konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy pomysłodawców oraz uczestników e-rynku na:


II Bezpłatną Konferencję e-biznesową Inkubatora TechnoBoard w dniu:



20 grudnia 2011 r.

Rejestracja i szczegóły: TUTAJ


Miejsce: Centrum Konferencyjne ul. Zielna 37, Warszawa (przy Metro Świętokrzyska)


W czasie bezpłatnej konferencji:



- wystąpi wiele ciekawych osób (przedstawicieli firm i instytucji)

- zaprezentujemy sukcesy spółek z portfolio TechnoBoard-u

- przeprowadzimy warsztaty z firmami na co dzień obsługującymi e-biznes

- stworzymy idealną sytuację do nawiązania interesujących kontaktów biznesowych

Cel: Promocja e-biznesu wśród pomysłodawców poprzez prezentację TechnoBoard i firm z Klubu TechnoBoard



a. Czas trwania: 1 dzień

b. Termin: 20 grudnia

c. Liczba uczestników: ok. 100 miejsc

d. Nagrania i materiały dostępne po konferencji w Internecie

e. Sygnał wideo na żywo, dostępny na stronie konferencji



Ramowy plan konferencji:

10.30 - 11.00 Rejestracja uczestników

11.00 - 11.15 Powitanie gości - Mariusz Sperczyński - Prezes TechnoBoard Sp. z o.o.
Podsumowanie dotychczasowej działalności, a także dokonanych w tym czasie nowych inwestycji. Przedstawianie planów spółki TechnoBoard na najbliższą przyszłość.

Wystąpienia gości specjalnych.

11.15 - 11.30 PARP - Dyr. Michał Bańka - Departament Wsparcia Instytucji Otoczenia Biznesu

11.30 - 11.45 Przedstawiciel GPW.

Temat: NewConnect

11.45 - 11.55 Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) - Magdalena Kostulska
Temat: Odpowiedzialność społeczna w e-biznesie.

11.55 - 12.05 Proseed - Marcin Zaremba

Wystąpienia przedstawicieli nowych firm Klubu TechnoBoard.

12.05 - 12.15 Aukcje Ziemi

12.15 - 12.25 Inpingo

12.25 - 12.35 e-Stolik w roli inwestora mypizzeria

12.35 - 12.45 Asecureo

12.45 - 12.55 e-Cop

12.55 - 13.15 Przerwa kawowa

13.15 - 13.18 Panoko

13.18 - 13.21 BiZi System

13.21 - 13.24 mKsięgowa

13.24 - 13.27 2buymedia

13.27 - 13.30 RedBelt

13.30 - 14.27 Sesja Pytań (Panel Dyskusyjny) do Klubu TechnoBoard

14.27- 14.30 Wręczenie nagrody specjalnej dla "Lidera Inkubacji Technoboard 2011"

14.30 - 15.00 Przerwa obiadowa

15.00 - 15.20 Losowanie atrakcyjnych nagród za aktywność w Panelu Dyskusyjnym.

15.20 - 16.00 Warsztaty o charakterze szkoleniowo-konsultacyjnym.

Warsztaty poprowadzi firma Afilo.


16.00 Podziękowania i oficjalne zakończenie konferencji.

OD 12-GO GRUDNIA ODDZIELNA STRONA KONFERENCYJNA Z DODATKOWYMI INFORMACJAMI, PREZENTACJAMI I ARCHIWUM KONFERENCJI

(http://www.konferencja-technoboard.pl)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy pomysłodawców oraz uczestników e-rynku na:


II Bezpłatną Konferencję e-biznesową Inkubatora TechnoBoard w dniu:



20 grudnia 2011 r.

Rejestracja i szczegóły: TUTAJ


Miejsce: Centrum Konferencyjne ul. Zielna 37, Warszawa (przy Metro Świętokrzyska)


W czasie bezpłatnej konferencji:



- wystąpi wiele ciekawych osób (przedstawicieli firm i instytucji)

- zaprezentujemy sukcesy spółek z portfolio TechnoBoard-u

- przeprowadzimy warsztaty z firmami na co dzień obsługującymi e-biznes

- stworzymy idealną sytuację do nawiązania interesujących kontaktów biznesowych

Cel: Promocja e-biznesu wśród pomysłodawców poprzez prezentację TechnoBoard i firm z Klubu TechnoBoard



a. Czas trwania: 1 dzień

b. Termin: 20 grudnia

c. Liczba uczestników: ok. 100 miejsc

d. Nagrania i materiały dostępne po konferencji w Internecie

e. Sygnał wideo na żywo, dostępny na stronie konferencji



Ramowy plan konferencji:

10.30 - 11.00 Rejestracja uczestników

11.00 - 11.15 Powitanie gości - Mariusz Sperczyński - Prezes TechnoBoard Sp. z o.o.
Podsumowanie dotychczasowej działalności, a także dokonanych w tym czasie nowych inwestycji. Przedstawianie planów spółki TechnoBoard na najbliższą przyszłość.

Wystąpienia gości specjalnych.

11.15 - 11.30 PARP - Dyr. Michał Bańka - Departament Wsparcia Instytucji Otoczenia Biznesu

11.30 - 11.45 Przedstawiciel GPW.

Temat: NewConnect

11.45 - 11.55 Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) - Magdalena Kostulska
Temat: Odpowiedzialność społeczna w e-biznesie.

11.55 - 12.05 Proseed - Marcin Zaremba

Wystąpienia przedstawicieli nowych firm Klubu TechnoBoard.

12.05 - 12.15 Aukcje Ziemi

12.15 - 12.25 Inpingo

12.25 - 12.35 e-Stolik w roli inwestora mypizzeria

12.35 - 12.45 Asecureo

12.45 - 12.55 e-Cop

12.55 - 13.15 Przerwa kawowa

13.15 - 13.18 Panoko

13.18 - 13.21 BiZi System

13.21 - 13.24 mKsięgowa

13.24 - 13.27 2buymedia

13.27 - 13.30 RedBelt

13.30 - 14.27 Sesja Pytań (Panel Dyskusyjny) do Klubu TechnoBoard

14.27- 14.30 Wręczenie nagrody specjalnej dla "Lidera Inkubacji Technoboard 2011"

14.30 - 15.00 Przerwa obiadowa

15.00 - 15.20 Losowanie atrakcyjnych nagród za aktywność w Panelu Dyskusyjnym.

15.20 - 16.00 Warsztaty o charakterze szkoleniowo-konsultacyjnym.

Warsztaty poprowadzi firma Afilo.


16.00 Podziękowania i oficjalne zakończenie konferencji.

OD 12-GO GRUDNIA ODDZIELNA STRONA KONFERENCYJNA Z DODATKOWYMI INFORMACJAMI, PREZENTACJAMI I ARCHIWUM KONFERENCJI

(http://www.konferencja-technoboard.pl)
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grudzień to dobry miesiąc na szkolenia pracowników.

Najbliższe szkolenia, na które Was zapraszamy:

13.12.2012 - Warszawa
REKLAMACJE W BUDOWNICTWIE - ASPEKTY PRAWNE

14.12.2011 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

14.12.2011 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY

14.12.2011 - Olsztyn TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

14.12.2011 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
TECHNIKI PERSWAZJI W SPRZEDAŻY

15.12.2011 - Olsztyn TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
TECHNIKI EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

15.12.2011 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH

15-16.12.2011 - Warszawa
WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK(New Product Development)

15-16.12.2011 - Warszawa
ZARZĄDZANIE DECYZYJNE. Metody podejmowania decyzji menedżerskich i biznesowych

16.12.2011 - Olsztyn TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
SZTUKA PREZENTACJI

16.12.2011 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI KLUCZOWYMI

19.12.2011 - Warszawa
POD RZĄDAMI MARKI – Wykorzystanie Public Relations w Budowaniu Marki

19.12.2011 - Warszawa
ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE

20.12.2011 - Warszawa
WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - PRAKTYKA PRAWNA DLA NIEPRAWNIKÓW

20.12.2011 - Warszawa
TRENING ANTYSTRESOWY I ZARZĄDZANIE STRESEM

21.12.2011 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
ZARZĄDZANIE CZASEM

21.12.2011 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
TECHNIKI SPRZEDAŻY USŁUG
Joanna C.

Joanna C. "W środku srogiej
zimy zorientowałam
się, iż jest we
mnie...

Temat: Ogłoszenia

70% rabatu za masaż na 4 ręce lub ayurvede - abhyanga
Polecam i zapraszam :-)

http://www.gruper.pl/x.php/1,11684/Bielsko-Biala-Gabin...
Piotr C.

Piotr C. Kierownik sklepu,
Regionalny Kierownik
Operacyjny sprzed...

Temat: Ogłoszenia

Od 10 lat zajmuję się projektowaniem i budowaniem kanałów sprzedaży i dystrybucji produktów i usług opartych na sieciach franczyzowych i partnerskich w różnych branżach, budowaniem marki i strategii marketingowych. Realizuję projekty krótko- i długookresowe. Otwarty jestem także na zlecenia czasowe - konsultingowo-doradcze dotyczące działań związanych z tą tematyką. Zainteresowanych skorzystaniem z moich usług zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam i zapraszam.
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Ogłoszenia

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Kinga Łakomska

Kinga Łakomska Seksuolog,
Psychoterapeuta
NLPt, Trener NLP,
Coach, Szk...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam!

Na warsztat STEPHENA GILLIGANA, który w styczniu i maju po raz pierwszy przyjeżdża do Polski z tematem TRANCE CAMP. Szkolenie organizuje NLP Neuroedukacja - szkoła nlp z 20letnim doświadczeniem. Tutaj link, gdzie możesz uzyskać więcej informacji o spotkaniu i zapisać się na nie:

http://www.neuroedukacja.pl/szkolenia-otwarte/trance-camp

Trance Camp to doświadczalny warsztat dla osób zainteresowanych odkrywaniem transu i jego znaczenia dla kreatywności i zmiany. Trans jest pierwotnie postrzegany jako stan uczenia, który wypływa z wnętrza osoby, a nie jest sztucznym stanem utworzonym lub kontrolowanym przez zewnętrznego „hipnoterapeutę". Trance Camp uczy umiejętności doskonalenia wyższych stanów świadomości w celu poprawy zdrowia, osiągnięcia szczęścia, uzdrawiania i niesienia pomocy innym. Trance Camp jest otwarty dla osób poważnie zainteresowanych generatywną zmianą osobistą i odmiennymi stanami świadomości. Każdy trans jest „eksperymentem w świadomości" i pokazuje, w jaki sposób umiejętności transu mogą pozwolić na pojawienie się wielu nowych wzorców. Celem jest nauczenie się, jak stworzyć Generatywne Ja, które jest zdolne do transformowania życia osoby na wiele niezwykłych sposobów.
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


HARMONOGRAM SZKOLEŃ OTWARTYCH
STYCZEŃ – CZERWIEC 2012

Zarządzanie projektami – czyli jak podnieść efektywność Twojej firmy i zespołu
Termin: 9-10 stycznia 2012
Miejsce: Kraków

Budowanie i motywowanie zespołu – trening skutecznego lidera
Termin: 23-24 stycznia 2012
Miejsce: Kraków

Psychologia nowoczesnej sprzedaży etap II - czyli budowanie skutecznego systemu pozyskiwania Klientów
Termin: 9-10 lutego 2012
Miejsce: Kraków

Kierowanie zespołem produkcyjnym – czyli skuteczny lider produkcji
Termin: 20-21 lutego 2012
Miejsce: Kraków

Asertywność w zarządzaniu - czyli jak skutecznie działać pod presją i w trudnych sytuacjach
Termin: 8-9 marca 2012
Miejsce: Kraków

Skuteczne negocjacje - czyli jak sprowadzać negocjacje na drogę win/win
Termin: 15-16 marca 2012
Miejsce: Warszawa

Komunikacja i wywieranie wpływu – warsztaty interaktywne
Termin: 29-30 marca 2012
Miejsce: Kraków

Skuteczna rekrutacja – właściwy człowiek na właściwym miejscu
Termin: 2-3 kwietnia 2012
Miejsce: Kraków

Wystąpienia przed grupą – czyli jak zainteresować audytorium
Termin: 19-20 kwietnia 2012
Miejsce: Kraków

Awans na menedżera – czyli jak zdać egzamin z przywództwa
Termin: 23-24 kwietnia 2012
Miejsce: Kraków

Kooperacja wewnątrz zespołów zadaniowych
Termin: 10-11 maja 2012
Miejsce: Kraków

Psychologia nowoczesnej sprzedaży etap I – co każdy handlowiec wiedzieć powinien
Termin: 17-18 maja 2012
Miejsce: Katowice

Zarządzanie sobą w czasie i radzenie sobie ze stresem – jak wykorzystać czas i realizować swoje cele
Termin: 21-22 maja 2012
Miejsce: Kraków

Budowanie i motywowanie zespołu – trening skutecznego lidera
Termin: 13-14 czerwca 2012
Miejsce: Kraków

Skuteczne negocjacje - czyli jak sprowadzać negocjacje na drogę win/win
Termin: 25-26 czerwca 2012
Miejsce: Kraków

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szanowni Państwo,

Chciałabym zaprosić wszystkich zainteresowanych na szkolenie z zakresu „Zarządzania Projektami wg PMBoK® Przygotowujące do PMP® Certification”.

Termin: do sprawdzenia na stronie
Miejsce: Warszawa
Czas trwania: 5 dni

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności i wiedzy z zakresu zarządzania projektami wg światowego standardu zarządzania projektami PMBoK®Guide (A Guide to the Project Management Body of Knowledge, 4th Edition) opracowanego przez Project Management Institute) na które składa się:
● poznanie i praktyczne przećwiczenie zagadnień dziewięciu głównych obszarów wiedzy PMBoK®Guide (takich jak: zarządzanie integracją projektu, zarządzanie zakresem, kosztami, czasem, jakością, zarządzanie zasobami ludzkimi, komunikacją, ryzykiem, zarządzanie zamówieniami)
● odniesienie obszarów wiedzy do procesów zarządzania projektem w cyklu jego życia.

Więcej informacji na stronie: http://bamt.pl/zarzadzanie-projektami-wg-pmbok-przygot...

Zapraszam także na szkolenia:
- MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH w BPMN oraz UML
- BUSINESS INTELLIGENCE
- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI w metodyce SCRUM
- PRINCE2® Foundation
- PRINCE2® Practitioner

Pozdrawiam serdecznie,
Mariola Chomicz
mariola.chomicz@software.com.pl

BAMT sp. z o.o. sp.k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa
tel. 22 427 37 16
fax: 22 244 24 59

http://www.bamt.plMariola Chomicz edytował(a) ten post dnia 30.01.12 o godzinie 13:47

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniach:

"Zarządzanie ryzykiem operacyjnym - warsztat analizy i projektowania"
Data i miejsce szkolenia: 30-31.01.2012r; Warszawa


Zarządzanie ryzykiem jest najnowocześniejszym trendem w zarządzaniu.Wiedza z tego zakresu rozwija się bardzo dynamicznie, specjaliści od tego zagadnienia są coraz bardziej poszukiwani na rynku pracy. Poznanie problematyki ryzyka prowadzi do zrozumienia samej istoty funkcjonowania organizacji i głównego wyzwania co do zarządzania nią. Szkolenie przygotowuje do wyboru ścieżki dalszych szkoleń certyfikowanych z obszarów: ryzyka (ISO 27005, ISO 31000), bezpieczeństwa (ISO 27001, ISO 27002), ciągłości działania (BS 25999, BS 25777).

Cele szkolenia:

- przybliżenie problematyki oraz poznanie przejawów ryzyka
- poznanie zasad analizy i szacowania ryzyka
- poznanie zasad ograniczania ryzyka przez opracowywanie rozwiązań zabezpieczających oraz planów ciągłości działania.

Szkolenie szczególnie kierujemy do:

Specjaliści i menedżerowie:

- zarządzania ryzykiem
- zarządzania kryzysowego
- zarządzania bezpieczeństwem
- zarządzania ciągłością działania w sektorach: finansowym, przemysłowym i w administracji

Umiejętności, które nabędą uczestnicy szkolenia:

- Rozumienie zjawisk składających się na ryzyko
- Umiejętność opisywania procesów biznesowych
- Identyfikowanie zagrożeń i podatności
- Szacowanie ryzyka
- Określanie poziomu ryzyka akceptowalnego
- Wyznaczanie wymagań bezpieczeństwa
- Projektowanie scenariuszy awaryjnych

Forma szkolenia:

- Wykłady połączone z warsztatami
- Zagadnienia są omawiane w formie kilkunastominutowego wykładu, po czym następują około 30-minutowe ćwiczenia
- Ćwiczenia składają się na spójny projekt, równocześnie słuchaczom pokazywany jest projekt wzorcowy

Czas trwania szkolenia:
-2 dni - 2x8 godzin,godz.9-17

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!Cena promocyjna do 16.01.2012r

Szczegółowy program szkolenia na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/zarzadzanie-...

"Projektowanie planów ciągłości działania (business continuity plans)"
Data i miejsce szkolenia: 09-10.02.2012; Warszawa


Zapewnianie ciągłości działania organizacji jest najpoważniejszym wyzwaniem w zarządzaniu, wiedza z tego zakresu rozwija się bardzo dynamicznie, specjaliści od tego zagadnienia są coraz bardziej poszukiwani na rynku pracy. Poznanie problematyki zarządzania zapewnianiem ciągłości działania prowadzi do zrozumienia samej istoty funkcjonowania organizacji i głównego wyzwania co do zarządzania nią. Szkolenie przygotowuje do korzystania z wzorców dobrych praktyk z zapewniania ciągłości działania (normy BS 25999, BS 25777), a także ryzyka (ISO 27005, ISO 31000) i bezpieczeństwa (ISO 27001, ISO 27002).

Cele szkolenia:
- praktyczne opracowywania scenariuszy awaryjnych w zarządzaniu ciągłością działania lub w zarządzaniu kryzysowym

Szkolenie szczególnie kierujemy do:

Specjaliści i menedżerowie:

- zarządzania ryzykiem
- zarządzania kryzysowego
- zarządzania bezpieczeństwem
- zarządzania ciągłością działania w sektorach: finansowym, przemysłowym i w administracji

Umiejętności, które nabędą uczestnicy szkolenia:

- Umiejętność opisywania procesów biznesowych
- Identyfikowanie ich zagrożeń i podatności
- Wyznaczanie wymagań zapewniania ciągłości
- Definiowanie polityki zapewniania ciągłości działania
- Określanie zakresu dokumentacji planów ciągłości działania
- Projektowanie scenariuszy awaryjnych
- Projektowanie testów scenariuszy i posługiwanie się nimi

Forma szkolenia:

- Wykłady połączone z warsztatami
- Zagadnienia są omawiane w formie kilkunastominutowego wykładu, po czym następują około 30-minutowe ćwiczenia
- Ćwiczenia składają się na spójny projekt, równocześnie słuchaczom pokazywany jest projekt wzorcowy

Czas trwania szkolenia:
-2 dni - 2x8 godzin,godz.9-17

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!Cena promocyjna do 20.01.2012r

Szczegółowy program szkolenia na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/projektowani...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Kamila Gut
tel. 22/101 33 47
fax.. 22/244 25 37
szkolenia@multitrain.pl
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania 1-2 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:
• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetu) i min. 3 rodzajów studiów podyplomowych lub
• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów),
• bądź innej konfiguracji podejmowania permanentnej nauki w dorosłości – preferowana jest wielość studiów jednolitych magisterskich.

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie "Kształtowanie i doskonalenie umiejętności miękkich" z zakresu:
komunikacji, negocjacji, współpracy w grupie, rozwiązywania konfliktów, postrzegania własnych uwarunkowań komunikacyjnych, dynamiki procesu grupowego, integracji pracowników, planowania i podejmowania decyzji, itp.

Forma szkolenia: GRA SZKOLENIOWA – maksymalizująca efektywność szkolenia

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji Biznesowych i Gier Strategicznych.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Miejsce i czas: Warszawa, Grudzień 2011 r./Styczeń 2012r., czas trwania: do 5 godzin.

Szczegółowe informacje i zgłoszenia: Oliwia Kos, e-mail: o.kos@shtraining.pl lub badanie.uczenie@gmail.com;

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą szkoleniową i Innowacjami 2012 w zakresie GIER i SYMULACJI DLA BIZNESU: http://www.shtraining.pl


Obrazek
Tomasz Świlczewski

Tomasz Świlczewski Marketing Warfare ;)

Temat: Ogłoszenia

Poszukuję współpracowników w województwie pomorskim - Doradców Finansowych - chętnych na zostanie członkiem MDRT.

Uczę:

- jak być bezcennym "produktem" a nie jak sprzedawać produkty
- jak sprawić, że klient przekona Ciebie do finalizacji transakcji a nie Ty jego
- jak odmowa klienta staje się elementem procesu zakupu a nie jego zakończeniem
- jak nawet na początku kariery być poszukiwanym a nie szukać klientów.

Uczę jak być Doradcą Finansowym a nie Akwizytorem/Agentem.

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.
Pozostaję do dyspozycji.
Joanna Filemonowicz

Joanna Filemonowicz Architekt, Architekt
Wnętrz, Architektura
i Wnętrza www.g...

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam do współpracy !
Zajmujemy się projektowaniem wnętrz, kosztorysowaniem, przygotowaniem inwestycji, nadzorem autorskim i nadzorem inwestorskim. Nasze projekty cechuje wysoka jakość i realizm wykonania.

Zapraszam do obejrzenia naszych projektów na stronie www:
http://www.frs-architekci.pl/wnetrza/realizacje.html

Zawartość projektu:
http://www.frs-architekci.pl/wnetrza/oferta.html

Pozdrawiam,
arch. Joanna Filemonowicz
tel: 603 - 096 - 347
jfilemonowicz@frs-architekci.pl
http://www.frs-architekci.pl


Obrazek
Joanna Filemonowicz

Joanna Filemonowicz Architekt, Architekt
Wnętrz, Architektura
i Wnętrza www.g...

Temat: Ogłoszenia

.Joanna Filemonowicz edytował(a) ten post dnia 20.12.11 o godzinie 13:45

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Nie masz pomysłu na gwiazdkowy prezent?
Chcesz dać coś naprawdę WARTOŚCIOWEGO?


Obrazek

Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to doskonały czas na zmiany w życiu i realizację noworocznych postanowień.

Kto z Twoich bliskich chce coś zmienić w Nowym Roku?

Podaruj swoim bliskim bon na sesję coachingową w Active Coaching z wybranym trenerem.

Tylko teraz sesje w Active Coaching po noworocznych, niższych cenach!

Informacje o bonach:
http://www.active-coaching.pl/dok/Coaching%20w%20preze...

Aby uzyskać więcej informacji, napisz do nas: coach@active-coaching.pl

Zapraszamy!

http://www.active-coaching.pl/
coach@active-coaching.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Już od 2 stycznia 2012 rusza IV nabór innowacyjnych pomysłów e-biznesowych, które przez 12 kolejnych dni tj. do 14 stycznia 2012 do północy można rejestrować w systemie projektowym TechnoBoard.

O szczegółach dotyczących zasad naboru poczytacie Państwo w Przewodniku Inkubowanego (do pobrania na stronie rejestracji).

http://technoboard.pl/rejestruj

Projekty zgłoszone przed wskazanym terminem zostaną automatycznie przyporządkowane do IV naboru. Kolejność zgłoszeń nie ma wpływu na ocenę Komitetu Inwestycyjnego.

---

Od 2 stycznia 2012 roku w trybie ciągłym do 14 stycznia 2012 roku będzie prowadzony nabór i selekcja pomysłów na e-biznes zgłaszanych do Inkubatora Przedsiębiorczości TechnoBoard. W pomysły, które przejdą przez wszystkie fazy współpracy z Inkubatorem może zostać zainwestowane nawet 200 000 euo (ok. 850 tysięcy złotych w zależności od aktualnego kursu euro).

TechnoBoard m.in.:
a) Oferuje kapitał (inwestuje maksymalnie do 200 tys. EUR,
b) Obejmuje nie więcej niż 49,99% udziałów,
b) Oferuje pomoc merytoryczną (razem z pomysłodawcą specjaliści Technoboard weryfikują koncepcję biznesową i model finansowy, zwiększają szansę projektu na sukces rynkowy).

Co ważne, w przeciwieństwie do rynku Venture Capital, wystarczy sam pomysł, aby móc wziąć udział w procesie pre- i inkubacji.
Wystarczy zarejestrować się na stronie TechnoBoard i zgłosić pomysł w systemie projektowym.

Inkubator oferuje bezpłatnie w ramach przechodzenia Pomysłu przez kolejne fazy między innymi analizy prawne, analizy techniczne, optymalizację sprzedaży, badania rynku.

Dla osób zainteresowanych naborem Inkubator wprowadził Przewodnik Inkubowanego, który zawiera podstawowe informacje, m.in. sposób zgłoszenia pomysłu, ekstrakt z najczęściej zadawanych pytań, opisy etapów.

Zachęcamy już dziś do zarejestrowania swojego pomysłu w systemie http://technoboard.pl!

Informacje o podmiocie:

Nazwa: TechnoBoard Spółka z o. o. – Inkubator Small E-biznesu
Strona www: http://technoboard.pl, http://facebook.com/TechnoBoardPL

Projekt relizowany przez TechnoBoard jest wpółfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet Państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie PO IG 3.1.

Opis:

Od 1 stycznia 2010 r. TechnoBoard realizuje projekt inkubacji small e-biznesu, zapewniając wsparcie w zakresie tworzenia nowych przedsiębiorstw na bazie nowych pomysłów.

Co oferujemy?

TechnoBoard wspiera doradczo i finansowo osoby posiadające ciekawe i nieszablonowe pomysły na realizację przedsięwzięć e-biznesowych. Inwestujemy do 200 tysięcy euro (czyli do ok. 850 tysięcy złotych) w najciekawsze pomysły, zakładając wspólnie z pomysłodawcą nową spółkę, wcześniej przygotowując w sposób profesjonalny projektodawcę do wejścia na rynek.

Zaangażowanie kapitałowe TechnoBoardu w nowopowstałej spółce wynosi nie więcej niż 49,99% udziałów.

Czego szukamy?

Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy mają ciekawe, innowacyjne pomysły na e- biznes i chcą w krótkim terminie rozpocząć realizację własnego biznesu.

Portfolio:

Obecnie w portfolio znajduje się 12 spółek. Niedługo pojawią się kolejne (w grudniu kolejne 4). Szczegóły na fan page'u na Facebooku oraz na stronie TechnoBoard.

Zespół decyzyjny:
Mariusz Sperczyński - Prezes Zarządu, Kierownik Projektu

Zespół Preinkubacyjny (m.in.):
Grzegorz Sperczyński - Kierownik Preinkubacji, Członek Komitetu Inwestycyjnego
Ryszard Kasiński - Przewodniczący Komitetu Sterującego, Członek Komitetu Inwestycyjnego
Krzysztof Mrozowski - Opiekun Projektów, Członek Komitetu Sterującego

Adres:
ul. Św. Barbary 1
00-686 Warszawa

Telefon: (22) 556 85 21 lub 628 12 05
E-mail: biuro@technoboard.pl

zapraszamy
Zespół TechnoBoard

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Już od 2 stycznia 2012 rusza IV nabór innowacyjnych pomysłów e-biznesowych, które przez 12 kolejnych dni tj. do 14 stycznia 2012 do północy można rejestrować w systemie projektowym TechnoBoard.

O szczegółach dotyczących zasad naboru poczytacie Państwo w Przewodniku Inkubowanego (do pobrania na stronie rejestracji).

http://technoboard.pl/rejestruj

Projekty zgłoszone przed wskazanym terminem zostaną automatycznie przyporządkowane do IV naboru. Kolejność zgłoszeń nie ma wpływu na ocenę Komitetu Inwestycyjnego.

---

Od 2 stycznia 2012 roku w trybie ciągłym do 14 stycznia 2012 roku będzie prowadzony nabór i selekcja pomysłów na e-biznes zgłaszanych do Inkubatora Przedsiębiorczości TechnoBoard. W pomysły, które przejdą przez wszystkie fazy współpracy z Inkubatorem może zostać zainwestowane nawet 200 000 euo (ok. 850 tysięcy złotych w zależności od aktualnego kursu euro).

TechnoBoard m.in.:
a) Oferuje kapitał (inwestuje maksymalnie do 200 tys. EUR,
b) Obejmuje nie więcej niż 49,99% udziałów,
b) Oferuje pomoc merytoryczną (razem z pomysłodawcą specjaliści Technoboard weryfikują koncepcję biznesową i model finansowy, zwiększają szansę projektu na sukces rynkowy).

Co ważne, w przeciwieństwie do rynku Venture Capital, wystarczy sam pomysł, aby móc wziąć udział w procesie pre- i inkubacji.
Wystarczy zarejestrować się na stronie TechnoBoard i zgłosić pomysł w systemie projektowym.

Inkubator oferuje bezpłatnie w ramach przechodzenia Pomysłu przez kolejne fazy między innymi analizy prawne, analizy techniczne, optymalizację sprzedaży, badania rynku.

Dla osób zainteresowanych naborem Inkubator wprowadził Przewodnik Inkubowanego, który zawiera podstawowe informacje, m.in. sposób zgłoszenia pomysłu, ekstrakt z najczęściej zadawanych pytań, opisy etapów.

Zachęcamy już dziś do zarejestrowania swojego pomysłu w systemie http://technoboard.pl!

Informacje o podmiocie:

Nazwa: TechnoBoard Spółka z o. o. – Inkubator Small E-biznesu
Strona www: http://technoboard.pl, http://facebook.com/TechnoBoardPL

Projekt relizowany przez TechnoBoard jest wpółfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet Państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie PO IG 3.1.

Opis:

Od 1 stycznia 2010 r. TechnoBoard realizuje projekt inkubacji small e-biznesu, zapewniając wsparcie w zakresie tworzenia nowych przedsiębiorstw na bazie nowych pomysłów.

Co oferujemy?

TechnoBoard wspiera doradczo i finansowo osoby posiadające ciekawe i nieszablonowe pomysły na realizację przedsięwzięć e-biznesowych. Inwestujemy do 200 tysięcy euro (czyli do ok. 850 tysięcy złotych) w najciekawsze pomysły, zakładając wspólnie z pomysłodawcą nową spółkę, wcześniej przygotowując w sposób profesjonalny projektodawcę do wejścia na rynek.

Zaangażowanie kapitałowe TechnoBoardu w nowopowstałej spółce wynosi nie więcej niż 49,99% udziałów.

Czego szukamy?

Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy mają ciekawe, innowacyjne pomysły na e- biznes i chcą w krótkim terminie rozpocząć realizację własnego biznesu.

Portfolio:

Obecnie w portfolio znajduje się 12 spółek. Niedługo pojawią się kolejne (w grudniu kolejne 4). Szczegóły na fan page'u na Facebooku oraz na stronie TechnoBoard.

Zespół decyzyjny:
Mariusz Sperczyński - Prezes Zarządu, Kierownik Projektu

Zespół Preinkubacyjny (m.in.):
Grzegorz Sperczyński - Kierownik Preinkubacji, Członek Komitetu Inwestycyjnego
Ryszard Kasiński - Przewodniczący Komitetu Sterującego, Członek Komitetu Inwestycyjnego
Krzysztof Mrozowski - Opiekun Projektów, Członek Komitetu Sterującego

Adres:
ul. Św. Barbary 1
00-686 Warszawa

Telefon: (22) 556 85 21 lub 628 12 05
E-mail: biuro@technoboard.pl

zapraszamy
Zespół TechnoBoard
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia

.Karolina Murawska edytował(a) ten post dnia 27.12.11 o godzinie 17:19
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie organizowane przez firmę „eduFuturo”:
Modelowanie Procesów Biznesowych


Termin szkolenia: 6-7 lutego 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2100 PLN


Rabat przy zgłoszeniu do 8 stycznia – 1800 PLN!

Celem kursu jest zdobycie przez uczestnika teoretycznej i praktycznej wiedzy z zakresu modelowania procesów biznesowych, stosowanych do dokumentowania procesów w organizacji, optymalizacji procesów, analizy systemowej oraz umiejętności dokumentowania decyzji organizacyjnych.

Kurs adresowany jest do każdego kto ma do czynienia z modelowaniem procesów zarówno jako wykonawca jak i odbiorca projektu.

Po szkoleniu uczestnik prócz certyfikatu ukończenia kursu otrzyma również prezentację w formie drukowanej oraz ćwiczenia wraz z poprawnymi rozwiązaniami.
Uczestnik kursu nie otrzyma szablonów, czy gotowych wzorów do kopiowania. To nie jest tego typu szkolenie. Celem tego kursu jest zrozumienie, a nie wyuczenie!

Program szkolenia, oraz szczegółowe informacje znajdują się na stronie: http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/4-modelowanie...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.plKarolina Murawska edytował(a) ten post dnia 20.04.12 o godzinie 10:53
Ewa Golik

Ewa Golik WhyBlueSky
co-founder, Coach,
PM, Marketing

Temat: Ogłoszenia

http://prorozvoyovo.com/data/upload/Zaproszenie_Halina...

FIRMA PROROZVOYOVO S.C. (http://prorozvoyovo.com) ZAPRASZA
TRENERÓW, COACHÓW I KONSULTANTÓW ORGANIZACJI
NA CYKL SYSTEMOWO-PSYCHODYNAMICZNYCH SUPERWIZJI Z HALINĄ BRUNNING

Halina Brunning (http://www.brunningonline.net/halina) akredytowany psycholog kliniczny, coach (oraz trener executive coaching) i konsultant organizacji; od ponad 10 lat pracuje w podejściu systemowo-psychodynamicznym. Autorka wielu ksiażek na temat zastosowania psychoanalizy do tłumaczenia zjawisk organizacyjnych, kulturowych i politycznych, współautorka trzech książek na temat zarządzania zmianą. Wspołpracownik m.in. Tavistock Consultancy Service. W swojej pracy szeroko wykorzystuje sztukę wizualną, reprezentacje symboliczne oraz metafory jako narzędzia wspierające wychodzenie grup i jednostek z impasu. Mieszka w Londynie.

Warsztaty prowadzone będą w oparciu o model superwizyjny (Reflective Group Model of Supervision), umożliwiający pracę z dylematami zarówno własnymi, jak i współuczestników grupy.

Zajęcia w języku polskim, w Krakowie, w godz. 9:00 – 17:00. Organizator pokrywa koszt cateringu.

TERMINY superwizji w 2012 roku:

Grupa nr 1 (soboty):
28 stycznia
31 marca
23 czerwca
1 września
24 listopada

Grupa nr 2 (niedziele):
29 stycznia
1 kwietnia
24 czerwca
2 września
25 listopada

KOSZT za cały cykl spotkań: 3000 zł brutto

Zgłoszenia, ze wskazaniem grupy superwizyjnej:

Ewa Golik
+48 697 800 008
ewa.golik@prorozvoyovo.com

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do