Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia

Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi 21-22 lipca 2011

Zapraszam wszystkich chętnych do udziału w szkoleniu „Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi”. Szkolenie to jest jednym z cyku szkoleń „Certyfikowany praktyk TPM. Learning by doing”.

Gospodarzem tego szkolenia jest firma z branży automotive - Nosag Polska Sp. z o.o. zakład w Tychach.

Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń i zagadnień TPM. Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM oraz jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? KIEDY wykonywać?

Warsztat stanowi skondensowane połączenie kluczowych zagadnień dotyczących zarządzania ludźmi od strony psychologicznej. Poruszone są w nim wszystkie zagadnienia psychologii zarządzania, które dobry menadżer powinien znać. Warsztat bazuje na współczesnej wiedzy naukowej z zakresu psychologii i zarządzania personelem. Główny nacisk kładzie się w nim na procesy interpersonalne (międzyludzkie) kluczowe w skutecznym kierowaniu ludźmi.
Zajęcia będą bazowały na niezbędnym minimum teoretycznym, przekazanym w postaci wykładów, prezentacji multimedialnych oraz dyskusji, jednak w większości będą miały formę praktycznych ćwiczeń, dających możliwość doświadczenia pewnych sytuacji i wyciągnięcia wniosków, przećwiczenia pewnych zachowań oraz ich skorygowania, a także wypracowania konkretnych rozwiązań i planów działania.

Cele szkolenia:

• diagnoza swoich mocnych i słabych stron jako osoby kierującej ludźmi,
• stworzenie indywidualnego planu rozwoju własnych kompetencji,
• praktyka motywowania pracowników,
• techniki komunikacyjne zwiększające skuteczność kierowania,
• praktyka asertywnego zachowania w relacjach z pracownikami w firmie,
• podkreślenie roli efektywnego uczenia innych w procesie skutecznego zarządzania zespołem.

Szkolenie Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi jest ostatnim szkoleniem I edycji cyklu TPM LD.
Więcej informacji na naszej stronie internetowej:

http://womasolution24.com

OSTATNIE MIEJSCA!


Obrazek
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie „Autonomous Maintenance” 18 - 19 lipca 2011

Zapraszam wszystkich chętnych do udziału w szkoleniu „ Autonomous Maintenance”. Szkolenie to jest jednym z cyku szkoleń „Certyfikowany praktyk TPM. Learning by doing”.

Gospodarzem II edycji cyklu „Certyfikowany Praktyk TPM. Learning by doing” jest światowej klasy producent sprzętu AGD - Electrolux Poland Sp. z o.o. zakład w Oławie.

Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń i zagadnień TPM. Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM oraz jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? KIEDY wykonywać?

Warsztat obejmuje zagadnienia dotyczące implementacji wypracowanych taktyk i procedur obsługi maszyn i urządzeń. Podczas warsztatu przeprowadzane są przeglądy eksploatacyjne. Zbierane są dane i mierzone efekty wdrażanych metod konserwacyjnych. Podczas przeglądów prowadzone są działania mające na celu poznanie natury powstających zakłóceń i potencjalnych uszkodzeń.

Cele szkolenia:

• rola operatorów produkcyjnych i techników UR,
• poznanie 7 kroków Autonomous Maintenance,
• metodologia wdrażania poszczególnych kroków AM,
• wdrożenie Dekalog Autonomus Maintenance,
• praktyka tworzenia planów przeglądu obsługi technicznej na poziomie operatora,
• wykorzystanie technik wizualizacyjnych przy tworzeniu planów OT-AM,
• techniki tworzenia One Point Lesson.

Więcej informacji na naszej stronie internetowej:

http://womasolution24.com

OSTATNIE MIEJSCA!


Obrazek
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na szkolenie Inżynieria Wymagań Oprogramowania !

W związku z tym, że szkolenie odbędzie się 13 - 14 czerwca 2011
oferujemy atrakcyjną cenę LAST MINUTE: 1800 PLN + 23% VAT!!!

Szczegóły: http://sqam.org/inzynieria
Paweł Skrzypczak

Paweł Skrzypczak Globalny biznes
internetowy, Broker
telekomunikacyjny,
Ni...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


JUŻ JEST!

Jedyny tego typu projekt w Polsce:
„eurypton.FM”

Pierwszy z projektów na platformie
eurypton.com

Dający możliwości rozwoju biznesu jakich wcześniej nie było,
Wykorzystując globalną sieć.

Wybierz termin prezentacji - TUTAJ -

Zajmij pozycję w strukturze biznesowej, zanim inni zrobią to przed Tobą.

Otwarte zapisy do 30 czerwca.
Paweł Jarosz

Paweł Jarosz profil
zawodowy:zarzadzani
, marketing,
sprzedaż - trene...

Michał Majcherek

Michał Majcherek AKCELERATOR
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
AKADEMICKIEJ WYŻSZEJ
SZKOŁ...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo

Uprzejmie informuję, że Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców organizuje konferencję otwierającą Projekt PROGRAM PILOTAŻOWY W WOJEWÓDZTWIE KUJAWSKO-POMORSKIM VOUCHER BADAWCZY: DOTACJE NA INNOWACJE W MIKRO, MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTWACH.

Istotą projektu jest wprowadzenie „Vouchera badawczego” - dotacji umożliwiającej zakup usług badawczo- rozwojowych przeprowadzonych na indywidualne zamówienie firmy przez jednostki naukowe. Efektem wsparcia przedsiębiorstwa ma być wprowadzenie w nim innowacji gospodarczych, a dzięki temu poprawa pozycji konkurencyjnej i rozwój gospodarczy firmy.

Projekt jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.

Konferencja odbędzie się w dniu 16.06.2011 r. o godz. 10.00 w Regionalnym Centrum Innowacyjności – Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy, sala C8 przy ul. Prof. S. Kaliskiego 7 (podczas Wystawy Innowacji i Patentów WIPRO INFO 2011). Udział w Konferencji jest bezpłatny.

Konferencja Otwierająca Projekt objęta jest honorowym patronatem Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Ogłoszenie, program i formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie vb.kpzpip.pl

Zapraszamy do udziału w Konferencji.

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc uprzejmie proszę o skorzystanie z formularza zgłoszeniowego.

Michał Majcherek
Kierownik Projektu
Agnieszka Biały

Agnieszka Biały Eltee.pl - Języki i
Podróże

Temat: Ogłoszenia

Jak napisać email po angielsku?

Eltee.pl – Kurs E-mail English

Zastanawiasz się jak poprawnie, profesjonalnie i szybko napisać e-mail do swojego szefa/partnera biznesowego/klienta? Nie wiesz jakich sformułowań użyć, aby Twoja wiadomość była klarowna i przekonująca?

Skorzystaj ze Szkolenia Eltee E-Mail English i zwiększ efektywność swojej pracy!

Eltee E-Mail English to coś więcej niż tradycyjny kurs! To kurs w formie BLENDED LEARNING. Poza zajęciami tradycyjnymi z lektorem, będziesz mieć możliwość pisania prawdziwych, realnych e-maili o tematyce zgodnej z Twoją pracą, które zostaną sprawdzone przez Twojego lektora i opatrzone kompetentnym komentarzem, dzięki czemu nauczysz się pisać bezbłędnie. Dzięki kursowi raz na zawsze wyeliminujesz często powtarzane błędy, a Twoje e-maile będą jasne, rzeczowe i uprzejme.

Kurs Eltee Email English:

- Kurs prowadzony od poziomu średniozaawansowanego
- Zajęcia indywidualne lub grupowe
- 40h lekcji (dowolny termin wykorzystania)
- Nabycie praktycznych umiejętności
- Certyfikat uczestnictwa w kursie

Podstawowe założenia kursu Eltee E-mail English:

- Kluczowe zwroty
- Styl formalny, nieformalny i neutralny
- Rozpoczynanie i zakończenie e-maila
- Udzielanie informacji
- Wewnętrzne wiadomości
- Załączniki
- Umawianie spotkania, zaproszenia
- Negocjacje
- Typowe błędy
- Struktura zdania angielskiego, formy czasownika, poprawna pisownia
- Zapytania ofertowe i składanie zamówień
- Ustalanie warunków
- Prośby o zapłatę
- Opisy trendów biznesowych
- Skargi
- Raportowanie

Zalecamy realizację kursu w trybie intensywnym (7 tygodni). Istnieje możliwość trybu normalnego, a także dodanie kursu jako moduł do kursu General English lub Business English.

KONTAKT
Eltee.pl – Nowoczesna Szkoła Językowa
tel. 794218806
tel. 794218807
info@eltee.pl
eltee.pl

Sprawdź też nasze inne kursy: Business English, General English, kursy konwersacyjne, wyjazdowe… Więcej na http://www.eltee.pl

CIEKAWOSTKI JĘZYKOWE, NAUKA ŻYWEGO JĘZYKA! WYJĄTKOWE PODRÓŻE, PRZYDATNE SŁÓWKA, ARTYKUŁY, NOWOŚCI i wiele innych! DOŁĄCZ DO NAS NA FACEBOOKU! Lubię to http://FACEBOOK.COM/JEZYKIPODROZE


Obrazek
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku i otrzymaj 5% zniżki na wybrane szkolenie!- kliknij "Lubię to"! :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Chciałabym zachęcić Państwa do odwiedzenia naszego portalu http://menedzersprzedazy.pl. Jest to serwis skierowany do menedżerów niższego i wyższego szczebla, ale wyłącznie z branży sprzedażowej. To kompletne źródło informacji z rynku sprzedażowego, a także baza wiedzy na wszelkie tematy z nim związane.
Dodatkowo została uruchomiona platforma KARIERA. Umożliwia ona dodawanie swoich aplikacji oraz zapoznanie się z ofertami pracodawców, wyłącznie z rynku menedżerów sprzedaży.

Zapraszam do wizyty na http://menedzersprzedazy.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Super atrakcyjne lokale komercyjne/biurowe w centrum Krakowa - do wynajęcia.

Nowo wybudowana nieruchomość. Wysoki standard. Ścisłe centrum. Miejsca parkingowe (własny parking podziemny).

Szczegóły na priv, pod telefonem 795271565 lub mailem office@profilease.pl

Zapraszam

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

planuję zainwestować przy pomocy funduszy unijnych w program wiejski i program regionalny. Chodzi mi o inwestycję rzędu kilku mln zł- jeżeli projekty przejdą około 40%- 50% zwrotu z unii. Mam dostęp do środków na inwestycje ze źródeł własnych i prywatnych inwestorów gotowych na przedsięwzięcia z różnych sektorów.

Kilka pomysłów na rozpoczęcie nowych inwestycji już mam. Jednak wciąż się zastanawiam, szukam, itd. Stąd też moje pytanie do Państwa- w co dzisiaj mozna zainwestować pod kontem funduszy unijnych?- czyli środki w większości raczej na maszyny, urządzenia, budynek. Zapraszam do rozmowy- nie chodzi mi oczywiście o jakieś gotowe biznes plany- nie chcę być posądzany o kradzież pomysłów- ale dyskusje nad możliwymi opcjami, rynkami, itd. Jeżeli ktoś ma pomysły na konkretne przedsięwzięcia to jeszcze lepiej. Najlepiej projekty innowacyjne.

Oczywiście zapraszam do współpracy- na obecnym etapie wspólnych rozmów oraz później przy realizacji projektów na zasadzie partnerstwa lub w innych formach.

Pozdrawiam,
Piotr

Temat: Ogłoszenia

Uwazam, iz najlepiej jednak najpierw dopracowac projket. Jesli masz przekonanie, a projekt jest dobry obroni się bez względu na to czy dostanie dofinansowanie czy nie. Dofinansowanie to tylko częściowa (i czasowa) ulga, a pomysł musi funkcjonować w dłuższej perspektywie.
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Zapraszam na szkolenia organizowane przez firmę SW Konferencje:

- Inżynieria Wymagań Oprogramowania - 25 - 26 lipca 2011 r., Warszawa

Wymagania są kamieniem milowym każdego projektu informatycznego. Porażka w osiągnięciu założonych przez użytkownika i system wymagań powoduje nieefektywność projektu informatycznego a tym samym zwiększa jego koszty. Na tym szkoleniu zaprezentowane zostaną podstawowe techniki pozwalające, w sposób jasny i klarowny, zbierać i zarządzać wymaganiami na system.

Szczegóły: http://sqam.org/inzynieria

- Narzędzia w Procesie Testowym - 28 - 29 lipca 2011 r., Warszawa

Szkolenie przedstawia wiele różnych narzędzi przydatnych we wszystkich pracach wykonywanych przez testerów:

- projektowania testów,
- wykonywania testów ręcznych,
- wykonywania testów automatycznych zarówno funkcjonalnych jak i wydajnościowych,
- raportowania postępu prac,
- obsługi wykrytych defektów,
- przygotowywania testów akceptacyjnych itp.

Omawiając poszczególne rodzaje narzędzi podawane są konkretne ich przykłady zarówno wiodących komercyjnych dostawców, jak również wiele narzędzi z rodziny Open Source.

Szczegóły: http://sqam.org/narzedzia-w-procesie-testowym-warszawa

Szkolenia prowadzone są w formie wykładów połączonych z ćwiczeniami praktycznymi na komputerach.

Serdecznie zapraszam,

Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@software.com.pl

http://sqam.org

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1
02-682 WarszawaAgata Sobkowska edytował(a) ten post dnia 17.06.11 o godzinie 10:45
Kamila J.

Kamila J. F&B Consulting Sp. z
o.o. Biuro Zarządu

Temat: Ogłoszenia

Bezpłatne spotkania dla przedsiębiorców!!!

Szanowni Państwo,
F&B Consulting kontynuuje cykl bezpłatnych spotkań dla przedsiębiorców, poświęconych Programowi Operacyjnemu Innowacyjna Gospodarka i Programowi Operacyjnemu Kapitał Ludzki.

Miejsce:
28.06 – 30.06.2011 - Warszawa
06.07 – 08.07.2011 - Gdańsk
13.07 – 15.07.2011 - Poznań
20.07 – 22.07.2011 - Łódź

Tematyką spotkania będą następujące zagadnienia:

Działanie 1.4 POIG Wspieranie projektów celowych
Działanie 6.1 POIG Paszport do eksportu
Działanie 8.2 POIG Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typy B2B
Działanie 8.1.1 POKL Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw

W programie między innymi:
Cele działań
Podmioty uprawnione do ubiegania się o dofinansowanie;
Projekty objęte dofinansowaniem;
Procedura aplikacyjna;
Kryteria oceny wniosków;
Pytania i odpowiedzi

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie zgłoszenia chęci udziału w spotkaniach na adres email biuro@fbconsulting.com.pl lub pod numerem telefonu +48 58 739 51 12, 793 717 777.
Po zarejestrowaniu Państwa danych prześlemy zaproszenie potwierdzające udział w spotkaniu.

Ilość miejsc ograniczona!

Zapraszamy do udziału.
FB Consulting Sp. z o.o.
Paweł Skibicki

Paweł Skibicki Specjalista ds.
pozyskiwania
nieruchmości,
Specjalista ds...

Temat: Ogłoszenia

WSPÓŁPRACA DLA AGENTÓW, HANDLOWCÓW, PRZEDSTAWICIELI

Jesteśmy partnerem koncernu energetycznego, zajmującego czołową pozycję na rynku energii elektrycznej w Europie Środkowej, zaliczanego jednocześnie do piątki największych grup energetycznych w Europie, zarówno pod względem zainstalowanej mocy, jak i liczby odbiorców.

Poszukujemy współpracowników z rejonów: Kwidzyn, Ostróda, Iława, Swiecie, Grudziądz, Nidzica, Działdowo, Brodnica, Wąbrzeźno, Chełmno, Toruń, Rypin, Mława, Sierpc, Aleksandrów Kujawski, Inowrocław, Mogilno, Radziejów, Włocławek, Koło, Konin, Września, Gniezno, Kraków, Olkusz, Wadowice, Limanowa, Zakopane, Nowy Targ, Nowy Sącz, Tarnów i okolice - na stanowisko:

Partner - Doradca Klienta Biznesowego

Opis stanowiska:
W związku z dynamicznym rozwojem struktur sprzedaży poszukujemy partnerów, którzy w ramach własnej działalności gospodarczej oferować będą firmom istotną obniżkę kosztów poprzez zmianę aktualnego dostawcy energii elektrycznej.

Zakres obowiązków:
• Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych-sprzedaż energii elektrycznej;
• Utrzymywanie relacji handlowych z kontrahentami;
• Realizowanie wyznaczonych celów i planów sprzedaży;
• Raportowanie;

Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie;
• Doświadczenie w aktywnej sprzedaży i obsłudze klienta biznesowego;
• Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne;
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);
• Samodzielność i rzetelność w działaniu;
• Własna działalność gospodarcza;
• Samochód oraz prawo jazdy kat. B;

Oferujemy:

Wynagrodzenie wyłącznie prowizyjne - proporcjonalnie związane ze zużyciem energii przez klienta w okresie trwania umowy. Wystawianie faktur przez partnerów następuje w cyklach miesięcznych na podstawie rzeczywistych wskazań urządzeń pomiarowych.

Pracę w branży, w której kryzys nie przeszkadza, a pomaga w osiąganiu dobrych wyników sprzedażowych.

Pracę w szybko rozwijającym się zespole nastawionym na sukces.

Profesjonalne, cykliczne szkolenia z wiedzy dotyczącej branży energetycznej pomagające w osiągnięciu sukcesu.

Elastyczny czas pracy.

Samodzielność w działaniu.

Wieloletnią współpracę.

Dołącz do nas jeżeli:
• Jesteś osobą, która rozwiązuje problemy zamiast je tworzyć;
• Interesują Cię przede wszystkim konkretne wyniki i rezultaty;
• Jesteś osobą komunikatywną i łatwo nawiązujesz kontakty;

Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać: energia@biznespoczta.pl
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to" i otrzymaj 5% zniżkę na wybrane szkolenie! :)
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia

Certyfikowany Praktyk TPM Learning by Doing

III Cykl Szkoleniowo - Warsztatowy TPM organizowany będzie w fabryce dzięki uprzejmości Klienta - firmie PPG DECO POLSKA SP. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu.

Obrazek

Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Uczestnictwo w programie oraz zdanie praktycznego egzaminu końcowego jest potwierdzone jedynym w Polsce Certyfikatem Praktyka TPM

Czego w dzisiejszych czasach firma oczekuje od Służb UR?

Efektywności, Skuteczności, Elastyczności oraz Redukcji Kosztów.
Technicy UR coraz częściej są angażowani w:

- opracowywanie strategii korporacyjnych,
- przeglądy wyników operacyjnych 
i ekonomicznych,
- współpracę z innymi wydziałami korporacji,
- zarządzanie kontraktami z zewnętrznymi usługodawcami.


Znaczenie Działów UR w każdej firmie ulega ciągłym zmianom, a co za tym idzie, również wyzwaniom. Wyzwania te wymagają zastosowania odpowiednich narzędzi pozwalających stawić czoła stawianym celom. W praktyce wdrożenie systemu doskonalącego działania obsługi technicznej stanowi strategiczne podejście mające na celu:

- zmianę modelu „funkcyjnego” Służb UR w model procesowy obsługi technicznej zintegrowany z procesami produkcyjnymi i technologicznymi,
- połączenie aspektów jakościowych z systemami technicznymi, które zarządzane są przez pracowników,
- wykorzystanie właściwych narzędzi w celu ciągłego doskonalenia efektywności maszyn i urządzeń poprzez niezawodność i obsługę techniczną,
- obniżenie kosztów obsługi technicznej jako składowej kosztów operacyjnych.


Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń z zagadnień TPM.

Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM; jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? i KIEDY wykonywać?

Te odpowiedzi są udzielone przez poszczególne moduły, czyli:

Moduł 1: Fundamenty Maintenance Management (15 – 16 września 2011)
Moduł 2: Reliability Centered Maintenance (6 – 7 października 2011)
Moduł 3: Practical Maintenance Program (9 – 10 listopada 2011)
Moduł 4: Practical Maintenance Program (8 – 9 grudnia 2011)
Moduł 5: Maintenance Work Flow System (9 – 10 stycznia 2012)
Moduł 6: Zarządzanie Częściami Zamiennymi (9 – 10 lutego 20 12)
Moduł 7: Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi (8 – 9 marca 2012)


Uczestnicy będą mieli okazję poznać jak należy wdrażać podstawowe narzędzia, poznają również techniki prowadzenia projektów TPM. Szkolenie TPM pokaże, w jaki sposób należy nimi zarządzać w przedsiębiorstwie. Cykl szkoleń Koordynator TPM podejmuje tematykę, która ostatnimi czasy jest niezwykle ważna nie tylko ze względu na aspekty techniczne, ale również aspekty ekonomiczne. W obecnych czasach niezwykle ważnym aspektem jest niezawodność posiadanych aktywów przedsiębiorstwa oraz efektywne ich wykorzystywanie w codziennej pracy. Te aspekty mają wpływ na wyniki przedsiębiorstwa obliczane nie tylko po stronie kosztów, ale również po stronie zysków.

Zachęcamy do przejścia całego - siedmiomodułowego cyklu.
Udział we wszystkich szkoleniach nie jest jednak obligatoryjny - można korzystać z poszczególnych modułów szkoleniowych.


Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://www.womasolution24.com/womasolution24/Aktualnos...

Obrazek
Radosław Łukasik edytował(a) ten post dnia 22.06.11 o godzinie 08:02
Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Ogłoszenia

Mam przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie Audyt bezpieczeństwa zasobów informacyjnych firmy/instytucji
Data: 07.07.2011
Miejsce: Warszawa
Utrzymanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa informacji w organizacji uzależnione jest od skuteczności zabezpieczeń systemów teleinformatycznych w niej funkcjonujących. Dlaczego dbanie o bezpieczeństwo systemów IT jest tak istotne? Ponieważ systemy IT przechowują, przetwarzają i udostępniają dane, które często mają decydujące znaczenia w sukcesie firmy/ instytucji.
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu uświadomienie i wyjaśnienie kwestii związanych z bezpieczeństwem informacji, istniejącymi zagrożeniami, potrzebą wdrożenia mechanizmów kontrolnych, które mają za zadanie podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów IT,
Zagadnienie:
- metody audytu bezpieczeństwa informacji
- metody ochrony zasobów teleinformatycznych,
- metody testowania i oceny zabezpieczeń teleinformatycznych,
- metodyki pozwalające na wzmożenie kontroli nad słabościami systemów.


Korzyści:
zdobycie wiedzy nt. realizacji audytów bezpieczeństwa IT - począwszy od przygotowania audytu, wyznaczenia celów kontroli w oparciu o analizę ryzyka, poprzez normy i dobre praktyki z zakresu bezpieczeństwa, kończąc na szczegółowym omówieniu kontroli.
pogląd na schemat postępowania atakującego, chcącego uzyskać dostęp do systemu, czy sieci komputerowej
pozyskanie wiedzy nt. implementacji zabezpieczeń wdrażanych w celu minimalizacji ryzyk i podatności związanych z IT
pozyskanie wiedzy nt. najczęstszych błędów i problemów pojawiających się w czasie zadań audytowych

Szczegóły szkolenia: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/audyt-bezpie...
Marta Sosińska

Marta Sosińska Trenerka,
Specjalista HR,
Coach

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam trenerów, firmy szkoleniowe i pasjonatów nowych technologii na bezpłatne webinarium o narzędziu do samodzielnego tworzenia szkoleń online – QuickLessons!

Termin: 30 czerwca (czwartek)
Czas trwania: 10.00 - 11.00

Podczas spotkania online dowiesz się:
-jakie możliwości daje narzędzie QL?
-jak tanio i szybko można samemu stworzyć kurs on-line?
-jakie korzyści daje QL?

Każdy z uczestników webinarium otrzyma 2 tygodniowy, bezpłatny dostęp do narzędzia QuickLessons.

Kliknij i zapisz się już dziś
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Kalendarz szkoleń otwartych:

W związku z rosnącą ilością zapytań Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers rozszerzyła swoją ofertę o szkolenia otwarte. Poniżej znajdą Państwo zestawienie tematów i terminów szkoleń otwartych, jakie będziemy realizowali od lipca do października 2011r.

Termin / Miejsce / Nazwa Cena/os.
18.07.2011 - Warszawa - Prospecting - pozyskiwanie klientów: 549zł+VAT
08.08.2011 - Kraków - Zarządzanie zespołem: 549zł+VAT
29.08.2011 - Trójmiasto - Zarządzaie zespołem: 549zł+VAT
05.09.2011 - Łódź - Efektywny szkoleniowiec: 999zł+VAT
26.09.2011 - Katowice - Trening i coaching menedżerski: 549zł+VAT
06.10.2011 - Poznań - Psychologiczne aspekty windykacji: 649zł+VAT
20.10.2011 - Wrocław - Psychologiczne aspekty windykacji: 649zł+VAT

Szczegóły każdego ze szkoleń.

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do