Agata B.

Agata B. doradca
zawodowy/trener
umiejętności
psychospołecznych

Temat: Ogłoszenia

Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie w ramach procedury rozeznania rynku zaprasza osoby fizyczne do składania ofert w celu wyłonienia Wykonawcy na osobiste przeprowadzenie indywidualnego wsparcia psychologiczno - doradczego z zakresu:
a) Life coaching
w ramach projektu „Profesjonalizm dźwignią handlu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL.
1. Wiadomości ogólne o projekcie:
Zamówienie realizowane jest przez Wyższą Szkołę Finansów i Zarządzania w Warszawie w ramach projektu „Profesjonalizm dźwignią handlu” na podstawie umowy nr UDA-POKL.08.01.01-14-224/10-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VIII Działanie 8.1 Podziałanie 8.1.1.

2. Zamawiający:
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie, ul. Pawia 55, 01-030 Warszawa

3. Tryb udzielenia zamówienia:
a) Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo Zamówień Publicznych.
b) Postępowanie prowadzone jest w formie rozeznania rynku - procedury określonej w dokumencie „Wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”.

4. Przedmiot Rozeznania Rynku:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie konsultacji indywidualnych dla uczestników i uczestniczek z zakresu:
• „Life coachingu – m.in. praca z beneficjentami nad sprawnym podejmowaniem ważnych decyzji życiowych i/lub zawodowych; identyfikacja celów osobistych oraz praca nad ich realizacją; pomoc w odnalezieniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i osobistym.”

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) Termin realizacji: od listopada 2011 do maja 2012, szczegółowe terminy do ustalenia z osobą, która zostanie wybrana do realizacji zadania
b) Miejsce realizacji: Warszawa
c) Czas trwania: w zależności od zapotrzebowania uczestników
d) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania opinii/pisemnych raportów z doradztwa.
e) Metoda prowadzenia doradztwa: life coaching - indywidualne wsparcie psychospołeczne

6. Warunki realizacji zamówienia:
Do współpracy zapraszamy osoby, które łącznie spełniają poniższe warunki:
a) przeprowadzenie co najmniej 300 godzin sesji coachingowych,
b) wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: psychologia, pedagogika, socjologia),
c) certyfikat coacha lub ukończone studia podyplomowe z zakresu coachingu,
d) gotowość do pracy w godzinach popołudniowych oraz w weekendy.

Ocena spełniania niniejszych warunków nastąpi na zasadzie kwalifikacji „spełnia/nie spełnia" (1 - 0), na podstawie informacji zawartych w złożonym CV. Niespełnienie niniejszych warunków skutkować będzie negatywną oceną Wykonawcy.

e) mile widziane doświadczenie w indywidualnej pracy coachingowej z grupą docelową tj. pracownicy sektora handlu hurtowo-detalicznego, osoby 45+,
f) mile widziane doświadczenie w prowadzeniu grup rozwojowych/terapeutycznych,

g) Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, którzy zatrudnieni są w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL w sytuacji, gdy występuje konflikt interesów, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

7. Opis sposobu przygotowania oferty:
CV w wersji elektronicznej z opisem doświadczenia zawodowego, posiadanych kwalifikacji oraz podaniem w mailu lub w CV informacji: „Cena brutto za 1 h zegarową doradztwa indywidualnego wraz z pisemną opinią / raportem z doradztwa -.............................. zł".

8. Forma, miejsce oraz termin składania ofert:
Oferty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: doradca.z@wp.pl
W temacie maile należy wpisać „aplikacja – coach”

Termin nadsyłania ofert upływa w dniu 02.11.2011 r., o godz. 12:00.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi osobami.

9. Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert pod względem cenowym, biorąc pod uwagę, aby cena oferty nie przekroczyła wartości zamówienia określonej w budżecie Projektu.

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Cena oferty - 100%
W cenie należy uwzględnić wartość usługi brutto.

10. Osoby do kontaktów:
Osobą wyznaczoną do kontaktów z wykonawcami jest doradca zawodowy – p. Agata Bąk, e-mail: doradca.z@wp.pl.

11. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie również prawo do negocjacji warunków po wyborze Wykonawcy oraz rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Nina Sosińska

Nina Sosińska Rozwój Talentów -
konsultant, trener,
wykładowca,
prelegent.

Temat: Ogłoszenia

Skorzystaj z wyjątkowej okazji i weź udział w warsztatach akredytacyjnych w dniach 28 i 29 listopada, 2011 - informacje na ich temat znajdziesz na stronie: http://www.hrht.pl/page/event/138

Twoje korzyści:
1. Otrzymasz 50% zniżki, którą oferujemy Ci z okazji 5-tej rocznicy Facet5 w Polsce.
2. Będziesz miał/a okazję odkrycia i przedyskutowania swoich niezaprzeczalnych i niepowtarzalnych talentów zawodowych.
3. Nauczysz się prowadzić rozmowy coachingowe na temat preferencji zawodowych w oparciu o raporty badania osobowości zawodowej Facet5.
4. Otrzymasz bezpłatne badanie Facet5 dla wybranej przez Ciebie osoby.
5. Otrzymasz dostęp do systemu narzędzi psychometrycznych Facet5, który jest unikalnym modelem wspierającym projekty rekrutacji oraz rozwoju pracowników.
6. Otrzymasz międzynarodowe świadectwo akredytacyjne Facet5 uprawniające do wykorzystywania Facet5 we wszystkich krajach świata oraz dostęp do materiałów ułatwiających motywowanie pracowników oraz realizację projektów budowania efektywnych zespołów.
7. Otrzymasz moją książkę "Magia Rozwoju Talentów".

Warsztaty prowadzone są w małych grupach - o możliwości wzięcia udziału w tych promocyjnych warsztatach decyduje termin zgłoszenia, które znajdziesz na stronie: http://www.hrht.pl/page/event/138
Serdecznie zapraszam!
Nina Sosińska
HR High Touch
tel. 501-139 -700
Justyna Hojnacka

Justyna Hojnacka Business & Sales Ops
Specialist @
Microsoft

Temat: Ogłoszenia

Taxand Challenge NR 5 – zmierz się z innymi na podatki

28 listopada br. rozpoczną się eliminacje do 5 edycji ogólnopolskiego konkursu wiedzy podatkowej Taxand Challenge, którego organizatorem jest Accreo Taxand. Studenci biorący udział w konkursie mają szansę wygrania atrakcyjnych nagród, m.in. miesięcznego płatnego stażu w wybranym biurze Taxand w Paryżu lub New Delhi. Informacje o konkursie można znaleźć na http://taxandchallenge.pl oraz na stronie Taxand Challenge w serwisie społecznościowym Facebook.

Konkurs Taxand Challenge kierowany jest do studentów i młodych absolwentów kierunków ekonomicznych i prawnych, którzy interesują się zagadnieniami podatkowymi. Jego głównym celem jest promowanie oraz przybliżenie specyfiki zawodu doradcy podatkowego studentom polskich uczelni oraz wszystkim zainteresowanym tematyką podatków. Taxand Challenge organizowany jest przez Accreo Taxand – firmę konsultingową oferującą usługi doradztwa podatkowego, europejskiego, prawnego oraz business consulting.

Konkursu podzielony jest na trzy etapy. I etap – eliminacje - rozpocznie się 28 listopada i trwać będzie przez siedem dni. Wszyscy, którzy będą chcieli wziąć w nim udział, muszą zarejestrować się na stronie konkursu http://taxandchallenge.pl, wybrać jedną ze ścieżek (prawniczą lub ekonomiczną) i rozwiązać test składający się z 50 losowo wybranych pytań. Pięćdziesięciu najlepszych uczestników 8 grudnia przystąpi do II etapu, w którym będą musieli udzielić pisemnej odpowiedzi na dwa pytania – jedno pytanie merytoryczne wybrane przez każdego uczestnika z puli pytań przygotowanych przez organizatora oraz pytanie dotyczące etyki – takie samo dla wszystkich uczestników. Tylko ośmiu najlepszych uczestników stanie do rywalizacji w finale, w symulowanych rozprawach przed jury, które odbędą się w salach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie 28 stycznia 2012 r.

Wszyscy zainteresowani konkursem oraz wiedzą z zakresu podatków mogą śledzić profil Taxand Challenge w serwisie społecznościowym Facebook, gdzie zamieszczane będą informacje i podpowiedzi dla uczestników konkursu oraz ciekawostki i konkursy podatkowe.

Partnerem konkursu jest dziennik Rzeczpospolita. Patronami medialnymi: Pracuj.pl, Wydawnictwo C.H. Beck oraz Studentnews.pl. Patronami merytorycznymi: Naczelna Rada Adwokacka oraz ACCA. Partnerami studenckimi: Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa ELSA oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Nauk Ekonomicznych i Handlowych AIESEC.

Accreo Taxand prowadzi całoroczny nabór na płatne praktyki i staże. Aktualna oferta praktyk we wszystkich działach firmy znajduje się na http://exepriencetaxand.pl.

Obrazek
Marta Szpak

Marta Szpak Trener Konsultant,
GRUPA NIEZALEŻNYCH
TRENERÓW BIZNESU

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na 1 dniowy intensywny warsztat z zakresu zarządzania zespołem sprzedaży

Do kogo adresujemy szkolenie?

1. Dyrektorzy operacyjni.
2. Kierownicy regionalni.
3. Kierownicy zarządzający zespołami sprzedażowymi.

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. Motywowanie. Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. W tym pomocny nam będzie Ken Blanchard i jego koncepcja zarządzania sytuacyjnego. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak to wszystko wpłynie na podniesienie wyników, to przeczytaj to raz jeszcze!

Co dostaniesz po szkoleniu?

1. Materiały dla uczestnika - treściwy podręcznik płynnie przechodzący przez zagadnienia merytoryczne.
2. Możliwość konsultacji telefonicznych z trenerem prowadzącym.
3. Imienne zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
4. 10% rabatu na dowolne usługi naszej firmy.

Zanim zdecydujesz się na to szkolenie, przeczytaj referencje w naszych profilach GL i na naszej stronie http://gntb.eu


FORMALNOŚCI

1. Zgłoszenie pobierzesz z naszej strony: http://gntb.eu. Wypełni je podpisz czytelnie i wyślij skan mailem lub faksem. Oryginał oddasz nam na szkoleniu.

2. Za szkolenie zapłać 299zł + VAT (23%) na 7 dni przed szkoleniem. Tylko to zarezerwuje Ci miejsce na szkoleniu. My wystawimy Ci fakturę VAT.

UWAGA
Cena 299zł + VAT obowiązuje tylko osoby, które nigdy nie miały z nami do czynienia i jeszcze nie wiedzą co tracą. Od pozostałych bierzemy 599zł + VAT

3. Przyjedź na szkolenie do POZNANIA w dniu 26.11.2011r. na godzinę 10:00
4. Weź udział w szkoleniu
5. Wystaw nam referencje.
6. Buduj i czerp korzyści z pracy w oparciu o to czego się dowiesz
7. Poleć nasze szkolenie innym.


Ciągle mało Ci informacji?
Napisz szpak.marcin@gntb.eu lub zadzwoń +48 796-319-705


Inne terminy i lokalizacje

17.12.2011r. - Szczecin




Obrazek
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Ogłoszenia

Webinarium: Cortona3D wprowadza wersję RapidAuthor 6.1 zawierającą nowy
edytor ilustracji 2D

Zapraszamy we Srodę 2 listopada 2011 o godzinie 16:00

PROSIMY O REJESTRACJĘ PRZED WEBINARIUM

RapidAuthor w wersji 6.1 zawiera nowy edytor grafiki 2D, który zapewni osobom przygotowującym publikacje techniczne możliwości edycji grafiki 2D przejętej z zewnątrz lub stworzonej automatycznie w RapidAuthor. Ta nowa funkcjonalność potwierdza wizję rozwoju oprogramowania RapidAuthor jako jednego spójnego, zaawansowanego środowiska spełniającego wszelkie wymagania stawiane narzędziom do przygotowania interaktywnych publikacji
technicznych.

Obrazek

Nowy edytor 2D zawiera nastepującą funkcjonalność:
• Natywna aplikacja .CGM
• Przeglądanie, edycja, montaż, linkowanie (Hotspots), wydruk
• Wczytywanie / zachowanie pliku
• Przesunięcie / usunięcie obiektu
• Dodawanie, przesuwanie, zmiana rozmiaru i edycja linii, krzywych oraz tekstu
• Import formatów JPEG, TIFF, PNG, Bitmap, GIF
• Eksport do formatów SVG, JPEG, PNG, TIFF, GIF
• Tworzenie i edycja przestrzeni rysunkowej
• Pokaż, twórz, modyfikuj linki (Hotspots)
• Modyfikacja stylu, grubości i koloru linii

Zapraszamy na 45 minutową prezentację żeby przekonali się Państwo w jaki sposób możemy pomóc zwiększyć skuteczność i wydajność Waszej komunikacji technicznej.

Zapraszamy we Srodę 2 listopada 2011 o godzinie 16:00

PROSIMY O REJESTRACJĘ PRZED WEBINARIUM

Więcej informacji w grupie Cortona3D PL lub pod info@softprogress.pl
Joanna Ś.

Joanna Ś. Brand&Trade
Marketing Manager
Monini Polska Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

DGGP - tune up your business!
Firma powstała z potrzeby i chęci wykorzystania wiedzy, umiejętności i doświadczeń, które jako manedżerowie i naukowcy gromadzimy od ponad 10 lat. Zauważamy, że rynek usług doradczych dla małych i średnich przedsiębiorstw jest rzadko dostrzegalny przez największe firmy doradcze. Konsulting zawsze bowiem był kojarzony z usługami "dużych dla dużych". Tak oczywiście być nie musi.
Jesteśmy świadomi specyfiki funkcjonowania małych i średnich firm. Nasze doradztwo jest kompleksowe, wolne od wycinkowego analizowania przedsiębiorstwa. Każdy problem przenika bowiem wiele obszarów i niesie za soba skutki księgowe, podatkowe, handlowe, logistyczne itd. W naszej pracy łączymy w spójną całość misję firmy, cele strategiczne oraz zadania do wykonania z osobami i komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za realizację codziennych zadań oraz z posiadanymi przez przedsiębiorstwo zasobami.
Zapraszamy do współpracy i kontaktu!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Log System Control - nowy agregator logów systemowych

Zainteresowanych nowoczesnym narzędziem kontroli logów systemowych w formie agregatora logów zapewniających większy poziom bezpieczeństwa w organizacji zapraszamy do prezentacji platformy BTR włoskiej firmy Crossover, która w dniach 14-17 listopada 2011 będzie gościła w Warszawie.

Więcej o platformie można poczytać na:
http://www.crossoverweb.eu/btr_eng.asp

Zainteresowanych proszę o kontakt na ieksporter@gmail.com, tel. 510-382-716 celem umówienia spotkania.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zachodnie trendy, innowacyjne szkolenia zespołu już w Polsce! Rozwijaj się, baw się i pomagaj!


Obrazek


Szkolenia z Sercem™ to połączenie warsztatu z akcją społeczną CSR (Corporate Social Responsibilty – Społeczna Odpowiedzialność Biznesu), które niesie potrójną wartość:
1. Rozwój Twojego zespołu, polepszenie współpracy, zrozumienie ról zespołowych, rozwój naturalnych liderów, poprawę komunikacji – czyli to wszystko co musi być efektem szkolenia zespołu
2. Pomoc potrzebującym w otoczeniu Twojej firmy, własnoręczne zrobienie czegoś dobrego dla innych
3. Zwiększenie zaangażowania i lojalności Twoich pracowników oraz zbudowanie dumy - czyli to wszystko, co powinno być efektem szkolenia zespołu

Szkolenia z Sercem™ mogą przyjąć różną formę:pracownicy mogą odmalować plac zabaw dla dzieci, zrobić przedstawienie cyrkowe w domu dziecka, przygotować występ artystyczny dla Domu Opieki Społecznej czy Hospicjum dziecięcego lub oczyścić las albo rzekę z góry śmieci. Możecie również opracować i zrealizować projekt bliski własnej działalności Waszej firmy. Formy i tematy pomocy są nieograniczone, bo nieograniczone są ludzkie potrzeby!

Informacje do pobrania:
http://www.active-coaching.pl/dok/szkolenia%20i%20CSR.pdf

Na spotkaniu opowiemy więcej. Aby się umówić napisz: szkolenia@Active-Coaching.pl

Zapraszamy!

http://www.Szkoleniazsercem.pl
szkolenia@active-coaching.pl
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu® przygotowała specjalną jesienno-zimową ofertę szkolenia dla Twojej firmy Zarządzanie zespołem sprzedaży.

Szczegóły oferty:

1. Składając zamówienie realizacji 2-dniowego szkolenia „Zarządzanie zespołem sprzedaży” do 30.12.2011r. Twoja firma otrzyma 50% rabat.
2. Cena szkolenia po rabacie wynosi. 2990zł brutto za 16h / 2 dni pracy warsztatowej.

Podana cena zwiera:
1. Przygotowanie szkolenia.
2. Dostosowanie szkolenia do potrzeb uczestników i organizacji.
3. Poprowadzenie szkolenia przez trenera.
4. Dojazd trenera na szkolenie.
5. Materiały szkoleniowe
a. Podręczniki,
b. Handouty,
c. Ćwiczenia,
d. Zadania wdrożeniowe.
6. Certyfikaty ukończenia szkolenia.
7. Przeprowadzenie oceny szkolenia.

Podana cena nie zawiera:
1. Kosztów sali konferencyjnej wraz z niezbędnym wyposażeniem.
2. Wyżywienia i zakwaterowania uczestników szkolenia.
3. Aprowizacji trenerów na jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz podczas jego trwania.

Wymienione koszty pokrywa Firma zamawiająca szkolenie

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?[/b[

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. [b]Motywowanie.
Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.


W celu uzyskania szczegółowych informacji związanych z realizacją szkolenia w Twojej firmie zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:

Marcin Szpak
Tel.: +48 796-319-705
e-mai: szpak.marcin@gntb.pl
http://gntb.pl
Magdalena Zakrzewska

Magdalena Zakrzewska psycholog, trener,
coach

Temat: Ogłoszenia

Czy zdarzyło Ci się, że:
• prowadzisz coaching, trening, dyskusję lub spotkanie, a Twój Klient zbyt często mówi „nie wiem”?
• zastanawiasz się jak zareagować, aby Twój Klient przełamał w sobie opór w poszukiwaniu rozwiązań ?
• miewasz pustkę w głowie jak przeprowadzić Klienta z punktu „nie wiem” do punktu „mam ciekawe pomysły” ?
Jeśli jesteś:
• coachem, trenerem
• wykładowcą, nauczycielem, konsultantem
• moderatorem spotkań i dyskusji
• liderem zespołu
• osobą ciekawą świata, która chce doskonalić swoje umiejętności
...i chciałbyś:
• efektywniej wpływać na potencjał kreatywny Klienta
• poznać sposoby wzbudzania motywacji do szukania ciekawych rozwiązań
• dowiedzieć się z jakich metod warto korzystać aby praca z Klientem stała się jeszcze bardziej inspirująca
• odkryć w sobie nowe pomysły, inspiracje, pokłady pozytywnej energii.
Pamiętaj:
Twój Klient jest zdolny, kreatywny, najmądrzejszy w swojej sprawie. Twoim zadaniem jest wydobycie jego potencjału. Jak to zrobić najlepiej, inaczej niż robiłeś to do tej pory – bardziej kreatywnie, ciekawiej, niebanalnie, z humorem i efektywnie?

Zapraszamy Cię do uczestnictwa w warsztacie
„Metody kreatywne w pracy z klientem”
Program warsztatu:
1) Czym jest kreatywność?
2) Humor w pracy z Klientem.
3) Im więcej, tym lepiej – kreatywne wyzwalacze pomysłów.
4) Twórcze eksploracje, a myślenie pytaniami.
5) Stymulatory w pracy kreatywnej.
6) Mordercy pomysłów – bariery, które warto przekraczać.
7) Metafory, przypowieści i bajki.
8) Metoda Disneya jako skuteczne narzędzie w pracy twórczej.

Korzyści z uczestnictwa w warsztacie:
• Wzbogacenie warsztatu pracy
• Poznanie metod kreatywnych przydatnych w pracy z Klientem
• Poszerzenie wiedzy
• Nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach problemowych oraz znajdowania wielu rozwiązań
• Ciekawie i twórczo spędzony czas – bo kreatywność jest radosną, inspirującą przygodą.
Forma zajęć
Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy, analizę przypadków i ćwiczenia.
Wystawiamy zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo w warsztacie.
Warsztat odbędzie się 3 grudnia 2011 w Poznaniu
w godzinach. 9.00 – 17.00.
Cena warsztatu – 250 zł.
10% zniżki dla osób, które zaproszą kogoś do udziału w warsztacie.
Zapisy przyjmujemy do dnia 23 listopada 2011. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Konieczność dokonania przedpłaty w wysokości 50 zł do dnia 23 listopada 2011.

W przypadku nieobecności uczestnika na warsztacie przedpłata nie podlega zwrotowi.
Zapisu na warsztat proszę dokonywać pod adresem pozaschematem@pozaschematem.pl
W celu uzyskania bliższych informacji o warsztacie zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 604 888 983, 513 747 862

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Podejmiemy współpracę z firmami w kłopotach (spadek obrotów etc.)
Reorganizacje, wsparcie sprzedaży, zarządzanie przedsięwzięciem, zarządzanie zespołem sprzedaży ...

pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Podejmiemy się napisania kompletnego wniosku lub jego części w ramach działania 8.1 PO IG, najlepiej dla firmy zlokalizowanej w Wielkopolsce. Gwarantujemy indywidualne podejście do klienta, zaangażowanie oraz dużą wiedzę merytoryczną (finanse/prawo). Nasz projekt został pozytywnie oceniony w ramach naboru do działania 8.1 w czerwcu 2011 r. dlatego chętnie podzielimy się wiedzą i doświadczeniem jak napisać wniosek, tak aby spełnić warunki niezbędne do otrzymania dofinansowania. W ramach przygotowywania wniosku umożliwiamy także specjalistyczne konsultacje z informatykiem.Kontakt: zylab (at) tlen.pl
Mar P.

Mar P. Niezależny ekspert i
trener zmian

Temat: Ogłoszenia

Czy jesteś:

- ... osobą, która chce stworzyć swój biznes od podstaw? Jeżeli wiesz co chcesz stworzyć to świetnie, będziemy nad tym pracować. Jeżeli nadal szukasz pomysłu na swój biznes, to też mogę Ci w tym pomóc.
- ... przedsiębiorcą, który ma już własny biznes i chce go rozwinąć oraz zwiększyć zyski?
- ... sportowcem, który chce wykorzystać swój cały potencjał?
- ... artystą, który szuka inspiracji i natchnienia na stworzenie nowego dzieła?
- ... osobą, który ma dosyć obecnego życia i szuka odkrycia w sobie nieograniczonego potencjału do osiągania wyznaczonych celów?

Wejdź na ścieżkę sukcesu!

Jeżeli jesteś jedną z tych osób i wiesz, że stać Cię na jeszcze więcej to jesteś we właściwym miejscu i czasie. Otwiera się przed Tobą możliwość wejścia na ścieżkę prowadzącą do sukcesu. Ścieżka może nie jest prosta, ale jest możliwa do przebycia, dla każdej osoby zdeterminowanej osiągnąć sukces w życiu osobistym, biznesie lub w jakiejkolwiek innej dziedzinie. Razem będziemy pracować nad celem jaki sobie wyznaczysz!

Czy jesteś gotowy na dokonanie znaczącego kroku w swoim życiu?

Możesz osiągnąć swój cel w bólu i wysiłku okupionym zdrowiem i zaniedbaniem rodziny lub możesz osiągnąć swój cel w najbardziej efektywny sposób jaki jest możliwy. Co wybierasz?
Na rozgrzewkę polecam obejrzeć filmy "Jestem Bogiem" i "Siła Spokoju", zobacz jak można wykorzystać potencjał drzemiący w naszym umyśle i nie tylko.
Obejrzyj fragmenty.


Co otrzymujesz?

Otrzymujesz :
- 4 konsultacje, które możesz wykorzystać w ciągu 7 dni ( oprócz soboty i niedzieli ). Konsultacja może trwać do 50 minut.
- Jeżeli nie wykorzystasz wszystkich konsultacji w ciągu 7 dni, to reszta zostaje anulowana.
- Możesz kontaktować się ze mną telefonicznie ( T-mobile lub Orange ) lub przez Skype.



Dlaczego 10zł za 4 dni coachingu???

Ponieważ jestem pewien, że w momencie kiedy zastosujesz metody i techniki jakie Ci przekażę podczas tych 4 dni. Odmienią one pozytywnie Twoje życie!
Czy to możliwe, TAK. Pod warunkiem, że je zastosujesz i będziesz z nich korzystać każdego dnia.
Zazwyczaj pełny coaching trwa 1 miesiąc, wtedy możesz zdecydować czy dalej współpracować ze mną czy nie. Możesz wstrzymać i powrócić w dowolnym momencie.
Jeżeli po kilku dniach zobaczysz, że to nie jest dla Ciebie i chcesz podążać inną ścieżką, to proszę bardzo. Jesteś wolny.

Zapraszam do odwiedzenia : Ścieżka Sukcesu

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Warsztaty z zarządzania czasem i efektywności osobistej
26-27 listopada

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak to się dzieje, że niektórzy ciągle osiągają sukcesy, a innym ciągle nie udaje się, dlaczego jedni są wysoko opłacanymi specjalistami podczas gdy inni ledwie wiążą koniec z końcem, i jak w końcu osiągnąć wewnętrzną równowagę i poczucie sukcesu - te warsztaty są dla Ciebie!!!!

Podczas 8 godzin spotkań dowiesz się:
- co tak naprawdę motywuje cię do działania?
- jak wyznaczać cele i jak je osiągać?
- jak najskuteczniej planować swój czas i jak unikać „złodziei czasu”?
- jak sprawnie łączyć różne role życiowe i jak radzić sobie z wieloma wyzwaniami dnia codziennego?
- jak kontrolować swoje myśli i swoje życie?
- jak maksymalizować swój potencjał fizyczny?
- co wyróżnia ludzi sukcesu od reszty społeczeństwa?

Spotkania poprowadzi Karolina Przewłoka LaBrecque
(http://helptogrowinstitute.com/about-help-to-grow-inst... magister psychologii, doktor rehabilitacji, trener. Karolina na stałe mieszka w USA, gdzie prowadzi własne centrum rozwoju. Oprócz wsparcia dla osób chcących zrzucić zbędne kilogramy, sportowców i biznesmenów oraz osób poszukujących równowagi w życiu Karolina od 10 lat wspiera także osoby z zaburzeniami ze spektrum autystycznego i innymi rodzajami niepełnosprawności oraz ich rodziny. W swoim centrum Karolina regularnie prowadzi warsztaty z zarządzania czasem i efektywności osobistej, jest mentorem i trenerem. Jej klienci to osoby w wieku od 12 do 70+.
Warsztaty opracowane zostały na podstawie połączenia metod pracy najbardziej znanych specjalistów z zakresu efektywności osobistej.

Harmonogram:
26-27 listopada, godz. 10-14
Pierwszy dzień koncentruje się na zrozumieniu i ustalaniu celów, które są realne do osiągnięcia, a jednocześnie zgodne z wyznawanymi przez nas wartościami.
Dzień drugi to intensywne szkolenie z technik umożliwiających osiągnięcie maksymalnego potencjału osobistego oraz skutecznego zarządzania czasem. Podczas tego dnia omawiane są zarówno metody doskonalenia siebie z zakresu psychologii jak i fizjologii i zdrowia.

Dzień 1 i 2:
9: 30 – start
10: 30 – przerwa na kawę (w czasie przerwy możliwość dyskusji, pytań itp.)
10:40 – ciąg dalszy warsztatów
12:00 – przerwa na lunch
12:20 – ciąg dalszy warsztatów
14:00 - koniec

Koszt: 350 zł (cena obejmuje dwa dni warsztatów, w sumie 8 godzin, 2 lunche sushi, napoje, przekąski w przerwie kawowej).
Rezerwacje i szczegóły: sushi@ryzowe.pl

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNA konferencja "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon"
1 grudnia 2011, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott.

Już po raz XIV spotkamy się na konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon", aby podsumować mijający rok i porozmawiać o wyzwaniach na przyszłość. Wydarzenie będzie przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem - niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Zakres tematyczny spotkania obejmie szereg technologii teleinformatycznych, stosowanych współcześnie w codziennej działalności polskich firm i instytucji. Omawiać będziemy platformy sprzętowe i systemowe, oraz aplikacje wspierające funkcjonowanie firmy.

Niektóre tematy wykładów:

- Tablety, smartphony i technologie konsumenckie w środowisku przedsiębiorstwa - Fryderyk Włostowski (G+J Gruner+Jahr Polska)

- BS 25999 - dziś norma brytyjska, niebawem międzynarodowa norma ISO/IEC. Jak wdrożenie standardu organizacyjnego, opisanego normą BS 25999 pomoże zachować „ciągłość funkcjonowania biznesu"? - Wojciech Garstka (PROJEKT_G)

- Zbliża się nowe. Kryć się, czy zbroić? Co czeka polskich przedsiębiorców w 2012 roku - Jacek Mamot (K2 Consulting)

- Przedsiębiorstwo bez papierów? - zarządzanie dokumentami, archiwizowanie, obieg dokumentów - (Elo Digital Office)

- MGA v3 Nowa Jakość Kontroli w Biznesie – (MGA)

- Gdy już wiemy, że ERP to nie wszystko..... - Zintegrowane planowanie dźwignią rozwoju każdej organizacji - (Oracle Poland )

Sponsor konferencji: Oracle Poland

Partnerzy: Heuthes, MGA, Sygnity

Firmy uczestniczące: Andra, Elo Digital Office, Gecos, Solint – Eniac.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp_warszawa_2011

Kontakt z organizatorem:
SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
D S

D S Dedykowane
oprogramowanie
mobilne i
internetowe

Temat: Ogłoszenia

Firma Customer Software zajmuje się realizacją dedykowanych systemów informatycznych w technologii .NET na platformy Windows/iOS/Windows Phone.

Szczegóły naszej oferty dostępne są na stronie internetowej:
http://www.customersoftware.pl/

Zapraszamy do współpracy
Rajmund Flis

Rajmund Flis HR Specialist,
Career Advisor

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na business & career coaching. W celu podniesienia własnych kwalifikacji oraz nawiązania nowych relacji oferuję 7
bezpłatnych sesji dla osób na stanowiskach kierowniczych, zarządzających projektami lub prowadzących własne firmy.
Tematyka sesji może obejmować takie zagadnienia jak:

- rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
- starania o awans
- rozwój osobisty
- rozwój firmy
- poszukiwanie nowej pracy
- zwiększanie wydajności w pracy
- godzenie pracy i życia prywatnego itp.

Sesje odbywają się podczas bezpośrednich spotkań (tylko w Warszawie) lub przez Skype.
Zainteresowane osoby zapraszam do pisania na adres: rajmund.flis[at]gmail.com

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Projekt szkoleniowy, dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego skierowany do osób zatrudnionych w sektorze MSP woj. śląskiego w szczególności do kadry kierowniczej, specjalistów HR, menedżerów personalnych, właścicieli firm, a także wszystkich osób, których praca polega na zarządzaniu pracownikami.

RUSZYŁA REKRUTACJA NA III (OSTATNIĄ) EDYCJĘ SZKOLENIA

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie:

http://www.akademia-zzl.pl

10 dniowy cykl szkoleń obejmuje m.in. praktyczne zagadnienia z zakresu Prawa Pracy, metody skutecznej rekrutacji i selekcji, systemy ocen okresowych, szkolenia i rozwój pracowników.

Szczegółowy program szkoleń dostępny tutaj

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do