Temat: Konsultacje przez telefon.
Paweł N.:A jak z odpowiedzialnością za źle udzielone porady? Ja jednak jestem w tym zakresie tradycjonalistą i wolę interpretacje pisane. Ale może to jakoś rozwiązaliście a ja nie doczytałem :)
Trzeba mieć świadomość, iż informacje przekazane przez telefon w czasie kilku minut, mogą być obarczone błędem. W przypadku informacji prawnych oczywiście nie należy podejmować ważnych decyzji tylko na podstawie kilkuminutowej rozmowy. Dzięki konsultacji można jednak poznać opinię kilku Ekspertów, na ten sam temat, nie ponosząc olbrzymich kosztów za "tradycyjne konsultacje".
Treść Regulaminu dla Klientów może ulec zmianie po zakończeniu testów. W tej chwili jest to sformułowane następująco:
7. Ekspert udziela informacji tylko z dziedziny, w której jest specjalistą i na podstawie przedstawionych danych oraz swojej najlepszej wiedzy. Zastrzega się, że Operator nie ponosi odpowiedzialności za błędną lub niepełną informację udzieloną przez Eksperta w szczególności gdy było to wynikiem niedokładnego przedstawienia stanu faktycznego przez Klienta lub gdy przedstawiony stan faktyczny lub problem jest na tyle skomplikowany, że udzielenie informacji nie jest możliwe, lub przekracza kompetencje Eksperta.
8. Zaleca się również aby w przypadku uzyskania przez Klienta informacji, które mogą pociągnąć za sobą poważne skutki finansowe, prawne, medyczne lub inne skonsultować je z innym podmiotem, który trudni się udzielaniem takich informacji w zakresie swojej działalności zawodowej.