Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym: szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

zapraszam na nowe szkolenie, dofinansowane w 80 proc. ze środków UE, dla osób z woj. mazowieckiego.

Benchmarking: jak czerpać z doświadczeń konkurencji i sprawić by straciła znaczenie?

Opis i cele szkolenia

Benchmarking to metoda, która pozwala wzorować działania własnej firmy na działaniach konkurenta, który osiąga najlepsze wyniki i czerpać korzyści z zastosowania sprawdzonych metod.

Nie zawsze jednak opłaca się być naśladowcą. Często strategią, która zapewnia firmom zyskowny wzrost jest odróżnienie się od konkurencji, szybkie wykreowanie i przechwycenie nowego popytu: „strategia błękitnego oceanu”, autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne.

Na szkoleniu dowiecie się jak wykorzystać narzędzia benchmarkingu oraz narzędzia strategii błękitnego oceanu. Poznacie strategie i przykłady skutecznego ich zastosowania w polskich oraz zagranicznych firmach.
Dowiecie się również, w jaki sposób elementy tych strategii skutecznie stosują m.in. portal Goldenline.pl, Empik, Allegro, jak w przeszłości korzystały z niej Sony, Cirque du Soleil, Ford i wiele innych (także małych i średnich) firm.

Pokażemy Wam, w jaki sposób stosowanie ww. strategii przełożyło się na dynamiczny wzrost zysków, dostaniecie też gotowe propozycje zastosowania ich w Waszym biznesie.

Trener: Piotr Chmielewski, Instytut Strategii, http://StrategiaBlekitnegoOceanu.pl

Termin: 30-31 maja

Informacje i zgłoszenia:
http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/benchmarking/
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Ogłoszenia

Firma HR High Touch zaprasza na warsztaty „Doskonały proces rekrutacji - AUDITION Facet5".

Obrazek


Audition Facet5 pomaga prowadzić rekrutacje na wszystkie stanowiska – niezależnie od ich poziomu, czy też liczby kandydatów branych pod uwagę.

Specjalna przedwakacyjna oferta warsztatów „Audition” Facet5 wynosi 700 PLN + VAT /od osoby

Nie wiesz czy nasz system spełnia Twoje oczekiwania odnośnie rekrutacji? Zaproś nas do swojej firmy w celu zaprezentowania systemu!

Możliwość otrzymania (przed warsztatami) przykładowych raportów generowanych z systemu AUDITION Facet5 oraz opisu narzędzia.

Cena warsztatów obejmuje:
- materiały szkoleniowe,
- test osobowości zawodowej FACET5,
- książkę „MAGIA ROZWOJU TALENTÓW Jak zdobyć, zatrudnić i zatrzymać właściwych ludzi w firmie.”
- przerwy kawowe, lunch, certyfikat uprawniający do korzystania z modułu "AUDITION" Facet5 w pracy zawodowej.

Audition Facet5 ułatwia:
1. Tworzenie profilu idealnego kandydata na podstawie Modelu Wielkiej Piątki ludzkiej osobowości.
2. Dobór odpowiednich słów do sformułowania ogłoszenia w sprawie poszukiwania kandydatów na określone stanowisko.
3. Badanie dopasowania osobowości kandydatów do określonego profilu - generowanie rankingu kandydatów na określone stanowisko oraz badanie dopasowania kandydata do wielu stanowisk w organizacji.
4. Projektowanie rozmów rekrutacyjnych - generowanie Indywidualnych Przewodników Prowadzenia Rozmowy Kwalifikacyjnej z każdym z kandydatów.
5. Budowanie ścieżek karier i tworzenie planów następstw.

Generowanie raportów dostępnych w systemie jak również definiowanie profili idealnych kandydatów jest w systemie bezpłatne.

Termin warsztatów: 20 czerwca 2011 r. (warsztat jednodniowy)
Miejsce warsztatów: Warszawa (w przypadku zgłoszenia się 3 i więcej osób z jednej firmy w Warszawie, możliwość przeprowadzenia warsztatów w siedzibie firmy w innym czerwcowym terminie)
Warsztaty prowadzi: Nina Sosińska
Jak się zgłosić na warsztaty lub umówić się na prezentację systemu?
Zgłoszenia oraz pytania prosimy kierować na adres:
olga.kuzniewska@hrht.pl tel.: +48 509 989 234
piotr.sosinski@hrht.pl tel.: + 48 698 656 696
Biuro HR High Touch : (+48) 22 468 03 00
ZAPRASZAMY!!!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jesteś ambitny? Nie boisz się wyzwań? Dołącz do nas!

Szwajcarski holding poszukuje osób kreatywnych, nie bojących się nowych wyzwań i pewnych siebie do nowatorskiego projektu. Jeśli jesteś osobą konkretną, ambitną i zorientowaną na osiągnięcia i sukcesy, to szukamy właśnie Ciebie!

Dołącz do nas i stwórz z nami zgrany team, który zajmie się wprowadzaniem na rynek Polski i promocją nowego innowacyjnego programu lojalnościowego cashback. Holding zajmuje się tworzeniem nowoczesnej, międzynarodowej wspólnoty zakupowej, z którą współpracują największe światowe marki, takie jak Carrefour, Orlen czy Media Markt.
Czas, by i Polska dołączyła do programu cashback!
Dlatego poszukujemy osób chętnych do współpracy, które dołączą do naszej grupy managerskiej.
Wymagane:
• Kreatywność
• Konkretność
• Ambicja
• Upór w dążeniu do celu
• Nastawienie na sukces i efekt
• Gotowość do podjęcia nowych wyzwań

Mile widziani także przedsiębiorcy, posiadający własną firmę, dla których przygotowaliśmy specjalną propozycję.

Zapraszamy do współpracy!

Kontakt: cashback@kamil-consulting.pl
Michał Majcherek

Michał Majcherek AKCELERATOR
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
AKADEMICKIEJ WYŻSZEJ
SZKOŁ...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo
W imieniu Kujawsko-Pomorskiego Związku Pracodawców i Przedsiębiorców chciałbym przedstawić informację na temat nowego rodzaju dotacji dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województwa kujawsko-pomorskiego w ramach Programu pilotażowego w województwie kujawsko pomorskim „Voucher badawczy”.

Istotą projektu jest wprowadzenie „Vouchera badawczego” - dotacji umożliwiającej zakup usług badawczo- rozwojowych przeprowadzonych na indywidualne zamówienie firmy przez jednostki naukowe.
Efektem wsparcia przedsiębiorstwa ma być wprowadzenie w nim innowacji gospodarczych, a dzięki temu poprawa pozycji konkurencyjnej i rozwój gospodarczy firmy.
Vouchery badawcze będą przyznawane w kwotach: maksymalnie 25 000 PLN na zainicjowanie kontaktu z jednostką badawczą oraz maksymalnie 50 000 PLN na rozwój współpracy badawczo-rozwojowej. Szczegółowe zasady przyznawania dotacji przedstawione są na stronie http://vb.kpzpip.pl oraz na forum Goldenline „Voucher badawczy”, na które zapraszam!

Kierownik Projektu
Michał Majcherek

Zofia Kopka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

EOIF -Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie
20-21 lipca, Hotel Novotel Airport


Zapraszam na jedną z największych w Polsce konferencji poświęconej Elektronicznemu Obiegowi Informacji/Dokumentów w Firmie.

Bezpłatna rejestracja ! -> http://gigacon.org/eoif_warszawa

Tematyka :

Systemy OCR/OMR

Systemy faksowe

Portale korporacyjne inter/intra/extranet

Systemy pracy grupowej

Rozwiązania mobilne

Zarządzanie obiegiem dokumentów

Systemy archiwizacji danych

Masowe wydruki

PKI – dokument elektroniczny

Workflow - zarządzanie procesami biznesowymi

Narzędzia back-office

Wszyscy wystawcy wezmą udział w konkursie na najlepsze rozwiązanie. Przyznamy nagrodę "Złoty Bit EOIF 2011".

Wśród uczestników rozlosowane zostaną atrakcyjne nagrody !

Nasza Konferencja, Wasz sukces !

ORGANIZATOR :

Sławomir Krajewski
Specjalista ds. Organizacji Konferencji


tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
e-mail : slawomir.krajewski@software.com.pl
Marta Szpak

Marta Szpak Trener Konsultant,
GRUPA NIEZALEŻNYCH
TRENERÓW BIZNESU

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zarządzanie zespołem to sztuka i wyzwanie. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowe i chaotyczne działania. Wiele, z pozoru, oczywistych spraw umyka naszej uwadze. W konsekwencji przekłada się to na spadek efektywności Twojego zespołu. Nasze szkolenie pozwala nawet doświadczonym menadżerom wyrwać się z pułapki rutyny. Podczas 2 dni intensywnej pracy warsztatowej przejdziemy przez wszystkie aspekty skutecznego zarządzania zespołem. Pokażemy jak zarządzać a nie jak rządzić.

Zanim jednak zdecydujesz się na zapoznanie ze szczegółami szkolenia, przeczytaj kilka wybranych opinii o szkoleniu Zarządzanie zespołem:

-------------------------------------------------------
"Uczestniczyłem w prowadzonym przez Marcina szkoleniu "Zarządzanie Zespołem Sprzedaży". Marcin w niezwykle przyjazny sposób uzmysłowił mi jak duży wpływ na zespół handlowy mają rzeczy z pozoru nieistotne, mało ważne. Polecam to szkolenie wszystkim, doskonale otwiera oczy na wiele spraw, a sposób prowadzenia jest na tyle wciągający, że nawet się nie spostrzegłem, że to już koniec."

Kamil Piętka

-------------------------------------------------------

"Bardzo profesjonalnie prowadzone szkolenie. Wysoka wiedza ekspertów (prowadzących) oraz umiejętne przekazywanie wiedzy przyczyniły się do tego, że inaczej patrzę obecnie na aspekty związane z zarządzaniem zespołem sprzedaży. Prowadzący otworzyli mi oczy na pewne rzeczy, których wcześniej nie dostrzegałem. Dzięki!"

Przemysław Góra
Activ Investment



-------------------------------------------------------
"Szkolenie prowadzone w sposób dynamiczny, mający charakter pracy twórczej, zespołowej w bardzo przyjemnej formie. Świetny wstęp do roli Dyrektora. Treść szkolenia bardzo bogata i jednocześnie interesująca. Mogę śmiało zarekomendować to szkolenie dla ludzi szukających rozwoju oraz samorealizacji."

Łukasz Ogrodowczyk
F.H.U. OVER Stanisław Gosiewski



-------------------------------------------------------

Jeżeli jesteś:
- Menadżerem zarządzającym zespołem sprzedaży.
- Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży.
- Dyrektorem Handlowym.
- Dyrektorem Zarządzającym.

To szkolenie jest adresowane do Ciebie i dostępne w specjalnej cenie 399zł brutto.

=======================================================

CELE SZKOLENIA:
- Poznanie specyfiki zarządzania zespołem sprzedaży.
- Poznanie metodologii pracy z zespołem sprzedaży w oparciu o koncepcję przywództwa sytuacyjnego.
- Przećwiczenie wybranych technik przydatnych w pracy ze sprzedawcami.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Będziesz potrafił określić etap rozwoju pracownika.
- Będziesz potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
- Będziesz potrafił zareagować w sytuacji nie realizowanie przez pracownika celów biznesowych.

=======================================================

Program szkolenia

Rola menedżera sprzedaży:
- Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
- Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
- Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
- Prawidłowo zarządzający menadżer
- Asertywność i dobra komunikacja menadżera
- Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
- Motywowanie handlowców
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
- Gwiazda w zespole – zagrożenia
- Spotkania z zespołem
- Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
- Coachingowy styl pracy
- Błędy Coachingu handlowego
- Typy handlowców
- Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
- Co zrobić gdy spada sprzedaż?
- Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
- A co jak handlowiec chce odejść?

Metodologia pracy:

Zespół Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu® realizuje szkolenia i projekty rozwojowe w oparciu
o metodę SET® - metodologię efektywnego treningu. Metoda SET® zakłada koncentrację na trzech kluczowych elementach warunkujących skuteczność:

- Zbudowaniu bezpiecznych warunków do eksperymentowania nowych umiejętności (SAFETY)
- Pełnym zanurzeniu w doświadczeniu (EXPERIENCE)
- Wsparciu wdrożenia nowych umiejętności w rzeczywistym kontekście pracy (TRAINING)

Metodologia ta z jednej strony zakłada wykorzystanie technik aktywizujących w pracy z grupą szkoleniową, a z drugiej strony opiera się na naukowo zweryfikowanych zasadach andragogiki i neuropedagogiki.

=======================================================

Informacje o trenerach:

Marcin Szpak

Trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy
i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Zarządzania zespołami, rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz efektywnym zarządzaniem sobą w czasie.

