Juan Castaneda
Dorota
Pietrzyk
specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Serdecznie polecam kursy w Centrum Szkoleniowym FRR MAMY WYSOKĄ „ZDAWALNOŚĆ” EGZAMINU PAŃSTWOWEGO. NASI ABSOLWENCI UZYSKUJĄ POZYTYWNE WYNIKI !!!Osoby zainteresowane kursem DORADCA PODATKOWY - KOMPLEKSOWE PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINÓW zapraszamy na naszą stronę internetową:
szczegóły kursu w centrum Katowic >>>
szczegóły kursu w Warszawie>>>
Uczestnicy kursu otrzymują:
• opracowane odpowiedzi na pytania testowe
• opracowane kazusy, opublikowane na stronie Ministerstwa Finansów, obowiązujące na egzaminie
Serdecznie zapraszamy na FACEBOOK!
konto usunięte
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Rozliczanie projektów unijnych – kwestie finansowe. 2 dniowe szkolenie w Poznaniu (20.10.2013).16h szkoleniowych - poruszanych jest wiele newralgicznych tematów w kwestii projektów UE.
Prezentacje multimedialne przeplatane ćwiczeniami oraz sesjami pytań i odpowiedzi pozwalają dobrze, rzeczowo przekazać to skomplikowane zagadnienie.
Prowadzący szkolenie trener to autor kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych tak dla firm jak i jednostek samorządów.
Serdecznie zapraszamy!
http://www.lexfactory.pl/oferta/projekty-unijne/rozlic...
Dorota
Pietrzyk
specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr
Temat: SZKOLENIA I KURSY
CERTYFIKOWANY KURS KADRY I PŁACE OD PODSTAW – weekendowo[kod zawodu - 242307; 242310]
WARSZAWA, 19.10.-17.11.2013 | Czas trwania: 48 godzin
LAST MINUTE ***RABAT 10%*** Tylko do 17.10.2013 ZOBACZ WIĘCEJ >>>
Szanowni Państwo,
Zapraszamy na szkolenie, którego celem jest przygotowanie słuchaczy do samodzielnej pracy w działach kadrowo-płacowych przedsiębiorstw i instytucji. Kurs prowadzony jest zgodnie z zasadą „minimum teorii maksimum praktyki”. Zajęcia odbywają się z wykorzystaniem programu kadrowo-płacowego SYMFONIA oraz systemu PŁATNIK.
Kontakt:
Lidia Wójciak– Menedżer Szkoleń
Kom. 500 167 408| Tel. 22 583 10 07 | Fax. 22 583 10 09 | E-mail: lidia.wojciak@frr.pl
Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie http://www.frr.pl
Sprawdź nas na Facebooku
Dorota
Pietrzyk
specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na kurs:
BILANSOWE I PODATKOWE ZAMKNIĘCIE ROKU 2013
Katowice, 25-26.11.2013
W trakcie zajęć zostaną szczegółowo omówione zasady sporządzania sprawozdań finansowych za 2013 oraz zamknięcia ksiąg rachunkowych i rozliczania podatków. Ponadto gruntownie zostaną wyjaśnione zasady wyceny wszystkich pozycji bilansowych oraz kwalifikacji przychodów i kosztów do rachunku zysków i strat.
Chcesz wiedzieć więcej zadzwoń do nas.
Kontakt:
Olga Karwaczyńska– Dyrektor Oddziału
Kom. 500 151 099 | Tel. / Fax. 32 353 09 26 | E-mail: olga.karwaczynska@frr.pl
Więcej informacji na temat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce, znajdziecie Państwo na stronie http://www.frr.pl.
Sprawdź nas na Facebooku
Dorota
Pietrzyk
specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Centrum szkoleniowe FRR spółka działająca w grupie firm Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na szkolenie:SPECJALISTA DS. PODATKÓW
- Akademia podatków ( kod zawodu 241105 )
Warszawa, 27.10.2013 – 12.01.2014 | 45 godzin
Korzyści dla uczestników szkolenia:
• przyswojenie szczegółowej wiedzy dotyczącej systemu podatkowego w Polsce
• umiejętność systematycznej weryfikacji obowiązujących przepisów
• usystematyzowanie oraz zaktualizowanie wiedzy dotyczącej prawa podatkowego
• umiejętność kreatywnej analizy problemów związanych z opodatkowaniem działalności gospodarczej
• opanowanie zasad prawidłowego rozliczania podatków bezpośrednich i pośrednich
• umiejętność podejmowania decyzji ograniczających ryzyko i zmniejszających obciążenia podatkowe.
WIĘCEJ INFORMACJI>>>
Kontakt:
Lidia Wójciak– Menedżer Szkoleń
Kom. 500 167 408| Tel. 22 583 10 07 | Fax. 22 583 10 09 | E-mail: lidia.wojciak@frr.pl
Zapraszamy na naszą stronę internetową www.frr.pl.
Odwiedź naszą stronę na Facebooku
konto usunięte
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Profesjonalny pracownik biura rachunkowegoCoraz częściej pracownicy biur rachunkowych muszą sobie zdawać świetnie sprawę zarówno z zagadnień księgowych jak i kadrowych. Celem tego szkolenia jest właśnie skupienie się na aspektach, które pomogą uczestnikom na pełne rozumienie procesów zachodzących w biurze rachunkowym.
Zajęcia odbywają się w centrum Poznania, w 3 następujące po sobie weekendy:
- 23. i 24. listopada
- 30. listopada i 1. grudnia
- 7. i 8. grudnia
w godzinach 9-16.
Program szkolenia:
Dzień 1
1. Ogólne omówienie rachunkowości.
2. Ogólny zarys księgi głównej.
3. Podatek dochodowy od osób fizycznych.
4. Formy opodatkowania, forma prowadzenia rachunkowości – czyli kto jest zobowiązany do prowadzenia KPiR.
5. Formy i zawiadomienia – terminy, cel i zadania KPiR.
6. Omówienie kolumn KPiR.
Dzień 2
Podatkowa książka przychodów i rozchodów:
1. Przychody – moment ich powstania.
2. Koszty uzyskania przychodu.
3. Pozostałe operacje ujmowane w KPiR.
4. Metoda memoriałowa i kasowa.
5. Technika prowadzenia zapisów w KPiR.
Dzień 3
1. Prawo pracy:
- umowy o pracę (rodzaje, zawieranie, rozwiązywanie)
- dokumenty do umowy o pracę
- teczki osobowe
2. Czas pracy:
- rodzaje czasu pracy i rozliczanie
- urlopy
- nadgodziny
- dyżury i delegacje
Dzień 4
1. Rozliczenia z ZUS:
- rodzaje składek
- zasiłki (wysokość oraz rodzaje)
- dokumentacja ZUS
2. Umowy cywilno prawne:
- rodzaje
- zasady składkowania
3. Liczenie wynagrodzeń „z ręki”.
Dzień 5
1. Wynagrodzenia – księgowanie:
- ekwiwalenty, odszkodowania oraz inne składniki listy płac
- wynagrodzenia z umów o dzieło i umów zleceń
- wynagrodzenia w naturze
2. Koszty uzyskania przychodów:
- w ujęciu podatkowym
- wydatki niestanowiące kosztów uzyskania
- koszty a nieodliczony podatek VAT
- księgowanie poszczególnych rodzajów kosztów
- różne rodzaje kosztów na jednej fakturze
3. Omówienie księgowania faktur pozostałych.
4. Leasing.
Dzień 6
1. Dowody księgowe – omówienie dowodów.
2. Ewidencje wymagane przy prowadzeniu KPiR.
3. Środki trwałe i amortyzacja.
4. Spis z natury.
5. Ustalenie wyniku finansowego na podstawie KPiR.
6. Kontrola wewnętrzna, najczęściej popełniane błędy, sposób postępowania po stwierdzeniu błędu, podsumowanie miesięcznych i rocznych wpisów.
Metody szkoleniowe: Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z elementami mini wykładów..
Kurs prowadzi dwoje trenerów.
Cena: 800 PLN netto - w sumie 42h szkolenia!
Zapisy:
http://www.lexfactory.pl/oferta/kursy-zawodowe/profesj...Ten post został edytowany przez Autora dnia 18.10.13 o godzinie 13:03
Piotr
Konieczny
Specjalista ds.
e-marketingu, May
Agency Training
Temat: SZKOLENIA I KURSY
zBILANSuj się praktycznie w najlepszej cenie z May Agency Training!W dniach 13 - 14 listopada w Poznaniu odbędzie się warsztat w ramach Akcji Bilans, czyli podatkowego i rachunkowego zamknięcia roku 2013. Ramowy program szkolenia przedstawia się następująco:
Dzień 1:
1) Podatek CIT
I. Przychody podatkowe, w tym przychody na przełomie lat podatkowych.
II. Koszty uzyskania przychodów, w tym koszt na przełomie lat podatkowych.
III. Szczególne zasady rozpoznania kosztów uzyskania przychodów oraz koszty niestanowiące kosztów uzyskania przychodów.
IV. Różnice kursowe.
V. Leasing operacyjny i finansowy z uwzględnieniem zmian od 1 stycznia 2013 r.
VI. Amortyzacja typowych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
VII. Podatek u źródła w transakcjach międzynarodowych.
VIII. Najnowsze orzecznictwo sądów administracyjnych oraz interpretacje organów podatkowych w zakresie CIT.
IX. Planowane zmiany na 2014 r. i 2015 r.
2) VAT
I. Sprzedaż.
II. Zakup.
III. Zmiany w podatku VAT - 1 stycznia 2013 r., 1 stycznia 2014 r.
IV. Pytania i odpowiedzi.
Dzień 2:
Sporządzenie harmonogramu prac bilansowych.
Wycena aktywów na dzień bilansowy:
Prace inwentaryzacyjne jako podstawa wyceny bilansowej aktywów.
Analiza przesłanek wskazujących na utratę wartości:
Rzeczowych i niematerialnych aktywów trwałych.
Rzeczowych aktywów obrotowych.
Należności.
Aktywów finansowych.
Weryfikacja stawek amortyzacyjnych rzeczowych aktywów trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
Analiza ściągalności należności.
Wycena bilansowa wartości godziwej/rynkowe inwestycji.
Uwzględnienie kursów walutowych w wycenie bilansowej.
Identyfikacja kosztów aktywowanych.
Wycena zobowiązań na dzień bilansowy.
Analiza terminowości spłat zobowiązań handlowych.
Zobowiązania finansowe.
Analiza przesłanek do tworzenia rezerw i rozliczeń międzyokresowych biernych.
Przychody zatrzymane w czasie.
Ujęcie skutków podatkowych w sprawozdaniu finansowym:
Podatek dochodowy bieżący
Identyfikacja różnic przejściowych jako podstawy tworzenia aktywów i rezerw na odroczony podatek dochodowy
Zastosowanie zasady ostrożnej wyceny w stosunku do aktywów na odroczony podatek dochodowy
Zagadnienia szczególne rocznych zamknięć:
Analiza przesłanek uzasadniających zmiany polityki rachunkowości,
Ujęcie błędów lat poprzednich: wynikowo czy kapitałowo?
Zdarzenia po dacie bilansu: ujęcie w księgach roku zamykanego, czy bieżącego?
Zasady prezentacji informacji w sprawozdaniu finansowym - polityka ujawniania informacji finansowej.
Dyskusja i odpowiedzi na pytania Uczestników.
Prowadzący:
Witold Bojanowski - Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Po zakończeniu studiów pracował w Katedrze Rachunkowości UŁ. Obecnie konsultant Centrum Controllingu i Analiz Ekonomicznych. Doświadczony wykładowca w dziedzinie szkoleń z zakresu rachunkowości zarządczej i finansowej. W ramach swojej praktyki zawodowej prowadził projekty związane z branżą energetyczną, m. in. dla Gdańskiej Energii, Kopalni NWR Karbonia, Południowego Koncernu Węglowego, Telekomunikacji Polskiej S.A., Orbisu, PKP Cargo, Nida-Lafarge, Zakłady Chemiczne Alwernia, Toyota Motor Poland, Zakłady Automatyki Przemysłowej w Ostrowie Św., Zakładach Polam (obecnie Philips), Telewizja Polska, Polskie Odczynniki Chemiczne POCH, PAP, Odlewnia Żeliwa w Węgierskiej Górce, GC Investment, Stacje Dealerskie Toyota, Kia i Ford (MG Centrum). Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych (krajowych i zagranicznych) z zakresu rachunkowości zarządczej i finansowej.
Marcin Górski - Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie oraz aplikację adwokacką przy Okręgowej Izbie Adwokackiej w Warszawie.
Pracował oraz współpracował z podmiotami specjalizującymi się w obsłudze przedsiębiorców w zakresie prawa gospodarczego, w tym prawa podatkowego, w szczególności takimi jak: Artur Andersen Sp. z o.o oraz Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy. Obecnie jest właścicielem indywidualnej Kancelarii Adwokackiej. W ramach swojej praktyki doradzał przy złożonych transakcjach gospodarczych, jak w szczególności sprzedaż oraz wniesienie aportem przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa, łączenie oraz podziały spółek kapitałowych, dopuszczenie papierów wartościowych do obrotu na rynku regulowanym.
Ma bogate doświadczenie w przedmiocie przeprowadzania audytów podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku od towarów i usług, jak również w przedmiocie sporządzania dokumentacji transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi. Ponadto reprezentuje Klientów w wielowątkowych, złożonych sprawach podatkowych przed organami kontroli skarbowej, organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi.
Niezależnie od bogatego doświadczenia w zakresie świadczenia usług prawno-podatkowych Marcin Górski prowadzi również szkolenia oraz konferencje z zakresu szeroko pojętego prawa podatkowego, tj. w szczególności: podatek dochodowy od osób prawnych, delegacje krajowe i zagraniczne, środki trwałe i wartości niematerialne i prawne. Specjalizuje się w następującej tematyce: prawo gospodarcze, prawo podatkowe w tym w szczególności: podatek dochodowy od osób prawnych, postępowanie sądowo - administracyjne.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
750 PLN + VAT
W ramach szkolenia zapewniamy:
organizację i poprowadzenie szkolenia przez trenera,
materiały szkoleniowe,
Certyfikat ukończenia szkolenia,
serwisy kawowe i obiad.
Harmonogram:
1 i 2 dzień
godz. 09.45 - 10.00 - powitanie przy kawie
godz. 10.00 - 11.30 - zajęcia
godz. 11.30 - 11.45 - przerwa kawowa
godz. 11.45 - 13.00 - zajęcia
godz. 13.00 - 14.00 - obiad
godz. 14.00 - 16.00 - zajęcia / zakończenie szkolenia
Kontakt
MAY AGENCY TRAINING Sp. z o.o. Sp. k.
ul. A. Kordeckiego 15/17/29
04-143 Warszawa
tel (22) 378 17 68
email: szkolenia@mayagency.com.pl
www: http://www.mayagency.com.pl
Karolina
Ł.
Nawet gdy ktoś przy
swej prawdzie zostać
chce, czemu pięk...
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Zapraszamy na szkolenie:Inwentaryzacja środków trwałych - 21-22.11.2013 r.
Szczegóły tutaj: http://qtalent.pl/szkolenia/inwentaryzacja-%C5%9Brodk%...
Polecamy również inne nasze szkolenia:
http://qtalent.pl/harmonogram
Polub naszą stronę na Facebooku
Mateusz
Niewiadomy
Starszy specjalista
ds. szkoleń, Russell
Bedford Poland
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Faktura VAT - jak wystawić fakturę po 1 stycznia 2014, zasady obowiązujące od 1 stycznia 2014
Warszawa, 14 stycznia 2014
ZGŁOŚ SIĘ ON-LINE
Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu omówienie zmian w zakresie wystawiania faktur VAT. Jak i rozwiązanie wszystkich wątpliwości jakie staja przed przedsiębiorcami w tym zakresie.
Program szkolenia
Część I. Wprowadzenie – zmiany w ustawie o podatku VAT od dnia 1 stycznia 2014 r. – czy rzeczywiście czeka nas rewolucja?
moment powstania obowiązku podatkowego VAT,
definicja podstawy opodatkowania VAT,
nowe podejście do pojęcia obrotu w ustawie o VAT,
zmiana zasad fakturowania,
termin wystawienia faktury VAT,
nowe podejście do sprzedaży towarów używanych,
pozostałe istotne zmiany – krótka charakterystyka.
Część II. Ogólne zasady wystawiania faktur VAT
podstawowe elementy, treść faktury VAT,
zdarzenia skutkujące obowiązkiem wystawienia faktury VAT,
rodzaje faktur VAT ,
terminy wystawienia faktury VAT, ze szczególnym uwzględnieniem zmian obowiązujących od 2014 r.,
konsekwencje przekroczenia terminu wystawienia faktury VAT,
wystawienie faktury VAT przed dokonaniem sprzedaży,
zasady wystawiania faktur dla osób fizycznych,
dokumentowanie fakturą VAT sprzedaży rejestrowanej na kasach fiskalnych,
faktury wystawiane w walutach obcych,
faktury uproszczone,
faktury wewnętrzne,
faktury wystawiane przez małych podatników,
wystawienie faktury VAT przez podmiot inny niż sprzedawca towaru lub usługi,
puste faktury w świetle przepisów o VAT,
Część III. Stosowanie faktur elektronicznych w działalności podatnika
przepisy regulujące zasady wystawiania e-faktur,
faktury elektroniczne w Dyrektywie VAT,
forma i treść faktur elektronicznych,
terminy wystawiania faktur elektronicznych,
warunki prawno-formalne pozwalające na stosowanie e-faktur w obrocie,
znaczenie i stosowanie bezpiecznego podpis elektroniczny,
stosowanie faktur elektronicznych w obrocie międzynarodowym,
korekty faktur elektronicznych,
wystawienie e-faktury po terminie,
sposób ujęcia różnych stawek VAT na fakturach elektronicznych,
doręczenie faktury elektronicznej,
faktura wygenerowana elektronicznie a skan faktury papierowej,
zapewnienie dostępu do faktur elektronicznych.
Część IV. Stosowanie faktur i not korygujących
zdarzenia skutkujące koniecznością wystawienia dokumentów korygujących,
forma i treść faktury korygującej,
forma i treść noty korygującej,
kiedy faktura korygująca, kiedy nota korygująca,
zasady wykazywania korekty obrotu w deklaracji VAT,
zasady doręczania i zatwierdzania faktur i not korygujących.
Część V. Obowiązki archiwizacyjne związane z fakturami VAT
obowiązek przechowywania faktur – okres i zasady,
zapewnienie dostępu do faktur organom skarbowym,
postępowanie w przypadku zniszczenia lub utraty dokumentacji,
przechowywanie faktur elektronicznych.
Część VI. Pozostałe zagadnienia związane z fakturami VAT
refakturowanie,
zagadnienia szczególne dotyczące fakturowania usług,
znaczenie faktury dla możliwości odliczenia podatku naliczonego,
moment wystawienia, doręczenia, otrzymania faktury (papierowej i elektronicznej) a moment nabycia prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego z tytułu nabycia.
Część VII. Omówienie aktualnego orzecznictwa polskich sądów administracyjnych i Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości – zagadnienia dotyczące faktur VAT.
Część VIII. Podsumowanie – w formie studium przypadku – analiza przykładowych sytuacji związanych z praktycznymi aspektami posługiwania się fakturami VAT przez podatników.
Każda kolejna osoba zgłoszona z tej samej firmy otrzymuje rabat w wysokości 50 zł netto.
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe
- notatnik i długopis
- przerwy kawowe
- lunch
- certyfikat Russell Bedford
ZGŁOŚ SIĘ ON-LINE
Dorota
Pietrzyk
specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na:
42. EDYCJĘ KURSÓW ZAWODOWYCH
Warszawa, 25.01.2014 r.
Warszawa, 01.02.2014 r.
KSIĘGOWE
GŁÓWNY KSIĘGOWY (kod zawodu 121101)
-kurs podstawowy
Warszawa: 25.01. - 30.03.2014 r. / Katowice: 01.02. - 30.03.2014 r. – 119 godz.
-kurs rozszerzony
Warszawa:25.01. - 30.03.2014 r. / Katowice: 01.02. - 30.03.2014 r. – 170 godz.
USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH (kod zawodu 121102)
-kurs podstawowy
Warszawa:25.01. - 30.03.2014 r. / Katowice: 01.02. - 06.04.2014 r. – 143 godz.
-kurs rozszerzony
Warszawa: 25.01. - 30.03.2014 r. / Katowice:01.02. - 06.04.2014 r. – 170 godz.
MENEDŻER DS. RACHUNKOWOŚCI PODATKOWEJ (kod zawodu 241105)
Warszawa: 01.02. - 23.03.2014 r. / Katowice: 08.02.– 30.03.2014r. – 63 godz.
SPECJALISTA DS. PODATKÓW - Akademia podatków (kod zawodu 241105)
Warszawa:09.02. - 23.03.2014 r. / Katowice:16.02. - 30.03.2013r. – 45 godz.
FINANSOWE
KONTROLER FINANSOWY (kod zawodu 121103)
Warszawa: 01.02. - 30.03.2014 r. / Katowice: 08.02. - 06.04.2014 r. – 99 godz.
KONTROLER FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 121103)
Warszawa: 01.02. - 30.03.2014 r. / Katowice: 08.02. - 06.04.2014 r. – 135 godz.
DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006)
Warszawa: 25.01. - 30.03.2014 r. / Katowice:01.02. - 06.04.2014 r. – 162 godz.
FINANSE DLA DYREKTORÓW I MENEDŻERÓW
Warszawa: 25.01. - 30.03.2014 r. / Katowice: 01.02. - 06.04.2014 r. – 126 godz.
FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW
Warszawa: 01.02. - 30.03.2014 r. / Katowice: 08.02. - 06.04.2014 r. – 81 godz.
ANALITYK FINANSOWY (kod zawodu 241306)
Warszawa: 01.02. - 16.03.2014 r. / Katowice: 08.02. - 23.03.2014 r. – 45 godz.
ANALITYK KREDYTOWY (kod zawodu 241302)
Warszawa: 01.02. - 16.03.2014 r. / Katowice: 08.02. - 23.03.2014 r. – 98 godz.
Kontakt:
Warszawa: Lidia Wójciak – Menedżer Szkoleń
Kom. 500 167 408 | Tel. 22 583 10 07| Fax. 22 583 10 09 | Email: lidia.wojciak@frr.pl
Katowice: Olga Karwaczyńska– Dyrektor Oddziału
Kom. 500 151 099 | Tel. / Fax. 32 353 09 26 | E-mail: olga.karwaczynska@frr.pl
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego profilu na FACEBOOKU!
Aleksandra
Krempin-Dolata
Doświadczenie w
branży
szkoleniowej w
międzynarodowym...
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Egzamin CGAP® - już w lutym zaczynamy szkolenia!Zapraszam do udziału w szkoleniu przygotowującym do egzaminu CGAP®
Najbliższy termin: 6-7 lutego 2014 w Warszawie
Na hasło Goldenline rabat 20% ! Za dwudniowe szkolenie zapłacicie Państwo jedynie 980 zł netto.
Więcej informacji: http://www.academyofbusiness.pl/pl/szkolenia/cgap,56/
Aleksandra Krempin
Koordynator szkoleń dla audytorów wewnętrznych
aleksandra.krempin@pl.ey.com
http://academyofbusiness.pl
Dorota
Pietrzyk
specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na:
42. EDYCJĘ KURSÓW ZAWODOWYCH
Warszawa, 25.01.2014 r.
Katowice, 01.02.2014 r.
Tylko teraz rabat do -20%
KSIĘGOWE
GŁÓWNY KSIĘGOWY (kod zawodu 121101)
-kurs podstawowy
Warszawa: 25.01. - 30.03.2014 r./ Katowice: 01.02. - 30.03.2014 r. – 119 godz.
-kurs rozszerzony
Warszawa:25.01. - 30.03.2014 r./ Katowice: 01.02. - 30.03.2014 r. – 170 godz.
USŁUGOWE PROWADZENIE KSIĄG RACHUNKOWYCH (kod zawodu 121102)
-kurs podstawowy
Warszawa:25.01. - 30.03.2014 r./ Katowice: 01.02. - 06.04.2014 r.– 143 godz.
-kurs rozszerzony
Warszawa: 25.01. - 30.03.2014 r./ Katowice:01.02. - 06.04.2014 r.– 170 godz.
MENEDŻER DS. RACHUNKOWOŚCI PODATKOWEJ (kod zawodu 241105)
Warszawa: 01.02. - 23.03.2014 r. / Katowice: 08.02.– 30.03.2014r.– 63 godz.
SPECJALISTA DS. PODATKÓW - Akademia podatków (kod zawodu 241105)
Warszawa:09.02. - 23.03.2014 r. / Katowice:16.02. - 30.03.2013r. – 45 godz.
FINANSOWE
KONTROLER FINANSOWY (kod zawodu 121103)
Warszawa: 01.02. - 30.03.2014 r./ Katowice: 08.02. - 06.04.2014 r.– 99 godz.
KONTROLER FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 121103)
Warszawa: 01.02. - 30.03.2014 r./ Katowice: 08.02. - 06.04.2014 r.– 135 godz.
DYREKTOR FINANSOWY z modułem Akademia Podatków (kod zawodu 112006)
Warszawa: 25.01. - 30.03.2014 r./ Katowice:01.02. - 06.04.2014 r.– 162 godz.
FINANSE DLA DYREKTORÓW I MENEDŻERÓW
Warszawa: 25.01. - 30.03.2014 r./ Katowice: 01.02. - 06.04.2014 r. – 126 godz.
FINANSE DLA NIEFINANSISTÓW
Warszawa: 01.02. - 30.03.2014 r./ Katowice: 08.02. - 06.04.2014 r. – 81 godz.
ANALITYK FINANSOWY (kod zawodu 241306)
Warszawa: 01.02. - 16.03.2014 r. / Katowice: 08.02. - 23.03.2014 r.– 45 godz.
ANALITYK KREDYTOWY (kod zawodu 241302)
Warszawa: 01.02. - 16.03.2014 r./ Katowice: 08.02. - 23.03.2014 r. – 98 godz.
Kontakt:
Warszawa: Lidia Wójciak – Menedżer Szkoleń
Kom. 500 167 408 | Tel. 22 583 10 07| Fax. 22 583 10 09 | Email: lidia.wojciak@frr.pl
Katowice: Olga Karwaczyńska– Dyrektor Oddziału
Kom. 500 151 099 | Tel. / Fax. 32 353 09 26 | E-mail: olga.karwaczynska@frr.pl
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego profilu na FACEBOOKU!Ten post został edytowany przez Autora dnia 20.01.14 o godzinie 15:44
Dorota
Pietrzyk
specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce serdecznie zaprasza na kurs:SPECJALISTA DS. PODATKÓW
- Akademia podatków ( kod zawodu 241105 )
Warszawa, 09.01. – 23.03.2014 | 45 godzin
Korzyści dla uczestników szkolenia:
• przyswojenie szczegółowej wiedzy dotyczącej systemu podatkowego w Polsce
• umiejętność systematycznej weryfikacji obowiązujących przepisów
• usystematyzowanie oraz zaktualizowanie wiedzy dotyczącej prawa podatkowego
• umiejętność kreatywnej analizy problemów związanych z opodatkowaniem działalności gospodarczej
• opanowanie zasad prawidłowego rozliczania podatków bezpośrednich i pośrednich
• umiejętność podejmowania decyzji ograniczających ryzyko i zmniejszających obciążenia podatkowe.
WIĘCEJ INFORMACJI>>>
Kontakt:
Lidia Wójciak– Menedżer Szkoleń
Kom. 500 167 408| Tel. 22 583 10 07 | Fax. 22 583 10 09 | E-mail: lidia.wojciak@frr.pl
Zapraszamy na naszą stronę internetową www.frr.pl.
Odwiedź naszą stronę na Facebooku
Aleksandra
Krempin-Dolata
Doświadczenie w
branży
szkoleniowej w
międzynarodowym...
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Wyobraźcie sobie Państwo, że Rada Nadzorcza otrzymała anonimowy list o nadużyciach mających miejsce w Państwa firmie. Potencjalne nieprawidłowości dotyczą wielu obszarów działalności i mogą prowadzić do poważnych konsekwencji. W związku z tym, Rada Nadzorcza postanowiła zlecić przeprowadzenie śledztwa grupie doświadczonych audytorów wewnętrznych, czyli Państwu.Zapraszamy do udziału w szkoleniu Oszustwa w organizacjach – 27-28 marca w Warszawie.
W trakcie szkolenia weźmiecie Państwo udział w grze strategicznej opartej na scenariuszu rzeczywistego dochodzenia. Będziecie mieli Państwo okazję czytać anonimy, przeglądać skrzynki mailowe i szukać powiązań między firmami współpracującymi.
Po przeprowadzonym dochodzeniu, nauczycie się Państwo jak napisać raport z audytu śledczego.
Więcej informacji o szkoleniu: http://www.academyofbusiness.pl/pl/szkolenia/kategoria...
Cecylia
Kolanowska
Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu
Temat: SZKOLENIA I KURSY
kurs operator suwnicyZapraszamy na kurs w zakresie obsługi suwnic: :
- sterowanych z poziomu roboczego (kat. IIS)
- sterowanych z kabiny (kat. IS).
Nasz Ośrodek zajmuje się kompleksową organizacją szkolenia wraz z egzaminem UDT.
Zdawalność egzaminów państwowych UDT wynosi w naszej firmie blisko 100 %.
Zajęcia odbywają się u zleceniodawcy.
Szkolenia organizujemy w dogodnym dla klienta terminie.
W celu poznania szczegółów oferty prosimy o kontakt:
Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
mail: biuro@odksimp.pl
tel.: 61 853 80 37
Aleksandra
Krempin-Dolata
Doświadczenie w
branży
szkoleniowej w
międzynarodowym...
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Zapraszamy do udziału w jednodniowych szkoleniach dla audytorów wewnętrznych:- Planowanie zadania audytowego - 4 czerwca, Warszawa
- Pisanie sprawozdania z audytu - 5 czerwca, Warszawa
Zachęcamy do udziału w obu kursach, ponieważ dobrze zaplanowane zadanie audytowe jest gwarancją napisania dobrego sprawozdania z przeprowadzonego audytu.
Koszt jednego dnia szkolenia to 945 zł netto. P
Więcej informacji: http://www.academyofbusiness.pl/pl/szkolenia/kategoria...
Kinga
Szostak
Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Zapraszam na szkolenia w firmie Russell Bedford.Reprezentacja, reklama oraz działania promocyjne i marketingowe przedsiębiorców– istotne zagadnienia w zakresie podatku dochodowego i podatku od towarów i usług (VAT)
Warszawa, 22.05.2014r.
Cel szkolenia - Na szkoleniu w sposób kompleksowy zostanie zaprezentowana problematyka reprezentacji, reklamy, działań promocyjnych i marketingowych przedsiębiorców w kontekście zarówno podatku dochodowego, jak i podatku od towarów i usług (VAT). Na zajęciach nasi eksperci przedstawią szczegółowo zarówno praktyczne jak i kontrowersyjne zagadnienia podatkowe pojawiające się w kontekście działań marketingowo-reklamowych przedsiębiorców. Szkolenie zostanie uzupełnione praktycznymi przykładami.
Prowadzący - Anna Iliana Bryńska
Koszt szkolenia - 450zł + vat
Dodatkowo polecamy szkolenia z zakresu:
Szkolenia z podatku VAT
Szkolenia z podatku CIT
Ceny transferowe
W przypadku zgłoszenia uczestnictwa na szkolenie, każda kolejna osoba z tej samej firmy otrzymuje rabat w wysokości 50 zł netto.Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.05.14 o godzinie 12:40
Kinga
Szostak
Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Zapraszam na szkolenia wyjazdowe organizowane przez firmie Russell Bedford.Ceny transferowe i dokumentacja podatkowa 2014 - zmian wprowadzone 18 lipca 2013 r. Szkolenie wyjazdowe
20-22.08.2014r. Zakopane, Hotel Czarny Potok
Cena: 2099,00 PLN (+VAT)
Cena specjalna 1599 zł, cena obowiązuje do 11 lipca 2014 roku.
Prowadzący: Andrzej Dmowski
Partner Zarządzający Russell Bedford, Adwokat, Doradca Podatkowy,Certified Public Accountant – Biegły Rewident w Irlandii, Certified Fraud Examiner - Biegły ds. Wykrywania Przestępstw i Nadużyć Gospodarczych, Certified Internal Controls Auditor - Międzynarodowy Audytor Wewnętrzny.
Cena zawiera
- 2 noclegi w 3* Hotelu Czarny Potok Zakopane (zakwaterowanie w 2-osobowych pokojach,
- zakwaterowanie w 1-osobowym pokoju wiąże się z dopłatą 150 zł za dobę)
- kolacja w Karczmie Czarci Jar (koncert kapeli góralskiej)
- dwa zabiegi SPA
- nielimitowane korzystanie z basenów i saun
- pełne wyżywienie
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe (materiały, certyfikat, długopis, notatnik)
- Parking
- Opieka organizatora
http://www.czarnypotok.pl/
Podsumowanie zmian w podatku VAT i CIT w 2014 r. oraz aktualne zagadnienia podatkowe w bieżącej działalności przedsiębiorców
20-22.08.2014r. Zakopane, Hotel Czarny Potok
Cena: 2099,00 PLN (+VAT)
Cena specjalna 1599 zł, cena obowiązuje do 11 lipca 2014 roku.
Prowadzący: Anna Iliana Bryńska
Pani Anna jest absolwentką wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie podatków w Szkole Głównej Handlowej oraz Podyplomowe Studia Europejskie w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu. Jest radcą prawnym oraz doradcą podatkowym. Przez 17 lat pracowała w firmach tzw. „Wielkiej Czwórki” – Deloitte, Ernst & Young oraz międzynarodowych kancelariach prawniczych – Baker&Makenzie, Salans i Lovells. Posiada doświadczenie zawodowe w zakresie polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego oraz prawa gospodarczego; doradztwa podatkowego obejmującego polskie i zagraniczne projekty inwestycyjne, fuzje i przejęcia, prywatyzacje i restrukturyzacji przedsiębiorstw.
Cena zawiera
- 2 noclegi w 3* Hotelu Czarny Potok Zakopane (zakwaterowanie w 2-osobowych pokojach,
- zakwaterowanie w 1-osobowym pokoju wiąże się z dopłatą 150 zł za dobę)
- kolacja w Karczmie Czarci Jar (koncert kapeli góralskiej)
- dwa zabiegi SPA
- nielimitowane korzystanie z basenów i saun
- pełne wyżywienie
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe (materiały, certyfikat, długopis, notatnik)
- Parking
- Opieka organizatora
http://www.czarnypotok.pl/
Zapraszamy http://russellbedford.pl/pl/
Kontakt
tel: +48 22 337 64 74
kom: +48 533 339 801
kinga.szostak@russellbedford.pl
Kinga
Szostak
Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford
Temat: SZKOLENIA I KURSY
Zapraszam na szkolenia wyjazdowe organizowane przez firmie Russell Bedford.Ceny transferowe i dokumentacja podatkowa 2014 - zmian wprowadzone 18 lipca 2013 r. Szkolenie wyjazdowe
20-22.08.2014r. Zakopane, Hotel Czarny Potok
Cena specjalna 1599 zł, cena obowiązuje do 11 lipca 2014 roku.
Prowadzący: Andrzej Dmowski
Partner Zarządzający Russell Bedford, Adwokat, Doradca Podatkowy,Certified Public Accountant – Biegły Rewident w Irlandii, Certified Fraud Examiner - Biegły ds. Wykrywania Przestępstw i Nadużyć Gospodarczych, Certified Internal Controls Auditor - Międzynarodowy Audytor Wewnętrzny.
Cena zawiera
- 2 noclegi w 3* Hotelu Czarny Potok Zakopane (zakwaterowanie w 2-osobowych pokojach,
- zakwaterowanie w 1-osobowym pokoju wiąże się z dopłatą 150 zł za dobę)
- kolacja w Karczmie Czarci Jar (koncert kapeli góralskiej)
- dwa zabiegi SPA
- nielimitowane korzystanie z basenów i saun
- pełne wyżywienie
- uczestnictwo w szkoleniu
- materiały szkoleniowe (materiały, certyfikat, długopis, notatnik)
- Parking
- Opieka organizatora
http://www.czarnypotok.pl/
Podobne tematy
-
Audyt i podatki » Trenerzy poszukiwani - kursy online -
-
Audyt i podatki » CIA, CGAP, szkolenia z audytu i podatków -
-
Audyt i podatki » 33% zniżki na szkolenia w BPP -
-
Audyt i podatki » Szkolenia wyjazdowe - Przegląd podatkowy -
-
Audyt i podatki » Szkolenia: VAT, Bilans -
-
Audyt i podatki » bezpłane szkolenia księgowe -
-
Audyt i podatki » VAT na szkolenia -
-
Audyt i podatki » Szkolenia wyjazdowe -
-
Audyt i podatki » szkolenia z optymalizacji podatkowej -
-
Audyt i podatki » SZKOLENIA ORGANIZOWANE PRZEZ FIRMĘ RUSSELL BEDFORD -
Następna dyskusja: