Aleksander K.

Aleksander K. Trener, doradca,
coach, mentor;
przywództwo, Polska,
MŚP,...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na unikalny warsztat - INDYWIDUALNY,
całodzienny warsztat
DALEJ W GŁĄB I DALEJ WZWYŻ
dla każdego, kto
- chce czegoś więcej,
- planuje coś ambitnego,
- stoi na rozdrożu życiowym i chce zdefiniować cele,
- chce opracować własną strategię rozwoju,
- chce być dobrym szefem, przywódcą,
- jest gotów na głęboki menedżerski "rachunek sumienia"
- potrzebuje wsparcia w wyjściu z kryzysu.

Warsztat odbywa się w spokojnym miejscu, trwa od 7 do 9 godzin.
Satysfakcja gwarantowana.
Już kilka osób po takim warsztacie "ruszyło swoje życie z posad".
Prowadzę ten warsztat osobiście.
Cena: 777 złotych.
Zapraszam
ASK
Dalej w głąb i dalej wzwyż!
Przemysław Wiktor Huminiecki

Przemysław Wiktor Huminiecki CEO, coach i trener
biznesu

Temat: Ogłoszenia

Szukasz klientów? - Korzyści z uczestnictwa w grupach biznesowych.

* Szukasz klientów?
* Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób można mieć 20 bezpłatnych handlowców działających na Twoją korzyść?
* Chcesz dotrzeć do osób, których nie znasz poprzez polecenie, co umożliwi Ci od razu lepszą rozmowę?
* Prowadzisz biznes lub jesteś zatrudniony w firmie, gdzie Twoim zadaniem jest znajdować nowych klientów?
* Chcesz pozyskiwać nowe rynki sprzedaży?

Jeżeli chociaż raz odpowiedziałeś 'TAK' to zapraszam Cię na spotkanie "Jakie korzyści daje przynależność do grup networkingowych w Polsce?" - dlaczego?

1. Będziesz mógł przedstawić siebie i swoją firmę.
2. Nawiążesz nowe kontakty z osobami, które już mają klientów i mogą szukać Twojego produktu lub usługi.
3. Dowiesz jak działa konkretna grupa networkingowa i jakie korzyści z tego tytułu płyną do Ciebie.
4. Poznasz wspaniałe osoby, która poza szukaniem klientów, chcą się rozwijać.
5. Dowiesz się jaka jest różnica gdy docierasz do klienta poprzez polecenie.
6. Dowiesz się czym jest Givers Gain.
7. Możesz rozdać ponad 20 osobom swoje wizytówki, więc zabierz je ze sobą.
8. Zjesz pyszne śniadanie kontynentalne w dobrym towarzystwie.

TERAZ czas na decyzję. Chcesz przyjść i dotrzeć do nowych klientów kliknij - wybieram się!

Nie chcesz przyjść i chcesz tracić czas na docieranie do klientów, zamiast sprawić aby oni przychodzili do Ciebie - przejdź do kolejnej strony, której szukasz lub jeśli jednak się zdecydowałeś na TAK, bo chcesz dowiedzieć się jak efektywniej znaleźć klientów - kliknij tu -- Spotkanie aby przejść do strony spotkania lub od razu zaznacz - wybieram się!

Gdzie, kiedy, ile?
Spotkanie odbywa się w hotelu Vega, przy ul. Grabiszyńskiej 251 we Wrocławiu, 18 marca 2010, o godz. 7.00 (ludzie sukcesu wiedzą, że to dobra godzina aby rozpoczynać biznes) i trwać będzie do 8.30. Inwestycja w pozyskanie nowych klientów to 35 zł (i 30 wizytówek, które prosimy zabrać ze sobą.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Interesują Cię zagadnienia finansowe?
Czy wiesz, jak wygląda rachunkowość w praktyce?
Zastanawiasz się, czy audyt jest dla Ciebie?

Jeżeli jesteś studentem III, IV lub V roku i myślisz o karierze w finansach lub rachunkowości, zapraszamy na cykl czterech niezwykłych szkoleń audytowych.

World of Audit to profesjonalny program szkoleniowy KPMG. Poznaj metody badania sprawozdań finansowych z naszymi specjalistami! Odkryj świat audytu razem z KPMG!

World of Audit:
• 4 szkolenia w 4 tygodnie,
• 3 x 4 = 12 godzin zajęć,
• termin nadsyłania zgłoszeń: 31 marca 2010 roku,
• termin szkoleń: po 26 kwietnia 2010 roku.

Program:
1. Problem defraudacji w badanych podmiotach według Międzynarodowego Standardu Rewizji Finansowej nr 240.
2. Założenie kontynuacji działalności podmiotu badanego.
3. Rezerwy i odpisy aktualizujące – wyzwanie dla biegłego rewidenta.
4. Inwentaryzacja majątku – czyli ostateczna weryfikacja.

W roku 2010 szkolenia w ramach World of Audit odbędą się w sześciu lokalizacjach: w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie oraz we Wrocławiu. Bądź aktywny i zdobądź praktyki w Dziale Audytu KPMG oraz nagrody rzeczowe. Z nami audyt ma inny wymiar!

Więcej szczegółów na http://www.worldofaudit.kpmg.pl!

Prześledź też interaktywną mapę świata audytu na stronie http://www.centrumkpmg.pl/mapaworldofaudit/

Zapraszamy!
Tomasz Chojnacki

Tomasz Chojnacki analityk, Portal
Azji Wschodniej

Temat: Ogłoszenia

Witam!

Zainteresowanych zapraszamy do współpracy!

W związku z dynamicznym rozwojem i szybko zmieniającą się sytuacją międzynarodową w regionie Azji Wschodniej wzrasta liczba naszych klientów i realizowanych przez nas projektów. W związku z powyższym zapraszamy do współpracy naukowców, lingwistów, studentów oraz pasjonatów zainteresowanych tematyką wschodnioazjatycką, a zwłaszcza Chinami, Półwyspem Koreańskim, Birmą, Laosem i Tajlandią.

Wymagania!

Poszukujemy osób posiadających zdolności analityczne, gotowych do podjęcia współpracy w zakresie analizowania sytuacji polityczno-gospodarczej oraz tworzenia ekspertyz z dziedziny szeroko rozumianych stosunków międzynarodowych regionu Azji Wschodniej. Ponadto dodatkowym atutem będzie znajomość języka chińskiego, koreańskiego, birmańskiego, laotańskiego, tajskiego lub japońskiego.

http://azjawschodnia.orgTomasz Chojnacki edytował(a) ten post dnia 25.03.10 o godzinie 10:00
Marta Nowicka

Marta Nowicka Trener, coach,
psycholog, .
Akredytowany
Konsultant Insi...

Temat: Ogłoszenia

Global Competence zaprasza na;
Trening kompetencji międzykulturowej

Często podróżujesz? Masz partnera lub przyjaciół z innego kraju? Pracujesz w międzynarodowej organizacji? Planujesz dłuższy wyjazd za granicę? A może po prostu jesteś ciekawy świata?
Jeżeli na którekolwiek z tych pytań odpowiadasz twierdząco, to nasz Trening kompetencji międzykulturowej jest właśnie dla Ciebie!

Co ja z tego będę miał?
Uczestnicy biorący udział w szkoleniu zdobędą wiedzę dotyczącą kultury i jej wpływu na nasze funkcjonowanie, uświadomią sobie jakie są ich własne uwarunkowania kulturowe, zapoznają się z różnicami międzykulturowymi, zrozumieją jakie są glówne wyzwania związane z komunikacją międzykulturową, doświadczą w bezpiecznych warunkach sytuacji związanych z kontaktami z inną kulturą , podniosą poziom swojej kompetencji miedzykulturowej.

Kiedy?
17 kwietnia (sobota) w godzinach (9.30 – 16.30)

Gdzie?
Centrum Szkoleniowe Stu Pociech, Warszawa, ul. Freta 20/24a

Ile to kosztuje?
275 PLN od osoby
Cena obejmuje uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia

A co w programie?
• Wprowadzenie - poznajmy się - kim jesteśmy, co nas tu sprowadza, jakie mamy oczekiwania?
• Uniwersalne, kulturowe, czy osobowościowe - jakie są przyczyny naszych zachowań
• Porozmawiajmy o kulturze – czym jest, modele, (model góry lodowej, model cebuli)
• Moje własne uwarunkowanie kulturowe
• Różnice kulturowe – czym się różnimy?
• Jak się zrozumieć? – werbalne i pozawerbalne aspekty komunikacji międzykulturowej
• Kompetencja międzykulturowa – czym jest i do czego jest potrzebna? (gra Diversophy®)

Jak będzie wyglądał trening?
Stosujemy metody aktywizujace, gdyż takie są najbardziej skuteczne. Zaangażujemy uczestników w ćwiczenia, dyskusje ,symulacje,gry. Możesz mieć pewność , że nie będzie nudno!