Sławomir Krzysztofik

Socjolog i Dyplomowany Trenerem Biznesu, z kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich, zarówno w kraju jak i za granicą. Posiada wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń interpersonalnych (komunikacja, autoprezentacja, rozwój osobisty), handlowych (rozmowa sprzedażowa, obsługa klienta) i managerskich (skuteczne zarządzanie sobą w czasie, efektywna selekcja i rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem). Praktyki instruktażu, T90 i coachingu w zarządzaniu zespołem. Konsultant wspierający organizacje w rozwoju kompetencji i aktywizacji potencjału pracowników. Pracuje w języku polskim i angielskim.

=======================================================

Forma zgłoszenia:

Przesłanie formularza zgłoszenia na wskazany adres. Formularz dostępny na stronie http://gntb.eu w dziale SZKOLENIA zakładka Szkolenia OTWARTE.

=======================================================

Miejsce i data szkolenia
Wrocław, Ul. Kowalska 63, Hotel Jester.
23-24.06.2011r. 10:00-18:00

=======================================================


Osoba kontaktowa:

Sławomir Krzysztofik
Tel.: +48 530-134-347
fax: 74 662-03-50
e-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl
http://gntb-bt.pl - Strefa Wiedzy
http://gntb.eu - Szkoleniea Biznesowe

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w badaniu wpływu kultury organizacyjnej na postrzeganie zasobów intelektualnych przedsiębiorstwa.

Badanie to stanowi część mojej pracy magisterskiej pisanej w Katedrze Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Udział w badaniu można wziąć poprzez wypełnienie ankiety dostępnej po kliknięciu w poniższy link:

https://spreadsheets.google.com/embeddedform?formkey=dH...

Ankieta jest anonimowa a jej wypełnienie zajmuje ok 10 minut.

Z góry dziękuję za poświęcony czas!

Z wyrazami szacunku,

Agnieszka Rommel

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Już za tydzień szkolenie "Narzędzia w Procesie Testowym"!!!

W czasie szkolenia podczas omawiania poszczególnych rodzajów narzędzi podawane są konkretne ich przykłady zarówno wiodących komercyjnych dostawców, jak również wiele narzędzi z rodziny Open Source. Wiedza zdobyta podczas szkolenia umożliwia uporządkowane, systematyczne analizowanie własnych potrzeb w zakresie automatyzacji oraz oceny, jakie narzędzia najlepiej potrafią je zaspokoić.
Dodatkowo uczestnicy szkolenia mają możliwość uzyskania certyfikatu SQAM Tool Specialist poświadczającego zdobytą podczas szkolenia wiedzę.

Wszelkie szczegóły na stronie: http://sqam.org/narzedzia-w-procesie-testowym-warszawa

Zapraszam!
Łukasz Mariusz Bieliński

Łukasz Mariusz Bieliński Trener biznesu i
sprzedaży - Massive
Sales,

Temat: Ogłoszenia

Wejdź na wyższy poziom WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH - UP TIME DAY
Już 2 lipca 2011 w Warszawie



Obrazek


Zacznij przemawiać bez stresu, odczuwając spokój i jasność umysłu.

Zwiększ swoją kreatywność, inteligencję i błyskotliwość podczas wystąpień.

Rozpędź swój umysł - wejdź w stan UP TIME (Flow) i rozpłyń się w przyjemnym procesie, gdzie będziesz miał dostęp do wszystkich swoich zasobów.

A wszystko to poznasz we wspaniałym procesie specjalnych ćwiczeń oraz elementów Teatru Improwizacyjnego.

Na szkoleniu będziesz korzystać z technik:
- Number Game;
- NASA Game;
- ALPHABET Game;
- warsztatu Teatru Improwizacyjnego;

Dodatkowo nauczysz się:
-technologicznie opowiadać historie by porywać tłumy;
-tworzyć metafory, aby przekazywać ludziom swoje idee także na poziomie podświadomym;
-prowadzić lepiej swoje wystąpienia publiczne;

Dzięki wejściu w stan UP TIME:
-zwiększysz stoją kreatywność, inteligencję, błyskotliwość;
-będziesz czuł spokój podczas wystąpień publicznych i innych kontekstach życie gdzie będziesz spotykać ludzi;
-wyostrzysz zmysły - będziesz widział i słyszał więcej, będziesz mógł włpywać na swoje emocje;
-uwolnisz się od niepotrzebnych dialogów wewnętrznych oraz stresu;
-przyśpieszysz swoje myślenie - czas jakby zwolni swój bieg;

Zapisy i szczegółowe informacje dotyczące szkolenia znajdziesz na: http://massivesales.pl/Massive_Sales/Up_Time_Day.html
Grzegorz Bunda

Grzegorz Bunda Komunikacja
korporacyjna, PR
produktowy, media
społeczno...

Temat: Ogłoszenia

Konferencja w Krakowie (16.06), "Cypr: Centrum Międzynarodowego Biznesu"

Chryssafinis&Polyviou oraz HTT Audit Limited zapraszają na konferencję: "Cypr: Centrum Międzynarodowego Biznesu", która odbędzie się 16 czerwca 2011 r. w godz. 9.30 – 13.30, w Krakowie, w hotelu Radisson, ul. Straszewskiego 17, sala Halka. Patronem medialnym jest Bankier.pl.

Podczas konferencji przedstawione zostaną możliwości wykorzystania spółek cypryjskich do inwestowania na terytorium Polski i optymalizacji podatkowej takich inwestycji.

Główne tematy konferencji:

•Warunki zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej na Cyprze poprzez cypryjskie podmioty prawne - prowadzenie: Chryssafinis & Polyviou LLC (Stella Kammitsi – skammitsi@cplaw.com.cy).
•Międzynarodowy system podatkowy – analiza systemu podatkowego, najczęstsze i najlepsze rozwiązania podatkowe na przykładzie polskich spółek - prowadzenie: HTT Audit Limited (Phivos Theocharides – ptheocharides@httaudit.com.cy).
•Cypryjski system bankowy, proces zakładania kont bankowych, produkty usługi finansowe - prowadzenie: Marfin Popular Bank Public Co Ltd (Rebecca Tsoupani - rtsoupani@laiki.com).

Spotkanie skierowane jest przede wszystkim do doradców podatkowych, prawników, właścicieli firm, dyrektorów finansowych, a także głównych księgowych.

Po konferencji zapraszamy na lunch.

Koszt udziału w konferencji to 240 zł + VAT.
Prosimy o rejestrację najpóźniej do 9 czerwca 2011 r.

Więcej: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Konferencja-Cypr-Centr...

Temat: Ogłoszenia

1Piotr L. edytował(a) ten post dnia 02.06.11 o godzinie 23:37
Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,
Zapraszam wszystkich zainteresowanych prowadzeniem działań marketingowych w mediach społecznościowych na szkolenie Facebook od teorii do strategii.

Facebook od teorii do strategii
28-29 czerwca, Warszawa

Udana kampania marketingowa, odpowiednia strategia i profesjonalnie dobrane narzędzia marketingowe przekładają się na zwiększenie lojalności Klienów, a tym samym na rozpoznawalność marki. Dowiedz się jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych dla Twojej marki/ biznesu…

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, które odpowie na pytania:

Jak tworzyć kampanie w najpopularniejszych mediach społecznościowych?
Jak budować komunikację z Użytkownikami?
Jak tworzyć copy w reklamach?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co warto wprowadzić? Czego użyć?
W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?
Jak mierzyć działania w społecznościach?


Teoria zostanie poparta praktycznymi ćwiczeniami. Uczestnikom zostanie przekazana wiedza, dzięki której będą mogli samodzielnie działać w mediach społecznościowych.

Szkolenie kierowanie jest do: Osób, które na co dzień zajmują się marketingiem i promocją chcących rozwijać zwoje umiejętności, a zdobytą wiedzę przekładać na sukces firmy.

Dodatkowe informacje

Strona www
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/social-media...

Kontakt do koordynatora szkolenia:
Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: szkolenia@multitrain.pl
Aleksander Majewski

Aleksander Majewski Emeryt,
hobbystycznie trener
:)

Temat: Ogłoszenia

"Przywództwo to działanie, nie stanowisko"

Wszedł na salę powolnym krokiem.
Rozmowy i śmiechy ulotniły się jakby za dotknięciem czarodziejskiej różdżki Harrego Pottera.
Wszystkie oczy były skierowane na niego.
Mimo, że nie wypowiedział jeszcze ani jednego słowa, każdy już słuchał...
Słuchał ciszy, która była jedynie przedsmakiem tego na co wszyscy czekali.
W powietrzu dało się niemalże poczuć podekscytowanie połączone z fascynacją.
Każdy, bez wyjątku czekał na niego...

Na kogo?

Na prawdziwego lidera. Na prawdziwego przywódcę. Na Ciebie!?
Już wkrótce naprawdę niesamowity człowiek opowie Ci o całej technologii przywództwa i nauczy Cię go!
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektórzy osiągają sukcesy i potrafią kierować sukcesem innych, a pozostałe osoby tylko o tym marzą?
Pewnie nie raz spotkałeś charyzmatyczną osobę, która miała "to coś" i zastanawiałeś się czym to "coś" jest.

Dla kogo jest to szkolenie?
Jeżeli:

- chcesz lepiej komunikować się z innymi i stać się pewniejszym siebie.
- chcesz być postrzegaby jako ciekawy i charyzmatyczny człowiek
- chcesz w elegancki i ciekawy sposób wyróżniać się z tłumu.
- chcesz udoskonalić swoje umiejętności zarządzenia zespołem i bycia liderem...

To szkolenie jest dokładnie dla Ciebie!


Obrazek


100% konkretnej wiedzy, 0% lania wody.

Co zyskasz dzięki temu szkoleniu?

- Poznasz mity związane z przywództwem
- Dowiesz się dlaczego każdy z nas jest przywódcą i liderem na codzień
- Sprawdzisz czy przywództwo to dar czy umiejętność jak każda inna?
- Przekonasz się, jak być dobrym przywódcą.
- Nauczysz się identyfikować i rozwijać swoje mocne strony w przywództwie
- Poznasz sekrety największych przywódców świata!
- Otrzymasz fachowe rady, aby stać się prawdziwym przywódcą.

Termin szkolenia internetowego:
6 czerwiec 2011r. - poniedziałek - w godzinach 20.00 do 22:00* - po zarejestrowaniu się i opłaceniu swojego miejsca otrzymasz na maila informacje o tym, jak zalogować się na szkolenie.

-* W związku z tym, że otrzymujesz absolutną gwarancje satysfakcji szkolenie wraz z modułem przeznaczonym na Twoje pytania może trwać dłużej niż czas, za który zapłaciłeś. Dlatego będziesz w pełni zadowolony.

Inwestycja:
Aby móc skorzystać z tej wartościowej wiedzy, normalnie zapłaciłbyś 27 zł, jednak dla wszystkich osób z goldenline, cena wynosi tylko 9 zł.

Oszczędźmy sobie truizmów, mówiąc, że to "śmieszne pieniądze" - sam oceń, czy warto zainwestoać 9 zł za taką wiedzę.

Skorzystaj z tej okazji wpisując w pole "komentarz" przy zamówieniu: "PrzyjacielGL"

Dlaczego cena jest tak niska?
Logistyka szkolenia nie jest droga, dlatego możemy maksymalnie obniżyć cenę.
Ponadto, ta edycja jest pierwszą edycją tego szkolenia w wersji internetowej, dlatego chcemy, aby każdy mógł z niego skorzystać.

Aby zapisać się na szkolenie wypełnij formularz na http://businesscoaching.net.pl/szkolenie-technologia-p...

Kto stworzył dla Ciebie ten mini-kurs?

Łukasz Jamroży,
wybitny trener, businessman, autor licznych kursów i szkoleń.
Jest twórcą portalu PomyslNaMarzenie.pl, oraz czołowym trenerem marki Business Coaching

Obrazek
Marcin Wojtkowiak

Marcin Wojtkowiak broker
ubezpieczeniowy,
przedsiębiorca,
doktorant UE Poznań

Temat: Ogłoszenia

polecam przystąpienie do atrakcyjnego ubezpieczenia na życie: zakres jak w grupowych ubezpieczeniach w zakładach pracy

Świadczenia za śmierć, śmierć bliskich, uszczerbek na zdrowiu, zachorowanie, pobyt w szpitalu, urodzenie dziecka...

szczegóły: http://www.e-dukator.eu/
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


POZNAŃ 04-06.07.2011r.

Warsztat „Efektywny szkoleniowiec” przygotuje Uczestników do tego, aby potrafili w efektywny i ciekawy sposób prezentować treści techniczne bądź prawne przed grupą szkoleniową, czy też w gronie współpracowników. Skierowany jest do osób, którym zależy na atrakcyjnej i skutecznej formie przekazywania przez nich wiedzy i umiejętności.

Warsztat rozwija kompetencje z zakresu efektywnego prowadzenia szkoleń i pracy z grupą.

Odbywa się w formule 2+1 co oznacza, że Uczestnik może brać udział zarówno w całości szkolenia (3dni) lub też w jego części - pierwszych dwóch dniach lub w dniu ostatnim.

Pierwsze dwa dni koncentrują się na kompetencjach prowadzenia szkoleń i ich intensywnym treningu.

Dzień ostatni, trzeci skupia się na kompetencjach interpersonalnych, które są niezbędne w budowaniu kontaktu i pracy z grupą.

Uczestnik, po zaliczeniu egzaminu podsumowującego trzydniowy warsztat, otrzymuje Certyfikat Ukończenia Szkolenia potwierdzający poziom wiedzy w obszarze prowadzenia szkoleń i pracy z grupą.

Natomiast Uczestnik, który weźmie udział tylko w dwudniowych lub jednodniowych warsztatach otrzyma Zaświadczenie Ukończenia Szkolenia w jednym z dwóch obszarów - kompetencjach prowadzenia szkoleń lub kompetencjach interpersonalnych pracy z grupą.

-------------------------------------------------------

Szczegóły szkolenia:

KOMPETENCJA: Prowadzenie szkoleń i praca z grupą
TEMAT SZKOLENIA: Efektywny szkoleniowiec
GRUPA DOCELOWA: Wykładowcy BHP, Szkoleniowcy techniczni i produktowi.

CZAS TRWANIA:

Opcja 1: 24 godziny / 3 dni; - kompletny program szkoleniowy uprawniający do otrzymania Certyfikatu po zdaniu egzaminu zaliczeniowego. Realizowane w dniach 04.07-06.07.2011r.

Opcja 2: 16 godzin / 2 dni; - Pierwsze dwa dni szkolenia - uprawnia do otrzymania zaświadczenia potwierdzającego udział w szkoleniu. Realizowane w dniach 04.07-05.07.2011

Opcja 3: 8 godzin / 1 dzień - Obejmuje tylko treści szkoleniowe z dnia 3. Realizowane w dniu 06.07.2011r.

------------------------------------------------------

CENY
Opcja 1 - 999zł brutto / osoba.
Opcja 2 - 799zł brutto / osoba.
Opcja 3 - 299zł brutto / osoba.

-------------------------------------------------------

UMIEJĘTNOŚCI I WIEDZA PO SZKOLENIU: Uczestnik będzie:

? Umiał efektywnie i ciekawie przekazywać wiedzę, informacje i umiejętności.
? Znał różnorodne metody pracy z grupą.
? Potrafił zaprojektować i poprowadzić skuteczny moduł szkoleniowy.
? Umiał stosować techniki budowania szybkiego kontaktu z grupą.
? Wiedział jak dbać o komfort pracy swój i grupy.
? Potrafił adekwatnie reagować w sytuacji trudnych.

-------------------------------------------------------

PROGRAM SZKOLENIA:

DZIEŃ PIERWSZY:

Co warto wiedzieć:
• Kiedy wiesz jak uczą się dorośli, wiesz jak ich nauczyć.
• Szkolenie – czym jest i na co trzeba zwrócić uwagę.
• Zadania i rola szkoleniowca.
• Metody szkoleniowe – co wybrać, aby było ciekawie.

Zanim zaczniesz szkolenie upewnij się, że … :
• Czy wiesz co chcesz osiągnąć? Znaczenie celu szkolenia.
• Wszystko, co musisz wiedzieć zanim zaczniesz szkolenie.
• Jak dobrze rozpocząć.
• Jak nie rozpoczynać.

No to zaczynamy:
• Znaczenie wstępu a proces grupowy.
• Struktura wstępu.
• Nie daj się złapać w zasadę Murphy’ego – czyli „dobra współpraca” z materiałami pomocniczymi podczas szkolenia.
• Metody dydaktyczne – czy chcesz, żeby wiedzieli czy żeby umieli?
• Projektowanie krótkiego modułu szkoleniowego.


DZIEŃ DRUGI:

Prezentacja modułów szkoleniowych:
• Wystąpienia uczestników przed grupą.
• Podstawowe zasady udzielania efektywnej informacji zwrotnej.
• Sesja informacji zwrotnych.

