konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Efektywność przedsiębiorstwa, instytucji czy innej organizacji niezmiennie zależy od zintegrowanych systemów działających wewnątrz firmy. Zachodzące w nich operacje przekładają się bowiem na maksymalizację wykorzystania zasobów i lepszych wyników pracy. Znajomość tematyki BPM pozwoli w przyszłości podjąć właściwe decyzje i działania, usprawnić przepływ informacji czy też szybko zidentyfikować problemy zaistniałe w organizacji.

Cenną wiedzę z zakresu modelowania procesów biznesowych, przedstawią kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa konferencji „BPM – efektywne zarządzanie procesami biznesowymi”, która odbędzie się 28 listopada 2012, w Warszawie.

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane nowoczesne technologie usprawniające procesy biznesowe zachodzące w przedsiębiorstwach. Omówione zostaną również najważniejsze aspekty związane z tematyką BPM, m. in.:

--> Możliwości upraszczania oraz bardziej elastycznego modelowania procesów (zgodnie z BPMN 2.0), Marek Szelągowski, dynamic BPM
--> Od pomysłu do procesu, Maciej Janiszewski, Sii sp. z o.o.
--> Dojrzałość procesowa polskich organizacji, Łukasz Tartanus i Katarzyna Szołtys, procesowcy.pl i Carrywater Group S.A.
--> Konrad Bajor, Martykon

Konferencja kierowana jest do osób związanych z obszarem/działami IT, w szczególności do:

-> Szefów Działów IT, aplikacji IT oraz zaawansowanych technologii,
-> Prezesów i Członków Zarządu ds. IT,
-> Pełnomocników i Doradców Zarządu,
-> Dyrektorów i Kierowników Technicznych,
-> Kierowników Projektów,
-> Analityków Biznesowych - obszar IT,
-> Administratorów systemów IT,
-> Dyrektorów i Kierowników ds. Ryzyka Operacyjnego,
-> CIO, Dyrektorów i Kierowników IT,
-> Dyrektorów i Kierowników Finansowych,
-> Szefów działów administracyjnych,
-> Kierowników i Menedżerów ds. zakupów,
-> Dyrektorów i Menedżerów ds. rozwoju biznesu

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Kontakt:
tel: 22-468-80-72
e-mail: konferencje@pureconferences.pl
www: http://pureconferences.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko :)
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Marka szkoleniowa INTUIKON (http://www.intuikon.pl) 14 i 15 grudnia 2012 roku (Pt, Sb) w godzinach 10:00 do 18:00 zaprasza serdecznie do udziału w programie edukacyjnym (2-dniowy warsztat + konsultacje wdrożeniowe) skierowany głównie do osób prowadzących lub planujących założyć własną firmę.

- Szukasz innowacyjnego pomysłu na biznes?

- Prowadzisz własną firmę i widzisz, że w Twojej branży toczy się zażarta walka o klienta, a Ty chcesz się wyraźnie odróżnić od konkurencji?

- Chcesz, aby konkurencja przestała być dla Ciebie istotna?

- Szukasz niszy rynkowej dla swojej firmy?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, to jest to szkolenie dla Ciebie !

KORZYŚCI z udziału w programie:

- Każdy Uczestnik opracuje dokładną diagnozę sytuacji we własnej branży oraz zidentyfikuje istniejące w niej czynniki konkurencyjności oraz opracuje elementy, które wyróżnią jego firmę na tle konkurencji i pozwolą „wypłynąć na nowy rynek”,

- Uczestnicy poznają, zrozumieją oraz zdobędą umiejętności praktycznego zastosowania narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu (SBO),

- Uczestnicy nauczą się za pomocą SBO tworzyć wolną przestrzeń rynkową, identyfikować dodatkowy popyt na swoje produkty i usługi ze strony „nieklientów”, modyfikować strategię własnej firmy, tak, aby konkurencja stała się nieistotna,

- Uczestnicy poznają liczne przykłady zastosowania innowacyjnych strategii biznesowych z rynku polskiego oraz zagranicznego oraz ich przełożenie na biznes każdego z Uczestników,

- Uczestnicy będą pracowali na swoich własnych pomysłach na biznes lub strategiach prowadzonych już firm,

- Pobudzenie kreatywności każdego z Uczestników w obszarze planowania rozwoju własnej firmy,

- Możliwość konsultacji na etapie wdrożenia wypracowanych rozwiązań biznesowych,

- Zaświadczenie potwierdzające udział w warsztacie.

Prowadzący: Piotr Chmielewski http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Inwestycja: (za 2 dni) 587 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Zwycieska_Strategia_Twojej_...
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

VAN THORN to połączenie tradycji krawiectwa miarowego z nowoczesnymi technologiami trójwymiarowego skanowania sylwetki. Marka powstała z myślą o osobach szukających klasyki w nowoczesnym wydaniu, które cenią własny styl i unikatowe kompozycje, a strojem podkreślają swoją osobowość i indywidualizm.

W ofercie VAN THORN znajdują się garnitury, marynarki, spodnie i koszule szyte na miarę. Oraz mnóstwo dodatków, m.in. bogata kolekcja poszetek.

http://vanthorn.pl

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

W związku z intensywnym rozwojem na rynku polskim nowego projektu biznesowego poszukuje przedsiębiorczych osób w myśleniu i działaniu.
Osoby zaintrygowane szczegółami zapraszam do kontaktu na priv.
Filip Kasprzyk

Filip Kasprzyk Trener szkoleń
"miękkich"

Temat: Ogłoszenia

Weź udział w unijnym projekcie „Trener Zmian” – 120 godzin niesamowitych warsztatów z funduszy Unijnych!

Witam serdecznie i zapraszam do wzięcia udziału w Projekcie „TRENER ZMIAN”- Doskonalenie praktyk trenerskich. Projekt jest finansowany w 100% z Funduszy Unijnych.

Na projekt „Trener zmian” składa się 120 godzin zajęć szkoleniowych prowadzonych metodami warsztatowymi przez doświadczonych trenerów biznesu, specjalistów HR, ekspertów ekspozycji społecznej i sztuki aktorskiej.

W projekcie gwarantujemy także każdemu uczestnikowi 10 godzin indywidualnej superwizji- własnej pracy trenerskiej prowadzonej przez rekomendowanych superwizorów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Udział w projekcie „Trener zamian” wliczany jest do limitu szkoleń wymaganych przy ubieganiu się o rekomendacje trenerskie PTP.

Więcej szczegółów na naszej stronie: TrenerZmian.pl


Obrazek
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Stowarzyszenie But w Butonierce BSC oraz firma VAN THORN zapraszają do udziału w konkursie fotograficznym. Do wygrania bardzo ciekawe krawaty typu knit.
Konkurs: http://forum.butwbutonierce.pl/viewtopic.php?f=1&p=86517

Krawaty do wygrania wyglądają tak:

Obrazek



Obrazek

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko :)
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

HR Management sp. z o.o.

HR Management prowadzi działalność w zakresie pośrednictwa ubezpieczeniowego (jako broker ubezpieczeniowy), działając na podstawie zezwolenia KNF nr 1803/12 oraz działalność doradztwa prawnego, poprzez bezpośrednio powiązaną z naszym biurem kancelarię radców prawnych.

Uzupełnieniem do prowadzonej działalności doradztwa prawnego oraz pośrednictwa ubezpieczeniowego jest pomoc, zarówno klientom HR Management, jak i podmiotom nie związanym bezpośrednio z naszą spółką, w dochodzeniu roszczeń, reprezentując klientów przed Towarzystwami Ubezpieczeniowymi lub już bezpośrednio w sporach sądowych.

Ponadto nieprzerwanie świadczone przez nasze biuro usługi konsultingowe pozwalają na właściwą i rzetelną ocenę ryzyka w spółce.

http://www.hr.com.pl

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Monika Jonkisz

Monika Jonkisz Asystentka CoRaZa

Hanna Z.

Hanna Z. Copywriting /
Content Marketing

Temat: Ogłoszenia

WRO CAMP PRO - prestiżowe spotkanie dla młodych przedsiębiorców, specjalistów e-biznesu, studentów oraz osób chcących założyć własną działalność. Konferencja odbędzie się 5 grudnia 2012r. w budynku Wydziału Nauk Pedagogicznych Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, ul. Strzegomska 55, we Wrocławiu.

WRO CAMP PRO to spotkanie szeroko rozumianej branży multimedialnej (oprogramowanie, gry komputerowe, aplikacje mobilne, cyfrowe animacje), niezależnych miłośników IT, projektowania gier i ostatnich trendów hi-tech szukających pracy w tej branży oraz przedstawicieli środowiska startupowego. Pozwoli na wymianę doświadczeń, poszerzenie wiedzy, nawiązanie kontaktów biznesowych, pozyskanie zarówno zleceń, jak i odpowiednich kandydatów do pracy. Celem wydarzenia jest pozycjonowanie wrocławskich firm IT i budowanie ich wizerunku jako atrakcyjnych pracodawców.

Oprócz konferencji będą również przeprowadzone 2 warsztaty przybliżające funkcjonowanie funduszy seed i venture capital oraz umożliwiające uczestnikom zaczerpnięcie niezbędnej wiedzy na temat platform mobilnych, zasad tworzenia interfejsów graficznych czy możliwości nowych systemów operacyjnych.

Udział we WRO CAMP PRO jest bezpłatny!

Program konferencji, dane kontaktowe i formularz rejestracyjny znajdują się na stronie http://www.wrocamp.wroclaw.pl.
Jarek Kołodziej

Jarek Kołodziej Analyst, IBBC Group

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

Mam wielką przyjemność zaprosić do uczestnictwa w II edycji
„Central-Eastern Europe Fraud and Corruption Conference”, która
odbędzie się w dniach 3-4 grudnia 2012 r. w hotelu Sofitel Warsaw
Victoria w Warszawie.

Agenda konferencji dostępna jest pod linkiem:
http://www.ibbctrainings.com/konferencje,4,ii-edycja-c...

Uczestnicy CEE Conference reprezentować będą kraje takie jak:
Szwajcaria, Belgia, Niemcy, Polska, Szwecja, Austria, Holandia,
Łotwa, Rosja, Białoruś, Rumunia, Ukraina, Czechy oraz Wielka
Brytania.

Ważna informacja dla posiadaczy desygnacji CFE oraz innych
certyfikatów zawodowych wymagających poświadczania ustawicznego
kształcenia - konferencja premiowana będzie 15 punktami CPE.
Punkty akredytowane są przez NASBA, zatem możliwe jest
wykorzystanie ich do raportowania CPE dla zdecydowanej większości
certyfikatów zawodowych.

Szczegóły dotyczące konferencji znajdą Państwo pod linkiem:
http://ibbctrainings.com.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa!

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNA KONFERENCJA „Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon”

10 grudnia, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

Podsumowanie tego, co ważne i aktualne na rynku informatycznym i przegląd produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem - to wszystko znajdą Państwo podczas XVII edycji konferencji „Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon”.

Niektóre tematy wykładów to:

- Szkolenie: Droga do nowoczesnej i konkurencyjnej firmy – jak uzyskać przewagę na rynku? Szkolenie: Droga do nowoczesnej i konkurencyjnej firmy – jak uzyskać przewagę na rynku? (Poznański Park Naukowo-Technologiczny Fundacji UAM)

- Bezpieczne udostępnianie danych przedsiębiorstwa w dobie konsumeryzacji (Wydawnictwo G+J Gruner+Jahr Polska)

- Systemy zarządzania projektami, programami i portfelami projektów dostosowane do wielkości i branży przedsiębiorstwa (P2ware)

- NetCrunch 7 - Zintegrowane Monitorowanie Sieci (AdRem Software)

- Odblokuj potencjał informacji w swojej firmie: integracja, wyszukiwanie (3e Internet Software House)

- Wykorzystanie technologii mobilnych w przedsiębiorstwach (Multipass Solutions Zrt.)

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY, wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie:

http://gigacon.org/sdp/warszawa/2012

Kontakt z organizatorem:
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 – 36 – 45
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Ogłoszenia

Operator Systems jest głównym sponsorem 10. jubileuszowej edycji konferencji World Class Manufacturing, która odbędzie się w Krakowie w dniach 20-22 listopada 2012. Jako główny sponsor, Operator ma swoje wystąpienie drugiego dnia konferencji w trakcie sesji głównej. Podczas wystąpienia omawiany będzie temat Focused Improvement w odniesieniu do usprawnionych dwóch modułów systemu Operator MES: Zarządzanie Magazynem (Warehouse) i Kontrola Jakości (QA). Więcej informacji
Joanna Jedlińska

Joanna Jedlińska fotograf, grafik,
ilustrator

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy SQAM Sp.zo.o. Sp.K. zapraszam na kolejne edycje szkoleń z Podstaw Zarządzania Wymaganiami - REQB oraz International Business Analysis Qualification Board – IBAQB

Szkolenia przeznaczone są dla:
- analityków systemowych i biznesowych,
- kierowników działów analiz,
- osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku analizy systemowej/biznesowej,
- dokumentalistów,
- inżynierów oprogramowania,
- kierowników działu zapewnienia jakości oprogramowania,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- inżynierów i projektantów użyteczności,
- menadżerów IT i konsultantów zarządzania, którzy chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w obszarze zarządzania wymaganiami.

Podstawy Zarządzania Wymaganiami - REQB

Terminy: 29-30 listopada 2012 oraz 17-18 grudnia 2012
Miejsce: Warszawa


Akredytowane szkolenie z Inżynierii Wymagań przygotowujące do zdobycia certyfikatu REQB Foundation Level. Certyfikat ten potwierdza umiejętności określania i opisywania wymagań, oraz przeprowadzania skuteczniej analizy wymagań. Potwierdza również znajomość procesu i procedur inżynierii wymagań, oraz zasady dobrego zarządzania ryzykiem. Osoby posiadające certyfikat REQB są postrzegane przez swoich klientów i pracodawców jako eksperci od zarządzania wymaganiami.

Więcej informacji:

edycja listopadowa http://sqam.org/podstawy-zarzadzania-wymaganiami-reqb-...

edycja grudniowa http://sqam.org/podstawy-zarzadzania-wymaganiami-reqb-...

International Business Analysis Qualification Board – IBAQB

Termin: 12-14 grudnia 2012
Miejsce: Warszawa


Kurs przygotowujący do certyfikacji IBAQB – programu analizy biznesowej.
IBAQB pomaga zdobyć następujące umiejętności:

Analiza przedsiębiorstwa - zrozumienie procesów biznesowych wykonywanych w firmie, identyfikacja wymaganych zmiam, przygotowanie studiów wykonalności dla nowego projektu, przypadku bieznesowego, włącznie z analizą ryzyka.

Analiza biznesowa - określenie potrzeb biznesowych i wynikających z nich wymagań i określenie rozwiązań dla problemów biznesowych. Objęta w rozdziale inżynieria wymagań obejmuje aspekty QA, pozwalające minimalizować ryzyko.

Doskonalenie procesu - optymalizacja wydajności organizacji, minimalizowanie ryzyka strat biznesu.

Innowacja - zastosowanie nowoczesnych technik innowacji w celu dostarczania nowych, konkurencyjnych produktów i usług.

Więcej informacji: http://sqam.org/international-business-analysis-qualif...

kontakt z organizatorem:
Joanna Jedlińska
tel: 22 427 37 09
fax: 22 244 24 59
e-mail: joanna.jedlinska@sqam.org
http://sqam.orgJoanna Jedlińska edytował(a) ten post dnia 23.11.12 o godzinie 10:47
Michał Majcherek

Michał Majcherek AKCELERATOR
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
AKADEMICKIEJ WYŻSZEJ
SZKOŁ...

Temat: Ogłoszenia

Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców poszukuje trenera/trenerów lub firmy szkoleniowej do przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia w Bydgoszczy: Księgowość projektów unijnych

Program szkolenia:

Dzień 1
9.00-15.00
1. Podstawy prawne dotyczące rachunkowości projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych.
2. Konstrukcja zadaniowego budżetu projektu
a) koszty kwalifikowane,
b) koszty niekwalifikowane,
c) wkład własny,
d) wkład finansowy,
e) wkład rzeczowy
3. Zasady kwalifikowania kosztów i wydatków
a) Zasady ogólne
b) dokumentacja księgowa projektu, m.in.: zakupy, środki trwałe, amortyzacja, leasing, wynagrodzenia, umowy cywilnoprawne,
c) realizacja projektów w partnerstwie - dokumentacja finansowa, prawa i obowiązki partnera
d) przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce
4. Opodatkowanie funduszy unijnych (PIT, CIT, VAT)
a) aktualne uregulowania prawne
b) CASE STUDY – ujecie dotacji w rocznych zeznaniach podatkowych
c) analiza aktualnego orzecznictwa i przykładowych indywidualnych interpretacji podatkowych,
d) kwalifikowalność podatku VAT

Dzień 2
9.00-15.00
5. Dostosowanie polityki (zasad) rachunkowości w związku z realizacją projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych w sektorze prywatnym
a) Rozwiązania praktyczne rozbudowy planu kont na potrzeby sprawozdawcze jednostki.
b) Zasady (metody) księgowania dotacji, przychodów projektu oraz zwrotów niewykorzystanych środków
c) Ewidencja wydatków inwestycyjnych na kontach zespołu 0
d) Ewidencja kosztów na kontach zespołu 4;
e) Ewidencja kosztów na kontach zespołu 4 i 5;
f) Ewidencja pomocnicza pozabilansowa oraz w arkuszu kalkulacyjnym – przykłady zastosowań.
g) Prezentacja dotacji w sprawozdaniu finansowym jednostki oraz jej wpływ na ocenę działalności jednostki w danym okresie sprawozdawczym

6. Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna projektu
a) Kontrola merytoryczna
b) Kontrola formalna
c) Kontrola rachunkowa
d) Przykłady nieprawidłowości i nadużyć w trakcie realizacji i dokumentacji rozliczeniowej projektów.

Powyższe zagadnienia dotyczące rozliczania dotacji w księgowości zostaną omówione w kilku aspektach:
I. dotacji na zakup środków trwałych,
II. dotacji na realizację projektów szkoleniowo-doradczych,
III. dotacji na zakup usług badawczo-rozwojowych i wyników prac badawczo-rozwojowych (np. przeniesienie praw własności, licencji )
-co zrobić jeśli część jest wartością niematerialną (wyniki badania) a część środkiem trwałym (prototyp) a zakup usługi badawczej na fakturze określony jest w jednej kwocie i jednej pozycji.
-jak traktować model będący wartością niematerialną i prawną (np. niekomercyjny model portalu internetowego) – część wyników.
-dotacji na promocję eksportu (wyjazdy na targi).

Celem szkolenia będzie omówienie sposobu księgowania, kwestii podatkowych, w tym kwalifikowalności podatku VAT i specyfiki rozliczania w przypadku dotacji na zakup usług badawczo-rozwojowych.

Oferty prosimy przesyłać na adres:

filarecka@kpzpip.pl

Informacje:
Dorota Filarecka-Stanek
Koordynator ds. Szkolenia i Informacji

Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców
ul. Mennica 6, 85-112 Bydgoszcz
tel. 52/ 585 91 64
fax 52/ 585 91 61
Anna Buchta

Anna Buchta Prezes Ekologus Sp.
z o.o., Mentor,
Szkoleniowiec, Coach

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Z dniem 13 kwietnia 2012 r. wprowadzone zostały zmiany terminów obowiązywania nowych przepisów dotyczących opłat za korzystanie ze środowiska - zmiana ustawy Prawo ochrony środowiska oraz niektórych innych ustaw, które zostaną omówione podczas warsztatów szkoleniowych.

Zapisz się na szkolenie:
Opłaty za korzystanie ze środowiska - WARSZTATY
• 13-14 grudnia 2012,
• Katowice

Adresaci:
• Osoby zajmujące się naliczaniem opłat w przedsiębiorstwie
• Przedsiębiorcy prowadzący działalność, w wyniku której wprowadzane są pyły i gazy do środowiska
(źródła technologiczne, pojazdy, silniki spalinowe) oraz wprowadzane są ścieki do wód i ziemi
(w tym ścieki deszczowe)
• Działy finansowe naliczające opłaty
• Osoby stawiające pierwsze kroki w tematyce opłat środowiskowych,
pragnące poznać metodologie i sposoby naliczania opłat

Prowadzący:

Pracownik jednostki samorządowej posiadający obszerną, praktyczną i teoretyczną wiedzę z zakresu
zastosowania ustawy Prawo Ochrony Środowiska w dziedzinie opłat za korzystanie ze środowiska.

Zobacz pełny program szkolenia: [url= http://bit.ly/RYdjOu]Program szkolenia[/url]

W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt:

Dział szkoleń Ekologus
szkolenia@ekologus.pl
tel.: 33 496 03 00

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do