Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Odpowiedzialność majątkowa urzędników - szkolenie

Ustawa z 20 stycznia 2011 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa jak każdy przepis prawa jest dokumentem przysparzającym wiele problemów w jego interpretacji.

Szczególnie, kiedy będzie chciał tego dokonać przedsiębiorca, który nigdy w życiu nie miał nic wspólnego z merytorycznym podejściem do prawa. W związku z nowymi przepisami firma EMM Consulting stworzyła szkolenie dla przedsiębiorców pt. "Odpowiedzialność majątkowa urzędników".

"Nasze szkolenie ma na celu uświadomienie tych wszystkich, którzy z tymi paradoksami chcieliby się zmierzyć. Moim zdaniem ma ono pożytek zarówno dla firm, jak też samych urzędników, którzy z założenia stoją „po dwóch stronach barykady”. Formuła naszego szkolenia zakłada spotkanie osoby z tej „drugiej strony”, wysłuchanie jego argumentów w odniesieniu do nowo ustanowionego prawa a tym samym refleksję, że niejednokrotnie argumenty tej drugiej strony są jak najbardziej słuszne. – powiedział Mariusz Lasak, właściciel EMM Consulting.

Szkolenie dla przedsiębiorców proponowane przez EMM Consulting prowadzi sędzia Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, który w sposób szczegółowy omawia wszelkie zagadnienia związane z regulacją prawną oraz rodzajem odpowiedzialności, których ona dotyczy. Przewidziane jest opracowanie odrębnego szkolenia dla urzędników, którzy również miewają problemy z zaadoptowaniem nowych przepisów prawa. Dla tej grupy zaplanowano blok szkoleniowy, który zostanie wzbogacony o Kodeks Postępowania Administracyjnego, który w ostatnim czasie również uległ przeobrażeniom.

http://benefitmedia.netpr.pl/pr/191212/odpowiedzialnos...

http://www.rp.pl/artykul/700122.html
Aleksandra D.

Aleksandra D. Wysokie zdolności
interpersonalne,
doświadczenie w
kontak...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Psychologia nowoczesnej sprzedaży - czyli co każdy handlowiec wiedzieć powinien

Cel szkolenia: Poznanie nowoczesnych zasad sprzedaży zgodnych z Perswazyjnym Formatem Sprzedaży. Rozwijanie umiejętności składania deklaracji potencjału. Uświadomienie najczęściej popełnianych błędów podczas rozmów i spotkań z Klientami. Wypracowanie standardów sprzedaży swojej oferty.

Program

1. Perswazja – etyczne wywieranie wpływu
- etyka w sprzedaży,
- różnica między manipulacją a perswazją,
- siła perswazji w sprzedaży.

2. Nowy rynek i nowoczesna sprzedaż
- oczekiwania Klientów wobec handlowców,
- sprzedaż perswazyjna – czy da się tego nauczyć,
- cechy sprzedawcy na nowym rynku,
- krytyczne umiejętności nowoczesnego handlowca.

3. Zasady perswazyjnej komunikacji w kontakcie z Klientem
- komunikacja sprawna a skuteczna,
- narzędzia skutecznej komunikacji,
- kanały porozumiewania się i zasada dostrajania,
- co mówi mowa ciała Klienta,
- matryca aktywnego umysłu a sprzedaż.

4. Co wyznacza efektywność w sprzedaży
- uniwersalny model sprzedaży,
- gdzie skuteczny handlowiec kieruje swój czas i energię,
- planowanie wizyt – czy warto,
- historia Klienta punktem wyjścia w planowaniu pracy,
- metoda SMART w planowaniu wizyt u Klienta.

5. Rola standaryzacji pracy handlowców
- standardy pracy działu handlowego,
- perswazyjny Format Sprzedaży,
- definiowanie deklaracji potencjału,
- metody sondowania i kreowania potrzeb Klienta,
- zasada: Potrzeba Cecha Korzyść,
- język korzyści,
- zastrzeżenia Klienta jako element procesu sprzedaży.

6. Sesja konsultacyjna
- uczestnicy odnoszą wypracowaną wiedzę do własnej praktyki i wypracowują indywidualne standardy sprzedażowe swojej oferty.

Termin 12 - 13 września 2011 roku

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.inspire-szkolenia.pl

Pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra Zemanek
Specjalista ds. sprzedaży
tel 12 429 40 98
aleksandra.zemanek@inspire-szkolenia.pl

INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności s.c.
ul. Piłsudskiego 6, 30-109 Kraków
http://inspire-szkolenia.pl
Magdalena L.

Magdalena L. Managerka.com |
Doradca biznesowy i
marketing manager do
...

Temat: Ogłoszenia

75% stron firmowych zawiera błędy, które nierzadko zniechęcają użytkowników do przedstawianej w nich oferty. Jak je znaleźć? Audyt serwisu www pokazuje, co trzeba zmienić w serwisie, aby zacząć na nim zarabiać. Jak wygląda audyt, piszemy w naszym najnowszym artykule.


Obrazek


http://www.opcja.pl/baza-wiedzy/audyt-serwisu-www-%E2%...
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

50 procent Rabatu - To możliwe!

"Nauka to potęgi klucz" - Szkolenia 50% Taniej To nie cud.
Dlaczego warto?
- Wygoda i oszczędność.
- Pierwszeństwo w informacji o kolejnych promocjach.
- Nie tylko promocje...



Obrazek

ZOBACZ JAKIE TO PROSTE! KLIKNIJ TU

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Już w ten wtorek - 30 sierpnia 2011 roku, w hotelu Courtyard w Warszawie - mamy zaszczyt zaprosić Państwa na IV edycje konferencji E-commerce MoneyCon.

Konferencja całkowicie BEZPŁATNA

Konferencja będzie poświęcona biznesowi XXI wieku - handlu w Internecie.

Uzyskają Państwo informacje na temat najnowszych wiadomości oraz trendów z dziedziny E-commerce.
Będą Państwo mieli okazję poznać uznanych ekspertów i praktyków, którzy podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem.

Poruszane tematy:

- sukcesy I porażki projektów e-commerce
- użyteczność strony www
- elektroniczny podpis
- budowa i udoskonalenie e-sklepu
- systemy zarządzania treścią stron www
- pozycjonowanie
- E-procurement
- bezpieczeństwo transakcji elektronicznych, kompleksowe rozwiązania płatności elektronicznych
- ochrona e-commerce
- e-marketing

Uczestnikom zapewniamy BEZPŁATNIE:

- komplet materiałów konferencyjnych
- przerwę kawową
- możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach

Na zakończenie zostaną rozlosowane nagrody m.in:
3 dostępy do szkolenia online z Google AdWords

Wydarzenie jest sponsorowane przez firmy:

Contium SA oraz Gravity

Osoby zainteresowane uczestnictwem w wydarzeniu proszone są o zarejestrowaniem się na wydarzenie poprzez stronę

http://moneycon.pl/e-commerce

Pozdrawiam

Anita Angielczyk

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


BPM GigaCon - Modelowanie Procesów Biznesowych
19 września 2011, godz. 9 - 15


Serdecznie zapraszam,

na bezpłatną konferencję do hotelu Courtyard by Marriott, Warszawa.

Sprawne funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa, instytucji oraz organizacji zależy od harmonijnego współpracowania zachodzących w nich operacji. Zintegrowany system w firmie pozwala efektywniej wykorzystywać zasoby oraz wygrywać z konkurencją.

Wiedza z modelowania procesami biznesowymi ułatwia kierownictwu zarządzani firmą.

Właściwe decyzje i działania, szybka identyfikacja problemów, sprawny przepływ informacji to zalety prawidłowego wykorzystywania umiejętności oraz narzędzi prezentowanych na naszej konferencji.

Bezpłatna rejestracja - pod adresem : http://gigacon.software.lavinaplatform.com/formularz_b...

Tematyka konferencji :

- projektowanie procesów
- analiza procesów
- automatyzacja procesów biznesowych
- optymalizacja procesów biznesowych
- metody opisu procesów
- SOA w organizacji
- dobre praktyki (systemy kompleksowo wspierające zarządzanie procesami - przykłady wdrożeń).

Udział potwierdzili m.in. :

1) DSA POLSKA / Metastorm
Prelekcja: Zarządzanie sprawami - przykład wykorzystania technologii Metastorm BPM

2) BOC Information Technologies Consulting
Prelekcja: BPMN 2.0 - czy biznes to zrozumie ?

3) BlueSoft
Prelekcja: Enterprise BPM Application

4) Procesowcy.pl
Prelekcja : Zarządzanie Procesami Biznesowymi a skuteczny model IT Governance

5) Stowarzyszenie Project Management Polska
Prelekcja : Mało efektywne, słabo funkcjonujące procesy biznesowe - co z tym zrobić? Oczywiście optymalizować.. - czy powołać projekt reorganizacyjny? - dobre praktyki z 'case study


Słuchaczom zapewniamy komplet materiałów konferencyjnych oraz przerwę kawową.

Zachęcam do kontaktu :

Sławomir Krajewski
Specjalista ds. organizacji konferencji

tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
e-mail : slawomir.krajewski@software.com.pl

Nasza konferencja, Wasz sukces !
http://gigacon.org/bpm_warszawa
Sławomir K. edytował(a) ten post dnia 26.08.11 o godzinie 09:37
Anna Bednarczyk

Anna Bednarczyk Zacznij tam gdzie
jesteś, użyj tego co
masz, zrób co możesz

Temat: Ogłoszenia

W imieniu Małopolskiego Studenckiego Forum Business Centre Club chciałabym serdecznie zaprosić firmy do udziału w Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości w Małopolsce 2011.

Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 14 - 20 listopada w Krakowie.

Poszukujemy firm, które zechciałyby przeprowadzić szkolenie dla krakowskich studentów w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

Więcej szczegółów nt. samego projektu proszę szukać na http://www.tydzienprzedsiebiorczosci.malopolska.pl/

Firmy i osoby zainteresowane zaangażowaniem w ten fantastyczny projekt zapraszam do kontaktu.

Krakowska brać studencka jest głodna wiedzy i czeka na Państwa udział!

Pozdrawiam,

Anna Bratek

Małopolskie Studenckie Forum
Business Centre Club

e-mail: a.bratek@sfbcc.org.pl
strona: sfbcc.org.pl / przedsiebiorczykrakow.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witaj,

Co według Ciebie jest najważniejsze w kontaktach międzyludzkich? Nieustający Uśmiech na twarzy? A może opowiadanie dobrych żartów, czy snucie niestworzonych historii przy lampce wina? Nie... Najważniejsza jest dobra komunikacja. A mianowicie wyrobienie w sobie nawyku słuchania drugiej osoby, utrzymywania uwagi oraz przekonywania jej do własnych pomysłów. O czym mowa? O sztuce perswazji. Już teraz możesz całkowicie za darmo przekonać się w jaki sposób możesz budować długoterminową relację. Jedyne co musisz zrobić to zapisać się na video-kurs mojego autorstwa "Tajniki Perswazji".

Co dzięki niemu osiągniesz?

-zbudujesz długoterminową relację z drugą osobą
-zaczniesz przekonywać do siebie innych
-zostawisz po sobie dobre wrażenie po każdej rozmowie
-przekażesz maksimum informacji, przy minimalnym wysiłku
-wykorzystasz magię języka ciała w komunikacji
-zaczniesz rozpoznawać różne typy osobowości
-poznasz różnicę pomiędzy perswazją, a manipulacją
-poznasz kilka magicznych praw, dzięki którym największe sklepy zdobywają klientów i sprzedają duże ilości towarów

To wszystko i wiele więcej dostaniesz całkowicie ZA DARMO. "Tajniki Perswazji" składają się na 10 nagrań video, które łącznie przekazują ponad godzinę wartościowej wiedzy. Wypróbuj przedstawione przeze mnie techniki i zacznij od dzisiaj stosować prawa długoterminowej relacji. Wystarczy, że zapiszesz się na kurs na tej stronie:

http://www.piotrderkowski.pl/tajniki_perswazji/

Pozdrawiam,
Piotr Derkowski
Michał Regulski

Michał Regulski Konsultant i
menedżer

Temat: Ogłoszenia

PM Doradztwo Gospodarcze sp. z o.o. poszukuje do współpracy doświadczonych doradców biznesowych (konsultantów ds. zarządzania) na terenie województwa Małopolskiego, Świętokrzyskiego, Podkarpackiego i Śląskiego

Zakres obowiązków:
Świadczenie usług doradczych dla klientów PM Doradztwo Gospodarcze (sektor MMSP) w minimum jednym z poniższych zakresów:
- doradztwo strategiczne (analizy strategiczne, formułowanie misji, wyznaczanie celów, budowanie strategii)
- doradztwo finansowe (poprawa płynności finansowej przedsiębiorstw, sporządzanie analiz finansowych, controlling finansowy, zarządzanie finansami projektów, opracowywanie części finansowej biznesplanów)
- doradztwo marketingowe (analizy konkurencji i potrzeb klientów, strategia marketingowa i sprzedażowa, plan marketingowy)
- doradztwo organizacyjne (struktury organizacyjne, procesy biznesowe, zarządzanie projektami, opis stanowisk pracy, wartościowanie stanowisk pracy, systemy motywacyjne)

Wymagania – kompetencje i doświadczanie:
- wykształcenie wyższe
- minimum 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w zakresie związanym z obszarem świadczonych usług doradczych
- minimum 2-u letnie doświadczenie zawodowe w zakresie doradztwa biznesowego
- dobra znajomość języka angielskiego
- łatwość wypowiedzi ustnej i pisemnej
- dobra znajomość programów MS Office

Wymagania - profil osobowościowy
- umiejętność analitycznego myślenia
- dobra organizacja własnej pracy w powiązaniu z pracą całego zespołu
- łatwość nawiązywaniu kontaktów
- skrupulatność, sumienność, terminowość

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie, umowa dzieło, umowa o współpracę pomiędzy firmami

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listy zrealizowanych usług doradczych w przeciągu ostatnich 2 lat (rok realizacji, nazwa klienta, zakres usługi) na adres: rekrutacja@pmdg.pl, w tytule e-maila umieszczając tekst "Doradca biznesowy”.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie współpracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam

Zajmuję się polecaniem ludziom produktów i usług finansowych. mam w swojej ofercie m.in.: konta bankowe, konta oszczędnościowe, kredyty gotówkowe, karty kredytowe, fundusze inwestycyjne, lokaty, OFE, ubezpieczenia samochodowe, kredyty dla firm, konta bankowe dla firm.
Zapraszam do odwiedzenia mojej strony http://tomaszsudol.pl

Zapraszam też do odwiedzenia mojego bloga http://tomaszsudol.bblog.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie

zapraszam wszystkich, którym zależy na podnoszeniu własnych kwalifikacji do cyklu szkoleń wrześniowych. Na poniższe szkolenia personalne atrakcyjny 40% rabat!

Negocjacje biznesowe: 06-07.09.2011 r.

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników: 15-16.09.2011 r.

Efektywna sprzedaż: 22-23.09.2011 r.

Zarządzanie zmianą: 26.09.2011 r.

Kreatywność w biznesie: 29-30.09.2011 r.

Więcej informacji na stronie: http://odksimp.pl/promocje.html

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
tel./fax. 61 853 80 37
http://odkasimp.pl e-mail: biuro@odksimp.pl
Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie “Inwestowanie w nieruchomości 101” jest wyjątkową ofertą skierowaną do początkujących inwestorów na rynku nieruchomości.

W ramach intensywnych zajęć uczestnik pozna warsztat, który pomoże mu jako inwestorowi wystartować na rynku nieruchomości. Omawiane są nie tylko zasady działania rynku nieruchomości w Polsce z punktu widzenia inwestora, ale przede wszystkim przygotowanie, analiza i przeprowadzanie transakcji.

Szkolenie organizowane jest w Warszawie – 03.12.2011r.

Do 15 listopada promocyjna cena: 720 PLN (zniżka w wysokości 240 PLN)

Szczegóły dotyczące szkolenia dostępne są na stronie:
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl

Zgłoszenie odbywa się przez formularz rejestracyjny na stronie.
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia

OFERTA LAST MINUTE!
Szkolenie: Maintenance Management System
Termin: 15-16 września 2011
Lokalizacja: PPG Deco Polska Sp. z o. o. we Wrocławiu
Ostatnie miejsca: 1200 PLN netto za osobę!



Warsztat obejmuje swym zakresem odpowiednie zaplanowanie całości procesu wdrożeniowego programu TPM. Podczas warsztatu przeprowadzana jest analiza poszczególnych obszarów przedsiębiorstwa pod względem zasobów technicznych i ludzkich wymaganych podczas implementacji. Zagadnienia omawiane podczas szkolenia pozwolą wybrać odpowiednie narzędzia, aby przejść z obsługi awaryjnej (Breakdown Maintenance), poprzez obsługę prewencyjną (Preventive Maintenace), do obsługi diagnostycznej (Predictive Maintenace).

Cele szkolenia:

• poznanie systemów zarządzania UR,
• modele zarządzania obsługą techniczną maszyn i urządzeń,
• poznanie technik zbierania danych,
• wybór gamy wskaźników,
• techniki wyboru odpowiedniego programu zarządzania niezawodnością maszyn i urządzeń.

Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/womasolution24/Wiadomosci.html


Obrazek
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

TPM Excellence konferencja dla praktyków TPM

W dniach 29-30 marca 2012r. w Poźrzadle koło Łagowa Lubuskiego odbędzie się konferencja TPM Excellence, której celem jest prezentacja przebiegu wdrożeń TPM w wybranych polskich zakładach produkcyjnych krok po kroku oraz przedyskutowanie w gronie fachowców problemów nurtujących managerów TPM w ich codziennej działalności.

Gościem Honorowym spotkania będzie przedstawiciel Browaru Żywiec, jedynej polskiej firmy nagrodzonej w 2010 roku prestiżowym certyfikatem Award for TPM Excellence przyznanym przez japoński instytut JIPM.

Wśród pozostałych prelegentów znajdą się praktycy TPM, którzy podzielą się z uczestnikami swoimi doświadczeniami ze zrealizowanych wdrożeń, nie pomijając popełnionych błędów oraz kładąc nacisk na konsekwencje zastosowania wybranych rozwiązań. Przybliżą również sukcesy, które osiągnęli dzięki systematyce i samodyscyplinie w realizacji planu wdrożeniowego TPM. Wszyscy uczestnicy będą mieć ponadto okazję by podzielić się swoimi doświadczeniami, biorąc udział w debacie „TPM - projekt czy proces”.

Organizatorem konferencji TPM Excellence jest WOMA Solution, działająca od 6 lat firma szkoleniowo-doradcza skupiająca się na podnoszeniu efektywności działalności operacyjnej przedsiębiorstw produkcyjnych. WOMA Solution posiada doświadczenie we wdrażaniu narzędzi i procedur podnoszących produktywność oraz liczne zakończone z sukcesem wdrożenia w przedsiębiorstwach działających w wielu branżach. Specjalnością WOMA Solution są szkolenia, warsztaty oraz doradztwo z zakresu Maintenance Management prowadzone wg filozofii KAIZEN. Firma realizuje również projekty autorskie, których celem jest opracowanie i pomoc we wdrożeniu kompleksowego systemu zarządzania eksploatacją obiektów technicznych oraz optymalizacji procesów UR.

Więcej informacji o konferencji TPM Excellence oraz warunkach uczestnictwa znaleźć można na stronie http://www.konferencjatpm.pl.

Wszelkich informacji na temat konferencji można uzyskać kontaktując
się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com

ZAPRASZAMY!Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 31.08.11 o godzinie 20:49
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Temat: Ogłoszenia

Darmowe Webinary Gartner dla firm HTTP: wrzesień 2011

TUESDAY, SEPTEMBER 13, 2011
Context-Aware Computing: A Primer for Providers
Presented by: Anne Lapkin

TUESDAY, SEPTEMBER 20, 2011
Targets of Opportunity for CSPs in M2M – What To Do Now
Presented by: Alex Winogradoff and Eric Goodness

TUESDAY, SEPTEMBER 27, 2011
Wringing New Value from Customer Data: A Guide for CSPs
Presented by: Charlotte Patrick and Kamlesh Bhatia

Pozostałe:

THURSDAY, SEPTEMBER 1, 2011
Emerging Technologies for Mobile Security
Presented by: Ant Allan and John Girard

Partnering With the CFO to Ensure IT Success
Presented by: John Van Decker

FRIDAY, SEPTEMBER 2, 2011
Assess Your Information Security Program with Gartner ITScore
Presented by: Jeffrey Wheatman

TUESDAY, SEPTEMBER 6, 2011
Negotiating with IBM, Microsoft, Oracle & SAP: Tips for Success
Presented by: JoAnn Rosenberger

WEDNESDAY, SEPTEMBER 7, 2011
Provisioning User Accounts to Cloud Applications
Presented by: Lori Rowland

THURSDAY, SEPTEMBER 8, 2011
Articulate the Business Value of Information Security
Presented by: Tom Scholtz

Segmenting Your Supply Chain to Enable Innovation and Profitability
Presented by: Matthew Davis

Best Practices to Align Risk and Security to Business Strategy
Presented by: Paul Proctor

WEDNESDAY, SEPTEMBER 14, 2011
Cloud Strategies for Portals, Content, & Collaboration Projects
Presented by: Jeffrey Mann

THURSDAY, SEPTEMBER 15, 2011
Innovating to Make Your Infrastructure and Users Smarter
Presented by: Ted Friedman & Bill Hostmann

Social CRM: The Next Generation of Customer Innovation
Presented by: Adam Sarner

FRIDAY, SEPTEMBER 16, 2011
Assess Your Business Continuity Program with Gartner ITScore
Presented by: Roberta Witty

TUESDAY, SEPTEMBER 20, 2011
Technology Trends You Can't Afford to Ignore
Presented by: Raymond Paquet

WEDNESDAY, SEPTEMBER 21, 2011
Understanding Your IT Maturity Is Key to Business Success
Presented by: Colleen Young

Cloud eMail: Key Decision Factors for Your IT Strategy
Presented by: Matt Cain

THURSDAY, SEPTEMBER 22, 2011
Best Data Center Sourcing Model: Cloud, Host, Co-lo, or Internal?
Presented by: Richard Jones

TUESDAY, SEPTEMBER 27, 2011
Private Cloud Computing and the Future of Infrastructure
Presented by: Tom Bittman

WEDNESDAY SEPTEMBER 28, 2011
Why Cloud-Based Computing Will Be More Secure Than It Is Today
Presented by: Neil MacDonald

The Gartner Hype Cycle Special Report: What’s Hot for 2011
Presented by: Jackie Fenn

THURSDAY, SEPTEMBER 29, 2011
iPad Data Safety: How Safe Is Corporate Data on iPads and iPhones
Presented by: John Girard and Lawrence Pingree

Securing Hypervisors and other Building Blocks of Internal Cloud
Presented by: Trent Henry

FRIDAY, SEPTEMBER 30, 2011
Assess Your Risk Management Program with Gartner ITScore
Presented by: Jeffrey Wheatman
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie na indywidualne Spotkania rozwojowe oraz Technikę mowy!

Spotkania rozwojowe
Spotkania nie mają charakteru terapeutycznego. Są połączeniem różnych nurtów: psychologii akademickiej, Psychologii Procesu, pracy z przekonaniami, coachingu, technik aktorskich.

Technika mowy
Sposób, w jaki mówimy, jest – oprócz wyglądu zewnętrznego – podstawowym elementem tworzącym tak zwane pierwsze wrażenie. Umiejętność płynnego wysławiania się i przemawiania przydaje się się zarówno podczas studiów, jak i w pracy, pośród znajomych czy na spotkaniu biznesowym.

Prowadzący: Paweł Tempczyk – psycholog, trener, aktor. By uzyskać więcej informacji na temat spotkań oraz Prowadzącego, zapraszam na stronę http://paweltempczyk.pl.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)
Monika G.

Monika G. Manager biura
projektowego,
tłumacz języka
wegierskiego

Temat: Ogłoszenia

Vostok Design jest BIUREM PROJEKTOWYM stworzonym przez grupę kreatywnych architektów, których łączy pasja tworzenia wyjątkowych przestrzeni. Projektujemy na terenie całej polski.
Specjalizujemy się w projektowaniu architektury kubaturowej, architektury wnętrz i grafiki użytkowej.
Nasze doświadczenie obejmuje pracę nad projektami o różnej skali: lotniska, centra biurowe, centra handlowe, projekty domów i wnętrz a także projekty z zakresu branży medycznej.
Profesjonalne umiejętności zdobywaliśmy pracując dla najlepszych biur projektowych na świecie takich jak Grimshaw Architects w Londynie, czy RAD - OMA asia w Hong Kongu.
Vostok Design popiera ideę zrównoważonego rozwoju i aktywnie wykorzystuje nowoczesne technologie w tworzeniu architektury energooszczędnej i przyjaznej środowisku.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony http://www.vstk.eu/

Odwiedź nas również na facebooku http://www.facebook.com/p...106365469426699

Kontakt mailowy manager Vostok Design m.gradon@vstk.eu

Zapraszamy do współpracy!

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Sporządzamy:
1) Analizy finansowe
2) Biznes plany przedsięwzięć inwestycyjnych
3) Prognozy finansowe

Opracowane analizy finansowe i projekcje znajdują zastosowanie w:

- biznes planach
- studiach wykonalności
- programach naprawczych
- wnioskach kredytowych

Świadczymy usługi jako podwykonawca dla firm z branży doradczej oraz finansowej.

Zachęcam do kontaktu:
- k.zygowski@einvesto.pl
- tel: (58) 732-19-75
- http://www.analizyfinansowe.comKrzysztof Ż. edytował(a) ten post dnia 03.09.11 o godzinie 12:37

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do