Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia:

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
11.10.2011 r.
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku
- kliknij "Lubię to"! :)
Marta Kamińska

Marta Kamińska student, Uniwersytet
Łódzki

Temat: Ogłoszenia

Witam,

zapraszam serdecznie osoby zajmujace stanowiska kierownicze do udzialu w badaniu "Osobowosc a osiaganie sukcesu zawodowego", bedacego podstawa mojej pracy magisterskiej. Ankieta jest calkowicie anonimowa. Z góry bardzo dziekuje za udzial w badaniu.

Ponizej link do badania:
http://www.ankietka.pl/ankieta/69232/badanie-osobowosc...

Pozdrawiam,

Marta Kaminska
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na 1 dniowy intensywny warsztat z zakresu zarządzania zespołem sprzedaży

Do kogo adresujemy szkolenie?

1. Dyrektorzy operacyjni.
2. Kierownicy regionalni.
3. Kierownicy zarządzający zespołami sprzedażowymi.

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. Motywowanie. Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. W tym pomocny nam będzie Ken Blanchard i jego koncepcja zarządzania sytuacyjnego. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak to wszystko wpłynie na podniesienie wyników, to przeczytaj to raz jeszcze!

Co dostaniesz po szkoleniu?

1. Materiały dla uczestnika - treściwy podręcznik płynnie przechodzący przez zagadnienia merytoryczne.
2. Możliwość konsultacji telefonicznych z trenerem prowadzącym.
3. Imienne zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
4. 10% rabatu na dowolne usługi naszej firmy.

Zanim zdecydujesz się na to szkolenie, przeczytaj referencje w naszych profilach GL i na naszej stronie http://gntb.eu


FORMALNOŚCI

1. Zgłoszenie pobierzesz z naszej strony: http://gntb.eu. Wypełni je podpisz czytelnie i wyślij skan mailem lub faksem. Oryginał oddasz nam na szkoleniu.

2. Za szkolenie zapłać 299zł + VAT (23%) na 7 dni przed szkoleniem. Tylko to zarezerwuje Ci miejsce na szkoleniu. My wystawimy Ci fakturę VAT.

UWAGA
Cena 299zł + VAT obowiązuje tylko osoby, które nigdy nie miały z nami do czynienia i jeszcze nie wiedzą co tracą. Od pozostałych bierzemy 599zł + VAT

3. Przyjedź na szkolenie do Wrocławia w dniu 22.10.2011r. na godzinę 10:00
4. Weź udział w szkoleniu
5. Wystaw nam referencje.
6. Buduj i czerp korzyści z pracy w oparciu o to czego się dowiesz
7. Poleć nasze szkolenie innym.


Ciągle mało Ci informacji?
Napisz szpak.marcin@gntb.eu lub zadzwoń +48 796-319-705

Temat: Ogłoszenia

już wkrótce będziemy rozdawać Certyfikaty Stałego Klienta

zapraszam do grupy Systemy Aktywnej Sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...

chcesz mieć dostęp do szkoleń non profit i szkoleń niskobudżetowych?

zapraszam
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszam na szkolenie:

PODSTAWY TWORZENIA APLIKACJI WINDOWS PHONE,

które odbędzie się 7 października w Warszawie.

Opis wydarzenia

Aplikacje na urządzenia mobilne stały się w ostatnich latach dość potężnym narzędziem dla firm w procesie rozwoju. Jeszcze kilka lat temu mogliśmy jedynie tworzyć proste aplikacje w środowisku Java. W tym momencie mamy szereg możliwości, aby tworzyć aplikacje, a nawet całe systemy, które są zaawansowane technologicznie, estetyczne i użyteczne. Rośnie też liczba użytkowników tego typu aplikacji. Już około 15% procent Polaków posiada urządzenia typu smart fon. Jednym z najpopularniejszych systemów operacyjnych na urządzenia mobilne jest produkt firmy Microsoft – Windows Mobile oraz jego następca – Windows Phone. Właśnie z tematem tworzenia aplikacji na te systemy zmierzymy się na spotkaniu.

Na spotkaniu uczestnicy zostaną zaznajomieni z tematyką tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne, działające na systemie operacyjnym Windows Phone. Poznają m.in. środowisko programistyczne, w którym te aplikacje są tworzone, sposób projektowania aplikacji, zarówno od strony wizualnej, jak i funkcjonalnej oraz podstawy programowania aplikacji.

Każdy z uczestników stworzy swoją pierwszą (działającą!!!) aplikację oraz zaprojektuje swoją własną aplikację, którą będzie mógł następnie rozwijać.

Jeśli wystarczy czasu, rozpoczniemy temat wykorzystywania w aplikacjach baz danych. Na spotkaniu nie jest wymagane posiadanie urządzeń z systemem Windows Phone. Wszystkie aplikacje będą testowane na emulatorze, choć oczywiście możliwe będzie też uruchomienie swojej aplikacji na swoim „fizycznym” urządzeniu.

Cele szkolenia
Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z aplikacjami mobilnymi, możliwościami jakie oferują i jednocześnie ograniczeniami i problemami[] związanymi z tworzeniem tego typu oprogramowania. Założeniem tego warsztatu nie jest wyszkolenie naszych gości na profesjonalnych programistów, a jedynie poznanie specyfiki procesu tworzenia aplikacji na urządzenia przenośne, z systemem Windows.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Specjalistów ds. rozwoju
- Menedżerów
- Analityków biznesowych
- Analityków systemowych
- Inżynierów zapewniania jakości
- Wszystkich osób zainteresowanych rozwojem rynku aplikacji na urządzenia mobilne i możliwościami jakie one oferują.

CENA
Koszt szkolenia: 800 PLN/ osoba* + 23% VAT

W ramach szkolenia zapewniamy:
- przerwy kawowe
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
(nie zapewniamy miejsca noclegowego oraz parkingu)

RABATY

Nr / Typ rabatu / Wysokość rabatu
1 / Uczestnictwo w poprzednich szkoleniach SQAM / 5%
2 /Rejestracja dwóch osób z Firmy / 5%
3 / Rejestracja trzech osób z Firmy / 10%

Szczegółowa agenda oraz formularz rejestracyjny: http://sqam.org/podstawy-tworzenia-aplikacji-windows-p...

Kontakt:
Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@sqam.org

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Aleksandra Kuźmicz

Aleksandra Kuźmicz Marketing Manager,
STRATEX

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na seminarium:

„Projektowanie i wdrażanie strategii w szkołach wyższych”

organizowane przez firmy StratEx i InEdu w dniach 25-26 października oraz 30 listopada – 1 grudnia 2011 roku w Warszawie.

PROGRAM SEMINARIUM

Dzień 1: Projektowanie strategii

• Pojęcie strategii i przygotowanie do jej wdrożenia
• Definiowanie misji i wizji uczelni
• Formułowanie celów strategicznych uczelni

Dzień 2: Wdrażanie strategii
• Definiowanie mierników strategii
• Wyznaczanie i planowanie projektów strategicznych
• Komunikacja strategii na uczelni
• Monitorowanie i przeglądy strategii na uczelni

WYKŁADOWCY:
• Witold Horowski, Stratex, Partner Zarządzający, doświadczony konsultant i trener.
• Dr Łukasz Kononowicz, Stratex, Partner, doświadczony konsultant i trener.
• Hanna Król, inEdu, Dyrektor Zarządzający, coach, konsultant biznesu, doświadczony menedżer edukacji

DLACZEGO WARTO:
• profesjonalne narzędzia do analizy, formułowania, wdrażania i komunikacji strategii,
• trenerzy z wieloletnim praktycznym doświadczeniem,
• 2-dniowy program gwarantujący przepływ wiedzy i praktycznych umiejętności,
• wartościowa wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami seminarium,
• wyjątkowe materiały szkoleniowe wsparte o wieloletnie doświadczenia.

Szczegółowy program, informacje i zgłoszenia:

tel. 61 855 34 53, e-mail: seminaria@stratex.pl
http://www.inEdu.pl/, http://www.stratex.pl/
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE Zarządzanie sobą w czasie - LAST MINUTE

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

16 h (dwa dni szkoleniowe), 10 i 11 październik 2011, Warszawa, ul Pawia 55, gmach WSFiZ sala 57
1150,00 + 23% VAT w Last MINUTE (poprzednia cena to 1250,00 + 23% VAT)
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier.

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania czasem

• Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
• Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
• Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
• Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy

2. Organizacja swojego stanowiska pracy

• Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
• Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy

3. Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy

• Czas jako wyznacznik granic
• Kwestionariusz MEQ
• Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
• Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
• Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
• Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
• Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy

4. Zarządzanie własnym czasem

• Jak efektywnie wyznaczać priorytety
• Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
• Zadania ważne i pilne
• Zadania ważne i niepilne
• Zadania nieważne i pilne
• Zadania nieważne i niepilne
• Techniki zarządzania własnym czasem
• Technika „ początek końca"
• Tworzenie harmonogramu dnia pracy

5. Organizowanie i sporządzanie planów

• Zadaniowa analiza ABC
• 65% do 15%
• 20% do 20%
• 15% do 65%
• Taktyka salami
• Metoda Kartezjusza
• Technika planowania od końca
• Reguła Pareto
• Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
• Plany: tygodniowy, miesięczny
• Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
• Reguła Parkinsona

6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

• Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
• Monitoring kamieni milowych

7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

• Diagnoza i usunięcie barier
• Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
• Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
• Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
• Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy

8. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleo młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleo i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmiosko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SYSTEMY INFORMATYCZNE
wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem, usprawniające jego funkcjonalność, pozwalające na obniżenie kosztów. Dedykowane dla Firm o różnym profilu działalności i różnorodnej strukturze organizacyjnej.
Autoryzowany Partner RAKS

Oferujemy szeroki zakres obsługi IT

Polecam i zapraszam,
http://www.raton.com.pl/Marlena Kacperska edytował(a) ten post dnia 05.10.11 o godzinie 13:47

Temat: Ogłoszenia

Witam Państwa,

Poszukuję statku / statków ok. 9.000 - 12.500 DWT zaopatrzonych w lifty rozładunkowe do każdej ładowni, najlepiej z portem macierzystym na obszarze Rosji w rejonie Morza Czarnego.

Umowa tradycyjna armatorska na, dostawy w cyklu once shipment / monthly; załadunek - porty Fed. Ros. nad M. Czarnym, rozładunek wsch. / zach. Afryka. (na barki transportowe)

Towarami mają być: drewno budowlane, stal budowlana, cement w workach zabezpieczony trójwarstwową folią, cukier itp. Wszystko paletowane.

Jeśli dysponujecie tego typu flotą proszę o informację zwrotną.
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami:

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
11.10.2011 r.
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
07.11.2011 r.
17.11.2011 r.
26.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA: 25.10.2011
CENA PO 40% RABACIE: 449 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Zasady odpowiedzialności funkcjonariuszy
TEREMIN SZKOLENIA: 17.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 450 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Nowa regulacja dostępu do informacji publicznej
TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym obiekcie (Hotel Restauracja Meridian, ul. Litewska 22) przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za warsztaty to jedyne 100 zł brutto To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!
Małgorzata Siwek

Małgorzata Siwek Wellton Account &
Finance Consulting
Prezes

Temat: Ogłoszenia

Kupię lub przejmę buro rachunkowe w Krakowie lub w okolicy. Proszę dzwonić lub pisać: 501 023 985, info@wellton.com.pl. Jeśli ktoś chce sprawdzić moją wiarygodność, zapraszam http://wellton.com.pl, http://www.facebook.com/Wellton.Sp.z.o.o.
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Temat: Ogłoszenia

Complimentary Gartner Webinars for IT & Telecom providers: October 2011

TUESDAY, OCTOBER 4, 2011
Introducing the Marketing Investment Model
Presented by: Jennifer Beck

TUESDAY, OCTOBER 11, 2011
Surprises Found in 2012 Provider Marketing Budgets
Presented by: Laura McLellan

TUESDAY, OCTOBER 18, 2011
Gartner Worldwide IT Spending Forecast (Q311 Update)
Presented by: Richard Gordon

TUESDAY, OCTOBER 25, 2011
Surviving the Next Downturn: Will You Be Ready?
Presented by: Jim Tully

Additional Complimentary Gartner Webinars: October 2011

WEDNESDAY, OCTOBER 5, 2011
Enterprise Architecture Plays a Key Role in IT Governance
Presented by: Julie Short

How Cloud Sourcing is Changing the IT Services Market
Presented by: Linda Cohen

Strategies for Developing Your Next Generation Security Metrics
Presented by: Jeffrey Wheatman

THURSDAY, OCTOBER 6, 2011
Strategies for a High-Performing Supply Chain Talent Program
Presented by: Dana Stiffler

Defining the Mature Information Security Program
Presented by: Christian Byrnes

TUESDAY, OCTOBER 11, 2011
Leverage Gartner Tools to Enhance Your IT Budgeting Process
Presented by: Michael Smith

WEDNESDAY, OCTOBER 12, 2011
Private Cloud Computing: Driving a Strategy
Presented by: Tom Bittman

Enterprise Business Architecture: Uniting Business and IT
Presented by: Betsy Burton

THURSDAY, OCTOBER 13, 2011
Taking a Strategic Approach to Social Media
Presented by: Carol Rozwell and Anthony Bradley

Report Risk to the Board…and Keep Your Job
Presented by: Paul Proctor

FRIDAY, OCTOBER 14, 2011
Assess Your IAM Program with Gartner ITScore
Presented by: Gregg Kreizman

TUESDAY, OCTOBER 18, 2011
Best Practices in Mobile Device Management
Presented by: Phillip Redman

WEDNESDAY, OCTOBER 19, 2011
Prioritize Your IT Investment, Divestment and Replacement Options
Presented by: Monica Basso

THURSDAY, OCTOBER 20, 2011
An Enterprise Social Software Primer for IT
Presented by: Larry Cannell

The Decision – Rich Mobile or Mobile Web
Presented by: Kirk Knoernschild

TUESDAY, OCTOBER 25, 2011
Securing the Virtualized Data Center: From Private Cloud to Public Cloud
Presented by: Neil MacDonald

WEDNESDAY, OCTOBER 26, 2011
Google and Apple: Disrupting Microsoft and Others
Presented by: Tom Austin & David Mitchell Smith

Performance Management Practices for Mobile Devices
Presented by: Eric Siegel

THURSDAY, OCTOBER 27, 2011
Negotiating with IBM, Microsoft, Oracle & SAP: Tips for Success
Presented by: JoAnn Rosenberger

iPad and Beyond: What the Future of Computing Holds
Presented by: Angela McIntyre and David Willis

FRIDAY, OCTOBER 28, 2011
Assess Your Information Security Program with Gartner ITScore
Presented by: Jay Heiser
Arkadiusz Burnos

Arkadiusz Burnos Dyrektor
Zarządzający SEAM
Group EMEA, Starszy
Konsultant...

Temat: Ogłoszenia

Witam Państwa, zapraszam do zapoznania się z nową ofertą BalticBerg Institute!


Obrazek

BalticBerg Institute (Instytut BalticBerg) jest integralną częścią grupy BalticBerg Consulting (www.balticberg.pl). Instytut realizuje szkolenia, warsztaty i seminaria w obszarze tematów związanych z zarządzaniem operacyjnym ze szczególnym ukierunkowaniem zarządzanie techniczne i utrzymanie ruchu.

Oferta BalticBerg Institute skierowana jest zarówno do indywidualnych profesjonalistów chcących rozszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, jak i do firm, które pragną w przemyślany sposób podnieść kwalifikacje swoich specjalistów i menedżerów. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą szkoleń prowadzonych przez ekspertów BalticBerg.

Szczegóły na stronie http://www.balticberg.pl/institute.php

Od 4. kwartału 2011 prowadzimy w Polsce również szkolenia otwarte.

-----------------------------------------------------------

Najbliższe szkolenia:

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE UTRZYMANIEM RUCHU - BB-01600 - terminy: 16-17. Listopad 2011 (Warszawa) oraz 1-2. Grudzień 2011 (Warszawa)

STRATEGIA UTRZYMANIA RUCHU - Gdzie zacząć? - BB-01610 - terminy: 22-23. Listopad 2011 (Warszawa)

NOWOCZESNE ZARZĄDZANIE PRODUKCJĄ - BB-01400 - terminy: 16-17. Listopad 2011 (Warszawa)

-----------------------------------------------------------

Niebawem ustalimy również terminy dla szkoleń:

Relibility Centered Maintenance – Utrzymanie ruchu zorientowane na niezawodność – BB-E01601 – 2 dni

Systemy mierzenia efektywności operacyjnej w działach utrzymania ruchu - Narzędzia oraz wskaźniki (KPIs) dla UR – BB-01650 - 1 lub 2 dni

Analiza krytyczności maszyn i systemów – BB-01670 - 2 dni

Obieg informacji w utrzymaniu ruchu – optymalne wykorzystanie narzędzi CMMS oraz EAM - BB-01630 – 2 dni

BalticBerg Consulting jest firmą dostarczającą profesjonalne usługi konsultingowe z obszaru zarządzania operacyjnego oraz zarządzania zasobami technicznymi (EAM) i utrzymaniem ruchu. Usługi BalticBerg są dedykowane głównie firmom produkcyjnym, wydobywczym i transportowym, jednak wśród klientów znajdują się również inne organizacje pragnące podnieść efektywność swoich operacji i procesów (m. in. CERN - Europejskie Centrum Badań Nuklearnych w Genewie).

BalticBerg Consulting jest platformą współpracy ekspertów z obszaru inżynierii i biznesu. Oprócz intensywnej działalności operacyjnej (doradczej, konsultingowej, wdrożeniowej, szkoleniowej) BalticBerg od ponad trzech lat czynnie uczestniczy w organizacji oraz przyjmuje rolę patrona merytorycznego najważniejszych konferencji branżowych, kongresów, targów oraz seminariów specjalistycznych związanych z produkcją i utrzymaniem ruchu. Jesteśmy patronem merytorycznym takich wydarzeń jak: Kongresu SUR POLMAINTENANCE, Targi EasyFairs MAINTENANCE, Forum SUR organizowanego przez MOVIDA, UR W ENERGETYCE (BMP), Obsługiwanie Maszyn i Urządzeń.

Liczne doświadczenia ekspertów i menedżerów BalticBerg wpływają znacząco na podniesienie rangi wydarzeń mających na celu szerzenie najlepszych praktyk w zarządzaniu operacjami oraz ich integracji ze strategią korporacyjną.

KAŻDE SZKOLENIE BALTICBERG INSTITUTE prowadzone jest prez certyfikowanego eksperta BalticBerg Institute, który posiada wieloletnie doświadczenie operacyjne i zarządcze oraz co najmniej kilkuletnie doświadczenie konsultingowe. Dobrani w ten sposób eksperci przekazują wiedze zbudowaną na dziesiątkach rzeczywistych przypadków firm z wielu branż oraz intensywnej praktyce eksperckiej.

Językiem wykładowym i ćwiczeniowym jest język polski, jednak w przypadku niektórych kursów zapraszani są również dodatkowo wybrani eksperci BalticBerg (nie zawsze polskojęzyczni), którzy przyjmują rolę prelegenta dodatkowego (1-2 godz. wykładu lub warsztatów). Wszystkie wykłady gości zagranicznych tłumaczone są na język polski.

Firma BalticBerg ma siedzibę i stałych przedstawicieli w Polsce (Warszawa), Wielkiej Brytanii (Londyn) oraz Hiszpanii (Barcelona).

Więcej informacji można znaleźć pod adresem: http://www.balticberg.pl lub pod nr telefonu +48 22 20 35 440.

Zapraszamy do kontaktu!
Arkadiusz Burnos


Obrazek
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam na szkolenie:
Zarządzanie Wymaganiami na Oprogramowanie z Wykorzystaniem Przypadków Użycia
Data: 29 – 30 sierpnia 2011 r.
Miejsce: Warszawa
Certyfikat ukończenia szkolenia.
LAST MINUTE 2000 PLN + 23%VAT


Opis wydarzenia
Praktyczne warsztaty z zarządzania wymaganiami na oprogramowania
Szkolenie to pokazuje, w jaki sposób zbierać i zarządzać wymaganiami na systemy informatyczne. W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z technikami zarządzania wymaganiami i tworzenia przypadków użycia jako jednego ze sposobów opisywania funkcjonalności systemu. Duża liczba ćwiczeń umożliwia jego uczestnikom zdobycie praktycznego doświadczenia w tworzeniu przypadków użycia.
Na szkoleniu będą ćwiczenia przeprowadzone w oparciu o Case study.
Podczas szkolenia każdy uczestnik będzie miał za zadanie sporządzić specyfikację wymagań na oprogramowanie zgodnie z dostarczonym szablonem dokumentacji. Dzięki szablonowi specyfikacji wymagań kursanci posiądą użyteczną i praktyczną umiejętność rejestracji wymagań. Wykonywane zostaną poniższe ćwiczenia, które będą składały się na kolejne elementy specyfikacji:
– rejestracja wymagań funkcjonalnych
– rejestracja wymagań poza funkcjonalnych
– identyfikacja aktorów przypadku użycia
– identyfikacja przypadków użycia
– sporządzenie diagramu przypadków użycia
– sporządzenie diagramu aktywności
Ćwiczenia będą wykonywane na komputerach
Szkolenie w części teoretycznej będzie poświęcone głównie przypadkom użycia:
- składniki modelu
- związki
- dobre praktyki
Skrócona agenda szkolenia:
- TEORIA – REJESTRACJA WYMAGAŃ FUNKCJONALNYCH, CECHY DOBRYCH WYMAGAŃ, DOBRE PRAKTYKI
- TEORIA REJESTRACJA WYMAGAŃ POZA FUNKCJONALNYCH, 
- ĆWICZENIE – OKREŚLANIE CECH DOBRYCH WYMAGAŃ
- WARSZTAT – OMÓWIENIE SZABLONU DOKUMENTU SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- OMÓWIENIE SZABLONU DOKUMENTU SPECYFIKACJI WYMAGAŃ CIĄG DALSZY
- TEORIA – SKŁADNIKI MODELI UML (DIAGRAM PRZYPADKÓW UŻYCIA, DIAGRAM AKTYWNOŚCI)
- WARSZTAT – ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ ĆWICZENIA
- WARSZTAT – OKREŚLANIE AKTORÓW PRZYPADKÓW UŻYCIA, MODELOWANIE DIAGRAMU PRZYPADKÓW UŻYCIA
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – WYPEŁNIANIE SZABLONU PRZYPADKÓW UŻYCIA W DOKUMENCIE SPECYFIKACJI WYMAGAŃ
- WARSZTAT – MODELOWANIE DIAGRAMÓW AKTYWNOŚCI (PROCESY BIZNESOWE)
- PODSUMOWANIE

Szkolenie jest polecane dla:
- analityków biznesowych
- analityków systemowych
- projektantów oprogramowania
- inżynierów zapewniania jakości
- kierowników projektów
CENA
LAST MINUTE 2000 PLN + 23% VAT

RABATY
5% rabatu- uczestnik wcześniejszych szkoleń SQAM
5% rabatu- zgłoszenie 2 uczestników na szkolenie
10% rabatu- zgłoszenie 3 uczestników na szkolenie

W ramach szkolenia zapewniamy:
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- całodniowy serwis kawowy
- obiad
(nie zapewniamy miejsca noclegowego)

Szczegółowa agenda oraz formularz zgłoszeniowy: http://sqam.org/zarzadzanie-wymaganiami-na-oprogramowa...

Serdecznie zapraszam,
Agata Sobkowska
Specjalista ds. organizacji szkoleń
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@sqam.org
Andrzej W.

Andrzej W. Przedsiębiorca

Temat: Ogłoszenia

Polecam ogłoszenie:

Zainwesuję 5 mln zł: http://www.inwestycjewinnowacje.pl/ogloszenie,2,1945,z...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Excellence Travel to firma, która z pasją i profesjonalizmem zadba o Twoje najśmielsze marzenia. Zaspokajamy najbardziej wymagających klientów.
Gwarantujemy, że usługa,którą Tobie proponujemy jest niepowtarzalna.

Włacicielami firmy są: Dariusz Gurzyński – były zawodnik KS Spójnia Gdańsk i MMTS Kwidzyn oraz Adam Bondarenko – doświadczony działacz oragnizacjach samorządowych.

W ramach swoich usług proponujemy:


Indywidualne podróże - idealne rozwiązanie dla osób, które chcą podróżować według własnych preferencji i pomysłów, bez konieczności dopasowywania się do innych uczestników wycieczek grupowych.
Realizujemy oryginalne przedsięwzięcia: pachnące egzotyką podróże ekstremalne przeżycia, dostarczamy : romantyczne chwile, wyjątkowe smaki, zapierące dech w piersiach widoki.

Organizujemy : najwspanialsze wakacje w wybranych miejscach na świecie,
aranżujemy dla Ciebie: zakupy w najciekawszych sklepach Europy,zapewniamy: przelot w rozmaite miejsca Taksówką Powietrzną;
zajmiemy się czarterem Twojego jachtu.

Co nas wyróżnia - czyli DLACZEGO WŁAŚNIE Z NAMI!?

Pasja !

Dariusz Gurzyński - Przed powstaniem firmy Excellence Travel przez ponad 10 lat zawodowo grałem w piłkę ręczną.
Doskonale wiem, co znaczy pasja i po święcenie dla rzeczy i spraw, które się kocha.
Jako były zawodowy sportowiec wiem, jak ważny jest profesjonalizm i konsekwencja w działaniu a co za tym idzie gra zespołowa
.

Wszystkie te cechy, które nabyłem podczas mojej kariery zawodowej przedkładam na działalność mojej firmy – Excellence Travel: profesjonalizm, efektywne działanie, rzetelność wraz z pasją podróżowania , która towarzyszy mi każdego dnia.

Adam Bondarenko - Jako osoba pracująca w organizacjach samorządowych
nabrałem doświadczenia i niezwykle sobie cenię planowanie i precyzję w działaniu. Wiem, jak ważny jest każdy detal, który ma wpływ na wynik całego projektu.

Razem z Darkiem - charakteryzuje nas wyobraźnia, profesjonalizm, i indywidualnie podejście do potrzeb klienta.
Bardzo cenimy sobie naszą markę, na którą składają się nasze doświadczenie i nasze szerokie kontakty.

Podczas każdej przygody z nami nie jesteś jedynie partnerem biznesowym, ale również naszym Gościem i Przyjacielem w podróży.

Naszą ciekawą propozycją jest usługa Concierge(Konsjerż)

Concierge- cichy przyjaciel, doskonały organizator, Twój przewodnik

czyli swego rodzaju osobisty asystent, staje się pomocnikiem dostępnym 24 godziny na dobę, do którego możesz zwrócić się z każdą sprawą.

Zakres usług Concierge jest praktycznie nieograniczony:

TY Marzysz - My spełniamy Twoje marzenie.

Asysta dotyczyć może rzeczy prozaicznych,:
- romantyczny wieczór w restauracji,
- wejściówek na imprezy kulturalne,
- wypożyczeniem ekskluzywnego samochodu na cudowną niezapomnianą przejażdzkę nocą w świetle księżyca lub eleganckiego kabrioletu na podróż z wiatrem we włosach
- zorganizowania niezwykłego wieczoru z pokazem Tanga Argentyńskiego,
- bankietu urodzinowego z wyjątkową postacią ze świata polityki lub biznesu
- lekcji golfa , tenisa, squosh'a
- zorganizowaniem wieczoru pełnego magi dla ukochanej osoby
- dostarczenia biletów na Euro 2012

Poprzez rzeczy bardziej wyrafinowane:

- organizacji zakupów w eksluzywnych sklepach znanych kreatorów mody w Europie
- organizacji wakacji na drugim krańcu globu,
wynajmu urokliwych apartamentów i domów w najbardziej magicznych miejscach Europy

Z zakresu sektora biznesu zajmujemy się
organizacją spotkań biznesowych
pomagamy w nawiązywaniu współpracy biznesowej – poszukiwanie partnerów do współpracy

Concierge jest osobą, która dzięki swojej pozycji w środowisku, rozległymi kontaktami jest w stanie zrealizować nawet najbardziej wyszukane zadanie.

Czas wolny w cenie!

To, co oferujemy, to przede wszystkim komfort i oszczędność czasu - niezwykła wygoda, jaką otrzymujesz .
Spełniamy najskrytsze marzenia, w granicach wyrafinowanego smaku i dobrych obyczajów.
Czas klienta, jego komfort oraz spokój ducha - to dla nas priorytet wraz z zaufaniem, na którym zbudowana jest cała filozofia naszej firmy.

Excellence Travel jest właśnie do Twojej dyspozycji.

http://excellence-travel.eu

Pozdrawiamy Darek i Adam
tel.512-11-83-45
Anna G.

Anna G. Niezależna,
samorządna i
samofinansująca ;)

Temat: Ogłoszenia

Witam,

oferuję atrakcyjne domeny:



biznes-trener.pl

CoachingManager.pl

coaching-manager.pl

dobrystrateg.pl

dobry-strateg.pl

ManagerCoaching.pl

manager-coaching.pl

top-coach.pl

TrainingOnline.pl

training-online.pl

VideoCoaching.pl

video-coaching.pl.pl


Domeny zarejestrowane w AZ.pl, dostępne na giełdzie domen.

Pełne portfolio znajdziesz TUTAJ

Zapraszam do składania ofert!Anna Głód edytował(a) ten post dnia 11.10.11 o godzinie 13:38

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do