Barbara Radziwiłł-Wróbel
Grzegorz Kotowicz Solden Właściciel Firmy
Temat: Ogłoszenia
Witam,Jeżeli poszukujesz nowych Klientów - zleceń i chcesz powymieniać się kontaktami,
to serdecznie zapraszam na spotkanie biznesowe grypy BNI Victoria, w każdy czwartek
o godz. 7.00 w Hotelu Hilton Garden Inn przy ul. Marii Konopnickiej 33 w Krakowie.
poniżej link z informacjami.
http://bnivictoria.pl/
http://bni.malopolska.pl
Obecnie w naszej grupie działają taki branże jak :
- drukarnia offsetowa/opakowania/ulotki
- poligrafia/wizytówki
- drukarnia wielkoformatowa/banery/plakaty
- producent reklam/ oklejanie samochodów
- seokraci - strony internetowe/pozycjonowanie
- mobilny doradca finansowy
- księgowy
- usługi kurierskie
- fotograf
- video filmowanie/PR
- architekt
- projekty HR
- radca prawny
- hurtownia elektryczna
- szkoła tańca
- usługi transportowe
- nieruchomości
- biuro turystyczne
- projektowanie produktu
- firma instalacyjno-projektowa
- informatyk
- studio artystyczne
Każda z tych firm jest gotowa na przyjęcie nowych zleceń i pozyskanie nowych Klientów.
Chcesz otrzymać zaproszenie ? Napisz
W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do dyspozycji.
Agnieszka M. Business Analyst
Temat: Ogłoszenia
4TG zaprasza na innowacyjne szkolenie Algorytmy do Budżetowania i Controllingu w MS Excel dla pracowników działów controllingu, dyrektorów finansowych, oraz wszystkich tych, którzy chcą samodzielnie projektować systemy do budżetowania i controllingu.Szkolenie służy nabyciu umiejętności budowy systemu budżetowania i controllingu kosztów dla własnej firmy. Uczestnicy poznają algorytmy do tworzenia takiego systemu zarówno od strony merytorycznej! jak i od strony informatycznej! (arkusza). Podczas warsztatów uczestnicy dowiadują się o sposobach zastosowania w systemie budżetowania narzędzi arkusza, które powiązane ze sobą tworzą spójną całość.
Koncentracja na kluczowych elementach systemu budżetowania oraz wcześniej przyswojona wiedza na temat technologii i umiejętności zastosowania narzędzi do tworzenia systemu powodują, że możliwe staje się samodzielne stworzenie systemu budżetowania i controllingu dla własnej firmy, bądź rozwój już istniejącego.
Termin szkolenia: 19-22.03.2013
Miejsce: Poronin, hotel Matuska, http://matuska.pl
Więcej informacji i zgłoszenia:
http://www.4tg.pl/docs/4TG_ALG_oferta.pdf
http://www.goldenline.pl/spotkanie/szkolenie-algorytmy...
oraz biuro@pandaideas.pl Agnieszka M. edytował(a) ten post dnia 04.03.13 o godzinie 17:30
Agata
S.
Asystentka Dyrektora
Generalnego
Temat: Ogłoszenia
Z okazji Święta Kobiet, przygotowaliśmy niecodzienną ofertę!W tym szczególnym dniu pragniemy złożyć wszystkim Paniom, a zwłaszcza tym pracującym, Najserdeczniejsze Życzenia Spełnienia Marzeń zarówno tych prywatnych jak i zawodowych.
W spełnieniu marzeń zawodowych zapewne pomoże Paniom podniesienie swoich kompetencji.
Dlatego też zapraszamy wszystkie Panie do zgłoszenia się na wybrane szkolenia w tym szczególnym dla nich dniu, a w zamian gwarantujemy prezent - 30% RABATU dla każdej zgłoszonej uczestniczki.
Panowie - szefowie, jest to bardzo praktyczny prezent dla wszystkich Pań pracujących w Waszych firmach. Więcej szczegółów na naszej stronie
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Szukasz spokoju ducha? Powierz nam swoje projekty!
Chcemy pomóc Państwu w osiągnięciu sukcesu w kontaktach
z zagranicznymi partnerami i klientami.
Założona w 2001 roku we Francji agencja tłumaczeń TradOnline oferuje szeroki wachlarz usług translatorskich
i lingwistycznych.
Teraz zapraszamy do współpracy z uruchomionym w tym roku polskim oddziałem TradOnline.
Nasze działania oparte są na podstawowych wartościach takich jak jakość, szczere relacje z klientami
i dostawcami oraz pełne zaangażowanie w projekty klientów.
Współpracując z TradOnline, mają Państwo zapewnioną pełną dostępność
i uwagę naszego zespołu: nie pozostają Państwo jednym z wielu ponumerowanych klientów (jak to się często zdarza w tej branży), lecz są Państwo prawdziwym partnerem, którego chcemy usatysfakcjonować, angażując całą naszą energię i wszystkie zawodowe umiejętności.
Zapraszamy do odwiedzenia witryny polskiego oddziału firmy
http://www.tradonline.pl i do wypełnienia formularza bezpłatnej wyceny online.
Nasz zespół zapewni kompleksowe zarządzanie Państwa projektami
translatorskimi w każdym zakresie.
W razie dodatkowych pytań z przyjemnością pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Zapraszamy do nawiązania z nami kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie http://www.tradonline.pl lub za pośrednictwem poczty elektronicznej office@tradonline.pl.
Temat: Ogłoszenia
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kilku chętnych osób do współpracy. Partnerem może zostać każda osoba mająca kontakt z klientem oraz chcąca zarobić dodatkowe środki, które w przyszłości mogą stać się również głównym źródłem dochodu.Oferujemy najwyższe stawki prowizyjne na rynku.
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
Dane kontaktowe: k.kapustynska @ emporium-finanse.pl - 792-06-56-56
w.pieczulis @ emporium-finanse.pl 728-946-946
Anna Poławska
Agnieszka P. koordynator
Paweł Łukasz
Tempczyk
Psycholog, trener,
aktor
Temat: Ogłoszenia
Chciałbym zaprosić na prowadzone przeze mnie warsztaty otwarte!Tematyka najbliższych warsztatów:
/ Autoprezentacja: PEWNOŚĆ SIEBIE - 23.03.13 /
/ Autoprezentacja: TECHNIKA MOWY- 24.03.13 /
Warsztaty ujmują zagadnienie wystąpień publicznych z dwu perspektyw - od strony nastawienia do wystąpień publicznych, jak również od strony techniki mowy osoby występującej. Każdy warsztat jest odrębną całością, natomiast każdy z nich stanowi również dopełnienie drugiego.
Koszt uczestnictwa w jednym warsztacie wynosi 120 zł (uczniowie i studenci) / 140 zł (pozostałe osoby), a w obu warsztatach - 190 zł / 240 zł.
Po więcej informacji zapraszam na: http://paweltempczyk.pl/autoprezentacja1.htm
Prowadzący:
Paweł Tempczyk - trener, psycholog, aktor. Jestem absolwentem Wydziału Psychologii UW, gdzie byłem na specjalizacji przygotowującej do pracy z grupą nieterapeutyczną: Wspieranie rozwoju osobowości. Prócz wykształcenia psychologicznego mam również wykształcenie aktorskie. m. in. ukończone Dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego oraz trzy semestry Aktorstwa w WSKiMS im. Jerzego Giedroycia.
Doświadczenie w pracy warsztatowej zdobyłem jako asystent facylitatorki - Oksany Dąbrowskiej w Interaktywnym Teatrze Procesu oraz prowadząc warsztaty rozwojowe w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 i w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Collegium Civitas, MGOPS Drohiczyn, PCPR Nowy Dwór Mazowiecki). W ramach współpracy z Fundacją Dobra Wioska odbyłem również staż jako delfinoterapeuta.
Obecnie współpracuję na stałe m. in. z firmą szkoleniową KnowBOX (http://knowbox.pl/pawel-tempczyk), w której prowadzę warsztaty rozwojowe, oraz z portalem dla szkoleniowców treco.pl, gdzie piszę cykl artykułów na temat prowadzenia warsztatów w nurcie psychologii zorientowanej na proces (http://www.treco.pl/kariera/porady-szczegoly/id/232/pr...
Jeżeli nie możesz uczestniczyć w warsztatach, chciałbym zaprosić na indywidualne sesje rozwojowe, które również poruszają tematykę autoprezentacji i wystąpień publicznych (http://paweltempczyk.pl/indywidualne%20spotkania%20roz...
Tomasz
Kras
Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...
Temat: Ogłoszenia
Bądz produktywny!Zapraszamy na szkolenie:
Bądź produktywny!- NOWOŚĆ
Mądre zarządzanie sobą w czasie dzięki Narzędziom Efektywności
Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać lepsze wyniki?
Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”
Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/badz-produktywny-szkolenie-zarzadz...
Justyna Zajdel Copywriter, Copy360
Temat: Ogłoszenia
Raz... dwa... trzy... cztery... napinamy i rozluźniamy zwoje mózgowe!BIÓRO zaprasza na ROZGRZEWKĘ przed cyklem szkoleń SIŁOWNIA KOMPETENCJI!
Jeśli jesteś freelancerem/właścicielem firmy i czujesz, że Twojej działalności brakuje tego „czegoś”, co przyciągnęłoby klientów, a Tobie pozwoliło rozwinąć skrzydła.
To znak, że potrzebujesz ROZGRZEWKI...
W jeden wieczór nasi trenerzy przekażą Ci najważniejsze informacje dotyczące zagadnień:
* COPYWRITINGU
* NETWORKINGU
* AUTOPREZENTACJI
* KOMUNIKACJI
* ZARZĄDZANIA
* KONTAKTÓW Z MEDIAMI
Przyjdź do BIÓRA 5 kwietnia (piątek) w godzinach 18 - 20 na darmową ROZGRZEWKĘ, wystarczy pobrać bilet! http://www.facebook.com/biorokrakow/app_266042690145421
Potrzebujesz więcej treningu? Zajrzyj do SIŁOWNI KOMPETENCJI http://www.facebook.com/events/116773765180896/
Jeśli natomiast spodoba Ci się BIÓRO, mamy do wynajęcia BIURKA w coworkingu i SALĘ SZKOLENIOWĄ, szczegóły http://www.bioro.pl/index.php/oferta
===
MIEJSCE
===
BIÓRO coworking inaczej
ul. Dietla 97/9a
31-031 Kraków
http://bioro.pl
http://facebook.com/biorokrakow
===
OSOBA KONTAKTOWA
===
Justyna Zajdel /koordynator szkoleń
justyna@bioro.pl
tel. 607 471 179
===
Kalendarz, zapisy, dodatkowe informacje na stronie http://bioro.pl
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kilku chętnych osób do współpracy. Partnerem może zostać każda osoba mająca kontakt z klientem oraz chcąca zarobić dodatkowe środki, które w przyszłości mogą stać się również głównym źródłem dochodu.Oferujemy najwyższe stawki prowizyjne na rynku.
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
Dane kontaktowe: k.kapustynska@emporium-finanse.pl - 792-06-56-56
w.pieczulis@emporium-finanse.pl 728-946-946
http://emporium-finanse.pl/emporium-biznes-partner-408
Ilona M. Manager
Temat: Ogłoszenia
Platinium Cast zaprasza na bezpłatną konferencję Business SecurityWięcej informacji: http://platiniumcast.pl/business-security-16-04-2013-l...
Miejsce: Lublin, Hotel Mercure, Al. Racławickie 12
Czas: 16 kwietnia,
godz: 09:00 - 14:40
Tematy wystąpień:
- Prawo autorskie w branży IT
Daniel Łopatek (Kancelaria Prawna Filipek & Kamiński)
- Bezpieczna mobilność - rozwiązania WatchGuard technologies
Jerzy Zaczek, Marcin Klamra (CCNS)
- Poprawa bezpieczeństwa systemów ERP przy wsparciu security & compliance
Karolina Drzewiecka, Michał Mielko (GRC Solutions)
- Cyberprzestępczość - nowe trendy
podkom. Piotr Matysiak, podkom. Konrad Kańkowski (Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie)
- Kryptografia stosowana oparta na grafach w bezpieczeństwie danych biznesowych
prof. dr hab. Vasyl Ustymenko (Zakład Informatyki UMCS)
Warunkiem uczestnictwa jest bezpłatna rejestracja: http://platiniumcast.pl/formularz-business-security-16...
Do udziału zapraszamy:
- kierowników, dyrektorów, osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo w firmie- szefów departamentów ds. IT
- przedstawicieli firm korzystających lub planujących wykorzystywać omawiane technologie
- szefów działów technicznych
- inżynierów i administratorów systemów IT
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie bezpieczeństwem w organizacjach
- specjalistów z działów bezpieczeństwa i audytu wewnętrznego
- dyrektorów finansowych lub operacyjnych z departamentów biznesowych
http://platiniumcast.pl
Olga
Sawicka
Communications
Planner, PHD Media
Direction
Temat: Ogłoszenia
BEZPŁATNA KONFERENCJA MOBLE SOLUTIONS 16.04.2013KRAKÓW, HOTEL HILTON GARDEN INN
Smartfon lub tablet zastępują Ci komputer? Często z jego poziomu wykonujesz operacje finansowe? Posiadasz na swoim prywatnym tablecie firmowe dane? Jeżeli na minimum jedno pytanie Twoja odpowiedź brzmi “tak”, to zbliżająca się konferencja “Mobile Solutions” jest właśnie dla Ciebie! Głównym omawianym zagadnieniem podczas tego wydarzenia będzie mobilność. Dowiecie się Państwo, jakie zalety płyną z korzystania z mobilnych urządzeń, ale i również na co trzeba uważać podczas pracy z newralgicznymi danymi.
Do udziału zapraszamy przedstawicieli firm wykorzystujących omawiane technologie.
W szczególności branże bankową, informatyczną, usługową, finansową, przemysłową oraz administrację i komunikację.
Tematy wykładów to m.in:
• Skuteczna strategia mobile – business case’y
Tomasz Popów (praktyk, niezależny ekspert)
• Marketing i sprzedaż mobilna w odniesieniu do konsumenta i jego praw
Xawery Konarski (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy)
• Pokolenie Millenials - największe wyzwanie marketingu w XXI wieku
Michał Kubowicz (redaktor MyApple)
• Marketing mobilny jako kluczowy element strategii dla Twojego biznesu
Paweł Nowacki, Dyrektor Sprzedaży ds. Aplikacji IT (Mobiltek SA)
Sesje tematyczne:
• urządzenia mobilne w firmie
• marketing mobilny
• ryzyko związane z podsłuchem, kradzieżą czy zgubieniem
• bezpieczeństwo aplikacji mobilnych oraz złośliwe oprogramowanie platform mobilnych
• rodzaje aplikacji mobilnych oraz jak powstają aplikacje
• przegląd aplikacji mobilnych
• bankowość mobilna
• rozwój platform mobilnych – Android, Symbian, Windows Phone, Black Berry, Bada.
• formy płatności – paypass, m-commerce, płatność telefonem i inne
• nowe technologie = nowe techniki ataku
• zabezpieczenia aplikacji oraz urządzeń mobilnych
• bezpieczeństwo danych i ochrona prywatności z prawnego punktu widzenia
• możliwości mobilnego pracownika oraz skuteczne nim zarządzanie
Konferencja jest skierowana do:
• dyrektorów, menagerów, specjalistów ds. bezpieczeństwa IT
• prezesów, członków zarządu, dyrektorów
• administratorów sieci i systemów zabezpieczeń
• dyrektorów działu marketingu
ZAPRASZAMY DO BEZPŁATNEJ REJESTRACJI NA STRONIE
http://platiniumcast.pl/mobile-solutions-16-04-2013-kr...
Ilość miejsc ograniczona
DO WYGRANIA NAGRODY
Przemysław Puzewicz Sales Manager
Temat: Ogłoszenia
Trening umiejętności menedżerskichCzas trwania i cena:
8 h (jeden dzień szkolenia), 24 kwiecień 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)
Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.
Opis szkolenia:
Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:
dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych
Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.
Program szkolenia:
1.Pierwsze kroki menedżera
• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach
2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli
• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania
3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika
4.Dbanie o rozwój pracowników
• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)
5. Motywowanie pracowników
• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów
6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera
• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo
7.Podsumowanie szkolenia
• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany
Trener prowadzący
Marta Sykut
Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Innowacje Niech Twój telefon zarobi na swój abonament!http://www.goldenline.pl/spotkanie/innowacje-niech-two...
Justyna Zajdel Copywriter, Copy360
Temat: Ogłoszenia
Jesteś freelancerem/właścicielem firmy i chcesz mieć więcej klientów?BIÓRO uruchamia cykl szkoleń pod hasłem
--- SIŁOWNIA KOMPETENCJI ---
Spotkania przeznaczone są dla tych, którzy chcą:
- poszerzyć wiedzę
- pracować efektywniej
- mieć więcej klientów
- i nie umrzeć z przepracowania...
Dlaczego SIŁOWNIA?
Na nasze szkolenia przychodzisz jak na siłownię lub do szkoły tańca – kupujesz karnet i przychodzisz wtedy, kiedy odbywają się interesujące Cię zajęcia. Chyba możesz poświęcić 2 godziny po pracy na to, żeby później pracować efektywniej?
Dlaczego KOMPETENCJI?
Nasze szkolenia dostarczają zarówno teoretyczną wiedzę, jaki i praktyczne umiejętności, które powinieneś posiadać, prowadząc własną działalność. Od nich zależy Twój sukces.
Każde szkolenie składa się z kilku spotkań. Możesz przyjść na wszystkie spotkania lub tylko na jedno. Należy jednak swój udział potwierdzić.
Pamiętaj! Tak samo jak nie wyrzeźbisz sylwetki podczas jednej wizyty na siłowni, nie nauczysz się robić dobrego wrażenia na klientach po jednym spotkaniu szkoleniowym.
Przyjdź do SIŁOWNI KOMPETENCJI, by rzeźbić swoje umiejętności biznesowe!
===
TERMINY SZKOLEŃ
===
I TYDZIEŃ:
8 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
COPYWRITING: Mailing - jak pisać, co pisać i do kogo pisać?
Prowadząca: Anna Piwowarska
http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1copywriting
11 kwietnia (czwartek) - 18:30 - 20:30
AUTOPREZENTACJA: Czy zawsze mówisz to, co chcesz powiedzieć? - komunikacja werbalna, sztuka argumentowania i perswazji
Prowadząca: Izabela Skrypuch/ WOKAliza
http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2autoprezentacja
II TYDZIEŃ:
15 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
KOMUNIKACJA: Jak przeprowadzić skuteczną rozmowę handlową z klientem?
Prowadząca: Karolina Nikorowska, CoachingSpace
http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1komunikacja
17 kwietnia (środa) - 18:30 - 20:30
NETWORKING: Podstawy networkingu: jak się przygotować (mowa w windzie)?
Prowadzący: Bartłomiej Piotrowski/ Świstak/ freelancer
http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2networking
18 kwietnia (czwartek) - 18:30 - 20:30
AUTOPREZENTACJA: Jak być sobą i nie zwariować, czyli wszystko o wykorzystywaniu swoich atutów.
Prowadząca: Izabela Skrypuch/ WOKAliza
http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1autoprezentacja
III TYDZIEŃ:
22 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
COPYWRITING: Jak pisać o sobie i o swojej firmie?
Prowadząca: Anna Piwowarska
http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2copywriting
24 kwietnia (środa) - 18:30 - 20:30
ZARZĄDZANIE: Jak zaplanować strategię własnego sukcesu
Prowadzący: Tomasz Tryczyński/ StuGO
http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1zarzadzanie
25 kwietnia (czwartek) – 18.30 – 20.30
KONTAKTY Z MEDIAMI: Formy współpracy z mediami, przygotowywanie materiałów i spotkań dla mediów. Najczęściej popełniane błędy w kontaktach z mediami
Prowadząca: Nikko Biernacka
http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1kontakty
Szczegółowy opis szkoleń oraz informacje na temat trenerów znaleźć można na stronie http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/
Daty kolejnych szkoleń ukażą się już wkrótce. Program może ulec zmianie. Obowiązuje rezerwacja za pomocą http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/
===
DOSTĘPNE KARNETY
===
Karnet 1 spotkanie = 50 zł
Karnet 5 spotkań = 250 zł - 5% rabatu = 237 zł
Karnet 10 spotkań = 500 - 10 % rabatu = 450 zł
Podane ceny są kwotami netto.
