Temat: Doradztwo w Polsce
Bogusław K.:
Radoslaw A. W.:
Radosław J.:
>Obserwuję coraz większe zainteresowanie usługami doradztwa telekomunikacyjnego i dlatego postanowilem wyjaśnić kilka zagadnień:
[...]
Ale to juz bylo !
spamu nigdy za wiele ;)
SPAMU???
Spam to niechciane elektroniczne wiadomości. Najbardziej rozpowszechniony jest spam za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w Usenecie. Zwykle (choć nie zawsze) jest wysyłany masowo.
Istotą spamu jest rozsyłanie dużej liczby informacji komercyjnych o jednakowej treści do nieznanych sobie osób. Nie ma znaczenia, jaka jest treść tych wiadomości. Aby określić wiadomość mianem spamu, musi ona spełnić trzy następujące warunki jednocześnie:
1. treść wiadomości jest niezależna od tożsamości odbiorcy,
2. odbiorca nie wyraził uprzedniej, zamierzonej zgody na otrzymanie tej wiadomości,
3. treść wiadomości daje podstawę do przypuszczeń, iż nadawca wskutek jej wysłania może odnieść zyski nieproporcjonalne w stosunku do korzyści odbiorcy.
Masowe e-maile dzielą się na dwie kategorie:
* Unsolicited Commercial Email (UCE) – niezamawiana oferta handlowa, spam komercyjny o charakterze reklamowym, zakazany przez prawo polskie i dyrektywę UE.
* Unsolicited Bulk Email (UBE) - niezamawiana poczta masowa, maile o charakterze często niekomercyjnym, takie jak apele organizacji społecznych i charytatywnych czy partii politycznych, prośby o pomoc czy masowe rozsyłanie ostrzeżeń np. o wirusach komputerowych.
A ja nijak mam sie do definicji\. Istota meila dotyczyla rzeczywistej sytuacji na runku consultingu gdzie wiekszosc firm (byc moze tez twoja) wystawia FV klientom za raporty ktorych przydatnosc lub mozliwosc wdrozenia stoi pod wielkim znakiem zapytania.
Wiec w tym poscie informacja o podejsciu do klienta i systemie rozliczen jest chyba wartosciowa
Pozdrawiam