Umiejętności
IFS
SAP
MS Office
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Dyspozycyjność
budowanie sieci sprzedażowych,
Mobilność
Orientacja na klienta
orientacja na realizację złożonych celów
CRM Siebel
Szkolenie pracowników oraz coaching
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sklepu
Notino Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Praca w międzynarodowej firmie Notino, branża beauty.
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem w sklepie w centrum handlowym, gdzie prowadzona jest sprzedaż stacjonarna oraz obsługa zamówień interentowych.
Sprzedaż perfum, w nichowych, kosmetyków do pielegnacji oraz produktów makeup.
Korodynacja funkcjonowania sklepu: rekurtacja, wdrażanie, szkolenie, motywownie, ocenianie pracowników, realizacja targetów sprzedażowych, osługa klienta zgodnie z obowiązujacymi standardami w firmie, gospodarka magazynowa, administraca.
Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem w sklepie w centrum handlowym, gdzie prowadzona jest sprzedaż stacjonarna oraz obsługa zamówień interentowych.
Sprzedaż perfum, w nichowych, kosmetyków do pielegnacji oraz produktów makeup.
Korodynacja funkcjonowania sklepu: rekurtacja, wdrażanie, szkolenie, motywownie, ocenianie pracowników, realizacja targetów sprzedażowych, osługa klienta zgodnie z obowiązujacymi standardami w firmie, gospodarka magazynowa, administraca.
Kierownik sklepu i kierownik mikroregionu
1.Zarządzanie grupą Managerów (7 osób) wraz z podległymi Zespołami (ok. 40 osób) zatrudnionymi w Sklepach Własnych T-Mobile, wcześnie Era;
- odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i jakość obsługi klienta w podległych placówkach;
- szkolenia nowych pracowników, coaching, prowadzenie ocen okresowych;
- rekrutacja i selekcja kandydatów na stanowiska: konsultanta ds. obsługi klienta, z-cy kierownika Sklepu, kierownika Sklepu;
- bezpośredni udział w rozwoju i rozbudowie Sieci Sprzedaży Detalicznej
2. Zarządzenie sklepami własnymi T-mobile, wcześniej Era-zespoły 6-10 osobowe;
- rekrutacja nowych pracowników;
- szkolenie, coaching pracowników;
- realizacja planów sprzedaży;
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi;
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem placówki;
- odpowiedzialność za wyniki sprzedaży i jakość obsługi klienta w podległych placówkach;
- szkolenia nowych pracowników, coaching, prowadzenie ocen okresowych;
- rekrutacja i selekcja kandydatów na stanowiska: konsultanta ds. obsługi klienta, z-cy kierownika Sklepu, kierownika Sklepu;
- bezpośredni udział w rozwoju i rozbudowie Sieci Sprzedaży Detalicznej
2. Zarządzenie sklepami własnymi T-mobile, wcześniej Era-zespoły 6-10 osobowe;
- rekrutacja nowych pracowników;
- szkolenie, coaching pracowników;
- realizacja planów sprzedaży;
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi;
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem placówki;
Projekty
Trendsetter
Udział jako trendsetter w projekcie "Podróż do Świata Magenty".
Był to element procesu rebrandingu, jaki objął sieć Era.
Podróż do świata magenty to cykl warsztatów prowadzonych przez specjalnie wyłonionych Trendsetterów z całej firmy. Warsztaty skierowane były do wszystkich pracowników firmy.
Proces wyłaniania trendsetterów polegał na 2 etapach - samodzielne zgłoszenie się do projektu-etap1, rozmowa kwalifikacyjna z komisją - etap 2.
W ramach projektu przeprowadziłam warsztaty obejmujące blisko 200 osób pracujących w jednostkach sprzedaży bezpośredniej i pośredniej.
Prowadzone warsztaty to: mini wykładów, ćwiczeń w grupach, ćwiczeń indywidualnych, dyskusji grupowej, odgrywania ról.
Był to element procesu rebrandingu, jaki objął sieć Era.
Podróż do świata magenty to cykl warsztatów prowadzonych przez specjalnie wyłonionych Trendsetterów z całej firmy. Warsztaty skierowane były do wszystkich pracowników firmy.
Proces wyłaniania trendsetterów polegał na 2 etapach - samodzielne zgłoszenie się do projektu-etap1, rozmowa kwalifikacyjna z komisją - etap 2.
W ramach projektu przeprowadziłam warsztaty obejmujące blisko 200 osób pracujących w jednostkach sprzedaży bezpośredniej i pośredniej.
Prowadzone warsztaty to: mini wykładów, ćwiczeń w grupach, ćwiczeń indywidualnych, dyskusji grupowej, odgrywania ról.
Szkolenia i kursy
Aktywny prospecting;
Akademia managera;
Akademia managera;
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
turystyka, kreowanie wnętrz
Inne
Orientacja na wynik;
Uczciwość;
Dyspozycyjność i mobilność;
Stabilna sytuacja rodzinna;
Systematyczność;
Uczciwość;
Dyspozycyjność i mobilność;
Stabilna sytuacja rodzinna;
Systematyczność;
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.