Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Marta Auguściak

Marta Auguściak Specjalista ds.
Klientów
Strategicznych,
Globalincentive....

Temat: Ogłoszenia

Stworzyliśmy Globalincentive.pl, czyli platformę biznesową, na której firma poszukująca wykonawcy usługi z zakresu organizacji wydarzenia firmowego znajduje profesjonalistę, który zrealizuje zlecenie.

Możesz stać się użytkownikiem portalu i dzięki temu mieć dostęp do ofert zleceniodawców poszukujących firmy świadczącej usługi cateringowe.

Rejestracja jest darmowa. Link do rejestracji.


Obrazek
Katarzyna Fremi

Katarzyna Fremi Business Lab Nowy
Świat

Temat: Ogłoszenia

Dostępne od zaraz, mini biuro dwuosobowe. Wydzielona przestrzeń do własnej dyspozycji w profesjonalnym biurze, w otoczeniu innych profesjonalistów, przy warszawskim Nowym Świecie.

http://www.business-lab.pl/oferta/business-box

Zapraszam serdecznie!

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.
Krystian Pluciak

Krystian Pluciak ♛CO MOGĘ DLA CIEBIE
UDOSKONALIĆ?☛JAKIE
BARIERY, BŁĘDY I
P...

Temat: Ogłoszenia

Krzysztof Aleksandrowicz:
Witam

Wdrażam międzynarodowy program biznesowy Cashback. Poszukuję do współpracy przedsiębiorczych, poważnych i otwartych na nowości ekonomiczne osób, które przyczynią się do zbudowania...

Można coś więcej prosić na krystian.pluciak@solutio.pl ?;)
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Firmy zainteresowane wejściem na zachodnie rynki: Holandia, Belgia, Niemcy zapraszam do kontaktu.

Możliwości pozyskania nowych rynków, odbiorców, kooperantów. Budowa struktur sprzedażowych lub przedstawicielstwa.
Ewa Krawczyk

Ewa Krawczyk Marketing Director
|| Marketing || HR

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Chciałabym zachęcić Państwa do skorzystania z oferty szkoleniowej autoryzowanych szkoleń Microsoft.
Poniżej prezentuję ostatnie zaplanowane szkolenia w ramach których można otrzymać Apple iPad 2 –promocja kończy się w połowie lipca.
W najbliższym czasie zaplanowaliśmy szkolenia w Centrum Szkoleniowym firmy bit Polska w Warszawie:

MS 10175A Microsoft SharePoint 2010, Application Development
Termin szkolenia: 11 - 15.06.2012 r. TERMIN GWARANTOWANY
Termin zgłoszeń upływa: 30.05.2012 r.
Cena: 3 299,00 zł netto + 4 kursy Microsoft E-Learning z wybranego zakresu

MS 6421A Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network Infrastructur
Termin szkolenia: 18 - 22.06.2012 r. TERMIN PLANOWANY
Cena: 3 299,00 zł netto + 4 kursy Microsoft E-Learning z wybranego zakresu

MS 6232B Implementing a Microsoft SQL Server 2008 R2 Database
Termin szkolenia: 18 - 22.06.2012 r. TERMIN PLANOWANY
Cena: 3 299,00 zł netto + 4 kursy Microsoft E-Learning z wybranego zakresu

MS 10325 Automating Administration with Windows PowerShell® 2.0
Termin szkolenia: 25 - 29.06.2012 r. TERMIN GWARANTOWANY
Cena: 3 299,00 zł netto + 4 kursy Microsoft E-Learning z wybranego zakresu

MS 6294A Planning and Managing Windows 7 Desktop Deployments and Environments
Termin szkolenia: 2 - 6.07.2012 r. TERMIN PLANOWANY
Cena: 3 299,00 zł netto + 4 kursy Microsoft E-Learning z wybranego zakresu

MS 6436A Designing a Windows Server 2008 Active Directory Infrastructure and Services
Termin szkolenia: 9 - 13.07.2012 r. TERMIN PLANOWANY
Cena: 3 299,00 zł netto + 4 kursy Microsoft E-Learning z wybranego zakresu

Więcej informacji na stronach http://www.iPad4edu.pl oraz http://www.bit-polska.pl.

Zapraszamy do współpracy!

W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie
Ewa Krawczyk (e.krawczyk@bit-polska.pl)
Specjalista ds. szkoleń i promocji

Obrazek
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szkolenie Supersprzedawca - poziom złoty

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.
To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!

Program szkolenia

* Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
* Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
* Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu*
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%


Obrazek


Lokalizacja: Warszawa
Termin: 16-17 czerwca 2012, 10:00 – 18:00

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Zapisy i dodatkowe informacje na http://www.progresspartner.pl/promocje.php
Adam Walenda

Adam Walenda CEO @ Walenda
Motorsport

Temat: Ogłoszenia

Sprzedam Działke Warszawa Wawer Radość 2120 m2

Atrakcyjna nieruchomość o pow. 2120m2 położona w Radości w pobliżu ulicy Orzechowskiego / Drwali objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną. Pow. zabudowy - 20% nie więcej niż 400m2, maksymalna wysokość - 11m, nie więcej niż 2 kondygnacje i poddasze użytkowe.
Doskonała lokalizacja blisko ul. Izbickej, w sąsiedztwie nowa zabudowa, blisko szkoła, PKP.

Media : prąd, gaz, woda własna, szambo. Wymiary działki: 32m x 66m. Na działce mały domek mieszkalny o pow. 80m2 z lat 60. oraz budynek gospodarczy o pow. 53m2. Budynki do wyburzenia. Pozostałe informacje : ogrodzona

Sprzedaż bezpośrednia. Pośrednikom dziękujemy! Rozważę każdą propozycję.

Wiecej info:
http://allegro.pl/dzialka-budowlana-warszawa-wawer-rad...


Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 20.01.22 o godzinie 10:07
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Ogłoszenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości wraz Jednostką Certyfikującą LL-C (Certtification) zapraszają na szkolenie:

Audytor wiodący systemu zarządzania wg ISO 9001

Grupa docelowa:
• Pełnomocnicy systemów zarządzania jakością, którzy pragną zwiększyć swoje umiejętności zarządzania zespołem audytorów wewnętrznych oraz zaktualizować wiedzę o systemach oraz poznać podejście jednostki certyfikującej do procesu audytowania.
• Audytorzy wewnętrzni, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności audytorskie i uzyskać informacje o metodach zarządzania i audytowania oraz o podejściu jednostki certyfikującej do procesu audytowania.
• Audytorzy, którzy prowadzą audyty drugiej strony w swoim łańcuchu dostawców, chcący udoskonalić swoje umiejętności współpracy z dostawcami.
• Audytorzy zewnętrzni pracujący dla jednostek, które certyfikują organizacje.
• Konsultanci, którzy pomagają we wdrażaniu systemów zarządzania jakością w organizacjach.
• Osoby chcące inwestować w swój rozwój oraz współpracować z jednostką certyfikującą w zakresie przeprowadzania audytów certyfikujących.
Minimalne wymagania: Świadectwo ukończenia szkolenia: „Pełnomocnik i Audytor wewnętrzny wg normy ISO 9001”
Cel:
Uzyskanie certyfikatu Audytora wiodącego LL-C (Certification) w wyniku nabycia praktycznych umiejętności skutecznego sposobu prowadzenia audytów, osiągnięcia wysokiego stopnia profesjonalizmu, zrozumienie roli Audytora wiodącego i poznanie podejścia audytorów LL-C do procesu certyfikacji.

Zakres merytoryczny szkolenia:
• Przypomnienie zagadnień dotyczących normy ISO 9001 i ISO 19011 – minimalne udokumentowanie systemu zarządzania, hierarchia dokumentów systemowych.
• Planowanie audytu – zapoznanie z formularzami LL-C.
• Przygotowanie się do audytu i przygotowanie dokumentacji audytora, np. listy pytań kontrolnych
• Pierwszy etap audytu - różnica między dokumentami systemowymi a zapisami
• Prowadzenie spotkania otwierającego – warsztaty z prowadzenia spotkania, problemy i najlepsze praktyki.
• Drugi etap audytu - prowadzenie audytu, zbieranie dowodów, niezgodności i ich rodzaje, zapisywanie niezgodności, decyzja o udzieleniu rekomendacji – warsztaty prowadzenia audytu, problemy i najlepsze praktyki
• Prowadzenie spotkania zamykającego, przedstawienie wyników audytu, uwydatnienie mocnych i słabych stron organizacji - warsztaty z prowadzenia spotkania, problemy, dobre praktyki
• Przygotowanie raportu z auditu.
• Ocena działań korygujących.
• Działania poaudytowe.
• Zamknięcie audytu, przekazanie jednostce certyfikującej dokumentacji audytowej, - zapoznanie z platformą INTERWEB

Zakres praktyczny szkolenia:
• Uczestnictwo w 1 audycie jako obserwator (zapoznanie się z dokumentacją, przebiegiem audytu, stylem kierowania, reakcjami audytowanych)
• Uczestnictwo i prowadzenie audytów w ramach treningu pod nadzorem Audytora Wiodącego – 19 dni audytowych
Ocena uczestników:
• Ciągła ocena postępów uczestnika na etapie wiedzy teoretycznej i praktycznej.
• Zaliczenie egzaminu pisemnego.
• Zaliczenie odpowiedniej ilości dni audytowych w ramach treningu.

Korzyści:
• Dogłębne poznanie metod i technik, które pozwolą na skuteczniejsze audytowanie i uzyskiwanie informacji z audytów, które ułatwią Kierownictwu podejmowanie trafnych decyzji.
• Udoskonalenie umiejętności analitycznego myślenia poprzez ćwiczenia praktyczne.
• Uzyskanie wiedzy na temat podejścia, zasad i strategii audytorów zewnętrznych, która będzie stanowiła pomoc dla konsultantów i pełnomocników wdrażających systemy zarządzania w przygotowaniu się do auditu certyfikującego.
• Nawiązanie stałej współpracy z jednostką certyfikującą LL-C (Certification)

Czas trwania szkolenia:
• Część merytoryczna – 3 dni
• Część praktyczna – 20 dni (czas realizacji części praktycznej jest nieograniczony,
terminarz części praktycznej do uzgodnienia z jednostką certyfikującą)

Miejsce szkolenia:
• Część merytoryczna – Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości, Kraków, os. Strusia 1A (budynek JUKA)
• Część praktyczna – siedziby audytowanych przez LL-C (Certification) organizacji - do wyboru,


Koszt szkolenia:
Cena szkolenia: 2400 zł netto (obejmuje część merytoryczną i praktyczną, przerwa kawowa, lunch, materiały szkoleniowe, egzamin)

Dodatkowe opłaty:
• za wystawienie certyfikatu po ukończonym kursie praktycznym:
200 zł netto (w j. polskim) lub 300 zł netto (w j. polskim i j. ang.)
• noclegi (dla przyjezdnych)
• dojazdy do audytowanych organizacji we własnym zakresie lub w miarę możliwości dojazd z audytorami przeprowadzającymi audyt
• noclegi w trakcie trwania audytów we własnym zakresie

Zainteresowanych prosimy o kontakt pod adresem mailowym: szkolenia@ikmj.com lub telefonicznie pod nr: 12 414 01 25. Chętnie udzielimy szczegółowych informacji na temat szkolenia.
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Firma konsultingowo-szkoleniowa INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności, będąca partnerem dla firm w obszarze doradztwa, oferująca wysoką jakość szkoleń, poszukuje młodych, kreatywnych osób, chcących odbyć STAŻ pod okiem doświadczonych specjalistów z branży szkoleniowej.

Zapraszamy do współpracy osoby, które:
- są kreatywne w działaniu,
- są w trakcie studiów z zakresu psychologii / pedagogiki (co najmniej 3 rok),
- interesują się rozwojem potencjału z zakresu umiejętności miękkich,
- szybko się uczą i chcą się uczyć,
- posiadają łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność współpracy w zespole.

Oferujemy:
- rozwój oraz możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczenia trenerów INSPIRE,
- podnoszenie kwalifikacji, poprzez udział w licznych szkoleniach,
- możliwość nawiązania przyszłościowej współpracy z prężnie rozwijającą się firmą szkoleniową.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres rekrutacja@inspire-szkolenia.pl wpisując w tytule "staż".

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Przemysław Żarnecki

Przemysław Żarnecki Przedsiębiorca -
Trener - Nauczyciel

Temat: Ogłoszenia

Kompleksowa kampania promująca Państwa strony www. W jej skład wchodzą:

- elementy klasycznego pozycjonowania (np, katalogowanie)
- promocja na portalach społecznościowych (np. facebook, profeo, nk itp.)
- marketing szeptany (fora reklamowe, ale też specjalistyczne z określonej branży)
- promocja w serwisach ogłoszeniowych (regularne dodawanie ogłoszeń)
- przygotowywanie materiałów i poszukiwanie partnerów do sensownej wymiany banerów oraz linków
- pomoc w obsłudze kampanii adwords
- pomoc w wysyłce mailingu

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy kilka rewelacyjnych wariantów cenowych oraz promocje.

Miesięczny koszt kampanii to 150 zł netto. Natomiast przy opłacie jednorazowej rocznej 30% rabatu, przy półrocznej 15%. Zobacz ile oszczędzasz:

- 12 x 150 zł = 1800 zł netto. 30% zniżki = 1260 zł netto. Oszczędzasz 540 zł netto!!!

- 6 x 150 zł = 900 zł netto. 15% zniżki = 765 netto. Oszczędzasz 135 zł netto!

Serdecznie zapraszamy!
http://favor.info.pl
http://favor.firmy.net/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do rejestracji na IV edycję BEZPŁATNEJ konferencji Outsouring IT GigaCon, tym razem spotkamy się w Warszawie w Hotel Courtyard .


Obrazek


Spotkanie to zostanie poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom outsourcingu IT, które stale się rozwijają i zdobywają coraz więcej zwolenników w Polsce. Spowolnienie gospodarcze, którego jesteśmy świadkami, według analityków przybierze na sile w 2012, roku natomiast branża outsourcingowa jako jedna z niewielu utrzyma dodatnią dynamikę wzrostu. Dobry i skuteczny outsourcing powinien zapewnić firmie zmniejszenie wydatków i oszczędność czasu oraz pozwolić na koncentrację na kluczowych elementach działalności. Istnieją jednak obawy dotyczące wypływu informacji, utraty samodzielności i kontroli przez firmę.

Więcej informacji o konferencji:

Obrazek

Proponowana tematyka wykładów:
- Zarządzanie współpracą outsourcingową, opłacalność ryzyka
- Kryterium wyboru dostawcy
- Aspekty prawne związane z outsourcingiem IT
- Outsourcing procesów biznesowych
- Outsourcing personelu IT
- Outsourcing cloud computing
- Outsourcing infrastruktury IT
- Outsourcing sprzętu
- Outsourcing wydruków, obsługa korespondencji
- Outsourcing data center
- Call center/ contact center, usługi telekomunikacyjne


Współpraca Merytoryczna:

-Tomasz Mnich (The Why Method)
-Piotr Welenc


Obrazek

Uczestnikom zapewniamy:

- komplet materiałów konferencyjnych
- przerwę kawową
- możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach


Udział w konferencji jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja.

Obrazek


Serdecznie zapraszamy
Tomasz Owczarek

Tomasz Owczarek Księgowy, doradztwo
gospodarcze,
consulting

Temat: Ogłoszenia

BIURO RACHUNKOWE OWCZAREK JOLANTA we Wrocławiu
tanio i profesjonalnie poprowadzi księgowość Państwa firmy.

Już od 2003 roku efektywnie świadczymy usługi w zakresie księgowości we Wrocławiu. Oferujemy kompleksową obsługę księgowo-kadrową, ale specjalizujemy się w obsłudze mikroprzedsiębiorców oraz małych firm rozliczających się w oparciu o Książkę Przychodów i Rozchodów oraz ryczałt.

Szanujemy czas i pieniądze naszych Klientów, dlatego bezpłatnie sami odbieramy i dostarczamy wszystkie niezbędne dokumenty. Dzięki nam będą mogli Państwo całkowicie skupić się na kluczowych dla siebie procesach i bezstresowo rozwijać swój interes.

Dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów, dlatego korzystamy z najlepszych programów księgowo-kadrowych na rynku oraz ściśle przestrzegamy tajemnicy handlowej. Ponadto za całość świadczonych przez nas usług bierzemy pełną odpowiedzialność, co potwierdzone jest niezbędnym ubezpieczeniem naszego biura.

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU Z NAMI
tomasz.owczarek@jobiuro.pl
tel. 601 581 102


Więcej na http://jobiuro.pl


Obrazek
Tomasz Owczarek edytował(a) ten post dnia 28.05.12 o godzinie 17:03
Anita Kijanka

Anita Kijanka Public Relations

Temat: Ogłoszenia

Proseed: pierwszy e-magazyn pojawia się w druku

Drukowany magazyn Proseed na biurku, audiobook do słuchania w podróży, wersja PDF, iPad lub Kindle do czytania na ekranie a na dodatek zniżki na działania reklamowe w magazynie oraz serwisie Proseed Online - właśnie rusza nowa, kompleksowa oferta prenumeraty popularnego magazynu dla dynamicznych przedsiębiorców i menedżerów. Oferta skierowana jest wyłącznie do firm a liczba prenumerat jest obecnie ograniczona do 500.

Dla prenumeratorów przygotowano trzy plany taryfowe. Plan Basic – zawiera dostęp do magazynu w formie elektronicznej (wersja PDF i iPad) oraz audiobooka. Wkrótce zostanie rozszerzony o dostęp do wersji Kindle oraz archiwum numerów Proseeda - tej funkcji domagali się nowi czytelnicy. Plan Standard rozszerzony jest o drukowany w wysokiej jakości egzemplarz magazynu, a najbogatszy plan Premium - aż o trzy egzemplarze. Oba wyższe plany taryfowe automatycznie uprawniają do rabatów (od 20 do 30%) na działania reklamowe w Proseedzie oraz umieszczenia banerów reklamowych na internetowej stronie Proseedmag.pl.

– Piszemy o sprytnym biznesie, dlatego kiedy tradycyjna prasa odwraca się od „papierowego” rynku, my dostrzegamy na nim okazję. Drukowany Proseed na biurku nie jest po prostu nośnikiem informacji, ale symbolem statusu i przynależności do grupy młodych, dynamicznych przedsiębiorców szybko budujących biznes w oparciu o technologię, wiedzę i ekspansję ponadnarodową. Nie bez znaczenia jest fakt, że kiedy już się trafi na okładkę, można z dumą podarować ten egzemplarz Proseed żonie lub dziewczynie - mówi Igor Dzierżanowski, jeden z założycieli Proseeda.

Oferta skierowana jest wyłącznie do firm, a liczba dostępnych w sprzedaży prenumerat jest ograniczona do 500. Dla osób indywidualnych dostępna będzie darmowa, elektroniczna wersja magazynu, publikowana 10 dni po tym, jak magazyn trafi do rąk prenumeratorów.

Plany taryfowe, szczegóły dotyczące oferty i prezentów dla prenumeratorów znajdziecie na stronie: http://proseedmag.pl/prenumerata/

Magazyn Proseed jest miesięcznikiem o biznesie, skierowanym do właścicieli i menadżerów firm, którzy chcą szybko budować ich wartość. Wychodzi od dwóch lat – w maju na rynku ukazał się 22. numer pisma.
Peter K.

Peter K. owner WBCG &
Director at dahamoo

Temat: Ogłoszenia

http://www.slideshare.net/dhallen/helicopter-assessmen...Peter K. edytował(a) ten post dnia 29.05.12 o godzinie 16:44

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Budowanie i motywowanie zespołu - trening skutecznego lidera

Cel szkolenia: Rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu budowania i motywowania zespołów zorientowanych na osiąganie rezultatów. Praktyczny trening umiejętności przywódczych, analiza konkretnych narzędzi zarządczych.

Program

1. Budowanie autorytetu lidera
Role, cele i zadania lidera zespołu
Normy i wartości jako fundament pracy grupy
Cztery filary autorytetu lidera
Zasady polityki otwartości

2. Komunikacja i przepływ informacji w zespole
Odzwierciedlanie potrzeb i emocji na poziomie świadomym i nieświadomym
Prowadzenie skutecznej rozmowy:
- siła pytań
- konstruktywna krytyka
- parafraza
Argumentacja bazująca na potrzebach członków zespołu

3. Analiza (członków) zespołu
Wiedza, umiejętności i poziom motywacji
Potrzeby osobiste) vs cele i zadania zespołu
Formalne i nieformalne role pełnione w grupie
Typy osobowości wg modelu (Meyers-Briggs)

4. Zarządzanie sytuacyjne
Model Hersey’a-Blancharda
Metaprogramy/modele zachowań członków zespołu(rozpoznawanie i adekwatne motywowanie)
Konflikt w zespole (diagnostyka, zapobieganie, gaszenie)

5. Delegowanie i kontrola zadań
Cele i korzyści wynikające z delegowania
Co i komu można delegować
Delegowanie vs „spychologia”
Kontrola w trakcie realizacji

6. Coaching dla efektywności i rozwoju
Pochwała vs motywująca nagana
Feedback
Pytania skalujące i naprowadzające
Osobisty przykład lidera

7. Sesja konsultacyjna
Trener-praktyk zarządzania udziela odpowiedzi na pytania uczestników

Termin: 25 - 26 czerwca 2012 roku
Miejsce: Kraków

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Martyna K.

Martyna K. Process improvement
project manager

Temat: Ogłoszenia

Rola Lidera w procesie budowania Kultury Lean - EURO 2012!

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w dwudniowych warsztatach poświęconych tematyce Roli Lidera w procesie budowania Kultury Lean w organizacji.

Warsztaty odbywają się w Warszawie, a ich najlepszy uczestnik otrzyma podwójny bilet na półfinał EURO 2012 w Warszawie!!!

Więcej informacji oraz formularz uczestnictwa znajdziecie na stronie: http://leanpassion.pl/public/files/13/17.pdf i na stronie http://leanpassion.pl


Obrazek

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do