Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Mikson Group | Skuteczny rozwój i ekspansja przedsiębiorstw

Mikson Group jest profesjonalną firmą konsultingową świadczącą usługi doradcze dla kadry zarządzającej oraz właścicieli przedsiębiorstw produkcyjnych, chcących osiągać trwałe rezultaty - zwiększać zyski i udziały rynkowe swojej firmy.

Jesteśmy sprawdzonym i doświadczonym zespołem, który od ponad 10 lat zajmuje się rozwojem i ekspansją dużych, międzynarodowych korporacji jak i w małych i średnich rodzinnych przedsiębiorstw...

Więcej informacji uzyskają Państwo na stronie:
http://www.miksongroup.com

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:
radoslaw.michalak@miksongroup.com

Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich.
Radek


Obrazek
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Projekty stały się od pewnego czasu nieuniknioną częścią naszego życia
zarówno zawodowego jak i prywatnego. Słyszymy wiele o projektach,
o projektowym charakterze spraw o zarządzaniu przez projekty.
Czasami wchodząc głębiej w rozmowę odkrywamy jak bardzo słowo projekt
jest pojemne i jak różnorodnie używane w obecnym świecie.

Szkolenie „Wstęp do zarządzania projektami” pozwala na lepsze zrozumienie
czym jest projekt i jak nim skutecznie zarządzać, przedstawia przegląd obecnych
na rynku głównych standardów w zakresie kierowania projektami
oraz omawia konkretne przypadki zarówno w mikroskali
jak i w skali międzynarodowego przedsięwzięcia.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 22 lutego 2013, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do współpracy firmy, które chcą rozwijać podnosić swoje wyniki sprzedaży, usprawnić zarządzanie, podnieść kompetencje pracowników. Zachęcam do bezpośredniej współpracy i wypracowania strategii sprzedaży i zarządzania. Oferuję projekty rozwojowe dla firm. Szkolenia dla handlowców, menedżerów, pracowników biurowych i produkcyjnych, zarządzanie działami call-center, współpracę menedżerską, tworzenie strategii sprzedaży, mentoring, motywacyjnych. Już dziś warto zaplanować przyszłe wyniki. Zapraszam do kontaktu i współpracy. 

PROJEKTY ROZWOJOWE DLA FIRM
• Podnoszenie wyników sprzedaży – rozwój modelu sprzedaży i kompetencji handlowców, zarządzanie działaniami i wynikami, audyt w firmie, płynność operacyjna i finansowa
• Rozwój pracowników – szkolenia, opisy stanowisk, systemy motywacyjne, rekrutacje, ścieżki rozwoju, profile kompetencji
• Rozwój modelu biznesowego – systemy działania, tworzenie i optymalizacja procedur
• Strategie dla firm – marketing, biznesplany, strategie rynkowe, start-up
PROJEKTY SZKOLENIOWE, COACHING i MENTORING
• Szkolenia miękkie – sprzedaż, szkolenia menedżerskie, szkolenia handlowe, budowanie zespołów, zarządzanie sprzedażą,
• Szkolenia certyfikowane – zarządzanie jakością, zarządzanie środowiskiem, bezpieczeństwo żywności, bezpieczeństwo informacji, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie energią
• Coaching i Mentoring – personalny, menedżerski, executive coaching, biznesowy, grupowy
• Systemy poprawy kompetencji – rozwój kadry podstawowej i menedżerskiej, rozwój wiedzy w organizacji, wdrażanie nowych pracowników
PROJEKTY MARKETINGOWE i PR
• Audyt działań marketingowych -
• Tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych
• Marketing w internecie
• Marketing bezpośredni i w innych mediach

Łukasz Zegar
tel. 695931276

strona: http://lukasz-zegar.eu
e-mail: l.zegar@lukasz-zegar.eu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Profesjonalne kreowanie wizerunku Twojej FIRMY

JEŚLI jesteś osobą, która w swoim BIZNESIE szuka innowacyjnych, niekonwencjonalnych i odkrywczych rozwiązań oraz indywidualnie spersonalizowanego podejścia do konkretnej sprawy jaką jest rozwój TWOJEJ FIRMY to przygotowaliśmy dla Ciebie atrakcyjną ofertę, która pomoże nam na stworzenie wymarzonego PODUKTU – gwarancję Twojego i naszego SUKCESU.

