Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zapraszam do kontaktu wszystkie firmy planujące ekspansje na rynki zagraniczne.
Posiadam blisko dziesięcioletnią praktykę w handlu zagranicznym popartą sukcesami w różnych branżach. Jestem ekspertem merytorycznym szkoleń o tematyce eksportowej dla PARP, prowadzę również szkolenia stacjonarne.
Proponuję współpracę polegającą m.in. na przygotowaniu firmy do eksportu, opracowaniu strategii eksportowych i ich wdrożeniu, przeszkoleniu pracowników w zakresie zagadnień związanych z prawem międzynarodowym, sposobów finansowania eksportu czy obsługi klienta. Oferuję Państwu konsultacje, obecność w trakcie wdrażania eksportu oraz obecność Interim Managera na końcowym etapie wdrożenia.
Zapewniam Państwu praktyczne podejście do tematu oraz pełen profesjonalizm i pełne zaangażowania we współpracę.

Zapraszam serdecznie

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Advisio Consulting Methodologies rekrutację do trzeciej polskiej edycji First Certificate in Organizational Development Consulting (FCODC) realizowanego w ramach międzynarodowego programu certyfikacyjnego Advisio.

9- dniowy program szkoleniowy wprowadzi uczestników w świat konsultingu systemowego oferując bogaty zestaw wiedzy, umiejętności i praktycznych narzędzi niezbędnych do skutecznej pracy w roli konsultanta rozwoju organizacyjnego.
Konsulting systemowy, będący w Polsce w początkowej fazie swego rozkwitu, jest integrującą, całościową, dającą inne spojrzenie i zupełnie nową jakość, formułą pracy z organizacją, zyskującą na świecie i w Polsce coraz szersze grono swych zagorzałych zwolenników.
Program FCODC został przygotowany z myślą o konsultantach, trenerach, coachach i doradcach, którzy posiadają doświadczenie w realizacji projektów rozwojowych dla organizacji i poszukują metod, narzędzi i inspiracji by robić to trwalej i skuteczniej.

Rekrutację do programu prowadzi biuro Advisio oraz Stowarzyszenie Matrik http://matrik.pl

pierwsze zajęcia już w 3 listopada 2011 roku

więcej informacji oraz zapisy
http://www.advisio.biz/pl/a/consulting-school/first-ce...
Anna Andrzejewski

Anna Andrzejewski Marketing &
Operational
Assistant

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na akredytowane szkolenie PRINCE2® w Warszawie organizowane przez firmę Adding Value Consulting:

Termin:

PRINCE2® Foundation – 28-30.11.2011
PRINCE2® Practitioner – 1-2.12.2011


Obrazek


Koszt:

PRINCE2® Foundation - 3000 PLN
PRINCE2® Practitioner – 2700 PLN

Oferta: PRINCE2® Combi (Foundation + Practitioner) - 5000 PLN

(ceny szkolenia wraz z egzaminem, certyfikatem, lunchem, kawą)

Trener prowadzący -Jaroslaw Milewski- jeden z pierwszych trenerów PRINCE2® w Polsce!

Czym jest PRINCE2® ?

PRINCE2 ® (Projects IN a Controlled Environment=Projekty w kontrolowanym środowisku) jest strukturalną metodą skutecznego zarządzania projektami. Jest ogólną metodą, oparta na najlepszych praktykach zarządzania wszystkich rodzajów projektów. Metodyka PRINCE2 stanowi doskonałą podstawę do realizacji wszelkich projektów w przedsiębiorstwach i organizacjach dowolnej wielkości i branży.

Zalety PRINCE2®

*PRINCE2 stanowi uniwersalną platformę współpracy wszystkich osób zaangażowanych w realizacji projektów. Pozwala na efektywne komunikowanie się, stanowi kanwę wszelkiej korespondencji i wymiany informacji we wszystkich etapach projektu a także w fazie jego przygotowywania.

*Metodyka dostarcza kompletny i sprawdzony model procesów zarządzania projektem, którego stosowanie łącznie z jasno określoną strukturą organizacyjną zapewnia spójną kontrolę nad wszystkimi jego aspektami. Skupia się na poprawnym zaplanowaniu prac, monitorowaniu wytwarzaniu produktów w każdym etapie projektu z osobna, mając jednak na uwadze przede wszystkim powodzenie projektu jako całości i osiągnięcie założonych korzyści.

Fakty o PRINCE2®

*Ponad 550.000 certyfikowanych menedżerów
*Stosowane w ponad 150 krajach na całym świecie
*20.000 organizacji korzysta już z niezawodnej metody
*Liczba osób PRINCE2 ® potwierdza, wzrośnie o około 20% rocznie
*Stosowane na całym świecie przez czołowych organizacji publicznych i prywatnych.


Jeżeli mają Państwo pytania zapraszam do skontaktowania się:

anna.andrzejewski@addingvalue.se

Pozdrawiam,
Anna Andrzejewski
Marketing & Operational Assistant
Adding Value Consulting AB

http://www.addingvalue.pl

----------------------------------------------------------------------
PRINCE2® jest znakiem handlowym Office Of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.Anna Andrzejewski edytował(a) ten post dnia 14.10.11 o godzinie 14:05
Marzena Krzewińska

Marzena Krzewińska Executive coach,
trener, moderator,
agent zmiany, autor
k...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do współpracy, zwłaszcza wymagających wysokiej jakości usług.

Specjalizję się m.in. w:

 Coaching zgodny ze standardami ICC, ICF
 Coaching m.in.: menedżerski, przywództwa, relacji, równowagi praca – życie, zespołowy
 Wprowadzanie kultury coachingowej do organizacji
 Sesje fokusowe,
 Warsztaty i doradztwo w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, integracji, zarządzania coachingowego, zarządzania zmianą

Pozdrawiam
Marzena Krzewińska Inspirujący Partner
.......................................................................
Właściciel, Coach, spec. ZZL, spec. d/s Integracji

tel.693-377-692
http://www.inspirujacypartner.com.pl/
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Mamy jeszcze wolne miejsca! Dodatkowo dla Pań, które zdecydują się przyjść w grupie (2,3 osoby), przyznamy atrakcyjne rabaty.

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00 do 21:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym obiekcie (Hotel Restauracja MERIDIAN, ul. Litewska 22) przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za warsztaty to jedyne 100 zł brutto To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

Tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami :

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
29.10.2011 r. (sobota)
07.11.2011 r.
17.11.2011 r.
26.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA:
25.10.2011
22.11.2011
CENA PO 40% RABACIE: 449 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Zasady odpowiedzialności funkcjonariuszy
TEREMIN SZKOLENIA: 17.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 450 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Nowa regulacja dostępu do informacji publicznej
TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Magia relacji z Klientem
TERMIN SZKOLENIA: 25.11.2011 r.
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...

Zarządzanie czasem
TERMIN SZKOLENIA: 26.11.2011 r.
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...


Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Ogłoszenia

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego: „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu oferujemy BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA – w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.
Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiesz się:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
• Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
• Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
• Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis.
• Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.

Co zapewniamy:
• szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów;
• profesjonalne materiały szkoleniowe;
certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu;
• obiady i przerwy kawowe;
• noclegi dla osób z poza Warszawy;
• ubezpieczenie na czas szkolenia;
• możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń;
• pomoc przy składaniu aplikacji.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 20-21/10, 27-28/10/2011
Lokalizacja: Warszawa

Profil naszego BENEFICJENTA:
Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne oraz koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego. Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.

Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Ogłoszenia

Social Media - skuteczna kominikacja na Facebooku
Psychologia kreatywności w mediach społecznościowych

7-8 listopada 2011r, Warszawa


Wraz z rozwojem technologii coraz większą rolę w świecie biznesu pełnią nowe media a wraz z nimi: portale społecznościowe, blogi, strony www. Znajmość dziedziny social media, umiejetność ich efektywnego wykorzystania to jeden z podstawowych wyznaczników sukcesu.
Uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

KOrzyści z udziału w szkoleniu:
- zdobycie aktualnej wiedzy w zakresie psychologicznego ujęcia kreatywności - do zastosowania w praktyce
- poznanie sprawdzonych narzędzi skutecznej pracy w grupie kreatywnej
- rozwinięcie umiejętności kreatywnego myślenia w odniesieniu do projektowania kampanii reklamowych
- zapoznanie się z najnowszą, praktyczną wiedzą na temat możliwości wykorzystania Facebooka do celów marketingowych której nie sposób szukać w drukach zwartych,
- zdobycie wiedzy na temat zasad i regulacji tworzenia konkursów na Facebooku,


Odbiorcy szkolenia
- Specjaliści ds. Marketingu i PR,
- Specjaliści od e-marketingu,
- Brand managerowie
- Managerowie ds. komunikacji,
- Właściciele małych i średnich firm poszukujących nowych środków budowania relacji z konsumentami,
- Sympatyków Social Media

Czas trwania i forma szkolenia
2 dni (2x8 godzin) – Szkolenie połączone z aktywnymi metodami pracy, analizą case study.

Ilość miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!

Więcej informacji na temat szkolenia na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/psychologia-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Dorota Iwanicka
tel. 22/392 93 91
fax.. 22/244 25 37
dorota.iwanicka@multitrain.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Arkadiusz Burnos

Arkadiusz Burnos Dyrektor
Zarządzający SEAM
Group EMEA, Starszy
Konsultant...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do zapisów na szkolenie:

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE UTRZYMANIEM RUCHU - BB-01600 - termin: 16-17. Listopad 2011 (Warszawa - Hotel Polonia Palace)

Jest jeszcze kilka wolnych miejsc!

Bogaty program szkolenia:
http://www.balticberg.pl/szkolenie_01600.php

Formuła szkolenia - PRAKTYCY DLA PRAKTYKÓW!

Studia przypadków z Polski i świata!

Zapraszamy!


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam na szkolenie marki Business & Management Training - organizowane przez firmę SW Konferencje.

Tytuł szkolenia:
Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie.

Termin: 28 - 30 listopada 2011 r.
Warszawa

Cel szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia, uczestnik będzie:
- posiadał przekrojową wiedzę z zakresu szeroko rozumianego Business Intelligence, w tym Hurtowni Danych, Integracji Danych (ETL/ELT, Data Quality, Data Cleansing, Data Profiling, MDM),
raportowania i zaawansowanej analityki biznesowej (Data Mining);
- swobodnie poruszał się w terminologii dziedzinowej oraz obszarach merytorycznych BI;
- znał najpopularniejsze praktyczne zastosowania rozwiązań klasy Business Intelligence;
- znał aspekty korzystania w stopniu zaawansowanym z narzędzi informatycznych klasy BI;
- potrafił zidentyfikować wartość dodaną oraz miejsce dla rozwiązań BI dla danego biznesu;
- znał specyfikę przygotowania wdrożenia Business Intelligence, w szczególności zbierania i definiowania wymagań, wyboru dostawcy, planowania projektu/programu;
- znał specyfikę kierowania wdrożeniem (projektem/programem) klasy Business Intelligence w organizacji;

Czas trwania: 3 dni

Moduł I – Biznesowy – wprowadzenie w tematykę BI oraz zagadnienia związane z wdrażaniem i kierowaniem inicjatywami klasy Business Intelligence;
Moduł II – Techniczny – wybrane aspekty technologiczne BI, w szczególności modelowanie wielowymiarowe oraz integracja danych;

Strona szkolenia: http://bamt.pl/business_intelligence

Promocyjna cena szkolenia: 3 400 + 23% VAT (przy zgłoszeniu do 30 października)
Zgłoszenia po 30 października - 3 600 + 23% VAT


---
Pozdrawiam,
Karolina Murawska
Asystent Kierownika Projektu Szkoleniowego
http://bamt.pl

tel. 22 427 36 76 fax: 22 244 24 59
e-mail: karolina.murawska@software.com.pl
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowo-doradczym "Planowanie Strategiczna w MMSP"

Jest to ogólnopolski projekt finansowany ze środków EFS, zatem Państwa udział w nim jest całkowicie bezpłatny

Projekt skierowany jest do przedsiębiorstw mikro, małych i średnich- pracowników, kadry zarządzającej i właścicieli.

W ramach projektu zaplanowano działania szkoleniowo-doradcze skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej oraz pracowników z mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zarejestrowanych na terenie Polski (Komponent I) oraz działania doradcze skierowane do wybranych 75 firm (Komponent II).

Przewidziane w ramach Komponentu I działania mają na celu przygotowanie uczestników do wdrożenia idei planowania strategicznego w przedsiębiorstwie, zwiększenie świadomości konieczności formalnego opracowania strategii rozwoju firmy, a także pokazanie korzyści z posiadania takiego dokumentu i realizacji procesu formułowania, kontrolowania i adaptowania strategii.

Dzięki udziałowi w projekcie uczestnik:
- zdobędzie wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu planowania i zarządzania strategicznego,
- pozna nowoczesne metody budowania strategii rozwoju,
- pozna wymierne korzyści z posiadania strategii rozwoju firmy i konsekwentnego jej wdrażania.

Uczestnikami projektu mogą być właściciele i kadra zarządzająca oraz pracownicy przedsiębiorstwa z sektora MMSP, którzy prowadzą działalności produkcyjną lub usługową w Polsce i planują podjąć w latach 2011-2013 działania mające na celu
- ekspansję na rynki zagraniczne;
- modernizację posiadanych rozwiązań z zakresu ICT;
- wdrożenie nowych technologii.

Projekt „Planowanie strategiczne w MMSP” finansowany jest z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 2.1.3. Okres realizacji projektu został zaplanowany na lata 2010-2014

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie internetowej projektu http://planowaniestrategiczne.pl

Najbliższy termin szkolenia: 8-10 Listopad
Miejsce: Nadarzyn pod Warszawą

Dodatkowych informacji dotyczących innych terminów i miejsc szkoleń udzielą:
Magdalena Doberszyc
magdalena.doberszyc@wygconsulting.pl
tel. 22 492 71 15
Alina Nowaczyk

Alina Nowaczyk edukacja ekonomiczna

Temat: Ogłoszenia

Poznaj czar świata perfum i naucz się ich właściwie używać.
Ściągnij darmowy ebook

Obrazek
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do uczestnictwa w Warsztatach rozwojowych na Dobrej4!

TRENING ZARZĄDZANIA SOBĄ W CZASIE (05.11.2011)
Zarządzanie sobą w czasie, zwane potocznie zarządzaniem czasem, jest umiejętnością kluczową we współczesnym świecie, przydatną zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.

GŁĘBOKA ASERTYWNOŚĆ (06.11.2011)
Asertywność to nie tylko umiejętność mówienia „nie”, ale ogólniej sztuka spontanicznego wyrażania całego siebie, do działania zgodnie ze swoją wrażliwością.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Kameralne grupy liczące sześć do ośmiu osób.

Koszt pojedynczego warsztatu: 150 zł (dla uczniów i studentów: 120 zł); w przypadku uczestnictwa w obu warsztatach – zniżka 33% na drugi warsztat. Zaliczka w wysokości 50 zł płatna po zapisie.

Prowadzący: Paweł Tempczyk – psycholog, trener, aktor (http://www.paweltempczyk.pl).

Więcej informacji o warsztatach można znaleźć na http://www.paweltempczyk.pl/Warsztaty_rozwojowe.pdf
Dominika Woźniak

Dominika Woźniak Per aspera ad astra

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

25-27 listopada w Toruniu
9-11 grudnia we Wrocławiu

Serdecznie zapraszamy!
http://grmg.pl/wystapienia
Anna G.

Anna G. Niezależna,
samorządna i
samofinansująca ;)

Temat: Ogłoszenia

Witam,

bardzo trafna domena (adres www) dla nowego produktu!

Tylko teraz aukcja nazwy wraz z domeną:

grosikowe.pl

Zapraszam!
Zbyszek K.

Zbyszek K. tak tu powinien być
opisa ale nie ma :D

Temat: Ogłoszenia

Witam

Gdy doskwiera Ci brak czasu zgłoś się do mnie nie tylko sprzedam Ci czas ale i zaoszczędzisz ze mną niepotrzebnych wydatków

Ambasada, Urząd Celny, Ministerstwa, Urzędy, gminy, i inne takie

Masz kłopot z firmą remontową ? ja zrobię im odbiór i rozliczę się.
Kupiłeś nowe auto , nie masz czasu na formalności , Zostaw to mi
Chcesz coś sprzedać? dobrze się składa: nie ma takiej rzeczy której nie sprzedam
i wiele wiele więcej..... Warszawa

Więcej na http://pelnomocnik24.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Tajemnice skutecznego telemarketingu 15.11.2011
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

Skuteczne Strategie Zarzadzania 19-20.11.2011
http://systemysa.pl/skuteczne_strategie_zarzadzania_pr...

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 22.11.2011
http://systemysa.pl/profesjonalne_techniki_sprzedazy_p...

Rekrutacja i Selekcja Pracowników 24-25.11.2011
http://systemysa.pl/rekrutacja_i_selekcja_pracownikow_...

Moc efektywnego działania 29-30.11.2011
http://systemysa.pl/moc_efektywnego_dzialania_program....

Sprzedaż doskonała 1-2.12.2011
http://systemysa.pl/sprzedaz_doskonala_program.html

Więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Oferuję pomoc przy pracach dyplomowych (licencjackie, magisterskie, doktorskie) i badawczych. Wykonuję:

- obróbkę danych szczegółowych;
- analizę danych w arkuszu kalkulacyjnym i pakiecie statystycznym;
- wyniki i opisy badań w dokumencie formatu Word;
- badania statystyczne (analizy struktury, trendu i współzależności, testy, estymacje i inne);
- prezentację graficzną obrobionego materiału (tabele i wykresy);
- opis merytoryczny wykorzystanych metod;
- inne prace wedle indywidualnych potrzeb.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://dataworks.pl

Serdecznie zapraszam do współpracy.

Kontakt:
mail: statystyka@dataworks.pl
tel.: 0-533-10-60-10

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do