KARNETY DOSTĘPNE NA: http://silowniakompetencji.ezapisy.pl
Jeśli natomiast spodoba Ci się BIÓRO, mamy do wynajęcia BIURKA w coworkingu i SALĘ SZKOLENIOWĄ, szczegóły http://www.bioro.pl/index.php/oferta
===
MIEJSCE
===
BIÓRO coworking inaczej
ul. Dietla 97/9a
31-031 Kraków
http://bioro.pl
http://facebook.com/biorokrakow
===
OSOBA KONTAKTOWA
===
Justyna Zajdel /koordynator szkoleń
justyna@bioro.pl
tel. 607 471 179
===
PATRONI MEDIALNI
===
Coaching Space http://www.coachingspace.pl/
Don't Panic Polska http://www.dontpaniconline.pl/
Krakoff.pl http://krakoff.pl/
Nieznany Kraków http://nieznanykrakow.com/
Przejdź na swoje http://www.przejdznaswoje.pl/
Studentnews.pl http://www.studentnews.pl/
Kalendarz, zapisy, dodatkowe informacje na stronie http://bioro.pl.
konto usunięte
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Mały element o wielkim wpływie…Większość eBiznesmenów ignoruje jeden mały element marketingu, który jest niezbędnym składnikiem całej układanki.
=> http://mikolajpawlicki.pl/allinone/
Bez tego jednego, pozornie mało znaczącego elementu Twój biznes nie będzie się rozwijał. Stanie się tak nawet wtedy, gdy będziesz uznanym ekspertem w swojej branży i przedstawisz bardzo korzystną ofertę swoim klientom. Z tego powodu nawet najlepsze strategie marketingowe przynoszą bardzo mizerne rezultaty.
… tym brakującym elementem jest tak naprawdę sprawny system.
Kliknij teraz w poniższy link, a ja Ci wtedy pokażę jak stworzyć taki system, który działa jak maszynka do robienia pieniędzy:
=> http://mikolajpawlicki.pl/allinone/
Śmiało!
Mikołaj PawlickiMikołaj Pawlicki edytował(a) ten post dnia 08.04.13 o godzinie 16:07
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Mały element o wielkim wpływie…Większość eBiznesmenów ignoruje jeden mały element marketingu, który jest niezbędnym składnikiem całej układanki.
=> http://mikolajpawlicki.pl/allinone/
Bez tego jednego, pozornie mało znaczącego elementu Twój biznes nie będzie się rozwijał. Stanie się tak nawet wtedy, gdy będziesz uznanym ekspertem w swojej branży i przedstawisz bardzo korzystną ofertę swoim klientom. Z tego powodu nawet najlepsze strategie marketingowe przynoszą bardzo mizerne rezultaty.
… tym brakującym elementem jest tak naprawdę sprawny system.
Kliknij teraz w poniższy link, a ja Ci wtedy pokażę jak stworzyć taki system, który działa jak maszynka do robienia pieniędzy:
=> http://mikolajpawlicki.pl/allinone/
Śmiało!
Mikołaj Pawlicki
Podobne tematy
-
Papier Biuro Szkoła czyli... » Ogłoszenia - Dam Pracę! -
-
Papier Biuro Szkoła czyli... » Ogłoszenia - Szukam Pracy! -
-
Jaworzno » ogłoszenia, współpraca, reklama -
-
Rage Race » Sprzedam/Kupię: Ogłoszenia Motoryzacyjne -
-
trenerzy biznesu » Ogłoszenia - reklamy - oferty pracy dla trenerów -
-
Otwock i okolice » Otwock i okolice: ogłoszenia, oferty, informacje, wiadomości -
-
Warszawa i okolice » Warszawa i okolice: ogłoszenia, oferty, informacje,... -
-
Praca » Ogłoszenia o prace -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » OGŁOSZENIA / WSPÓŁPRACA/ SZUKAM -
-
Asertywność i Komunikacja » Ogłoszenia i informacje ekspertów -
Następna dyskusja: