Arkadiusz Burnos

Arkadiusz Burnos Dyrektor
Zarządzający SEAM
Group EMEA, Starszy
Konsultant...

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Poszukujemy konsultanta z zakresu zarządzania kryzysowego.

Zapraszam do kontaktu na priv.

Pozdrawiam,
Arkadiusz Burnos
Aldona Kostecka

Aldona Kostecka psychoterapeutka,
trenerka,
marketingówka

Temat: Ogłoszenia

Witam :-)
KROKUSOWO - twórczy rozkwit TU I TERAZ zaprasza na warsztat:

ZADBAJ O SWOJE KREATYWNE JA

Adresaci: wszystkie osoby zainteresowane własnym rozwojem

Cele warsztatu:
* poszerzanie granic Twojego kreatywnego JA,
* pobudzanie Twej aktywności twórczej,
* wzbudzenie Twej motywacji do tworzenia.

Korzyści dla Ciebie:
* rezultaty warsztatu wykorzystasz zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym,
* uruchomisz własne zasoby kreatywności,
* rozpoznasz i/lub lepiej wykorzystasz swój twórczy potencjał,
* dowiesz się jak ważna jest integracja myślenia, uczuć, zmysłów i działania,
* poeksperymentujesz, pofantazjujesz i podoświadczasz,
* poszerzysz swą otwartość na nowe rozwiązania i doświadczenia,
* poszukasz własnych pobudzaczy twórczego myślenia,
* nauczysz się bardziej spontanicznie wyrażać siebie i poczuć większe możliwości,
* osłabisz osobiste bloki i przeszkody utrudniające bycie kreatywnym,
* spróbujesz przekraczać schematy, które towarzyszą w czasie rozwiązywania problemów.
* poznasz jak wpływa na skuteczność i kreatywność wewnętrzny cenzor,
* poszerzysz umiejętność generowania nowych pomysłów/rozwiązań.

Terminy:
* 25-26.09.2010 r.
* 23-24.10.2010 r.

Miejsce: Wrocław

szczegóły na stronie:
http://www.krokusowo.pl/index.php?id=29

kontakt: aldona@krokusowo.plAldona Kostecka edytował(a) ten post dnia 29.07.10 o godzinie 23:26
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam Państwa, zupełnie BEZPŁATNIE,do zapoznania się z narzędziami wspomagającymi realizowanie projektów działu HR i nie tylko.

Facet5 to system „on-line”, który precyzyjnie mierzy dopasowanie osobowości ludzi do stanowisk, kultury organizacji, generuje raporty dopasowania oraz przewodniki prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej na określone stanowiska.
Obrazek

System ten składa się z:
Kwestionariusza Osobowości Zawodowej Facet5 przydatnego w procesie coachingu, planowaniu sieżek karier, motywowaniu itp.;
Modułu Facet5 Audition służącego do rekrutacji i selekcji zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej. Moduł ten zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu poprzez tworzenie szablonu idealnego kandydata, badaniu dopasowania do tego profilu i generowaniu przewodników prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Modułu Facet5 Teamscape służącego do budowania efektywnych zespołów.
Modułu Backdrop służącego analizowaniu i planowaniu zmian kultury organizacyjnej.

W naszej ofercie posiadamy również proste i zarazem bardzo elastyczne narzędzie do dokonywania oceny 360 stopni. Więcej informacji na http://www.hrht.pl

UMÓW SIĘ Z NAMI NA SPOTKANIE I SPRAWDŹ JAK DZIAŁA NASZ SYSTEM!!!
TAKIE SPOTKANIE NIC NIE KOSZTUJE!!!

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu :)

Jeśli chcecie Państwo otrzymać przykładowe raporty Facet5 – proszę podać mi swój adres e-mail, na który wyślę raporty wraz z opisem.

Jeżeli zdecydujecie się Państwo na spotkanie zaproponuję możliwość bezpłatnego przeprowadzenia 2 badań na wybranych osobach w Państwa firmie. Na spotkaniu osoba, która wypełniła kwestionariusz Facet5 otrzyma swój profil osobowości zawodowej.

Olga Kuźniewska
olga.kuzniewska@hrht.pl
tel.: 509 989 234
Obrazek
Agnieszka Wołyńska

Agnieszka Wołyńska HR Business Partner,
Trener, Coach

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,
Poszukujemy trenerów, którzy spełniają następujące wymagania, co do doświadczenia:

1) uprawnienia instruktorów w zakresie taktyki i techniki interwencji
3) uprawnienia do edukacji w zakresie udzielania pierwszej pomocy

Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy:
agnieszka.wolynska@f5.pl

Pozdrawiam,
Aga Wołyńska
Marcin Kłos

Marcin Kłos Analityk Finansowy,
NAVIGO INVEST

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo

NAVIGO INVEST specjalizuje się w sporządzaniu ANALIZ FINANSOWYCH (studia wykonalności pod dotacje, biznes plany pod kredyty), realizując znaczną część zleceń jako podwykonawca.
Zainteresowane firmy doradcze (i nie tylko), zapraszam do współpracy.

Pozdrawiam

Marcin Kłos
Analityk Finansowy
NAVIGO INVEST
navigo.invest@wp.pl
Lidia Mamys

Lidia Mamys marketing/PR/media

Temat: Ogłoszenia

Chciałabym zachęcić Państwa do rozpropagowania tematu, a także - jeśli Państwo zechcą - poinformowania Państwa współpracowników i znajomych o możliwości podjęcia nauki w naszej szkole. To propozycja m.in. dla pracowników firm i instytucji, którzy specjalizują się w danej tematyce, a chcieliby otworzyć sobie nową ścieżkę w swojej drodze zawodowej i myślą o podjęciu pracy w roli trenera.


Obrazek


Szkoła Trenerów Biznesu INTEGRA to gwarancja wysokiej jakości i możliwość uczenia się od zespołu profesjonalistów w trakcie 231 godzin zajęć dydaktycznych.

Na rynku jest wiele ofert szkół dla trenerów biznesu. My stawiamy na jakość. Co roku rekrutujemy grupę tylko ok. 12 osób, które po zakwalifikowaniu się uczestniczą w zajęciach STBI. W dotychczasowych edycjach Szkoły Trenerów Biznesu INTEGRA wzięło udział 21 osób, z których część doskonali się w sztuce trenerskiej, prowadząc szkolenia w INTEGRA Consulting.
W trzeciej edycji zgłoszenia przyjmujemy do 3 września 2010 roku.
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Zajęcia rozpoczną się 24 września, a zakończą w czerwcu przyszłego roku.

Kierujemy naszą ofertę zwłaszcza do osób, które:
• pragną poszerzać wiedzę i rozwijać umiejętności w zakresie rozwoju ludzi w organizacjach;
• z racji wykonywanego zawodu czy zajmowanego stanowiska, są odpowiedzialne za rozwój innych, a tym samym za doskonalenie organizacji (np. pracownicy działów personalnych);
• planują zmienić charakter pracy i zdobytą wiedzę przekazywać innym (np. przedstawiciele handlowi);
• zajmują się prowadzeniem warsztatów, treningów, grup dyskusyjnych itp.;
• chcą być skuteczne w przekazywaniu wiedzy i pracy z innymi ludźmi;
• wprawiają się w sztuce trenerskiej.

Jeśli jednak masz inne plany i wydaje Ci się, że STBI jest właśnie dla Ciebie, zgłoś się do nas i porozmawiaj z naszymi trenerami o swoich oczekiwaniach i dalszym rozwoju Twojej ścieżki kariery.

Możemy Cię zapewnić, że Szkole Trenerów Biznesu INTEGRA nie znajdziesz:
• odpowiedzi na wszystkie dręczące Cię pytania;
• sugestii, jakim MASZ BYĆ trenerem;
• łatwych recept na bycie trenerem.

Dajemy Ci jednak inne możliwości.

Możesz być pewien, że jako słuchacz Szkoły Trenerów Biznesu INTEGRA:
• dokonasz osobistych odkryć związanych z sobą w roli trenera;
• znajdziesz odpowiedź, jakim trenerem CHCESZ BYĆ, a czego na pewno nie chcesz robić;
• uświadomisz sobie własne ograniczenia, ale w trakcie zajęć warsztatowych znajdziesz na nie antidotum;
• znajdziesz osoby, które będą towarzyszyły Ci w odkrywaniu i budowaniu Twojej tożsamości trenerskiej;
• znajdziesz rzetelną wiedzę pozwalającą zbudować warsztat trenerski i rozumieć procesy zachodzące w grupie;
• spotkasz się z wieloma trenerami, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Więcej informacji organizacyjnych udzieli Państwu Maja Bukowiecka (m.bukowiecka@integra-consulting.pl), tel. 61 661 30 80 / kom. 781 988 626.

Odwiedzając naszą stronę internetową, znajdziecie Państwo wiele ciekawych szczegółów dotyczących STBI http://www.integra-consulting.pl/strony/1/i/207.ph, m.in. referencje dotychczasowych absolwentów szkoły oraz możecie Państwo wypełnić formularz i zgłosić swoją kandydaturę do kolejnej edycji szkoły.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Szkole Trenerów Biznesu INTEGRA!
http://www.integra-consulting.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zostań Partnerem Centrum Inwestycyjnego Bizner!

Otrzymasz szerokie portfolio możliwych inwestycji:

* rynek kapitałowy z gotowymi strategiami inwestycyjnymi (fundusze inwestycyjne, rynek kontraktów terminowych na WIG 20, Forex, szwajcarskie zautomatyzowane systemy inwestycyjne)
* kruszce i kamienie szlachetne (złoto, srebro, diamenty)
* obligacje korporacyjne (firmy polskie i zagraniczne)
* rozwinięte przedsiębiorstwa i start-upy,
* nieruchomości (rolne, mieszkania i domy w Polsce i zagranicą),
* farmy wiatrowe,
* franczyza,
* inne,

Oferujemy szkolenia i możliwość korzystania z forum inwestycyjnego Bizner.
Zapraszam do współpracy: 503-346-870
http://www.goldenline.pl/grupa/centrum-inwestycyjne-bi...

Zrób z nami dobry biznes.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Poszukuję obecnie osoby na stanowisko Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w okolicach Trójmiasta - z marketingowym zacięciem, wizją, a także wiedzą nt. rynku nieruchomości i wysokimi umiejętnościami sprzedażowymi. Nasz Klient to firma z branży deweloperskiej.

Zapraszam do wzięcia udziału w procesie rekrutacji i przesłanie CV na adres: jsamula@perfectconsulting.pl

Treść zajawki ogłoszenia jest dostępna pod adresem:
http://perfectconsulting.pl/index.php?event=user1&offe...

Pozdrawiam
Marcin F.

Marcin F. Ekspert TOC

Temat: Ogłoszenia

Warsztaty dofinansowane przez UE- Sprzedaż i Marketing wg. TOC 24-26 sierpnia w Łodzi

Jeśli poszukujesz wiedzy na temat:

- jak myśleć strategicznie o firmie?

- jak opracowywać oferty „nie do odrzucenia”?

- jak określać przełomową przewagę konkurencyjną firmy?

- jak planować, organizować i realizować skuteczny proces sprzedaży?

Uzyskasz ją od ekspertów TOC na szkoleniu: „SPRZEDAŻ I MARKETING – Czyli jak można prosto i innowacyjnie zwiększyć sprzedaż?”

Jest to niepowtarzalna szansa dla właścicieli, prezesów i dyrektorów firm, kadry zarządzającej marketingiem i sprzedażą, planistów, product managerów, key account managerów na uzyskanie:

- trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku,

- corocznego wzrostu sprzedaży nawet do 40%,

- wielokrotnego wzrostu wskaźnika konwersji klientów potencjalnych w rzeczywistych,

Szkolenie jest dofinansowywane do 80% przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Szczegóły:

http://doskonalenie-vento.pl

Kontakt:
Biuro Projektu
ul. Sienkiewicza 106/2
90-357 Łódź
tel. +48 (42) 663 98 01

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Biznes i działy IT czeka prawdziwa rewolucja.Już 6 października, na konferencji "Strategia a efekt sieci!", poznasz prawdziwy wpływ internetu i zmian technologicznych na klientów i biznes.

Do końca sierpnia w ofercie first minute 10% rabatu.
Więcej na http://www.hbrp.pl/redh.php?id=3431bacc599647b82f4e5df...

Warto zajrzeć. Konferencja bud. hotel Marriott Warszawa.Kamila Bigaj-Rajchman edytował(a) ten post dnia 08.08.10 o godzinie 16:49

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

JEŻELI CHCESZ NABYĆ W DOBREJ CENIE DZIEŁO SZTUKI UZNANEGO AUTORA ...

Cieszę się, że znalazłeś się tutaj bo może to świadczyć na przykład o tym że interesuje Cię kupowanie w dobrych cenach dzieł sztuki uznanych twórców współczesnych.

Jeżeli więc jesteś zdecydowany stać się posiadaczem pracy/prac któregoś z artystów i to bez przepłacania - potrafię Ci w tym pomóc.

Dlatego skontaktuj się ze mną od razu - być może właśnie chcę pilnie sprzedać jakąś pracę Twojego autora.

Kilka punktów mających usprawnić kontakt:

1. Jeżeli chodzi o prace artystów współczesnych mam w ofercie niemal wszystkie nazwiska.
2. Najpierw proszę o określenie jaki autor lub autorzy Cię interesują a ja przygotuję dla Ciebie ofertę.
3. Zaprezentowanie całej mojej oferty jest niemożliwe z powodu jej obszerności.
4. Dziękuję za informacje zwrotne ponieważ umożliwią mi sprawnie domknąć transakcję, skorygować ofertę albo napisać następną.
5. Proponuję pisać wprost ponieważ celem moim jest możliwie szybkie sfinalizowanie transakcji. Osoby które rzeczywiście chcą u mnie zrobić zakup akceptują to.
6. Jeśli potrafisz negocjować - negocjujmy. Jeśli nie - mogę ponegocjować za siebie i za Ciebie :-)
7. Jeżeli na razie nie jesteś zdecydowany na zawarcie transakcji, wstrzymaj się z prośbą o ofertę aż będziesz gotów.
8. Nabywanie sztuki jest bardzo przyjemne i nobilituje. Jesteś tutaj, bo chcesz tu być więc warto, żebyś był zadowolony.

Serdecznie pozdrawiam.
Igor
Rafał Daniluk

Rafał Daniluk prezes zarządu Ceros
Sp z o.o., coach,
trener, osobisty
k...

Temat: Ogłoszenia

Metafory, historie, opowieści z ProActive Clubs!
Obrazek
Zapraszamy na kolejne szkolenie Ogólnopolskiej sieci klubów rozwoju osobistego ProActive Clubs. Spotykamy się w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu w dniu 21 lub 22 sierpnia w zależności od miasta.

Tym razem będziemy ćwiczyć konstruowanie metafor i opowiadanie historii, które mają dodatkowe, ukryte znaczenie. To wspaniała umiejętność wykorzystywana przez najlepszych mówców, trenerów i coachów. Dowiesz się, jak za pomocą metafor zmieniać przekonania. Nauczysz się komunikować jeszcze precyzyjniej, bardziej obrazowo, a tym samym efektywniej i ciekawiej.

Spotkanie trwa 6h, opłata to jedynie 35zł.

Tutaj znajdziesz pełną informację o spotkaniu i informację o sposobie rezerwacji miejsca:
http://proactiveclubs.pl/index.php?option=com_content&...

Spotkanie na GoldenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/metafory-historie-o...

Strona wydarzenia na Facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=138639402826134

Zapraszamy Cię. Dołącz do nas. Rozwijaj się z pasjonatami, pod czujnym okiem Trenera i w świetnej atmosferze.Rafał Daniluk edytował(a) ten post dnia 10.08.10 o godzinie 13:17
Barbara G.

Barbara G. Certyfikowana
trenerka poradnictwa
socjodynamicznego,
dor...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo

Wyższa Szkoła Administracji w Bielsku-Białej realizuje od marca 2009r. międzynarodowy projekt pn. „Rozwój źródeł ludzkich Śląska czesko-polskiego”.

Jednym z głównych celów projektu było wykształcenie 37 specjalistów ds. współpracy transgranicznej, którzy w czerwcu br. obronili prace dyplomowe i zakończyli z sukcesem studia podyplomowe pt. „Administracja i zarządzanie procesami transgranicznymi. Specjalista ds. współpracy czesko-polskiej”.

Promocja absolwentów – specjalistów w rozwijającej się dziedzinie współpracy transgranicznej jest ważnym elementem naszego projektu. Dlatego podajemy poniżej adres strony internetowej z informacjami o możliwości współpracy z ww. specjalistami, z nadzieją, że Państwa instytucje zechcą skorzystać w przyszłości z ich wiedzy i umiejętności:

http://czpl.wsa.bielsko.pl

Jednocześnie informujemy, że w roku akademickim 2010/2011 kontynuujemy program studiów podyplomowych z zakresu współpracy transgranicznej. Zapraszamy Państwa do zapoznania się z interdyscyplinarnym, czesko-polskim programem studiów. Więcej informacji o studiach znajduje się na naszej stronie internetowej (http://ieu.wsa.bielsko.pl, zakładka nt. studiów administracyjnych) oraz w biurze studiów podyplomowych (tel. 33/ 815 11 07 wew. 118).

Pozdrawiam

Barbara Górka
Koordynator projektu
Wyższa Szkoła Administracji
Bielsko-Biała
Łukasz K.

Łukasz K. Konsulting Biznesowy

Temat: Ogłoszenia

Witam Serdecznie,

Zapraszam do grupy "Współpraca w Finansach i Bankowości" !

Poszukuje także osób chcących podjąć współprace w zakresie
produktów hipotecznych tj. pośrednicy kredytowi, doradcy
finansowi, pośrednicy w obrocie nieruchomościami, agenci ubezpieczeniowi, deweloperzy ...

Zainteresowany jestem także współpracą z innymi grupami zawodowymi (pozyskanie klienta - produkty hipoteczne), proszę o kontakt na skrzynkę GL.

BEZPOŚREDNIO PRZEDSTAWIĘ UCZCIWĄ I RZETELNĄ OFERTĘ DOT. PRODUKTÓW HIPOTECZNYCH.

Pzdr.

Łukasz Kaczmarczyk

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

WAŻNE: jeszcze tylko przez 7 dni mamy 10% przecenę wejściówek na konferencję Nicholasa Carra "Strategia a efekt sieci"! Warto się dowiedzieć, czy internet nas ogłupia :)

Termin i miejsce: 6 X 2010, bud. hotelu Marriott, Warszawa
Szczegóły mogę podesłać mailem. Polecam tą konferencję!

Kontakt: k.bigaj-rajchman@hbrp.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

W imieniu Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości, wiodącej instytucji kształcącej pracowników firm i instytucji, zapraszam na wrześniowe szkolenia, dotyczące rozliczania projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej:

• Rozliczanie delegacji i umów – aspekty praktyczne (link),
• Rozliczanie projektów dofinansowanych z UE (link),
• Rozliczanie podatku VAT w projektach unijnych (link).

Powyższe szkolenia kierowane są do pracowników wdrażających projekty ze środków Unii Europejskiej. Wykładowcami są wykwalifikowani trenerzy z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu finansowym i prowadzeniu spraw finansowo-księgowych w tym w zarządzaniu projektami i rozliczaniu projektów ze źródeł zewnętrznych krajowych i europejskich.

Celem szkoleń jest rozwój kompetencji pracowników oraz doskonalenie skuteczności ich pracy przy realizacji i rozliczaniu projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Szczegółowy program oferowanych przez nas szkoleń znajdziecie Państwo w załącznikach.

W przypadku pytań, prosimy o kontakt telefoniczny: 42 630 36 67,
bądź mailowy m.kucharczyk@frp.lodz.pl.

Zapraszam również do zapoznania się ze stroną internetową Fundacji.Michał Kucharczyk edytował(a) ten post dnia 23.08.10 o godzinie 12:45

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
Zapraszam na otwarte szkolenie pt. "STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE FIRMĄ"
Program jest adresowany przede wszystkim dla średniej i wyższej kadry zarządzającej. Szczegóły i zgłoszenia:
http://www.rzeczpospolita.pl/szkolenia/main/oferta.php...

PROGRAM:
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów oraz pratycznych ćwiczeń z pomocą odpowiednio przygotowanych konspektów i arkuszy kalkulacyjnych.

CZĘŚĆ WYKŁADOWA:
■ Wprowadzenie do zarządzania strategicznego;
■ Definiowanie modelu biznesowego firmy;
■ Koncepcja łańcucha wartości ipraktyczne jej wykorzystanie;
■ Modelowanie i optymalizowanie procesów biznesowych;
■ Definiowanie wizji rozwoju i misji firmy
■ Analizowanie konkurencyjnego otoczenia firmy (PEST, 5Forces);
■ Analizowanie łańcucha wartości
■ Analiza portfelowa oraz analiza cyklu życia produktu (BCG Matrix,PLC);
■ Analiza SWOT oraz analiza przyczynowo-skutkowa (SWOT, 5M);
■ Formułowanie i kaskadowanie strategicznych celów (SMART, KPIs,MBO);
■ Mapowanie i budżetowanie strategicznych celów (Strategy maps, ABC);
■ Koncepcja i zasady budowania zrównoważonej karty wyników (BSC);
■ Formułowanie strategicznych planów działania;
■ Zarządzanie projektami, w tym porównanie metodyk PMIBOK i Prince2;
■ Procedura rozwijania nowego produktu;
■ Charakterystyka strategii korporacyjnej, biznesowej i funkcjonalnym;
■ Komunikacja w systemie zarządzania strategicznego;
■ Optymalizowanie struktur organizacyjnych w kontekście wdrażania strategii;
■ Role liderów i menedżerów w procesie zarządzania strategicznego;
■ Plaowanie i zarządzanie zmianą organizacyjną;

CZĘŚĆ WARSZTATOWA:
■ Identyfikowanie głównych procesów biznesowych;
■ Modelowanie procesów biznesowych;
■ Identyfikowanie łańcucha wartości w strukturze firmy;
■ Podstawowe techniki i narzędzia planowania i zarządzanie projektem:
■ Opracowanie i analiza rachuneku zysków i strat;
■ Mierzenie jakości działalności operacyjnej firmy (ServQual;
■ Analiza CSF, PEST oraz 5Forces wg M.Portera (Gap anaysis);
■ Analiza SWOT i techniki pracy grupowej TQM;
■ Mapowanie strategii i konstruowanie zrównoważonej karty wyników;
■ Planowanie strategiczne na przykładzie biznes-planu nowej firmy.

Uwaga!
Istnieje możliwość przygotowania programu w formie szkoleń zamkniętych dla kadry zarządzającej firm, a także odpowiedniego programu coachingowego.
Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami oferty:
http://www.tomaszdomanski.eu

Pozdrawiam,
Tomasz Domański
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.

Miejsce: Kraków

Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
Akademia Coachów Wewnętrznych


Zapraszam również do spotkania w GoldenLine
Wojciech D.

Wojciech D. Inicjator, Rewolucja
w Edukacji

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do nowo powstałej grupy "ABC Wzrostu Sprzedaży".

Będziemy przekazywać wiedzę, dzielić się doświadczeniami, nawiązywać cenne relacje - a ostatecznie zwiększać sprzedaż - bo taki jest nasz cel.

Ma to być miejsce dyskusji praktyków, dlatego zapraszamy:
- Przedsiębiorców
- Osoby zarządzające lub odpowiedzialne za sprzedaż
(menedżerów sprzedaży, dyrektorów handlowych, szefów zespołów sprzedażowych)
- Trenerów i konsultantów sprzedaży
- Sprzedawców


Każdy kto dołączy do Grupy otrzyma dostęp do naszego kursu "Jak zwiększyć sprzedaż", składającego się z 14 lekcji przygotowanych z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach.

Zapraszam:
http://www.goldenline.pl/grupa/abc-wzrostu-sprzedazy/

----------
http://ask-ak.comWojciech Dudziak edytował(a) ten post dnia 25.08.10 o godzinie 13:32

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dowiedz się więcej o sztuce współczesnej.

Jeśli pragniesz się rozwijać na różnych poziomach, w tym zdobywać wiedzę z zakresu kultury i sztuki, spotkanie z marszandem Yuriem Stetsykiem jest właśnie dla Ciebie.

Organizator: BK Contemporary Showroom
e-mail:bkcontemporary@gmail.com
termin: sobota, 28 sierpnia, godz. 18
miejsce: Warszawa

Wstęp na zaproszenia. Zgłoszenia odbieram w wiadomości prywatnej na Goldenline.


Obrazek

Obraz Kasi Domańskiej

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do