Nina Sosińska

Nina Sosińska Rozwój Talentów -
konsultant, trener,
wykładowca,
prelegent.

Temat: Ogłoszenia

W dniu 14 września, 2011 o godzinie 14.00 zapraszamy osoby, które podejmują decyzje dotyczące wykorzystywania narzędzi psychometrycznych w firmach konsultingowych na prezentację najbardziej nowoczesnego i wszechstronnego systemu narzędzi psychometrycznych Facet5. Spotkanie odbędzie się w Warszawie - szczegóły dotyczące spotkania oraz mapkę dojazdową prześlemy Państwu po otrzymaniu zgłoszenia.

Dlaczego warto wziąć udział w tym spotkaniu?

1. Poznasz możliwości systemu narzędzi psychometrycznych Facet5.
2. Dowiesz się, jakie korzyści wiążą się z wykorzystywaniem systemu Facet5 w praktyce.
3. Dowiesz się dlaczego menedżerowie na ogół nie cenią narzędzi psychometrycznych i dlaczego Facet5 zmienia ich nastawienie do wykorzystywania tego typu narzędzi.

Co zrobić, aby wziąć udział w tym spotkaniu?

Aby wziąć udział w tym spotkaniu prosimy o wypełnienie formularza umieszczonego na stronie: http://www.hrht.pl/page/event/261#form.

Przed spotkaniem będziemy kontaktować się z każdą osobą, która prześle do nas swoje zgłoszenie, aby potwierdzić możliwość uczestnictwa w tym konkretnym spotkaniu i przekazać Państwu szczegółowe informacje na jego temat.

Prosimy o przesłanie nam zgłoszenia do dnia 7 września, 2011.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)

Opis i cele szkolenia

Szkolenie pozwoli przyjrzeć się praktycznym aspektom biznesowej obecności Państwa firmy w internecie. Będziemy pracować nad strategią e-marketingową w kontekście tradycyjnej działalności firmy, co pozwoli nabrać pewności, że jest ona spójna i wyznacza właściwy kierunek działania.

1. Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
2. Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
3. Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
4. Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
5. Poznamy reguły promowania, budowania marki i zaufania, wzmacniania relacji z klientami, tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
6. Sklep internetowy, czyli jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.

Adresaci

Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Co oferujemy?
szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów; profesjonalne materiały szkoleniowe;-certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu; obiady i przerwy kawowe; noclegi dla osób z poza Warszawy; ubezpieczenie na czas szkolenia; możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń; pomoc przy składaniu aplikacji.

Liczba uczestników: 10 osób

Liczba dni: 2 dni

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych

Termin szkolenia: 22-23 wrzesień 2011 r.

Miejsce: Warszawa

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIACH:
269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia).
404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj.
30% wartości szkolenia)

Więcej informacji na stronie projektu: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...

Formularz zgłoszeniowy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na
Facebooku
- kliknij "Lubię to" i otrzymaj 5% zniżkę na wybrane szkolenie!
:)
Kinga Łakomska

Kinga Łakomska Seksuolog,
Psychoterapeuta
NLPt, Trener NLP,
Coach, Szk...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie Roberta Diltsa i Marka Rudzińskiego
14-15 listopada 2011 NLP Neuroedukacja
Warszawa, Pure Sky Club, Budynek Skylight
ul. Złota 59 Warszawa
Warsaw, Poland

Temat:Rola przywództwa i kolektywnej inteligencji w tworzeniu koalicji na rzecz zmian.

Prowadzący:
Robert Dilts i Marek Rudziński

Współpraca ludzi w grupach i zespołach jest coraz bardziej powszechnym i ważnym elementem nowoczesnego biznesu oraz współczesnego życia. Zespoły osiągające wysokie wyniki charakteryzują się cechą nazywaną kolektywną inteligencją. Dotyczy ona zdolności ludzi w zespołach, grupach lub organizacjach, do myślenia i działania w sposób skoordynowany i wyrównany. Podobnie jak łączą się wodór i tlen, tworząc trzecią substancję - wodę, kolektywna inteligencja transformuje oddzielne jednostki w spójną grupę i tworzy zespół, w którym całość jest naprawdę większa, wspanialsza niż suma jej części.

Więcej na:
http://www.neuroedukacja.pl/szkolenia-otwarte/rola-prz...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne objęte 40% rabatem:

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników:

Sukces firmy zależy między innymi od kompetencji i umiejętności pracowników. Dlatego tak ważne jest aby mieć w zespole odpowiednie osoby. Ale skąd mamy wiedzieć, który kandydat jest najlepszy? Odpowiedzi na to pytanie dostarczy proponowany warsztat.

Uczestnicy zapoznają się z etapami dobrze przeprowadzonej rozmowy rekrutacyjnej, nauczą się przygotowywać do takiej rozmowy i wyciągać wnioski z uzyskanych informacji.

Profil uczestnika:

Warsztat kierowany jest do pracowników działów HR, firm rekrutacyjnych oraz kadry kierowniczej

Cele szkolenia:

- zdobycie wiedzy na temat etapów przygotowywania rekrutacji

- zdobycie umiejętności określania potrzebnych kompetencji idealnego kandydata

- zdobycie umiejętności tworzenia wskaźników kompetencji i ich operacjonalizacji

- zdobycie wiedzy na temat przygotowania rozmowy rekrutacyjnej i jej przeprowadzania

- zdobycie umiejętności analizowania wypowiedzi kandydata

Korzyści dla uczestników:

Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą potrafili przygotować samodzielnie rekrutacje i przygotować się do przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej oraz dokonać wyboru najlepszego kandydata na określone stanowisko.

Metody pracy:

- mini wykłady

- ćwiczenia indywidualne i zespołowe

- symulacje rozmowy rekrutacyjnej

Czas trwania: 16 godzin/2 dni

Program zajęć:

1. Etapy przygotowania rozmowy rekrutacyjnej

określenie zakresu obowiązków na danym stanowisku
określenie niezbędnych kompetencji na danym stanowisku – jak to zrobić?
zdefiniowanie kompetencji
określenie wskaźników teoretycznych i empirycznych poszczególnych kompetencji
operacjonalizacja każdego ze wskaźników

2. Ustalenie kompetencji na danym stanowisku

czym jest kompetencja?
jakie kompetencje na jakim stanowisku?
ustalenie hierarchii kompetencji

3. Opracowywanie wskaźników

czym jest wskaźnik? - różnica między wskaźnikiem teoretycznym i empirycznym
jak ustalać wskaźniki?
dobrze sformułowany wskaźnik empiryczny

4. Operacjonalizacja wskaźników

co to jest operacjonalizacja?
jak operacjonalizować wskaźniki?
pytania czy zadania?

5. Przeprowadzenie rozmowy rekrutacyjnej

JA oceniam czy JA jestem oceniany? – rozmowa rekrutacyjna jako wzajemne prezentowanie się
w jakich warunkach przeprowadzać rozmowę?
lepiej być życzliwym czy szorstkim? – korzyści i zagrożenia
sposób zadawania pytań w czasie rozmowy
odbiór komunikatów niewerbalnych

6. Wnioskowanie na podstawie uzyskanych informacji w czasie rozmowy rekrutacyjnej

interpretacja niewerbalnych komunikatów i pierwsze wrażenie
interpretacja informacji merytorycznych uzyskanych w czasie rozmowy
kandydat „jest taki” czy „zachowuje się tak” ?
podejmowanie decyzji, którego wybrać?

TERMIN SZKOLENIA: 15-16.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO RABCIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne objęte 40% rabatem:

Efektywna sprzedaż (techniki sprzedażowe)

Firmy funkcjonują na rynku dzięki sprzedaży produktów i usług. Dlatego klient jest bardzo ważnym, niezbędnym ogniwem dla ich rozwoju. Klient niezadowolony, źle obsłużony może przynieść firmie bardzo duże straty. Dlatego ważne jest, aby pracownicy mający kontakt z klientem obsługiwali go dobrze i byli świadomi na czym tak naprawdę polega gra pt „handlowanie”.


Cele szkolenia:


- zdobycie wiedzy o efektywnej komunikacji i budowaniu dobrych relacji z klientem


- zdobycie wiedzy o sposobach radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta i rozpoznawaniu jego gotowości do zakupu


- rozwój umiejętności niezbędnych do efektywnej obsługi klienta (komunikacja, prowadzenie rozmowy, radzenie sobie z zastrzeżeniami)


- rozwój umiejętności radzenia sobie z własnymi negatywnymi emocjami w czasie rozmowy z klientem


Profil uczestnika:


- pracownicy działu sprzedaży


- pracownicy obsługi klienta


- przedstawiciele handlowi


Metody pracy:


- ćwiczenia indywidualne i grupowe


- symulacje sytuacji z klientem


- mini wykłady


- dyskusje


Czas trwania: 16 godzin/2 dni


Program zajęć:


1. Zapał do pracy - pobudzanie


co wyzwala mój zapał do pracy?
co mnie demotywuje?
techniki ,,pobudzania’’

2. Ja mówię, ty mówisz, on mówi

pierwsze wrażenie a jakość relacji z klientem
rola komunikacji w kontakcie z klientem czyli jak wpływa na klienta to co mówię i jak mówię jak pytać i jak słuchać żeby klienci mówili
kanały komunikacji czy każdy słyszy to samo czyli typy klientów jak mówić do różnych klientów żeby nas słuchaliokreślenie własnego potencjału w kontaktach z klientami


3. Produkt, relacje czy… czyli co kupują klienci


rzeczywiste potrzeby a wyobrażenie o potrzebach klienta
analiza jawnych potrzeb klienta
analiza ukrytych potrzeb klienta prezentacja produktu/usługi czyli jak mówić żeby klient nas słuchał dzięki temu czyli język korzyści

4. „to jest za drogie” czyli zastrzeżenia klienta



mity i fakty o zastrzeżeniach
zastrzeżenie czy powód
jak reagować na zastrzeżenie

5. Emocje w kontakcie z klientem jako czynnik obniżający motywacje

emocje utrudniające kontakty z klientem /moje i klienta/emocje ułatwiające kontakty z klientem /moje i klienta/trudne emocje a trudny klient – jak sobie z nim radzić wybrane techniki radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach.

TERMIN SZKOLENIA: 22-23.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne objęte 40% rabatem:

Zarządzanie zmianą:

Gotowość wprowadzania innowacji jest podstawowym warunkiem kształtowania kultury przedsiębiorczości. Postawę tę wspomagać musi umiejętność dostrzeżenia nadarzających się sposobności i wprowadzania zmian. Aby innowacja była skuteczna, musi być stosunkowo prosta i ukierunkowana na konkretny cel. Bezpieczniej jest, gdy dotyczy jednego zagadnienia; w przeciwnym przypadku łatwo wprowadzić zamieszanie.

Szkolenie „Zarządzanie zmianą" pokazuje jak wprowadzać zmiany w przedsiębiorstwie i jak uczestniczyć w procesie ich wdrażania.

Cele szkolenia

• zrozumienie procesu zmian w organizacji

• pokazanie korzyści wynikających z ustrukturalizowanego podejścia do dużego zadania jak do projektu

• powiązanie doświadczeń w zarządzaniu projektami z umiejętnościami potrzebnymi w zarządzaniu zmianą

• nabycie umiejętności spojrzenia z różnych punktów widzenia na proces zmian

• zmiana postrzegania sytuacji- od poczucia zagrożenia do osobistego rozwoju

Profil uczestnika

• menedżerowie szczebla średniego i wyższego

• specjaliści HR

• pracownicy wszystkich szczebli zarządzania

Metody pracy

• ćwiczenia indywidualne i grupowe

• wykład interaktywny

Czas trwania: 8 godzin/1 dzień

Program szkolenia

1. Psychologia zmiany

- Zmiana – szansa, czy konieczność?

- Stereotypy dotyczące zmiany

- Przygotowanie się do zmiany

2. Gotowość do zmiany

- Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wymuszające zmiany

- Rodzaje oporu wobec zmian

- Pozytywne i negatywne reakcje na zmiany

3. Automotywacja i pozytywne myślenie w procesie kreatywnego zarządzania i zmian organizacyjnych

- Jak prawidłowo rozpoznawać własne uczucia? Własny sposób myślenia – rozpoczynanie zmian od nas samych

- Szukanie nowych rozwiązań w znanych sytuacjach

4. Myślenie ukierunkowane na cel

- Parametry poprawnie wyznaczonych celów

5. Zmiana w organizacji

- Motywy, cele, rodzaje i istota zmian w przedsiębiorstwie

- Cykl procesu zmian

- Efektywna komunikacja w procesie zmian

- Radzenie sobie z oporem wobec zmian

- Angażowanie pracowników w proces zmian

6. Zmiana w układach organizacyjnych, jej rodzaje i implikacje dla zasobów ludzkich

- Komunikacja w procesie zmiany

- Wpływ zmian na zachowania pracowników. Model: reakcja na zmianę

- Przełamywanie niechęci pracowników do zmian

7. Kultura organizacyjna jako czynnik wpływający na zmiany

8. Zarządzanie projektami a zarządzanie zmianą

- Zarządzanie projektem w świetle wprowadzania zmian organizacyjnych

- Rola menadżera w zarządzaniu zmianą, jej kreowaniu i wprowadzaniu

- Procedura sterowania zmianami

9. Kreatywne zarządzanie zmianą

- Jak rozwiązać kluczowe problemy?

- Zarządzanie sobą wobec zmiany

- Wyznaczenie nowych priorytetów

- Wyznaczanie norm czasowych

- Wyznaczanie progów krytycznych

10. Lider w procesie zmian

- Jak być liderem w każdej sytuacji?

- Rola lidera w obliczu zmiany

- Dobór narzędzi i technik do zarządzania zmianą

TERMIN SZKOLENIA: 26.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 890 zł netto
CENA PO RABACIE: 534 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne objęte 40% rabatem:

Kreatywność w biznesie:

Kreatywność rozumiana jako cecha pozwala generować dużą ilość niepowtarzalnych, nowych pomysłów w różnych dziedzinach życia. Oznacza to, że twórczość nie jest zarezerwowana dla artystów czy wynalazców. Jak każda dyspozycja kreatywność poddawana treningowi może się rozwijać.

Jeżeli chcesz rozwijać swój kreatywny potencjał, poznać własny potencjał i zasady generowania oryginalnych rozwiązań a przy tym dobrze się bawić, zapraszamy Cię na te zajęcia.

Trening twórczości jest skoncentrowany na osobistych dyspozycjach uczestników i ich rozwoju poprzez ćwiczenie technik wspomagających generowanie oryginalnych pomysłów i pokonywanie ,,ograniczeń’’. Oznacza to dwa dni dobrej zabawy, której celem jest praca nad rozwojem osobistym i poznanie własnych zasobów wspierających rozwiązywanie wszelkich problemów.

Cele szkolenia:
Zmiana postaw na bardziej otwarte wobec twórczego myślenia i rozwiązywania problemów

Osłabianie własnych ograniczeń utrudniających twórcze myślenie

Rozwój operacji myślowych związanych z twórczym myśleniem

Profil uczestnika:
Trening skierowany jest do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności kreatywnego myślenia z powodów zawodowych lub z powodu kaprysu. Zapraszamy kierowników, pracowników działów marketingu i wszystkich, którzy uważają się za kreatywnych i niekreatywnych.

Metody pracy:
- ćwiczenia indywidualne

- ćwiczenia zespołowe

- ćwiczenia rozwijające operacje myślowe,

- ćwiczenia osłabiające własne bariery i ograniczenia

Czas trwania: 16 godzin/2 dni
Program zajęć:
1.Twórczość elitarna czy egalitarna?.

pojęcie twórczości;
płynność, giętkość, oryginalność;
kreatywność indywidualna i grupowa;
myślenie schematyczne – myślenie kreatywne.
2.Operacje umysłowe również twórcze (rozwój) .

abstrahowanie
skojarzenia;
metafora;
analogia.
3.Grupowe formy generowania pomysłów.

zasady efektywnej burzy mózgów;
,,mordercy’’ pomysłów;
grupa jako inspiracja pomysłów;
zasady oceniania pomysłów.
4.Budowanie w grupie klimatu sprzyjającego generowaniu pomysłów

nastrój
presja czasu
5.Ja twórca

Określenie własnego potencjału jako twórcy
O co siebie nie podejrzewałem
6.Wybrana technika kreatywnego rozwiązywania problemów

Definicja – redefinicja problemu
Wybór jednej z technik najbardziej odpowiedniej do rozwiązywania problemu zaproponowanego przez grupę i przećwiczenie jej

TERMIN SZKOLENIA: 29-30.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Ewa Nowosielecka

Ewa Nowosielecka
http://264.klubnoric
um.pl/

Temat: Ogłoszenia

Witam...Zapraszam dziś na konferencje on-line,której tematem będzie inwestowanie i zarabianie jednocześnie..START 20.30,jako nick wpisz swoje imie264... http://gvolive.com/conference,93870342 w loginie wpisz swoje imie+264..NAPRAWDĘ WARTO..Jeśli chcesz raz na zawsze zmienić swoje życie,posłuchaj w jaki sposób możesz to zrobić.nie jest to sprzedaż kosmetyków,ani sprzętów..nic takiego..jest to zupełnie nowy system w Polsce,
Adam P.

Adam P. Lider MLM w branży
FMCG

Temat: Ogłoszenia

Witaj ;)

Przygotowałem dla Ciebie darmowy VIDEO poradnik z użyciem map myśli, slajdów i innych fajnych rzeczy odnośnie MOTYWACJI, wyznaczania i osiągania celów.
http://www.adamprzemyk.pl/ZmotywujSieDoSukcesu.html

Podam Ci na tacy w formie swego rodzaju prezentu ten kurs, wyciągnij z tego to co uznasz za ważne i ucz się. Z wiedzą możesz osiągnąć wszystko zaś bez wiedzy nie osiągniesz niczego.

Zatem korzystaj do woli :
http://www.adamprzemyk.pl/ZmotywujSieDoSukcesu.html


Obrazek


Pamiętaj, że nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.

Pozdrawiam Cię i jeszcze raz zachęcam do zapisania na ten w pełni darmowy VIDEO poradnik.
Adam Przemyk
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szkolenie: Raliability Centered Maintenance
Termin: 6 - 7 października 2011
Miejsce: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu


Warsztat obejmuje swym zakresem największą ilość działań. Warsztat jest rozbity na cztery bloki, podczas których przeprowadza się szczegółowe analizy zaczynając od badania funkcjonalności maszyn i urządzeń, poprzez analizę pojawiających się błędów, na wypracowaniu odpowiednich metod diagnostycznych kończąc. Zakres działań poruszanych podczas warsztatów obejmuje zagadnienia dotyczące stworzenia pakietu zadań obsługi technicznej maszyn roboczych. Zagadnienia omawiane podczas szkolenia pozwolą na stworzenie właściwych programów profilaktycznych dostosowanych do danej maszyny lub instalacji technologicznej. Zadania te zostaną w odpowiedni sposób oszacowane pod względem i ich wykonywalności jak i kosztów bezpośrednio z nimi związanymi.
Cele szkolenia:
• poznanie natury powstawania uszkodzeń,
• poznanie technik przeprowadzania analizy FMEA,
• zastosowanie diagramu decyzyjnego RCM,
• techniki wyboru odpowiedniego programu zarządzania niezawodnością maszyn i urządzeń,
• oszacowanie kosztów przeprowadzanych zadań obsługi technicznej,
• analiza ryzyka zakresu zadań obsługi technicznej.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/womasolution24/Wiadomosci.html

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to" i uzyskaj 5% zniżki na wybrane szkolenia! :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jeżeli chcesz:
- szybciej i efektywniej osiągać swoje cele zawodowe,
- zwiększyć swoją motywację do działania,
- udoskonalić swoje relacje z otoczeniem,
- bardzo szybko rozwinąć swoje kompetencje,
- osiągnąć równowagę pomiędzy życiem osobistym i zawodowym,
- nauczyć się lepiej wykorzystywać umiejętności i wiedzę, którą już posiadasz,
To skontaktuj się ze mną…
tel. 796-104-474
email: kamil.plasan@coaching-art.pl

Więcej informacji na stronie: http://www.coaching-art.pl

Zapraszam serdecznie,
Kamil Plasan
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Budowanie i motywowanie zespołu – czyli trening skutecznego lidera

Cel szkolenia: Rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu budowania i motywowania zespołów zorientowanych na osiąganie rezultatów. Praktyczny trening umiejętności przywódczych, analiza konkretnych narzędzi zarządczych.

Program

1. Budowanie autorytetu lidera- Role, cele i zadania lidera zespołu
- Normy i wartości jako fundament pracy grupy
- Cztery filary autorytetu lidera
- Zasady polityki otwartości

2. Komunikacja i przepływ informacji w zespole
- Odzwierciedlanie potrzeb i emocji na poziomie świadomym i nieświadomym
- Prowadzenie skutecznej rozmowy:
- Siła pytań
- Konstruktywna krytyka
- Parafraza
- Argumentacja bazująca na potrzebach członków zespołu

3. Analiza (członków) zespołu
- Wiedza, umiejętności i poziom motywacji
- Potrzeby osobiste (rozwojowe) vs cele i zadania zespołu
- Formalne i nieformalne role pełnione w grupie
- Typy osobowości wg modelu (Meyers-Briggs)

4. Zarządzanie sytuacyjne
- Model Hersey’a-Blancharda
- Metaprogramy/modele zachowań członków zespołu(rozpoznawanie i adekwatne motywowanie)
- Konflikt w zespole (diagnostyka, zapobieganie, gaszenie)

5. Delegowanie i kontrola zadań

- Cele i korzyści wynikające z delegowania
- Co i komu można delegować
- Delegowanie vs „spychologia”
- Kontrola w trakcie realizacji

6. Coaching dla efektywności i rozwoju
- Pochwała vs motywująca nagana
- Feedback
- Pytania skalujące i naprowadzające
- Osobisty przykład lidera

7. Sesja konsultacyjna

Trener-praktyk zarządzania udziela odpowiedzi na pytania uczestników.

Termin 17-18 października 2011 roku
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.inspire-szkolenia.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Dominika W.

Dominika W. Testowanie
oprogramowania

Temat: Ogłoszenia

Witam wszystkim,

Chciałabym serdecznie zaprosić do kontaktu osoby zainteresowane pracą Konsultanta Biznesowego w branży IT (Trójmiasto).
Nasz przyszły pracownik będzie odpowiedzialny m.in za:
- Sprzedaż systemów do zarządzania Comarch CDN XL/ Comarch Optima,
- Pozyskiwanie nowych klientów i realizację planów sprzedażowych,
- Kompleksową obsługę klientów,
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych,
- Przygotowywanie ofert handlowych dla klienta,
- Organizację i przeprowadzanie prezentacji,
- Prowadzenie rozmów handlowych,
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

W związku ze stałym rozwojem firmy poszukuję także Konsultantów Wdrożeniowych ERP. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie realizacja zadań wdrożeniowych Comarch CDN XL/ Comarch Optima oraz przygotowywanie prezentacji dla potencjalnych klientów.Od kandydatów oczekujemy praktycznej znajomości twrzenia praocedur składowych oraz zagadnień optymalizacji zapytań SQL.

Polecam się do kontaktu - chętnie udzielę bardziej szczegółowych informacji :)

Dominika Wojtko
Michał Konieczny

Michał Konieczny Prezes Zarządu,
MK-Estate Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Jak podczas kryzysu sprzedać nieruchomość za 100 % wartości ?

Fridomia na 3-dniowych warsztatach w Warszawie!
Niezależnie od tego czy masz już portfel nieruchomości, zgromadziłeś już pewien kapitał na inwestycje, czy dopiero zaczynasz i nie wiesz jeszcze jak sfinansować swoją pierwszą nieruchomość – przekonasz się, że dzięki wiedzy zdobytej na 3-dniowych intensywnych warsztatach, będziesz mógł pozwolić sobie na większe inwestycje niż początkowo zakładałeś.

Dodatkowa niespodzianka dla sympatyków Fridomii!

W najbliższej edycji warsztatów swój udział zapowiedział Pan Sławek Muturi - inwestor, autor poradnika Zarządzenie najmem, bloga Fridomia.pl oraz współautor książki Wolność finansowa dzięki inwestowaniu w nieruchomości.

W trakcie warsztatów dowiesz się między innymi:
• Jak znaleźć okazję inwestycyjną
• Jak ocenić opłacalność przyszłej inwestycji
• Jak kupić nieruchomości za 40% wartości
• Jak kupić nieruchomość bez wkładu własnego i udziału banku
• Czym jest i jak zastosować model Phoenix dla rynku detalicznego i komercyjnego
• Jak wykorzystać przepisy prawne i podatkowe do ochrony Twojej inwestycji
• Jak nawiązać współpracę z inwestorami, którzy sfinansują Twoją nieruchomość

zapoznaj sie z programem:
http://www.mk-estate.pl/index.php?p=299&showu=140
Aleksandra Wrona

Aleksandra Wrona Marketing Manager

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na sparing negocjacyjny > 26.10.2011 Warszawa

http://www.szkoleniadlaciebie.pl/training.aspx?id=570
Marcin Adamczyk

Marcin Adamczyk Zbudowałem zamki na
piasku. Teraz kładę
pod nie fundament...

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,
Na potrzeby pracy magisterskiej, zwracam się z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety, dotyczącej szkoleń z dziedziny przywództwa.
Ze względu na naglący czas, bardzo proszę o poświęcenie 5 minut i wypełnienie ankiety ;)

http://net-ankiety.pl/ankieta.php?id=vwz6jvjbv7czj7uzc...

Będę Państwu bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam,

Marcin Adamczyk

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do