Dorota Felcenloben

Dorota Felcenloben Redaktor, historyk

Temat: Ogłoszenia

Firma 71media, twórca portalu etekst.pl, poszukuje autorów książek. Pożądana tematyka: ekonomiczna, biznesowa, marketingowa, informatyczna, psychologiczna, podróżnicza, młodzieżowa, fantastyka, popularnonaukowa.

Oferujemy:
- wydanie książki w formie e-booka
- pozyskanie sponsora do wydania elektronicznego
- kontrolowaną dystrybucję e-książki
- stworzenie profilu e-książki w portalu e-tekst.pl
- promocję e-książki
- korzystne warunki finansowe
- stałą współpracę

Oczekujemy:
- dobrych, ciekawych tekstów
- chęci współpracy

Więcej informacji na stronie http://www.e-tekst.pl/pliki/sponsoring.pdf

Oferty: CV oraz fragmenty tekstów prosimy przesyłać do 31 stycznia na adres: dorota.felcenloben@etekst.pl
Katarzyna Dorkosz

Katarzyna Dorkosz
www.drogeria-ekologi
czna.pl Better Land

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na http://floy.pl


Obrazek


http://floy.pl w nowych miastach!

Zlecając wybrane prace innym zyskasz dużo czasu, który możesz dać rodzinie lub pracy zawodowej http://floy.pl


Obrazek


Zapraszam na http://floy.pl
Ewa Klimczak

Ewa Klimczak Asystentka Prezesa /
Kierownik Biura
Zarządu /
Sekretarka...

Temat: Ogłoszenia

Witam,
nawiążę współpracę z doradcami zawodowymi posiadającymi doświadczenie przy projektach unijnych, z terenu woj. małopolskiego.

Kontakt: e.klimczak@helios.biz.pl
Kamila Pępiak - Kowalska

Kamila Pępiak -
Kowalska
Partner i Trener
FRIS

Temat: Ogłoszenia

Warsztaty dr Richard Bolstad

Po raz pierwszy w Szczecinie

15 lutego 2012 roku w Hotelu Silver (Rondo Hermana Hakena w Szczecinie) w godzinach 9.00 - 15.30
Światowej sławy ekspert NLP, twórca Komunikacji Transformującej i modelu RESOLVE, trener osobisty polityków, biznesmanów, sportowców, autor 8 książek - dr Richard BOLSTAD

Tematyka warsztatów:

The Wheel of Change, metaprogrmay NLP, Poziomy Neurolingwistyczne wg Roberta Diltsa, model zachowania energii CYKL, SPECIFYkowanie celów, model RESOLVE

Adresaci warsztatów: coachowie, trenerzy, nauczyciele, wykładowcy, menadżerowie, mentorzy, liderzy, specjaliści HR, doradcy, rodzice, osoby, które pragną profesjonalnie i świadomie komunikować się w pracy, w domu, w życiu

Cel warsztatów: Dotknięcie metody win - win, doświadczenie czym jest proces zmiany w kontekście zróżnicowanych relacji, zobaczenie skuteczności NLP, poznanie innowacyjnego podejścia do pracy z drugim człowiekiem, zasmakowanie w nowych metodach myślenia o zmianach.

Główne korzyści:

dowiesz się jak słuchać, jak mówić, żeby słuchacz usłyszał to co chcesz powiedzieć, jak skutecznie komunikować się i inspirować innych

Kontakt Katarzyna Szczudrawa
nr tel. 500 040 915
email: katarzyna@profibiznesgroup.pl

Inwestycja:

Cena promocyjna u nas tylko 1098PLN + VAT (Dla absolwentów Kursu Akredytowany Coach - 878PLN + VAT, ale dla pierwszych 13 osób z Kursu cena specjalna - 598 PLN + VAT)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Intercultural Communication Skills Training

Effective intercultural communication is essential for smooth and successful operations. Communication, although challenging itself, is even more problematic when dealing with clients, vendors, communities, or overseas counterparts who are from a culture different than our own. Cultural risk is just as important as financial and political risk. Cultural mistakes can cost you! Being prepared and knowing a few things about culture can save you and your company a lot of money. Our intercultural training courses will raise your cultural awareness and enable you to communicate effectively across cultures.

Thanks to this training you will:

• Provide you with in-depth cultural awareness and understanding of the impact of cultural differences
• Provide you with practical tools to reduce cross-cultural misunderstanding and encourage positive cross-cultural
working relationships
• Provide you with foundation and tools to become culturally sensitive and competent
• Teach you how to create an efficient communication with your target audiences
• Develop a positive relationship with external publics
• Help you bring new perspectives to problem-solving
• Enhance responsiveness to customer needs in the global marketplace
• Increase overall productivity and profitability
• Provide you with better understanding of the cultural challenges facing multicultural workplaces
• Help you understand communication dynamics
• Teach you how to deal with assumptions
• Teach you how to work with differing points of view
• Help you understand patterns, habits and beliefs

Programme:

• Cultural awareness and intelligence
• The role of cultural stereotypes
• Culture - values, norms and attitudes
• Communication styles
• Intercultural communication skills
• Culture and communication pitfalls
• Culture and verbal communication
• Culture and nonverbal communication
• Developing cultural awareness
• Conflict resolution - negotiation and mediation
• Characteristics of multicultural teams

Duration of training: 1 day (8 h)

Dates:

Wroclaw: February 17, 2012
Warsaw: February 24, 2012
Lodz:March 16, 2012
Cracow: April 20, 2012
Poznan: May 11, 2012

Price: 799, 00 PLN net

What is included in the price:

Training materials
Lunch
Coffee breaks
Certificate of training
On-line consultation

If you are interested in attending this course, please contact us at info@communicationcorner.pl

For additional information go to our website at http://www.communicationcorner.pl/ or call us at (+ 48) 793 900 292.

Should you have any further questions, do not hesitate to contact us.
Mariusz Mioduszewski

Mariusz Mioduszewski inwestycje; oferuję
współpracę

Temat: Ogłoszenia

Dobry wieczór,

zapraszam Państwa na prezentację on-line związaną z moją firmą. Proponujemy współpracę w systemie marketingu referencyjnego. Nie sprzedajemy - polecamy. Zaczynamy od 500zł za jedną osobę. Produkt - fizyczne złoto 999,9.

Prezentacje odbywające się w poniedziałki są przeznaczone dla inwestorów, czyli będzie więcej o produkcie,
natomiast prezentacje środowe są stricte biznesowe, dla osób zainteresowanych współpracą.

Godzina 20:30
Link http://www.hotconference.com/conference,93870342
Logujemy się nazwą "243 i swoje imię lub nazwisko"

Podkreślam - MY, aby zarobić, nie kupujemy "przeróżnych przedmiotów codziennego użytku" w celu odsprzedaży! Sprawdź NAS!

Zapraszam również do współpracy przy oferowaniu brylantów inwestycyjnych.

Pozdrawiam
Mariusz Mioduszewski

http://MariuszMioduszewski.pl
Katarzyna Dorkosz

Katarzyna Dorkosz
www.drogeria-ekologi
czna.pl Better Land

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zatem polecam: http://floy.pl


Obrazek


http://floy.pl

Od niedawana również dostępne również Leszno i okolice:

http://www.floy.pl/sprzatanie-ogolne-domu/wielkopolski...
Paweł Strączek

Paweł Strączek tworzenie i
realizacja projektów
POKL, doradca
zawodowy

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
Zapraszamy do składania ofert dotyczących przeprowadzenia 1 modułu szkoleniowego dla nauczycieli kształcenia zawodowego w ramach projektu pt. „Kreuj swoją przyszłość – edukator osób dorosłych” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Moduły będą realizowane w formie 2-dniowych zjazdów piątek-sobota w 2012 roku, każdy po 16h, w województwie warmińsko-mazurskim. Przeprowadzone zostaną 4 edycje kursu, każda dla 16 osób, czyli każdy moduł będzie realizowany 4 razy.

Moduł szkoleniowy:
- Procesy grupowe – dynamika grupy, fazy procesy grupowego, opór w pracy z grupą
- Projektowanie programu szkoleniowego
- Metody szkoleniowe
- Metodologia prowadzenia szkoleń
- Facylitacja grupowa
- Umiejętności prezentacji

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://csd.edu.pl

Oferty prosimy przesyłać do 15 lutego 2012 (decyduje data stempla pocztowego) na adres:
Centrum Szkoleniowo-Doradcze LIDER, ul. M. Skłodowskiej-Curie 12a/8, 10-110 Olsztyn

Kryteria oceny Kandydata:
1. kryteria obowiązkowe:
• ukończona Szkołą Trenerów;
• minimum 2 letnie doświadczenie w edukacji osób dorosłych.
2. kryteria oceny rankingowej:
• doświadczenie trenerskie powiązane z wybranym modułem szkoleniowym;
• doświadczenie trenerskie w prowadzeniu szkoleń/kursów dla nauczycieli.
Aleksandra Kuźmicz

Aleksandra Kuźmicz Marketing Manager,
STRATEX

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na seminarium organizowane przez firmy StratEx i InEdu w dniach 28-29 marca 2012 roku w Warszawie.

WDRAŻANIE STRATEGII W SZKOŁACH WYŻSZYCH

PROGRAM SEMINARIUM

DZIEŃ 1

- Przekładanie misji, wizji i strategii na mapę strategii
- Definiowanie mierników strategii uczelni
- Wyznaczanie i planowanie projektów strategicznych
- Harmonizacja organizacji uczelni ze strategią
- Przekładanie strategii na rozwój kompetencji pracowników uczelni

DZIEŃ 2
- Przekładanie strategii na cele osobiste i systemy motywacyjne dla pracowników uczelni
- Komunikowanie strategii na uczelni
- Integracja strategii z budżetowaniem i planowaniem finansowym uczelni
- Monitorowanie, przeglądy i aktualizacja strategii na uczelni

WYKŁADOWCY:
- dr Łukasz Kononowicz, Stratex, Partner, doświadczony konsultant i trener.
- Hanna Król, inEdu, Dyrektor Zarządzający, coach, konsultant biznesu, doświadczony menedżer edukacji

DLACZEGO WARTO:
- profesjonalne narzędzia do analizy, formułowania, wdrażania i komunikacji strategii w szkole wyższej,
- trenerzy z wieloletnim praktycznym doświadczeniem wdrażania strategii w środowisku akademickim.
- 2-dniowy program gwarantujący przepływ wiedzy i praktycznych umiejętności,
- wartościowa wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami seminarium,
- wyjątkowe materiały szkoleniowe zawierające przykłady najlepszych polskich i zagranicznych uczelni.

Szczegółowy program, informacje i zgłoszenia:
61 855 34 53, e-mail: seminaria@stratex.pl, biuro@inedu.pl
http://stratex.pl, http://inEdu.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Sławomir Janiak

Sławomir Janiak specjalista ds
podatków KR Group

Temat: Ogłoszenia

ADIUTOR. Firma księgowo-podatkowa; obsługujemy ponad 200 podmiotów, na rynku istniejemy ponad 20 lat. Polecam rzetelne i niedrogie usługi naszej firmy szczególnie: rozpoczynającym działalność i tym którzy chcą bezpieczniej i optymalniej finansowo prowadzić swój biznes
sekretariat@adiutor.pl
tel. 22 888 00 25 - Anna Chudzicka luba Maciej Chudzicki
zapraszamy

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam nowe szkolenia marketingowe http://www.bonavigator.pl/szkolenia_otwarte/rodzaj-2,m...
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Aneta Marek

Aneta Marek Konsultant ds.
rozwoju coachów

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Jeden z najbardziej rozpoznawalnych w międzynarodowym środowisku coachów program szkoleniowy, realizowany w ok. 30 krajach na świecie.

SZKOŁA COACHÓW- The Art & Science of Coaching

Szkolenie prowadzone przez Erickson College z Vancouver we współpracy z Wszechnicą Uniwersytetu Jagiellońskiego.

o Akredytacja International Coach Federation
o Droga do międzynarodowego certyfikatu
o Ponad 10 000 absolwentów na całym świecie
o Kompleksowe szkolenie - 128 godzin szkoleniowych
o Doświadczona, międzynarodowa kadra trenerska
o Doskonalony przez lata program

Już 22 marca 2012r. początek XX edycji w Warszawie.

Moduł 1: 22-25.03.2012
Moduł 2: 19-22.04.2012
Moduł 3: 26-29.05.2012
Moduł 4: 23-26.06.2012

„The Art and Science of Coaching” to przełomowy kurs oparty na najlepszych praktykach coachingowych. Przekazywana w ramach programu metodologia pracy opiera się na założeniach podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach, inspirowanego praktyką terapeutyczną Miltona Ericksona. Kurs pozwala uzyskać pogłębione zrozumienie roli coacha i specyfiki relacji coachingowej oraz proponuje uniwersalną strukturę dla sesji i całego procesu coachingu.

Sposób prowadzenia szkolenia opiera się na demonstracjach modelowych zastosowań narzędzi coachingowych oraz na samodzielnym testowaniu ich w treningowych rozmowach. Uczestnicy poznają szeroki wachlarz procesów i narzędzi możliwych do efektywnego wykorzystania w praktyce coachingowej. Program buduje rzetelne, oparte na doświadczeniu podstawy dla samodzielnego prowadzenia coachingu.

Szczegółowe informacje o szkoleniu oraz program:
http://www.wszechnica.uj.edu.pl/know_how/index.php?id=3

Kontakt:
Aneta Marek
an.marek@uj.edu.pl
tel.: (12) 424- 08-55
Konsultant ds. rozwoju coachów
Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie, chciałbym zaprosić do kontaktu osoby mające doświadczenie w obsłudze i doradztwie dla firm oraz doradców z portfelem klientów hipotecznych. W szczególności osoby posiadające kontakt z przedsiębiorcami prowadzącymi obrót walutowy lub klientami indywidualnymi spłacającymi kredyt w walucie.

Mam ofertę uczciwej współpracy na jasnych i klarownych zasadach w ramach produktu przynoszącego waszym klientom wyłącznie oszczędności.

Serwis http://ictw.pl

Zapraszamy
Dariusz M.

Dariusz M. Kadra zarządzająca

Temat: Ogłoszenia

Daniel P:
Profil niezgodny z regulaminem - litera "P" zamiast nazwiska
Daniel P
http://www.goldenline.pl/daniel-pindor
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 19 marca, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 19 marca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 790 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia (http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html )

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty biznesowe 8-9 marca, KATOWICE.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas spotkania, prezentacji, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy.
• Teksty... o nas samych.
• Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Dokładne liczby - kiedy i dlaczego?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 8-9 marca 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8 (sale ośrodka Training Spot).
Cena promocyjna: 1180 zł NETTO (+ 23% VAT) – przy zapisach do 20 lutego.
Cena standard: 1250 zł NETTO (+23% VAT) – przy zapisach po 20 lutego.
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do