Damian
Hebda
bez robotny, bez
robotny
Kacper
Kurowski
Team Leader, IT
Specialist; Tivoli
Monitoring, DB2 and
We...
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
Wlasnie zauważyłem że pojawiła siędecyzja w sprawie Skandia.https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=12288
Niestety mnie ona nie dotyczy bowiem mam "Multiportfel Spektrum Plus", którego nie ma liście...
Ciekawe w czym jest wyjatkowe moj produk z UFK ....
Kacper
Kurowski
Team Leader, IT
Specialist; Tivoli
Monitoring, DB2 and
We...
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
Doczytałem się w pliku PDF z decyzja takiego zdania "do których zastosowanie mają wzorce umowne stosowane przez przedsiębiorcę w obrocie po dniu 1.01.2013 r."Czyli decyzja dotyczy produktów które były w obrocie po 1 stycznia 2013..
Przeciez większość osób nabrała się na Skandia przed 2013..
Fajnie ze w komunikacie prasowym o tym nie pisza....
Damian
Hebda
bez robotny, bez
robotny
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
Czyli jesli podpisalem umowe ze skandia w 2010 roku to sie nie da nic zrobic?A posiadam multiportwel Zloty wiek i jak z nim sprawa wyglada?
Panie Kurowski a jaka pan agencje adwokacka poleca do walki ze Skandia?
pozdrawiam
Krzysztof Wąsowski Dyrektor sprzedaży
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
http://gu.com.pl/index.php?option=com_content&view=art...
Kacper
Kurowski
Team Leader, IT
Specialist; Tivoli
Monitoring, DB2 and
We...
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
Damian H.:
Czyli jesli podpisalem umowe ze skandia w 2010 roku to sie nie da nic zrobic?
A posiadam multiportwel Zloty wiek i jak z nim sprawa wyglada?
Panie Kurowski a jaka pan agencje adwokacka poleca do walki ze Skandia?
pozdrawiam
Zgodnie z opisem decyzji UOKIK, nie lapie się Pan na nia... Decyzji UOKIK podlegaja bowiem
Multiportfel Złoty Wiek VIP OW-R-ZVIP-111220 20.12.2011-31.03.2013
Multiportfel Złoty Wiek OW-R-ZWK-111220 20.12.2011-31.03.2013
Ja dla odmiany mam Multiporfel Spectrum Plus od 2007........ Oczywiscie też go nie ma na liście ..
Moim zdaniem to takie działanie pozorne aby nakarmić opinię publiczną.
A prawda jest taka że najwięcej osób wpadło w pułapkę tych produktów przed 2013 rokiem...
Jacek
Mikolajonek
Partner Zarządzający
w Kancelarii
Adwokackiej MCh,
Adwokat
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
Decyzja UOKiK ma bardzo duże znaczenie, ponieważ dotyczy ona schematu jaki był używany przez ubezpieczycieli w zakresie opłat likwidacyjnych, a następnie przy świadczeniach wykupu. Schematu, który również był przed 2013 rokiem oraz używany w umowach, które na ten moment nie zostały jeszcze wpisane na listy. Nie znaczy to, że za jakiś czas kolejne umowy nie zostaną tam wpisane.Z doświadczenia mogę Państwu powiedzieć, że decyzje, które były wydane względem PKO, Aegon oraz Generali doprowadziły do szeregu pozwów wobec tych ubezpieczycieli kończących się wygraną konsumentów. Ubezpieczyciele w sytuacji gdy do akt sprawy jest skadana decyzja UOKiKU częstokroć nie walczą już w sądzie ponieważ zdają sobie sprawę z braku szans na wygraną Rozpoczynają wówczas prowadzenie negocjacji w zakresie ugody z konsumentem.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu:
biuro@kancelariamch.pl
606 237 219
Kacper
Kurowski
Team Leader, IT
Specialist; Tivoli
Monitoring, DB2 and
We...
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
Jacek M.:
Decyzja UOKiK ma bardzo duże znaczenie, ponieważ dotyczy ona schematu jaki był używany przez ubezpieczycieli w zakresie opłat likwidacyjnych, a następnie przy świadczeniach wykupu.
Z mojego punktu widzenia przynajmniej dla mnie nie ma żadnego znaczenia bo mnie nie dotyczy, gdyż kupiłem polise w 2007 roku.
Skandia stosowała sprytny zabieg ze zmianą numeracji OWU w obiegu i dzięki temu osiągnęła swój cel - UOKIK nie mógł dotknąć OWU które zostały wycofane z obiegu a mimo to są tysiące osób które korzystają z tych produktów..
W moim przypadku korzystanie z jakiejkolwiek kancelarii nie ma sensu, bowiem przy niewielkim stanie mojego rachunku opłata likwidacyjna zmieni się na honorarium kancelarii, a co za tym idzie zysk dla mnie będzie żaden..
konto usunięte
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
Z naszych doświadczeń wynika, że w przypadku starszych polis Skandii, pieniądze są jak najbardziej możliwe do odzyskania, pomimo stosowania przez TU - jak Pan to nazwał - "sprytnych zabiegów". Aby ocenić opłacalność podjęcia działań, należałoby doprecyzować, co rozumie Pan przez niewielki stan rachunku i jaka jest wartość kwoty potrąconej tytułem opłaty likwidacyjnej?Kacper K.:
Jacek M.:
Decyzja UOKiK ma bardzo duże znaczenie, ponieważ dotyczy ona schematu jaki był używany przez ubezpieczycieli w zakresie opłat likwidacyjnych, a następnie przy świadczeniach wykupu.
Z mojego punktu widzenia przynajmniej dla mnie nie ma żadnego znaczenia bo mnie nie dotyczy, gdyż kupiłem polise w 2007 roku.
Skandia stosowała sprytny zabieg ze zmianą numeracji OWU w obiegu i dzięki temu osiągnęła swój cel - UOKIK nie mógł dotknąć OWU które zostały wycofane z obiegu a mimo to są tysiące osób które korzystają z tych produktów..
W moim przypadku korzystanie z jakiejkolwiek kancelarii nie ma sensu, bowiem przy niewielkim stanie mojego rachunku opłata likwidacyjna zmieni się na honorarium kancelarii, a co za tym idzie zysk dla mnie będzie żaden..
A
W.
Analizy finansowe,
prognozy,
pozyskiwanie
finansowania pr...
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
Hokuspokus i Skandia on line zamieniła się w Vienna Life Online . W serwisie nawet wzmianki nie ma o co chodzihttp://www.viennalife.pl/o-nas/o-vienna-life/
wpisując http://skandia.plTen post został edytowany przez Autora dnia 27.10.16 o godzinie 09:18
Damian
Hebda
bez robotny, bez
robotny
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
a ja mysle ze zmienili nazwe zeby pozyskac nowych klientow bo nazwa skandia jest bardzo zle kojarzona !! !! !!
A
W.
Analizy finansowe,
prognozy,
pozyskiwanie
finansowania pr...
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
Próbowałem to wyjaśnić. Podobno Skandia polska była juz dawno sprzedana spółce która ma Viena insurance. Ale nie kupili nazwy Skandia, mieli tylko prawo jakiś czas jej używać. I ten czas właśnie minął.konto usunięte
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
Przy małych kwotach też się opłaca skorzystać z kancelarii, bo koszty zastępstwa płaci druga strona.Korzystałam z usług kancelarii i jestem usatysfakcjonowana. W razie potrzebny - mogę podać namiar na priv.
Powodzenia!
Paweł
Abramowicz
Senior specialist,
KGHM Polska Miedź
S.A.
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
Dzień dobry,Zwracam się z uprzejmym zapytaniem ile więcej uzyskała Pani korzystając z kancelarii oraz podając "ubezpieczyciela" do sądu aniżeli idąc na ugodę wg warunków uzgodnionych przez UOKiK ?
Sprawa zakończona pełnym sukcesem ? Kwota wypłacona ?
Pozdrawiam
Paweł
Paweł
Długosz
Odszkodowania Cars -
Dopłaty do
odszkodowań
Temat: Wysyłamy skargi do UOKIK na umowy Aegon'a i Skandii
Odzyskiwanie środków z POLISOLOKAT - odzyskiwanie opłat likwidacyjnychZapraszam do kontaktu !
tel. 512153872
e-mail: dlugosz.odszkodowania@gmail.comTen post został edytowany przez Autora dnia 02.10.20 o godzinie 11:56
Podobne tematy
Następna dyskusja: