konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatna Konferencja Outsourcing IT GigaCon

24 kwietnia, Hotel Orbis Wrocław


Obrazek

Link do spotkania na Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/konferencja-outsour...

Swoje rozwiązania zaprezentują:
Partnerzy: SII, LGBS
Firma uczestnicząca: OST

Współpraca Merytoryczna:


Obrazek


Obrazek


Obrazek

Link do wydarzenia:

http://gigacon.org/outsourcingIT/wroclaw

BEZPŁATNA REJESTRACJA:

http://gigacon.org/outsourcingIT/wroclaw/rejestracja

Serdecznie zapraszam
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu z cyklu Akademia Testera:
Architektura testów
Trener: Monika Braun
Czas i miejsce szkolenia: 24-25.04.2012r., Warszawa


Jak projektować przypadki testowe dla różnych rodzajów testów z wykorzystaniem różnych technik projektowych?
Jak weryfikować przedstawione przypadki testowe?
Jak tworzyć scenariusze testowe?

Szkolenie pokazujące w praktyczny sposób aspekt dokumentacji testowej i prezentujące techniki projektowania efektywnych przypadków testowych. Przypadek testowy to jeden z najważniejszych dokumentów powstających w fazie testów, a dobrze zaprojektowany ma ogromny wpływ na efektywność testów.
Projektowanie przypadków testowych jest czynnością w ogromnym stopniu twórczą i stanowi niezwykłe wyzwanie intelektualne, warto więc poznać teoretyczną i praktyczną stronę tego zagadnienia.

Szkolenie dostarczy Uczestnikom wiedzy z zakresu:
- Projektowania efektywnych przypadków testowych.
- Parametrów przypadków testowych.
- Zarządzania przypadkami testowymi.

Zadnia praktyczne:
-b Projektowanie przypadków testowych dla różnych rodzajów testów z wykorzystaniem różnych technik projektowych
- Weryfikacja przedstawionych przypadków testowych
- Przeprowadzenie bramek jakości na stworzonych przypadkach testowych
- Zdefiniowanie przykładowych szablonów przypadku testowego
- Tworzenie scenariuszy testowych
- Projektowanie struktury repozytorium przypadków testowych

Czas i forma szkolenia:
2 dni ( 2x8h); godz.9-17
zajęcia prowadzone są w formie wykładu połączonego z warsztatem

Szczegółowy program dostępny na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/architektura...

Przy rejestracji do 16 kwietnia obowiązują ceny promocyjne!!!
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/architektura...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt:
Dorota Iwanicka
tel.22 101 33 46
fax 22 244 25 37
e-mail: dorota.iwanicka@multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Instytut Kształcenia Menadżerów Jakości to jednostka doradczo - szkoleniowa z 10 letnim doświadczeniem, świadcząca usługi w zakresie wdrażania systemów zarządzania opartych o normy ISO oraz nadawania oznaczenia CE, poszukuje samodzielnych konsultantów, trenerów oraz audytorów wewnętrznych pragnących znaleźć stabilizację zawodową oraz stały rozwój swoich kompetencji w ramach programu franczyzowego.

Oferujemy:
- szkolenia teoretyczne i praktyczne,
- uzyskanie doświadczenia jako Projektant Procesów, Audytor, Trener w systemach zarządzania,
- wsparcie merytoryczne w zakresie: usług doradczych, usług wdrożeniowych, audytów, szkoleń,
- markę jednostki doradczej z 10 letnim doświadczeniem,
- klientów do realizacji projektów: doradczych, wdrożeniowych, audytorskich, szkoleniowych,
- możliwość pracy jako audytor w jednostce certyfikującej,

W zakresie realizacji projektu oferujemy:
- produkty dostosowane do potrzeb Klientów,
- bazę wiedzy z zakresu: zarządzania jakością, zarządzania środowiskiem, zarządzania bezpieczeństwem, zarządzania ryzykiem i inne,
- opiekę mentora ze strony Instytutu,
- narzędzia w postaci: rozwiązań technologicznych w zakresie systemów zarządzania, rozwiązania w zakresie zarządzania wiedzą.

Wymagania wobec franczyzobiorcy:

1. Czynne prawo jazdy kat. B oraz samochód osobowy,
2. Laptop lub komputer stacjonarny,
3. Biegła znajomość środowiska MS Office,
3. Znajomość co najmniej dwóch z zagadnień związanych z: ISO 9001, ISO 14001, EMAS, ISO 15189, ISO/IEC 27001, ISO/IEC 17025, ISO/TS 16949, OHSAS 18001, SCC/VCA, oznaczeń CE, inne.
Katarzyna Fremi

Katarzyna Fremi Business Lab Nowy
Świat

Temat: Ogłoszenia

W Business LaB Nowy Świat, od maja zwalnia się ostatnie wolne biuro przeznaczone dla dwóch osób.
Prestiżowa lokalizacja, piękne wnętrze, niepowtarzalna atmosfera.

http://business-lab.pl/

http://www.facebook.com/blabnowyswiat

607 287 806
k.fremi@business-lab.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

E-MARKETING - skuteczne narzędzia pozyskiwania klientów w internecie

ZOBACZ JAKIE TO PROSTE! KLIKNIJ TU
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

ZAPRASZAMY

Szkolenia z Marketingu

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Firma konsultingowo-szkoleniowa INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności, będąca partnerem dla firm w obszarze doradztwa, oferująca wysoką jakość szkoleń, poszukuje kreatywnych osób, posiadających doświadczenie biznesowe (zwłaszcza w obszarach zarządzania projektami), które pod okiem doświadczonych trenerów chcą rozwijać swoje umiejętności szkoleniowe.

Zapraszamy do współpracy osoby, które:
- są kreatywne w działaniu,
- posiadają co najmniej 5 – letnie doświadczenie biznesowe w zakresie zarządzania projektami,
- są z Krakowa (z uwagi na kwestię dyspozycyjności),
- interesują się rozwojem potencjału z zakresu umiejętności miękkich,
- szybko się uczą i chcą się uczyć oraz dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami warsztatów szkoleniowych,
- posiadają łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność efektywnej pracy z grupą,
- wiążą swoją karierę zawodową z branżą szkoleniową.

Oferujemy:
- rozwój oraz możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczenia trenerów INSPIRE,
- podnoszenie kwalifikacji, poprzez udział w licznych szkoleniach,
- możliwość nawiązania współpracy z prężnie rozwijającą się firmą szkoleniową, szczególnie w zakresie projektów szkoleń dedykowanych i otwartych z zakresu sprzedaży.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres rekrutacja@inspire-szkolenia.pl wpisując w tytule "trener - zarządzanie projektami".

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.plAleksandra Zemanek edytował(a) ten post dnia 18.04.12 o godzinie 08:56
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Firma konsultingowo-szkoleniowa INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności, będąca partnerem dla firm w obszarze doradztwa, oferująca wysoką jakość szkoleń, poszukuje kreatywnych osób, posiadających doświadczenie biznesowe (zwłaszcza w obszarach zarządzania kluczowymi Klientami), które pod okiem doświadczonych trenerów chcą rozwijać swoje umiejętności szkoleniowe.

Zapraszamy do współpracy osoby, które:
- są kreatywne w działaniu,
- posiadają co najmniej 5 – letnie doświadczenie biznesowe w zakresie zarządzania kluczowymi Klientami,
- są z Krakowa (z uwagi na kwestię dyspozycyjności),
- interesują się rozwojem potencjału z zakresu umiejętności miękkich,
- szybko się uczą i chcą się uczyć oraz dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami warsztatów szkoleniowych,
- posiadają łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność efektywnej pracy z grupą,
- wiążą swoją karierę zawodową z branżą szkoleniową.

Oferujemy:
- rozwój oraz możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczenia trenerów INSPIRE,
- podnoszenie kwalifikacji, poprzez udział w licznych szkoleniach,
- możliwość nawiązania współpracy z prężnie rozwijającą się firmą szkoleniową, szczególnie w zakresie projektów szkoleń dedykowanych i otwartych z zakresu sprzedaży.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres rekrutacja@inspire-szkolenia.pl wpisując w tytule "trener - zarządzanie kluczowymi Klientami".

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Firma konsultingowo-szkoleniowa INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności, będąca partnerem dla firm w obszarze doradztwa, oferująca wysoką jakość szkoleń, poszukuje kreatywnych osób, posiadających doświadczenie biznesowe (zwłaszcza w obszarach zarządzania zarządzania marką), które pod okiem doświadczonych trenerów chcą rozwijać swoje umiejętności szkoleniowe.

Zapraszamy do współpracy osoby, które:
- są kreatywne w działaniu,
- posiadają co najmniej 5 – letnie doświadczenie biznesowe w zakresie zarządzania marką,
- są z Krakowa (z uwagi na kwestię dyspozycyjności),
- interesują się rozwojem potencjału z zakresu umiejętności miękkich,
- szybko się uczą i chcą się uczyć oraz dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami warsztatów szkoleniowych,
- posiadają łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność efektywnej pracy z grupą,
- wiążą swoją karierę zawodową z branżą szkoleniową.

Oferujemy:
- rozwój oraz możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczenia trenerów INSPIRE,
- podnoszenie kwalifikacji, poprzez udział w licznych szkoleniach,
- możliwość nawiązania współpracy z prężnie rozwijającą się firmą szkoleniową, szczególnie w zakresie projektów szkoleń dedykowanych i otwartych z zakresu sprzedaży.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres rekrutacja@inspire-szkolenia.pl wpisując w tytule "trener - zarządzanie marką".

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-28.04.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

ABC ergonomii w biurze
TERMINY SZKOLENIA:
-10.05.2012 r.
-24.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Facebook bez tajemnic
TERMINY SZKOLENIA:
-11.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba(PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
Można wybrać dla siebie jeden z prezentów:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMINY SZKOLENIA:
-12-13.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA:21.04-22.04.2012
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Excel 2010
TERMINY SZKOLENIA:
27.04.2012 r.
14.05.2012 r.
25.05.2012 r.
04.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Nowe zasady kontroli urzędów administracji rządowej
TERMIN SZKOLENIA: 14.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA: 19-20.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

CorelDRAW – grafika wektorowa
TERMIN SZKOLENIA: 09-10.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 700 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Adobe Flash poziom podstawowy
TERMINY SZKOLENIA:
-02-03.06.2012 r.
-30-01.07.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 699 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzyma książkę o tematyce Adobe Flash GRATIS!
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...
Magdalena Tadra

Magdalena Tadra Właściciel, Dyrektor
Zarządzający

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


SZANOWNI PAŃSTWO,

Centrum Szkoleń Twardych zaprasza Państwa do udziału w cyklu szkoleń dotyczących metodologii LEAN MANUFACTURING.
Przygotowaliśmy dla Państwa na najbliższe półrocze następujące tematy/narzędzia szkoleniowe w ramach tzw. Akademii Lean:

12-13.05.2012r. – Kaizen
26-27.05.2012r. – Just In Time/Kanban
23-24.06.2012r. – VSM
01-02.09.2012r. – SMED
22-23.09.2012r. – TPM
13-14.10.2012r. – TQM
27-28.10.2012r. – Six Sigma

Szczegółowe informacje mogą Państwo otrzymać od naszych konsultantów oraz na stronie internetowej http://www.szkoleniatwarde.pl

ZAPRASZAMY !!!

Kontakt

e-mail: biuro@szkoleniatwarde.pl

tel. +48 32 445 38 38
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia


Obrazek




Obrazek


JAK PRZYGOTOWAĆ BRIEF KREATYWNY – całodniowe warsztaty

30 maja (środa), Warszawa, ul. Wilcza 9.
------------------------------
Chcesz przygotować skuteczną reklamę? Potrzebujesz briefu kreatywnego. Skuteczna reklama powstaje w oparciu o:
- dobre rozpoznanie odbiorcy i rynku,
- przemyślaną strategię,
- a dopiero później - w oparciu o świetne pomysły.

Dobrze napisany brief kreatywny to kwintesencja dwóch pierwszych z powyższych podpunktów i inspirujący punkt wyjścia do trzeciego - tworzenia pomysłów. Dlatego praca bez briefu jest, jak jazda bez świateł w gęstej mgle. To proszenie się o kłopoty.

Podczas tego szkolenia przećwiczysz cały proces - samodzielnie, krok po kroku przygotujesz brief kreatywny: 

- przeprowadzisz analizę komunikatów reklamowych konkurencji,
- zdefiniujesz i przedstawisz odbiorcę docelowego za pomocą narzędzia "moodboard",
- poszukasz insightów i określisz, czy mają one potencjał marketingowy,
- zbudujesz obietnicę i określisz jej uzasadnienie,
- podejmiesz decyzję dotyczącą tonu komunikacji,
- ustalisz, jakimi narzędziami i instrumentami promocji dotrzeć do odbiorcy.


______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

- Pracownik działu marketingu, promocji, reklamy odpowiedzialny za planowanie i tworzenie komunikatów reklamowych w firmie.
- Pracownik agencji reklamowej, piszący briefy kreatywne.
- Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji reklamowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

OPOWIEDZ O SWOIM PRODUKCIE

JAKI JEST TWÓJ PROBLEM MARKETINGOWY

TWOI KONKURENCI - KIM SĄ, JAK SIĘ REKLAMUJĄ, CO MÓWIĄ, CZYM TO UZASADNIAJĄ?

ODBIORCA DOCELOWY - KIM JEST, CO O TOBIE WIE, CO O TOBIE MYŚLI, CZEGO O NIM NIE WIESZ?

Skąd czerpać informacje?

Wykorzystanie moodboardu

CONSUMER INSIGHT - CO SIEDZI W GŁOWIE (I W SERCU) KONSUMENTA?

Co to jest insight?

3 główne źródła insightów - jak z nich korzystać?

Jak sprawdzić, czy insight "jest dobry" (czyli czy ma potencjał marketingowy)?

CELE: KOMUNIKACYJNE I MARKETINGOWE

OBIETNICA

Jak sformułować obietnicę?

Co obiecywać?

Co może być punktem wyjścia do zbudowania obietnicy?

Źródła atrakcyjności

Co zrobić, jeśli chcesz obiecać więcej, niż jedną rzecz?

UZASADNIENIE OBIETNICY (REASON TO BELIEVE)

TON KOMUNIKACJI

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 30 maja 2012 (środa)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 825 zł NETTO (+23% VAT).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/jak_przygo...
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia

Już 11.05.2012 możesz poznać Tajemnice Skutecznego Telemarketingu

chcesz wiedzieć:

jak wyznaczać cel główny i cele pomocnicze w rozmowie telefonicznej,

czym jest dynamika rozmowy telefonicznej, jak ją rozpoznać w trakcie rozmowy i wykorzystać tworząc skrypty,

kiedy w rozmowie pojawiają się punkty kulminacyjne spowodowane wzrostem napięcie pomiędzy Tobą, a Twoim Klientem i jak w tedy sobie radzić by osiągnąć zamierzony cel,

co jeszcze decyduje o Twoim sukcesie,

zapisz się na szkolenie:


Obrazek


Tajemnice Skutecznego Telemarketingu 11.05.2012

wybierz promocje
Artur Szampera

Artur Szampera Doradca. Negocjator.
Właściciel.

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Firma działająca 8 lat na rynku, specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze firm i nie tylko...


Szukasz samochodu? Nowego? Używanego? Posiadamy dostęp do wszystkich marek samochodów nowych oraz używanych, poleasingowych i powindykacyjnych. Zapytaj o ofertę!

Leasing,
Kredyt,
Ubezpieczenia,
Windykacja,
Faktoring.

więcej na: http://artur-szampera.eu

Zapraszamy!
Adrian N.

Adrian N. szkoleniowiec

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatne szkolenie z inwestowania dla Ciebie


"Jak najszybciej dojdziesz do stałych zysków z inwestowania/tradingu? Program krok po kroku"

W ramach pierwszego ogólnopolskiego badania "Super Trader 2012" udostępniamy bezpłatne, ponad czterogodzinne szkolenie z inwestowania.

Odpowiedzi nie zajmą Ci dłużej niż kwadrans, a w zamian otrzymasz bezpłatny dostęp do szkolenia (online) i dłuższego projektu uczącego inwestowania z sukcesem:

Szkolenie będzie zawierać między innymi:

Jak najszybciej dojdziesz do stałych, dużych zysków z inwestowania /tradingu? Wyniki badań, rzut oka na całość programu:

• Jak wygląda ścieżka sukcesu, tych, którym sie udało.
• Pięć elementów sukcesu w tradingu
• Cztery etapy rozwoju – do poziomu eksperta.
• Nowy model, przyśpieszonego rozwoju: najszybsza ścieżka do • gotówki.

Dlaczego tradycyjny model nauki systemów i inwestowania działa przeciwko Tobie?

• Problemy z systemami: Dlaczego 95% inwestorów/traderów traci • pierwsze depozyty i co z tym zrobić?
• Problemy z know-how.
• Problemy z zarządzaniem ryzykiem.
• Problemy z psychologią tradingu.
• Najszybsza droga do Twojego sukcesu w tradingu, droga • wymagająca najmniej pracy:

Pięć elementów sukcesu w inwestowaniu/tradingu. Nowo odkryty, brakujący element sukcesu.

• Cztery etapy Twojego rozwoju tradera. Twój cel: poziom eksperta • tak szybko jak to możliwe i .. na skróty.
• Jak uczysz się najszybciej? Co wybrać z dostępnych opcji?
• Darmowa edukacja – jak ją wykorzystać, jak ją ulepszyć i • czy w ogóle ma to sens?
• Co przyśpiesza rozwój i co go opóźnia?
• Program działania krok po kroku.

Mental Management, zaawansowana postać „psychologii tradingu”

• Najlepsza ścieżka: najlepsze nastawienie: aktywne a nie • pasywne
• „Trading in the zone”: czym dokładnie jest „zona” w • której pracują najlepsi traderzy?
• Sześć ukrytych poziomów „zony”.
• Jak najszybciej nauczysz się dyscypliny?
• Dwa rodzaje dyscypliny w tradingu: tradycyjne podejście do • dyscypliny, uczone przez większość „guru tradingu” szkodzi.
• Trading bez stresu: dwa rodzaje stresu i sposoby postępowania z • nimi.

Najlepsze, najskuteczniejsze systemy. Czym naprawdę jest system?

• Esencja tradingu najlepszych: HQ trade.
• Dwa rodzaje systemów, którymi można zarabiać.
• Tradycyjne systemy, tradycyjnie uczone odchodzą powoli w • przeszłość.
• Elementy najskuteczniejszych systemów: część wspólna.

Co powinieneś wiedzieć o zarządzaniu kapitałem i ryzykiem i dlaczego są one kluczem do długofalowych, bardzo dużych zysków.

• Nowoczesne podejście do zarządzania kapitałem: ochrona • psychiki i komfort tradingu.
• Dwie fazy zarządzania kapitałem.
• Money Management dla początkujących i zaawansowanych.
• Money Management dla robotów: specyfika jazdy na maksa.
• Risk management: rodzaje ryzyka i środki zapobiegawcze.

Kliknij tutaj:

http://111.pl

Poinformuj znajomych zainteresowanych inwestowaniem na giełdzie/Forexie o tym bezpłatnym szkoleniu.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Domena kredyty.com na sprzedaż.

Witam
Reprezentowana przeze mnie spółka ma do sprzedaży domenę kredyty.com. Oferty na priv.
pozdrawiam
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia


Obrazek




Obrazek


KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

 UWAGA: wprowadzamy możliwość dostosowania programu w pewnym zakresie do zgłaszanych potrzeb uczestników (nawet w szkolaniu otwartym!). Chcesz przećwiczyć i poznać konkretne, interesujące Cię zagadnienia? Podaj je na formularzu zgłoszenia na to szkolenie. 


Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...

________________________
PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Co i jak obiecywać w reklamie?

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.).

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
_____________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

_____________________________________

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
_____________________________________

INFO
Termin: 11-12 czerwca 2012 (pn.-wt.)
Miejsce: 00-538 Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
Masz pytanie: zadzwoń: 504 17 90 65 – Adrian Tomaszewski

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html


Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Jak przygotować brief kreatywny (30 maja, Warszawa)
* Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słów (18-19 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia komputerowe:

Adobe Flash – poziom podstawowy
Książka Adobe Flash dla każdego uczestnika GRATIS!

TERMINY SZKOLENIA:
-02-03.06.2012 r.
-30-01.07.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 699 zł netto/osoba

Program szkolenia Adobe Flash – poziom podstawowy:

1.Omówienie interfejsu programu
2.Ustawienia dokumentu
3.Omówienie i zastosowanie różnych rodzajów animacji
4.Omówienie obiektów używanych w poszczególnych rodzajach animacji
5.Omówienie i zastosowanie warstw
6.Publikacja animacji
7.Umieszczanie animacji na stronach WWW
8.Praca z tekstem - rodzaje tekstu
9.Zastosowanie przycisków
10.Podstawowa składnia języka ActionScript
11.Dopisywanie skryptów

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

Zarządzanie Marką. Zapraszamy brand menedżerów. Poznaj sposoby budowania przewagi konkurencyjnej.

http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/zarzadzani...

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do