Prawdopodobnie wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że TWOJA FIRMA w ogóle istnieje. Występuje wiele rozwiązań tego problemu, jednak najszerszym forum odbiorców jest INTERNET, którego największym atutem jest NISKI koszt uzyskania nabywcy. Chcąc w nim zaistnieć niezbędne jest umiejętne wykorzystanie skutecznych narzędzi identyfikacji wizualnej, które dostarczymy i zaimplementujemy, by POMÓC CI W ROZWOJU TWOJEGO BIZNESU.

Oferujemy PAŃSTWU:

• Stworzenie profesjonalnej strony internetowej
• Stworzenie profesjonalnego sklepu internetowego
• Stworzenie identyfikacji wizualnej
• Hosting www
• Druk ulotek
• Projektowanie stoisk targowych
• Poligrafia
• Pozycjonowanie
• Kampanie internetowe
• Fanpage na facebook’u
• Studio graficzne
• Fotografia
• Systemy zarządzania przedsiębiorstwem CRM
• Projekty graficzne
• Hostessy
• Strony www, strony flash, strony oparte o komercyjne CMS oraz stworzenie własnego CMS'u

ORAZ:

• Layout graficzny strony internetowej
• Logotypy
• Reklamę internetową
• Reklamę zewnętrzną (outdoor) – plakaty, ulotki, banery
• Wizytówki
• Papiery firmowe
• Katalogi produktów
• Książki
• Foldery
• Animacje multimedialne
• Grafika 3D
• Gazetki firmowe
• Zaproszenia
• Kalendarze
• Naklejki
• Stoiska targowe
• Oklejanie aut
i wiele innych…


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Masz pytania lub chcesz zapytać o ofertę? Wyślij e-mail lub zadzwoń. Jesteśmy dla CIEBIE.
e-mail: wizerunekdlafirm@gmail.com tel: 663971162

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Poszukiwany OD ZARAZ przedstawiciel handlowy ds. sprzedaży mebli biurowych

Miejsce wykonywania pracy:
Gliwice - cały śląsk

Wymagania:

wykształcenie minimum wyższe, preferowane techniczne,
doświadczenie w branży mebli biurowych
umiejętność aranżacji wnętrz,
mobilność, inicjatywa, samodzielność,
łatwość nawiązywania kontaktów,
znajomość programów WORD i EXCEL,
mile widziana znajomość programów do aranżacji wnętrz
prawo jazdy kat B.

Zakres obowiązków:

pozyskiwanie nowych i obsługa stałych klientów,
opracowywanie i składanie ofert,
aranżacje wnętrz za pomocą prostego programu komputerowego,
nadzorowanie realizacji,



Firma oferuje:

interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
atrakcyjne wynagrodzenie z systemem motywacyjnym,
niezbędne narzędzia pracy – samochód, telefon, komputer

Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy: k.zylinska@pgbhr.com
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

OFERTA 2013 szkolenia otwarte:
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - Warszawa, 26-27.02.2013 (zapisy do 18.02!)
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Niezawodność i jakość usług IT - Warszawa, 28.02-1.03.2013
- Procesy zarządzania usługami w IT - Warszawa, 5-6.03.2013
- Komunikacja w zespole projektowym - Warszawa, 12-13.03.2013
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - Warszawa, 19-20.03.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów) - Warszawa, 10-11.04.2013
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - Warszawa, 16-17.04.2013
2 osoba z firmy - 30% rabatu!
3 i kolejne - 50% rabatu!
- Komunikacja IT-biznes - Warszawa, 24-25.04.2013
- Marketing usług IT - Warszawa, 8-9.05.2013
- Diagnozowanie problemów IT - Warszawa, 23-24.05.2013
- IT - Business Alignment - Warszawa, 6-7.06.2013
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT - Warszawa, 20-21.06.2013
- Skok po sukces - Częstochowa, termin do wyboru + ATRAKCJA Skok ze spadochronem!
- Photoshop i Corel Draw - miejsce i termin do wyboru
- Marketing nieruchomości - miejsce i termin do wyboru
- Trade marketing - miejsce i termin do wyboru

Zapraszamy również na cykl szkoleń "Praktyka Analizy Biznesowej i Projektowania Systemów Obiektowych" prowadzonych przez Jarosława Żelińskiego:
1. Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN
2. Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML
3. Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML
* Zapisując się na cały cykl zaoszczędzisz 900 PLN! *

OFERTA szkoleń zamkniętych:
- Metodyki zwinne (Agile)
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT
- Skuteczny dział IT
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce
- Praktyka Zarządzania Architekturą Korporacyjną (warsztat z praktycznym wykorzystaniem narzędzi informatycznych)
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja
- Zarządzanie czasem
- Warsztaty Menedźersko-Przywódcze
- Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (Harwardzki projekt negocjacyjny)
- Warsztaty jednodniowe: Umowy na usługi i systemy IT
- Szkolenie dwudniowe: Umowy na usługi i systemy IT
- Analiza i przetwarzanie danych biznesowych - Excel 2007/2010
- Analiza statystyczna w biznesie - Excel 2007/2010
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje podstawowe
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje zaawansowane
... i inne z MS Office (Word, Access, Power Point)

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo
Agnieszka Biały

Agnieszka Biały Eltee.pl - Języki i
Podróże

Temat: Ogłoszenia

Czy rozwój Twojej kariery i awans zawodowy nie zależą od znajomości angielskiego?

Pracujesz lub chcesz pracować w korporacji? Twoja codzienna praca to komunikacja z przełożonymi, klientami, kolegami z innych państw, telekonferencje, spotkania, emaile, a może związana jest z językiem formalnym, zawierającym specjalistyczne elementy z zakresu prawa, kontraktów handlowych?

Pracujesz lub chcesz pracować w instytucji publicznej, ministerstwie? Zajmujesz się zarządzaniem, realizowaniem projektów, polityką krajową i zagraniczną; posługujesz się językiem w bieżących kontaktach z równorzędnymi organami administracji krajów członkowskich oraz instytucjami Unii Europejskiej?

Jeśli tak, kursy Eltee.pl są stworzone dla Ciebie.

Nasze doświadczenia w pracy z klientami indywidualnymi i małymi grupami zarówno w korporacjach międzynarodowych, jak i instytucjach publicznych, pozwoliły stworzyć kursy odpowiadające na ich specyficzne potrzeby.

Wielu naszych klientów wybiera kursy:
wybrane opinie klientów tutaj i referencje tutaj)



Angielski dla pracowników instytucji publicznych
, w szczególności:

- Civil Service English - Kurs indywidualny i grupowy dedykowany urzędnikom administracji publicznej.
- Echelon English
- Kurs indywidualny dedykowany urzędnikom kadry kierowniczej.


Angielski dla firm i korporacji, w szczególności:

- Corporate English - Kurs indywidualny i grupowy dedykowany pracownikom firm i korporacji.
- Executive English - Kurs indywidualny dedykowany członkom kadry zarządzającej firm i korporacji.

Każdy kurs zaprojektowany jest w oparciu o specyfikę pracy danej osoby na podstawie przeprowadzanego wcześniej, szczegółowego audytu językowego.

Eltee.pl to gwarancja wysokiej jakości kursu i 100% zadowolenia. Jesteśmy przekonani, że nasze szkolenie jest najlepsze na rynku, jeśli jednak stwierdzisz inaczej, zwrócimy Ci pieniądze za szkolenie!

Prowadzący szkolenia (Civil Service English, Echelon English, Corporate English, Executive English): Bartłomiej Reszuta. Ukończył amerykanistykę i prawo na Uniwersytecie Warszawskim, lektor i tłumacz języka angielskiego, w szkoleniach firmowych od 2000 roku. Od 2004 roku prowadzi autorskie kursy języka prawniczego, a od 2007 roku współpracuje z Prószyński S-ka i Sic! w zakresie przekładów książkowych. W latach 2005 - 2008 Wykładowca w Zakładzie Anglistyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Nie jesteś pewien, na jaki kurs się zapisać? Porozmawiamy z Tobą i doradzimy najbardziej skuteczną formę nauki dla Ciebie. Sprawdź bezpłatnie.

T: 22 403 75 18
M: 794 218 806, 794 218 807
info@eltee.pl
http://www.eltee.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Atrakcyjne wynagrodzenie - praca w indywidualnym wymiarze godzin

Firma Crystal Inc. poszukuje osób na stanowiska przedstawicieli.
Jeżeli lubisz poznawać nowe miejsca oraz nowych ludzi. Interesują Cię atrakcyjne zarobki oraz możliwość ciągłego rozwoju i kariery w to jest to praca właśnie dla Ciebie.

Wymagania:

wykształcenie min. średnie
chęć rozwoju zawodowego
akceptacja celów firmy
samodyscyplina, organizacja pracy i zaangażowanie
wysoka kultura osobista, kreatywność
silna motywacja do osiągnięcia stawianych celów
umiejętność prowadzenia negocjacji

Oferujemy:

atrakcyjny system płacy
poznanie nowych technologii
szkolenia z zakresu sprzedaży oraz rozwoju kompetencji osobistych
pracę w młodym i dynamicznym zespole
realną perspektywę awansu

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na mail: wizerunekdlafirm@gmail.com
Krzysztof G.

Krzysztof G. Właściciel
InMarketing

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


XI Dni Marketingu Sportowego - rozwijamy biznes sportowy z pasją!

Już 14 i 15 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się najważniejsze spotkanie sportu i biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej – Dni Marketingu Sportowego. Po raz jedenasty grono ekspertów z kraju oraz zagranicy podejmie dyskusję nad rozwojem biznesu sportowego w Polsce.

Podczas tegorocznej edycji Dni Marketingu Sportowego cenieni w Europie prelegenci przedstawią najważniejsze zagadnienia intrygujące globalne i lokalne środowiska sportowe. O zarządzaniu ryzykiem w sporcie opowie David Lyons, przedstawiciel Paddy Power, firmy, która znana jest z akcji wpisujących się w szeroko pojęty ambush marketing. Efektywny sponsoring będzie tematem wystąpień gości z Wysp Brytyjskich, Sally Hancock – odpowiedzialnej za sponsoring Igrzysk Olimpijskich w Londynie przez bank Lloyds TSB oraz Ruperta Pratta z Agencji Generate, który skupi się na sposobach maksymalizowania efektów współpracy na linii sponsor-sponsorowany. O sensie i technikach pozyskiwania eventów sportowych przez miasta oraz państwa opowie za to Bettina Kuperman, międzynarodowa ekspertka, która doradzała m.in. Polsce i Ukrainie w sprawie EURO 2012. Dzięki tym i innym prezentacjom, dowiesz jak kształtują się globalne trendy i jakie działania należy przedsięwziąć, aby osiągnąć sukces.

W ramach Live Pitch trzy wybrane organizacje sportowe poszukujące partnerów biznesowych staną naprzeciwko panelu ekspertów, by w ciągu 10 minut przekonać ich do swojej propozycji sponsorskiej. To wyjątkowa okazja dla klubów, związków sportowych i sportowców, by poznać kryteria oceny ofert sponsoringowych i lepiej przygotować się do sprzedaży swoich usług.

Konferencji towarzyszy również IX Gala Sportu i Biznesu, podczas której poznamy laureatów Nagród Biznesu Sportowego. Wyróżnienia te promują osoby i instytucje, które poprzez swoją działalność mają bezpośredni wkład w rozwój polskiego sportu.

SZCZEGÓLNIE POLECANE DLA SPONSORÓW, MIAST, ZWIĄZKÓW, KLUBÓW, AGENCJI, MEDIÓW.

Szczegółowe informacje dotyczące Dni Marketingu Sportowego znajdziecie Państwo na stronie wydarzenia – www.DMS.sportwin.pl.

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Raisa Chudek

Raisa Chudek Chudek Raisa

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam wszystkich na otwarte szkolenie dla branży MLM. „Twój sukces finansowy w 2013 roku”, które odbędzie się w godz. 16.00-20.00:

*W GDAŃSKU w Hotelu Mercure przy ul. Jana Heweliusza 22. - 19 lutego (wtorek)

*W POZNANIU w Hotelu Mercure przy ul. Franklina Roosevelta 20 - 20 lutego (środa)

Koszt to tylko 39 zł, w tym książka „Planowanie Celów” lub „ Ja.com” gratis.

Poza ciekawym szkoleniem będziesz mógł poznać kilkadziesiąt ciekawych osób z branży.

Zarejestruj się - http://szkolenia.inway.pl/index.php?option=com_content...

Do zobaczenia na konferencji.
Sabrina Kowalczyk

Sabrina Kowalczyk Coach |
Szkoleniowiec

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


http://iqemocji.pl/nauka/szkolenia-i-kursy/

Zapisy na szkolenia, kursy, akademię, networking, propozycje współpracy:

koordynator.biura@iqemocji.pl
szkolarozwojuosobistego@gmail.comTen post został edytowany przez Autora dnia 08.07.13 o godzinie 13:53
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Nowy harmonogram szkoleń LUTY - MARZEC- KWIECIEŃ

LUTY 2013

27 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
Techniki Obrony Ceny

27 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
Zarządzanie Czasem szkolenie dla profesjonalistów

28 lutego - 1 Marca 2013 - Warszwa
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego

28 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
OBSŁUGA REKLAMACJI

MARZEC 2013

1 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI

4 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
WINDYKACJA DLA HANDLOWCÓW - Jak windykować tych, którym sprzedajemy.

5 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - PRAKTYKA PRAWNA DLA NIEPRAWNIKÓW

6 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
TECHNIKI PRZEJMOWANIA KLIENTÓW KONKURENCJI

6 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

6 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży (Edycja - Wrocław)

7 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
TECHNIKI OBRONY CENY (Edycja - Wrocław)

8 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA (Edycja - Wrocław)

7-8 Marca 2013 - Warszawa
BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań

7-8 Marca 2013 - Warszawa
SZKOLENIE NEGOCJACJE HANDLOWE. Techniki i Taktyki Negocjacji

13 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany

13 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe

14-15 Marca 2013 - Warszawa
Szkolenie Coaching - Warsztat Menedżerski

14-15 Marca 2013 - Warszawa
PUBLIC RELATIONS. Szkolenie dla ekspertów

18-19 Marca 2013 - Warszawa
RÓWNOWAŻNY CZAS PRACY

20 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży (Edycja - Warszawa)

20 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
OBSŁUGA KLIENTA - NAJLEPSZE STANDARDY (Edycja - Warszawa)

20 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców (Edycja - Lublin)

21 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA (Edycja - Lublin)

22 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
TECHNIKI OBRONY CENY (Edycja - Lublin)

21-22 Marca 2013 - Warszawa
WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)

21-22 Marca 2013 - Warszawa
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

27 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
Techniki Sprzedaży Usług

27 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
PROSPECTING. Sposoby pozyskiwania klientów. Szkolenie dla handlowców

KWIECIEŃ 2013

11-12 Kwietnia 2013 - Warszawa
ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI

11-12 Kwietnia 2013 - Warszawa
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów

15-16 Kwietnia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)

18-19 Kwietnia 2013 - Warszawa
Szkolenie Menedżerskie - Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań

18-19 Kwietnia 2013 - Warszawa
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

22 Kwietnia 2013 - Warszawa
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

22-23 Kwietnia 2013 - Warszawa SYMULACJA BIZNESOWA
Industry Game. Symulacja Biznesowa

25-26 Kwietnia 2013 - Warszawa
Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów


Obrazek


Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenia

W ramach tworzenia nowego serwisu internetowego w najbliższym czasie chcę zlecić napisanie serii artykułów na temat franczyzy:
1. Czy warto stworzyć system franczyzowy dla swojej firmy.
2. Jak zorganizować pilotażowe oddziały
3. Jakie są etapy rozwoju systemu
4. Jak opracować i sprzedać pakiet franczyzowy
5. Jak stworzyś stosowny podręcznik operacyjny
6. Co to jest franczyza
7. Jaki jest najlepszy franczyzobiorca
8. Zalety i wady systemów franczyzowych
9. Jakie pytania należy zadawać franczyzodawcy
10. Jak zweryfikować pakiet franczyzowy
11. Główne przyczyny porażek jednostek franczyzowych
12. Jak powinna wyglądać umowa franczyzowa
Artykuły nie muszą być ściśle naukowymi opracowaniami. Chodzi o "lekkie pióro", które dobrze się czyta. Nie za obszerne – max 9-10 tyś znaków. Proszę o konkretne propozycje osób, które znają temat. Proszę o przysłanie konkretnej propozycji cenowej. Jeśli jakiś temat pominąłem to proszę o propozycję, ale wstępnie proszę o ofertę na powyższe 12 tematów.

e-mail: l.zegar@lukasz-zegar.pl
Zbigniew Fałek

Zbigniew Fałek Dyrektor Generalny

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Sformułowanie strategii, umożliwiającej podniesienie konkurencyjności firmy i prowadzącej do jej rozwoju, wymaga trudnej i pracochłonnej analizy sytuacji, w jakiej znajduje się firma oraz umiejętności przewidywania kierunków zachodzących zmian. Olbrzymim ułatwieniem w szybkiej i sprawnej budowie takiej konkurencyjnej strategii jest program Strategy Manager. Strategy Manager umożliwia zarówno kompleksową ocenę pozycji firmy w otoczeniu, jak również takie zaprojektowanie celów strategicznych, które będą prowadzić do zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa.
http://www.falcom.pl

Funkcje programu
analiza PESTER;
analiza scenariuszy stanów otoczenia;
analiza map grup strategicznych;
analiza atrakcyjności sektora;
analiza kluczowych czynników sukcesu;
analiza portfela produktów;
analiza cyklu życia produktów i cyklu życia firmy;
analiza przepływów pieniężnych (cash flows);
analiza efektywności gospodarowania;
analiza SWOT;
generator inicjatyw strategicznych;
definiowanie celów strategicznych;
oreślanie korelacji celów;
tworzenie mapy strategii;
generowanie dokumentu strategii (format MS Word i HTML).

Przykładowe okna programu

Scenariusze stanów otoczenia. Scenariusz optymistyczny

Obrazek


Graficzna prezentacja scenariuszy stanów otoczenia

Obrazek


Analiza konkurentów. Mapy grup strategicznych

Obrazek


Analiza efektywności gospodarowania. Zmiany ilościowe

Obrazek


Analiza zmian przychodów ze sprzedaży i zysku

Obrazek


Analiza portfela produktów

Obrazek


Analiza SWOT. Wyznaczenie pozycji strategicznej i prawdopodobieństwa sukcesu

Obrazek


Korelacje celów strategicznych. Mapa strategii

Obrazek


Wydruk dokumentu strategii (podgląd)

Obrazek


http://www.falcom.pl

Temat: Ogłoszenia

mam ciekawa strone warto sprawdzichttp://komdax.com/ polecam
Tomasz Kras

Tomasz Kras Trener i konsultant
zarządzania,
Wiceprezes Pro
Optima Sz...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Centrum szkoleniowe FRR działające przy grupie firm Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na szkolenie:

FUZJE I PRZEJĘCIA - aspekty praktyczne
KATOWICE, 27.02.2013
Czas trwania: 8 godzin

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na szkolenie, którego celem jest Przedstawienie aktualnych uwarunkowań przeprowadzania fuzji i przejęć. W trakcie szkolenia omówione zostaną również praktyczne wskazówki odnośnie wyboru metod działania, interpretacji prawnych w zakresie KSH i podatkowym. Szkolenie skierowane do menedżerów i właścicieli firm, jak również osób odpowiedzialnych za ich sytuację finansową i zarządzanie personelem

Korzyści dla uczestników szkolenia:
• zapoznanie się z aktualnymi uwarunkowaniami dokonywania fuzji i przejęć,
• poznanie prawnych możliwości przeprowadzenia transakcji M&A,
• zdobycie praktycznej wiedzy niezbędnej w podejmowaniu decyzji o przeprowadzeniu fuzji lub przejęcia oraz metodach postępowania,
• nabycie wiedzy o sposobach oceny prawidłowości wykonania fuzji lub przejęcia.

Więcej informacji o szkoleniu…

Kontakt:
Joanna Bryndza
Kom. 501 380 880
joanna.bryndza@frr.pl

Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie http://www.frr.pl.


Obrazek

Wejdź na Facebooka

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do