraszamy do współpracy.
Agata G.

Agata G. Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na VII spotkanie Business Cafe.

Termin: 16 maj, godz. 18.00-20.00
Miejsce: Poznań, ul. Zwierzyniecka 20


Business Cafe to cykl spotkań odbywających się raz w miesiącu, który skupia społeczność biznesową na terenie Poznania. To możliwość rozwoju osobistego oraz platforma wymiany wiedzy i doświadczeń osób przedsiębiorczych i specjalistów w danych dziedzinach. Stałe elementy wydarzenia to sesja networkingowa, wystąpienia prelegentów oraz dyskusja.

Program VII spotkania Business Cafe:

Slajdy na medal, czyli jak stworzyć profesjonalną prezentację.
Backup danych w small biznesie, czyli jak skutecznie zapobiegać zagrożeniom utraty danych.

Budujemy społeczność skupiającą osoby o różnych predyspozycjach, kompetencjach i wspólnym celu. Dołącz do nas i zarezerwuj swój fotel już dziś!
Zapisy: 609 107 722 lub info@businesscafe.pl
http://businesscafe.pl/


Obrazek
Agata G. edytował(a) ten post dnia 07.05.13 o godzinie 21:07
Andrzej Zapytalski

Andrzej Zapytalski Specjalista ds.
Marketingu
Internetowego

Temat: Ogłoszenia

Skoro już czytasz ten tekst to być może zainteresuje Cię kurs internetowy "Jak zarabiać 10 000 zł i więcej na jednej transakcji? Opanuj 26 zabójczo skutecznych sposobów na zamykanie sprzedaży."

KURS przeznaczony jest dla:
- konsultantów, sprzedawców i handlowców
- managerów sprzedaży
- szkoleniowców
- osób działających w biznesach MLM
- osób zainteresowanych zagadnieniem sprzedaży i perswazji

Jeżeli jesteś zainteresowany tym zagadnieniem to KLIKNIJ TUTAJ i sprawdź sam!

Jeżeli temat Cię nie interesuje to zignoruj tego posta.

serdecznie pozdrawiam i dziękuję za Twoją uwagę.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Udane spotkanie projektowe to prawdziwy skarb. Najbardziej to doceniamy po nudnym spotkaniu,
w którym przyszło nam uczestniczyć lub po spotkaniu, którego byliśmy organizatorem
a wynik był daleko odległy od oczekiwanego.

Co sprawia, że często mijamy się z celem, a wspólnie spędzony czas idzie w dużej mierze na straty?

Przyczyny mogą być bardzo różne. Może temat był zbyt trudny.
Może uczestnicy nie chcieli z siebie nic dać.
Być może podeszliśmy do sprawy z niewłaściwej strony lub w niewłaściwym czasie,
a może nie przygotowaliśmy się do spotkania z należytą starannością.

Warto włożyć wysiłek w dobre, profesjonalne przygotowanie spotkania.
Pełne zaangażowanie w pracę wszystkich uczestników podczas meetingu i rezultat,
z którym utożsamiają się w pełni uczestnicy to cele możliwe do osiągnięcia.
Takie spotkanie to satysfakcja dla prowadzącego i dla uczestników.

Easy Project Meeting - to dwudniowy warsztat, na którym dowiesz się między innymi:

- co to jest model komunikacji i jak w praktyce go wykorzystać,
- jakie zasady, narzędzia i techniki wspierają efektywność spotkań,
- co robić, aby spotkania były krótkie i konstruktywne,
- jak zachęcać członków zespołu projektowego do kreatywnego myślenia i jak utrzymać dyscyplinę analitycznego myślenia.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 13-14 czerwca, szkolenie dwudniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do