Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie z zakresu social mediów:

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLEŃ:
-16-17.06.2012 r.

FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
PREZENT dla każdego uczestnika za udział w szkoleniu! Do wyboru:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix

Koszt szkolenia: 1599 zł netto/osoba

Opis szkolenia:
Szkolenia ma na celu przybliżyć jego uczestnikom obszar mediów społecznościowych i zaprezentować jego wpływ na działalność firm. Pomagamy odnaleźć się w nowej społecznościowej rzeczywistości oraz prezentujemy, jak firmy mogą wykorzystać możliwości, jakie dają im media społecznościowe -uczymy, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów, budować z nimi trwałe więzi- co w konsekwencji prowadzi do wzrostu przychodów i satysfakcji.
Wartością dodaną tego szkolenia są warsztaty prowadzone online. Uczestnicząc w szkoleniu w jego trakcie będziesz pracował bezpośrednio na wybranych narzędziach mediów społecznościowych- Facebooku, Twitterze, Blipie, YouTube, dlatego wszystkich uczestników prosimy o (o ile to możliwe)zabranie ze sobą laptopów z dostępem Wi-Fi.

Cele szkolenia:
-poznanie szerokiego kontekstu, w jaki wpisują się social media
-poznanie podstawowych narzędzi social media
-zdobycie podstawowych umiejętności określania korzyści i zagrożeń poszczególnych narzędzi mediów społecznościowych
-określenie potencjału i możliwości jakie tkwią w social media dla marki
-zdobycie podstawowych umiejętności tworzenia strategii social media dla marki
-poznanie sposobów efektywnego docierania do potencjalnych klientów w sieci oraz budowania relacji z konsumentami
-zdobycie podstawowych umiejętności budowania treści dedykowanych do Internetu
-zdobycie umiejętności rozpoznawania i zarządzania sytuacjami kryzysowymi

Metodologia:
-wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
-casy study
-ćwiczenia indywidualne
-dyskusje (burza mózgów)
-zajęcia warsztatowe
Czas trwania: 2 dni/16 godzin

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Izabella Oliwia Galon

Izabella Oliwia Galon Human resources -
Ludzie - Firma

Temat: Ogłoszenia

WARSZTATY PRU I KOMUNIKACJI

SKAZANI NA SUKCES?—>warsztaty rozwoju osobistego
Kraków 11.05- 14.05.2012


Obrazek


Co jest dla Ciebie definicją sukcesu?:
* dostać jakąkolwiek pracę (np.: kasa supermarketu)
* dostać pracę w zawodzie wyuczonym
* dostać dobrą w zawodzie i w fajnej ekipie,.. i dobrze płatną
* nie dać sobą pomiatać silniejszym i bezwzględnym, kolegom i szefom
* radzić sobie w życiu i relacjach międzyludzkich

Zdefiniuj i wykorzystaj swój potencjał - z nami to naprawdę banalne !

W programie naszych warsztatów:

--> Samodefinicja i samoświadomość:
* Czytanie innych i rozumienie siebie (body language)
* Sex, władza czy pieniądze – widzenie prawdziwych intencji i korzyści innych

--> Asertywność - Twoja siła w kontaktach:
* Jak radzić sobie z najtrudniejszymi rozmówcami
* Dekalog niezawodnej argumentacji i praktyczny język korzyści

--> Pierwsza Dobra Praca – skuteczność w zasięgu kompetencji
* Dobry wywiad czyli pracodawca to także obiekt (człowiek)
* Jak wygrać rekrutację kompetencjami osobistymi, nowoczesne CV

Przyjdź i przekonaj się, że nasze warsztaty to 1szy krok do Twojego sukcesu.
Zobacz: OPINIE UCZESTNIKÓW którzy już zyskali dzięki naszym warsztatom.

Zapraszamy na warsztaty PRu i komunikacji!

DODATKOWE INFORMACJE znajdziesz TUTAJ

KONTAKT I ZAPISY: Kasia 608 307 809, katarzyna@sawares.eu

POLUB NAS NA Facebooku

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Proszę odpisać tylko i wyłącznie jeśli Pan/Pani nie boi się większych pieniędzy i ciekawych wyzwań. Oferuję duży i poważny biznes
Kieruję to jedynie do osób chcących od życia czegoś więcej.

Z poważaniem
Pozdrawiam
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szkolenie Supersprzedawca - poziom złoty

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!

Program szkolenia

* Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
* Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
* Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu*
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%


Obrazek


Lokalizacja: Warszawa
Termin: 16-17 czerwca 2012, 10:00 – 18:00

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Zapisy i dodatkowe informacje na http://www.progresspartner.pl/promocje.php
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Ogłoszenia

Szukam biznesowego Kierownika Projektu na 1,5 roku pracy od zaraz w Warszawie w zespole procesów finansowych shared services dużej korporacji.

Wymagania: 4 letnie doświadczenie, praktyczna znajomość procesów zakupowych i finansowych, obsługiwanych przez SAP (MM,FI,integracja), angielski, komunikacja.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w dniach 24, 25, 29, 30, 31 maja oraz 4 i 5 czerwca 2012 roku.
Kasia Maciałek

Kasia Maciałek Idź przez życie
tak,aby ślady Twoich
stóp przetrwały Cię

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Pobierz Darmowe Materiały Dla Studentów!


Trzech certyfikowanych trenerów, trzy indywidualne podejścia do tematu i mnóstwo doświadczenia oraz praktyki. Wszystko w postaci nagrań wideo i raportu. Kliknij i zaznacz zapis już teraz!

Kliknij tutaj: http://mkbe.pl/a/go/sesja
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Zmiany w kodeksie morskim - obowiązek ubezpieczenia w transporcie morskim.

Zapraszamy do zapoznania się z komentarzem naszego biura brokerskiego. Na stronie dodatkowo znajdziecie Państwo teksty projektów ustaw i rozporządzeń oraz uzasadnienie Rady Ministrów i Ministerstwa Transportu do wprowadzanych zmian.

http://hr.com.pl/aktualnosci/news-20120508-1112/
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szkolenie Supersprzedawca - poziom złoty

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.
To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!

Program szkolenia

* Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
* Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
* Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu*
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%


Obrazek


Lokalizacja: Warszawa
Termin: 16-17 czerwca 2012, 10:00 – 18:00

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Zapisy i dodatkowe informacje na http://www.progresspartner.pl/promocje.php
Małgorzata K.

Małgorzata K. content writting,
reklama, organizaja
eventów

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Serdecznie zapraszam do udziału w najbliższych szkoleniach organizowanych w Bielsku-Białej:

Rachunek przepływów pieniężnych - skąd pochodzi gotówka w twojej firmie?
Bielko-Biała, 11.06.2012 r.

Podróże służbowe-rozliczanie-ewidencja księgowa, aspekty podatkowe, samochód osobowy w firmie
Bielsko-Biała, 18.06.2012 r.

VAT w obrocie międzynarodowym
Bielsko-Biała, 29.06.2012 r.

_____________________

KONTAKT i ZAPISY

Małgorzata Kaczor
malgorzata.kaczor@eurodirect.pl
tel. 32 359 50 18

Adam J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na Warsztat Akredytacyjny FACET5-REKRUTACJA, BUDOWANIE ZESPOŁÓW, COACHING.
Obrazek


PROMOCYJNA CENA!!! wyłącznie dla osób/firm, które powołają się na poniższy kupon. Szczegóły pod podanymi nr telefonów.

Obrazek


LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!!!

Cena obejmuje: obszerne materiały szkoleniowe na temat osobowości człowieka oraz najskuteczniejszych sposobów postępowania z różnego typu ludźmi, test osobowości FACET5, bezpłatne badanie Facet5 dla wybranej osoby, przerwy kawowe, lunch, certyfikat akredytacyjny uprawniający do korzystania z narzędzia Facet5 w pracy zawodowej, książkę "Magia Rozwoju Talentów”

ZGŁOSZENIA NA WARSZTATY PRZYJMOWANE SĄ WYŁĄCZNIE:
pod nr tel.: 698 656 696 Piotr Sosiński p.sosinski@businesscreator.pl
509 989 234 Olga Sosińska o.sosinska@businesscreator.pl

Zapraszamy do odwiedzenia strony i zapoznania się z możliwościami systemu FACET5:
http://www.businesscreator.pl/produkty.html

Jeżeli chcecie Państwo poznać system zanim zdecydujecie się na warsztat z przyjemnością zaprezentujemy go w siedzibie Państwa firmy. W tym celu prosimy o kontakt za pośrednictwem podanych wyżej numerów telefonów.

SYSTEM FACET5 SKUTECZNIE WSPIERA PROJEKTY:
• Rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej, tworzeniu PROFILU KANDYDATA
• Assessment i Development Centre,
• Rozwoju Pracowników,
• Coachingu,
• Planowania ścieżek karier i planów następstw,
• Motywowania poprzez docenianie indywidualnych różnic,
Rozwoju umiejętności przywódczych,
• Budowania efektywnych zespołów,
• Rozwiązywania konfliktów,
• Doradcze związane z rozwojem karier.

Mamy opisane w systemie role zespołowe Belbina!

Naszymi Partnerami Biznesowymi w Polsce są zarówno specjaliści HR jak i firmy konsultingowe.

Termin warsztatów: 13-14 czerwca, 2012
Miejsce warsztatów: Warszawa
Zuzanna Broszczak

Zuzanna Broszczak Dyrektor
Zarządzający
Francuski Instytut
Zarządzania - pr...

Temat: Ogłoszenia

Francuski Instytut Zarządzania zaprasza na seminarium:
Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem (5 dni) + business plan (1 dzień gratis)
14-19.V.2012 (poniedziałek-sobota)
Prowadzący: Michel Muszynski
W dobie obecnej bezlitosnej walki konkurencyjnej nauczenie się zarządzania strategicznego (od prowadzenia analizy portfelowej począwszy, a na tworzeniu i kierowaniu grup kapitałowych skończywszy) stało się dla dyrekcji i zarządów przedsiębiorstw witalną koniecznością. To seminarium, stanowiące syntezę programu MBA i jednocześnie najwyższy stopień menedżerskiego wtajemniczenia, oparte jest w znacznej mierze na symulacjach komputerowych i analizie wykonalności różnych strategii.
• Strategia produktu, ceny, komunikacji i dystrybucji w optyce rynku, konkurencji i sytuacji wewnętrznej firmy
• Definiowanie cen: yield mmanagement i ceny dynamiczne (symulacja decyzyjna HOTEL)
• Cykl życia produktu jako podstawowy parametr zarządzania strategicznego
• Zarządzanie portfelem produktów: mapy strategiczne i ich zastosowania dla całościowej analizy sytuacji firmy (symulacja STRATEG)
• Modele i ruchy strategiczne a walka z konkurencją (komputerowa symulacja decyzyjna CRUISE)
• Metody wyceny wartości przedsiębiorstw i związane z ich zastosowaniem trudności
• Fuzje, przejęcia i podział firm jako sposoby tworzenia holdingów: mechanizm dźwigni prawnej, podział i łączenie się firm (warsztaty HOLDING, decyzyjny symulator CHAIRMAN)
• Sens i praktyka tworzenia grup kapitałowych: koncentracja kapitału
• Giełda i jej zasady, wycena różnych instrumentów finansowych, strategie giełdowe
• Podejmowanie decyzji menedżerskich w warunkach niepewności ekonomicznej: czynnik ludzki oraz problem „nieomylności” menedżera
• Narzędzia pozwalające zmniejszać ryzyko w biznesie: model decyzyjny, modele matematyczne, analiza hierarchiczna, metody Delphi oraz PERT
• Planowanie scenariuszowe
• Praktyczne wprowadzanie strategii w życie
• Komputerowe warsztaty strategiczne (globalny decyzyjny symulator strategiczny CEO)
• Planowanie finansowe długoterminowe: monoproduktowy business-plan i wieloproduktowy corporate-plan
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji
menedżerskich, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu o mediacje i negocjacje,
wystąpieniach publicznych, zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i
angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna za
opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

Photoshop – grafika rastrowa
TERMINY SZKOLENIA:
-19.05-20.05.2012
-23.06-24.06.2012
CENA ZA SZKOLENIA: 849 zł netto/osoba
Dla każdego uczestnika Tablet graficzny GRATIS!!!

1. Ustawienia strony (przykładowy program)
-Zarządzanie wielkością dokumentu - zmiana proporcji i rozdzielczości
-Kadrowanie
-Przekształcenie
-Interfejs użytkownika i kluczowe preferencje programu (ekran, palety i narzędzia)
-Podstawowe skróty klawiaturowe
2. Zaznaczenia i maski
-Przegląd narzędzi i technik zaznaczania wybranych fragmentów obrazu o różnym stopniu skomplikowania krawędzi
3. Praca na warstwach
-Fotomontaż
-Style warstw
-Maski
4. Ręczna korekcja obrazów cyfrowych
-Korekta jasności i kontrastu, Korekcja barwy, nasycenia
-Praca z krzywymi i poziomami
-Wymiana kolorów
-Konwersja do skali szarości
5. Wprowadzenie do mechanizmu pędzli
6. Praca z tekstem
-Narzędzia typograficzne
7. Filtry i efekty specjalne
-Łączenie technik celem uzyskania pełnej swobody twórczej
8. Zasady przygotowania obrazu do druku
-Omówienie modeli kolorów: CMYK, RGB, Rozdzielczość
9. Przygotowanie obrazu do publikacji elektronicznej

Czas trwania szkolenia: 16 godzin/2 dni

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...
Izabella Oliwia Galon

Izabella Oliwia Galon Human resources -
Ludzie - Firma

Temat: Ogłoszenia

Warsztaty Active Image-Biznesowy wizerunek-aktywność-rozwój osobisty

Kraków 18.05 – 25.05.2012


Obrazek


->Jak robić dobre pierwsze wrażenie ?
->Jak nabrać pewności i otwartości w komunikacji ?
->Jak wyróżnić się z szarego tłumu ?
->Jak wygrać rekrutację ?
->Jak mieć energię kiedy już Ci się nie chce ?

Właśnie.... JAK ?
Poznaj sprawdzone metody->SAWARESu

Oryginalny program warsztatów Active Image został stworzonyspecjalnie dla Ciebie! Ułatwia funkcjonowanie we współczesnym wymagającym świecie. Pomaga sprostać wyzwaniom biznesu. Rozwija pro-aktywność, otwartość i swobodę nawiązywania kontaktów, daje energię do działania i niewymuszoną samodyscyplinę.

Warsztaty Active Image to sensowna inwestycja w siebie ! ZAPRASZAMY :)

KONTAKT: Paula 609 336 929, paula@sawares.eu
ORGANIZATOR: Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju Studentów- SAWARES
DODATKOWE INFORMACJE: ZNAJDZIESZ TUTAJ

Polub nas na FacebookuZostań naszym FANEM

SAWARES- Z nami bliżej do sukcesu !
Anna Salamon (Żółkiewska)

Anna Salamon
(Żółkiewska)
Sales Director
Interdont Support Q
Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na BRUNCH JAKOŚCIOWY!

QSB General Motors i Formel Q Capability Volkswagena.

Już dzisiaj zapraszamy do udziału w organizowanym przez Team Prevent Poland BRUNCHU JAKOŚCIOWYM , podczas którego przedstawimy Państwu nowości w specyficznych wymaganiach klientów grupy Volkswagena oraz GM.

Są to między innymi nowe wydanie QSB (Quality Systems Basics) General Motors. Team Prevent Poland jest zakontraktowanym przez GM usługodawcą na przeprowadzanie szkoleń, jak również warsztatów i audytów z unowocześnionej metodologii QSB, którą przedstawimy w praktycznych aspektach.

Drugim wiodącym tematem będzie nowe wydanie Formel Q Capability grupy Volkswagen, w tym zastosowanie podręcznika VDA 6.3 do przeprowadzania wymaganej od dostawców samooceny.

Brunch odbędzie się 13 czerwca o 11.30 w hotelu Quality Silesian mieszczącego się w Katowicach przy ulicy Szybowcowej 1A, w dogodnej lokalizacji przy autostradzie A4. Przewidywany czas zakończenia spotkania to godzina 15:00.

Zapraszamy Państwa do kontaktu z działem szkoleń Team Prevent Poland i zapoznania się ze szczegółami spotkania!

http://teamprevent.com
Telefon: +48 32 73 38 219
e-mail: szkolenia@teamprevent.com

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkich, poszukujemy programisty ze znajomością Yii - mamy niedokończony projekt i zależy nam na sprawnym i szybkim ukończeniu go.
kontakt na iwona@opron.pl

pozdrawiam :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy do rejestracji na XX edycję BEZPŁATNEJ konferencji EOIF GigaCon, tym razem spotkamy się w Poznaniu w Hotelu Mercure.

Podczas wydarzenia przedstawiciele firm zaprezentują swoje rozwiązania. Będzie to doskonała okazją do zapoznania narzędzi do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Wybrane tematy wykładów:

Wykład inauguracyjny poprowadzi
dr Marcin Kraska (Instytut Logistyki i Magazynowania)

W oczekiwaniu na e-urzędy – jak daleko nam do elektronizacji administracji?

Patryk Zarębski (ATENA Usługi informatyczne i finansowe)

Strategia zarządzania treścią w przedsiębiorstwie

Jarosław Żeliński (IT-Consulting)

Projektowanie wdrożeń systemów obiegu dokumentów, przepływu pracy
i archiwizacji


Marcin Makowski (BeOne)

Elektroniczny Obieg Dokumentów na platformie Alfresco w Polskiej Grupie Farmaceutycznej

Tomasz Grzybkowski (Adwokacka Spółka Partnerska Grzybkowski Guzek Jackowski)

Weksele w codzinnym życiu

Anna Sobczak (PROGMATE Sp. z o.o.)
Zbigniew Stężyński (PROGMATE Sp. z o.o.)


Użyteczność i ergonomia w systemie PROGMATE DOCs

Krzysztof Dobrzyński (IMPAQ)

Pióro cyfrowe w elektronicznym obiegu dokumentów

Marcel Kasprzak (MIS SA)

Procesy biznesowe wspierane internetem - przykład praktycznej implementacji

Wojciech Kroczak (DYSANT Software)

Strategia Jednolitej Platformy Zarządzania Procesami Biznesowymi

Agenda, szczegółowe informacje: http://gigacon.org/eoif_poznan

Bezpłatna rejestracja: http://gigacon.org/eoif_poznan/rejestracja


Obrazek


Firmy zainteresowane promocją na konferencji zapraszam do kontaktu.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!!!

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do