Kamila J.

Kamila J. F&B Consulting Sp. z
o.o. Biuro Zarządu

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
FB Consulting rozpoczyna cykl bezpłatnych spotkań dla przedsiębiorców, poświęconych Programowi Operacyjnemu Innowacyjna Gospodarka.
Miejsce:
31 marzec 2011 - Gdańsk
1 kwiecień 2011 - Gdynia
8 kwiecień 2011 - Warszawa
15 kwiecień 2011 - Poznań
22 kwiecień 2011 - Szczecin
Tematyką pierwszego spotkania będą następujące zagadnienia:
Cel :
Działania 8.1 Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej
Działania 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B

W programie między innymi:
Cele działań
Podmioty uprawnione do ubiegania się o dofinansowanie;
Projekty objęte dofinansowaniem;
Procedura aplikacyjna;
Kryteria oceny wniosków;
Pytania i odpowiedzi
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie zgłoszenia chęci udziału w spotkaniach na adres email biuro@fbconsulting.com.pl, lub pod numerem telefonu +48 58 741 23 66, 793 717 777.
Po zarejestrowaniu Państwa danych prześlemy zaproszenie potwierdzające udział w spotkaniu.

Ilość miejsc ograniczona!

Zapraszamy do udziału.
FB Consulting Sp. z o.o.
Celestyna D Osiak

Celestyna D Osiak CERTYFIKOWANY COACH
I TRENER, DYREKTOR
HOLOGRAM CENTRUM

Temat: Ogłoszenia

SYSTEMOWE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ czyli co kryje się pod powierzchnią Twojej firmy czy Twojego zespołu?

HOLOGRAM CENTRUM
http://hologram.edu.pl
ul. Kremerowska 10/2 Krakow
31 marca godz. 19:00
zapisy na adres : info@hologram.edu.pl

zaprasza na wykład:

SYSTEMOWE ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ

Co naprawdę kryje się pod powierzchnią Twojej firmy,

organizacji czy zespołu?

dla szefów firm, działów, kierowników projektów, liderów zespołów,
coachów czy konsultantów

Metoda konstelacji systemowych stworzona przez Berta Hellingera pozwala „zajrzeć” pod powierzchnię firmy, pomaga zbadać źródła trudności, rozbraja toksyczne więzi między członkami zespołu, umożliwia dokonanie wglądu w aktualną sytuację, zmienia sposób rozumienia mechanizmów rządzących działaniami firmy lub zespołów.

Blokady i problemy w organizacjach powodowane są przez zakłócenie 3 podstawowych praw:

-prawa porządku, które mówi o czytelnej strukturze każdej komórki organizacji;

-prawa równowagi w dawaniu i braniu, które stoi na straży rzeczywistej wymiany pomiędzy elementami systemu danej organizacji czyli działami firmy czy członkami zespołów;

-prawa przynależności, które mówi o tym, że każda osoba ma równe prawo do miejsca w organizacji;

Szefom firm i organizacji metoda ustawień umożliwia:

-uporządkowanie struktury firmy
-uwzględnia obsadzanie stanowisk
-pokazuje miejsce szefa
-wzmacnia pozycję zarządzającego
-podaje informacje, które poszerzają świadomość działania firmy w sferze finansów, realizacji zadań, funkcjonowania na rynku.

Prowadzenie:

Trenerzy:

Barbara Wójcik – trener warsztatu Polskiego Towarzystwa Psychologicznego; doradca w sprawach zawodowych, biznesowych i osobistych metodą ustawień systemowych. Specjalista w zakresie doradztwa pedagogiczno-psychologicznego; Autorka programów szkoleniowych dotyczących inteligencji emocjonalnej i rozwoju człowieka dorosłego. Współautorka książki „Zarządzanie sobą” (wyd. Difin, Warszawa 2008).

Maria Piegowska – praktyk coachingu grupowego dla kadry zarządzającej; praktyk pracy z zespołami w kryzysie; trener warsztatu umiejętności psychospołecznych; doradca w sprawach zawodowych i biznesowych metodą ustawień systemowych. Autorka programów szkoleniowych dotyczących rozwoju kapitału intelektualnego człowieka. Współautorka książki „Zarządzanie sobą” (wyd. Difin, Warszawa 2008).
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl
Michał Konieczny

Michał Konieczny Inwestor / Rentier

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Jeśli Jesteś Młody i Ambitny, posiadasz kredyt hipoteczny to zapraszam serdecznie do kontaktu.
Podpowiem jak można spłacić go w krótszym okresie a do tego zarobić.
To naprawdę możliwe.
Zainteresowane Osoby z Krakowa lub okolic zapraszam do kontaktu na PRIV.
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Ogłoszenia

Nowo powstała firma doradczo- konsultingowa Sanduro Group, poszukuje do współpracy wysoko wykwalifikowanych trenerów i konsultantów, specjalizujących się w:
- ISO, CAF, TQM,
- szkoleniach z :
• Kontroli zarządczej
• Prawa,
• Jakości,
• Zarządzania,
• Obszarów „miękkich”.

Poszukujemy także osób chętnych do wdrażania autorskich systemów:
- Systemu Przeciwdziałania Korupcji SPK-2010
- Systemu Przeciwdziałania Mobbingowi.

Wypełnij formularz umieszczony na stronie Sanduro Group/Praca i wyślij na adres biuro@sanduro.pl
Więcej szczegółów na naszej stronie internetowej: http://www.sanduro.pl
Marcin Rak
Dyrektor Sanduro Group,Prawnik


Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.plMarcin Rak edytował(a) ten post dnia 30.03.11 o godzinie 08:33
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Obrazek

Informacja również pod adresem mailowym: szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy www.ntbc.pl

Znajdź nas na Facebooku i kliknij "Lubię to"! Do końca kwietnia 10% rabatu (od podanej powyżej ceny) dla naszych fanów* :)

*Promocja ta nie wiąże się z innymi promocjami.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIA BUSINESS INTELLIGENCE

Szkolenia skierowane są głównie do kierowników, managerów, kadry zarządzającej, analityków biznesowych i specjalistów

Szkolenie 4 dniowe:[18 - 21 kwietnia 2011r., Warszawa ]

"Business Intelligence Manager - wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie."

Cele szkolenia:

- Zaawansowana analityka biznesowa - Eksploracja Danych (Data Mining)
- Praktyczne zastosowania BI - Performance Management i Controlling
- Aplikacje Business Intelligence
- Kierowanie projektem oraz zarządzanie programem BI w organizacji

Szczegółowe informacje: http://bamt.pl/business_intelligence

Szkolenie 2 dniowe:[ 27-28 kwietnia 2011r., Warszawa ]

"Business Intelligence - jak uporządkować i skutecznie wykorzystywać wiedzę w zarządzaniu firmą."

Cele szkolenia:
- Formułowanie i precyzowanie celów stojących przed projektami
- Porozumiewanie się w zakresie zagadnień Business Intelligence z
biznesem i z IT
- Pozycjonowanie i modelowanie systemów Business Intelligence w ramach
infrastruktury korporacyjnej
- Rola lidera wdrożenia Business Intelligence w swojej firmie

Szczegółowe informacje: http://bamt.pl/bi

Kontakt do organizatora:

Sylwia Łakomska
e-mail: sylwia.lakomska@software.com.pl
tel. 22 427 36 72
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zarządzanie zespołem to sztuka i wyzwanie. Nie ma tutaj miejsca na przypadkowe i chaotyczne działania. Wiele, z pozoru, oczywistych spraw umyka naszej uwadze. W konsekwencji przekłada się to na spadek efektywności Twojego zespołu. Nasze szkolenie pozwala nawet doświadczonym menadżerom wyrwać się z pułapki rutyny. Podczas 2 dni intensywnej pracy warsztatowej przejdziemy przez wszystkie aspekty skutecznego zarządzania zespołem. Pokażemy jak zarządzać a nie jak rządzić.

Zanim jednak zdecydujesz się na zapoznanie ze szczegółami szkolenia, przeczytaj kilka wybranych opinii o szkoleniu Zarządzanie zespołem:

-------------------------------------------------------
"Uczestniczyłem w prowadzonym przez Marcina szkoleniu "Zarządzanie Zespołem Sprzedaży". Marcin w niezwykle przyjazny sposób uzmysłowił mi jak duży wpływ na zespół handlowy mają rzeczy z pozoru nieistotne, mało ważne. Polecam to szkolenie wszystkim, doskonale otwiera oczy na wiele spraw, a sposób prowadzenia jest na tyle wciągający, że nawet się nie spostrzegłem, że to już koniec."

Kamil Piętka

-------------------------------------------------------

"Bardzo profesjonalnie prowadzone szkolenie. Wysoka wiedza ekspertów (prowadzących) oraz umiejętne przekazywanie wiedzy przyczyniły się do tego, że inaczej patrzę obecnie na aspekty związane z zarządzaniem zespołem sprzedaży. Prowadzący otworzyli mi oczy na pewne rzeczy, których wcześniej nie dostrzegałem. Dzięki!"

Przemysław Góra
Activ Investment


-------------------------------------------------------
"Szkolenie prowadzone w sposób dynamiczny, mający charakter pracy twórczej, zespołowej w bardzo przyjemnej formie. Świetny wstęp do roli Dyrektora. Treść szkolenia bardzo bogata i jednocześnie interesująca. Mogę śmiało zarekomendować to szkolenie dla ludzi szukających rozwoju oraz samorealizacji."

Łukasz Ogrodowczyk
F.H.U. OVER Stanisław Gosiewski


-------------------------------------------------------

Jeżeli jesteś:
- Menadżerem zarządzającym zespołem sprzedaży.
- Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży.
- Dyrektorem Handlowym.
- Dyrektorem Zarządzającym.

To szkolenie jest adresowane do Ciebie i dostępne w specjalnej cenie 199zł brutto.

=======================================================

CELE SZKOLENIA:
- Poznanie specyfiki zarządzania zespołem sprzedaży.
- Poznanie metodologii pracy z zespołem sprzedaży w oparciu o koncepcję przywództwa sytuacyjnego.
- Przećwiczenie wybranych technik przydatnych w pracy ze sprzedawcami.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Będziesz potrafił określić etap rozwoju pracownika.
- Będziesz potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
- Będziesz potrafił zareagować w sytuacji nie realizowanie przez pracownika celów biznesowych.

=======================================================

Program szkolenia

Rola menedżera sprzedaży:
- Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
- Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
- Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
- Prawidłowo zarządzający menadżer
- Asertywność i dobra komunikacja menadżera
- Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
- Motywowanie handlowców
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
- Gwiazda w zespole – zagrożenia
- Spotkania z zespołem
- Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
- Coachingowy styl pracy
- Błędy Coachingu handlowego
- Typy handlowców
- Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
- Co zrobić gdy spada sprzedaż?
- Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
- A co jak handlowiec chce odejść?

Metodologia pracy:

Zespół Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu® realizuje szkolenia i projekty rozwojowe w oparciu
o metodę SET® - metodologię efektywnego treningu. Metoda SET® zakłada koncentrację na trzech kluczowych elementach warunkujących skuteczność:

- Zbudowaniu bezpiecznych warunków do eksperymentowania nowych umiejętności (SAFETY)
- Pełnym zanurzeniu w doświadczeniu (EXPERIENCE)
- Wsparciu wdrożenia nowych umiejętności w rzeczywistym kontekście pracy (TRAINING)

Metodologia ta z jednej strony zakłada wykorzystanie technik aktywizujących w pracy z grupą szkoleniową, a z drugiej strony opiera się na naukowo zweryfikowanych zasadach andragogiki i neuropedagogiki.

=======================================================

Informacje o trenerach:

Marcin Szpak

Trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy
i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Zarządzania zespołami, rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz efektywnym zarządzaniem sobą w czasie.

Sławomir Krzysztofik

Socjolog i Dyplomowany Trenerem Biznesu, z kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich, zarówno w kraju jak i za granicą. Posiada wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu szkoleń interpersonalnych (komunikacja, autoprezentacja, rozwój osobisty), handlowych (rozmowa sprzedażowa, obsługa klienta) i managerskich (skuteczne zarządzanie sobą w czasie, efektywna selekcja i rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem). Praktyki instruktażu, T90 i coachingu w zarządzaniu zespołem. Konsultant wspierający organizacje w rozwoju kompetencji i aktywizacji potencjału pracowników. Pracuje w języku polskim i angielskim.

=======================================================

Forma zgłoszenia:

Przesłanie formularza zgłoszenia na wskazany adres. Formularz dostępny na stronie http://gntb.eu w dziale SZKOLENIA zakładka Szkolenia OTWARTE.

=======================================================

Osoba kontaktowa:

Sławomir Krzysztofik
Tel.: +48 530-134-347
fax: 74 662-03-50
e-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl
http://gntb-bt.pl - Strefa Wiedzy
http://gntb.eu - Szkoleniea Biznesowe

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Baldaccini by Krimen w projekcie online Baldassari

Więcej bucików, więcej ;) Wiosna oszalała... Dziękuję wszystkim za zakupy dokonane oraz za oczywiste ich dokonywanie w przyszłości ;)


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


http://www.baldassari.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam, zapraszam na szkolenia dot. skutecznego poszukiwania pracy:

Szkolenia te skierowane są do osób poszukujących pracy, w tym studentów ostatnich lat studiów, osób bezrobotnych, poszukujących pracy stałej lub sezonowej, a także osób rozpoczynających swoją pracę w działach HR, firmach rekrutacyjnych oraz urzędach pracy, a także innych instytucjach zajmujących się rynkiem pracy oraz pozyskiwaniem kandydatów.

Wiedza zdobyta na szkoleniach z zakresu skutecznego poruszania się po rynku pracy pozwoli uczestnikom na:
-przygotowanie profesjonalnego CV oraz listu motywacyjnego,
-skuteczne wyszukiwania ofert pracy z wykorzystaniem internetu oraz mediów tradycyjnych,
-zdiagnozowanie swoich preferencji zawodowych oraz poziomu kompetencji niezbędnych do podjęcia określonego rodzaju pracy,
-skuteczne wyznaczanie oraz realizację swoich celów zawodowych
-właściwe zachowanie się podczas procesu rekrutacyjnego

Po zakończeniu szkoleń uczestnicy będą znać:
-zasady przygotowywania dokumentów aplikacyjnych,
-charakterystykę lokalnego oraz ogólnopolskiego rynku pracy,
-metody poszukiwania pracy,
-metody oceny i selekcji kandydatów wykorzystywane w firmach,
-sposoby prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych oraz zadawania pytań przez pracodawcę podczas rekrutacji.

Kontakt i zapisy:
Karol Wolski
k.wolski@indevelopment.pl
tel: 512 096 203
strona internetowa: http://indevelopment.pl

Koszt 250 zł
Czas trwania 2 dni = 16 godzin
Termin: 16-17 kwietnia 2011
Miejsce: Kraków
Paweł C.

Paweł C. IT Project Manager w
Comarch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Informacja również pod adresem mailowym: szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)
Filip Kasprzyk

Filip Kasprzyk Trener szkoleń
"miękkich"

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szkoła Trenerów Biznesu

Kim jest trener?
Trenerem nazywa się osobę prowadzącą szkolenie, której rolą jest przekazywanie wiedzy i umiejętności oraz modelowanie zachowań uczestników, niezbędnych do prowadzenia szkoleń, np. z negocjacji, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, asertywności itd. Trenerem może być każdy, kto lubi ludzi i pracę z nimi.

Szkoła Trenerów Biznesu kierowana jest do wszystkich osób, które:
- pragną zdobyć wiedzę oraz umiejętności pozwalające na samodzielne wykonywanie zawodu trenera
- są trenerami wewnętrznymi i chcą poszerzyć zakres swoich kompetencji trenerskich
- są pracownikami działów menadżerskich, szkoleniowych, HR, PR
- są specjalistami w swojej dziedzinie i myślą o zmianie pracy
- czują w sobie siłę do pracy w roli trenera

W trakcie trwania Szkoły Trenerów Biznesu dzielimy się z uczestnikami wiedzą, narzędziami oraz doświadczeniem jakie zdobyliśmy w ciągu ostatnich 20 lat pracy w roli dyrektorów, dyrektorów personalnych, trenerów biznesu, doradców oraz superwizorów.
Uczymy w oparciu między innymi o model Kolba zapewniając kontakt z doświadczeniem, doświadczanie różnych sytuacji trenerskich, ich analizę, wnioski oraz przełożenie wiedzy na umiejętności praktyczne.

Program Szkoły Trenerów Biznesu:
MODUŁ I PROCES GRUPOWY
MODUŁ II PSYCHOLOGIA TRENERA
MODUŁ IIIBADANIA I ANALIZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH
MODUŁ IV METODY UCZENIA DOROSŁYCH
MODUŁ V BUDOWANIE PROGRAMÓW SZKOLENIOWYCH
MODUŁ VI PROWADZENIE SZKOLEŃ I ICH SUPERWIZJA
MODUŁ VIIEWALUACJA SZKOLEŃ
MODUŁ VIIISEMINARIA MISTRZOWSKIE
Razem: 220 Godzin współpracy z profesjonalistami.

Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych trenerów i superwizorów rekomendowanych przez PTP i mających na swoim koncie kilkadziesiąt edycji szkół trenerów biznesu oraz szkół trenerów wewnętrznych prowadzonych na przestrzeni ostatnich 20 lat.Dzięki nieustannie zbieranym doświadczeniom modyfikujemy szkoły trenerów tak, aby jak najbardziej odpowiadały potrzebom naszych klientów.
Cena regularna:
Szkoła Trenerów Biznesu

Warszawa - Poznań - Katowice 8900,- zł brutto

Skorzystaj z promocji (do 3000 zł) i zapisz się już dziś!
Zapraszamy!
Szczegóły na:www.szkoleniapersonelu.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do moich dwóch prawniczych ebooks na: http://wydaje.pl

Są to : Wspólnota mieszkaniowa(recenzja: http://wspolnota-mieszkaniowa.mbankier.net/ ) oraz: Umowa zlecenie i o dzieło.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Czy zastanawiałeś się kiedyś jak będzie wyglądała Twoja przyszłość finansowa?

"W życiu człowieka jest wiele ścian do których trzeba się przygotować, spójrzmy w przyszłość i zobaczmy co na pewno jeszcze Cię czeka."

Jeśli chcielibyście się dowiedzieć jak efektywnie zarządzać swoimi finansami zapraszam na forum firmy ETHICA, które odbędzie się w środę 6 kwietnia o godz. 18.30 przy ul. Jana Pawła II 27 (wejście na przeciwko hali mirowskiej), 3 piętro.

Oferujemy darmowy kurs, na którym dowiecie się:
1. Jak działa rynek finansowy
2. Jakie są podstawy inwestowania
3. Jak Efektywnie zarządzać pieniądzem
4. Jak stworzyć profesjonalny plan finansowy
5. Jak zarobić na kredycie
6. Jak zabezpieczyć swoją przyszłość i przyszłość swoich dzieci
7. Jak dojść do niezależności finansowej

Zapisy: http://lepszaprzyszlosc.pl/

Serdecznie zapraszamy.
Agnieszka Jotkin

Agnieszka Jotkin Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

PROMOCJA I PR W INSTYTUCJACH KULTURY


Obrazek

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE!!!

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez kulturalnych i odpowiadają za wizerunek instytucji. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają gruntowne analizy sytuacji, podstawy merytoryczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
Szkolenie poprowadzi Katarzyna Czernia.

Zapisz się na: http://www.mediastorm.edu.pl/kontakt

Korzyści uczestników:

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu:

* skutecznego planowania komunikacji instytucji kulturalnej z rynkiem,
* organizowania wydarzeń kulturalnych pod kątem marketingowego PR,
* planowania i realizacji imprez kulturalnych,
* określania skuteczności i efektywności komunikacji pod katem grup docelowych.

Szkolenie polecamy:

* instytucjom kultury,
* działom PR i promocji,
* osobom odpowiedzialnym za strategie PR w instytucjach kultury,
* biurom marketingu i promocji,
* osobom odpowiedzialnym za wizerunek instytucji,
* osobom organizującym imprezy kulturalne.
* biurom prasowym.

Miejsce i godziny szkolenia:

Szkolenie odbędzie się w dniu 13.05.2011 w sali szkoleniowej Mediastorm - Centrum Szkoleń Medialnych przy ul. Dąbrowskiego 7/6 w Poznaniu

godziny: 10:00-18:00

rekrutacja: zgłoszenia przyjmujemy do 06.05. zgłoś się

Cena:

430,50 zł brutto za osobę.

Program:

Szkolenie trwa jeden dzień (8 h).

* Wprowadzenie do PR
* Definicje, cele i narzędzia PR
* Zintegrowana komunikacja marketingowa a PR instytucjonalny
* Budowanie strategii PR – zasady, narzędzia, metody
* Analiza sytuacji
* Grupy docelowe
* Analiza SWOT
* Plan działań
* Monitoring i ewaluacja działań PR
* Budowanie strategii PR dla instytucji kultury – warsztaty i ich omówienia

Metody pracy:

ćwiczenia grupowe, „burza mózgów”, mind map, wykład, analiza przypadku.

W ramach szkoleń zapewniamy:

-Spotkania i konsultacje przed szkoleniem
-Diagnozę potrzeb szkoleniowych
-Przygotowanie projektu szkolenia
-Materiały dla uczestników
-Ewaluację po szkoleniu
-Ocenę efektywności szkolenia
-Certyfikaty ukończenia szkolenia dla wszystkich uczestników
-Obiad
-Bufet kawowy.


Obrazek
Michał Kamuda

Michał Kamuda szukajeksperta.com

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy do współtworzenia naszego portalu dla specjalistów.
W ramach http://szukajeksperta.com/ mogą państwo nie tylko realizować zlecenia związane z państwa branżą, ale również zlecać inne prace do wykonania fachowcom, działającym w pozostałych dziedzinach wiedzy.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam na szkolenie:

PEŁNOMOCNIK I AUDITOR WEWNĘTRZNY WSPÓŁCZESNEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ ISO 9001:2008

Kraków: 26 - 28 kwietnia 2011 r.

Szkolenie skierowane jest dla kandydatów na Pełnomocników Jakości oraz Auditorów wewnętrznych a także dla wszystkich zainteresowanych tematyką jakości. Uczestnicy szkolenia zostaną przygotowani do samodzielnego planowania, przeprowadzania i dokumentowania auditu Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2008 oraz otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia. Ponadto osoby, które zaliczą test końcowy, zdobędą certyfikat renomowanej jednostki certyfikującej.

Szkolenie pozwala nabyć podstawowe i niezbędne umiejętności do pełnienia funkcji auditora wewnętrznego i pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001: 2008.
_________________________________________________________________________________
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
- Zrozumienie współczesnego podejścia do Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008,
- Interpretacja wymagań wg nowej normy,
- Wytyczne do auditowania systemów zarządzania jakością zgodnie z normą ISO 19011,
- Praktyczne wskazówki do przeprowadzania auditu wewnętrznego oraz tworzenie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzania auditu.
_________________________________________________________________________________
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 26 - 28 kwietnia 2011 r.,
Miejsce: Kraków
Koszt udziału 1 osoby wynosi:
UWAGA PROMOCJA WIOSENNA 10% RABATU, TYLKO W KWIETNIU CENA SZKOLENIA
990 ZŁ netto (cena regularna 1100 netto)
______________________________________________________________________________
Zgłoszenia:
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:
Faksem, bądź elektronicznie: http://czj-infox.pl
______________________________________________________________________________
Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.
Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres szkolenia@czj-infox.pl lub telefonicznie (012) 653 20 13.
Oferujemy także usługi wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008.
Wojciech Zdun

Wojciech Zdun Manufacturing
processes
improvement,
Business
Development...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na prezentację sieciową - webinarium, dotyczące narzędzia RapidCatalog firmy Cortona 3D, które odbędzie się

o 16.30 dzisiaj, we czwartek, 7 kwietnia 2011

Podczas 45 minutowej prezentacji specjaliści firmy Cortoan3D pokażą, w jaki sposób interaktywne katalogi mogą stać się motorem napędowym wydajności i skuteczną drogą zmniejszenia kosztów produkcji. Sesja ta będzie obejmować:
• Przykład biznesowy wykorzystania Interaktywnych Katalogów Części
• Omówienie rozwiązania RapidCatalog firmy Cortona3D włącznie z pokazem wykorzystania oprogramowania na bazie przykładów prezentujących:
- Szybki import i powiązanie geometrii 3D z listą części BOM
- Importowanie i ponowne wykorzystanie zasobów 2D
- Szybkie przygotowanie interaktywnych katalogów części do wykorzystania na stronach www oraz w formacie PDF
- Jak kojarzenie części z interaktywnymi modelami 3D i schematami 2D wpływa na zwiększenie zadowolenia użytkowników
• Przykłady klientów, którzy przekonali się już do korzyści wynikających z przygotowania Interaktywnych Katalogów Części za pomocą narzędzi firmy Cortona3D

Uczestniczyć w prezentacji można po dokonaniu rejestracji na stronach producenta. Rejestracji można dokonać klikając na poniższy link:

REJESTRACJA

Po rejestracji otrzymają Państwo mail potwierdzający rejestrację, który zawiera link umożliwiający podłączenie się poprzez Internet do prezentacji. Mam nadzieję, że webinarium to pomoże Państwu przekonać się w jaki sposób można usprawnić proces przygotowania wysokiej jakości dokumentacji dla Państwa produktów.

Pozdrawiam
Wojciech Zdun
softProgress
Tel. +48 22 250 26 50 - 53

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Letnie Praktyki Badawcze startują po raz siódmy! Skierowane do studentów i doktorantów, dzięki unikalnej formule pozwalają zespołom studenckim nadzorowanym przez specjalistów rozwiązywać realne problemy naukowe i biznesowe. LPB to dobry start do kariery w konsultingu, biznesie, czy nawet do podjęcia pracy naukowej. Spektrum poruszanych tematów jest bardzo szerokie, począwszy od marketingu, przez modelowanie matematyczne po badania współczesnego Internetu. Rekrutacja już ruszyła, zapraszam na stronę Praktyk, http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/ !

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do