Szymon B.

Szymon B. Wicedyrektor ds
Ubezpieczeń
Majątkowych, EKSPERT
ds. PLAN...

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

W wielu wątkach pojawia się problem - brak bądź nie właściwy kontakt na linii doradca - Klient.
Co dla was Klienci kryje się pod pojęciem:
-serwis - obsługa Klienta?
-kiedy on jest zły,nie prawidłowy?
-co powinno być zawarte w kontakcie aby był prawidłowy?
-jak często należy kontaktować się?
-w jaki sposób?telefon?mail?spotkanie f2f?

Zapraszam do dyskusji..
Mateusz Grzybowski

Mateusz Grzybowski niezależny doradca
finansowy...poszukuj
ę osób do
współpra...

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

to jest przynajmniej dla mnie sprawa dość zmienna tzn. wszystko zleży od klienta, jeden chce wręcz żebym to ja podejmował decyzje za niego, inni chcą cyklicznych raportów a jeszcze inni nic konkretnego nie oczekują chociaż zawsze powtarzam że serwis to sprawa najważniejsza w tych programach.
co do form kontaktu to uważam że najlepszy jest bezpośredni ale używam różnych.
a sam serwis rozumiem pod pojęciem informowania klienta o sytuacji na rynkach/zmianach trendów itp. wraz z pewną poradą/sugestią co do wyboru funduszy.
serwis wtedy jest dobry kiedy klient jest zadowolony :) .. aczkolwiek można znaleźć kilka wyjątków ;P
Szymon B.

Szymon B. Wicedyrektor ds
Ubezpieczeń
Majątkowych, EKSPERT
ds. PLAN...

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

Bardziej myślałem że to KLIENCI odezwą się i powiedzą czego oczekują od nas doradców.
Wiadome jest,że jeden będzie oczekiwał gdy giełda pójdzie w jeden dzień 0,01% w dół i panika,a dla drugiego będzie czymś normalnym że po serii kilkunastu % wzrostu pojawia się kilku % korekta w dół..
Jarosław P.

Jarosław P. www.jaroslawplewa.pl

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

Ja wolałbym aby doradca na bieżąco informował mnie co dzieje się z moimi pieniędzmi. Jakiś raport byłby ok. Do tej pory sam się tym interesuję wchodząc na swoje konto. Uważam jednak, że płacąc za obsługę nie małą kwotę taka opcja byłaby sporym plusem. Czułbym, że jest ktoś, kto rzeczywiście się stara nie tylko kiedy sam do niego/niej zadzwonię.

konto usunięte

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

Szymon B.:
Bardziej myślałem że to KLIENCI odezwą się i powiedzą czego oczekują od nas doradców.
tak więc słuchajmy Klientów, każdego z osobna
W wielu wątkach pojawia się problem - brak bądź nie właściwy kontakt na linii doradca - Klient.
Co dla was Klienci kryje się pod pojęciem:
-serwis - obsługa Klienta?
bieżący kontakt, informacja, sugestie/ propozycje
-kiedy on jest zły,nie prawidłowy?
prawidłowy znaczy adekwatny do moich=Klienta oczekiwań
-co powinno być zawarte w kontakcie aby był prawidłowy?
Ja=Klient stawiam wymagania, doradca je spełnia
-jak często należy kontaktować się?
tak często jak Ja=Klient sobie tego życzę
-w jaki sposób?telefon?mail?spotkanie f2f?
w taki sposób w jaki Ja=Klient ustalę

Wg mnie nie ma tu zestawu reguł wspólnych wszystkim Klientom.
Podstawą jest dopasować "serwis" do potrzeb indywidualnego Klienta.
Szymon B.

Szymon B. Wicedyrektor ds
Ubezpieczeń
Majątkowych, EKSPERT
ds. PLAN...

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

Jarosław Plewa:
Uważam jednak, że
płacąc za obsługę nie małą kwotę taka opcja byłaby sporym plusem.

W AEGON nie płacisz za obsługę!
Jest opłata za zarządzanie a to nie to samo.
Jarosław P.

Jarosław P. www.jaroslawplewa.pl

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

Szymon B.:
Jarosław Plewa:
Uważam jednak, że
płacąc za obsługę nie małą kwotę taka opcja byłaby sporym plusem.

W AEGON nie płacisz za obsługę!
Jest opłata za zarządzanie a to nie to samo.
Mimo wszystko byłoby pozytywnie otrzymywać raport informujący o tym, że ktoś czuwa nad moimi pieniędzmi.
Mariusz Kowalski

Mariusz Kowalski Zarządzanie,
szkolenia i wsparcie
Sprzedaży

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

No właśnie kontakt na linii Klient - Doradca.
Mam okazję bycia po jednej i drugiej stronie „linii”,
obserwuję zachowania stron a następnie przekazuję swoje spostrzeżenia moim znajomym i tak.

Klient jak zawsze chce być dopieszczony i mieć serwis/obsługę na najwyższym z możliwych poziomów nie zależnie od tego czy płaci 100zł/miesiąc czy ma lokatę na poziomie1.000.000 EUR.

Doradca stara się spełniać w 100% oczekiwania klienta, który kupił za jego pośrednictwem produkt/usługę, ponieważ za to ma określone wynagrodzenie.

Moim zdaniem problem pojawia się wtedy, gdy jedna strona nie słucha drugiej i odwrotnie.
Klient chce „TO” a Doradca daje „TAMTO”
Doradca mówi o „TYM” a Klient słyszy o „TAMTYM”

Dlatego tak ważne jest SŁUCHANIE a nie tylko SŁYSZENI drugiej osoby, Magda brawo!

Więc jeżeli Klient chce otrzymać raport to trzeba mu dać to o co prosi (ludzie z Częstochowy do pracy).

A jeżeli Sprzedawca nie słyszy Klienta to trzeba zmienić obsługującego na innego.
Z drugiej strony, jeżeli Petent ciągle narzeka i wybrzydza to lepiej dać sobie spokój z taką osobą.

Wszyscy jesteśmy CZŁOWIEKAMI i szanujmy się wzajemnie.

PS. Doradca nie równa się Sprzedawca, Klient nie równa się Petent.

konto usunięte

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

Mariusz Kowalski:
Dlatego tak ważne jest SŁUCHANIE a nie tylko SŁYSZENI drugiej osoby, Magda brawo!
dziękuję, słuchanie Klientów jest sztuką- doskonalmy tą umiejętność
a propos: hiszpański pisarz Carlos Ruiz Zafón w jednej ze swoich książek napisał bardzo trafnie: „Mówienie jest rzeczą głupców, milczenie - tchórzy, a słuchanie rzeczą mędrców”.
pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

Tak, mieli być klienci.
Stosunek 4-1 do tej pory.

I standard, permanentna wzajemna adoracja i samouwielbienie aegonowskiej gawiedzi.

Żal.

AG
Mateusz Grzybowski

Mateusz Grzybowski niezależny doradca
finansowy...poszukuj
ę osób do
współpra...

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

Arkadiusz G.:
Tak, mieli być klienci.
Stosunek 4-1 do tej pory.

I standard, permanentna wzajemna adoracja i samouwielbienie aegonowskiej gawiedzi.

Żal.

AG
a kto napisał że to ma być dyskusja klientów?? ... masz jakieś kompleksy?? daj sobie spokój i nie wylewaj tu żalów...

konto usunięte

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

Mateusz Grzybowski:
Arkadiusz G.:
Tak, mieli być klienci.
Stosunek 4-1 do tej pory.

I standard, permanentna wzajemna adoracja i samouwielbienie aegonowskiej gawiedzi.

Żal.

AG
a kto napisał że to ma być dyskusja klientów?? ... masz jakieś kompleksy?? daj sobie spokój i nie wylewaj tu żalów...

Mateuszu,
Skoro w pierwszym poście nie potrafisz dopatrzeć się faktu, iż to klienci mają być adresatami postu to kto ma kompleksy?
Żalów żadnych nie wylewam, zwyczajnie rzygać mi się chce jak patrze na niektóre rzeczy i daje temu upust na forum, czyż nie od tego fora są?

AG
Szymon B.

Szymon B. Wicedyrektor ds
Ubezpieczeń
Majątkowych, EKSPERT
ds. PLAN...

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

A co jeśli ktoś kto jest doradcą AEGON i też posiada program?
To ma się nie odzywać? hmm?
Wiem,wiem co powiesz..

Jak masz rzygać patrząc na niektóre rzeczy to lepiej odwróć głowę..
Bo poziom Twoich wypowiedzi od dawna jest niski ale tym razem pobiłeś ich poziom niskości.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

Szymon B.:
A co jeśli ktoś kto jest doradcą AEGON i też posiada program?
To ma się nie odzywać? hmm?
Wiem,wiem co powiesz..

Jak masz rzygać patrząc na niektóre rzeczy to lepiej odwróć głowę..
Bo poziom Twoich wypowiedzi od dawna jest niski ale tym razem pobiłeś ich poziom niskości.

Pozdrawiam

Szymonie sam sobie przeczysz.
Piszesz, że wolałbyś aby wypowiadali się sami klienci, a teraz wymyśliłeś, notabene prawie zręcznie, że dopuszczasz 2 w 1.

Rady zostaw sobie, nie są konstruktywne.

Miłego dyskursu.

AG

konto usunięte

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

Kilka słów ode mnie - klienta AEGON od 02.2008. W sumie jestem trochę zawiedziony poziomem obsługi, ponieważ niby z jednej strony mam osobę która "opiekuje" się mną jako klientem, ale z drugiej ta opieka ogranicza się tylko do comiesięcznego wysyłania komentarzy finansowych i przykładowych portfeli modelowych. Dla mnie to za mało, oczekiwałbym czegoś więcej, bardziej spersonalizowanego. Np. spotkanie co kwartał, pół roku i przeanalizowanie składu mojego portfela. Obawiam się jednak, że mój doradca jest jednak tylko dobrym sprzedawcą (bynajmniej nie namówił mnie na nic, sam podejmowałem decyzje od A do Z), a finansista z niego kiepski. Nie narzekam jednak bardzo, bo po blisko dwóch latach mam stopę zwrotu ok 35%

konto usunięte

Temat: Serwis-cykliczna obsługa Klienta

zazwyczaj serwis jest taki jaki się ustali przy podpisywaniu umowy, ale pamiętaj że specjalista z Aegon to nie doradca i nie wolno mu doradzać ci finansowo, to wszystko muszą być twoje świadome decyzje. Więc w sumie co ma ci powiedzieć skoro wszystko jest w porządku?

pomijam tu fakt że masz 35% w okresie po kryzysowym :)



Wyślij zaproszenie do