Marta Wojtanowska niezależna
Temat: Jak wypromować agencję interaktywną? Czyli szewc bez...
Może to trochę głupie pytanie, a może właśnie nie :)Przypomina mi się jeden temat z grupy PRowej, gdzie copywriter prosił o pomoc w wymyśleniu nazwy dla swojej agencji....
Ale do rzeczy
Zajmujemy się kampaniami innych firm, ich wizerunkiem, stronami, sklepami itp, a od czasu do czasu w każdej agencji pada pytanie "co zrobić, by zdobyć większą ilość klientów?". Pewnie każdy sobie zadaje to pytanie.
Właśnie, jak sobie radzą z tym agencje interaktywne? Temat mnie zastanowił po przeczytaniu wywiadu z jednym szefem agencji, który stwierdził, że "krowa, która dużo ryczy mało mleka daje", więc oni się nie ogłaszają, nie chwalą - ot samo wychodzi. Ale czy tak jest? Chyba tak, ale pod warunkiem, że ma się już "pozycję". Co z agencjami bez pozycji? Jakie one mają pole do popisu?
Targi? Szkolenia? Social media? Adwordsy? Pozyconowanie? Mailing? Podczepienie się do dużej agencji jako wykonawca? Czy takie dzwonienie i męczenie "chce Pan/Pani nową stronę www?" ma jeszcze sens? Chyba do każdej już firmy przychodzi dziennie kilka ofert....A może żeby być wśród najlepszych to łatwiej zamknąć interes i się u nich zatrudnić? :)
PS. Od razu napiszę: nie zajmuję się kontaktami z klientami, zajmuję się SMM. Wątek to czysta ciekawość :)