Kto prowadzi szkolenie?
Marta Nowicka – psycholog, trener, konsultant. Prowadzi szkolenia z zakresu międzykulturowości, a także inne warsztaty kompetencji miękkich. Jest autorem polskiej wersji gier z serii DIVERSOPHY®. Absolwentka „Akademii Mistrzów Treningu” GT Mentor. Specjalizuje się w tematach związanych z różnicami kulturowymi i tzw.kompetencją międzykulturową. Jest koordynatorem grupy lokalnej SIETAR Polska.

Aleksandra Ośko - trener, konsultant, koordynator projektów edukacyjnych. Prowadzi warsztaty z obszaru międzykulturowości dla dorosłych, dzieci i młodzieży. Jest certyfikowanym facylitatorem metody Cultural Detective®. Ukończyła szkolenie dla trenerów międzykulturowych TOITII. Założycielka Fundacji Świat na Wyciągnięcie Ręki, w której prowadzi warsztaty dla dzieci i koordynuje projekty kulturalne i edukacyjne z obszaru międzykulturowości.
Więcej informacji o trenerkach na stronie http://globalcompetence.pl

Jestem zainteresowany, jak mogę się zgłosić?
Prosimy o zgłoszenie chęci udziału w szkoleniu mailem na adres aleksandra.osko@globalcompetence.pl. W odpowiedzi wyślemy formularz zgłoszeniowy do wypełnienia. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest opłacenie zaliczki w wysokości 150 PLN do dnia 30 marca 2010. Numer konta podamy w mailu potwierdzajacym przyjęcie zgloszenia na trening. O możliwości uczestnictwa w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Liczba miejsc jest ograniczona.

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia w przypadku, gdy na szkolenie zgłosi się zbyt mało chętnych. W takim przypadku wpłacone pieniądze zostaną zwrócone uczestnikom.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem + 48 501 318 949 lub e-mailem na adres aleksandra.osko@globalcompetence.pl

Zapraszamy!!!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

W związku z dynamicznym rozwojem firmy Qualto s.c. i poszerzaniem naszej bazy współpracowników, poszukujemy: KONSULTANTÓW i TRENERÓW posiadających wiedzę oraz doświadczenie we wdrażaniu i szkoleniu w obszarze systemów zarządzania: środowiskiem (ISO 14001), BHP (OHSAS/PN-N 18001), bezpieczeństwem żywności (HACCP, ISO 22000) Zainteresowanych współpracą prosimy o przesłanie CV na adres: biuro@qualto.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

"Mistrz sceny" - sztuka występów publicznych i prezentacji. (Warszawa)

Ile warta jest dla Ciebie umiejętność występów przed grupą? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami, podczas gdy Ty dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem?
Obrazek
Poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz. Tutaj znajdziesz pełny opis warsztatów, galerię zdjęć oraz opinie uczestników poprzednich edycji: http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_dla_ciebie

Temat: Ogłoszenia

mam do sprzedania domene

e-konsulting.pl

oferty prosze przesylac na priv

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Niniejszym zamieszczam ofertę pracy w konsultingu. Osoby zainteresowane proszę o kontakt pod podanym w ogłoszeniu mailem.

Międzynarodowa firma doradcza Kantor Management Consultants S.A. w związku z rozwojem działalności spółki w Polsce poszukuje osoby na stanowisko:

Konsultant/Starszy Konsultant

Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
· 2 - 5 lat doświadczenia zawodowego;
· Zacięcie analityczne;
· Umiejętność efektywnej pracy przy kilku projektach jednocześnie;
· Zaawansowana znajomość programów z pakietu MS Office (w szczególności MS Excel), znajomość VBA będzie dodatkowym atutem;
· Biegła znajomość języka angielskiego (inne języki będą dodatkowym atutem);
· Elastyczność w działaniu, umiejętność wyszukiwania rozwiązań.

Oferujemy:

· Możliwość uczestniczenia w realizacji ciekawych projektów;
· Pracę w dynamicznym otoczeniu;
· Szybką ścieżkę rozwoju zawodowego.

Aplikacje zawierające list motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać na adres mkn@kantor-group.eu. Prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska w tytule maila, a także dodanie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm)
Marta Nowicka

Marta Nowicka Trener, coach,
psycholog, .
Akredytowany
Konsultant Insi...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na TRENING EFEKTYWNOŚCI INDYWIDUALNEJ - 8 maja 2010, Warszawa

* Chcesz się rozwijać i odkryć swój potencjał ?
* Chcesz lepiej poznać siebie ? - zrozumieć swoje preferencje i zachowania, dowiedzieć się jaki jest twój typ psychologiczny ?
* Chcesz lepiej rozumieć innych, aby sprawniej się z nimi komunikować i budować wartościowe, trwałe relacje zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym ?
* Chcesz podnieść swoją efektywność i być bardziej skutecznym w działaniu ?
Jeżeli na którekolwiek z tych pytań odpowiadasz twierdząco, to nasz Trening Efektywności Indywidualnej jest właśnie dla Ciebie!

Co ja z tego będę miał/ miała ?
*Każdy z uczestników biorący udział w szkoleniu otrzyma Profil Indywidualny Insights Discovery™
* Udział w warsztacie pozwoli na poznanie teorii stojącej za modelem Insights Discovery™, analizę otrzymanego raportu, zrozumienie czym różnimy się od innych ludzi i jak te różnice przekładają się na sposób odbierania świata, nasze oceny i zachowania. Warsztat pomoże też w lepszej adaptacji i akomodacji naszych zachowań do stylu funkcjonowania innych osób.

Co w programie :
- siła percepcji
- energie kolorystyczne Insights Discovery™
- preferencje Jungowskie
- omówienie Profilu Indywidualnego
- adaptacja i akomodacja zachowań
- planowanie działań
Kiedy:
8 maja (sobota) 2010 godz. 9.30—16.30
Gdzie: Warszawa,

Kto prowadzi:
Marta Nowicka – psycholog, trener, konsultant. Akredytowany Konultant Insights Discovery™.

Więcej informacji o treningu na stronie globalcompetence.pl

Ile to kosztuje?
Tylko 595 PLN od osoby

Cena obejmuje:
Profil Indywidualny, uczestnictwo w warsztacie, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat potwierdzający udział w warsztacie.

Jak mogę się zgłosić?

Prosimy o zgłoszenie chęci udziału w warsztacie mailem na adres:
marta.nowicka@globalcompetence.pl
najpóźniej do dnia 19 kwietnia 2010.

W odpowiedzi wyślemy formularz zgłoszeniowy do wypełnienia. Warunkiem potwierdzenia uczestnictwa w warsztacie jest opłacenie I raty za szkolenie w wysokośi 350 PLN płatne do 19 kwietnia 2010. Numer konta podamy w mailu potwierdzajacym przyjęcie zgłoszenia na trening. Liczba miejsc jest ograniczona.

Zapraszam

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do uczestnictwa w forum MEDIA INNOVATIONS & CONSUMER TRENDS.(15-16 Czerwca 2010, Warszawa)

to strategiczne forum branży mediów, telekomunikacji , marketingu i PR, dotyczące wyzwań, jakie przed decydentami stawia postępująca cyfryzacja, segmentacja oraz rozwój usług mobilnych.

W programie między innymi:
-Ponad 50 prelegentów, w tym 22 Prezesów i Członków Zarządu największych stacji TV, portali internetowych, prasy i radia

-Najnowsze technologie i modele konsumpcji mediów precyzyjnie dopasowane do oczekiwań Odbiorcy

-3 specjalistyczne sesje tematyczne
Media Development Strategies
Consumer Behaviour & Marketing Strategies
PR & Communication

W razie zainteresowania tematyką, zapraszam do kontaktu
dominik.welna@bluebusinessmedia.com
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

W Polsce za robienie zakupów w 62% odpowiadają kobiety, które są jednocześnie bardziej wymagającymi klientkami. Mężczyźni natomiast mają wyższe oczekiwania odnośnie dopasowania produktów i marek do ich płci. Tak wynika z Raportu „Płeć Konsumenta w Marketingu”, który opracowałam na podstawie wyników pierwszego w Polsce badania dotyczącego marketingu skierowanego do kobiet. To lektura przydatna dla każdego, kto oferuje swoje produkty i usługi kobietom.
Raport dostarcza wiedzy o:
- podejmowaniu decyzji zakupowych przez kobiety i przez mężczyzn w przypadku różnych kategorii produktowych,
- zachowaniach i przekonaniach kobiet i mężczyzn jako konsumentów,
- marketingu ukierunkowanym na płeć i marketingu kobiecym.

O raporcie pisały m.in.
Rzeczpospolita
Interaktywnie.com
Mediamikser.pl
eGospodarka.pl

Zapraszam do pobrania Raportu: http://marketingkobiet.pl/?page_id=1770 (za symboliczną opłatą SMSową lub e-płatność)

Badania do Raportu „Płeć Konsumenta w Marketingu” zostały przeprowadzone przez serwis http://MarketingKobiet.pl w dniach 22.09 – 30.11.2009 na próbie 986 dorosłych Polaków korzystających z Internetu, z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety. W grupie badanych było 501 kobiet (50,8%) oraz 485 mężczyzn (49,2%).
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: Ogłoszenia

Intensywne szkolenie
"ZAKUPY I NEGOCJACJE W BIZNESIE"
22-23 Maja, Poznań.

Program szkolenia:

DZIEŃ PIERWSZY

START 9:00

Część pierwsza, PLANOWANIE:

1.Zdefiniowanie przedmiotu zakupów.
2. Profesjonalne przygotowanie sourcingu.
3.Podział elementów zakupu na negocjowalne i nienegocjowalne

11:00 PRZERWA KAWOWA (10 min)

4.Zapytanie ofertowe/zaproszenie do przetargu (RFx).
5.Analiza i archiwizacja ofert wstępnych.

13:00 PRZERWA OBIADOWA (30-40 min)

Część druga, REALIZACJA:

6. Filozofia w Zakupach.
7. „Tak” „Może” „Nie” postawy w negocjacjach.

15:20 PRZERWA KAWOWA (10 min)

8. Fazy negocjacji.
9. Konflikt. Analiza źródła konfliktów.

17:00 ZAKOŃCZENIE PIERWSZEGO DNIA SZKOLENIA

20:00 SPOTKANIE NETWORKINGOWE (2 minuty od hotelu "RZYMSKI")

DZIEŃ DRUGI

START 9:00

Część trzecia, ORGANIZACJA PRACY, BUDOWA TOŻSAMOŚCI NEGOCJATORA:

1.Gdzie ucieka cały czas.
2.Darmowe wsparcie czyli dostawca na etacie.
3.Wizerunek profesjonalisty w percepcji dostawców.

11:00 PRZERWA KAWOWA (10 min)

4.Podstawy manipulacji w negocjacjach.
5.Różne „maski” negocjatorów z ich wadami i zaletami.

13:00 PRZERWA OBIADOWA (30-40 min)

Część czwarta, SZCZEGÓLNE PRZYPADKI NEGOCJACYJNE:

6. Negocjujemy z „grubą rybą”/monopolistą. „Przecież horyzont negocjacji – nasza współpraca wczoraj, dziś, jutro, za 10 lat.
7. Negocjacje w „niedoczasie”.

15:20 PRZERWA KAWOWA (10 min)

8. Zobowiązania i ewentualne sankcje dla dostawcy.
9. Zabezpieczenie interesu przedsiębiorstwa dzięki Umowie.

17:00 ZAKOŃCZENIE DRUGIEGO DNIA SZKOLENIA - ROZDANIE CERTYFIKATÓW

CEL I KORZYŚCI

W trakcie intensywnego szkolenia zostaną zasymulowane warunki frontowe – omówimy szereg scenariuszy z którymi mierzą się osoby wydające firmowe pieniądze. Przećwiczymy role Kupujących w takich sytuacjach, spojrzymy również zza kulis na świat Sprzedających. Stworzymy i zmierzymy się z trudnymi momentami Kupujących. Przedstawimy modelową postawę Kupującego umożliwiającą mu zachowanie pełnej kontroli na wszystkich etapach procesu zakupowego i zaopatrzenia. Uczestnicy wyjdą ze szkolenia bogatsi o „niezbędnik” Kupujących (autorskie formularze eksperta zostaną przekazane osobom biorącym udział w szkoleniu) dający im poczucie komfortu rzetelnego przeprowadzenia procesu i podjęcia właściwej, maksymalnie bezpiecznej dla przedsiębiorstwa decyzji.

TRENERZY

Robert Lara:
Współtworzył strategie zakupowe oraz realizował zakupy dla takich firm jak: Agentrics, Emperia Holding, Kilargo, Leader Price, Scanmarket. Jeden z czołowych polskich trenerów w dziedzinie zakupów. Projektant procesów logistyczno zakupowych. Od 2009 roku Konsultant Zarządzający GO-CTR Consulting. Założyciel Laraco Consulting. Prowadził wykłady w ramach Studiów Podyplomowych Zakupy w Biznesie organizowanych przez WSB we Wrocławiu.

Grzegorz Olechniewicz:
Współtworzył strategie zakupowe oraz realizował zakupy dla takich firm jak Alma S.A. Ariba Inc., Aliente Ltd., Carrywater Consulting oraz pozostałych klientów GO-CTR Consulting. Projektant procesów logistyczno zakupowych, analityk biznesowy. Od 2004 roku Konsultant Zarządzający GO-CTR Consulting. Prelegent II Kongresu Optymalizacji Procesów Zakupowych oraz Studiów Podyplomowych Zakupy w Biznesie organizowanych przez WSB we Wrocławiu.

WARTOŚĆ SZKOLENIA

Całkowity koszt dwudniowego szkolenia dla pojedynczego uczestnika wynosi 2000 zł brutto.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby prosimy o kontakt z naszym konsultantem dostępnym pod numerem telefonu +48 667 91 75 85 lub przesłanie zapytania na adres szkolenia@go-ctr.com w celu uzyskania dodatkowych informacji o promocjach dla firm.

Do dnia 23 kwietnia 2010 roku, zgłaszający się uczestnicy objęci są rabatem w wysokości 500 zł brutto. Kod rabatowy "ZINWBP230410"

*1 Informujemy, że rabaty uzyskane w promocjach nie ulegają zsumowaniu.
*2 Wartość szkolenia nie zwiera kosztów dojazdu uczestników oraz zakwaterowania.

Obszerny program szkolenia oraz dokumenty niezbędne do rejestracji dostępne są pod adresem http://www.go-ctr.com/?page=szkolenia_z/szkolenie-zakupy_i_negocjacje_w_biznesie
Tomek Lewandowski

Tomek Lewandowski Account Executive

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Poszukuje stałej pracy w branży Marketing/Reklama/Public Relations
Informacje o ofertach pracy proszę zostawiać na prv lub email: tomasz.lewandowski86@gmail.com
Z góry dziękuje!

Pozdrawiam,
Tomek
Jakub Krupnik

Jakub Krupnik
www.internetowapromo
cja.pl
www.biurointer.pl
www.innomedg...

Temat: Ogłoszenia

Idealne rozwiązanie dla start-upów !!!!!!!

NAJEM LOKALU OD 99 ZŁ ZA MIESIĄC

Możliwe? Oczywiście!

Masz już dość wysokich kosztów najmu biura? Przenieś się do nas!

Wirtualne biuro to możliwość korzystania z adresu w centrum Krakowa bez ponoszenia dużych kosztów wynajmu biura. Udostępniamy adres do prowadzenia działalności gospodarczej, biurko do pracy oraz sale konferencyjne. Klienci mogą skorzystać z obsługi sekretariatu (telefon/fax, odbiór poczty tradycyjnej).

Oferujemy również dodatkowe usługi takie jak usługi IT, doradztwo prawne czy doradztwo finansowe dla firm.
Super oferta Sam Adres od 99 zł za miesiąc
Wirtualne biuro w Krakowie - już od 99 zł / miesiąc.

W ramach umowy oferujemy:

* wirtualne biuro z adresem w centrum Krakowa, przy Błoniach - al. 3 Maja 9, 30-062 Kraków.
* przekazywanie przychodzącej korespondencji raz na dwa tygodnie przesyłką pocztową na wskazany adres.
* powiadomienie e-mail o odebranej lub awizowanej korespondencji

Jest to najprostsza i najtańsza forma wirtualnego biura w Krakowie.
Pełna oferta

* Adres do prowadzenia działalności gospodarczej
* Obsługę sekretariatu
* Numer telefonu i faksu
* Przekierowanie rozmów na numer komórkowy
* Przesyłanie poczty przychodzącej na adres firmy
* Wynajęcie sali konferencyjnej na godziny

* Obsługę prawną najlepszych krakowskich kancelarii
* Obsługę księgową
* Usługi doradztwa gospodarczego
* Doradztwo kredytowe i finansowe
Abonamenty (pakiet Sam Adres):

Płatność za 3 miesiące - 399 zł (133 zł za miesiąc)
Płatność za 6 miesięcy - 699 zł (116,5 zł za miesiąc)
Płatność za 12 miesięcy - 1188 zł (99 zł za miesiąc)

Umowa zawierana jest na okres co najmniej 3 miesięczny.
biurointer.pl
al. 3 Maja 9 (p. 309a)
30-062 Kraków
tel. +48 12 444 17 74
kom. +48 512 446 425
kom. +48 504 033 341
fax. +48 12 444 17 87
email: biuro [at] biurointer.pl
Tomasz Dulewicz

Tomasz Dulewicz Coach, trener

Temat: Ogłoszenia

Polecam Kurs: Elementy Coachingu i Treningu

Kurs ma na celu zapoznanie uczestnika z podstawowymi metodami prowadzenia treningu oraz coachingu. Umożliwia praktyczne opanowanie podstawowych umiejętności pracy trenera oraz coacha. Adresowany jest do managerów, doradców zawodowych, specjalistów ds. personalnych, handlowców oraz osób zainteresowanych poznawaniem od podstaw metod prowadzenia treningu oraz coachingu.

Informacje organizacyjne:

Długość: 40 godzin szkoleniowych (2x8h + 6x4h)
Terminy: 29 kwiecień; 6, 13, 20 i 27 maj; 10 czerwiec 2010 (warsztaty 18:00-21:00) oraz 15-16 maj 2010 (dwudniowy trening 10:00-18:00)
Miejsce: ul. Św. Filipa 23/6, Kraków
Prowadzący: Tomasz Dulewicz
Inwestycja:
- 400 zł (raty 3 x 150 zł)
- studenci: 300 zł (raty 3 x 110 zł)

Pełen opis kursu:
http://www.coaching-wewnetrzny.pl/elementy.html

Korzyści po ukończeniu kursu:

* opanowanie podstawowych umiejętności trenerskich
* opanowanie podstawowych umiejętności pracy coacha
* rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych
* rozwinięcie umiejętności pracy zespołowej
* poznanie sposobów i metod rozwiązywania trudności osobistych jak i zawodowych
* opanowanie umiejętności wprowadzania zmian
* panowanie umiejętności osiągania celów
* rozwiniecie kreatywności, spontaniczności, pewności siebie, opanowania i spokoju.

Strona spotkania w GodenLine:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/kurs-elementy-coach...

Pozdrawiam,
Tomasz Dulewicz
Adrian W.

Adrian W. Sprzedaż - Screen
Network S.A.

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zapraszam wszystkich na bezpłatne spotkanie:

„Diagnoza jako początek podróży rozwojowej indywidualnej i organizacyjnej”

- prezentacja

W trakcie prezentacji, na przykładzie wybranych narzędzi diagnostycznych i przypadków z życia, pokażemy Państwu, w jaki sposób dobra diagnoza może stać się przysłowiowym kijem włożonym w mrowisko, dając początek konstruktywnej, trudnej do powstrzymania, mądrej podróży rozwojowej pracowników i organizacji.

W trakcie prezentacji znajdziecie Państwo odpowiedzi na pytania:

- Jak zapoczątkować i przeprowadzić konstruktywną zmianę rozwojową w firmie?

- Jakie narzędzia diagnostyczne mogą być przydatne w podróży rozwojowej menedżerów i organizacji, aby stworzyć kulturę rozwoju i uczenia się, wspomagającą realizację celów biznesowych firmy?
Spotkanie poprowadzą wybitne specjalistki w tej dziedzinie:
Katarzyna Kloskowska-Kustosz - prezes i Katarzyna Lorenc -viceprezes z 4business&people Sp. z o.o.

link do strony spotkania:

http://www.goldenline.pl/spotkanie/business-monday-vii...
Katarzyna Mickiewicz - Burzawa

Katarzyna Mickiewicz -
Burzawa
Coach ACC ICF #
Projektant Marki i
Wizerunku Osobistego

Temat: Ogłoszenia

Program Rozwoju Osobistego
start: od 9 czerwca
zapraszam na stronę spotkania
http://www.goldenline.pl/spotkanie/program-rozwoju-oso...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Promocja dla członków Grupy. Zabezpieczenie emerytalne +10%!

Zdążyłem się już przekonać, że z zabezpieczeniem emerytalnym jest jak z chodzeniem do dentysty. Niby wszyscy wiedzą, że trzeba regularnie chodzić, ale tak naprawdę pojawiamy się w jego progach dopiero wtedy, kiedy już mocno boli. Problem leży w tym, że jak na emeryturze zacznie finansowo boleć to będzie już za późno…

Nadszedł czas, aby to zmienić, prawda?

Prostym sposobem na pozbycie się problemów z przyszłą emeryturą jest regularne odkładanie małych środków do momentu przejścia na zasłużony odpoczynek. Bo tak uczciwie – ile środków zostaje Ci co miesiąc, albo co gorsza – ucieka na błahostki? Z mojego doświadczenia zawodowego wynika, że najskuteczniejszą formą pomnażania mniejszych, regularnych kwot jest umieszczanie ich w funduszach inwestycyjnych. Aby zwiększyć bezpieczeństwo takiego rozwiązania należy umieścić je na wielu funduszach na raz. Platformą inwestycyjną, która w tym pomaga jest produkt szwedzkiej grupy kapitałowej Skandia, o której więcej możesz poczytać tutaj: http://www.skandia.pl/plany/zloty_wiek

Posiadając produkt Skandia Złoty Wiek możesz być pewny, że Twoja przyszła emerytura jest we właściwy sposób zabezpieczona.

Najlepsze jest jednak to, że firma, w której pracuję (Nordheim Financial Advisory) otrzymała prawo od Skandii do przeprowadzenia promocji dla wybranych klientów, w której wszystkie wpłaty dokonane w pierwszym roku zostaną od razu powiększone o 10%! To oznacza, że niezależnie od tego jaki zysk wypracują wszystkie fundusze inwestycyjne Ty i tak zarabiasz 10%! Oczywiście, to wszystko masz zagwarantowane na piśmie.

Jeśli chcesz zobaczyć jak wygląda takie konto w akcji wejdź tutaj: https://online.skandia.pl/multiportfeldemo/app/login.jsf

Jak wygląda procedura zawarcia takiej umowy?

1. Samodzielnie decydujesz o wysokości wpłat i czasie na jaki zawierasz umowę
2. Przesyłasz swoje dane niezbędne do wypełnienia elektronicznego wniosku na adres poczty elektronicznej (radoslaw.kotarski@nordheim.pl)
3. Dokonujesz płatności pierwszej składki na Twój własny, indywidualny numer konta
4. Odbierasz e-mailem wszystkie dokumenty Twojej umowy (w tym: PIN i login do zalogowania się do własnego konta w Internecie)
5. ... i na emeryturze Twoją jedyną rozrywką nie jest walka o miejsca w autobusie, ale coś, co pozwala Ci się zrelaksować, bo kiedy jak nie wtedy będziesz miał czas na wydawanie pieniędzy!

Promocją objęte są wnioski złożone od 1 do 21 czerwca 2010r.

Zapraszam do kontaktu przez mail: radoslaw.kotarski@nordheim.pl lub telefonicznie: +48 661 300 042

Pozdrawiam serdecznie,
Radosław Kotarski
Kierownik Okręgu Kraków I
http://nordheim.pl

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do