Michał T.

Michał T. Doradca Podatkowy,
Prezes Zarządu K&T
Sp. z o.o. SDP

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Proszę o umieszczanie informacji na temat szkoleń i kursów w tym miejscu. Umieszczanie tego typu informacji w innych wątkach będzie kasowane.

Pozdrawiam
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Zapraszamy na II Kongres Wealth Management
"Jak skutecznie pomnażać i zarządzać majątkiem"


Obrazek


Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje - Benjamin Franklin

Myśl, która przyświecała Benjaminowi Franklinowi już w XVIII wieku, pozostaje w użyciu do dnia dzisiejszego, szczególnie w kontekście zarządzania majątkiem. To świadomość istnienia zagrożeń i możliwości, jakie stawia przed inwestorami współczesny rynek, jest podstawą wszystkich działań inwestycyjnych, których głównym celem jest maksymalizacja zysków. Dlatego tak istotna jest znajomość narzędzi, które umożliwiają sprawne i efektywne zarządzanie majątkiem.

Efektywne zarządzanie majątkiem to umiejętność, która wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również świadomości dynamicznego rozwoju rynku inwestycyjnego. Naszym celem jest przedstawienie wachlarza możliwości, jakie daje inwestorom współczesny rynek. Wiedza ta pozwoli Państwu wyznaczyć odpowiednią strategię, a tym samym zwiększyć efektywność zarządzania bieżącym portfelem inwestycyjnym.

Udział w II Kongresie Wealth Management 2012 umożliwi Państwu zapoznanie się nie tylko z innowacyjnymi narzędziami i rozwiązaniami, służącymi do podnoszenia efektywności działań, mających na celu skuteczne zarządzanie majątkiem. To również szansa na poznanie zagadnień, związanych z optymalizacją podatkową i prawną inwestycji, które mają duży wpływ na wzbogacenie Państwa portfela inwestycyjnego. Podczas Kongresu skoncentrujemy również na sposobach nadzorowania inwestycji i dopasowywania ich do sytuacji, panującej na rynku.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy Kongresie!

Anna Dawidowska
Prezes Zarządu
IPO SA

Program konferencji
08.45 Otwarcie Kongresu
09.00 - 09.30 Wpływ gospodarki światowej na sytuację makroekonomiczną Polski i inwestycje (perspektywy na lata 2012 i 2013)
09.30 - 10.00 Jak zbudować zyskowny i bezpieczny portfel inwestycyjny – wybrane strategie inwestycyjne
10.00 - 10.30 Rynek obligacji Catalyst – miejsce bezpiecznych inwestycji
10.30 - 11.00 Transfer międzypokoleniowy – najpopularniejsze struktury i rozwiązania gwarantujące zabezpieczenie i przekazanie majątku
11.00 - 11.20 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
11.20 - 11.50 Polskie fundusze inwestycyjne
11.50 - 12.20 Zagraniczne fundusze inwestycyjne
12.20 - 12.50 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
12.50 - 13.20 Usługa Asset Management – aktywne zarządzanie alokacją i dopasowanie struktury portfela klienta do zmieniających się warunków rynkowych
13.20 - 13.40 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
13.40 - 14.10 Planowanie inwestycji ukierunkowane na minimalizację obciążeń podatkowych
14.10 - 14.40 Produkty ustrukturyzowane sposobem na ochronę kapitału
14.40 - 15.10 Inwestycje w nieruchomości jako atrakcyjny sposób pomnażania kapitału
15.10 - 15.40 Ochrona majątku – najpopularniejsze sposoby zabezpieczeń aktywów
15.40 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami i zakończenie Kongresu

Tematy alternatywne:

* Transakcje sprzedaży i zakupów przedsiębiorstw, ich zorganizowanych części, różnego rodzaju aktywów i pasywów
* Inwestowanie w złoto – bezpieczna forma pomnażania kapitału
* Niestandardowe produkty inwestycyjne
* Wine banking jako produkt inwestycyjny
* Inwestowanie w sztukę (Art Banking)

Udział w Kongresie:
Koszt uczestnictwa w II Kongresie Wealth Management: 700 zł + VAT
Druga osoba z firmy otrzymuje rabat 50 %.

Zgłoszenia:
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podstawie otrzymanego zgłoszenia, zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie uczestnictwa .Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.wealthmanagement.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt

Liczba miejsc jest ograniczona.

tel.: +48 71 725 59 33
www.wealthmanagement.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek
Katarzyna Pędziwiatr

Katarzyna Pędziwiatr Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: SZKOLENIA I KURSY


Obrazek
Witam,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu organizowanym przez Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o. z zakresu:

AUDYT I AUDYTOR WEWNĘTRZNY - warsztaty praktyczne

Termin szkolenia: 19-20.04.2012 r.
Czas trwania:16 godzin (zajęcia w godzinach 9.00-15.45)
Miejsce szkolenia: Katowice, ul. Moniuszki 4/8

Więcej informacji>>

Cel szkolenia:
Kompleksowe zaprezentowanie uczestnikom podstawowych zasad działania audytu wewnętrznego, z uwzględnieniem: miejsca audytu w organizacji, oceny ryzyka, planowania i wykonania prac audytowych,
sprawozdawczości i zarządzania audytem. W ramach szkolenia, pod okiem doświadczonego wykładowcy - praktyka, poznasz zagadnienia związane z audytem wewnętrznym, specyfikę trudności związanych z przeprowadzeniem audytu wewnętrznego zarządzaniu firmą, zasady organizacji i koordynacji służb audytorskich.

Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu:
Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

Cena szkolenia obejmuje:
* uczestnictwo w szkoleniu,
* materiały szkoleniowe,
* serwis kawowy,
* lunch,
* certyfikat.
___________________________

KONTAKT:

Katarzyna Pędziwiatr
katarzyna.pedziwiatr@frr.pl
kom. 501 380 880
tel. 32 353 09 26
Magdalena Tadra

Magdalena Tadra Właściciel, Dyrektor
Zarządzający

Temat: SZKOLENIA I KURSY


Obrazek


SZANOWNI PAŃSTWO,

W imieniu Centrum Szkoleń Twardych zapraszam do udziału w Praktycznej Akademii Podatkowej.

Szczegółowe informacje mogą Państwo otrzymać od naszych konsultantów oraz na stronie internetowej http://www.szkoleniatwarde.pl

ZAPRASZAMY !!!

Kontakt

e-mail: biuro@szkoleniatwarde.pl

tel. +48 32 445 38 38
Monika S.

Monika S. Training and Office
Manager

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Szanowni Państwo!

W imieniu firmy Taxonity serdecznie zapraszam na KONFERENCJĘ "PODTEK U ŹRÓDŁA W TRANSAKCJACH MIĘDZYNARODOWYCH. KONWENCJA MODELOWA OECD", która odbędzie się w dniu 18 kwietnia b.r. w Warszawie.

Konferencja będzie odnosiła się do zagadnień związanych z podatkowym rozliczaniem transakcji międzynarodowych w rozumieniu Konwencji Modelowej OECD oraz umów o unikaniu podwójnego opodatkowania. Omówione zostaną metody optymalizacji transakcji transgranicznych, oraz wskazane zostaną ryzyka transakcyjne takich transakcji. Przedstawione zostaną również narzędzia optymalizacji podatkowej w transakcjach dokonywanych pomiędzy podmiotami powiązanymi.

Prelegenci:
Jarosław F. Mika, Partner/Doradca podatkowy, Leader Zespołu Cen Transferowych w firmie Taxonity Sp. z o.o.,
doc. dr Janusz Fisher, Radca prawny i doradca podatkowy, partner w międzynarodowej firmie doradczej PricewaterhouseCoopers,
dr Adam Bartosiewicz, Doktor nauk prawnych, specjalizujący się w problematyce prawa podatkowego (polskiego oraz unijnego) oraz prawa karnego skarbowego,
Marcin Pęski, aplikant radcowski / Manager / Zespół Postępowań Sądowych i Podatkowych w firmie Taxonity Sp. z o.o.


W celu uzyskania dalszych informacji na temat powyższej konferencji, zachęcam do odwiedzenia strony:
http://www.taxonity.pl/index.php?option=com_content&vi...

lub kontakt mailowy.

Pozdrawiam,

Monika Stążecka
mstazecka@taxonity.pl

http://taxonity.plMonika S. edytował(a) ten post dnia 02.04.12 o godzinie 11:52
Ewa Michalska

Ewa Michalska E.J. Biznes Ewa
Michalska

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Dzień dobry Państwu,

Miło mi zaprosić Państwa na webinarium podatkowe:

1. Termin przeprowadzenia szkolenia: 11 maja 2012r. rozpoczęcie szkolenia: godz. 10.30

2. Szczegółowy program szkolenia poniżej oraz na:

http://ewamichalska.pl/webinarium/podatek-dochodowy-od...:

Podatek dochodowy od osób prawnych oraz podatek VAT – wybrane zagadnienia z uwzględnieniem najnowszego orzecznictwa.

Podatek dochodowy od osób prawnych
1. Roczny charakter podatku dochodowego i wynikające z tego implikacje
2. Zaliczki na podatek dochodowy - metoda opłacania zaliczek a zaległość podatkowa oraz zaliczka za ostatni miesiąc/kwartał
3. Przychód z tytułu działalności gospodarczej - kwota przychodu i moment uzyskania
4. Koszty uzyskania przychodu
a. Definicja „wydatku” a koszty podatkowe
b. Celowość wydatku – jak podatnik powinien uzasadniać celowość wydatków ze szczególnym uwzględnieniem najnowszego orzecznictwa WSA z 2011 r.: I SA/Po 342/11, III SA/Wa 3298/10 i inne
c. Istota wyłączeń z kosztów (jak nie nadinterpretować regulacji) i wybrane wyłączenia z kosztów
d. Podróż służbowa samochodem pracownika a koszy pracodawcy - jest wyrok NSA!
e. Dokumentowanie wydatków a koszty (np. wyrok NSA z dnia 13 maja 2011 r.)
f. Moment zaliczania wydatków do kosztów podatkowych: praktyka, przepisy i najnowsze orzeczenia sądów administracyjnych ze szczególnym uwzględnieniem problemu momentu poniesienia
g. Koszty pośrednie i koszty bezpośrednie
h. Zaniechane inwestycje w kosztach podatkowych
i. Remonty w kosztach
j. Wydatki na rzecz pracowników a koszt
k. Wynagrodzenie pracownicza w kosztach podatkowych
l. Składki na ubezpieczenia społeczne w kosztach pracodawcy
m. Amortyzacja jako metoda rozliczania kosztów w czasie
5. Koszty w walucie obcej

Podatek od towarów i usług
1. Prawo krajowe a prawo wspólnotowe w VAT - ze szczególnym uwzględnieniem niespójności prawa krajowego z nowym rozporządzeniem wykonawczym (282/2011) do Dyrektywy 112
2. Prawo statystyczne a VAT
3. Dostawy nieodpłatne a opodatkowanie VAT - czy rzeczywiście zmiany z 2011 r. spowodowały obowiązek opodatkowania większości czynności nieodpłatnych
4. Usługi nieodpłatne a opodatkowanie VAT – regulacje z 2011 r., problemy ze stosowaniem takich przepisów i ich rozwiązania
5. Refakturowania - zasady ogólne i studium przypadku na przykładzie problemów z refakturowaniem tzw. mediów
6. Regulacje dotyczące wykorzystania samochodów osobowych na potrzeby osobiste pracownika ze szczególnym uwzględnieniem problemów wynikających z błędów legislacyjnych (tzw. problem "nowelizacji ustawy o rachunkowości")
7. Zapłata od osób trzecich a podstawa opodatkowania
8. Moment powstania obowiązku podatkowego - aktualna wykładania
9. Miejsce świadczenia usług w świetle przepisów prawa krajowego i regulacji unijnego rozporządzenia wykonawczego (282/2011) jako przypadek sprzeczności - co stosować?
10. Import usług i opodatkowanie nabycia towarów przez podatników
11. Stałe miejsce prowadzenia działalności, status usługobiorcy i charakter w jakim działa usługobiorca według przepisów prawa unijnego obowiązujących od lipca 2011 r.
12. Samoopodatkowanie przy nabyciu odpadów i praw do emisji ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzonych od lipca 2011 r.
13. Korekta zmniejszająca w VAT w świetle najnowszych regulacji o orzecznictwa sądów administracyjnych - wyrok ETS
14. Zwolnienia w VAT od stycznia, kwietnia i lipca 2011 r... czy będą następne? Jak stosować zwolnienie przy refakturowaniu.
15. Nabycie samochodów a prawo do rozliczenia VAT: jaka jest sytuacja podatników w 2011 r. i jak długo się nie zmieni?
16. Proporcja w VAT – poszerzenie zakresu stosowania czy mała zmiana dla małej grupy podatników? Od kiedy stosować nowe regulacje? Usługi nieodpłatne a proporcja
17. Fakturowania - najnowsze zasad wystawiania i przechorowywania faktur
18. Zbiorcza faktura korygująca - czy to się sprawdza w praktyce i jakie ryzyko podatkowe niesie ze sobą?

Serdecznie zapraszam,

Ewa Michalska

mail: kontakt@ewamichalska.pl
tel. 602 305775


Obrazek

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adrian N.

Adrian N. szkoleniowiec

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Bezpłatne szkolenie z inwestowania dla Ciebie


"Jak najszybciej dojdziesz do stałych zysków z inwestowania/tradingu? Program krok po kroku"

W ramach pierwszego ogólnopolskiego badania "Super Trader 2012" udostępniamy bezpłatne, ponad czterogodzinne szkolenie z inwestowania.

Odpowiedzi nie zajmą Ci dłużej niż kwadrans, a w zamian otrzymasz bezpłatny dostęp do szkolenia (online) i dłuższego projektu uczącego inwestowania z sukcesem:

Szkolenie będzie zawierać między innymi:

Jak najszybciej dojdziesz do stałych, dużych zysków z inwestowania /tradingu? Wyniki badań, rzut oka na całość programu:

• Jak wygląda ścieżka sukcesu, tych, którym sie udało.
• Pięć elementów sukcesu w tradingu
• Cztery etapy rozwoju – do poziomu eksperta.
• Nowy model, przyśpieszonego rozwoju: najszybsza ścieżka do • gotówki.

Dlaczego tradycyjny model nauki systemów i inwestowania działa przeciwko Tobie?

• Problemy z systemami: Dlaczego 95% inwestorów/traderów traci • pierwsze depozyty i co z tym zrobić?
• Problemy z know-how.
• Problemy z zarządzaniem ryzykiem.
• Problemy z psychologią tradingu.
• Najszybsza droga do Twojego sukcesu w tradingu, droga • wymagająca najmniej pracy:

Pięć elementów sukcesu w inwestowaniu/tradingu. Nowo odkryty, brakujący element sukcesu.

• Cztery etapy Twojego rozwoju tradera. Twój cel: poziom eksperta • tak szybko jak to możliwe i .. na skróty.
• Jak uczysz się najszybciej? Co wybrać z dostępnych opcji?
• Darmowa edukacja – jak ją wykorzystać, jak ją ulepszyć i • czy w ogóle ma to sens?
• Co przyśpiesza rozwój i co go opóźnia?
• Program działania krok po kroku.

Mental Management, zaawansowana postać „psychologii tradingu”

• Najlepsza ścieżka: najlepsze nastawienie: aktywne a nie • pasywne
• „Trading in the zone”: czym dokładnie jest „zona” w • której pracują najlepsi traderzy?
• Sześć ukrytych poziomów „zony”.
• Jak najszybciej nauczysz się dyscypliny?
• Dwa rodzaje dyscypliny w tradingu: tradycyjne podejście do • dyscypliny, uczone przez większość „guru tradingu” szkodzi.
• Trading bez stresu: dwa rodzaje stresu i sposoby postępowania z • nimi.

Najlepsze, najskuteczniejsze systemy. Czym naprawdę jest system?

• Esencja tradingu najlepszych: HQ trade.
• Dwa rodzaje systemów, którymi można zarabiać.
• Tradycyjne systemy, tradycyjnie uczone odchodzą powoli w • przeszłość.
• Elementy najskuteczniejszych systemów: część wspólna.

Co powinieneś wiedzieć o zarządzaniu kapitałem i ryzykiem i dlaczego są one kluczem do długofalowych, bardzo dużych zysków.

• Nowoczesne podejście do zarządzania kapitałem: ochrona • psychiki i komfort tradingu.
• Dwie fazy zarządzania kapitałem.
• Money Management dla początkujących i zaawansowanych.
• Money Management dla robotów: specyfika jazdy na maksa.
• Risk management: rodzaje ryzyka i środki zapobiegawcze.

Kliknij tutaj:

http://111.pl

Poinformuj znajomych zainteresowanych inwestowaniem na giełdzie/Forexie o tym bezpłatnym szkoleniu.
Katarzyna Misiak

Katarzyna Misiak Marketing Manager,
Trenkwalder

Temat: SZKOLENIA I KURSY

BPP Professional Education zaprasza do udziału w najbliższych warsztatach z obszaru audytu i kontroli wewnętrznej:

Identyfikowanie i zapobieganie oszustwom finansowym i korupcji

- Miejsce i termin: Warszawa, 15-16 czerwca 2012
- Opis warsztatów oraz szczegóły organizacyjne - kliknij tutaj
- Rabaty - do 1 czerwca oraz dla grup 2 i więcej osób - 10% rabatu

Audyt wewnętrzny w praktyce

- Miejsce i termin: Warszawa, 19-21 maja 2012
- Opis warsztatów oraz szczegóły organizacyjne - kliknij tutaj
- Rabaty - do 5 maja oraz dla grup 2 i więcej osób - 10% rabatu

Ustawa Sarbanes-Oxley

- Miejsce i termin: Warszawa, 27-28 maja 2012
- Opis warsztatów oraz szczegóły organizacyjne - kliknij tutaj
- Rabaty - do 14 maja oraz dla grup 2 i więcej osób - 10% rabatu

Więcej informacji udziela koordynator szkoleń - Olga Zezula - tel. 22 65 62 700, e-mail: [email]cia@bpp.pl.[/email]

http://www.bpp.pl
Katarzyna Pędziwiatr

Katarzyna Pędziwiatr Centrum Szkoleniowe
FRR

Temat: SZKOLENIA I KURSY


Obrazek
Witam,

serdecznie zapraszam do udziału w kursie SPECJALISTY DS. PODATKÓW

Termin: 20.05-24.06.2012 r.
Czas trwania:45 godzin
Miejsce szkolenia: Katowice, ul. Moniuszki 4/8

Korzyści dla uczestników szkolenia:
* przyswojenie szczegółowej wiedzy dotyczącej systemu podatkowego w Polsce,
* umiejętność systematycznej weryfikacji obowiązujących przepisów,
* usystematyzowanie oraz zaktualizowanie wiedzy dotyczącej prawa podatkowego,
* umiejętność kreatywnej analizy problemów związanych z opodatkowaniem działalności gospodarczej,
* opanowanie zasad prawidłowego rozliczania podatków bezpośrednich i pośrednich,
* umiejętność podejmowania decyzji ograniczających ryzyko i zmniejszających obciążenia podatkowe.

Więcej informacji>>

Polecam również nasze kursy finansowe:

ANALITYK FINANSOWY | ANALITYK WINDYKACYJNY | ANALITYK KREDYTOWY

UWAGA!
Tylko dla społeczności GoldenLine oferujemy rabat 15%

Kontakt i zapisy:

Katarzyna Pędziwiatr
katarzyna.pedziwiatr@frr.pl
kom. 501 380 880
tel. 32 353 09 26Katarzyna Pędziwiatr edytował(a) ten post dnia 25.04.12 o godzinie 13:38
Ewelina Anna Gwizdowska

Ewelina Anna Gwizdowska employer branding
consultant,
recruitment
marketing proje...

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Kariera w audycie to ogromne możliwości

Zastanawiasz się nad rozwojem kariery w audycie? Przeczytaj cykl artykułów, na temat pracy w firmie audytorskiej i aplikuj do udziału w płatnym programie stażowym Mazars.
http://www.karierawfinansach.pl/praca/kariera-w-audyci...

Już 30 maja 2012 roku masz szansę dowiedzieć się, jak wyglądają możliwości kształtowania ścieżki rozwoju zawodowego w firmie audytorskiej oraz wziąć udział w płatnym programie stażowym. Płatny staż to doskonała okazja do zweryfikowania i zdobycia cennego doświadczenia pod opieką profesjonalistów.

Jeżeli jesteś:
- studentem/-ką V roku lub absolwentem rachunkowości i finansów,
- potrafisz zaangażować się w powierzone zadania,
- jesteś mobilny/-a i dyspozycyjny/-a,
- lubisz pracować w zespole, łatwo nawiązujesz kontakty i dobrze znasz język angielski…

…zapraszamy w środę, 30 maja 2012 r. do sali nr 11 w budynku Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 16.

Wyślij zgłoszenie udziału w spotkaniu na adres: mbe@mbegroup.pl załączając: Imię, nazwisko, uczelnię, kierunek i rok studiów do 25 maja 2012 r. (w tytule maila wpisz "MAZARS") lub aplikuj na stanowisko Stażysta w dziale audytu na http://mazars.startpraca.pl do 31 sierpnia 2012 r.

Temat: SZKOLENIA I KURSY


Obrazek
Serdecznie zapraszam na szkolenia organizowane przez Instytut Rynku Kapitałowego należący do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.

W czerwcu zaplanowana jest organizacja następujących szkoleń związanych z tematyką podatkową:
15 czerwca 2012 r.
Transakcje między podmiotami powiązanymi w świetle regulacji krajowych i międzynarodowych

20 czerwca 2012 r.
Optymalizacja podatkowa w spółkach giełdowych

22 czerwca 2012 r.
Odpowiedzialność karno-skarbowa w sprawach podatkowych. Jak minimalizować ryzyko.

28 czerwca 2012 r.
Opodatkowanie instrumentów pochodnych - aspekty praktyczne

29 czerwca 2012 r.
Obligacje korporacyjne emitowane prywatnie - prawno-podatkowe i praktyczne aspekty dla emitentów dotyczące emitowania, dokumentacji i wykupu obligacji

Przy zapisie do 6 czerwca lub zgłoszeniu co najmniej dwóch osób z jednej firmy oferujemy atrakcyjne zniżki!

Zapraszam do uczestnictwa w szkoleniach Instytutu Rynku Kapitałowego!

W razie pytań pozostaję do dyspozycji:
Krzysztof Duwe
tel: 22 537 76 15
mobile: 600 076 603
e-mail: krzysztof@duwe.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy na warsztaty, których celem jest przybliżenie najważniejszych aspektów prawnych i podatkowych, z jakimi mają Państwo do czynienia w przypadku poszczególnych rodzajów transakcji kapitałowych.

Prawno-podatkowe aspekty transakcji kapitałowych - optymalizacje podatkowe 5.10.2012r. Warszawa Knowledge Village http://knowledgevillage.pl

Transakcje kapitałowe to skomplikowany temat, nie tylko z punku widzenia wyboru właściwego trybu - tak, aby osiągnąć zamierzone cele finansowe, restrukturyzacyjne czy korporacyjne - ale również z punktu widzenia skutków podatkowych.

Połączenia, przekształcenia, podział spółek, podwyższenie kapitału zakładowego, pożyczka od udziałowca, dopłaty w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością - to najczęściej spotykane transakcje kapitałowe realizowane w ramach grup kapitałowych. Decyzja o ich przeprowadzeniu powinna być jednak poprzedzona nie tylko szczegółową analizą skutków ekonomiczno-finansowych, ale także analizą i właściwym planowaniem podatkowym – tak, aby zminimalizować obciążenia finansowe z tym związane.

Mając na uwadze częste problemy z interpretacją i stosowaniem przepisów podatkowych oraz potencjalnie istotne ryzyka związane z nieprawidłowym zastosowaniem przepisów prawa zapraszamy na spotkanie, podczas którego eksperci z Grant Thornton Frąckowiak podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami z tego zakresu.

Szczegółowy program pod adresem http://wydarzenia.nf.pl/warsztaty/program/49

Przy zgłoszeniu do 14 września 15% rabatu!!!

Zapraszam do kontaktu

Marcin Piotrowski
tel.022 314 14 16
marcin.piotrowski@nf.pl
Michał Majcherek

Michał Majcherek AKCELERATOR
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
AKADEMICKIEJ WYŻSZEJ
SZKOŁ...

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców poszukuje trenera/trenerów lub firmy szkoleniowej do przeprowadzenia 2-dniowego szkolenia w Bydgoszczy: Księgowość projektów unijnych

Program szkolenia:

Dzień 1
9.00-15.00
1. Podstawy prawne dotyczące rachunkowości projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych.
2. Konstrukcja zadaniowego budżetu projektu
a) koszty kwalifikowane,
b) koszty niekwalifikowane,
c) wkład własny,
d) wkład finansowy,
e) wkład rzeczowy
3. Zasady kwalifikowania kosztów i wydatków
a) Zasady ogólne
b) dokumentacja księgowa projektu, m.in.: zakupy, środki trwałe, amortyzacja, leasing, wynagrodzenia, umowy cywilnoprawne,
c) realizacja projektów w partnerstwie - dokumentacja finansowa, prawa i obowiązki partnera
d) przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce
4. Opodatkowanie funduszy unijnych (PIT, CIT, VAT)
a) aktualne uregulowania prawne
b) CASE STUDY – ujecie dotacji w rocznych zeznaniach podatkowych
c) analiza aktualnego orzecznictwa i przykładowych indywidualnych interpretacji podatkowych,
d) kwalifikowalność podatku VAT

Dzień 2
9.00-15.00
5. Dostosowanie polityki (zasad) rachunkowości w związku z realizacją projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych w sektorze prywatnym
a) Rozwiązania praktyczne rozbudowy planu kont na potrzeby sprawozdawcze jednostki.
b) Zasady (metody) księgowania dotacji, przychodów projektu oraz zwrotów niewykorzystanych środków
c) Ewidencja wydatków inwestycyjnych na kontach zespołu 0
d) Ewidencja kosztów na kontach zespołu 4;
e) Ewidencja kosztów na kontach zespołu 4 i 5;
f) Ewidencja pomocnicza pozabilansowa oraz w arkuszu kalkulacyjnym – przykłady zastosowań.
g) Prezentacja dotacji w sprawozdaniu finansowym jednostki oraz jej wpływ na ocenę działalności jednostki w danym okresie sprawozdawczym

6. Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna projektu
a) Kontrola merytoryczna
b) Kontrola formalna
c) Kontrola rachunkowa
d) Przykłady nieprawidłowości i nadużyć w trakcie realizacji i dokumentacji rozliczeniowej projektów.

Powyższe zagadnienia dotyczące rozliczania dotacji w księgowości zostaną omówione w kilku aspektach:
I. dotacji na zakup środków trwałych,
II. dotacji na realizację projektów szkoleniowo-doradczych,
III. dotacji na zakup usług badawczo-rozwojowych i wyników prac badawczo-rozwojowych (np. przeniesienie praw własności, licencji )
-co zrobić jeśli część jest wartością niematerialną (wyniki badania) a część środkiem trwałym (prototyp) a zakup usługi badawczej na fakturze określony jest w jednej kwocie i jednej pozycji.
-jak traktować model będący wartością niematerialną i prawną (np. niekomercyjny model portalu internetowego) – część wyników.
-dotacji na promocję eksportu (wyjazdy na targi).

Celem szkolenia będzie omówienie sposobu księgowania, kwestii podatkowych, w tym kwalifikowalności podatku VAT i specyfiki rozliczania w przypadku dotacji na zakup usług badawczo-rozwojowych.

Oferty prosimy przesyłać na adres:

filarecka@kpzpip.pl

Informacje:
Dorota Filarecka-Stanek
Koordynator ds. Szkolenia i Informacji

Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców
ul. Mennica 6, 85-112 Bydgoszcz
tel. 52/ 585 91 64
fax 52/ 585 91 61

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Zapraszamy na darmowe szkolenie on-line pod tytułem "Efektywne narzędzia informatyczne. W trakcie szkolenia poruszone zostaną następujące zagadnienia: jak osiągnąć przewagę konkurencyjną wdrażając system ERP, tworzenie raportów na wielu bazach źródłowych jednocześnie,
korzyści finansowe wdrożenia systemu ERP, business intelligence w kieszeni. Agenda i zapisy http://softsol.com.pl/comarch/aktualnosci/efektywne_na...

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Darmowe szkolenie on-line

Efektywne narzędzia informatyczne.
Agenda:
-korzyści finansowe wdrożenia systemu ERP w BR
-jak osiągnąć przewagę konkurencyjną wdrażając system ERP
-tworzenie raportów na wielu bazach źródłowych jednocześnie
-business intelligence w kieszeni
-wysyłanie raportów za pomocą e-mail a preferencje klientów
-obieg dokumentów księgowych w biurze rachunkowym
-tworzenie raportów i analiz

http://softsol.com.pl/comarch/aktualnosci/efektywne_na...

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Zapraszamy na darmowe szkolenie on-line pod tytułem "Efektywne narzędzia informatyczne. W trakcie szkolenia poruszone zostaną następujące zagadnienia: jak osiągnąć przewagę konkurencyjną wdrażając system ERP, tworzenie raportów na wielu bazach źródłowych jednocześnie,
korzyści finansowe wdrożenia systemu ERP, business intelligence w kieszeni. Agenda i zapisy http://www.softsol.com.pl/comarch/Szkolenia
Ewa Hełpa

Ewa Hełpa Nie chodzę utartymi
drogami | marketer |
lean manager

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Dzień dobry!

Uprzejmie informuję, że w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu kończy się I etap rekrutacji na studia podyplomowe ze zniżką 995 zł (zniżka obowiązuje do 29 czerwca br.) m.in. na kierunki:

Audyt, Rachunkowość i Kontrola Zarządcza
Controlling
Doradca Podatkowy

Atuty studiów podyplomowych w WSB:
- nowoczesne programy nauczania opracowane przez praktyków
- koordynator-opiekun każdego kierunku
- komplet materiałów dydaktycznych
- wykładowcy z doświadczeniem praktycznym
- interaktywne formy zajęć - gry biznesowe, gry kierownicze, case studies, symulacje, warsztaty
- możliwość udziału w 4 dodatkowych szkoleniach zakończonych certyfikatem WSB we Wrocławiu
- możliwość zdobycia dodatkowych certyfikatów branżowych
- świadectwo w języku polskim i angielskim
- przyjazna dla uczestników organizacja studiów
- Program Firma
- dogodny, ratalny system płatności

Wiedza ekspercka
Grono wykładowców Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu tworzą doświadczeni praktycy, czołowi eksperci w dziedzinie: finansów, podatków, marketingu, zarządzania, handlu czy nieruchomości. Każda z prowadzonych w WSB specjalności nadzorowana jest przez merytorycznego opiekuna, który projektuje autorski program zajęć, a następnie czuwa nad jego właściwą realizacją.

Praktyczne zajęcia
Większość zajęć w WSB to warsztaty, podczas których słuchacze mogą nie tylko czerpać z wieloletniej praktyki wykładowców, ale też mają możliwość wymiany doświadczeń i opinii. Ponadto omawiane podczas zajęć konkretne przypadki biznesowe (case studies) uczą bezpośredniego zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce i niejednokrotnie mogą posłużyć za pomocną wskazówkę w ich pracy zawodowej.

Dodatkowym wsparciem dla słuchaczy zainteresowanych uzupełnieniem swojej wiedzy będą bogate zbiory biblioteki WSB, w których można znaleźć wiele tytułów branżowych czasopism oraz fachowych publikacji związanych z wybraną dziedziną studiów.

Szczegółowe informacje - Rekrutacja i dokumenty oraz kontakt do Biura Rekrutacji WSB we Wrocławiu

Serdecznie zapraszam,

Ewa Hełpa
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
tel. 71 356 16 42
fax 71 356 16 22

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych
TEB Akademia
Założyciel Grupy Wyższych Szkół Bankowych
http://teb-akademia.pl
http://wsb.pl
Justyna Bielik

Justyna Bielik prawnik, wydawca,
doradztwo podatkowe

Temat: SZKOLENIA I KURSY

Dzień dobry!
Maltańska kancelaria organizuje w sierpniu webinarium na temat maltańskiego systemu podatkowego, zakładania spółek na Malcie i planowania podatkowego przeznaczone specjalnie dla polskich doradców podatkowych. Webinarium będzie bezpłatne i prowadzone w języku angielski (przy czym dodatkowe pytania po polsku, czy wyjaśnienia też nie są problemem). Zainteresowanych proszę o kontakt.

Następna dyskusja:

Trenerzy poszukiwani - kurs...




Wyślij zaproszenie do