DZIEŃ TRZECI:

Zanim zaczniesz przekazywać to, co masz do przekazania:
• Nastawienie własne do budowania relacji.
• Korzystanie z potencjału własnych zasobów.

Praca z grupą - nawiązywanie kontaktu:
• Pierwsze wrażenie.
• Postawa.
• Kontakt wzrokowy.
• Znaczenie dystansu.

Techniki wspierające proces komunikacji:
• Aktywne słuchanie.
• Nawiązywanie do wypowiedzi.
• Parafraza.

Szybkie techniki budowania kontaktu (wybrane elementy NLP):
• Dostrojenie się do rozmówcy.
• Pacing i Leading.

Sytuacje trudne:
• Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli co robić, a czego nie robić.
• Trema i stres podczas prowadzenia szkolenia.


======================================================
Dodatkowe informacje


Informacje o trenerach:

Marcin Szpak

Trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy
i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Zarządzania zespołami, rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz efektywnym zarządzaniem sobą w czasie.

Sławomir Krzysztofik

Socjolog i Dyplomowany Trenerem Biznesu, z kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich. Budował, zarządzał i szkolił zespoły z branży FMCG, finansowej, usługowej, gastronomicznej i przemysłowej, zarówno w kraju jak i za granicą. Bogate doświadczenie menedżerskie i trenerskie pozwala mu sprawnie poruszać się różnorodnym środowisku. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych i interpersonalnych. Pracuje w takich obszarach jak: komunikacja interpersonalna i biznesowa oraz rozwój osobisty, rozmowa sprzedażowa i obsługa klienta, efektywna selekcja i rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie sobą w czasie. Praktyk empowermentu i coachingu w pracy z zespołem. Konsultant wspierający organizacje w rozwoju kompetencji i aktywizacji potencjału pracowników. Pracuje w języku polskim i angielskim.

=======================================================

Forma zgłoszenia:

Przesłanie formularza zgłoszenia.

W celu otrzymania formularza prosimy o kontakt ze Sławomirem Krzysztofikiem

=======================================================

Osoba kontaktowa:

Sławomir Krzysztofik
Tel.: +48 530-134-347
fax: 74 662-03-50
e-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl
http://gntb.eu - Szkoleniea Biznesowe
http://gntb-bt.pl - Strefa Wiedzy
Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K. Social Network
Analysis Geek

Temat: Ogłoszenia

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-ekspercki...

Obrazek


Trener: Mariusz Rafał Karbowski

sna-biz@sna-biz.pl

Ze względu na niezwykłą, w ostatnim czasie, popularność podejścia sieciowego postanowiliśmy zaproponować Państwu - warsztat ekspercki dotyczący sieci społecznych i ich analizy. Uczestnicy warsztatu w ciągu dwóch dni zdobędą niezbędne umiejętności i wiedzę do samodzielnego analizowania sieci społecznych.


Obrazek



Obrazek



Obrazek


Obrazek
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

chciałabym zapoznać Państwa z ofertą szkolenia orgazniowanego przez firmę SW Konferencje Sp. z o.o. pt. „Narzędzia w Procesie Testowym”.

Szkolenie odbędzie się w dniach 28 – 29 lipca 2011 w Warszawie.

W czasie szkolenia podczas omawiania poszczególnych rodzajów narzędzi podawane są konkretne ich przykłady zarówno wiodących komercyjnych dostawców, jak również wiele narzędzi z rodziny Open Source. Wiedza zdobyta podczas szkolenia umożliwia uporządkowane, systematyczne analizowanie własnych potrzeb w zakresie automatyzacji oraz oceny, jakie narzędzia najlepiej potrafią je zaspokoić.
Dodatkowo uczestnicy szkolenia mają możliwość uzyskania certyfikatu SQAM Tool Specialist poświadczającego zdobytą podczas szkolenia wiedzę.

Szczegóły:http://sqam.org/narzedzia-w-procesie-testowym-warszawa

Z poważaniem,

Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail:agata.sobkowska@software.com.plAgata Sobkowska edytował(a) ten post dnia 08.06.11 o godzinie 10:25
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

16 h (dwa dni szkoleniowe), 21 i 22 czerwiec 2011, Warszawa
1300 + VAT
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
22 620 13 00
502 733 140

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do