Adam Karczerski
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Jesteśmy Grupą doświadczonych entuzjastów biznesu działających w branży rozwoju Przedsiębiorców i ich Firm. Dajemy im szansę rozwoju do poziomu, do którego aspirują.
Dziedziny, w których poruszamy się najsprawniej:
zarządzanie strategiczne,
zarządzanie marketingiem i sprzedażą,
optymalizacja procesów biznesowych,
restrukturyzacja firm,
finansowanie biznesu.
Więcej informacji: http://grupamartos.pl
info@martos.pl
Dominik
Adamski
Trener,
PMO-Institute
Temat: Ogłoszenia
Szkolenie „Project Portfolio Management– budowa i zarządzanie portfelem projektów”Jeśli poszukujesz wiedzy na temat:
- aktualnych trendów w zarządzania portfelem projektów i programów
- najważniejszych faz cyklu zarządzania portfelem projektów
- budowy i roli PMO w organizacji
- dobrych praktyk w realizacji portfela projektów
Uzyskasz ją na szkoleniu: „Project Portfolio Management – budowa i zarządzanie portfelem projektów”
Jest to niepowtarzalna szansa dla właścicieli, prezesów i dyrektorów firm, kadry zarządzającej marketingiem i sprzedażą, planistów, product managerów, key account managerów na uzyskanie:
- poprawy efektywności finansowej projektów,
- redukcja liczby projektów zakończonych niepowodzeniem ,
- stworzenie metryk efektywności
Szczegóły:
http://pmo-institute.pl/index.php/szkolenia/xpert/ppm....
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Jestem potencjalnym Inwestorem byłym wieloletnim managerem, poszukuję działającego perspektywicznego biznesu do kupienia lub przejęcia. Z racji moich doświadczeń i wiedzy jestem zainteresowany : nieruchomościami komercyjnymi jak : galerie handlowe,biurowce, hotele oraz zakłady produkcyjne /branże do ustalenia z zainteresowanymi /.Istotnym elementem jest, aby biznes był w stanie obsłużyć zaciągnięte finansowanie na jego zakup .Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy
marek.meczynski@gmail.com
lub telefoniczny 698 977 609
Wojtek Ł. ......
Temat: Ogłoszenia
Jeżeli chcesz sprawdzić jak na ciebie działa przekaz podprogowy wejdź na FBi obejrzyj Multimedialny Katalog Szkoleń na Marzec 2012 – ten umieszczony 28 lutego :)Artur Cebulski Manager, SolidCoin
Temat: Ogłoszenia
SolidCoin to drugi z wiodących na świecie środków płatniczych określanych jako kryptowaluty.Pierwowzór Bitcoin okazał się pełen błędów i niedopatrzeń, które umożliwiają przejęcie kontroli
nad siecią i kradzież zgromadzonych przez użytkowników środków. W swoim najlepszym okresie 1 btc był warto 30 dolarów amerykańskich. Dziś cena ta oscyluje w granicach 4 dolarów. SolidCoin to
alternatywa - odgórnie zarządzana przez osoby znające mechanizmy sieci i języki programowania.
Pełen innowacyjności projekt jest ciągle rozwijany - zarówno przez twórców jak i przez osoby
skupione wokół społeczności. Co miesiąc pojawiają się aktualizacje. Sieć jest bardzo dobrze
zabezpieczona i wyeliminowała wiele problemów, z którymi boryka się BitCoin (którego rozwój
stanął obecnie w miejscu). Program SolidCoin jest obecnie najbezpieczeniejszą i najbardziej
stabilną kryptowalutą. Wokół projektu powstaje infrastruktura budowana przez użytkowników -
serwisy wymiany, strony akceptujące SolidCoin jako środek płatności. Trwają prace nad
przystosowaniem SolidCoin jako narzędzia handlu, umożliwiającego szybkie transakcje i prawie
natychmiastowe wpłaty/wypłaty pomiędzy użytkownikami.
Ale na czym tu właściwie zarabiać?
Sieć poprzez wykorzystanie mocy obliczeniowej kart graficznych i procesorów generuje nowe zasoby
w postaci monet. Wśród użytkowników nazywa się to "miningiem" czyli wydobyciem. Klient SolidCoin posiada wbudowany program umożliwiający wydobywanie monet. Im większa moc sieci (użytkowników) tym większa trudność wydobycia.
W przeciwieństwie do BitCoina, gdzie poziom trudności jest dziś bardzo wysoki i bez inwestycji
kilku tysięcy złotych w sprzęt GPU praktycznie nieopłacalny, SolidCoin umożliwia względnie łatwe
wygenerowanie monet. Również jego cena na rynku walutowym pozostaje na dość niskim poziomie,
przez co kupno nowych środków okazuje się dziś krokiem bardzo trafionym.
BitCoin posiada proces generowania monet oparty tylko i wyłącznie o siłę sieci. Brak
jakiegokolwiek trwałego, realnego dobra, które mogłoby zdefiniować jego wartość. Jest ona ceną
umową. Spekulacją pomiędzy tymi, którzy chcą kupić, a tymi, którzy chcą sprzedać. Stąd 30 dolarów szybko zmieniło się w 4 dolary.
SolidCoin i temu wychodzi na przeciw. Ostatnio mechanizm wydobycia został zmieniony i na
wygenerowanie 1 monety SC potrzeba mocy energii elektrycznej wartej 1 dolara. Oznacza to, że
rynek będzie dążył do ustalenia minimalnej ceny za jedną monetę na poziomie 1 dolara
amerykańskiego. Ruch ten był niezbędny, by po przystosowaniu klienta pod handel rozpocząć
negocjacje z dużymi firmami i umożliwienie globalnych płatności w sieci walutą jaką jest
SolidCoin.
Obecnie na rynku wciąż jest wiele zasobów, które można kupić za cenę dużo niższą niż 1 dolar.
Sytuacja ta będzie trwała jeszcze pewien czas, natomiast nie utrzyma się wiecznie. Twórcy
zarzekają się, że dążą do ustabilizowania wartości 1 monety w przedziale pomiędzy 5-10 dolarami.
Na przestrzeni 4 ostatnich miesięcy zainwestowałem w projekt 6000 pln. Dziś moje środki są warte
ponad 18.000 pln. W szczytowym momencie, kiedy cena na krótki czas podskoczyła do wyższej
wartości - miałem 35.000 pln.
Zachęcam wszystkich do zapoznania się z projektem.
Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie projektu:
http://solidcoin.info/pl/index.html - polska wersja oficjalnej strony projektu.
Agnieszka P. koordynator
Temat: Ogłoszenia
Jeżeli chcesz sprawdzić jak na Ciebie działa przekaz podprogowy wejdź na FB i obejrzyj Multimedialny Katalog Szkoleń na Marzec 2012 – ten umieszczony 28 lutego :)Uwaga!!! Film tylko dla odważnych, zawiera przekaz podprogowy :) Oglądasz na własną odpowiedzialność!!!
zapraszam :)
i jak już nas odwiedzisz Kliknij Lubię to dla naszej strony :)
Arletta Daniluk
Alina Nowaczyk edukacja ekonomiczna
Temat: Ogłoszenia
Obóz letni SMART&RICH KIDMądre Bogate Dziecko
Boszkowo, 01-11. 08. 2012
Jak pomóc dziecku, by było nie tylko mądre, ale i bogate?
Jak zmotywować je do nauki języka angielskiego?
Dlaczego język angielski jest tak bardzo potrzebny w biznesie?
Możesz zacząć od obozu letniego, który dla Was przygotowaliśmy.
Dla kogo:
Dla dzieci w wieku 8-14 lat (po I klasie gimnazjum)
Dla tych, którzy mają poczucie humoru, otwartą głowę, zapał i chęci, by się dobrze bawić, a także zdobywać nowe doświadczenia.
Dla młodych zdobywców, odkrywców i szczęśliwych ludzi, którzy kreują swą przyszłość i potrafią brać z życia, to co najlepsze.
Cele obozu:
Wypoczynek w aktywnym kontakcie z przyrodą
Przyswajanie języka angielskiego podczas zabawy
Poznanie nowych zabaw i gier edukacyjnych
Kształcenie podstaw inteligencji finansowej
ZOBACZ SZCZEGÓŁY: http://alinanowaczyk.com/oboz_2012/richkid.htm
Monika Walczak Partner Zarządzający
Temat: Ogłoszenia
Stare przysłowie mówi: jak Cię widzą tak Cię piszą.Zadbaj więc o swój zawodowy wizerunek.
Oferujemy serię profesjonalnych, wizerunkowych zdjęć, dzięki którym będziesz mogła zaprezentować się swoim kontrahentom, klientom czy też potencjalnym inwestorom.
Od dziś na http://okazik.pl (http://tiny.pl/hpxbn) możesz kupić profesjonalną sesję zdjęciową dla wszystkich, którzy kształtują swój zawodowy wizerunek.
Uwaga:
Zdjęcia możesz wykorzystać na stronie www, portfolio, cv, w katalogach czy ulotkach ponieważ przekazujemy Ci prawa autorskie do używania ich na wszystkich polach eksploatacji.
Serdecznie zapraszamy!
Zadzwoń do nas:
biuro@dorotawalczak.pl
Wojciech
D.
Inicjator, Rewolucja
w Edukacji
Temat: Ogłoszenia
WARSAW INNOVATION SUMMIT 2012Wygrywające modele biznesu
Warszawa, 29 marca 2012
Zmieniaj świat.
Dołącz do 100 polskich wizjonerów biznesu.
Świat zmienia się na naszych oczach. Stare sposoby działania się wyczerpują.
Co musimy zrobić, by przetrwać trudne czasy?
Jakie modele biznesu pozwolą nam wygrywać w przyszłości?
Zapraszamy na konferencję Warsaw Innovation Summit z udziałem Alexa Osterwaldera, autorem światowego bestselleru Business Model Generation
Będzie to wyjątkowe spotkanie liderów ze świata korporacji, przedsiębiorców i innowatorów społecznych, którzy strategicznie patrzą w przyszłość. Po raz pierwszy w Polsce w jednej sali spotkają się osoby, które zarządzają największymi firmami w Polsce, liderzy NGO i przedsiębiorcy tworzący najbardziej obiecujące polskie startupy.
Wierzymy, że inspirujące środowisko i praktyczne narzędzia, przedstawione przez autora jednej z najbardziej gorących koncepcji w świecie zarządzania, pomogą każdemu z nas wyjść z pomysłami, które zmienią świat wokół nas.
Najważniejsze pytania dla strategów i innowatorów biznesu:
- Jak uzyskać przewagę konkurencyjną i pobudzić wzrost firmy?
- Jak wybrać model biznesowy dla nowej firmy lub organizacji?
- Jakie są trendy? Jakie sposoby zarabiania będą wypierać stare w poszczególnych branżach?
- Jaki model biznesu wybrać, by zwiększyć skalę działania i podbić globalne rynki?
- Jak przejść od starego modelu do nowego?
W programie:
- Kilka godzin inspirujących prezentacji i warsztatowej pracy liderów przy stolikach z narzędziami strategicznymi Alexa Osterwaldera
- Przykłady z Polski i ze świata
- Panel dyskusyjny o tym jak wprowadzać nowe modele biznesu w wielkiej korporacji, małej firmie rodzinnej i jak wybrać właściwy model biznesu dla startupu, z udziałem m.in. twórcy mBanku Sławomira Lachowskiego oraz szefa Google Polska, Artura Waliszewskiego
Korzyści:
- Poświęć jeden dzień roku na myślenie o przyszłości swojej organizacji
- Posłuchaj inspirujących prezentacji - historii sukcesów oraz porażek modeli biznesowych
- Poznaj i wykorzystaj praktyczne narzędzia, które możesz natychmiast wykorzystać do pracy nad strategią swojej firmy
- Nawiąż cenne relacje z liderami z innych firm i organizacji podczas sesji warsztatowej
Zarejestruj się już dziś!
http://www.warsawinnovationsummit.pl
Liczba miejsc ograniczona.
--
Promocja: dla użytkowników Goldenline, rejestrując się do 15 marca, możesz uczestniczyć w Warsaw Innovation Summit ze zniżką w wysokości 500 pln!
Podczas rejestracji wykorzystaj kod: BMGEN21
--
Dołącz do spotkania na Goldenline:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsaw-innovation-s...
Aleksandra
D.
Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...
Temat: Ogłoszenia
Firma konsultingowo-szkoleniowa INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności, będąca partnerem dla firm w obszarze doradztwa, oferująca wysoką jakość szkoleń, poszukuje kreatywnych osób, posiadających doświadczenie biznesowe (zwłaszcza w obszarze negocjacji), które pod okiem doświadczonych trenerów chcą rozwijać swoje umiejętności szkoleniowe.
Zapraszamy do współpracy osoby, które:
- są kreatywne w działaniu,
- posiadają co najmniej 3 – letnie doświadczenie biznesowe na stanowisku handlowca lub zakupowca oraz odnosiły sukcesy w aktywnych negocjacjach,
- są z Krakowa (z uwagi na kwestię dyspozycyjności),
- interesują się rozwojem potencjału z zakresu umiejętności miękkich,
- szybko się uczą i chcą się uczyć oraz dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami warsztatów szkoleniowych,
- posiadają łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność efektywnej pracy z grupą,
- wiążą swoją karierę zawodową z branżą szkoleniową.
Oferujemy:
- rozwój oraz możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczenia trenerów INSPIRE,
- podnoszenie kwalifikacji, poprzez udział w licznych szkoleniach,
- możliwość nawiązania współpracy z prężnie rozwijającą się firmą szkoleniową, szczególnie w zakresie projektów szkoleń dedykowanych i otwartych z zakresu negocjacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres rekrutacja@inspire-szkolenia.pl wpisując w tytule "trener - negocjacje".
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).
INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Aleksandra
D.
Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...
Temat: Ogłoszenia
Firma konsultingowo-szkoleniowa INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności, będąca partnerem dla firm w obszarze doradztwa, oferująca wysoką jakość szkoleń, poszukuje kreatywnych osób, posiadających doświadczenie biznesowe (zwłaszcza w obszarach zarządzania sprzedażą), które pod okiem doświadczonych trenerów chcą rozwijać swoje umiejętności szkoleniowe.
Zapraszamy do współpracy osoby, które:
- są kreatywne w działaniu,
- posiadają co najmniej 3 – letnie doświadczenie biznesowe w zakresie zarządzania sprzedażą,
- są z Krakowa (z uwagi na kwestię dyspozycyjności),
- interesują się rozwojem potencjału z zakresu umiejętności miękkich,
- szybko się uczą i chcą się uczyć oraz dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami warsztatów szkoleniowych,
- posiadają łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność efektywnej pracy z grupą,
- wiążą swoją karierę zawodową z branżą szkoleniową.
Oferujemy:
- rozwój oraz możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczenia trenerów INSPIRE,
- podnoszenie kwalifikacji, poprzez udział w licznych szkoleniach,
- możliwość nawiązania współpracy z prężnie rozwijającą się firmą szkoleniową, szczególnie w zakresie projektów szkoleń dedykowanych i otwartych z zakresu sprzedaży.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres rekrutacja@inspire-szkolenia.pl wpisując w tytule "trener - sprzedaż".
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).
INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Agata
H.
specjalista ds
zarządzania
projektami, trener,
psycholog
Temat: Ogłoszenia
Zapraszam do udziału w cyklu szkoleniowym:„Za-INVEST-uj w kompetentną kadrę menadżerską”
Cykl kierujemy do managerów każdego szczebla, którzy są zainteresowani rozwijaniem swoich kompetencji managerskich
Firma PRIME INVEST już od 1995 roku zapewnia swoim klientom wsparcie profesjonalnych doradców, którzy analizują rzeczywiste potrzeby Klienta i proponują najkorzystniejsze rozwiązania.
Nasza oferta szkoleniowa łączy profity płynące z przeszkolenia personelu z indywidualnym couchingiem biznesowym. Nie proponujemy jedynie kolejnego szkolenia – proponujemy receptę na zwiększenie efektywności Firmy.
Chcąc zapewnić jak najwyższą jakość naszych szkoleń, współpracujemy jedynie z najwybitniejszymi wykładowcami. Szkolenia prowadzone są przez specjalistów mających wieloletnie doświadczenie praktyczne w danym temacie oraz wiedzę teoretyczną. Pozwala to na stworzenie kompleksowego programu, niejako „szytego na miarę” dla Państwa firmy.
Z tego powodu kładziemy bardzo duży nacisk na analizę Państwa potrzeb szkoleniowych oraz wysłuchanie wszelkich sugestii.
Zajęcia są prowadzone aktywnymi metodami warsztatowymi, dzięki czemu uczestnicy po udziale w szkoleniu zyskują nie tylko wiedzę, ale także praktyczne kompetencje zarządzania zespołem.
PROGRAM SZKOLEŃ
Moduł 1 - Ja jako Manager (2 dni)
1. Skuteczne działanie
- Wyznaczanie celów
- Zaangażowanie zespołu do realizacji wyznaczonych celów
- Egzekwowanie rezultatów od pracownika
2. Wystąpienia publiczne w mojej firmie – jak sobie z nimi radzić?
- jak w sposób jasny i motywujący przemawiać na zebraniach
- prowadzenie spotkań i zebrań
3. Dobry zespół zadaniowy jako podstaw efektywnej pracy
- Role pracowników w zespole – zdiagnozowanie i wykorzystanie ich mocnych stron
- Konstruktywny feedback sprzyjający kształtowaniu odpowiedzialności pracownika za firmę i jego rozwojowi zawodowemu
Moduł 2 - Komunikacja w zespole (2 dni)
1. Zasady efektywnej komunikacji
- komunikacja werbalna i niewerbalna
- komunikat Ja
- bariery komunikacyjne i ich wpływ na efektywne porozumiewanie się w zespole
2. Asertywność
- O to znaczy być asertywnym?
- Zachowania: asertywne - agresywne - uległe
- Asertywne przekazywanie ocen, krytyki
- Wyrażanie opinii, obrona swoich przekonań – ćwiczenia
Moduł 3 Konflikty w zespole - jak możemy sobie z nimi radzić? (2 dni)
- Czym jest konflikt?
- Jakie są przyczyny konfliktu: osobowe, społeczne, organizacyjne
- Rodzaje konfliktu i sposoby ich rozwiązywania
- Osobowościowe style reagowania na konflikt
Moduł 4 - Moja motywacja, czyli jak osiągnąć satysfakcję z wykonywanej pracy
- Autodiagnoza postaw i wartości
- Definicja motywacji i jej rodzaje
- Demotywatory i motywatory w pracy
- Co mnie motywuje ? - sposoby na zwiększenie efektywności pracy
Moduł 5 - Prawo pracy dla menadżera
- Stosunek pracy(nawiązanie stosunku pracy, zmiana i rozwiązanie stosunku pracy)
- Pierwszy dzień w pracy – jakich formalności należy dopilnować
- Komunikacja z pracownikiem
- Karanie i nagradzanie pracowników
- Dyskryminacja i mobbing w pracy kierownika
- Czas pracy i jego ewidencjonowanie
- Odpowiedzialność materialna pracowników
MIEJSCE SZKOLEŃ:
Zależnie od preferencji, oferujemy dostęp do sal szkoleniowych w naszej siedzibie lub przeprowadzenie szkolenia w siedzibie Klienta. Na specjalne życzenie organizujemy także cykl w formule wyjazdowej, zapewniając pobyt w wybranym Ośrodku Szkoleniowym
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 10 dni szkoleniowych
TERMIN SZKOLENIA: do uzgodnienia
CENA : do uzgodnienia, zależnie od miejsca szkolenia i ilości osób w grupie
Cena obejmuje:
• Zajęcia szkoleniowe
• Materiały dydaktyczne w formie papierowej
• Serwis kawowy
• Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
Osoby zainteresowane proszę o kontakt pod adresem e-mail: a.hermanowicz@primeinvest.pl
Łukasz
Czech Mba Pmp
Project & Portfolio
Management
consultant
Temat: Ogłoszenia
Ankieta dla uczestników szkoleń, trenerów i osób podejmujących decyzje o wyborze szkoleń - czytnik ebooków w prezencieCześć,
zapraszam do wypełnienia ankiet dla uczestników szkoleń, trenerów i osób podejmujących decyzje o wyborze szkoleń na potrzeby nowej inicjatywy.
Losowo wybrana osoba, która udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania i poda swój adres email, otrzyma czytnik e-booków Vedia K4 (http://www.vedia.pl/product,16.html).
Każda osoba może wypełnić po 1 ankiecie w każdej kategorii. Ankiety można wypełniać do 23.03.2012.
Ankieta dla uczestnika szkoleń
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dD...
Ankieta dla osób podejmujących decyzje o wyborze szkoleń w firmie
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dD...
Ankieta dla trenera
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE...
Pozdrawiam
Łukasz Czech
Krzysztof
Aleksandrowicz
Ciągle szukam nowych
wyzwań...
Temat: Ogłoszenia
WitamWdrażam międzynarodowy program biznesowy Cashback. Poszukuję do współpracy przedsiębiorczych, poważnych i otwartych na nowości ekonomiczne osób, które przyczynią się do zbudowania infrastruktury i promowania systemu pod przyszłe zakupy klienta masowego. Jeżeli szukasz wyzwania w życiu i interesuje Cię dodatkowe źródło dochodu, bądź w przyszłości pasywność dochodu, proszę o kontakt.
W Europie program biznesowy z powodzeniem działa od 9 lat, w Polsce od 4 lat. Na ten moment firma rozwija się w kilkudziesięciu krajach na całym świecie, jak również nowe rynki są w przygotowaniu.
Program ten kojarzy klientów (konsumentów) z jednej strony i partnerów handlowych (producentów). Jesteśmy pośrednikiem - skupiamy się na pomnażaniu obrotów zrzeszonym firmom. Na dzień dzisiejszy w Polsce, umowy podpisane są z ponad 750 firmami (w tym największe sieci handlowe) i szukamy kolejnych. Partner biznesowy może mieć udział w tych obrotach.
Na tym etapie poszukuję osób, które mogłyby się przyczynić do budowy systemu zakupowego pod przyszłą ogólnopolską kampanie reklamową i masową rejestracje klienta. Partner, który pomoże w rozbudowie będzie czerpał dywidendy z tytułu wykonania pracy przy tym programie (z klienta-konsumenta).
Pomagam ludziom dorastać, żeby stali się silniejsi, bardziej kompetentni i zmotywowani, bo najważniejsza jest zmiana myślenia.
Zainteresowanych, proszę o kontakt.
Tel.: 506 956 586
E-mail: aleksk@aleksk.pl
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Warsaw Innovation Summit 2012 - 29th of March"For business leaders in Warsaw: One of the hottest management gurus, Alex Osterwalder, author of "Business Model Generation" will be a holding a workshop at the Warsaw Innovation Summit on March 29th.
This week Warsaw Entertain has a special deal for those interested.
Please email: warsaw.entertain@gmail.com
to be given a special code for a 1000 PLN discount to enter while registrating.
Please take a look at the registration page here:
http://warsawinnovationsummit.pl/
and email me to get the details.
Thank you very much!:)
konto usunięte
Temat: Ogłoszenia
Jednodniowe szkolenie w Lublinie: 17.03.2012 ul. Lotnicza 3.
Godziny: 12-18.
SKUTECZNA KOMUNIKACJA BEZPOŚREDNIA W KONTAKTACH HANDLOWYCH I NIE TYLKO
CZY WIESZ, ŻE PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY TO OBECNIE NAJBARDZIEJ POSZUKIWANY ZAWÓD NA RYNKU PRACY?
Już w najbliższą sobotę 17.03.2012 w Lublinie szkolenie, które przygotuje Cię do zawodu przedstawiciela handlowego!
*Jeśli jesteś osobą, która sama chce decydować o swoich zarobkach,
*Jeśli jesteś osobą, która nie ma ochoty przesiadywać w biurze po 8-10 godzin dziennie za marne pieniądze,
*Jeśli jesteś osobą, która kocha wyzwania
Zawód przedstawiciela handlowego to zawód właśnie dla Ciebie!
Na szkoleniu posiądziesz tajniki:
*Skutecznej komunikacji z każdym napotkanym na swojej drodze człowiekiem
*Posiadania o wiele większej pewności siebie
*Nauczysz się pokonywać własne ograniczenia
W programie szkolenie m.in. :
*Efektywna komunikacja w procesie sprzedaży
*Pozyskiwanie uwagi i wzbudzenie zainteresowania
*Metody rozpoznawania jawnych i ukrytych potrzeb klienta
*Sprzedawanie ceny
*5 punktów skutecznej sprzedaży
Cena tego szkolenia to jedyne 150zł
By zamówić to rewelacyjne szkolenie wejdź na stronę:
http://cs.unlimitedgroup.pl/zapisy.html
Nasz adres mail:
info@unlimitedgroup.pl
A TERAZ UWAGA!
Jeśli zdecydujesz się uczestniczyć w naszym szkoleniu i przyprowadzisz dwie kolejne osoby dostaniesz od nas zniżkę
Szczegóły pod numerem 724 761 159
Zainwestuj w swoją przyszłość
Justyna
Szabuńko
Specjalista ds.
szkoleń i logistyki
projektu, Consultor
S...
Temat: Ogłoszenia
Szanowni Państwo,Poszukujemy trenerów do prowadzenia szkoleń z zakresu zasad zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli, stanowiącego element wspomagania szkół i placówek. Szczegółowy zakres tematyczny szkoleń: zagadnienia związane z okreslaniem potrzeb i wytyczaniem obszarów kompleksowego rozwoju szkoły (założenia nowego systemu wspomagania rozwoju szkół, istota zmiany w systemie wspomagania, rola dyrektora i organu prowadzącego w skutecznych działaniach rozwojowych, wpływ nowych ofert doskonalenia na jakość pracy szkoły i wyniki jej ewaluacji, szkoła marzeń – kreowanie wizji rozwoju szkoły); zagadnienia związane z budowaniem rocznego planu wspomagania dla konkretnej szkoły na podstawie wybranej przez szkołę oferty doskonalenia (oferty doskonalenia w ramach projektów wdrożeniowych POKL, podział zadań i odpowiedzialność pomiędzy szkołą i współpracującym z nią szkolnym organizatorem rozwoju Edukacji, budowa rocznego planu wspomagania szkoły: wzory, szablony, instrukcje, przebieg procesu realizacji rocznych planów wspomagania, administracyjno techniczne aspekty procesu realizacji rocznych planów wspomagania, sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół; zasady organizacyjne formy pracy w sieci.
Serdecznie zapraszamy do współpracy trenerów, którzy:
a) posiadają formalne przygotowanie do pracy trenera tzn. certyfikat trenera lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły/studiów podyplomowych z zakresu umiejętności trenerskich;
b) posiadają udokumentowaną znajomość metod i technik pracy coachingowej tzn. certyfikat coacha lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły/studiów podyplomowych zakresu umiejętności coachingowych;
c) mają wypracowane co najmniej 100 godzin szkoleniowych realizowanych dla wyższej kadry kierowniczej (dyrektorzy, członkowie zarządów, kierownicy)
D) mają wypracowane co najmniej 100 h merytorycznego zaangażowania w realizację projektów rozwojowych adresowanych do kadr systemu oświaty.
Jeśli spełniają Państwo powyższe wymagania oraz są Państwo zainteresowani współpracą z naszą firmą prosimy o przesłanie takiej informacji na adres: justyna.szabunko@szkolenia-polska.pl do dnia 19.03.2012 godz. 09.00 – jeśli wyznaczony czas jest zbyt krótki proszę o informację o zainteresowaniu, postaramy się wyznaczyć termin indywidualnie.
Dominik
Adamski
Trener,
PMO-Institute
Temat: Ogłoszenia
Szkolenie „Project Portfolio Management– budowa i zarządzanie portfelem projektów”Ostatnie miejsca na szkolenie we Wrocławiu 26-27.03.2012!!!
Jeśli poszukujesz wiedzy na temat:
- aktualnych trendów w zarządzania portfelem projektów i programów
- najważniejszych faz cyklu zarządzania portfelem projektów
- budowy i roli PMO w organizacji
- dobrych praktyk w realizacji portfela projektów
Uzyskasz ją na szkoleniu: „Project Portfolio Management – budowa i zarządzanie portfelem projektów”
Jest to niepowtarzalna szansa dla właścicieli, prezesów i dyrektorów firm, kadry zarządzającej marketingiem i sprzedażą, planistów, product managerów, key account managerów na uzyskanie:
- poprawy efektywności finansowej projektów,
- redukcja liczby projektów zakończonych niepowodzeniem ,
- stworzenie metryk efektywności
Cena: 1500,0 zł netto
Dodatkowe Szczegóły:
http://pmo-institute.pl/index.php/szkolenia/xpert/ppm....
Podobne tematy
-
Papier Biuro Szkoła czyli... » Ogłoszenia - Dam Pracę! -
-
Papier Biuro Szkoła czyli... » Ogłoszenia - Szukam Pracy! -
-
Jaworzno » ogłoszenia, współpraca, reklama -
-
Rage Race » Sprzedam/Kupię: Ogłoszenia Motoryzacyjne -
-
trenerzy biznesu » Ogłoszenia - reklamy - oferty pracy dla trenerów -
-
Otwock i okolice » Otwock i okolice: ogłoszenia, oferty, informacje, wiadomości -
-
Warszawa i okolice » Warszawa i okolice: ogłoszenia, oferty, informacje,... -
-
Praca » Ogłoszenia o prace -
-
WŁAŚCICIELE FIRM » OGŁOSZENIA / WSPÓŁPRACA/ SZUKAM -
-
Asertywność i Komunikacja » Ogłoszenia i informacje ekspertów -
Następna dyskusja: